Трансмісійні масла для авто
Знайдено: 96 - 143 серед 339 товарівСпецифікація API: GL-4, GL-5 Специфікація: MIL-L 2105 D Рекомендації виробника: VOLVO 97310; ZF TE-ML 05A/07A
Рідина для автоматичних коробок перемикання передач легкових автомобілів MERCEDES 100% синтетика.
100% синтетична рідина з високими експлуатаційними характеристиками. Спеціально розроблена для Mercedes RWD (задньоприводних) і 4х4 AWD (повноприводних) легкових автомобілів, клас SUV і легконавантажені автоматичні трансмісії, де вимагається використання дотримання рідиною специфікації MB-Approval 236.14. Особливо рекомендується для використання в усіх автомобілях Mercedes з 7-ступінчастими RWD автоматичних (NAG2) і в усіх моделях AMG, а також 5-ступінчастих трансмісіях з блокуванням гідротрансформатора, де вимагається трансмісійна рідина із схваленням MBApproval 236.14. Перед використанням звіритись із керівництвом по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: MB 236.14
Motul ATF 236.14 – це високотехнологічна 100% синтетична рідина для автоматичних коробок перемикання. Перевищує вимоги стандартів DEXRON і MERCON. Завдяки унікальній формулі і показникам Motul ATF 236.14 забезпечує:
- Захист більшості компактних високонавантажених передач, завдяки підсиленим протизношувальним властивостям.
- Збільшений термін експлуатації, висока стійкість до механічної деструкції, термоокисна стабільність.
- Енергоощадність для автомобілів, оснащених АКПП, завдяки зниження тертя в планетарних редукторах.
- Пришвидшує перемикання передач за низьких температур.
- Відмінні характеристики автоматичної трансмісії (знижує вібрацію і зменшує час перемикання передач).
- Володіє протизношувальними, антикорозійними, антипінними властивостями.
Високоефективний мастильний матеріал виготовлений за технологією Technosynthese спеціально для коробок передач з подвійним зчепленням (DCT). Рекомендується застосовувати для багатьох моделей автомобілів, оснащених сухим і мокрим типом трансмісій з подвійним зчепленням.
Завдяки своїй ексклюзивній і спеціально розробленій формулі MULTI DCTF :
- Сприяє економії палива оптимізуючи тертя в трансмісіях з подвійним зчепленням.
- Зменшує вібрацію махового колеса двигуна.
- Захищає численні дрібні зчеплення , що працюють під навантаженням.
- Підвищує реакцію трансмісії: забезпечує м'яке перемикання і безперервність потоку потужності при перемиканні.
- Покращує реакцію трансмісій з подвійним зчепленням при низьких температурах.
- Продовжує термін служби , покращує міцність на зсув при високих температурах і запобігає окисленню.
- Перешкоджає утворенню піни , корозії і зносу.
Класифікація API: GL-4 Допуск BMW, Mini: DCTF-1 , MTF LT-3 , MTF LT-5 Допуск Fiat: 9.55550-MZ6 Допуск Ford, Jaguar: WSS-M2C-200-D2 , WSS-M2C-936-A Допуск Mercedes Benz: MB 236.25 Допуск Mitsubishi: Diaqueen SSTF-I Допуск Nissan, Infinity: R35 Special Допуск Peugeot, Citroen: PSA 9730 A8 , PSA 9734 S2 Допуск Porsche: 000 043 207 29 , 000 043 207 30 Допуск Toyota, Lexus: JWS 227 Допуск Volvo: BOT341 1161838 Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW G 052 171 , VW G 052 178 , VW G 052 182 , VW G 052 512 , VW G 052 513 , VW G 052 529 , VW G 052 726 , VW G 052 798
Висококласне масло, розроблене за фірмовою технологією Technosynthese. Відповідає вимогам міжнародних класифікацій API GL-4 і GL-5, згідно з яким універсально підходить для застосування в будь-яких механічних трансмісіях, включаючи синхронізовані, гіпоїдні, диференціали, мости, редуктори і інші, не обладнані системою обмеженого прослизання і які працюють в умовах вібраційних і ударних навантажень . Продукт MOTYLGEAR 75W-85 317301 містить в складі спеціальний протизадирний пакет присадок, які гарантують чудовий захист від зносу, а також синтетичну базу з чудовою термоокислювальною стабільністю. Відмінні антифрикційні властивості ефективно знижують тертя, за рахунок чого забезпечується максимальна продуктивність агрегату і його плавна робота без ривків. Низькотемпературні властивості MOTYLGEAR 75W-85 317301 продукту гарантують м'яке перемикання передач навіть при найсильніших морозах.
Переваги:
- Вироблено на основі ретельно очищених мінеральних і високостабільних синтетичних базових масел.
- Стабільна робота трансмісії в дуже широкому температурному діапазоні.
- Мінімізує шум і вібрації під час роботи.
- Захищає рухливі вузли трансмісії, включаючи шестерні і синхронізатори, від зносу і пошкодження.
- Стійко до піноутворення.
- Перешкоджає появі корозії.
Застосування: Карданні приводи, МКПП, Мости та редуктори, Роздаткові коробки, Універсальні , гіпоїдні КП Класифікація API: GL-4, GL-5
Трансмісійна олива для коробок перемикання передач Technosynthese.
Спеціально розроблена для коробок перемикання передач з важким перемиканням і коробок передач Peugeot, Citroën, Renault
Специфікації та допуски:
- API GL-4/ GL-5
- MIL-L-2105D
Олива витримує екстремальні тиски, забезпечуючи ефективний захист. Підсилена синтетичною основою задля високої стійкості до високих температур і збільшення терміну експлуатації. У відповідності з оновленим стандартом SAE J306 в липні 1998 року олива залишається в класі в’язкості 80 після 20 годин KRL випробувань на зсув. Клас в’язкості 80 забезпечує високу стійкість оливної плівки при підвищених температурах і/чи знижує рівень шумності трансмісії. Зберігає в’язкість за низьких температур, що забезпечує надійну роботу коробки перемикання передач. Забезпечує плавне перемикання передач. Сумісна з усіма конструкційними матеріалами, і кольоровими матеріалами, які використовуються в трансмісіях. Володіє антикорозійними і антипінними властивостями.
Олива для коробок перемикання передач і диференціалів інтегрованих і неінтегрованих в коробку перемикання передач 100% синтетика – естерова основа.
Спеціально розроблена для трансмісій потужних спортивних автомобілів: Track, Rally, Raid, трансмісій електричних автомобілів… Призначена для всіх гіпоїдних диференціалів з системами обмеженого тертя, коробок перемикання передач з інтегрованим диференціалом обмеженого тертя, механічних трансмісій, синхронізованих і несинхронізованих коробок перемикання передач, коробок відбору потужності із самоблокуванням, які працюють при надвисоких тисках і низьких швидкостях обертання чи помірних тисках і високих швидкостях обертання, коли необхідно збільшити продуктивність в порівнянні з продуктами класу в’язкості 75W-140.
Специфікації та допуски: API GL-5
100% синтетична олива. Витримує високі тиски, забезпечуючи ефективний захист від зношування, відмінний опір високим температурам і подовжений інтервал експлуатації. Модифікатор тертя дозволяє зменшити шумність роботи агрегати і запобігти «схвачування» металу в диференціалах обмеженого тертя. Низькі втрати при зсуву після 20 годин KRL випробовувань на зсув, завдяки складній естеровій синтетичній основі з дуже високим індексом в’язкості. Відмінні мастильні властивості дозволяють знизити коефіцієнт тертя і зношування. Забезпечує легкість перемикання передач за низьких температур. Дозволяє збільшити коефіцієнт корисної дії в порівнянні з продуктами 75W-140 Не взаємодіє з конструкційними матеріалами, в тому числі і кольоровими металми, які використовуються в трансмісіях. Володіє антикорозійними і антипінними властивостями.
Олива для коробок перемикання передач і диференціалів інтегрованих і неінтегрованих в коробку перемикання передач 100% синтетика – естерова основа.
Спеціально розроблена для трансмісій потужних спортивних автомобілів: Track, Rally, Raid, трансмісій електричних автомобілів… Призначена для всіх гіпоїдних диференціалів з системами обмеженого тертя, коробок перемикання передач з інтегрованим диференціалом обмеженого тертя, механічних трансмісій, синхронізованих і несинхронізованих коробок перемикання передач, коробок відбору потужності із самоблокуванням, які працюють при надвисоких тисках і низьких швидкостях обертання чи помірних тисках і високих швидкостях обертання, коли необхідно збільшити продуктивність в порівнянні з продуктами класу в’язкості 75W-140.
Специфікації та допуски: API GL-5
100% синтетична олива. Витримує високі тиски, забезпечуючи ефективний захист від зношування, відмінний опір високим температурам і подовжений інтервал експлуатації. Модифікатор тертя дозволяє зменшити шумність роботи агрегати і запобігти «схвачування» металу в диференціалах обмеженого тертя. Низькі втрати при зсуву після 20 годин KRL випробовувань на зсув, завдяки складній естеровій синтетичній основі з дуже високим індексом в’язкості. Відмінні мастильні властивості дозволяють знизити коефіцієнт тертя і зношування. Забезпечує легкість перемикання передач за низьких температур. Дозволяє збільшити коефіцієнт корисної дії в порівнянні з продуктами 75W-140 Не взаємодіє з конструкційними матеріалами, в тому числі і кольоровими металми, які використовуються в трансмісіях. Володіє антикорозійними і антипінними властивостями.
Трансмісійна олива для коробок перемикання передач і диференціалів Витримує екстремальні тиски.
Призначена для всіх механічних трансмісій, синхронізованих чи несинхронізованих коробок перемикання передач, коробка передач/диференціал, коробок відбору потужності і гіпоїдних диференціалів без самоблокування, які працюють при високих навантаженнях і низьких швидкостях обертання чи помірних навантаженнях і високих швидкостях обертання.
Специфікації та допуски:
- API GL-4/ GL-5
- MIL-L-2105D
- Dexron II D
Олива витримає екстремальні тиски. Забезпечує ефективний захист від зношування. У відповідності з оновленим стандартом SAE J306 в липні 1998 року олива залишається в класі в’язкості 90 після 20 годин KRL випробувань на зсув. Клас в’язкості 90 забезпечує високу стійкість оливної плівки при підвищених температурах і/чи знизити рівень шумності трансмісії. Сумісна з усіма конструкційними матеріалами, і кольоровими матеріалами, які використовуються в трансмісіях. Володіє антикорозійними і антипінними властивостями.
Рідина для автоматичних коробок перемикання передач, гідропідсилювачів керма і гідравлічних систем. Мінеральна.
Призначена для будь-яких систем, де вимагається рідина, яка відповідає нормам DEXRON IID. Автоматичні коробки перемикання передач, гідротрансформатори, гідропідсилювачи керма, реверсні передачі на катерах, гідравлічні передачі.
Специфікації та допуски:
- MAN 339 Typ Z1 и V1
- MB-Approval 236.7
- M2C 166 H/M2C 138 CJ
- VOITH 55.6335.32 (G607)
- ZF TE-ML 04D / 11A / 14A N° ZF001104
- ALLISON C-4
- CATERPILLAR TO-2
- GENERAL MOTORS DEXRON II D
Володіє високою текучістю за низьких температур, що полегшує роботу автоматичної коробки перемикання передач. Висока термічна стабільність навіть за високих температур. Володіє протизношувальними, антикорозійними, антипінним властивостями.
Високопродуктивна рідина для трансмісій з подвійним мокрим зчепленням (DCT) 100% Синтетична - ESTER
100% синтетична рідина з високими експлуатаційними характеристиками – на основі компонентів ESTER, розроблена спеціально для спортивних, модифікованих та потужних дорожніх автомобілів, які обладнані трансмісією з подвійним зчеплення (DCT). Підходить для використання в сучасних надпотужних автомобілях, які комплектуються трансмісією з подвійним мокрим зчепленням. Особливо рекомендується до використання в трансмісіях з подвійним зчепленням (DCT), де передається високий крутний момент. Підходить для трансмісій таких виробників: ZF, GETRAG, BORG WARNER, TREMEC чи RICARDO які використовуються в основних виробників спортивних автомобілів: AUDI (Stronic), BMW (Drivelogic), BUGATTI (Ricardo), FERRARI, FORD, MERCEDES AMG, MITSUBISHI (TC-SST), NISMO, NISSAN (GR6), PORSCHE (PDK),… Не застосувати в автоматичних трансмісіях (A/T) , варіаторах (CVT) та в трансмісіях з сухим подвійним зчепленням.
Специфікації та допуски:
- Audi (VAG) S-tronic, G 052 182 , TL 52 182, G 052 529, TL 52 529,G 055 529
- BMW DCTF-1, DCTF-1+
- Bugatti VW G 052 182, Pentosin FFL-2
- Ferrari TF DCT-F3
- Jaguar Pentosin FFL-3
- McLaren Pentosin FFL-4
- Mercedes Benz MB 236.25
- Mitsubishi Diamond Queen SSTF-1
- Nismo Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
- Nissan Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
- Porsche Pentosin FFL-3, G 052 529
- Renault DC4, BOT 450
- VW (VAG) DSG, G 052 182 , TL 52 182, G 052 529, TL 52 529, G 055 529
- Castrol BOT 450
- Pentosin FFL-2, FFL-3, FFL-4
- Shell TF DCT-F3
Спеціальна рідина з посиленими фрикційними властивостями, розроблена з використанням спеціальних додатків які оптимізують та гарантують максимально ефективну передачу моменту під час високого навантаження на потужних, спортивних автомобілях. Забезпечує найкращий захист навіть під час роботи в пікових навантаженнях, забезпечує швидку реакцію трансмісії та швидше перемикання передач як при низьких так і при високих температурах. MOTUL HIGH-TORQUE DCTF спеціально розроблена для забезпечення високої ефективності роботи сучасних високонавантажених трансмісій з подвійним, мокрим зчепленням особливо під час пікових навантажень та високих температур роботи.
Завдяки спеціальній та технологічній синтетичній формулі, HIGH-TORQUE DCTF забезпечує:
- Оптимальний рівень тертя, щоб забезпечити мінімальні втрати та максимальну передачу крутного моменту від двигуна до коліс.
- Забезпечує чудову реакцію трансмісії: плавне перемикання передач та відсутність ривків та провалів передачі крутного моменту між перемиканням передач.
- Оптимізує роботу DCT трансмісії при низьких та високих температурах.
- Для забезпечення захисту усіх компонентів трансмісії, зберігає необхідну в’язкість навіть під час екстремально високих температур.
- Виключає можливість вібрацій в процесі роботи трансмісії які можуть передаватись від маховика двигуна.
- Захищає найбільш навантажені шестерні в трансмісії.
- Подовжує термін експлуатації, та покращує стійкість до зсувних навантажень при високій температурі.
- Гарантує значно кращу стійкість до окислення, ніж звичайний синтетичний продукт.
- Підвищені протизношувальні властивості, вищі антикорозійний та протипінний ефект.
Високопродуктивна рідина для трансмісій з подвійним мокрим зчепленням (DCT) 100% Синтетична - ESTER
100% синтетична рідина з високими експлуатаційними характеристиками – на основі компонентів ESTER, розроблена спеціально для спортивних, модифікованих та потужних дорожніх автомобілів, які обладнані трансмісією з подвійним зчеплення (DCT). Підходить для використання в сучасних надпотужних автомобілях, які комплектуються трансмісією з подвійним мокрим зчепленням. Особливо рекомендується до використання в трансмісіях з подвійним зчепленням (DCT), де передається високий крутний момент. Підходить для трансмісій таких виробників: ZF, GETRAG, BORG WARNER, TREMEC чи RICARDO які використовуються в основних виробників спортивних автомобілів: AUDI (Stronic), BMW (Drivelogic), BUGATTI (Ricardo), FERRARI, FORD, MERCEDES AMG, MITSUBISHI (TC-SST), NISMO, NISSAN (GR6), PORSCHE (PDK),… Не застосувати в автоматичних трансмісіях (A/T) , варіаторах (CVT) та в трансмісіях з сухим подвійним зчепленням.
Специфікації та допуски:
- Audi (VAG) S-tronic, G 052 182 , TL 52 182, G 052 529, TL 52 529,G 055 529
- BMW DCTF-1, DCTF-1+
- Bugatti VW G 052 182, Pentosin FFL-2
- Ferrari TF DCT-F3
- Jaguar Pentosin FFL-3
- McLaren Pentosin FFL-4
- Mercedes Benz MB 236.25
- Mitsubishi Diamond Queen SSTF-1
- Nismo Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
- Nissan Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
- Porsche Pentosin FFL-3, G 052 529
- Renault DC4, BOT 450
- VW (VAG) DSG, G 052 182 , TL 52 182, G 052 529, TL 52 529, G 055 529
- Castrol BOT 450
- Pentosin FFL-2, FFL-3, FFL-4
- Shell TF DCT-F3
Спеціальна рідина з посиленими фрикційними властивостями, розроблена з використанням спеціальних додатків які оптимізують та гарантують максимально ефективну передачу моменту під час високого навантаження на потужних, спортивних автомобілях. Забезпечує найкращий захист навіть під час роботи в пікових навантаженнях, забезпечує швидку реакцію трансмісії та швидше перемикання передач як при низьких так і при високих температурах. MOTUL HIGH-TORQUE DCTF спеціально розроблена для забезпечення високої ефективності роботи сучасних високонавантажених трансмісій з подвійним, мокрим зчепленням особливо під час пікових навантажень та високих температур роботи.
Завдяки спеціальній та технологічній синтетичній формулі, HIGH-TORQUE DCTF забезпечує:
- Оптимальний рівень тертя, щоб забезпечити мінімальні втрати та максимальну передачу крутного моменту від двигуна до коліс.
- Забезпечує чудову реакцію трансмісії: плавне перемикання передач та відсутність ривків та провалів передачі крутного моменту між перемиканням передач.
- Оптимізує роботу DCT трансмісії при низьких та високих температурах.
- Для забезпечення захисту усіх компонентів трансмісії, зберігає необхідну в’язкість навіть під час екстремально високих температур.
- Виключає можливість вібрацій в процесі роботи трансмісії які можуть передаватись від маховика двигуна.
- Захищає найбільш навантажені шестерні в трансмісії.
- Подовжує термін експлуатації, та покращує стійкість до зсувних навантажень при високій температурі.
- Гарантує значно кращу стійкість до окислення, ніж звичайний синтетичний продукт.
- Підвищені протизношувальні властивості, вищі антикорозійний та протипінний ефект.
Трансмісійна рідина для автоматичних КПП, перетворювачів та гідравлічних систем.
Допуски: GM DEXRON III; F-30336; FORD MERCON M 950805 та M 941108; ALLISON C4-23472696; CATERPILLAR TO-2; VOITH G607; МВ 236.5/236.9; ZF TE ML 03D/04D/14A,17C.
Трансмісійна олія призначена для трансмісій сільськогосподарської техніки з мокрим гальмом та гідравлічними системами. Коробка перемикання передач / задніх мостів / гідравлічних підйомних систем / мокрих гальм. Рекомендується до використання в сільськогосподарської техніки наступних виробників: JOHN DEERE, MASSEY FERGUSON, CASE SAME, INTERNATIONAL HARVESTER, NEW HOLLAND / FORD/FIAT AGRI, RENAULT, CLASS. Motul TRH 97 Відповідає вимогам більшості виробників тракторів. Цей продукт рекомендується до використання у суворих умовах експлуатації.
Характеристика:
- Надійний захист високонавантажених зубчасті передачі.
- Фрикційні властивості дають можливість використовувати в системах мокрих гальм.
- Не впливає на ущільнення гідравлічних систем.
- Витримує високий тиск.
- Має антиокислювальні, антикорозійні, протизносними, антипінними властивостями.
Трансмісійна олива для коробок перемикання передач Technosynthese
Рекомендується використання в шумних коробках перемикання передач і/чи з важким перемикання. Призначена для всіх механічних трансмісій, синхронізованих чи несинхронізованих коробок перемикання передач, коробка передач/диференціал, коробок відбору потужності і гіпоїдних диференціалів без самоблокування.
Специфікації та допуски:
- API GL-4/ GL-5
- MIL-L-2105D
Олива витримає екстремальні тиски для ефективнішого захисту. Підсилена синтетичною основою для високої стійкості за високих температур і збільшення терміну експлуатації. У відповідності з оновленим стандартом SAE J306 в липні 1998 року олива залишається в класі в’язкості 90 після 20 годин KRL випробувань на зсув.
Клас в’язкості 90 забезпечує високу стійкість оливної плівки до підвищених температур і/чи знижує рівень шумності трансмісії. Зберігає в’язкість за низьких температур, що забезпечує надійну роботу коробки перемикання передач. Забезпечує плавне перемикання передач. Сумісна з усіма конструкційними матеріалами, в тому числі з кольоровими мателами, які використовуються в трансмісіях. Володіє антикорозійними і антипінними властивостями.
Трансмісійна олива для диференціалів обмеженого тертя, які інтегровані або неінтегровані в коробку перемикання передач 100% синтетика – естерова основа.
Спеціально розроблена для коробок перемикання передач спортивних автомобілів: speedway, rally, raid… Призначена для всіх гіпоїдних диференціалів з системами обмеженого тертя, коробок перемикання передач з інтегрованим диференціалом обмеженого тертя, механічних трансмісій, синхронізованих чи несинхронізованих коробок перемикання передач, коробок відбору потужності із самоблокування, які працюють при високих навантаженнях і низьких швидкостях обертаннях чи при помірних навантаженнях і високих швидкостях обертання.
Специфікації та допуски:
- API GL5
- MUGEN Le Mans 24H
- HEWLAND та X-TRAC Japanese GT
100% синтетична олива. Володіє високою стійкістю оливної плівки при високих тисках. Мастильні властивості оливи максимально підвищенні для зменшення тертя і зношування. Висока термічна стабільність. Збільшує термін безвідмовної роботи механізму. Модифікатор тертя дозволяє зменшити шумність роботи агрегату і запобігти «схвачування» металу в диференціалах обмеженого тертя. 0% втрат на зсув при високих навантаженнях. Оливна плівка не пошкоджується навіть в самих важких умовах.
У відповідності з оновленим стандартом SAE J306 (липень1998 рік) олива залишається в класі в’язкості 140 після 20 годин KRL випробувань на зсув. Високі експлуатаційні характеристики знижують коефіцієнт тертя і зношування. Клас в’язкості 140 забезпечує високу стійкість оливної плівки при підвищених температурах і/чи знизити рівень шумності трансмісії. Полегшує перемикання передач, коли коробка передач ще холодна. Забезпечує плавність і легкість перемикання передач. Сумісна з усіма конструкційними матеріалами, в тому числі з кольоровими металами, які використовуються в трансмісіях. Володіє антикорозійними і антипінними властивостями.
Трансмісійне масло Motul Multi ATF - це високотехнологічне синтетичне масло, відповідне для будь-яких сучасних автоматичних трансмісій. Рекомендовано для АКПП різних марок автомобілів: GM, FORD, CHRYSLER, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SSANGYONG, SUBARU, TOYOTA, BMW, CITROEN, FIAT, MB, PEUGEOT, RENAULT і ін. Використовується також для АКПП попереднього покоління, систем гідропідсилювача керма, реверсів кораблів, гідростатичних трансмісій і гідравлічних / механічних систем, які передбачають в яких передбачено застосування рідин, які відповідають стандартам Dexron (крім Dexron VI) або Mercon.
Характеристики:
- Максимально зменшує рівень вібрації від двигуна;
- Ефективно захищає зубчасті передачі, схильні до важких навантажень;
- Motul Multi ATF прискорює перемикання передач і усуває ривки під час перемикання;
- Сприяє кращій роботі АКПП при негативних температурах;
- Наділене високою антиокисної і в'язкісно-температурною стабільністю;
- Надійно захищає від зносу;
- Попереджає виникнення корозії;
- Не утворює піну.
Відповідність стандартам: Aisin Warner (JWS 3309, JWS 2312D, FF ATF, AW-F21, AW-1), Allison (C4, TES-295), Jalos (JASO 1A), Jatco (JF613E), Voith (G607 (H55.6335XX)) і ZF (TE-ML 03D / 04D / 09 / 14A / 14B / 16L / 17C).