Все для мотоцикла
Знайдено: 48 - 95 серед 249 товарівНеобслуговуваний акумулятор.
- Покращена пускова потужність.
- Збільшений термін служби.
- Висока надійність.
- Корпус має чудову стійкість до паливно-мастильних матеріалів і витримує екстремальні погодні умови.
- Вентеляційна система
Необслуговуваний акумулятор.
- Покращена пускова потужність.
- Збільшений термін служби.
- Висока надійність.
- Корпус має чудову стійкість до паливно-мастильних матеріалів і витримує екстремальні погодні умови.
- Вентеляційна система
Необслуговуваний акумулятор.
- Технологія AGM (нерухомий електроліт).
- Покращена пускова потужність.
- Збільшений термін служби.
- Висока надійність.
- Корпус має чудову стійкість до паливно-мастильних матеріалів і витримує екстремальні погодні умови.
- Вентеляційна система.
Допускається установка акумулятора в різних положеннях (але не рекомендується установка дном до верху) і забезпечується безпека в разі падіння і перевороту техніки, що актуально для спортивного застосування взагалі і мотоспорту особливо.
Трансмісійне масло Motul Scooter Gear 85W-140, 175мл 110870
Спеціально розроблений для важких навантажених умов роботи трансмісій скутерів і мопедів. Адаптований розмір упаковки для зручності перенесення на скутері чи мопеді та легкої доливання масла.
Особливо рекомендовано для трансмісій скутерів SYM, бортових передач MOTO GUZZI, а також для будь-яких інших трансмісій або коробок передач, для яких потрібна олива з класом в’язкості SAE 85W-140.
Специфікації:
- API GL-4
- API GL-5
Трансмісійне масло для мотоциклетних коробок передач з мокрим зчепленням - відокремлених від картера двигуна. Універсально підходить для двох і чотиритактних спортивних і дорожніх мотоциклів, а також скутерів, мопедів і квадроциклів. MOTUL TRANSOIL 10W-30 314101 може використовуватися, коли виробником обладнання запропоновані моторні масла класу SAE 10W-30 або трансмісійні класу SAE 80. MOTUL TRANSOIL 10W-30 314101 забезпечує чудовий захист всіх рухомих вузлів трансмісії від зносу і механічних дефектів при будь-яких стилях водіння, в тому числі в спортивному режимі або при русі по пересіченій місцевості, завдяки високій стійкості до бічного зсуву, ударних і вібраційних навантажень. MOTUL TRANSOIL 10W-30 314101 мінімізує шум під час роботи і сприяє більш комфортної їзди на мотоциклі.
Переваги:
- Підтримує цілісність і стійкість мастильної плівки в місцях контакту при будь-яких стилях водіння.
- Захищає синхронізатори, шестерні, підшипники і інші елементи від зносу.
- Гарантує стабільний коефіцієнт тертя і перешкоджає прослизанню зчеплення.
- Покращені диспергуючі властивості зберігають трансмісію в чистоті.
- Стійке до окислення і піноутворення.
Специфікації та допуски: API GL-4
Очисник двигуна перед заміною оливи. Додаток до моторної оливи перед її заміною. Для 4-тактних двигунів мототехніки.
Motul Engine Clean розроблена для використання у всіх типах 4-тактних двигунах мототехніки, з/без каталітичного нейтралізатора, які працюють на всіх видах палива. Motul Engine Clean ефективно видаляє в двигуні усі шлами і відкладення. Утримує в собі усі мікрочастинки, і внаслідок видаляє їх з двигуна разом із старою оливою. Motul Engine Clean забезпечує відмінне мащення під час процесу очищення.
Motul Engine Clean додається до оливи перед її заміною і дозволяє:
- Зменшити зношування.
- Зменшити витрати оливи і палива.
- Підвищення компресії в циліндрах.
- Зниження вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах.
- Видалити відкладення, лаки та інші продукти неповного згоряння робочої суміші.
- Покращити та подовжити роботу свіжої оливи.
Застосування:
Перед кожною заміною оливи додати в прогрітий двигун засіб Engine Clean. Дати двигуну попрацювати на холостому ході 15 хвилин. Замінити моторну оливу і фільтр. Вміст одного флакону достатньо для об’єму оливи 5 літрів. Для великих об’ємів, необхідно додавати 60 мл. продукту Engine Clean на кожний літр оливи. Не перевищувати рекомендованої пропорції. За необхідності повторити процедуру очищення. При сумісному використанні з Fuel System Clean і Diesel System Clean дозволяє суттєво знизити викиди шкідливих речовин при проходженні технічного огляду.
Додаток до охолоджуючої рідини. Знижує температуру двигуна на 15⁰С (30⁰F). Покращує теплообмін. Концентрат.
Призначений для всіх систем охолодження мотоциклів, автомобілів, квадроциклів, коли спостерігається перегрів двигуна або в умовах перегонів. Застосовується для зменшення робочої температури двигуна.
Увага:
Деякі види перегонів передбачають лише використання чистої води в якості охолоджуючої рідини, тому перед використанням необхідно проконсультуватися з організаторами перегонів. MoCool не забезпечує захист від замерзання.
Схвалення:
- Схвалено ASRA (American Sport Bike Racing Association)
- Схвалено CCS (Championship Cup Series)
- Схвалено WERA Motorcycle Roadracing
Двигун починає охолоджуватись від 15⁰С (30⁰F): покращує теплообмін і ефективність системи охолодження двигуна. Не сприяє корозії системи охолодження двигуна. Рекомендується для систем виконаних із магнієвих, алюмінієвих плавів, чавуну, міді, латуні, бронзи. Захищає водяний насос, запобігаючи кавітацію. Низьке споживання інгібітора корозії. Не взаємодіє з ущільненнями гумових патрубків і пластмасовими деталями.
Motul MoCool – це концентрат охолоджуючої рідини, який може бути змішаний із дистильованою водою для негайного застосування в якості теплоносія. Змішати у кількості 5% (20:1). Не використовувати продукт у чистому вигляді.
ATV - квадроцикли, мотовсюдиходи типу SxS (Side by Side), SSV (Side by Side Sport Vehicle), і багі, обладнаних 4-тактними двигунами, з інтегрованою коробкою перемикання передач чи ні, з сухим чи мокрим зчепленням, з двигунами, які відповідають нормам Euro 2 чи Euro 3, в тому числі обладнані системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичними конверторами, нагнітанням повітря у систему відпрацьованих газів. Квадроцикли, мотовсюдиходи типу SxS і SSV, багі для відпочинку та дозвілля. Сумісна з усіма типами бензинів, в тому числі етилованими, біопаливами.
Специфікації та допуски: API SN / SM / SL / SJ JASO MA2
100% синтетичний мастильний матеріал, використання якого забезпечує поліпшену стійкість оливної плівки за високих температур. Поліпшені протизношувальні властивості і підвищена стійкість зсуву сприяє забезпеченню захисту зубчатих передач і подовжує строк експлуатації. Відповідність експлуатаційним властивостям JASO MA забезпечує оптимальний рівень тертя при роботі зчеплення під час трьох наступних режимів роботи: початок руху, прискорення і рух з постійною швидкістю. Оптимізовано вміст Сульфуру і Фосфору для поліпшення умов роботи каталітичних конверторів, необхідних для задоволення вимог екологічних норм.
Призначений для спортивних мотоциклів, які оснащені 4-тактними двигунами, з інтегрованими чи неінтегрованими коробками перемикання передач. Сумісна як з сухим, так і мокрим зчепленням. Застосовується в спортивних двигунах, які вимагають використання малов’язких моторних олив: speed bikes, MotoGP, SuperSport, Superbike, uphill, hill climb. Інше використання: вуличні мотоцикли з каталітичними нейтралізаторами, ATV, UTV.
Специфікації та допуски: Перевищує вимоги усіх стандартів Сумісність з мокрим зчепленням протестовано за регламентом JASO T903
Протягом десятиліть компанія Motul розробляла мастильні матеріали з високими експлуатаційними характеристиками на основі складних ефірів. Обравши складні ефіри і інноваційний пакет додатків, Motul досягнула ідеальної взаємодії. Технологія ESTER Core® дозволяє досягнути максимальної потужності двигуна без інтенсифікації зношування і зменшення надійності.
- До 1.3% збільшення потужності двигуна, зберігаючи продуктивність мокрого зчеплення. Відмінний захист коробки перемикання передач, завдяки інноваційним протизношувальним додаткам. Результат тесту коробок передач FZG показав максимальне навантаження для руйнування оливної плівки (FLS) >14. Тест FLS оцінює мастильні матеріали за забезпеченням ними протизношувальних властивостей. Далі встановлюється рейтинг FLS від 1 до 14. - Забезпечується стабільний тиск оливи на всіх режимах роботи двигуна.
Розроблена для позабортових 2-тактних двигунів. Придатна як для попереднього змішування, так і для системи автоматичної подачі оливи. Використовується в двигунах виробництва EVINRUDE, JOHNSON, MARINER, MERCURY, SEAGULL, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA. Сумісна з 2-тактними двигунами водних мотоциклів виробництва KAWASAKI JET SKI, YAMAHA. Рекомендується використовувати з неетильованими бензинами.
Специфікації та допуски:
- API TSC 4
- NMMA TC-W
- NMMA TC WII
- NMMA TC-W3 от n° RL-38000W
Перевищує вимоги стандарту асоціаціації NMMA TC-W3 (National Marine Manufacturing Association - колишня BIA), яка об’єднує основних виробників позабортових двигунів та двигунів водних мотоциклів. Формула підсилена основою створеною за технологією Technosynthese для забезпечення підвищеного захисту і подовження терміну безвідмовності двигуна. Сумісна з усіма системами впорскування. Миттєво змішується з бензинами і залишається стабільним. Специфічний пакет додатків дозволяє уникнути утворення відкладень, зберігаючи чистоту двигуна Забарвлює бензин в голубий колір.
Призначений для всіх 2-тактних мотоциклів, спортивних мотоциклів, replicas, trails, позашляхових мотоциклів, enduro, мопедів, які працюють на підвищених обертах. Сумісний з системами подачі оливи чи для попереднього змішування, з етильованими і неетильованими бензинами Сумісний з каталітичними нейтралізаторами Інше використання: скутери, мотопозашляховики ATV.
Специфікації та допуски: API TC ISO-L-EGD JASO FD
Мастильний матеріал, створений за технологією Technosynthese, підсилений специфічною синтетичною основою, задля покращеного захисту від зношування. Синтетична основа володіє високою здатністю до згорання, що дозволяє мінімізувати димність і відкладення. Японський стандарт JASO регламентує 4 стендові випробовування для оцінки мастильного матеріалу. Оцінюються мастильні, миючі, протидимні властивості і захист від утворення відкладень. Миттєво змішується з бензинами і залишається стабільним.
Мастильний матеріал для ланцюгів мотоциклів. Білого кольору. Високоадгезійний. Спрей.
Застосовується для всіх типів ланцюгів: стандартних і з O,X,Z-кільцями. Випробуваний командою Motul в мотоперегонах. Використовувати лише в дорожніх умовах. Спеціально розроблене для використання в спорті: трекові перегони, перегони на витривалість. Особливо рекомендується для швидкісних мотоциклів: Motul Chain Lube Factory Line залишається на ланцюзі навіть на високих швидкостях.
- Завдяки протизношувальним додаткам Motul Chain Lube Factory Line витримує надвисокі тиски, знижує опір коченню, підвищує ефективність передачі і зберігає свої мастильні властивості за високих температур.
- Збільшує термін експлуатації ланцюга.
- Захищає O,X,Z-кільця.
- Містить розчинник для видалення старого мастила і підсилення проникнення.
- Для полегшення використання окрашений в білий колір.
Рекомендації по застосуванню:
- Перед використанням знежирити ланцюг очисником Motul Chain Clean.
- Струснути перед розпиленням.
- Нанесіть мастило на всю довжину ланцюга: Motul Chain Lube Road повністю «прилипає» до ланцюга після декількох хвилин.
Адгезійна олива для поролонових повітряних фільтрів.
Motul Air Filter Oil – це специфічний мастильний матеріал, спеціально розроблений для поролонових повітряних фільтрів позашляхових мотоциклів і квадроциклів типу ATV. Використовуйте Motul Air Filter Clean для кращого очищення вашого повітряного фільтру перед змащенням.
Відповідає вимогам Suzuki. Використовується при першому обслуговуванні Suzuki RM.
- Захист від води, ефективно затримує пил, бруд, пісок протягом тривалої роботи двигуна.
- Зменшенні втрати у повітрозабірнику: підвищує потужність двигуна.
- Запобігає засміченню.
- Запобігає потраплянню води до камери згорання, при проходженні водойм.
- Швидке висихання зволоженого фільтру.
- Для полегшеного використання забарвлює фільтр в голубий колір
Застосування:
Для отримання кращого ефекту, застосовуйте Motul Air Filter Clean. Налийте до чистої ємності Motul Air Filter Oil. Занурьте туди поролоновий фільтр. Вийміть і зіжміть фільтр для видалення надлишку продукту. Задля покращення фільтрації змастіть обід і корпус фільтру продуктом Motul Tech Grease 300.
Tekma Power X 10W-30 це моторна олива для 4-тактних дизелів та бензинових двигунів, спеціально розроблена для генераторів які працюють на паливі з низьким вмістом сірки (≤ 50 ppm). TEKMA POWER X 10W-30 підсилена синтетичними базовими оливами, забезпечує відмінну стійкість до окиснення, відмінну прокачуваність за низьких температур та подовжений інтервал заміни оливи. Клас в`язкості оливи мінімізує знос під час пуску двигуна та забезпечує кращу енергоощадність у порівнянні з оливами класом в`язкості 15W-40.
Tekma Power X 10W-30 схвалено виробником генераторів Champion та рекомендується до застосування.
Стандарти та схвалення: ACEA - E7/E9 API - CK-4/SN
Переваги
- Захист від накопичення сажі
- Подовжений інтервал заміни
- Контроль чистоти поршневих каналів
- Зниження витрат на обслуговування
Рекомендації: Міжзмінний інтервал: обирається згідно рекомендацій виробника техніки та може бути змінений в залежності від умов експлуатації. Може змішуватись з оливами на мінеральній чи синтетичній основі.
GEN-P POWER 10W-40 це моторна олива для 4-тактних бензинових двигунів, розроблена для портативних генераторів Pramac. Спеціальна формула GEN-P POWER 10W-40 підсилена синтетичними базовими оливами, які забезпечують відмінну стійкість до окиснення, полегшує пуск на холодну та забезпечує подовжений міжзмінний інтервал оливи.
Переваги:
- Захист від накопичення сажі
- Подовження міжзмінного інтервалу
- Мінімізація відкладень на поршні
- Зниження витрат на обслуговування
Застосування:
GEN-P POWER 10W-40 підходить для 4-тактних бензинових двигунів чи дизелів, атмосферних чи з турбонаддувом, безпосереднім або непрямим впорскуванням.
Стандарти: ACEA - E7 API - SG/SF / CI-4
Відповідає вимогам:
- VOLVO
- MERCRUISER
- HONDA
- CRUSADER
- YAMAHA
Motul E3 Wheel Clean — концентрований очищувач усіх типів мотоциклетних дисків (алюміній, пофарбовані, хромовані, лаковані поверхні).
- Неагресивна концентрована формула.
- Не завдає агресивної дії фарбам і лакам.
- Застосовується для всіх типів мотоциклів.
- Ефективно розчиняє жири, мастила та залишки гальмівного пилу на колісних дисках.
- Захищає лакофарбові покриття.
Рекомендації щодо застосування
1. Розпилити на поверхню диска. 2. Залишити на 2 хвилини та протерти, за потреби, ганчіркою, щіткою або губкою. 3. Ретельно промити чистою водою. 4. За потреби (дуже брудна поверхня, бруд, що в'ївся) повторити операцію. 5. Не використовувати під прямими сонячними променями або на нагрітих поверхнях. 6. Не використовувати для інших частин мотоцикла.
Мастильний матеріал для ланцюгів мотоциклів. Безбарвний. Високоадгезійний. Спрей.
Застосовується для всіх типів ланцюгів: стандартних і з O,X,Z-кільцями. Вуличні мотоцикли, картинги. Особливо рекомендується для швидкісних мотоциклів: Motul Chain Lube Road залишається на ланцюзі навіть на високих швидкостях.
- Зменшує коефіцієнт тертя і втрати потужності двигуна.
- Збільшує міцність ланцюга.
- Не взаємодіє з ущільненнями.
- Містить розчинник для видалення старого мастила і підсилення проникнення.
Рекомендації по застосуванню: Перед використанням знежирити ланцюг очисником Motul Chain Clean. Струснути перед розпиленням. Нанесіть мастило на всю довжину ланцюга: Motul Chain Lube Road повністю «прилипає» до ланцюга після декількох хвилин.
Призначена для усіх 2-тактних двигунів водних мотоциклів, з безпосереднім впорскуванням чи карбюраторами. Придатна як для попереднього змішування, так і для систем автоматичної подачі оливи. Рекомендується до застосування в двигунах KAWASAKI, YAMAHA, POLARIS. Сумісна з етильованими і неетильованими бензинами.
Специфікації та допуски: NMMA TC-W3 / TC-WII / TC-W
Підсилена формула Technosynthese відмінний захист двигуна і підвищує його безвідмовність. Перевищує вимоги стандарту NMMA TC-W3, бездимна. Беззольна технологія дозволяє уникнути відкладень всередині двигуна, в системі випуску відпрацьованих газів і запобігає заляганню кілець. Миттєво змішується з бензинами і залишається стабільним. Забарвлює бензин в голубий колір.
Призначений для всіх 2-тактних мотоциклів, спортивних мотоциклів, replicas, trails, позашляхових мотоциклів, enduro, мопедів…., які працюють на підвищених обертах в складних умовах, з інжектором чи карбюратором. Сумісний з автоматичними системами подачі мастильного матеріалу чи для попереднього змішування, з етильованими і неетильованими бензинами Сумісний з каталітичними нейтралізаторами Інше використання: скутери, мотопозашляховики ATV.
Специфікації та допуски: API TC ISO-L-EGD JASO FD
100% синтетичний мастильний матеріал, створений за технологією Ester. Спеціально розроблений для потужних двигунів, які працюють при підвищених обертах. Стійка оливна плівка задля покращеного захисту від зношування. Дозволяє отримати від двигуна повну потужність, мінімізує коефіцієнт тертя. Японський стандарт JASO регламентує 4 стендові випробовування для оцінки мастильного матеріалу. Оцінюються мастильні, миючі, протидимні властивості і захист від утворення відкладень. Відповідність високому стандарту JASO FD забезпечує кращу чистоту двигуна, в порівнянні із стандартом JASO FC. Мастильний матеріал створений на синтетичній основі, що дозволяє робочій суміші краще згоряти, що мінімізує димність і утворення відкладень. Миттєво змішується з бензинами і залишається стабільним.
ATV – мотовсюдиходи, квадроцикли спортивні чи утилітарні, обладнані 4-тактними двигунами, з інтегрованою коробкою переміни передач чи ні, з сухим чи мокрим зчепленням, з двигунами, які відповідають нормам Euro 2 чи Euro 3, в тому числі обладнані системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичними конверторами, нагнітанням повітря у систему випуску відпрацьованих газів. Квадроцикли і мотовсюдиходи… для відпочинку та дозвілля. Сумісна з усіма типами бензинів, в тому числі етильованими, біопаливами.
Специфікації і допуски: API SL / SJ / SH / SG JASO MA2
100% синтетичний мастильний матеріал, використання якого забезпечує поліпшену стійкість оливної плівки за високих температур. Поліпшені протизношувальні властивості і підвищена стійкість зсуву сприяє забезпеченню захисту зубчатих передач і подовжує строк експлуатації. Відповідність експлуатаційним властивостям JASO MA забезпечує оптимальний рівень тертя при роботі зчеплення під час трьох наступних режимів роботи: початок руху, прискорення і рух з постійною швидкістю. Оптимізовано вміст Сульфуру і Фосфору для поліпшення умов роботи каталітичних конверторів, необхідних для задоволення вимог екологічних норм.
ATV – мотовсюдиходи, квадроцикли спортивні чи утилітарні, обладнані 4-тактними двигунами, з інтегрованою коробкою переміни передач чи ні, з сухим чи мокрим зчепленням, з двигунами, які відповідають нормам Euro 2 чи Euro 3, в тому числі обладнані системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичними конверторами, нагнітанням повітря у систему випуску відпрацьованих газів. Квадроцикли і мотовсюдиходи… для відпочинку та дозвілля. Сумісна з усіма типами бензинів, в тому числі етильованими, біопаливами.
Специфікації і допуски: API SL / SJ / SH / SG JASO MA2
100% синтетичний мастильний матеріал, використання якого забезпечує поліпшену стійкість оливної плівки за високих температур. Поліпшені протизношувальні властивості і підвищена стійкість зсуву сприяє забезпеченню захисту зубчатих передач і подовжує строк експлуатації. Відповідність експлуатаційним властивостям JASO MA забезпечує оптимальний рівень тертя при роботі зчеплення під час трьох наступних режимів роботи: початок руху, прискорення і рух з постійною швидкістю. Оптимізовано вміст Сульфуру і Фосфору для поліпшення умов роботи каталітичних конверторів, необхідних для задоволення вимог екологічних норм.
Мастильний матеріал з високими експлуатаційними характеристиками. Призначений для мотоциклів, спортивних мотоциклів, street і road мотоциклів, trails, позашляхових мотоциклів, enduro, які оснащені 4-тактними двигунами, з інтегрованою чи неінтегрованою коробкою перемикання передач, з сухим та мокрим зчепленням. Сумісна з двигунами, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 чи Euro 3 і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичним нейтралізатором, системою нагнітання повітря до випускного трубопроводу.. Рекомендується до використання в двигунах BMW, APRILIA, MOTO GUZZI, GAS в яких вимагається використання олив в класі в’язкості SAE 5W-40. Інше використання: вуличні мотоцикли без каталітичних нейтралізаторів, скутери, ATV i UTV техніка.
Специфікації і допуски: API SN / SM / SL / SJ / SH / SG JASO MA2
Естерова технологія:
- Зниження коефіцієнта тертя, завдяки складним ефірам, дозволяє мінімізувати втрати потужності на тертя і поліпшити продуктивність двигуна;
- Взаємодія естерів і протизношувальних додатків дозволяють мінімізувати зношування деталей і забезпечити довговічність роботи деталей двигуна.
100% синтетична основа забезпечує надійну стійкість оливної плівки до високих температур і високих обертів двигуна. Задля забезпечення надійної роботи каталітичного нейтралізатора, оптимізується вміст фосфору і сульфуру (JASO MA2 < 1200 ppm). Інноваційний пакет протизношувальних додатків забезпечує відмінний захист коробки перемикання передач. Результат тесту коробок передач FZG показав максимальне навантаження для руйнування оливної плівки (FLS) >14. Тест FLS оцінює мастильні матеріали за забезпеченняс ними протизношувальних властивостей. Далі встановлюється рейтинг FLS від 1 до 14.
JASO запровадив свій стандарт для 4-тактних мотоциклів, який має три класи: МА, МА1, МА2. JASO MA2 регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.
Мастильний матеріал Technosynthese спеціально розроблений для використання в бензинових двигунах, які вимагають від мастильних матеріалів дотримання стандарту NMMA FC-W. Використовується в позабортових і відкидних гребеневих двигунах виробників: BOMBARDIER, HONDA, MARINER, MERCURY, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA.
Специфікації та допуски: API SL NMMA FC-W от n° FB-14800W
Стандарт FC-W, спеціально розроблений для мастильних матеріалів, які призначенні для двигунів водної техніки. Більш суворіші вимоги відносно:
- Високої динамічної в’язкості при 150°C, задля забезпечення стійкості оливної плівки за високих температур і компенсувати розрідження оливи паливом, при довгостроковій роботі двигуна на холостому ході.
- Клас в’язкості 40 використовується в складних умовах експлуатації і жаркому кліматі.
- Високого опору зсуву, задля забезпечення високих характеристик мастильного матеріалу при високій температурі роботи.
- Захисту двигуна від корозії морської води, яка потрапляє до камери згорання через системи випуску відпрацьованих газів. Відмінні антикорозійні властивості в зимній період.
- Покращених антиокислювальних властивостей.
- Антипінних властивостей, задля запобігання утворення повітряного затору в системі мащення двигуна.
- Підвищеної стійкості до утворення відкладень, що подовжує роботу оливного фільтру.
100% синтетичне високотехнологічне моторне мастило для мотоциклів на основі складних естерів. Сучасні високотехнологічні дорожні та позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Застосовується для специфічних двигунів SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI, що вимагають масла з класом в'язкості SAE 10W -40. Інше застосування: мотоцикли без каталітичних конверторів, скутери, мотовсюдиходи, мопеди.
Рекомендації щодо застосування Заміна проводиться відповідно до рекомендацій виробника і на власний розсуд. Може змішуватися з мінеральними та синтетичними мастилами.
Класифікація API: SG , SH , SJ , SL , SM , SN Класифікація JASO: MA-2
100% синтетичне високотехнологічне моторне мастило для мотоциклів на основі складних естерів. Сучасні високотехнологічні дорожні та позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Застосовується для специфічних двигунів SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI, що вимагають масла з класом в'язкості SAE 10W -40. Інше застосування: мотоцикли без каталітичних конверторів, скутери, мотовсюдиходи, мопеди.
Рекомендації щодо застосування Заміна проводиться відповідно до рекомендацій виробника і на власний розсуд. Може змішуватися з мінеральними та синтетичними мастилами.
Класифікація API: SG , SH , SJ , SL , SM , SN Класифікація JASO: MA-2
Дорожні і позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Використовується в двигунах, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 чи Euro 3 і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичним нейтралізатором, системою нагнітання повітря до вихлопної труби.. Рекомендується до використання в двигунах BMW, DUCATI в яких вимагається використання олив в класі в’язкості SAE 15W-50. Інше використання: вуличні мотоцикли без каталітичних нейтралізаторів, скутери, ATV i UTV техніка.
Специфікації і допуски: API SM / SL / SJ / SH / SG JASO MA2
Оливи створені за технологією Technosynthese® на основі естерів забезпечують відмінні протизношувальні властивості, забезпечуючи захист і довговічність роботи трансмісії. Висока стійкість оливної плівки до високих температур і обертів двигуна. Задля забезпечення надійної роботи каталітичного нейтралізатора, оптимізується вміст фосфору і сульфуру (JASO MA2 < 1200 ppm). Інноваційний пакет протизношувальних додатків забезпечує відмінний захист коробки перемикання передач. Результат тесту коробок передач FZG показав максимальне навантаження для руйнування оливної плівки (FLS) >14. Тест FLS оцінює мастильні матеріали за забезпеченням ними протизношувальних властивостей. Далі встановлюється рейтинг FLS від 1 до 14.
JASO запровадив свій стандарт для 4-тактних мотоциклів, який має три класи: МА, МА1, МА2. JASO MA2 регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.
Дорожні і позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Використовується в двигунах, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 чи Euro 3 і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичним нейтралізатором, системою нагнітання повітря до вихлопної труби.. Рекомендується до використання в двигунах KTM, HUSQVARNA в яких вимагається використання олив в класі в’язкості SAE 10W-50. Інше використання: вуличні мотоцикли без каталітичних нейтралізаторів, скутери, ATV i UTV техніка.
Специфікації і допуски: API SM / SL / SJ / SH / SG JASO MA2
Оливи створені за технологією Technosynthese на основі естерів забезпечують відмінні протизношувальні властивості, забезпечуючи захист і довговічність роботи трансмісії. Висока стійкість оливної плівки до високих температур і обертів двигуна. Задля забезпечення надійної роботи каталітичного нейтралізатора, оптимізується вміст фосфору і сульфуру (JASO MA2 < 1200 ppm). Інноваційний пакет протизношувальних додатків забезпечує відмінний захист коробки перемикання передач. Результат тесту коробок передач FZG показав максимальне навантаження для руйнування оливної плівки (FLS) >14. Тест FLS оцінює мастильні матеріали за забезпеченням ними протизношувальних властивостей. Далі встановлюється рейтинг FLS від 1 до 14.
JASO запровадив свій стандарт для 4-тактних мотоциклів, який має три класи: МА, МА1, МА2. JASO MA2 регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.
Високотехнологічне гідравлічне масло для усіх типів телескопічних вилок, синтетичне
Гідравлічне масло для спортивного використання Спеціально розроблене для вилок SHOWA, KAYABA, OHLINS, WP, а також будь-яких інверсивних телескопічних і класичних вилок.
Містить антифрикційну присадку, спеціально розроблену MOTUL для зменшення тертя і поліпшення ковзання. Зберігає свої властивості в процесі всього часу роботи в спортивній підвісці. Прекрасні антипінні властивості запобігають попаданню повітряних бульбашок в спортивну вилку Завдяки властивості, що надійного захищае від зносу, масло забезпечується високою стійкістю масляної плівки. Антикорозійне, захищає ущільнення.
Для досягнення бажаного ефекту амортизації можна змішувати вказані продукти в довільному порядку. Використовувати в кількості вказаному виробником вилки.
Призначений для всіх 2-тактних мотоциклів, мопедів, які оснащенні малими 2-тактними двигунами. Сумісна з системами автоматичної подачі мастильного матеріалу чи для попереднього змішування.
Специфікації та допуски: API TC JASO FB
Мастильний матеріал сумісний з системами автоматичної подачі. Мінімізує відкладення в двигуні і в випускних колекторах Запобігає обростанню свічки запалювання. Миттєво змішується з бензином і залишається стабільним.
Мастильний матеріал для ланцюгів мотоциклів. Маслянистий. Жовтого кольору. Спрей.
Застосовується для всіх типів ланцюгів: стандартних і з O,X,Z-кільцями. Cross, enduro, trial мотоцикли, квадроцикли, мотопозашляховики. Особливо рекомендується для позашляхової техніки: Motul Chain Lube Off Road відштовхує бруд і пісок.
- Зменшує коефіцієнт тертя і втрати потужності двигуна.
- Збільшує міцність ланцюга.
- Водостійке. Захищає від ржавчини.
- Не взаємодіє з О-кільцями.
- Містить розчинник для видалення старого мастила і підсилення проникнення.
- Для легкості використання, окрашений у жовтий флуоресцентний колір.
Застосування:
Перед використанням знежирити ланцюг очисником Motul Chain Clean. Струснути перед розпиленням. Нанесіть мастило на всю довжину ланцюга: Motul Chain Lube Off Road повністю «прилипає» до ланцюга після декількох хвилин.
Мастильний матеріал Technosynthese спеціально розроблений для використання в бензинових двигунах, які вимагають від мастильних матеріалів дотримання стандарту NMMA FC-W. Використовується в позабортових і відкидних гребеневих двигунах виробників: BOMBARDIER, HONDA, MARINER, MERCURY, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA.
Специфікації та допуски: API SL NMMA FC-W от n° FB-14800W
Стандарт FC-W, спеціально розроблений для мастильних матеріалів, які призначенні для двигунів водної техніки. Більш суворіші вимоги відносно:
- Високої динамічної в’язкості при 150°C, задля забезпечення стійкості оливної плівки за високих температур і компенсувати розрідження оливи паливом, при довгостроковій роботі двигуна на холостому ході.
- Клас в’язкості 40 використовується в складних умовах експлуатації і жаркому кліматі.
- Високого опору зсуву, задля забезпечення високих характеристик мастильного матеріалу при високій температурі роботи.
- Захисту двигуна від корозії морської води, яка потрапляє до камери згорання через системи випуску відпрацьованих газів. Відмінні антикорозійні властивості в зимній період.
- Покращених антиокислювальних властивостей.
- Антипінних властивостей, задля запобігання утворення повітряного затору в системі мащення двигуна.
- Підвищеної стійкості до утворення відкладень, що подовжує роботу оливного фільтру.
Мастильний матеріал Technosynthese спеціально розроблений для використання в бензинових двигунах, які вимагають дотримання від мастильних матеріалів стандарту NMMA FC-W. Використовується в позабортових і відкидних гребеневих двигунах виробників: BOMBARDIER, HONDA, MARINER, MERCURY, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA.
Специфікації та допуски: API SJ / SG NMMA FC-W от n° FB-38003W двигунів водної техніки.
Більш суворіші вимоги відносно:
- Високої динамічної в’язкості при 150°C, задля забезпечення стійкості оливної плівки за високих температур і компенсувати розрідження оливи паливом, при довгостроковій роботі двигуна на холостому ході.
- Високого опору зсуву, задля забезпечення високих характеристик мастильного матеріалу при високій температурі роботи.
- Захисту двигуна від корозії морської води, яка потрапляє до камери згорання через системи випуску відпрацьованих газів. Відмінні антикорозійні властивості в зимній період.
- Покращених антиокислювальних властивостей.
- Антипінних властивостей, задля запобігання утворення повітряного затору в системі мащення двигуна.
- Підвищеної стійкості до утворення відкладень, що подовжує роботу оливного фільтру.