Моторні автомобільні масла
Знайдено: 672 - 719 серед 1006 товарівВисокоякісна всесезонна напівсинтетична олива. Цілком адаптовано для всіх видів експлуатації, особливо при високих температурах. Широкий діапазон індексу в'язкості забезпечує стабільну роботу при високих температурах та швидке мастило при холодному пуску, продовжуючи термін служби двигуна. Напівсинтетична технологія значно збільшує інтервали заміни олії. Детергентні властивості олії гарантують довготривалий захист від зносу та забезпечують чистоту двигуна.
Склад сформульований спеціально для дизельних двигунів, особливо для нових конструкцій прямого впорскування (прямий упорскування підвищує потужність двигуна і крутний момент на низьких оборотах двигуна, зменшує витрату палива, але також збільшує робочу температуру, тому вважається важливим застосування мастильного матеріалу, що захищає двигун при високих температурах).
Специфікації і допуски:
ACEA A3/B4 API CF, SN OEM Fiat Fiat 9.55535-G2 OEM Mercedes Benz MB 229.3 OEM Renault Renault RN 0700, Renault RN 0710 OEM VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) VW 501 01, VW 505 00Aral SuperTurboral LA SAE 5W-30 - синтетична низькозольна моторна олія для цілорічного застосування в найсучасніших дизельних двигунах важких вантажних автомобілів класів Euro V та Euro VI, оснащених системами рециркуляції відпрацьованих газів EGR та сажовими фільтрами DPF.
Застосування
Застосування сучасних базових масел, малозольних пакетів присадок та фірмової формули Aral XMF (eXtra-MotorSchutz-Formel) забезпечує максимальний захист та чистоту двигуна та турбін, дозволяє реалізувати подовжені (відповідно до рекомендацій автовиробника) інтервали заміни. Клас в'язкості SAE 5W-30 забезпечує легкий запуск двигуна в будь-яку погоду та суттєву економію палива до 4% порівняно з мастилами в'язкістю 15W-40.
Переваги
Знижена зольність олії гарантує максимальний термін служби фільтрів сажі та систем рециркуляції, проте накладає обмеження на вміст сірки в паливі. Для забезпечення найбільшої довговічності систем зниження токсичності вихлопу та реалізації подовжених міжсервісних інтервалів необхідно використовувати паливо рівня Euro V зі зниженим вмістом сірки до 10 мг/кг. Не рекомендується застосовувати в бензинових двигунах, а також дизельних двигунах малотоннажних комерційних автомобілів, якщо інше не передбачено виробником.
Допуски автовиробників: Mercedes Benz 228.51 MAN M 3477 MAN M 3677 Volvo VDS-3 Renault RLD-2 Renault RXD
Загальні стандарти ACEA: ACEA E6 ACEA E7 ACEA E9
Загальні стандарти API: API CJ-4