Автотовари
Знайдено: 96 - 143 серед 182 товариМоторна олива Wolf VitalTech 15W-40 — ця високоефективна мінеральна олива для дизельних двигунів забезпечує надійну продуктивність у широкому діапазоні застосувань із високими навантаженнями. Вона підходить для двигунів із низьким рівнем викидів (Euro II, Euro III й деякі двигуни Euro IV).
Застосування
Рекомендована для всіх сучасних дизельних двигунів вантажівок, позашляхового обладнання та інших застосувань із високими навантаженнями. Універсальність використання, включно зі змішаними парками автомобілів.
Підходить для дизельних двигунів із низьким рівнем викидів з EGR (Euro II, III й деякі Euro IV). Відповідає й перевершує суворі вимоги більшості європейських і американських виробників дизельних двигунів.
Характеристики
Комплексний захист двигуна: виняткова чистота та довговічність двигуна.
Продуктивність
Ця олива містить високоякісні базові оливи та чудові присадки, які запобігають утворенню відкладень і знижують зношування розподілювального вала. Її стабільна в'язкість разом із чудовими антикорозійними якостями забезпечують надійну роботу в суворих умовах.
Специфікації та допуски:
Специфікації ACEA: A3/B4-12, E7-16 Специфікації API: CG-4, CH-4, CI-4/SL Допуски ОЕМ: Caterpillar ECF-1a, Caterpillar ECF-2, Cummins CES 20076, Cummins CES 20077, Cummins CES 20078, Detroit Diesel 93K215, Deutz DQC-III-10, Global DHD-1, Mack Approval EO-N, Mack EO-M Plus, MAN Approval M3275-1, MB 229.1, MB Approval 228.3, MTU Approval Oil Category 2, Renault Approval RLD-2, Renault RLD, Volvo Approval VDS-3
Моторна олива Wolf VitalTech 15W-40 — ця високоефективна мінеральна олива для дизельних двигунів забезпечує надійну продуктивність у широкому діапазоні застосувань із високими навантаженнями. Вона підходить для двигунів із низьким рівнем викидів (Euro II, Euro III й деякі двигуни Euro IV).
Застосування
Рекомендована для всіх сучасних дизельних двигунів вантажівок, позашляхового обладнання та інших застосувань із високими навантаженнями. Універсальність використання, включно зі змішаними парками автомобілів.
Підходить для дизельних двигунів із низьким рівнем викидів з EGR (Euro II, III й деякі Euro IV). Відповідає й перевершує суворі вимоги більшості європейських і американських виробників дизельних двигунів.
Характеристики
Комплексний захист двигуна: виняткова чистота та довговічність двигуна.
Продуктивність
Ця олива містить високоякісні базові оливи та чудові присадки, які запобігають утворенню відкладень і знижують зношування розподілювального вала. Її стабільна в'язкість разом із чудовими антикорозійними якостями забезпечують надійну роботу в суворих умовах.
Специфікації та допуски:
Специфікації ACEA: A3/B4-12, E7-16 Специфікації API: CG-4, CH-4, CI-4/SL Допуски ОЕМ: Caterpillar ECF-1a, Caterpillar ECF-2, Cummins CES 20076, Cummins CES 20077, Cummins CES 20078, Detroit Diesel 93K215, Deutz DQC-III-10, Global DHD-1, Mack Approval EO-N, Mack EO-M Plus, MAN Approval M3275-1, MB 229.1, MB Approval 228.3, MTU Approval Oil Category 2, Renault Approval RLD-2, Renault RLD, Volvo Approval VDS-3
Це повністю синтетичне масло забезпечує чудову ефективність мокрих гальм у широкому діапазоні температур за всіх умов експлуатації. Його покращена змащувальна здатність захищає від зносу і знижує тертя, що дозволяє досягти низької витрати палива. Його ретельно вибрані присадки також запобігає шуму гальм.
Застосування: Це масло, головним чином, призначене для Volvo стандарт 97304 (WB 102). Воно також може використовуватися для автоматичних трансмісій, гідравлічних систем, мокрих гальм, гідротрансформаторів для тракторів, вилкових підйомників та іншого позашляхового обладнання, для яких рекомендовано ступінь в'язкості 75W80.
API: GL-4 Допуски OEM: Volvo WB 102; Volvo 97304; NH 410C; NH 410B; MS-1209; MS-1207; MS-1206; Massey Ferguson M 1145; Massey Ferguson M 1143; John Deere J20D; FNHA 2 C 201.00; ESN-M2C134-D; DIN 51524-3; CNH MAT 3526; CNH MAT 3525; CNH MAT 3505; CLAAS-Renault
Це масло спеціально розроблене для відповідності вимогам Caterpillar для використання в трансмісіях, задніх мостах та мокрих гальмах (Cat TDTO).
Застосування
Це масло розроблено для використання у фрикційних пристроях Caterpillar, таких як коробки передач з перемиканням під навантаженням, зчеплення та гальма, а також бортова передача, конічні шестерні та диференціали. Воно перевершує вимоги CAT TO-2 та Allison C-3 і може використовуватись у цих сферах.
Переваги
- Холодний запуск: хороша плинність при низьких температурах
- Захист від зносу та стійкість до окислення: надійний захист важливих компонентів
Продуктивність
Це мастило має гарну плинність і забезпечує прекрасний захист при низьких температурах. Вона містить активні антиокислювачі та антикорозійні присадки, які зберігають чистоту деталей та гарантують безвідмовну роботу.
Специфікації:
ALLISON: Approval TES 439; C4 API: CF; GL-4 CATERPILLAR: TO-2; TO-4 EATON VICKERS: I-280-S ISO: 100 KOMATSU: KES 07.868.1 ZF: TE-ML 03C; TE-ML 07F; TE-ML 07DЦе повністю синтетичний мастильний матеріал, створений на основі ретельно відібраних високоякісних базових олив, призначений для останніх моделей 7-швидкісних трансмісій MB (NAG2FE+). Він забезпечує чудову довговічність показників тертя, високу продуктивність та економію палива.
Допуски ОЕМ: MB 236.15
Застосування
Цей продукт рекомендований для спортивних автомобілів (NAG2FE+) і не має зворотної сумісності з попередніми моделями 5- та 7-швидкісних трансмісій, для яких потрібно MB 236.10, 236.12, 236.14.
Переваги
- Захист від зношування: чимале збільшення терміну експлуатації коробки передач
- Характеристики тертя: неймовірно плавне перемикання передач без найменшої вібрації
- Збільшений термін експлуатації оливи: чудова теплова й окисна стійкість.
Продуктивність
Це синтетичне мастило чудової якості було розроблене для забезпечення надзвичайного захисту та збільшеного терміну експлуатації оливи та АКП. Він має чудові характеристики холодного запуску, дуже високу стійкість до деградації й підвищує економію палива.
WOLF OFFICIALTECH 0W-30 MS-BFE - це повністю синтетичний мастильний матеріал, створений на основі ретельно відібраних високоякісних базових олій. Ця олія спеціально розроблена для відповідності специфікації BMW Longlife-12 FE. Воно адаптоване для відповідності вимогам високотехнологічних двигунів з турбонаддувом, яким потрібні високопродуктивні олії з низькою в'язкістю.
Основні властивості масел під допуск BMW LL-12 FE Клас в'язкості по SAE: SAE 0W-30, така в'язкість дозволяє дуже легко запускати двигун у мороз, домагаючись відмінного прокачування, особливо швидкого надходження масла до турбіни. Клас якості за ACEA: C2 –універсальне (бензин-дизель) малозольне масло класу Low SAPS, що збільшує ресурс сажевого фільтра, з хорошими енергозберігаючими властивостями.
Застосування
Цей продукт є обов'язковим для використання в найновіших бензинових і дизельних двигунах BMW. Він забезпечує придатність для різних автомобілів, для яких потрібна специфікація ACEA C2. Оптимальна формула для сучасних автомобілів з винятковою міцністю плівки запобігає розриву плівки олії та знижує тертя, забезпечуючи економію палива та високу надійність.
Характеристики
Комплексний захист двигуна: ефективна підтримка чистоти двигуна. Економія палива: підвищення паливної економічності та зниження викидів CO2. Холодний запуск: чудова плинність при низьких температурах.
Продуктивність
Завдяки низькій в'язкості та чудовій плинності це масло значно підвищує паливну економічність, знижує знос і викиди CO2. Оптимізований набір присадок запобігає утворенню сажі та відкладень та підтримує чистоту двигуна.
Рівень специфікації ACEA:
C2 BMW: Approval LONGLIFE-12 FE
Специфікації API: SN+ SN+/RC
Застосування
Цей продукт був спеціально розроблений для високих вимог гібридних автомобілів, для яких економія палива (FE) і контроль за викидами CO2 дуже важливі. Цей мастильний матеріал забезпечує рівень продуктивності, що відповідає вимогам пасажирських автомобілів із бензиновими двигунами азійських і американських виробників (наприклад Honda, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Toyota). Відповідність специфікації API SN Plus вказує на його здатність запобігати ушкодженню компонентів двигунів у результаті LSPI.
Переваги:
- Розроблено на повністю синтетичній основі з природним високим індексом в'язкості.
- Підтримує стабільні змащувальні і захисні властивості в дуже широкому діапазоні температур і при будь-яких стилях водіння.
- Забезпечує меншу витрату палива, в порівнянні з класичними моторними маслами.
- Сприяє досягненню максимальної продуктивності двигуна.
- Зберігає оптимальну плинність в зимову пору року для безпроблемного холодного пуску з мінімальним пусковим зносом.
- Завдяки потужним миючим присадкам масло перешкоджає відкладенню твердих утворень і їх негативному впливу на елементи двигуна, підтримуючи чистоту.
Специфікації API: SN+ SN+/RC
Застосування
Цей продукт був спеціально розроблений для високих вимог гібридних автомобілів, для яких економія палива (FE) і контроль за викидами CO2 дуже важливі. Цей мастильний матеріал забезпечує рівень продуктивності, що відповідає вимогам пасажирських автомобілів із бензиновими двигунами азійських і американських виробників (наприклад Honda, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Toyota). Відповідність специфікації API SN Plus вказує на його здатність запобігати ушкодженню компонентів двигунів у результаті LSPI.
Переваги:
- Розроблено на повністю синтетичній основі з природним високим індексом в'язкості.
- Підтримує стабільні змащувальні і захисні властивості в дуже широкому діапазоні температур і при будь-яких стилях водіння.
- Забезпечує меншу витрату палива, в порівнянні з класичними моторними маслами.
- Сприяє досягненню максимальної продуктивності двигуна.
- Зберігає оптимальну плинність в зимову пору року для безпроблемного холодного пуску з мінімальним пусковим зносом.
- Завдяки потужним миючим присадкам масло перешкоджає відкладенню твердих утворень і їх негативному впливу на елементи двигуна, підтримуючи чистоту.
Специфікації API: SN+ SN+/RC
Застосування
Цей продукт був спеціально розроблений для високих вимог гібридних автомобілів, для яких економія палива (FE) і контроль за викидами CO2 дуже важливі. Цей мастильний матеріал забезпечує рівень продуктивності, що відповідає вимогам пасажирських автомобілів із бензиновими двигунами азійських і американських виробників (наприклад Honda, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Toyota). Відповідність специфікації API SN Plus вказує на його здатність запобігати ушкодженню компонентів двигунів у результаті LSPI.
Переваги:
- Розроблено на повністю синтетичній основі з природним високим індексом в'язкості.
- Підтримує стабільні змащувальні і захисні властивості в дуже широкому діапазоні температур і при будь-яких стилях водіння.
- Забезпечує меншу витрату палива, в порівнянні з класичними моторними маслами.
- Сприяє досягненню максимальної продуктивності двигуна.
- Зберігає оптимальну плинність в зимову пору року для безпроблемного холодного пуску з мінімальним пусковим зносом.
- Завдяки потужним миючим присадкам масло перешкоджає відкладенню твердих утворень і їх негативному впливу на елементи двигуна, підтримуючи чистоту.
Це дуже високоякісне мінеральне мало з чудовими характеристиками. Воно було модернізовано, щоб відповідати та перевищувати вимоги ACEA A3/B4-08. Воно підходить для більшості 4-тактних бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів, а також легких вантажівок.
Застосування:
- 4-тактні бензинові двигуни легкових автомобілів (багатоклапанні, з турбонаддувом тощо);
- 4-тактні дизельні двигуни з турбонаддувом або без нього;
- висока сумісність із біодизельним паливом доведена великими польовими випробуваннями.
- Комплексний захист двигуна: чистота та захист двигуна.
- Продуктивність: Надійний склад масла забезпечує чистоту двигуна, знижує окислення та захищає від утворень осаду, сажі та нагару на поршні.
- Масло має достатню плинність при низьких температурах і стійку в'язкість при високих температурах.
Характеристики:
Специфікації та допуски:
ACEA: A3/B3-10 ACEA: A3/B4-08 API: SL/CF ОЕМ: Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2 Mercedes-Benz MB 229.1 Peugeot, Citroen PSA B71 2295 VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) VW 501 01, VW 505 00
Тип двигуна: Бензин, Дизель