Все для мотоцикла
Знайдено: 1 - 46 серед 147 товарівДля сучасних двотактних двигунів з повітряним охолодженням та високою питомою потужністю. Знижує димоутворення.
Стандарти: API: TC; ISO: L-EGB; JASO: FB
Це напівсинтетичний мастильний матеріал, створений на основі ретельно відібраних базових масел високого ступеня очищення, призначений для мастила 2-тактних бензинових двигунів високої питомої потужності. Це масло поєднує в собі високу змащувальну здатність та високу теплову стійкість. Просто поєднується з бензином і чудово захищає від утворення відкладень.
Переваги: Захист двигуна: висока продуктивність двигуна. Захист від корозії: повноцінний захист від корозії. Запобігання утворенню диму: зниження димності.
Синтетична олія для чотиритактних двигунів мототехніки, яка експлуатується як у нормальних, так і інтенсивних умовах, наприклад, міські та шосейні мотоцикли, кросові, позашляхові, а також квадроцикли.
Спеціальна формула з особливими присадками дозволяє використовувати масло WOLF Moto 4T 10W-30 в моторах з інтегрованою коробкою передач і гарантує високий ступінь захисту елементів від зносу, сколів та задирок навіть при ударних, вібраційних або ривкових навантаженнях.
Мийно-диспергувальні властивості WOLF Moto 4T 10W-30 видаляють небажані утворення та перешкоджають їх появі надалі, підтримуючи чистоту двигуна. Переваги: Високий ступінь захисту від зношування та стійкість до високотемпературного окислення мінімізує зношування та продовжує термін служби двигуна.
Підтримує оптимальну товщину мастильної плівки навіть при гарячій олії при високих навантаженнях. Підтримує двигун у чистоті на дуже тривалий термін. Знижує коефіцієнт тертя та підвищує прийомистість та динамічність двигуна.
Покращує паливну економічність та скорочує кількість диму та чаду у вихлопних газах. Відповідає вимогам класифікацій API SL та JASO MA/MA-2.
MOTO 4 TECH 10W-50 – високоякісна моторна олія для 4-тактних мотоциклів нового покоління, що забезпечує ефективну та тривалу роботу двигуна на повній потужності. Продукт успішно пройшов випробування у змаганнях. В'язкість моторної олії для мотоциклів 10W-50 адаптована до застосування при температурах від –25°С (холодний запуск) до +330°С (верхні поршневі кільця). Моторне ELF MOTO 4 TECH 10W-50 ідеально підходить для застосування в умовах міської експлуатації та високошвидкісної їзди.
Переваги
- Гарна термічна та окислювальна стабільність.
- Високий рівень змащувальних властивостей та забезпечення роботи двигуна на максимальній потужності.
- Протизносні та протизадирні властивості.
- М'яке перемикання передач.
Застосування
Моторна олія ELF MOTO 4 TECH 10W-50 – мастильний матеріал, призначений для застосування у всіх сучасних мотоциклах, обладнаних 4-тактними двигунами, з рівнем властивостей відповідно до міжнародних специфікацій API SL та JASO MA2.
Олія для 4-тактних мотоциклів 10W40 ELF MOTO4 ROAD 10W-40 повністю сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Потрібно дотримуватися інтервалів заміни масла, рекомендованих виробниками, та мінімальної в'язкості. Олія сумісна з паливом, яке не містить свинцю. Цей багатоцільовий мастильний матеріал відповідає жорстким вимогам їзди в місті та на далекі відстані. Олія ELF MOTO4 ROAD 10W-40 посилена за допомогою синтетичних базових масел, що забезпечує гідродинамічне мастило та чудову чистоту двигуна. ELF MOTO4 ROAD 10W-40 має відповідне реагування на коливання температури. Його максимальна плинність при низьких температурах покращує впорскування та гарантує, що тиск олії швидко зросте.
Специфікації: API SN/SL JASO MA2
Олія для 2-тактних мотоциклів рівня ТЗ для використання в умовах бездоріжжя ELF MOTO2 OFF ROAD рекомендується для їзди в міських та сільських умовах та для важкого позашляхового використання. Склад ELF MOTO2 OFF ROAD сумісний із паливом, яке не містить свинцю. Продукт попередньо розбавлений для спрощення роздільного мастила та змішування. Відрегулюйте вміст олії відповідно до рекомендацій виробника. Олія ELF MOTO2 OFF ROAD посилена за допомогою синтетичних базових олій. Це забезпечує гідродинамічне мастило і зберігає потужність та оригінальну продуктивність двигуна. Вибрана в'язкість рідини та розчинники полегшують змішування між мастильним матеріалом та паливом, навіть у транспортних засобах з роздільними баками пального/мастильного матеріалу.
Специфікації: API TC/JASO FD/ISO L-EGD
Високоякісна спеціальна моторна олива SAE 30 була спеціально розроблена для використання в двигунах косарок, ротаційних культиваторів, малих тракторів, машин для миття підлоги та аналогічного високошвидкісного обладнання.
Особливості та переваги
Олива серії K2 Hybrid, забезпечує гарне змащування, зменшує знос компонентів двигуна, має дуже хорошу термічну стабільність, запобігає утворенню високотемпературних відкладень, завдяки чому підтримує чистоту двигуна. Відмінно захищає від іржі та корозії.
Технічні характеристики
API: SJ/CF, але також ідеально працює в двигунах, що вимагають нижчого класу якості SG/CD.
Зберігайте в недоступному для дітей місці.
Особливості продукції
K2 4T Stroke Oil 10W-40 - сучасна олива, розроблена спеціально для чотиритактних двигунів мотоциклів, особливо тих, що працюють в екстремальних умовах. Містить синтетичні базові оливи найвищої якості та пакет присадок, що забезпечує повний захист усіх елементів, що піддаються надмірному зносу (двигун, зчеплення, коробка передач).
Забезпечує безпроблемний запуск навіть при низьких температурах навколишнього середовища. Подовжує термін служби двигуна. Його можна використовувати як у двигунах з повітряним і рідинним охолодженням, так і в двигунах з каталітичними нейтралізаторами. Підходить для шосейних мотоциклів, крос-байків, ендуро-байків, квадроциклів скрізь, де потрібне використання високоякісної оливи для змащування чотиритактних двигунів.
Спосіб застосування Замінити оливу відповідно до рекомендацій виробника.
Специфікація Відповідає вимогам наступних стандартів: API: SG, JASO: MA, CCMC: G5.
Особливості продукції
Напівсинтетична олива K2 2T Stroke для двотактних двигунів з повітряним і водяним охолодженням. Ідеально підходить для скутерів, мотоциклів, пил, кущорізів і бензинових тримерів, а також усюди, де використовується двотактний двигун. Сучасна формула оливи характеризується низьким виділенням диму та дуже хорошими змащувальними властивостями. Запобігає утворенню відкладень на свічках запалювання. Збагачена добавками, що запобігають заїданню кілець.
Олива K2 2T Stroke містить синтетичний розчинник, який полегшує змішування з паливом. Можна заливати безпосередньо в паливний бак. Може використовуватися в обладнанні провідних виробників обладнання, наприклад Stihl, Stiga, Husqvarna та інші.
Спосіб застосування Якщо виробник двигуна не рекомендує інакше дозування 1:50, тобто 50 мл достатньо для 2,5 л бензину.
Специфікація API: TC, JASO: FC, ISO: EGD
Особливості продукції
Напівсинтетична олива K2 2T Stroke для двотактних двигунів з повітряним і водяним охолодженням. Ідеально підходить для скутерів, мотоциклів, пил, кущорізів і бензинових тримерів, а також усюди, де використовується двотактний двигун. Сучасна формула оливи характеризується низьким виділенням диму та дуже хорошими змащувальними властивостями. Запобігає утворенню відкладень на свічках запалювання. Збагачена добавками, що запобігають заїданню кілець.
Олива K2 2T Stroke містить синтетичний розчинник, який полегшує змішування з паливом. Можна заливати безпосередньо в паливний бак. Може використовуватися в обладнанні провідних виробників обладнання, наприклад Stihl, Stiga, Husqvarna та інші.
Спосіб застосування Якщо виробник двигуна не рекомендує інакше дозування 1:50, тобто 50 мл достатньо для 2,5 л бензину.
Специфікація API: TC, JASO: FC, ISO: EGD
Необслуговуваний акумулятор.
- Технологія AGM (нерухомий електроліт).
- Покращена пускова потужність.
- Збільшений термін служби.
- Висока надійність.
- Корпус має чудову стійкість до паливно-мастильних матеріалів і витримує екстремальні погодні умови.
- Вентеляційна система.
Допускається установка акумулятора в різних положеннях (але не рекомендується установка дном до верху) і забезпечується безпека в разі падіння і перевороту техніки, що актуально для спортивного застосування взагалі і мотоспорту особливо.
Необслуговуваний акумулятор.
- Покращена пускова потужність.
- Збільшений термін служби.
- Висока надійність.
- Підходить для будь-яких погодних умов.
- Може встановлюватися під кутом.
Необслуговуваний акумулятор.
- Технологія AGM (нерухомий електроліт).
- Покращена пускова потужність.
- Збільшений термін служби.
- Висока надійність.
- Корпус має чудову стійкість до паливно-мастильних матеріалів і витримує екстремальні погодні умови.
- Вентеляційна система.
Необслуговуваний акумулятор.
- Технологія AGM (нерухомий електроліт).
- Покращена пускова потужність.
- Збільшений термін служби.
- Висока надійність.
- Корпус має чудову стійкість до паливно-мастильних матеріалів і витримує екстремальні погодні умови.
- Вентеляційна система.
Допускається установка акумулятора в різних положеннях (але не рекомендується установка дном до верху) і забезпечується безпека в разі падіння і перевороту техніки, що актуально для спортивного застосування взагалі і мотоспорту особливо.
Необслуговуваний акумулятор.
- Покращена пускова потужність.
- Збільшений термін служби.
- Висока надійність.
- Корпус має чудову стійкість до паливно-мастильних матеріалів і витримує екстремальні погодні умови.
- Вентеляційна система
Необслуговуваний акумулятор.
- Технологія AGM (нерухомий електроліт).
- Покращена пускова потужність.
- Збільшений термін служби.
- Висока надійність.
- Корпус має чудову стійкість до паливно-мастильних матеріалів і витримує екстремальні погодні умови.
- Вентеляційна система
Необслуговуваний акумулятор.
- Технологія AGM (нерухомий електроліт).
- Покращена пускова потужність.
- Збільшений термін служби.
- Висока надійність.
- Корпус має чудову стійкість до паливно-мастильних матеріалів і витримує екстремальні погодні умови.
- Вентеляційна система
Необслуговуваний акумулятор.
- Технологія AGM (нерухомий електроліт).
- Покращена пускова потужність.
- Збільшений термін служби.
- Висока надійність.
- Корпус має чудову стійкість до паливно-мастильних матеріалів і витримує екстремальні погодні умови.
- Вентеляційна система.
Допускається установка акумулятора в різних положеннях (але не рекомендується установка дном до верху) і забезпечується безпека в разі падіння і перевороту техніки, що актуально для спортивного застосування взагалі і мотоспорту особливо.