Трансмісійні масла для АКПП
Знайдено: 48 - 95 серед 178 товарівТрансмісійна олія на мінеральній основі для самоблокувальних диференціалів автомобілів та комерційної техніки, де потрібні мастильні матеріали, що відповідають класифікації API GL-5 зі специфічними характеристиками тертя обмеженого ковзання. Також може використовуватись у звичайних диференціалах.
Схвалено ZF для застосування в багатодискових "мокрих" гальмах та самоблокувальних диференціалах, що використовуються в ряді комерційних автомобілів, включаючи мости позашляхової та сільськогосподарської техніки.
Специфікації API:GL-5 ZF TE-ML 05C, 12C, 16E, 21C
Повністю синтетичне масло. Належить до групи продуктів спеціального призначення. Для професійного застосування в автосервісах згідно рекомендацій.
Переваги
- Не втрачає в'язкості та зберігає свої властивості навіть за тривалого використання
- Забезпечує чудове холодне перемикання, має дуже хороші фрикційні характеристики в автоматичних і механічних коробках передач
- Стійке до окиснення
- Відмінні фрикційні властивості забезпечують легке та плавне перемикання передач, запобігаючи ривкам та вібрації
- Стабільні в'язкісні характеристики, надійний захист від зношування та чистота деталей трансмісії сприяють збільшенню ресурсу коробки передач, якості перемикання передач та економії палива протягом усього терміну служби
- Чудові низькотемпературні характеристики забезпечують швидкий доступ олії до всіх важкодоступних деталей (а саме, гідротрансформатор, фрикційні диски, планетарні шестірні та стрічкові гальма) під час холодного пуску
- Висока стійкість до піноутворення гарантує постійне змащування
- Запобігає надмірному підвищенню температури, тим самим зменшуючи ризик заклинювання
- Повна сумісність з прокладками та деталями із синтетичних еластомерів, сприяє їх ущільненню та запобігає витоку олії
- Не містить хлору та важких металів
Допуски ОЕМ: Ford Mercon; General Motors Dexron III G
Класифікація ATF: ALLISON C-4
Класифікація JASO: 1-A
Допуски виробників:
- MAN 339 L1
- Voith H55.6335XX
- Allison TES 389
- Dexron III H
- Volvo 97341
- Volvo 97340
- MAN 339 Z1
- MAN 339 V1
- Allison C4
- ZF TE-ML 14A
- ZF TE-ML 04D
- Ford Mercon
- MB 236.9
Castrol Transmax Dexron VI Mercon LV - трансмісійна олія для автоматичних коробок передач різних виробників техніки. Створена за передовими технологіями виробництва мастильних матеріалів. Малов'язка композиція спеціально розроблена для досягнення ефективної роботи сучасних автоматичних трансмісій, включаючи системи кермового керування з підсилювачем, та максимальну паливну економічність транспортних засобів.
Виготовлена із суміші високоякісних базових олій із збалансованим пакетом присадок. Повністю схвалена Ford і GM для автомобілів, що вимагають застосування мастильних матеріалів, які відповідають останнім специфікаціям для рідин автоматичних коробок передач. На додаток до двох основних американських автовиробників, Transmax Dexron VI Mercon LV перевершує вимоги стандарту JASO 1A, створеного японськими виробниками техніки.
Ця класифікація визнається японськими автомобільними брендами в сертифікованих рідинах, призначених для використання у їхніх вузлах.
Переваги
- Схвалена автовиробниками, а також ліцензована Ford (Mercon LV) та GM (Dexron VI).
- Малязка композиція дозволяє сучасним автоматичним трансмісіям бути максимально енергозберігаючими.
- Підвищена надійність фрикційних характеристик забезпечує плавність роботи коробки передач.
- Чудова стійкість до високих температур ефективно захищає від окислення.
- Неперевершений захист від мідної корозії.
Специфікації
- MERCON LV
- DEXRON -VI
- JASO 1A, JASO 1A LV
Рекомендації до використання::
- Toyota T, T II, T III, T IV, WS
- Nissan Matic D, J, S
- Mitsubishi SP II, IIM, III, PA, J3, SP IV
- Mazda ATF M-III, M-V, JWS 3317, FZ
- Subaru F6, Red 1
- Daihatsu AMMIX ATF D-III Multi, D3-SP
- Suzuki AT Oil 5D06, 2384K, JWS 3314, JWS 3317
- Hyundai/Kia SP III, SP IV
- Aisin Transmissions requiring JWS 3309
- Honda/Acura DW 1/Z 1
- Isuzu (який Toyota T-IV потребує)
Рідина для автоматичних коробок перемикання передач легкових автомобілів MERCEDES 100% синтетика.
100% синтетична рідина з високими експлуатаційними характеристиками. Спеціально розроблена для Mercedes RWD (задньоприводних) і 4х4 AWD (повноприводних) легкових автомобілів, клас SUV і легконавантажені автоматичні трансмісії, де вимагається використання дотримання рідиною специфікації MB-Approval 236.14. Особливо рекомендується для використання в усіх автомобілях Mercedes з 7-ступінчастими RWD автоматичних (NAG2) і в усіх моделях AMG, а також 5-ступінчастих трансмісіях з блокуванням гідротрансформатора, де вимагається трансмісійна рідина із схваленням MBApproval 236.14. Перед використанням звіритись із керівництвом по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: MB 236.14
Motul ATF 236.14 – це високотехнологічна 100% синтетична рідина для автоматичних коробок перемикання. Перевищує вимоги стандартів DEXRON і MERCON. Завдяки унікальній формулі і показникам Motul ATF 236.14 забезпечує:
- Захист більшості компактних високонавантажених передач, завдяки підсиленим протизношувальним властивостям.
- Збільшений термін експлуатації, висока стійкість до механічної деструкції, термоокисна стабільність.
- Енергоощадність для автомобілів, оснащених АКПП, завдяки зниження тертя в планетарних редукторах.
- Пришвидшує перемикання передач за низьких температур.
- Відмінні характеристики автоматичної трансмісії (знижує вібрацію і зменшує час перемикання передач).
- Володіє протизношувальними, антикорозійними, антипінними властивостями.
Високоефективний мастильний матеріал виготовлений за технологією Technosynthese спеціально для коробок передач з подвійним зчепленням (DCT). Рекомендується застосовувати для багатьох моделей автомобілів, оснащених сухим і мокрим типом трансмісій з подвійним зчепленням.
Завдяки своїй ексклюзивній і спеціально розробленій формулі MULTI DCTF :
- Сприяє економії палива оптимізуючи тертя в трансмісіях з подвійним зчепленням.
- Зменшує вібрацію махового колеса двигуна.
- Захищає численні дрібні зчеплення , що працюють під навантаженням.
- Підвищує реакцію трансмісії: забезпечує м'яке перемикання і безперервність потоку потужності при перемиканні.
- Покращує реакцію трансмісій з подвійним зчепленням при низьких температурах.
- Продовжує термін служби , покращує міцність на зсув при високих температурах і запобігає окисленню.
- Перешкоджає утворенню піни , корозії і зносу.
Класифікація API: GL-4 Допуск BMW, Mini: DCTF-1 , MTF LT-3 , MTF LT-5 Допуск Fiat: 9.55550-MZ6 Допуск Ford, Jaguar: WSS-M2C-200-D2 , WSS-M2C-936-A Допуск Mercedes Benz: MB 236.25 Допуск Mitsubishi: Diaqueen SSTF-I Допуск Nissan, Infinity: R35 Special Допуск Peugeot, Citroen: PSA 9730 A8 , PSA 9734 S2 Допуск Porsche: 000 043 207 29 , 000 043 207 30 Допуск Toyota, Lexus: JWS 227 Допуск Volvo: BOT341 1161838 Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW G 052 171 , VW G 052 178 , VW G 052 182 , VW G 052 512 , VW G 052 513 , VW G 052 529 , VW G 052 726 , VW G 052 798
Трансмісійна рідина для автоматичних КПП, перетворювачів та гідравлічних систем.
Допуски: GM DEXRON III; F-30336; FORD MERCON M 950805 та M 941108; ALLISON C4-23472696; CATERPILLAR TO-2; VOITH G607; МВ 236.5/236.9; ZF TE ML 03D/04D/14A,17C.
Рідина для автоматичних коробок перемикання передач, гідропідсилювачів керма і гідравлічних систем. Мінеральна.
Призначена для будь-яких систем, де вимагається рідина, яка відповідає нормам DEXRON IID. Автоматичні коробки перемикання передач, гідротрансформатори, гідропідсилювачи керма, реверсні передачі на катерах, гідравлічні передачі.
Специфікації та допуски:
- MAN 339 Typ Z1 и V1
- MB-Approval 236.7
- M2C 166 H/M2C 138 CJ
- VOITH 55.6335.32 (G607)
- ZF TE-ML 04D / 11A / 14A N° ZF001104
- ALLISON C-4
- CATERPILLAR TO-2
- GENERAL MOTORS DEXRON II D
Володіє високою текучістю за низьких температур, що полегшує роботу автоматичної коробки перемикання передач. Висока термічна стабільність навіть за високих температур. Володіє протизношувальними, антикорозійними, антипінним властивостями.
Високопродуктивна рідина для трансмісій з подвійним мокрим зчепленням (DCT) 100% Синтетична - ESTER
100% синтетична рідина з високими експлуатаційними характеристиками – на основі компонентів ESTER, розроблена спеціально для спортивних, модифікованих та потужних дорожніх автомобілів, які обладнані трансмісією з подвійним зчеплення (DCT). Підходить для використання в сучасних надпотужних автомобілях, які комплектуються трансмісією з подвійним мокрим зчепленням. Особливо рекомендується до використання в трансмісіях з подвійним зчепленням (DCT), де передається високий крутний момент. Підходить для трансмісій таких виробників: ZF, GETRAG, BORG WARNER, TREMEC чи RICARDO які використовуються в основних виробників спортивних автомобілів: AUDI (Stronic), BMW (Drivelogic), BUGATTI (Ricardo), FERRARI, FORD, MERCEDES AMG, MITSUBISHI (TC-SST), NISMO, NISSAN (GR6), PORSCHE (PDK),… Не застосувати в автоматичних трансмісіях (A/T) , варіаторах (CVT) та в трансмісіях з сухим подвійним зчепленням.
Специфікації та допуски:
- Audi (VAG) S-tronic, G 052 182 , TL 52 182, G 052 529, TL 52 529,G 055 529
- BMW DCTF-1, DCTF-1+
- Bugatti VW G 052 182, Pentosin FFL-2
- Ferrari TF DCT-F3
- Jaguar Pentosin FFL-3
- McLaren Pentosin FFL-4
- Mercedes Benz MB 236.25
- Mitsubishi Diamond Queen SSTF-1
- Nismo Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
- Nissan Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
- Porsche Pentosin FFL-3, G 052 529
- Renault DC4, BOT 450
- VW (VAG) DSG, G 052 182 , TL 52 182, G 052 529, TL 52 529, G 055 529
- Castrol BOT 450
- Pentosin FFL-2, FFL-3, FFL-4
- Shell TF DCT-F3
Спеціальна рідина з посиленими фрикційними властивостями, розроблена з використанням спеціальних додатків які оптимізують та гарантують максимально ефективну передачу моменту під час високого навантаження на потужних, спортивних автомобілях. Забезпечує найкращий захист навіть під час роботи в пікових навантаженнях, забезпечує швидку реакцію трансмісії та швидше перемикання передач як при низьких так і при високих температурах. MOTUL HIGH-TORQUE DCTF спеціально розроблена для забезпечення високої ефективності роботи сучасних високонавантажених трансмісій з подвійним, мокрим зчепленням особливо під час пікових навантажень та високих температур роботи.
Завдяки спеціальній та технологічній синтетичній формулі, HIGH-TORQUE DCTF забезпечує:
- Оптимальний рівень тертя, щоб забезпечити мінімальні втрати та максимальну передачу крутного моменту від двигуна до коліс.
- Забезпечує чудову реакцію трансмісії: плавне перемикання передач та відсутність ривків та провалів передачі крутного моменту між перемиканням передач.
- Оптимізує роботу DCT трансмісії при низьких та високих температурах.
- Для забезпечення захисту усіх компонентів трансмісії, зберігає необхідну в’язкість навіть під час екстремально високих температур.
- Виключає можливість вібрацій в процесі роботи трансмісії які можуть передаватись від маховика двигуна.
- Захищає найбільш навантажені шестерні в трансмісії.
- Подовжує термін експлуатації, та покращує стійкість до зсувних навантажень при високій температурі.
- Гарантує значно кращу стійкість до окислення, ніж звичайний синтетичний продукт.
- Підвищені протизношувальні властивості, вищі антикорозійний та протипінний ефект.
Високопродуктивна рідина для трансмісій з подвійним мокрим зчепленням (DCT) 100% Синтетична - ESTER
100% синтетична рідина з високими експлуатаційними характеристиками – на основі компонентів ESTER, розроблена спеціально для спортивних, модифікованих та потужних дорожніх автомобілів, які обладнані трансмісією з подвійним зчеплення (DCT). Підходить для використання в сучасних надпотужних автомобілях, які комплектуються трансмісією з подвійним мокрим зчепленням. Особливо рекомендується до використання в трансмісіях з подвійним зчепленням (DCT), де передається високий крутний момент. Підходить для трансмісій таких виробників: ZF, GETRAG, BORG WARNER, TREMEC чи RICARDO які використовуються в основних виробників спортивних автомобілів: AUDI (Stronic), BMW (Drivelogic), BUGATTI (Ricardo), FERRARI, FORD, MERCEDES AMG, MITSUBISHI (TC-SST), NISMO, NISSAN (GR6), PORSCHE (PDK),… Не застосувати в автоматичних трансмісіях (A/T) , варіаторах (CVT) та в трансмісіях з сухим подвійним зчепленням.
Специфікації та допуски:
- Audi (VAG) S-tronic, G 052 182 , TL 52 182, G 052 529, TL 52 529,G 055 529
- BMW DCTF-1, DCTF-1+
- Bugatti VW G 052 182, Pentosin FFL-2
- Ferrari TF DCT-F3
- Jaguar Pentosin FFL-3
- McLaren Pentosin FFL-4
- Mercedes Benz MB 236.25
- Mitsubishi Diamond Queen SSTF-1
- Nismo Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
- Nissan Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
- Porsche Pentosin FFL-3, G 052 529
- Renault DC4, BOT 450
- VW (VAG) DSG, G 052 182 , TL 52 182, G 052 529, TL 52 529, G 055 529
- Castrol BOT 450
- Pentosin FFL-2, FFL-3, FFL-4
- Shell TF DCT-F3
Спеціальна рідина з посиленими фрикційними властивостями, розроблена з використанням спеціальних додатків які оптимізують та гарантують максимально ефективну передачу моменту під час високого навантаження на потужних, спортивних автомобілях. Забезпечує найкращий захист навіть під час роботи в пікових навантаженнях, забезпечує швидку реакцію трансмісії та швидше перемикання передач як при низьких так і при високих температурах. MOTUL HIGH-TORQUE DCTF спеціально розроблена для забезпечення високої ефективності роботи сучасних високонавантажених трансмісій з подвійним, мокрим зчепленням особливо під час пікових навантажень та високих температур роботи.
Завдяки спеціальній та технологічній синтетичній формулі, HIGH-TORQUE DCTF забезпечує:
- Оптимальний рівень тертя, щоб забезпечити мінімальні втрати та максимальну передачу крутного моменту від двигуна до коліс.
- Забезпечує чудову реакцію трансмісії: плавне перемикання передач та відсутність ривків та провалів передачі крутного моменту між перемиканням передач.
- Оптимізує роботу DCT трансмісії при низьких та високих температурах.
- Для забезпечення захисту усіх компонентів трансмісії, зберігає необхідну в’язкість навіть під час екстремально високих температур.
- Виключає можливість вібрацій в процесі роботи трансмісії які можуть передаватись від маховика двигуна.
- Захищає найбільш навантажені шестерні в трансмісії.
- Подовжує термін експлуатації, та покращує стійкість до зсувних навантажень при високій температурі.
- Гарантує значно кращу стійкість до окислення, ніж звичайний синтетичний продукт.
- Підвищені протизношувальні властивості, вищі антикорозійний та протипінний ефект.
Трансмісійна рідина для автоматичних КПП, перетворювачів та гідравлічних систем.
Допуски: GM DEXRON III; F-30336; FORD MERCON M 950805 та M 941108; ALLISON C4-23472696; CATERPILLAR TO-2; VOITH G607; МВ 236.5/236.9; ZF TE ML 03D/04D/14A,17C.
Трансмісійне масло Motul Multi ATF - це високотехнологічне синтетичне масло, відповідне для будь-яких сучасних автоматичних трансмісій. Рекомендовано для АКПП різних марок автомобілів: GM, FORD, CHRYSLER, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SSANGYONG, SUBARU, TOYOTA, BMW, CITROEN, FIAT, MB, PEUGEOT, RENAULT і ін. Використовується також для АКПП попереднього покоління, систем гідропідсилювача керма, реверсів кораблів, гідростатичних трансмісій і гідравлічних / механічних систем, які передбачають в яких передбачено застосування рідин, які відповідають стандартам Dexron (крім Dexron VI) або Mercon.
Характеристики:
- Максимально зменшує рівень вібрації від двигуна;
- Ефективно захищає зубчасті передачі, схильні до важких навантажень;
- Motul Multi ATF прискорює перемикання передач і усуває ривки під час перемикання;
- Сприяє кращій роботі АКПП при негативних температурах;
- Наділене високою антиокисної і в'язкісно-температурною стабільністю;
- Надійно захищає від зносу;
- Попереджає виникнення корозії;
- Не утворює піну.
Відповідність стандартам: Aisin Warner (JWS 3309, JWS 2312D, FF ATF, AW-F21, AW-1), Allison (C4, TES-295), Jalos (JASO 1A), Jatco (JF613E), Voith (G607 (H55.6335XX)) і ZF (TE-ML 03D / 04D / 09 / 14A / 14B / 16L / 17C).
Трансмісійна олія Motul ATF VI – це високотехнологічна синтетична малов'язка олія, створена спеціально для сучасних автоматичних трансмісій, що потребують рідини стандарту DEXRON VI. Рекомендовано для АКПП, роздаткових коробок, гідропідсилювачів керма автомобілів таких марок як GM, FORD, CHRYSLER, ISUZU, HONDA, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, TOYOTA, FORD, OPEL та ін. Придатно для АКПП попереднього покоління, гідротрансформатор , механічних та гідравлічних систем у яких передбачено використання рідин, відповідних нормам Dexron III H або Dexron II D.
Характеристики
- Ефективно зменшує тертя, завдяки чому паливо в автомобілях з АКПП витрачається більш економно;
- Сприяє покращеній роботі АКПП при низьких температурах;
- Використання Motul ATF VI дозволяє швидко та без ривків перемикати передачі;
- Зменшує рівень вібрації від двигуна;
- Надійно захищає зубчасті передачі, схильні до важких навантажень;
- Має високу антиокислювальну та в'язкісно-температурну стабільність;
- Має протизносні властивості;
- Надає антикорозійну дію;
- Не утворює піну;
- Відповідає стандартам та специфікаціям Allison C-4, Jalos JASO 1A та ZF M 1375.
Рекомендації із застосування Перед використанням рекомендується ознайомитися з посібником з експлуатації автомобіля.
Рідина для автоматичних коробок перемикання передач, гідропідсилювачів керма і гідравлічних систем Technosynthese.
Рідина для автоматичних коробок перемикання передач. Використовується в системах, які вимагають від рідин дотримання стандартів DEXRON чи MERCON. Використовується в коробках перемикання передач, гідротрансформаторах, гідропідсилювачах керма, задніх передачах човнів, гідростатичних трансмісіях, механічних та гідравлічних системах, де необхідне використання рідин, що відповідають специфікаціям DEXRON (окрім DEXRON VI) або MERCON
Специфікації та допуски:
- MAN 339F
- MB 236.5 / MB 236.9
- VOITH 55.6335.32 (G607)
- ZF TE ML – 03D / 04D / 14A / 17C
- GM DEXRON III G; F-30336
- FORD MERCON M 950805, M 941108
- ALLISON C4-23472696
- CATERPILLAR TO-2
Має меншу в’язкість за низьких температур ніж Dexron IIE, що полегшує перемикання в зимній період. Підвищенні антиокисні властивості, в порівнянні із Dexron IIE. Покращена стабільність оливної плівки за високих температур. Володіє протизношувальними, антикорозійними, протипінними властивостями.
100% синтетична високотехнологічна малов’язка рідина для автоматичних трансмісій, спеціально розроблена для сучасних коробок перемикання передач (ручний режим, секвентальний режим, електронний контроль), які оснащенні чи не оснащенні муфтою блокування, та для яких регламентуються рідини із відповідністю специфікації DEXRON VI.
Особливо рекомендується для використання в автоматичних трансмісіях, системах відбору потужності і гідропідсилювачах керма таких виробників, як GM, FORD, CHRYSLER, HONDA, HYUNDAI, KIA, ISUZU, MERCEDES, MITSUBISHI, NISSAN, TOYOTA, OPEL американського, європейського чи азіатського виробництва. Також використовується в попередніх поколіннях автоматичних трансмісій, гідротрансформаторів, механічних і гідравлічних системах, для яких регламентовані рідини типу DEXRON III H чи DEXRON II D. Перед використанням, обов’язково, перевірте інструкцію по експлуатації транспортного засобу.
Переваги:
- Сприяє покращенню паливної економічності автомобілів з АКПП, за рахунок зниження тертя.
- Покращує роботу АКПП при низьких температурах.
- Прискорює перемикання передач, усуває ривки при перемиканні.
- Знижує вібрацію від двигуна.
- Надійно захищає зубчасті важко навантажені передачі.
- Має високу антиокислювальну і в'язкісно-температурну стабільність, що збільшує довговічність.
- Володіє протизношувальними, антикорозійними і протипінними властивостями.
В'язкість SAE: ATF Допуск Ford, Jaguar: Mercon V Допуск General Motors, Opel: Dexron VI Допуск Hyundai, KIA: SP IV
100% синтетична високотехнологічна малов’язка рідина для автоматичних трансмісій, спеціально розроблена для сучасних коробок перемикання передач (ручний режим, секвентальний режим, електронний контроль), які оснащенні чи не оснащенні муфтою блокування, та для яких регламентуються рідини із відповідністю специфікації DEXRON VI.
Особливо рекомендується для використання в автоматичних трансмісіях, системах відбору потужності і гідропідсилювачах керма таких виробників, як GM, FORD, CHRYSLER, HONDA, HYUNDAI, KIA, ISUZU, MERCEDES, MITSUBISHI, NISSAN, TOYOTA, OPEL американського, європейського чи азіатського виробництва. Також використовується в попередніх поколіннях автоматичних трансмісій, гідротрансформаторів, механічних і гідравлічних системах, для яких регламентовані рідини типу DEXRON III H чи DEXRON II D. Перед використанням, обов’язково, перевірте інструкцію по експлуатації транспортного засобу.
Переваги:
- Сприяє покращенню паливної економічності автомобілів з АКПП, за рахунок зниження тертя.
- Покращує роботу АКПП при низьких температурах.
- Прискорює перемикання передач, усуває ривки при перемиканні.
- Знижує вібрацію від двигуна.
- Надійно захищає зубчасті важко навантажені передачі.
- Має високу антиокислювальну і в'язкісно-температурну стабільність, що збільшує довговічність.
- Володіє протизношувальними, антикорозійними і протипінними властивостями.
В'язкість SAE: ATF Допуск Ford, Jaguar: Mercon V Допуск General Motors, Opel: Dexron VI Допуск Hyundai, KIA: SP IV
Трансмісійне масло Motul Multi ATF - це високотехнологічне синтетичне масло, відповідне для будь-яких сучасних автоматичних трансмісій. Рекомендовано для АКПП різних марок автомобілів: GM, FORD, CHRYSLER, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SSANGYONG, SUBARU, TOYOTA, BMW, CITROEN, FIAT, MB, PEUGEOT, RENAULT і ін. Використовується також для АКПП попереднього покоління, систем гідропідсилювача керма, реверсів кораблів, гідростатичних трансмісій і гідравлічних / механічних систем, які передбачають в яких передбачено застосування рідин, які відповідають стандартам Dexron (крім Dexron VI) або Mercon.
Характеристики:
- Максимально зменшує рівень вібрації від двигуна;
- Ефективно захищає зубчасті передачі, схильні до важких навантажень;
- Motul Multi ATF прискорює перемикання передач і усуває ривки під час перемикання;
- Сприяє кращій роботі АКПП при негативних температурах;
- Наділене високою антиокисної і в'язкісно-температурною стабільністю;
- Надійно захищає від зносу;
- Попереджає виникнення корозії;
- Не утворює піну.
Відповідність стандартам: Aisin Warner (JWS 3309, JWS 2312D, FF ATF, AW-F21, AW-1), Allison (C4, TES-295), Jalos (JASO 1A), Jatco (JF613E), Voith (G607 (H55.6335XX)) і ZF (TE-ML 03D / 04D / 09 / 14A / 14B / 16L / 17C).
Високотехнологічна рідина Technosynthese, спеціально розроблена для варіаторних трансмісій (CVT). Застосовується в широкій лінійці автомобілів, оснащених коробкою передач з ланцюговим або ремінним варіатором. Рекомендується для автомобілів американських виробників: GM, FORD, CHRYSLER, азіатських: CITROEN, MB, PEUGEOT, RENAULT. Увага: рідина не рекомендується для гібридних автомобілів, оснащених варіатором. Перед використанням ознайомтеся з інструкцією з експлуатації автомобіля.
Motul Multi CVTF є високотехнологічним маслом, що застосовується в широкій лінійці автомобілів, оснащених коробкою передач з ланцюговим або пасовим варіатором.
Завдяки унікальній формулі та показникам, Multi CVTF має такі переваги:
- Сприяє поліпшенню паливної економічності автомобілів з варіатором, за рахунок оптимального тертя металу по металу. - Знижує вібрацію від двигуна, підвищуючи комфорт. - Надійно захищає зубчасті важко навантажені передачі. p> -Прискорює перемикання передач, усуває ривки при перемиканні.
- Покращує роботу варіатора при низьких температурах.
- Захищає від зносу ремінь/ланцюг і шківи.
- Має антикорозійні та протипінні властивості.
Рекомендації щодо застосування
Може змішуватися з однотипними маслами. Заміна здійснюється відповідно до рекомендацій виробника техніки і може коригуватися залежно від умов експлуатації. Не рекомендується для гібридних автомобілів, що оснащені варіатором. Перед використанням ознайомтеся з інструкцією з експлуатації автомобіля.
Рекомендації до застосування:
Audi(VAG): TL 52180, TL 52516 BMW: EZL 799, 8322 0136376, EZL 799 A, 83220429154 Citroen: Elfmatic CVT Daimler-Chrysler: CVTF+4 Daihatsu: CVTF 3320, Amix CVTF DC Dodge: NS-2, CVTF+4, 05191184AA Fiat: Tutela Car CVT N.G. Ford: CVT23, CVT30, MERCON C, WSS M2C 928A, WSS M2C 933A, XT-7QCFT General Motors: DEX-CVT Honda: HMMF (Honda Multi Matic Fluid), Honda CVT-F, HCF-2 0826099905HE, 087009006 Hyundai: SP III, Genuine CVTF, SP-CVT 1 Infiniti: NS-1, NS-2, NS-3 Jeep: NS-2, CVTF+4, VTF, #05191184AA Kia: SP III, SP-CVT 1 Lexus: TC Lifan: Lifan CVT Mazda: CVTF 3320 Mercedes Benz: MB 236.20 MG-Rover: EM-CVTF Mini: EZL 799, 8322 0136376, EZL 799 A Mitsubishi: Dia Queen CVTF-J1, SP III, MZ313973, Dia Queen CVTF-J4 Nissan: NS-1, NS-2, NS-3, 999MP-NS200P Peugeot: Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV, 9735 EF Renault: Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV Rover: Unipart Transmatic ATF, EM-CVTF Saturn: DEX-CVT, 22688912 Subaru: NS-2, Lineartronic CVTF, K0425Y0710, CVT TR580, Amix CVTF DC, iCVTF Suzuki: NS-2, TC, CVTF 3320, CVT Green 1, CVT Green 2 Toyota: TC, CVTF 3320, CVT FE Vollvo: CVTF 4959 VW (VAG): G 052 180, G 052 516 Elf: Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV Esso: EZL 799, FN1975 Mobil: CVTF 3320 Mopar: CVTplus4 Shell: Green 1V
Рідина для автоматичних коробок перемикання передач, гідропідсилювачів керма і гідравлічних систем Technosynthese
Рідина для автоматичних коробок перемикання передач. Використовується в системах, які вимагають від рідин дотримання стандартів DEXRON чи MERCON. Використовується в коробках перемикання передач, гідротрансформаторах, гідропідсилювачах керма, задніх передачах човнів, гідростатичних трансмісіях, механічних та гідравлічних системах, де необхідне використання рідин, що відповідають специфікаціям DEXRON (окрім DEXRON VI) або MERCON
Специфікації та допуски:
- MAN 339F
- MB 236.5 / MB 236.9
- VOITH 55.6335.32 (G607)
- ZF TE ML – 03D / 04D / 14A / 17C
- GM DEXRON III G; F-30336
- FORD MERCON M 950805, M 941108
- ALLISON C4-23472696
- CATERPILLAR TO-2
Має меншу в’язкість за низьких температур ніж Dexron IIE, що полегшує перемикання в зимній період. Підвищенні антиокисні властивості, в порівнянні із Dexron IIE. Покращена стабільність оливної плівки за високих температур. Володіє протизношувальними, антикорозійними, протипінними властивостями.
Високоефективний мастильний матеріал виготовлений за технологією Technosynthese спеціально для коробок передач з подвійним зчепленням (DCT). Рекомендується застосовувати для багатьох моделей автомобілів, оснащених сухим і мокрим типом трансмісій з подвійним зчепленням.
Завдяки своїй ексклюзивній і спеціально розробленій формулі MULTI DCTF :
- Сприяє економії палива оптимізуючи тертя в трансмісіях з подвійним зчепленням.
- Зменшує вібрацію махового колеса двигуна.
- Захищає численні дрібні зчеплення , що працюють під навантаженням.
- Підвищує реакцію трансмісії: забезпечує м'яке перемикання і безперервність потоку потужності при перемиканні.
- Покращує реакцію трансмісій з подвійним зчепленням при низьких температурах.
- Продовжує термін служби , покращує міцність на зсув при високих температурах і запобігає окисленню.
- Перешкоджає утворенню піни , корозії і зносу.
Класифікація API: GL-4 Допуск BMW, Mini: DCTF-1 , MTF LT-3 , MTF LT-5 Допуск Fiat: 9.55550-MZ6 Допуск Ford, Jaguar: WSS-M2C-200-D2 , WSS-M2C-936-A Допуск Mercedes Benz: MB 236.25 Допуск Mitsubishi: Diaqueen SSTF-I Допуск Nissan, Infinity: R35 Special Допуск Peugeot, Citroen: PSA 9730 A8 , PSA 9734 S2 Допуск Porsche: 000 043 207 29 , 000 043 207 30 Допуск Toyota, Lexus: JWS 227 Допуск Volvo: BOT341 1161838 Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW G 052 171 , VW G 052 178 , VW G 052 182 , VW G 052 512 , VW G 052 513 , VW G 052 529 , VW G 052 726 , VW G 052 798
Високоефективний мастильний матеріал виготовлений за технологією Technosynthese спеціально для коробок передач з подвійним зчепленням (DCT). Рекомендується застосовувати для багатьох моделей автомобілів, оснащених сухим і мокрим типом трансмісій з подвійним зчепленням.
Завдяки своїй ексклюзивній і спеціально розробленій формулі MULTI DCTF :
- Сприяє економії палива оптимізуючи тертя в трансмісіях з подвійним зчепленням.
- Зменшує вібрацію махового колеса двигуна.
- Захищає численні дрібні зчеплення , що працюють під навантаженням.
- Підвищує реакцію трансмісії: забезпечує м'яке перемикання і безперервність потоку потужності при перемиканні.
- Покращує реакцію трансмісій з подвійним зчепленням при низьких температурах.
- Продовжує термін служби , покращує міцність на зсув при високих температурах і запобігає окисленню.
- Перешкоджає утворенню піни , корозії і зносу.
Класифікація API: GL-4 Допуск BMW, Mini: DCTF-1 , MTF LT-3 , MTF LT-5 Допуск Fiat: 9.55550-MZ6 Допуск Ford, Jaguar: WSS-M2C-200-D2 , WSS-M2C-936-A Допуск Mercedes Benz: MB 236.25 Допуск Mitsubishi: Diaqueen SSTF-I Допуск Nissan, Infinity: R35 Special Допуск Peugeot, Citroen: PSA 9730 A8 , PSA 9734 S2 Допуск Porsche: 000 043 207 29 , 000 043 207 30 Допуск Toyota, Lexus: JWS 227 Допуск Volvo: BOT341 1161838 Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW G 052 171 , VW G 052 178 , VW G 052 182 , VW G 052 512 , VW G 052 513 , VW G 052 529 , VW G 052 726 , VW G 052 798
Дозволяє зменшити споживання палива. Завдяки своєму складу має високу антиокислювальну і в'язкісно-температурну стабільність. Гарантує високі протизносні, антикорозійні і протипінні показники, а також покращує роботу коробки при низьких температурах.
Застосування:
Масло для автоматичних коробок передач на синтетичній основі. Розроблено спеціально для всіх сучасних АКПП, оснащених блокуванням гідротрансформатора і без. Рекомендується для АКПП. Також сумісно з АКПП старого покоління, системами гідропідсилювача керма, реверсами кораблів, гідростатичними трансмісіями, гідравлічними / механічними системами в яких передбачено використання рідин, що відповідають нормам Dexron (крім Dexron VI) або Mercon.
- Класифікація Allison: C4
- Класифікація ZF: TE-ML 03D , TE-ML 04D , TE-ML 14A
- Класифікація JASO: 1-A
- Допуск BMW, Mini: BMW
- Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: ATF +3 , ATF +4
- Допуск Ford, Jaguar: Mercon V , Mercon
- Допуск General Motors, Opel: Dexron II D , Dexron II E , Dexron III G , Dexron III H
- Допуск Mercedes Benz: MB 236.10 , MB 236.11 , MB 236.9
- Допуск Mitsubishi: SP-III
- Допуск Voith: G607
Рідина для автоматичних коробок перемикання передач легкових автомобілів MERCEDES 100% синтетика.
100% синтетична енергоощадна з високими експлуатаційними характеристиками рідина для автоматичних трансмісій. Спеціально розроблена для легкових автомобілів Mercedes RWD (задньоприводних) і 4х4 AWD (повноприводних) легкових автомобілів, клас SUV і легконавантажені автоматичні трансмісії, де вимагається дотримання рідиною специфікації MB-Approval 236.15. Особливо рекомендується для використання в усіх автомобілях Mercedes з 7-ступінчастими (з 2010 року виробництва) і «7G-Tronic», де прописана специфікація MB-Approval 236.15. Перед використанням звіритись із керівництвом по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: MB 236.15
Motul ATF 236.15 – це високотехнологічна 100% синтетична енергоощадна рідина для автоматичних коробок перемикання. Перевищує вимоги стандартів DEXRON від GM і MERCON від Ford. Завдяки унікальній формулі і показникам Motul ATF 236.15 забезпечує:
- Енергоощадність для автомобілів, оснащених АКПП, завдяки зниження тертя в планетарних редукторах.
- Захист більшості компактних високонавантажених передач, завдяки підсиленим протизношувальним властивостям.
- Збільшений термін експлуатації, висока стійкість до механічної деструкції, термоокисна стабільність.
- Пришвидшує перемикання передач за низьких температур.
- Відмінні характеристики автоматичної трансмісії (знижує вібрацію і зменшує час перемикання передач).
- Володіє протизношувальними, антикорозійними, антипінними властивостями.
Трансмісійна олія призначена для трансмісій сільськогосподарської техніки з мокрим гальмом та гідравлічними системами. Коробка перемикання передач / задніх мостів / гідравлічних підйомних систем / мокрих гальм. Рекомендується до використання в сільськогосподарської техніки наступних виробників: JOHN DEERE, MASSEY FERGUSON, CASE SAME, INTERNATIONAL HARVESTER, NEW HOLLAND / FORD/FIAT AGRI, RENAULT, CLASS. Motul TRH 97 Відповідає вимогам більшості виробників тракторів. Цей продукт рекомендується до використання у суворих умовах експлуатації.
Характеристика:
- Надійний захист високонавантажених зубчасті передачі.
- Фрикційні властивості дають можливість використовувати в системах мокрих гальм.
- Не впливає на ущільнення гідравлічних систем.
- Витримує високий тиск.
- Має антиокислювальні, антикорозійні, протизносними, антипінними властивостями.
Рідина для варіаторних трансмісій (CVT) з оснащених ланцюгами чи ременями Technosynthese. Напівсинтетична
Високотехнологічна рідина Technosynthese спеціально розроблена для варіаторних трансмісій (CVT). Застосовується в широкій серії транспортних засобів, оснащених коробкою передач з цепним чи ременевим варіатором. Рекомендується для автомобілів американських автовиробників: GM, FORD, CHRYSLER, азіатських: HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA, європейських: BMW, CITROEN, MB, PEUGEOT, RENAULT.
УВАГА: рідина не рекомендується для гібридних автомобілів, оснащених варіатором. Перед використанням звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- В'язкість SAE: CVT
- Допуск BMW, Mini: EZL 799
- Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: CVTF+4
- Допуск Daihatsu: Amix CVT Fluid DC , Ammix CVTF-DFE
- Допуск Ford, Jaguar: CVT Fluid 23 , CVT23 , CVT30 , Mercon C, WSS-M2C-928-A, WSS-M2C-933-A
- Допуск General Motors, Opel: Dex-CVT
- Допуск Honda: HCF-2 , HMMF , MULTI MATIC Fluid (HMMF)
- Допуск Hyundai, KIA: Genuine CVTF
- Допуск Mazda: CVTF 3320
- Допуск Mercedes Benz: MB 236.20
- Допуск Mitsubishi: CVT Fluid SP-III , Diaqueen CVT Fluid J1 , Diaqueen CVT Fluid J4
- Допуск Nissan, Infinity: CVT Fluid NS-1 , CVT Fluid NS-2 , CVT Fluid NS-3
- Допуск Subaru: Lineatronic CVTF, iCVTF
- Допуск Suzuki: CVT Fluid NS-2 , CVT Fluid TC , CVT Green 1 , CVT Oil
- Допуск Toyota, Lexus: CVT Fluid FE , CVT Fluid TC
- Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW G 052 180 , VW G 052 516
Рідина для автоматичних КПП VipOil Automatic ATF Dexron II D має дуже добрі фрикційні та низькотемпературні характеристики та широку сферу застосування.
VipOil Automatic ATF Dexron II D може застосовуватися в напівавтоматичних і автоматичних КПП легкових і вантажних автомобілів, у гідродинамічних трансмісіях, гідропідсилювачах керма, диференціалах, промислових гідротрансформаторах, а також у трансмісіях і гідравлічних системах, в яких інструкцією щодо експлуатації допускається використовувати рідини з цими експлуатаційними характеристиками.
VipOil Automatic ATF Dexron II D виробляється із високоочищених мінеральних базових олив і містить пакет присадок, до складу якого входять антиокисні, протизношувальні, антикорозійні та протипінні присадки, а також модифікатори в'язкості й тертя.
Допуски ОЕМ: GM Dexron-IID, Ford Motor Mercon, Caterpillar TO-2, Volvo 97335