Доставка, оплата, гарантії

Наші переваги

Online-гіпермаркет автотоварів LIDO.ua пропонує європейські автоаксесуари з відповідними сертифікатами якості, згідно вимог ЄС. Ми завжди надаємо заповнений гарантійний талон зі штампом.

Як купити

✅ У вас є можливість придбати товар наступними способами:

  • Через сайт, за допомогою кнопки “Корзина”. Покупцеві слід пройти нескладну реєстрацію або скористатися функціоналом "Купити в один клік". Він спрощує покупку товару до введення номера телефону та імені покупця.
    Замовлення через сайт приймаються цілодобово.
  • По телефону, зателефонувавши нам за номером (067) 367 07 75
  • В соц. мережах, написавши нам у facebook, viber.

Доставка

✅ Безкоштовна доставка від 1000 грн до 5 кг на вказані товари з складу на склад Нова Пошта!

✅ Самовивіз із відділення Meest ПОШТА, безкоштовно при вазі посилки до 5кг та сумі післяплати до 5900грн

Відправка в день замовлення до 17:00, окрім суботи та неділі.

Ви можете вибрати варіанти доставки:

  • на склад перевізника;
  • самовивіз з магазину у Львові (вул. Вулецька 11, навпроти заводу "Іскра");
  • доставка кур’єром LIDO.ua по Львову;
  • інший варіант, зазначений покупцеми.

При безкоштовній доставці, ви оплачуєте послуги / комісію пошти за переказ коштів за накладний платіж.

В примітках можна вказати бажані годинни доставки і номер контактного телефону одержувача, якщо він не відповідає номеру, збереженому в профілі покупця.

При суперзнижках (15% і більше) може бути відмовлено у безкоштовній доставці.

У зв'язку з ситуацією в Україні на певні види товарів можуть попросити мінімальну передоплату біля 100 грн на випадок якщо ви не заберете посилку.

Оплата

✅ Ви можете вибрати наступні варіанти оплати:

  • накладений платіж (від 250 грн);
  • Visa / MasterCard / LiqPay - ПриватБанк;
  • готівка кур'єру при отриманні товару.

Після оформлення замовлення наші менеджери зв'яжуться з вами в найкоротші терміни.

 

Що робити в разі повернення товару

Якщо з якихось причин ви передумали і вирішили повернути товар в магазин, це можна зробити протягом 14 днів.

Відповідно до Закону України, покупець має право протягом 14 днів з моменту придбання непродовольчого товару належної якості обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форми, габариту, фасону, комплектації. Для цього зверніться у службу підтримки за телефонами, вказаними в розділі «Контакти».

Гарантії

Ми гарантуємо належний стан, якість і вказаний в описі функціонал товару. Якщо на виріб поширюється додаткова гарантія, це буде вказано в описі (картці). Гарантія дійсна при наявності гарантійного талона і чека. Ми завжди надаємо заповнений гарантійний талон зі штампом.