Трансмісійні масла для авто
Знайдено: 96 - 143 серед 339 товарівСпецифікація API: GL-4, GL-5 Специфікація: MIL-L 2105 D Рекомендації виробника: VOLVO 97310; ZF TE-ML 05A/07A
Рідина для автоматичних коробок перемикання передач легкових автомобілів MERCEDES 100% синтетика.
100% синтетична рідина з високими експлуатаційними характеристиками. Спеціально розроблена для Mercedes RWD (задньоприводних) і 4х4 AWD (повноприводних) легкових автомобілів, клас SUV і легконавантажені автоматичні трансмісії, де вимагається використання дотримання рідиною специфікації MB-Approval 236.14. Особливо рекомендується для використання в усіх автомобілях Mercedes з 7-ступінчастими RWD автоматичних (NAG2) і в усіх моделях AMG, а також 5-ступінчастих трансмісіях з блокуванням гідротрансформатора, де вимагається трансмісійна рідина із схваленням MBApproval 236.14. Перед використанням звіритись із керівництвом по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: MB 236.14
Motul ATF 236.14 – це високотехнологічна 100% синтетична рідина для автоматичних коробок перемикання. Перевищує вимоги стандартів DEXRON і MERCON. Завдяки унікальній формулі і показникам Motul ATF 236.14 забезпечує:
- Захист більшості компактних високонавантажених передач, завдяки підсиленим протизношувальним властивостям.
- Збільшений термін експлуатації, висока стійкість до механічної деструкції, термоокисна стабільність.
- Енергоощадність для автомобілів, оснащених АКПП, завдяки зниження тертя в планетарних редукторах.
- Пришвидшує перемикання передач за низьких температур.
- Відмінні характеристики автоматичної трансмісії (знижує вібрацію і зменшує час перемикання передач).
- Володіє протизношувальними, антикорозійними, антипінними властивостями.
Висококласне масло, розроблене за фірмовою технологією Technosynthese. Відповідає вимогам міжнародних класифікацій API GL-4 і GL-5, згідно з яким універсально підходить для застосування в будь-яких механічних трансмісіях, включаючи синхронізовані, гіпоїдні, диференціали, мости, редуктори і інші, не обладнані системою обмеженого прослизання і які працюють в умовах вібраційних і ударних навантажень . Продукт MOTYLGEAR 75W-85 317301 містить в складі спеціальний протизадирний пакет присадок, які гарантують чудовий захист від зносу, а також синтетичну базу з чудовою термоокислювальною стабільністю. Відмінні антифрикційні властивості ефективно знижують тертя, за рахунок чого забезпечується максимальна продуктивність агрегату і його плавна робота без ривків. Низькотемпературні властивості MOTYLGEAR 75W-85 317301 продукту гарантують м'яке перемикання передач навіть при найсильніших морозах.
Переваги:
- Вироблено на основі ретельно очищених мінеральних і високостабільних синтетичних базових масел.
- Стабільна робота трансмісії в дуже широкому температурному діапазоні.
- Мінімізує шум і вібрації під час роботи.
- Захищає рухливі вузли трансмісії, включаючи шестерні і синхронізатори, від зносу і пошкодження.
- Стійко до піноутворення.
- Перешкоджає появі корозії.
Застосування: Карданні приводи, МКПП, Мости та редуктори, Роздаткові коробки, Універсальні , гіпоїдні КП Класифікація API: GL-4, GL-5
Трансмісійна олива для коробок перемикання передач Technosynthese.
Спеціально розроблена для коробок перемикання передач з важким перемиканням і коробок передач Peugeot, Citroën, Renault
Специфікації та допуски:
- API GL-4/ GL-5
- MIL-L-2105D
Олива витримує екстремальні тиски, забезпечуючи ефективний захист. Підсилена синтетичною основою задля високої стійкості до високих температур і збільшення терміну експлуатації. У відповідності з оновленим стандартом SAE J306 в липні 1998 року олива залишається в класі в’язкості 80 після 20 годин KRL випробувань на зсув. Клас в’язкості 80 забезпечує високу стійкість оливної плівки при підвищених температурах і/чи знижує рівень шумності трансмісії. Зберігає в’язкість за низьких температур, що забезпечує надійну роботу коробки перемикання передач. Забезпечує плавне перемикання передач. Сумісна з усіма конструкційними матеріалами, і кольоровими матеріалами, які використовуються в трансмісіях. Володіє антикорозійними і антипінними властивостями.
Олива для коробок перемикання передач і диференціалів інтегрованих і неінтегрованих в коробку перемикання передач 100% синтетика – естерова основа.
Спеціально розроблена для трансмісій потужних спортивних автомобілів: Track, Rally, Raid, трансмісій електричних автомобілів… Призначена для всіх гіпоїдних диференціалів з системами обмеженого тертя, коробок перемикання передач з інтегрованим диференціалом обмеженого тертя, механічних трансмісій, синхронізованих і несинхронізованих коробок перемикання передач, коробок відбору потужності із самоблокуванням, які працюють при надвисоких тисках і низьких швидкостях обертання чи помірних тисках і високих швидкостях обертання, коли необхідно збільшити продуктивність в порівнянні з продуктами класу в’язкості 75W-140.
Специфікації та допуски: API GL-5
100% синтетична олива. Витримує високі тиски, забезпечуючи ефективний захист від зношування, відмінний опір високим температурам і подовжений інтервал експлуатації. Модифікатор тертя дозволяє зменшити шумність роботи агрегати і запобігти «схвачування» металу в диференціалах обмеженого тертя. Низькі втрати при зсуву після 20 годин KRL випробовувань на зсув, завдяки складній естеровій синтетичній основі з дуже високим індексом в’язкості. Відмінні мастильні властивості дозволяють знизити коефіцієнт тертя і зношування. Забезпечує легкість перемикання передач за низьких температур. Дозволяє збільшити коефіцієнт корисної дії в порівнянні з продуктами 75W-140 Не взаємодіє з конструкційними матеріалами, в тому числі і кольоровими металми, які використовуються в трансмісіях. Володіє антикорозійними і антипінними властивостями.
Олива для коробок перемикання передач і диференціалів інтегрованих і неінтегрованих в коробку перемикання передач 100% синтетика – естерова основа.
Спеціально розроблена для трансмісій потужних спортивних автомобілів: Track, Rally, Raid, трансмісій електричних автомобілів… Призначена для всіх гіпоїдних диференціалів з системами обмеженого тертя, коробок перемикання передач з інтегрованим диференціалом обмеженого тертя, механічних трансмісій, синхронізованих і несинхронізованих коробок перемикання передач, коробок відбору потужності із самоблокуванням, які працюють при надвисоких тисках і низьких швидкостях обертання чи помірних тисках і високих швидкостях обертання, коли необхідно збільшити продуктивність в порівнянні з продуктами класу в’язкості 75W-140.
Специфікації та допуски: API GL-5
100% синтетична олива. Витримує високі тиски, забезпечуючи ефективний захист від зношування, відмінний опір високим температурам і подовжений інтервал експлуатації. Модифікатор тертя дозволяє зменшити шумність роботи агрегати і запобігти «схвачування» металу в диференціалах обмеженого тертя. Низькі втрати при зсуву після 20 годин KRL випробовувань на зсув, завдяки складній естеровій синтетичній основі з дуже високим індексом в’язкості. Відмінні мастильні властивості дозволяють знизити коефіцієнт тертя і зношування. Забезпечує легкість перемикання передач за низьких температур. Дозволяє збільшити коефіцієнт корисної дії в порівнянні з продуктами 75W-140 Не взаємодіє з конструкційними матеріалами, в тому числі і кольоровими металми, які використовуються в трансмісіях. Володіє антикорозійними і антипінними властивостями.
Трансмісійна рідина для автоматичних КПП, перетворювачів та гідравлічних систем.
Допуски: GM DEXRON III; F-30336; FORD MERCON M 950805 та M 941108; ALLISON C4-23472696; CATERPILLAR TO-2; VOITH G607; МВ 236.5/236.9; ZF TE ML 03D/04D/14A,17C.
Трансмісійна олива для коробок перемикання передач і диференціалів Витримує екстремальні тиски.
Призначена для всіх механічних трансмісій, синхронізованих чи несинхронізованих коробок перемикання передач, коробка передач/диференціал, коробок відбору потужності і гіпоїдних диференціалів без самоблокування, які працюють при високих навантаженнях і низьких швидкостях обертання чи помірних навантаженнях і високих швидкостях обертання.
Специфікації та допуски:
- API GL-4/ GL-5
- MIL-L-2105D
- Dexron II D
Олива витримає екстремальні тиски. Забезпечує ефективний захист від зношування. У відповідності з оновленим стандартом SAE J306 в липні 1998 року олива залишається в класі в’язкості 90 після 20 годин KRL випробувань на зсув. Клас в’язкості 90 забезпечує високу стійкість оливної плівки при підвищених температурах і/чи знизити рівень шумності трансмісії. Сумісна з усіма конструкційними матеріалами, і кольоровими матеріалами, які використовуються в трансмісіях. Володіє антикорозійними і антипінними властивостями.
Рідина для автоматичних коробок перемикання передач, гідропідсилювачів керма і гідравлічних систем. Мінеральна.
Призначена для будь-яких систем, де вимагається рідина, яка відповідає нормам DEXRON IID. Автоматичні коробки перемикання передач, гідротрансформатори, гідропідсилювачи керма, реверсні передачі на катерах, гідравлічні передачі.
Специфікації та допуски:
- MAN 339 Typ Z1 и V1
- MB-Approval 236.7
- M2C 166 H/M2C 138 CJ
- VOITH 55.6335.32 (G607)
- ZF TE-ML 04D / 11A / 14A N° ZF001104
- ALLISON C-4
- CATERPILLAR TO-2
- GENERAL MOTORS DEXRON II D
Володіє високою текучістю за низьких температур, що полегшує роботу автоматичної коробки перемикання передач. Висока термічна стабільність навіть за високих температур. Володіє протизношувальними, антикорозійними, антипінним властивостями.
Високопродуктивна рідина для трансмісій з подвійним мокрим зчепленням (DCT) 100% Синтетична - ESTER
100% синтетична рідина з високими експлуатаційними характеристиками – на основі компонентів ESTER, розроблена спеціально для спортивних, модифікованих та потужних дорожніх автомобілів, які обладнані трансмісією з подвійним зчеплення (DCT). Підходить для використання в сучасних надпотужних автомобілях, які комплектуються трансмісією з подвійним мокрим зчепленням. Особливо рекомендується до використання в трансмісіях з подвійним зчепленням (DCT), де передається високий крутний момент. Підходить для трансмісій таких виробників: ZF, GETRAG, BORG WARNER, TREMEC чи RICARDO які використовуються в основних виробників спортивних автомобілів: AUDI (Stronic), BMW (Drivelogic), BUGATTI (Ricardo), FERRARI, FORD, MERCEDES AMG, MITSUBISHI (TC-SST), NISMO, NISSAN (GR6), PORSCHE (PDK),… Не застосувати в автоматичних трансмісіях (A/T) , варіаторах (CVT) та в трансмісіях з сухим подвійним зчепленням.
Специфікації та допуски:
- Audi (VAG) S-tronic, G 052 182 , TL 52 182, G 052 529, TL 52 529,G 055 529
- BMW DCTF-1, DCTF-1+
- Bugatti VW G 052 182, Pentosin FFL-2
- Ferrari TF DCT-F3
- Jaguar Pentosin FFL-3
- McLaren Pentosin FFL-4
- Mercedes Benz MB 236.25
- Mitsubishi Diamond Queen SSTF-1
- Nismo Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
- Nissan Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
- Porsche Pentosin FFL-3, G 052 529
- Renault DC4, BOT 450
- VW (VAG) DSG, G 052 182 , TL 52 182, G 052 529, TL 52 529, G 055 529
- Castrol BOT 450
- Pentosin FFL-2, FFL-3, FFL-4
- Shell TF DCT-F3
Спеціальна рідина з посиленими фрикційними властивостями, розроблена з використанням спеціальних додатків які оптимізують та гарантують максимально ефективну передачу моменту під час високого навантаження на потужних, спортивних автомобілях. Забезпечує найкращий захист навіть під час роботи в пікових навантаженнях, забезпечує швидку реакцію трансмісії та швидше перемикання передач як при низьких так і при високих температурах. MOTUL HIGH-TORQUE DCTF спеціально розроблена для забезпечення високої ефективності роботи сучасних високонавантажених трансмісій з подвійним, мокрим зчепленням особливо під час пікових навантажень та високих температур роботи.
Завдяки спеціальній та технологічній синтетичній формулі, HIGH-TORQUE DCTF забезпечує:
- Оптимальний рівень тертя, щоб забезпечити мінімальні втрати та максимальну передачу крутного моменту від двигуна до коліс.
- Забезпечує чудову реакцію трансмісії: плавне перемикання передач та відсутність ривків та провалів передачі крутного моменту між перемиканням передач.
- Оптимізує роботу DCT трансмісії при низьких та високих температурах.
- Для забезпечення захисту усіх компонентів трансмісії, зберігає необхідну в’язкість навіть під час екстремально високих температур.
- Виключає можливість вібрацій в процесі роботи трансмісії які можуть передаватись від маховика двигуна.
- Захищає найбільш навантажені шестерні в трансмісії.
- Подовжує термін експлуатації, та покращує стійкість до зсувних навантажень при високій температурі.
- Гарантує значно кращу стійкість до окислення, ніж звичайний синтетичний продукт.
- Підвищені протизношувальні властивості, вищі антикорозійний та протипінний ефект.
Високопродуктивна рідина для трансмісій з подвійним мокрим зчепленням (DCT) 100% Синтетична - ESTER
100% синтетична рідина з високими експлуатаційними характеристиками – на основі компонентів ESTER, розроблена спеціально для спортивних, модифікованих та потужних дорожніх автомобілів, які обладнані трансмісією з подвійним зчеплення (DCT). Підходить для використання в сучасних надпотужних автомобілях, які комплектуються трансмісією з подвійним мокрим зчепленням. Особливо рекомендується до використання в трансмісіях з подвійним зчепленням (DCT), де передається високий крутний момент. Підходить для трансмісій таких виробників: ZF, GETRAG, BORG WARNER, TREMEC чи RICARDO які використовуються в основних виробників спортивних автомобілів: AUDI (Stronic), BMW (Drivelogic), BUGATTI (Ricardo), FERRARI, FORD, MERCEDES AMG, MITSUBISHI (TC-SST), NISMO, NISSAN (GR6), PORSCHE (PDK),… Не застосувати в автоматичних трансмісіях (A/T) , варіаторах (CVT) та в трансмісіях з сухим подвійним зчепленням.
Специфікації та допуски:
- Audi (VAG) S-tronic, G 052 182 , TL 52 182, G 052 529, TL 52 529,G 055 529
- BMW DCTF-1, DCTF-1+
- Bugatti VW G 052 182, Pentosin FFL-2
- Ferrari TF DCT-F3
- Jaguar Pentosin FFL-3
- McLaren Pentosin FFL-4
- Mercedes Benz MB 236.25
- Mitsubishi Diamond Queen SSTF-1
- Nismo Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
- Nissan Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
- Porsche Pentosin FFL-3, G 052 529
- Renault DC4, BOT 450
- VW (VAG) DSG, G 052 182 , TL 52 182, G 052 529, TL 52 529, G 055 529
- Castrol BOT 450
- Pentosin FFL-2, FFL-3, FFL-4
- Shell TF DCT-F3
Спеціальна рідина з посиленими фрикційними властивостями, розроблена з використанням спеціальних додатків які оптимізують та гарантують максимально ефективну передачу моменту під час високого навантаження на потужних, спортивних автомобілях. Забезпечує найкращий захист навіть під час роботи в пікових навантаженнях, забезпечує швидку реакцію трансмісії та швидше перемикання передач як при низьких так і при високих температурах. MOTUL HIGH-TORQUE DCTF спеціально розроблена для забезпечення високої ефективності роботи сучасних високонавантажених трансмісій з подвійним, мокрим зчепленням особливо під час пікових навантажень та високих температур роботи.
Завдяки спеціальній та технологічній синтетичній формулі, HIGH-TORQUE DCTF забезпечує:
- Оптимальний рівень тертя, щоб забезпечити мінімальні втрати та максимальну передачу крутного моменту від двигуна до коліс.
- Забезпечує чудову реакцію трансмісії: плавне перемикання передач та відсутність ривків та провалів передачі крутного моменту між перемиканням передач.
- Оптимізує роботу DCT трансмісії при низьких та високих температурах.
- Для забезпечення захисту усіх компонентів трансмісії, зберігає необхідну в’язкість навіть під час екстремально високих температур.
- Виключає можливість вібрацій в процесі роботи трансмісії які можуть передаватись від маховика двигуна.
- Захищає найбільш навантажені шестерні в трансмісії.
- Подовжує термін експлуатації, та покращує стійкість до зсувних навантажень при високій температурі.
- Гарантує значно кращу стійкість до окислення, ніж звичайний синтетичний продукт.
- Підвищені протизношувальні властивості, вищі антикорозійний та протипінний ефект.
Трансмісійна рідина для автоматичних КПП, перетворювачів та гідравлічних систем.
Допуски: GM DEXRON III; F-30336; FORD MERCON M 950805 та M 941108; ALLISON C4-23472696; CATERPILLAR TO-2; VOITH G607; МВ 236.5/236.9; ZF TE ML 03D/04D/14A,17C.
Трансмісійна олія призначена для трансмісій сільськогосподарської техніки з мокрим гальмом та гідравлічними системами. Коробка перемикання передач / задніх мостів / гідравлічних підйомних систем / мокрих гальм. Рекомендується до використання в сільськогосподарської техніки наступних виробників: JOHN DEERE, MASSEY FERGUSON, CASE SAME, INTERNATIONAL HARVESTER, NEW HOLLAND / FORD/FIAT AGRI, RENAULT, CLASS. Motul TRH 97 Відповідає вимогам більшості виробників тракторів. Цей продукт рекомендується до використання у суворих умовах експлуатації.
Характеристика:
- Надійний захист високонавантажених зубчасті передачі.
- Фрикційні властивості дають можливість використовувати в системах мокрих гальм.
- Не впливає на ущільнення гідравлічних систем.
- Витримує високий тиск.
- Має антиокислювальні, антикорозійні, протизносними, антипінними властивостями.
Трансмісійна олива для коробок перемикання передач Technosynthese
Рекомендується використання в шумних коробках перемикання передач і/чи з важким перемикання. Призначена для всіх механічних трансмісій, синхронізованих чи несинхронізованих коробок перемикання передач, коробка передач/диференціал, коробок відбору потужності і гіпоїдних диференціалів без самоблокування.
Специфікації та допуски:
- API GL-4/ GL-5
- MIL-L-2105D
Олива витримає екстремальні тиски для ефективнішого захисту. Підсилена синтетичною основою для високої стійкості за високих температур і збільшення терміну експлуатації. У відповідності з оновленим стандартом SAE J306 в липні 1998 року олива залишається в класі в’язкості 90 після 20 годин KRL випробувань на зсув.
Клас в’язкості 90 забезпечує високу стійкість оливної плівки до підвищених температур і/чи знижує рівень шумності трансмісії. Зберігає в’язкість за низьких температур, що забезпечує надійну роботу коробки перемикання передач. Забезпечує плавне перемикання передач. Сумісна з усіма конструкційними матеріалами, в тому числі з кольоровими мателами, які використовуються в трансмісіях. Володіє антикорозійними і антипінними властивостями.
Трансмісійна олива для диференціалів обмеженого тертя, які інтегровані або неінтегровані в коробку перемикання передач 100% синтетика – естерова основа.
Спеціально розроблена для коробок перемикання передач спортивних автомобілів: speedway, rally, raid… Призначена для всіх гіпоїдних диференціалів з системами обмеженого тертя, коробок перемикання передач з інтегрованим диференціалом обмеженого тертя, механічних трансмісій, синхронізованих чи несинхронізованих коробок перемикання передач, коробок відбору потужності із самоблокування, які працюють при високих навантаженнях і низьких швидкостях обертаннях чи при помірних навантаженнях і високих швидкостях обертання.
Специфікації та допуски:
- API GL5
- MUGEN Le Mans 24H
- HEWLAND та X-TRAC Japanese GT
100% синтетична олива. Володіє високою стійкістю оливної плівки при високих тисках. Мастильні властивості оливи максимально підвищенні для зменшення тертя і зношування. Висока термічна стабільність. Збільшує термін безвідмовної роботи механізму. Модифікатор тертя дозволяє зменшити шумність роботи агрегату і запобігти «схвачування» металу в диференціалах обмеженого тертя. 0% втрат на зсув при високих навантаженнях. Оливна плівка не пошкоджується навіть в самих важких умовах.
У відповідності з оновленим стандартом SAE J306 (липень1998 рік) олива залишається в класі в’язкості 140 після 20 годин KRL випробувань на зсув. Високі експлуатаційні характеристики знижують коефіцієнт тертя і зношування. Клас в’язкості 140 забезпечує високу стійкість оливної плівки при підвищених температурах і/чи знизити рівень шумності трансмісії. Полегшує перемикання передач, коли коробка передач ще холодна. Забезпечує плавність і легкість перемикання передач. Сумісна з усіма конструкційними матеріалами, в тому числі з кольоровими металами, які використовуються в трансмісіях. Володіє антикорозійними і антипінними властивостями.
Трансмісійне масло Motul Multi ATF - це високотехнологічне синтетичне масло, відповідне для будь-яких сучасних автоматичних трансмісій. Рекомендовано для АКПП різних марок автомобілів: GM, FORD, CHRYSLER, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SSANGYONG, SUBARU, TOYOTA, BMW, CITROEN, FIAT, MB, PEUGEOT, RENAULT і ін. Використовується також для АКПП попереднього покоління, систем гідропідсилювача керма, реверсів кораблів, гідростатичних трансмісій і гідравлічних / механічних систем, які передбачають в яких передбачено застосування рідин, які відповідають стандартам Dexron (крім Dexron VI) або Mercon.
Характеристики:
- Максимально зменшує рівень вібрації від двигуна;
- Ефективно захищає зубчасті передачі, схильні до важких навантажень;
- Motul Multi ATF прискорює перемикання передач і усуває ривки під час перемикання;
- Сприяє кращій роботі АКПП при негативних температурах;
- Наділене високою антиокисної і в'язкісно-температурною стабільністю;
- Надійно захищає від зносу;
- Попереджає виникнення корозії;
- Не утворює піну.
Відповідність стандартам: Aisin Warner (JWS 3309, JWS 2312D, FF ATF, AW-F21, AW-1), Allison (C4, TES-295), Jalos (JASO 1A), Jatco (JF613E), Voith (G607 (H55.6335XX)) і ZF (TE-ML 03D / 04D / 09 / 14A / 14B / 16L / 17C).
Трансмісійна олія Motul ATF VI – це високотехнологічна синтетична малов'язка олія, створена спеціально для сучасних автоматичних трансмісій, що потребують рідини стандарту DEXRON VI. Рекомендовано для АКПП, роздаткових коробок, гідропідсилювачів керма автомобілів таких марок як GM, FORD, CHRYSLER, ISUZU, HONDA, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, TOYOTA, FORD, OPEL та ін. Придатно для АКПП попереднього покоління, гідротрансформатор , механічних та гідравлічних систем у яких передбачено використання рідин, відповідних нормам Dexron III H або Dexron II D.
Характеристики
- Ефективно зменшує тертя, завдяки чому паливо в автомобілях з АКПП витрачається більш економно;
- Сприяє покращеній роботі АКПП при низьких температурах;
- Використання Motul ATF VI дозволяє швидко та без ривків перемикати передачі;
- Зменшує рівень вібрації від двигуна;
- Надійно захищає зубчасті передачі, схильні до важких навантажень;
- Має високу антиокислювальну та в'язкісно-температурну стабільність;
- Має протизносні властивості;
- Надає антикорозійну дію;
- Не утворює піну;
- Відповідає стандартам та специфікаціям Allison C-4, Jalos JASO 1A та ZF M 1375.
Рекомендації із застосування Перед використанням рекомендується ознайомитися з посібником з експлуатації автомобіля.