Напівсинтетичні автомобільні масла
Знайдено: 144 - 191 серед 194 товариMobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30 є синтетичною моторною олією, що забезпечує тривалий термін служби двигунів в автомобілях різних типів і років випуску, а також підвищений рівень їхнього захисту в широкому діапазоні температур.
Переваги:
- Надійний захист при підвищених температурах
- Покращені мастила при холодному пуску
- Покращена чистота двигуна та захист від утворень відкладень та шламу
- Посилений захист від зношування
- Сприяє економії палива (згідно з ACEA A5/B5)
Застосування:
Склад мастил Mobil Super 3000 забезпечує надійно високий рівень захисту. ExxonMobil рекомендує застосовувати Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30 у тих випадках, коли регулярно виникають складні умови керування, щоб запобігти пошкодженням від інтенсивних та частих навантажень. Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30 може застосовуватися в різних легкових та малотоннажних вантажних автомобілях та фургонах з бензиновими та дизельними двигунами, розрахованими на використання моторних масел низької в'язкості при високій швидкості зсуву (HTHS). Масло Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30 може використовуватися у всіх двигунах з вимогами допусків WSS-M2C913-D, а також там, де рекомендується дотримання допусків WSS-M2C913-C.
Завжди звіряйтеся з посібником з експлуатації свого автомобіля для правильного вибору масла за його властивостями та класом в'язкості.
Специфікації: MAN M3275; MTU TYPE 2; MACK EO-M+; CUMMINS CES 20077/78 ACEA A3/B4 E7, API CI-4
Офіційно перевірено для: MB-Approval 228.3; Volvo VDS-3; Renault RLD-2; MACK EO-N
Специфікації: ACEA A3/B3, API SL CF
Специфікації: RN0700, RN0710; PSA B71 2300; MB 229.3; ACEA A3/B4; API SN CF
Офіційно одобрено: Перевірено для VW стандард 501 01 та VW стандард 505 00
Моторна олія MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 використовується в моторах великої потужності. Підходить для всіх типів дизельних та бензинових двигунів: карбюраторних, з інжектором, атмосферників або з турбонадувом, багатоклапанних, з каталізатором та без. Підходить для будь-якого типу палива.
Специфікації:
ACEA A3/B4
API SM, CF
Допуски:
VW 505.00, 501.01
MB 229.3
RN0700
PSA B71 2300
Властивості масла моторного
- Збільшений інтервал заміни;
- Не втрачає своїх властивостей навіть в умовах екстремальних температур;
- Відмінно захищає двигун від зносу;
- Запобігає окисленню та утворенню іржі;
- Оптимальний рівень в'язкості протягом усього часу використання;
- Має відмінні миючі властивості;
- Захищає двигун від забруднень;
- Висока протипінна здатність.
Рекомендації щодо застосування
Замінити масло слід відповідно до рекомендацій виробника або на власний розсуд і може змінюватись в залежності від умов експлуатації. Моторне масло MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 може змішуватися з синтетичними та мінеральними маслами.
Моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Спеціально розроблена для сучасних автомобілів, оснащених високооб’ємними двигунами, дизельними чи бензиновими двигунами, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням. Сумісна з усіма видами палива: етильованими чи неетильованими бензинами, етанолом, дизельним і газовим (LPG) паливом. Сумісна з системами нейтралізації відпрацьованих газів.
Специфікації та допуски: ACEA A3/B4 API SL/CF MB 229.1 RENAULT RN0700 VW 501 01/VW 505 00 PSA B71 2300
Стандарт ACEA B4 вимагає від олив підвищених миючо-диспергуючих властивостей і стійкість до підвищення в’язкості при потраплянні в оливу продуктів неповного згорання робочої суміші (окрім двигунів оснащених насос-форсунками групи VW, де рекомендується використання продукту Motul Specific 505.01 5W-40 чи MOTUL 8100 X-clean 5W-40).
Стандарт API SL в порівнянні з API SJ висуває високі вимоги стійкості моторної оливи до «старіння», особливо при подовжених міжзмінних інтервалів, антиокисних властивостей, в’язкістної стабільності, попередження утворенню шламів і відкладень, протизношувальних і миючо-диспергуючих властивостей. Норми PSA B71 2300 вимагають від оливи витривалість за важких термічних умов роботи, задля надійного мащення своїх бензинових двигунів і деяких дизелів без фільтра твердих частинок (DPF).
RENAULT розробив специфікацію RN0700 для гарантування оливою термічної стабільності оливи і стійкості за високих температур. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі бензинові двигуни без турбонагнітачів (окрім Renault Sport) групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія специфікації RN 0700 розповсюджується також на всі автомобілі RENAULT, оснащенні двигунами 1.5 DCi без DPF (фільтром твердих частинок), які мають потужність менше 100 к.с. і з міжзмінним інтервалом 20 000 км чи 1 рік. Перед застосуванням необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля. Підсилена синтетична основа забезпечує високі мастильні властивості, що дозволяє знизити внутрішнє тертя в двигуні і стійкість при високих температурах, за яких працюють сучасні автомобілі.
Клас в’язкості SAE 10W-40 повністю адаптований для використання в сучасних бензинових двигунах і дизелях. Володіє антиокисними, протизношувальними, антикорозійними і антипінними властивостями.
Моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Спеціально розроблена для сучасних автомобілів, оснащених високооб’ємними двигунами, дизельними чи бензиновими двигунами, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням. Сумісна з усіма видами палива: етильованими чи неетильованими бензинами, етанолом, дизельним і газовим (LPG) паливом. Сумісна з системами нейтралізації відпрацьованих газів.
Специфікації та допуски: ACEA A3/B4 API SL/CF MB 229.1 RENAULT RN0700 VW 501 01/VW 505 00 PSA B71 2300
Стандарт ACEA B4 вимагає від олив підвищених миючо-диспергуючих властивостей і стійкість до підвищення в’язкості при потраплянні в оливу продуктів неповного згорання робочої суміші (окрім двигунів оснащених насос-форсунками групи VW, де рекомендується використання продукту Motul Specific 505.01 5W-40 чи MOTUL 8100 X-clean 5W-40).
Стандарт API SL в порівнянні з API SJ висуває високі вимоги стійкості моторної оливи до «старіння», особливо при подовжених міжзмінних інтервалів, антиокисних властивостей, в’язкістної стабільності, попередження утворенню шламів і відкладень, протизношувальних і миючо-диспергуючих властивостей. Норми PSA B71 2300 вимагають від оливи витривалість за важких термічних умов роботи, задля надійного мащення своїх бензинових двигунів і деяких дизелів без фільтра твердих частинок (DPF).
RENAULT розробив специфікацію RN0700 для гарантування оливою термічної стабільності оливи і стійкості за високих температур. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі бензинові двигуни без турбонагнітачів (окрім Renault Sport) групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія специфікації RN 0700 розповсюджується також на всі автомобілі RENAULT, оснащенні двигунами 1.5 DCi без DPF (фільтром твердих частинок), які мають потужність менше 100 к.с. і з міжзмінним інтервалом 20 000 км чи 1 рік. Перед застосуванням необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля. Підсилена синтетична основа забезпечує високі мастильні властивості, що дозволяє знизити внутрішнє тертя в двигуні і стійкість при високих температурах, за яких працюють сучасні автомобілі.
Клас в’язкості SAE 10W-40 повністю адаптований для використання в сучасних бензинових двигунах і дизелях. Володіє антиокисними, протизношувальними, антикорозійними і антипінними властивостями.
MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40 839451 5л - Напівсинтетичне моторне мастило
Клас в'язкості SAE 10W-40 прекрасно адаптований до сучасних бензинових і дизельних двигунів. Посилена синтетична основа обмежує летючість, забезпечує дуже високу змащуючу здатність, що знижує тертя в двигунах і ефективно протистоїть високим температурам сучасних двигунів. MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40 – антиокислювальне, протизношувальне, антикорозійне, не спінюється.
MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40 використовується у бензинових і дизельних двигунах, у тому числі в сучасних моторах з системами уприскування і з каталізатором. Підходить для автомобілів, працюючих на різних видах палива : бензин, дизель, пропан, безсвинцеве паливо. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення. За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Допуски та класифікації:
- Класифікація ACEA: A3/B4
- Класифікація API: CF, SN
- Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.3
- Допуск Peugeot, Citroen: B71 2300
- Допуск Renault: RN0700 , RN0710
- Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 00
Моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Спеціально розроблена для сучасних автомобілів, оснащених високооб’ємними двигунами, дизельними чи бензиновими двигунами, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням. Сумісна з усіма видами палива: етильованими чи неетильованими бензинами, етанолом, дизельним і газовим (LPG) паливом. Сумісна з системами нейтралізації відпрацьованих газів.
Специфікації та допуски: ACEA A3/B4 API SL/CF MB 229.1 RENAULT RN0700 VW 501 01/VW 505 00 PSA B71 2300
Стандарт ACEA B4 вимагає від олив підвищених миючо-диспергуючих властивостей і стійкість до підвищення в’язкості при потраплянні в оливу продуктів неповного згорання робочої суміші (окрім двигунів оснащених насос-форсунками групи VW, де рекомендується використання продукту Motul Specific 505.01 5W-40 чи MOTUL 8100 X-clean 5W-40).
Стандарт API SL в порівнянні з API SJ висуває високі вимоги стійкості моторної оливи до «старіння», особливо при подовжених міжзмінних інтервалів, антиокисних властивостей, в’язкістної стабільності, попередження утворенню шламів і відкладень, протизношувальних і миючо-диспергуючих властивостей. Норми PSA B71 2300 вимагають від оливи витривалість за важких термічних умов роботи, задля надійного мащення своїх бензинових двигунів і деяких дизелів без фільтра твердих частинок (DPF).
RENAULT розробив специфікацію RN0700 для гарантування оливою термічної стабільності оливи і стійкості за високих температур. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі бензинові двигуни без турбонагнітачів (окрім Renault Sport) групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія специфікації RN 0700 розповсюджується також на всі автомобілі RENAULT, оснащенні двигунами 1.5 DCi без DPF (фільтром твердих частинок), які мають потужність менше 100 к.с. і з міжзмінним інтервалом 20 000 км чи 1 рік. Перед застосуванням необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля. Підсилена синтетична основа забезпечує високі мастильні властивості, що дозволяє знизити внутрішнє тертя в двигуні і стійкість при високих температурах, за яких працюють сучасні автомобілі.
Клас в’язкості SAE 10W-40 повністю адаптований для використання в сучасних бензинових двигунах і дизелях. Володіє антиокисними, протизношувальними, антикорозійними і антипінними властивостями.
Моторна олія Technosynthese спеціально розроблена як для нових автомобілів, так і для автомобілів попереднього покоління, оснащених високооб'ємними бензиновими або дизельними двигунами в т.ч. з прямим уприскуванням, турбовані, з каталітичними конвертерами. Підходить для всіх типів бензинового та дизельного палива.
Стандарти: ACEA A3/B4 API Стандарти: API SL/CF Схвалення: MB-Approval 229.1; PSA B71 2300; RENAULT RN0700; VW 501 01 / 505 00
Моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Спеціально розроблена для сучасних автомобілів, оснащених високооб’ємними двигунами, дизельними чи бензиновими двигунами, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням. Сумісна з усіма видами палива: етильованими чи неетильованими бензинами, етанолом, дизельним і газовим (LPG) паливом. Сумісна з системами нейтралізації відпрацьованих газів.
Специфікації та допуски: ACEA A3/B4 API SL/CF MB 229.1 RENAULT RN0700 VW 501 01/VW 505 00 PSA B71 2300
Стандарт ACEA B4 вимагає від олив підвищених миючо-диспергуючих властивостей і стійкість до підвищення в’язкості при потраплянні в оливу продуктів неповного згорання робочої суміші (окрім двигунів оснащених насос-форсунками групи VW, де рекомендується використання продукту Motul Specific 505.01 5W-40 чи MOTUL 8100 X-clean 5W-40).
Стандарт API SL в порівнянні з API SJ висуває високі вимоги стійкості моторної оливи до «старіння», особливо при подовжених міжзмінних інтервалів, антиокисних властивостей, в’язкістної стабільності, попередження утворенню шламів і відкладень, протизношувальних і миючо-диспергуючих властивостей. Норми PSA B71 2300 вимагають від оливи витривалість за важких термічних умов роботи, задля надійного мащення своїх бензинових двигунів і деяких дизелів без фільтра твердих частинок (DPF).
RENAULT розробив специфікацію RN0700 для гарантування оливою термічної стабільності оливи і стійкості за високих температур. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі бензинові двигуни без турбонагнітачів (окрім Renault Sport) групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія специфікації RN 0700 розповсюджується також на всі автомобілі RENAULT, оснащенні двигунами 1.5 DCi без DPF (фільтром твердих частинок), які мають потужність менше 100 к.с. і з міжзмінним інтервалом 20 000 км чи 1 рік. Перед застосуванням необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля. Підсилена синтетична основа забезпечує високі мастильні властивості, що дозволяє знизити внутрішнє тертя в двигуні і стійкість при високих температурах, за яких працюють сучасні автомобілі.
Клас в’язкості SAE 10W-40 повністю адаптований для використання в сучасних бензинових двигунах і дизелях. Володіє антиокисними, протизношувальними, антикорозійними і антипінними властивостями.
Моторна олія MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 використовується в моторах великої потужності. Підходить для всіх типів дизельних та бензинових двигунів: карбюраторних, з інжектором, атмосферників або з турбонадувом, багатоклапанних, з каталізатором та без. Підходить для будь-якого типу палива.
Специфікації:
ACEA A3/B4
API SM, CF
Допуски:
VW 505.00, 501.01
MB 229.1
RN0700
PSA B71 2300
Властивості масла моторного
- Збільшений інтервал заміни;
- Не втрачає своїх властивостей навіть в умовах екстремальних температур;
- Відмінно захищає двигун від зносу;
- Запобігає окисленню та утворенню іржі;
- Оптимальний рівень в'язкості протягом усього часу використання;
- Має відмінні миючі властивості;
- Захищає двигун від забруднень;
- Висока протипінна здатність.
Рекомендації щодо застосування
Замінити масло слід відповідно до рекомендацій виробника або на власний розсуд і може змінюватись в залежності від умов експлуатації. Моторне масло MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 може змішуватися з синтетичними та мінеральними маслами.
Всесезонне напівсинтетичне моторне масло для дизельних двигунів вантажних автомобілів Motul Tekma Mega X 10W-40
Моторна олія покращена за допомогою синтетичної основи, яка одночасно забезпечує стійкість до високих температур та легкий пуск при холодному пуску двигуна. Крім того, допускається збільшення міжзмінного інтервалу. Нова класифікація API CI-4 забезпечує захист та довговічність двигунів, оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR. Диспергуючі та антиокислювальні властивості захищають від накопичення сажі та засмічення масляного фільтра. Чудові протизносні властивості захищають зеркало циліндра. Чудові миючі властивості захищають від відкладень на поршнях та поршневих канавках. Низькотемпературний клас в'язкості 10W забезпечує покращений захист та економію палива при частих холодних пусках. Антикорозійне, протиіржавче, невспівне. Область застосування Motul Tekma Mega X 10W-40 може застосовуватися у всіх європейських, американських та японських дизельних двигунах атмосферних або з турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III та EURO IV) та оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR, а також для двигунів старшого покоління: вантажівки, бульдозери, будівельна техніка, автобуси, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, човнові двигуни. Може однаково застосовуватись для двигунів старого та нового поколінь.
Специфікації та схвалення:
- ACEA E7 (замінює Е5 та Е3)
- API CI-4/CH-4
- CATERPILLAR ECF-1
- CUMMINS 20071-20072-20076-20077-20078
- Global DHD-1
- MAN M 3275
- MB - Approval 228.3
- MTU Type II
- RVI RD / RD-2 / RLD / RLD-2
- VOLVO VDS-3
- Підходить для високооборотних бензинових та дизельних двигунів, включаючи інжекторні, з турбонадувом і без нього.
- Забезпечує максимальний захист в екстремальних температурних умовах.
- Забезпечує відмінний захист двигуна в будь-яких погодних умовах, як у спеку, так і холод.
- Спеціальна напівсинтетична формула, що дозволяє продовжити термін служби двигуна, що забезпечує: температурну стійкість, низьку випаровуваність, більш високу плинність.
- Забезпечує відмінний захист двигуна від зносу.
- Уникати екстремальних температур.
- Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
- Бочки бажано зберігати у приміщенні.
- Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
- Колір: коричневий
- Індекс в'язкості: 150
- В'язкість при температурі 100°С: 13.8 ст
- В'язкість при температурі 40°С: 88 ст
- Щільність при температурі 20°С: 0.870
- В'язкість при температурі -25°С: 6500 сП
- Лужне число T.B.N.: 6.8 мг КОН/г
- Сульфатна зола: 1.0%
- Кальцій: 0.18%
- Цинк: 0.15%
- Фосфор: 0.14%
Застосування: напівсинтетична моторна олія ідеально підходить для застосування в багатоклапанних, високооборотних бензинових та дизельних двигунах, у тому числі і для турбованих.
Властивості:- Забезпечує чудовий захист двигуна в будь-яких погодних умовах, як у спеку, так і холод.
- Офіційно схвалено VW: VW 501 01 / 505 00.
- Спеціальна напівсинтетична формула, що дозволяє продовжити термін служби двигуна, що забезпечує: температурну стійкість, низьку випаровуваність, більш високу плинність.
- Забезпечує чудовий захист двигуна від зносу.
- Уникати екстремальних температур.
- Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
- Бочки бажано зберігати у приміщенні.
- Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Термін зберігання на полиці:
5 років від дня виробництва.Дата виробництва може бути визначена за допомогою п'ятизначного коду надрукованого на каністрі. Перші три цифри вказують на послідовний день з початку року, а останні дві - на рік.
Характеристики
- Щільність при 20°С: 0,870
- В'язкість при 100 °С: 13,9 сСт
- В'язкість при 40 °С: 92 сСт
- Індекс в'язкості: 155
- В'язкість при температурі -25 °С: 6200 сП
- Лужне число T.B.N.: 10,0 мг КОН/г
- Колір: Коричневий
- Сульфатна зола: 1,3%
- Цинк: 0,18%
- Кальцій: 0,33%
- Фосфор: 0,18%
- Температура спалаху: 230°С
- Температура застигання: -33°С