Автомобільні масла

Знайдено: 1392 - 1439 серед 1499 товарів
Артикул: 387004
 

Трансмісійна рідина для автоматичних КПП, перетворювачів та гідравлічних систем.

Допуски: GM DEXRON III; F-30336; FORD MERCON M 950805 та M 941108; ALLISON C4-23472696; CATERPILLAR TO-2; VOITH G607; МВ 236.5/236.9; ZF TE ML 03D/04D/14A,17C.

19 086грн.
Артикул: 832606
 

Високотехнологічна, 100% синтетична, енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для бензинових і дизельних двигунів останнього покоління BMW і MINI, що вимагають оливу з схваленням BMW Long Life -12 FE. Застосовується також для бензинових і дизельних двигунів, що вимагають енергоощадження оливи з класом в'язкості 0W30, що відповідає стандарту ACEA C2. Сумісний із каталітичними нейтралізаторами та сажовими фільтрами (DPF). Сумісний з усіма типами палива: бензин, дизельне паливо та біопаливо. Перед застосуванням ознайомтеся з посібником з експлуатації автомобіля.

Стандарти: ACEA C2
Схвалення: BMW LL-12 FE

100% синтетична моторна олива, спеціально розроблена для бездоганного змащування бензинових і дизельних двигунів автомобілів BMW і MINI, які потребують оливу з схваленням BMW LL-12 FE. Стандарт BMW Longlife-12 FE потрібний для бензинових і дизельних двигунів, що виробляються в період із травня 2012 по траві 2013, особливо для двигунів Nx7K1, Nx7U1 і Nx701, використовуваних у країнах Європейського співдружства, Норвегії, Швейцарії та княжі Ліхтенштейн. Стандарт BMW Longlife-12 FE сумісний тільки з дизельними двигунами BMW, що мають приписи щодо використання цього стандарту, обладнаними максимум одним турбокомпресором і виробленими з 2014 модельного року (все 3-циліндрові двигуни B37, 4-циліндрові двигуни вироблені з 2014 модельного року та 6-циліндрові двигуни вироблені з 2013 модельного року) і з усіма бензиновими двигунами BMW виробленими з 2002 модельного року та експлуатованими в країнах Європейського співдружності, Норвегії, Швейцарії та князівства Ліхтенштейн.

Специфікація BMW Longlife-12 FE неможлива до використання у двигунах, обладнаних двома або трьома турбокомпресорами. У разі сумнівів зверніться до інструкції з експлуатації автомобіля. Засновані на вимогах верстата ACEA С2, MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує чималу економію палива (до 1,5%, порівнюючи з оливами стандарту BMW LL-01), водночас перевищуючи вимоги щодо надійності специфікації BMW LL-04. Ці характеристики, що перевищують вимоги щодо паливної економності та зниження викидів, задовольняють потреби автовиробників у скороченні викидів CO2. MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує чудову стійкість оливної плівки, водночас полегшує запуск холодного двигуна та зменшує в ньому тертя, підтримує тиск оливи та знижує робочу температуру двигуна. Завдяки своїм винятковим мастильним властивостям, MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує високий рівень зносостійкості, опору впливу високої температури та окисненню. Внаслідок цього зменшується утворення відкладень, зменшується знос і витрата оливи. Має антиокислювальні, антикорозійні й антипінні властивості.

Заміна оливи проводиться відповідно до рекомендацій виробників двигунів і може коригуватися залежно від умов експлуатації. MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 може змішуватися із синтетичними або мінеральними оливами. Перед застосуванням ознайомтеся з посібником з експлуатації автомобіля.

2 526грн.
Артикул: 838651
 

100% синтетична енергоощадна олива з високими експлуатаційними характеристиками спеціально розроблена для автомобілів VAG Group останнього покоління (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA, і SEAT), двигуни яких відповідають екологічним нормам Euro 4, Euro 5 і Euro 6, і вимагають застосування олив із мінімальним вмістом сульфатної золи, сульфуру і фосфору (Low SAPS). MOTUL SPECIFIC 504 00 507 00 0W-30 повністю покриває вимоги наступних специфікацій VW: VW 501 01, 502 00, 503 00 і 503 01 для бензинових двигунів, і VW 505 00, 505 01, 506 00 і 506 01 для дизелів. Автомобілі VOLKSWAGEN, які оснащенні двигунами R5 і V10 TDI від MY2003 до MY2007 вимагають використовувати оливи тільки схвалених згідно специфікації VW 506 01 в класі в’язкості SAE 0W-30 (MOTUL SPECIFIC 506 01 506 00 503 00 0W-30). Інтервал заміни оливи зафіксований на позначці 15,000 км в Європі для усіх автомобілів, які вимагають застосування олив із специфікацією VW 501 01, 502 00, 505 00 чи 505 01 навіть якщо використовується MOTUL SPECIFIC 504 00 507 00 0W-30 чи MOTUL SPECIFIC 504 00 507 00 5W30. У разі виникненні сумнівів, перевірити керівництво з експлуатації автомобілів.

Специфікації і допуски:

  • ACEA C3
  • PORSCHE C30
  • VW 504 00/507 00

Двигуни, які відповідають екологічним нормам Euro 4, Euro 5 і Euro 6 оснащенні дуже чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор знижують каталітичну дію нейтралізаторів, що призводить до зниження ефективності нейтралізації відпрацьованих газів; сульфатна зола забиває фільтри твердих часток (DPF), що призводить до скорочення циклу регенерації фільтру, швидкому старінню оливи, підвищеної витрати палива і втрати потужності двигуна.

VOLKSWAGEN розробив специфікації VW 504 00 і 507 00 для олив із мінімальним вмістом сульфатної золи, сульфуру і фосфору, задля забезпечення сумісності з три-компонентними каталітичними нейтралізаторами, SCR (системами вибіркової каталітичної нейтралізації) і фільтрами твердих часток DPF, для того щоб гарантувати надійну роботу двигунів Групи VAG (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA, SEAT). Дані оливи дозволяють гнучко подовжувати міжзмінні інтервали заміни оливи, які визначаються бортовим комп’ютером автомобіля.

Клас в’язкості SAE 0W-30 мінімізує внутрішнє гідродинамічне тертя, що дозволяє оптимізувати витрати палива, при непрогрітому двигуні. Покращена нагнітання оливи по системі мащення при запуску двигуна, швидке наростання тиску оливи, швидке наростання обертів двигуна і пришвидшений вихід на робочі температури. Покращує еластичність роботи двигуна і забезпечує комфорт при кермуванні. Дана олива дозволяє знизити витрату оливи, а отже знизити рівень викидів CO2 в атмосферу з відпрацьованими газами.

Специфікації VW 504 00 VW 507 00 вимагають підвищеної чистоти двигуна, оскільки міжзмінні інтервали коливаються від 30 000 до 50 000 км. Відкладення та інші продукти неповного згорання палива на поршнях та в їх канавках можуть нанести непоправної шкоди двигуну, а саме зношування поршнів, полірування стінки циліндрів і призвести до підвищеної витрати оливи.

2 815грн.
Артикул: 103711
 

Трансмісійна олія призначена для трансмісій сільськогосподарської техніки з мокрим гальмом та гідравлічними системами. Коробка перемикання передач / задніх мостів / гідравлічних підйомних систем / мокрих гальм. Рекомендується до використання в сільськогосподарської техніки наступних виробників: JOHN DEERE, MASSEY FERGUSON, CASE SAME, INTERNATIONAL HARVESTER, NEW HOLLAND / FORD/FIAT AGRI, RENAULT, CLASS. Motul TRH 97 Відповідає вимогам більшості виробників тракторів. Цей продукт рекомендується до використання у суворих умовах експлуатації.

Характеристика:

  • Надійний захист високонавантажених зубчасті передачі.
  • Фрикційні властивості дають можливість використовувати в системах мокрих гальм.
  • Не впливає на ущільнення гідравлічних систем.
  • Витримує високий тиск.
  • Має антиокислювальні, антикорозійні, протизносними, антипінними властивостями.
4 592грн.
Артикул: 102301
 

Спеціально розроблена для певного ряду сучасних автомобілів RENAULT (Renault, Dacia, Samsung), з 2018 року виробництва, які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями, для яких регламентуються моторні оливи схвалені згідно вимог специфікації Renault RN17. Оскільки специфікація RN17 має повну зворотну сумісність, отже MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 також відповідає усім вимогам специфікацій RN0710 та RN0700 і може використовуватись в двигунах попередніх поколінь, для яких регламентуються вище вказані специфікації. В дизелях, для яких не регламентується специфікація Renault RN17, а саме, дизелі, які випускались до вересня 2018 року (стандарт Euro 6d-Temp), використовуйте виключно оливу, схвалену згідно вимог специфікації RN0720 - MOTUL SPECIFIC 0720 5W-30. Сумісна з фільтрами твердих часток дизелів (DPF), системами вибіркової каталітичної нейтралізації (SCR), каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток бензинових двигунів (GPF). Може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково ознайомтесь з керівництвом по експлуатації транспортного засобу.

Специфікації та допуски:
ACEA C3
Renault RN17 (превышает требования RN0710 и RN0700)

RENAULT розробили специфікацію RN17 для моторних олив, задля забезпечення стійкості оливи до самих високих температурних режимів, а також повної сумісності з сучасними системами доочищення відпрацьованих газів.

Технологія виробництва MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру – Mid SAPS – дозволяє ефективно захищати та подовжувати термін безвідмовної роботи сучасних систем доочищення відпрацьованих газів, таких як DPF (фільтр твердих часток дизеля), SCR (система вибіркової каталітичної нейтралізації), яка дозволяє нейтралізувати NOx (оксиди азоту) завдяки використання додатку AdBlue® чи, так званої, «Diesel Exhaust Fluid», а також сумісна з фільтрами GPF (фільтр твердих часток бензинових двигунів), якими оснащуються бензинові двигуни.

100% синтетичні базові компоненти забезпечують високу термічну стабільність оливи та виняткову стійкість за високих температур. Запобігає утворенню лаків та нагарів, забезпечуючи чистоту металевих поверхонь двигуна. Зменшено ризик залягання поршневих кілець. Максимальний захист двигуна і змащувальна здатність зберігаються навіть за самих важких умов експлуатації. Низька леткість базових компонентів зменшує витрати оливи, а також забезпечено виняткову стійкість оливи до окислення, що гарантує подовженні інтервали заміни оливи, які встановленні автовиробником. 

Виконання вимог щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації оливи, контролюється за допомогою сучасного і більш вимогливішого тесту Long Life Renault (LLR). Специфікація RN17 розповсюджується на усі двигуни Renault: бензинові (окрім RS та Alpine), сучасні дизелі (Euro 6 з середини 2018 року), а також на усі дизелі, які не оснащуються фільтрами твердих часток DPF. Специфікація RN17 не розповсюджується на дизелі, для яких регламентована специфікація RN0720. У разі виникнення сумнівів щодо доцільності використання даної оливи, завжди звіряйтесь з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Інтервал заміни моторної оливи обирається у відповідності до рекомендацій виробника техніки і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації транспортного засобу. Не змішувати з оливами, які не схвалені згідно вимог специфікації RN17.

497грн.
Артикул: 841250
 

Високоефективна енергоощадна моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Рекомендовано для CHRYSLER, FORD і GM (General Motors). Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащенні бензиновими двигунами, атмосферними чи з турбонагнітанням, в т.ч. з безпосереднім впорскуванням, для яких регламентовані енергоощадні моторні оливи з низькою високотемпературною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 мПа.с). Призначена для сучасних бензинових двигунів, які регламентують оливи класу в’язкості 20 та енергоощадні властивості (відповідність стандарту API SN і/чи ILSAC GF-5). Відповідає специфікації GM-dexos1 для бензинових двигунів GM, які регламентують дану специфікацію: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET чи GMC. Сумісна з системами каталітичної нейтралізації відпрацьованих газів (TWC). Перед застосуванням необхідно звернутись до керівництва по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • API SN
  • ILSAC GF-5
  • CHRYSLER MS 6395
  • FORD M2C 947-A
  • GM dexos1 / GM 6094M

Бензинові двигуни: ACURA, CHEVROLET, CHRYSLER, JEEP, FORD, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, MAZDA, NISSAN, SUBARU, TOYOTA

Стандарт API SN зворотно сумісний з попередніми стандартами API, в часності API SM. Оливи API SN володіють високими антиокисними властивостями, покращений захист від утворення відкладень, покращене очищення двигуна, відмінні низькотемпературні характеристики, енергоощадність. На основі стандарту API SN, сформульовано стандарт ILSAC GF-5 з більш суворішими вимогами до енергоощадності. Окрім енергоощадності, також вимагається дотримання подовжених міжзмінних інтервалів, чистота поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами, і знижений вміст фосфору, для сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт ILSAC GF-5 дозволяє експлуатувати двигун на бензинові із 85%-им вмістом Етанолу (E85).

Стандарт GM dexos1 регламентується для цілого ряду бензинових двигунів GM з модельного ряду 2011 року, які вимагають відповідність специфікації оливи dexos1 (окрім обслуговування в Європі). Специфікація GM dexos1 розроблена для бензинових двигунів і повністю замінює специфікації GM-LL-A-025, GM 6094А,… 6094М і GM 4718M. GM dexos1 також використовується в двигунах до 2011 року випуску. Стандарт GM dexos1 поєднує в собі суворі вимоги стандартів API, ACEA і ILSAC, одночасно з вимогами GM до енергоощадності . GM розробив специфікацію dexos1 для забезпечення високої термооксиної стабільності оливи, відмінної термічної стійкості, стійкості до утворення відкладень, стійкості до збільшення в’язкості оливи при потраплянні сажі. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 відповідає усім високим вимогам до експлуатаційних характеристик від GM, зокрема специфікації dexos1, повністю сумісний з біопаливами, LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (Compressed Natural Gas), і біоетанольними паливами, з вмістом етанолу до 85% (Bioethanol – E85). Специфікація CHRYSLER MS 6395 вимагає дотримання стандарту та щонайменше ILSAC GF-4 для забезпечення оптимальної експлуатації бензинових двигунів CHRYSLER, DODGE і JEEP.

Специфікація FORD M2C 947-A вимагає від олив дотримання стандартів API SN і ILSAC GF5для використання в двигунах FORD з дати виробництва MY2013. Деякі автовиробники також регламентують використання в двигунах олив зі стандартами API SN і/чи ILSAC GF-5 для забезпечення максимальної продуктивності. Для прикладу, MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 використовується в бензинових двигунах HONDA, SUBARU і TOYOTA. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 забезпечує високі змащувальні властивості, захист від зношування, стійкість до високих температур, покращену прокачувканість оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене наростання обертів, пришвидшене досягнення робочої температури, зниження витрати палива. Дозволяє знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу (CO2).

1 723грн.
Артикул: 872051
 

Енергозберігаюче 100% синтетичне моторне масло спеціально розроблено для потужних сучасних бензинових і дизельних двигунів автомобілів в т.ч. з безпосереднім уприскуванням, для яких передбачено використання масел з низькою високотемпературною в'язкістю в умовах високих швидкостей зсуву (HTHS).
Призначено для всіх сучасних бензинових і дизельних двигунів, для яких приписані масла "Fuel Economy" (ACEA A1/B1 і А5/В5), сумісно з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Рекомендовано: Volvo, Land Rover, Honda.

У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях воно ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.

Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Допуски та класифікації:

  • Сумісне с DPF
  • Класифікація ACEA: A1/B1, A5/B5
  • Класифікація API: CF, SL
  • VOLVO VCC 95200377
  • HONDA, LAND ROVER, VOLVO
2 534грн.
Артикул: 824301
 

100% синтетична моторна олива на основі естерів, з надзвичайно високими експлуатаційними властивостями.

Призначена для високотехнологічних потужних автомобілів, оснащених бензиновими двигунами і дизелями, атмосферними чи з турбонагнітанням і багаторазовим впорскуванням. Двигуни налаштовані для роботи на високих обертах і за підвищених температур, що створює суворі умови роботи. Олива в таких двигунах розріджується великою кількістю палива.

Специфікації та допуски:
API SM/CF
VW 503 00 , VW 506 00 , VW 506 01

Ester technology: формула на складноефірній (естеровій) основі забезпечує відмінну термічну стабільність оливної плівки, дозволяє оптимізувати вихідну потужність і крутний момент двигуна, забезпечує захист двигуна від зношування. Забезпечується стабільний тиск оливи в системі мащення, незалежно від умов експлуатації. Високий рівень експлуатаційних характеристик по API дозволяє отримати відмінну стійкість до окиснення оливи, запобігає утворенню відкладень в двигуні, оптимальна текучість за низьких температур. Використовуються в двигунах, де достатньо рівня експлуатаційних властивостей API SM / CF. Клас в’язкості 5W-50 забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення і вихід двигуна на робочі режими.

743грн.
Артикул: 856311
 

100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для двигунів FORD та інших автовиробників, для яких регламентовано використання моторних олив з низькою динамічною в’язкістю (HTHS 2.9 і 3.5 МПа·c): FORD, JAGUAR, LAND ROVER, … Використовується у всіх бензинових двигунах і дизелях, які вимагають від моторних олив енергоощадних властивостей (ACEA A1/B1 чи А5/В5), класу в’язкості 5W-30 та високий вміст сульфатної золи, сульфуру і фосфору (Full SAPS). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами і фільтрами твердих частинок дизелів (DPF), якщо автовиробник не регламентує вміст в оливі сульфатної золи, сульфуру і фосфору. Перед використанням звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA A5/B5
FORD WSS M2C 913 D (заміщує специфікації 913 А, 913 В і 913 С)

100% синтетична моторна олива. Спеціально розроблена для сучасних дизелів FORD, окрім Ford Ka 2009 (08/2008) та дизелів Ford Galaxy об’ємом 1,9L 1995 (02/1995-03/2000) і 2000 (04/2000-02/2006), які вимагають дотримання вимог 917 А (Specific 505 01 502 00 5W40). Стандарт FORD 913 D також регламентується для деяких бензинових двигунів, таких як 2,5 л Duratec Ford Focus ST (2004) і 1.3 л, 1.6 л, 1.8 л Duratec. Вимоги FORD 913D також регламентуються для дизелів Ford Transit Custоm (2012) та сумісні сумісність з іншими бензиновими двигунами і дизелями, окрім винятків. Специфікація FORD WSS M2C 913 D задовольняє вимоги більшості бензинових двигунів і дизелів, які вимагають дотримання вимог FORD WSS M2C 913A, 913 B і 913 С.

Відповідність стандартам ACEA A5/B5 продукту Motul Specific 913D 5W-30 забезпечує оптимізацію витрати палива на 3% щоб задовольнити зобов’язання FORD щодо зниження викидів СО2 в атмосферу. Специфікація 913D також вимагає високої стійкості оливної плівки для забезпечення збереження класу в’язкості на протязі всього міжзмінного інтервалу. Дана властивість дуже суттєва у відповідності до сучасних тенденцій використання біопалив, наприклад, біодизеля. Motul Specific 913 D 5W-30 гарантує відмінні мастильні властивості, втому числі протизношувальні при використанні біодизеля в суміші до 7% (Біодизель В7) Специфікація FORD WSS M2C 913D вимагає високого рівня контролю диспергування твердих часток продуктів неповного згорання робочої суміші. Спеціальний диспергант в оливі Motul Specific 913D 5W-30 не дає осідати продуктам неповного згорання, при цьому зберігаючи свою в’язкість. Таким чином, стійкість до високих температур і висока окисна стабільність забезпечується протягом всього міжзмінного інтервалу, що підвищує захист робочих поверхонь двигуна.

552грн.
Артикул: 867751
 

100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними показники, спеціально розроблена для автомобілів Групи PSA (Peugeot, Citroën та DS), які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями (двигуни HDI з чи без фільтру DPF) останнього покоління, для яких регламентовані моторні оливи схваленні за специфікацією PSA B71 2290, та відповідають екологічним нормам Euro 4, Euro 5 чи Euro 6. Також використовується при регламентації енергоощадних олив: Стандарт ACEA C2. Даний продукт повністю відповідає вимогам специфікації PSA B71 2290 від PEUGEOT CITROËN DS AUTOMOBILES для автомобілів Групи PSA. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами і фільтрами твердих часток дизелів (DPF). Деякі двигуни не допускають використання подібних олив, перед використанням обов’язково необхідно звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C2
  • PSA B71 2290

Для двигунів, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола забиває фільтр твердих часток дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. В нормах PSA B71 2290 до оливи висуваються вимоги високої стійкості в найбільш складних термічних умовах, а також сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Специфікація PSA B71 2290 розповсюджується на більшість бензинових двигунів і дизелів PSA (в тому числі з фільтрами DPF), окрім дизелів з оснащенням системою “BlueHDi” – преселективно-відновлювальна нейтралізація SCR (для даних двигунів використовується продукт MOTUL SPECIFIC 2312 0W-30). В бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскування є певний ризик випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення посторонніх шумів в двигунів (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндропоршневої групи в цілому. Для своїх малооб’ємних двигунів з турбонагнітання та безпосереднім впорскування, останнього покоління, PSA розробила специфікацію B71 2290 для моторних олив, щоб гарантувати безвідмовність двигунів, шляхом попередження ризиків виникнення LSPI.

MOTUL SPECIFIC 2290 5W-30 повноцінно відповідає усім суворим вимогам PSA щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації, в тому числі специфікації PSA B71 2290, яка націлена на зменшення ризику виникнення ефекту LSPI в бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскуванням, а також повну сумісність з 10% розчином біодизелю (Biodiesel – B10).

2 705грн.
Артикул: 397732
 

Моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Спеціально розроблена для сучасних автомобілів, оснащених високооб’ємними двигунами, дизельними чи бензиновими двигунами, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням. Сумісна з усіма видами палива: етильованими чи неетильованими бензинами, етанолом, дизельним і газовим (LPG) паливом. Сумісна з системами нейтралізації відпрацьованих газів.

Специфікації та допуски:
ACEA A3/B4
API SL/CF
MB 229.1
RENAULT RN0700
VW 501 01/VW 505 00
PSA B71 2300

Стандарт ACEA B4 вимагає від олив підвищених миючо-диспергуючих властивостей і стійкість до підвищення в’язкості при потраплянні в оливу продуктів неповного згорання робочої суміші (окрім двигунів оснащених насос-форсунками групи VW, де рекомендується використання продукту Motul Specific 505.01 5W-40 чи MOTUL 8100 X-clean 5W-40).

Стандарт API SL в порівнянні з API SJ висуває високі вимоги стійкості моторної оливи до «старіння», особливо при подовжених міжзмінних інтервалів, антиокисних властивостей, в’язкістної стабільності, попередження утворенню шламів і відкладень, протизношувальних і миючо-диспергуючих властивостей. Норми PSA B71 2300 вимагають від оливи витривалість за важких термічних умов роботи, задля надійного мащення своїх бензинових двигунів і деяких дизелів без фільтра твердих частинок (DPF).

RENAULT розробив специфікацію RN0700 для гарантування оливою термічної стабільності оливи і стійкості за високих температур. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі бензинові двигуни без турбонагнітачів (окрім Renault Sport) групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія специфікації RN 0700 розповсюджується також на всі автомобілі RENAULT, оснащенні двигунами 1.5 DCi без DPF (фільтром твердих частинок), які мають потужність менше 100 к.с. і з міжзмінним інтервалом 20 000 км чи 1 рік. Перед застосуванням необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля. Підсилена синтетична основа забезпечує високі мастильні властивості, що дозволяє знизити внутрішнє тертя в двигуні і стійкість при високих температурах, за яких працюють сучасні автомобілі.

Клас в’язкості SAE 10W-40 повністю адаптований для використання в сучасних бензинових двигунах і дизелях. Володіє антиокисними, протизношувальними, антикорозійними і антипінними властивостями.

47 703грн.
Артикул: 854654
 

Синтетична моторна олива, спеціально розроблена для двигунів, які працюють на зрідженому нафтовому газі (LPG), стисненому природньому газі (CNG) або з подвійними паливними системами (Бензин + Газ), двигуни які відповідають вимогам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах Euro 4, 5 чи 6.
Особливо рекомендується для автомобілів в двигунах яких використовується газове паливо LPG або CNG та потребують спеціальної моторної оливи "Mid SAPS" зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки, яка відповідає стандартам ACEA C3 або API SN PLUS (покриває попередні стандарти API), оснащені каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток.

Специфікації та допуски:
ACEA C3
API SN PLUS

Спеціальна формула:

  • Забезпечує чудову стійкість до високих температур.
  • Полегшує пуск двигуна за низьких температур.
  • Запобігає відкладенням в камері згорання, поршнях та свічках запалювання.
  • Забезпечує відмінний захист від зношування.
  • Середньо зольна формула для забезпечення мінімізації вуглецевих відкладень.
  • Підтримування потужності двигуна та забезпечення чистоти робочих поверхонь.
  • Запобігання зношуванню клапана.

Сумісна з системами які працюють на LPG (Зрідженому нафтовому газі) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Також підходить для систем CNG (Стисненого природнього газу) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Сумісна з газовим обладнанням (I, II, III, IV, V, VI поколінь).

1 369грн.
Артикул: 841422
 

Повністю синтетичне енергозберігаюче масло для сучасних бензинових моторів, включаючи атмосферні, турбовані, з прямим або безпосереднім уприскуванням, яким приписані масла з низьким гідродинамічним тертям і низькою в'язкістю > 2.6 сПз, що відповідають вимогам класифікації API SN, SN RC, SN plus, ILSAC GF-5 . Продукт MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-20 містить відмінні антифрикційні присадки, які знижують тертя в вузлах під час роботи, сприяючи високій продуктивності і економічній витраті палива. Також, масло MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-20 сприяє скороченню кількості шкідливих речовин у вихлопі і захищає каталітичні нейтралізатори від забруднення і виходу з ладу. Відповідає жорстким фірмовим допускам Chrysler MS-6395, FORD M2C-930-A, M2C-945-A, GM 6094A, Dexos1 - Gen 2.

Переваги:

  • Забезпечує надійний захист всіх рухомих вузлів від зносу і появи відколів.
  • Усуває сажові і нагарні відкладення, забезпечує чистоту двигуна, підтримує вільний хід кілець і щільне прилягання клапанів до сідел.
  • Легкий холодний пуск в зимовий період завдяки низькій в'язкості.
  • Повністю сумісний з каталітичними нейтралізаторами.
  • Гарантує високу потужність двигуна, при цьому знижує витрату палива.

Класифікація API: SN-RC , SN
Класифікація ILSAC: GF-5
Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-6395
Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 930A , WSS M2C 945A
Допуск General Motors, Opel: GM 6094 M , GM dexos 1

22 446грн.
Артикул: 397722
 

Моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Спеціально розроблена для сучасних автомобілів, оснащених високооб’ємними двигунами, дизельними чи бензиновими двигунами, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням. Сумісна з усіма видами палива: етильованими чи неетильованими бензинами, етанолом, дизельним і газовим (LPG) паливом. Сумісна з системами нейтралізації відпрацьованих газів.

Специфікації та допуски:
ACEA A3/B4
API SL/CF
MB 229.1
RENAULT RN0700
VW 501 01/VW 505 00
PSA B71 2300

Стандарт ACEA B4 вимагає від олив підвищених миючо-диспергуючих властивостей і стійкість до підвищення в’язкості при потраплянні в оливу продуктів неповного згорання робочої суміші (окрім двигунів оснащених насос-форсунками групи VW, де рекомендується використання продукту Motul Specific 505.01 5W-40 чи MOTUL 8100 X-clean 5W-40).

Стандарт API SL в порівнянні з API SJ висуває високі вимоги стійкості моторної оливи до «старіння», особливо при подовжених міжзмінних інтервалів, антиокисних властивостей, в’язкістної стабільності, попередження утворенню шламів і відкладень, протизношувальних і миючо-диспергуючих властивостей. Норми PSA B71 2300 вимагають від оливи витривалість за важких термічних умов роботи, задля надійного мащення своїх бензинових двигунів і деяких дизелів без фільтра твердих частинок (DPF).

RENAULT розробив специфікацію RN0700 для гарантування оливою термічної стабільності оливи і стійкості за високих температур. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі бензинові двигуни без турбонагнітачів (окрім Renault Sport) групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія специфікації RN 0700 розповсюджується також на всі автомобілі RENAULT, оснащенні двигунами 1.5 DCi без DPF (фільтром твердих частинок), які мають потужність менше 100 к.с. і з міжзмінним інтервалом 20 000 км чи 1 рік. Перед застосуванням необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля. Підсилена синтетична основа забезпечує високі мастильні властивості, що дозволяє знизити внутрішнє тертя в двигуні і стійкість при високих температурах, за яких працюють сучасні автомобілі.

Клас в’язкості SAE 10W-40 повністю адаптований для використання в сучасних бензинових двигунах і дизелях. Володіє антиокисними, протизношувальними, антикорозійними і антипінними властивостями.

5 119грн.
Артикул: 397704
 

Моторна олія Technosynthese спеціально розроблена як для нових автомобілів, так і для автомобілів попереднього покоління, оснащених високооб'ємними бензиновими або дизельними двигунами в т.ч. з прямим уприскуванням, турбовані, з каталітичними конвертерами. Підходить для всіх типів бензинового та дизельного палива.

Стандарти: ACEA A3/B4
API Стандарти: API SL/CF
Схвалення: MB-Approval 229.1;
PSA B71 2300;
RENAULT RN0700;
VW 501 01 / 505 00

14 087грн.
Артикул: 824306
 

100% синтетична моторна олива на основі естерів, з надзвичайно високими експлуатаційними властивостями.

Призначена для високотехнологічних потужних автомобілів, оснащених бензиновими двигунами і дизелями, атмосферними чи з турбонагнітанням і багаторазовим впорскуванням. Двигуни налаштовані для роботи на високих обертах і за підвищених температур, що створює суворі умови роботи. Олива в таких двигунах розріджується великою кількістю палива.

Специфікації та допуски:
ACEA A3/B4/C3
API SM/CF

Ester technology: формула на складноефірній (естеровій) основі забезпечує відмінну термічну стабільність оливної плівки, дозволяє оптимізувати вихідну потужність і крутний момент двигуна, забезпечує захист двигуна від зношування. Забезпечується стабільний тиск оливи в системі мащення, незалежно від умов експлуатації. Високий рівень експлуатаційних характеристик по API дозволяє отримати відмінну стійкість до окиснення оливи, запобігає утворенню відкладень в двигуні, оптимальна текучість за низьких температур. Використовуються в двигунах, де достатньо рівня експлуатаційних властивостей API SM / CF. Клас в’язкості 5W-50 забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення і вихід двигуна на робочі режими.

3 421грн.
Артикул: 854554
 

Синтетична моторна олива, спеціально розроблена для двигунів, які працюють на зрідженому нафтовому газі (LPG), стисненому природньому газі (CNG) або з подвійними паливними системами (Бензин + Газ), двигуни які відповідають вимогам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах Euro 4, 5 чи 6.  Особливо рекомендується для автомобілів в двигунах яких використовується газове паливо LPG або CNG та потребують спеціальної моторної оливи "Mid SAPS" зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки, яка відповідає стандартам ACEA C3 або API SN PLUS (покриває попередні стандарти API), оснащені каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток.

Специфікації та допуски:
ACEA C3
API SN PLUS

Спеціальна формула:

  • Забезпечує чудову стійкість до високих температур.
  • Полегшує пуск двигуна за низьких температур.
  • Запобігає відкладенням в камері згорання, поршнях та свічках запалювання.
  • Забезпечує відмінний захист від зношування.
  • Середньо зольна формула для забезпечення мінімізації вуглецевих відкладень.
  • Підтримування потужності двигуна та забезпечення чистоти робочих поверхонь.
  • Запобігання зношуванню клапана.

Сумісна з системами які працюють на LPG (Зрідженому нафтовому газі) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Також підходить для систем CNG (Стисненого природнього газу) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Сумісна з газовим обладнанням (I, II, III, IV, V, VI поколінь).

1 399грн.
Артикул: 842922
 

Високотехнологічна рідина Technosynthese, спеціально розроблена для варіаторних трансмісій (CVT). Застосовується в широкій лінійці автомобілів, оснащених коробкою передач з ланцюговим або ремінним варіатором. Рекомендується для автомобілів американських виробників: GM, FORD, CHRYSLER, азіатських: CITROEN, MB, PEUGEOT, RENAULT. Увага: рідина не рекомендується для гібридних автомобілів, оснащених варіатором. Перед використанням ознайомтеся з інструкцією з експлуатації автомобіля.

Motul Multi CVTF є високотехнологічним маслом, що застосовується в широкій лінійці автомобілів, оснащених коробкою передач з ланцюговим або пасовим варіатором.

Завдяки унікальній формулі та показникам, Multi CVTF має такі переваги:

  • Сприяє поліпшенню паливної економічності автомобілів з варіатором, за рахунок оптимального тертя металу по металу. - Знижує вібрацію від двигуна, підвищуючи комфорт. - Надійно захищає зубчасті важко навантажені передачі. p> -Прискорює перемикання передач, усуває ривки при перемиканні.
  • Покращує роботу варіатора при низьких температурах.
  • Захищає від зносу ремінь/ланцюг і шківи.
  • Має антикорозійні та протипінні властивості.

Рекомендації щодо застосування

Може змішуватися з однотипними маслами. Заміна здійснюється відповідно до рекомендацій виробника техніки і може коригуватися залежно від умов експлуатації. Не рекомендується для гібридних автомобілів, що оснащені варіатором. Перед використанням ознайомтеся з інструкцією з експлуатації автомобіля.

Рекомендації до застосування:

Audi(VAG): TL 52180, TL 52516
BMW: EZL 799, 8322 0136376, EZL 799 A, 83220429154
Citroen: Elfmatic CVT
Daimler-Chrysler: CVTF+4
Daihatsu: CVTF 3320, Amix CVTF DC
Dodge: NS-2, CVTF+4, 05191184AA
Fiat: Tutela Car CVT N.G.
Ford: CVT23, CVT30, MERCON C, WSS M2C 928A, WSS M2C 933A, XT-7QCFT
General Motors: DEX-CVT
Honda: HMMF (Honda Multi Matic Fluid), Honda CVT-F, HCF-2 0826099905HE, 087009006
Hyundai: SP III, Genuine CVTF, SP-CVT 1
Infiniti: NS-1, NS-2, NS-3
Jeep: NS-2, CVTF+4, VTF, #05191184AA
Kia: SP III, SP-CVT 1
Lexus: TC
Lifan: Lifan CVT
Mazda: CVTF 3320
Mercedes Benz: MB 236.20
MG-Rover: EM-CVTF
Mini: EZL 799, 8322 0136376, EZL 799 A
Mitsubishi: Dia Queen CVTF-J1, SP III, MZ313973, Dia Queen CVTF-J4
Nissan: NS-1, NS-2, NS-3, 999MP-NS200P
Peugeot: Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV, 9735 EF
Renault: Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
Rover: Unipart Transmatic ATF, EM-CVTF
Saturn: DEX-CVT, 22688912
Subaru: NS-2, Lineartronic CVTF, K0425Y0710, CVT TR580, Amix CVTF DC, iCVTF
Suzuki: NS-2, TC, CVTF 3320, CVT Green 1, CVT Green 2
Toyota: TC, CVTF 3320, CVT FE
Vollvo: CVTF 4959
VW (VAG): G 052 180, G 052 516
Elf: Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
Esso: EZL 799, FN1975
Mobil: CVTF 3320
Mopar: CVTplus4
Shell: Green 1V

10 063грн.
Артикул: 825902
 

Застосовується у всіх бензинових двигунах і дизелях, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім і непрямим впорскуванням, карбюраторних двигунах. Призначена для підготовлених двигунів, які працюють на високих обертах та при високих температурах.

  • Перевищує більшість стандартів
  • Ралі-GT – Перегони на короткі дистанції
  • В’язкість SAE 10W-40 забезпечує відмінну текучість оливи при низькотемпературних пусках, швидке підвищення тиску в системі мащення при високій температурі, відмінний захист при високих обертах двигунах.

Протягом багатьох років Motul розробляє синтетичну оливу на основі складних естерів з високими експлуатаційними властивостями. Обравши синтетичну базу на основі складних естерів та об’єднавши її з інноваційним пакетом додатків, компанією Motul створено доскональну взаємодію. Технологія ESTER Core дозволяє отримати максимальну потужність двигуна, забезпечуючи надійність та захист від зношування.

В’язкість 10W-40 дозволяє компенсувати середній степінь розрідження оливи паливом і забезпечити стабільний тиск оливи в системі змащування. Максимальна товщина оливної плівки при високих температурах зменшує зношування двигуна. Модифікатор тертя забезпечує максимальну потужність, знижує експлуатаційні температури. Стабільність оливи знижує її витрати. Висока стійкість до зсуву забезпечує стабільний тиск оливи при всіх умовах експлуатації.

1 193грн.
Артикул: 846478
 

100% синтетика. Призначено для європейських, американських або японських дизелів з низьким вмістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах, атмосферних або турбо дизелів, що відповідають екологічним стандартам Euro II, Euro III, Euro IV та Euro V, обладнаних системою рециркуляції відпрацьованих газів EGR або дизелів старших поколінь, працюють у складних умовах: вантажні автомобілі, бульдозери, автобуси, будівельна техніка, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, двигуни човном Особливо рекомендується до застосування в автомобілях з високотехнологічними двигунами та подовженими інтервалами заміни.

Допуски та класифікації:

  • ACEA E4, Е7 (Е7 замінює категорії Е5 та Е3);
  • API CF
  • Схвалення: DEUTZ DQC-III, MACK EO-N, MAN M3277, MB 228.5, RVI RLD-2, SCANIA LDF-3 (сумісно з LDF-2), VOLVO VDS-3
  • Відповідність вимогам: DAF Extended Drain, MTU Type 3
56 931грн.
Артикул: 387632
 

Моторна олія MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 використовується в моторах великої потужності. Підходить для всіх типів дизельних та бензинових двигунів: карбюраторних, з інжектором, атмосферників або з турбонадувом, багатоклапанних, з каталізатором та без. Підходить для будь-якого типу палива.

Специфікації:
ACEA A3/B4
API SM, CF
Допуски:
VW 505.00, 501.01
MB 229.1
RN0700
PSA B71 2300

Властивості масла моторного

  • Збільшений інтервал заміни;
  • Не втрачає своїх властивостей навіть в умовах екстремальних температур;
  • Відмінно захищає двигун від зносу;
  • Запобігає окисленню та утворенню іржі;
  • Оптимальний рівень в'язкості протягом усього часу використання;
  • Має відмінні миючі властивості;
  • Захищає двигун від забруднень;
  • Висока протипінна здатність.

Рекомендації щодо застосування

Замінити масло слід відповідно до рекомендацій виробника або на власний розсуд і може змінюватись в залежності від умов експлуатації. Моторне масло MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 може змішуватися з синтетичними та мінеральними маслами.

48 467грн.
Артикул: 867411
 

100% синтетична енергоощадна високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями, спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів (VEP) і дизелів (VED) VOLVO серії «DRIVE-E», які оснащаються каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток (DPF). Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащуються дизелями та бензиновими двигунами, атмосферними чи з турбонагнітачами, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, та відповідають екологічним нормам викидів шкідливих речовин EURO 4, EURO 5 чи EURO 6, для яких регламентовано використання моторних олив із відповідністю вимогам стандарту ACEA C5, з низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 і < 2.9 мПз) та зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07 ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%). Може використовуватись в двигунах, виробники яких вимагають використання олив класі в’язкості 0W-20, із зниженням коефіцієнта тертя і дуже низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥2.6 МПа∙с). Також може використовуватись для бензинових двигунів, для яких регламентовано дотримання стандарту ACEA A1/B1 чи ACEA C5 в класі в’язкості SAE 0W-20, наприклад HONDA, NISSAN, SUBARU… Повністю сумісна з каталітичними нейтралізаторами бензинових двигунів. Перед використанням, необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації транспортного засобу.

Специфікації та допуски:
ACEA С5
Volvo Car Corporation RBS0-2AE (сумісність з двигунами серії DRIVE-E)

Дана 100% синтетична моторна олива спеціально створена для 4-циліндрових двигунів VOLVO останнього покоління серії «Drive-E» (бензинових двигунів (VEP) і дизелів (VED). Дані двигуни вимагають особливих олив, так як вони менші і легші за своїх попередників. Для забезпечення максимальної продуктивності дані двигуни працюють за підвищених температур. Стандарт VCC RBS0-2AE висуває більш суворіші вимоги до поліпшення паливної економічності і базується на стандарті ACEA A1/B1. Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує поліпшення паливної економічності до 3.4% в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40). Зменшення витрат палива тягне за собою скорочення кількості викидів шкідливих речовин у атмосферу, що повністю відповідає вимоги автовиробника. Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує відмінну стійкість оливної плівки, особливо за холодних пусків двигуна, зменшуючи коефіцієнт тертя в двигуні, підтримується стабільний тиск оливи і ефективне зниження робочої температури двигуна. Завдяки своїм винятковим мастильним властивостям, Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує відмінний захист від зношування, стійкість оливи до високих температур і окиснення, що дозволяє мінімізувати утворення відкладень в двигуні і зменшити витрату оливи на згоряння. Володіє протизношувальними, антикорозійними, протипінними властивостями.

659грн.
Артикул: 854511
 

Синтетична моторна олива, спеціально розроблена для двигунів, які працюють на зрідженому нафтовому газі (LPG), стисненому природньому газі (CNG) або з подвійними паливними системами (Бензин + Газ), двигуни які відповідають вимогам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах Euro 4, 5 чи 6.  Особливо рекомендується для автомобілів в двигунах яких використовується газове паливо LPG або CNG та потребують спеціальної моторної оливи "Mid SAPS" зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки, яка відповідає стандартам ACEA C3 або API SN PLUS (покриває попередні стандарти API), оснащені каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток.

Специфікації та допуски:
ACEA C3
API SN PLUS

Спеціальна формула:

  • Забезпечує чудову стійкість до високих температур.
  • Полегшує пуск двигуна за низьких температур.
  • Запобігає відкладенням в камері згорання, поршнях та свічках запалювання.
  • Забезпечує відмінний захист від зношування.
  • Середньо зольна формула для забезпечення мінімізації вуглецевих відкладень.
  • Підтримування потужності двигуна та забезпечення чистоти робочих поверхонь.
  • Запобігання зношуванню клапана.

Сумісна з системами які працюють на LPG (Зрідженому нафтовому газі) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Також підходить для систем CNG (Стисненого природнього газу) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Сумісна з газовим обладнанням (I, II, III, IV, V, VI поколінь).

422грн.
Артикул: 832601
 

Високотехнологічна, 100% синтетична, енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для бензинових і дизельних двигунів останнього покоління BMW і MINI, що вимагають оливу з схваленням BMW Long Life -12 FE. Застосовується також для бензинових і дизельних двигунів, що вимагають енергоощадження оливи з класом в'язкості 0W30, що відповідає стандарту ACEA C2. Сумісний із каталітичними нейтралізаторами та сажовими фільтрами (DPF). Сумісний з усіма типами палива: бензин, дизельне паливо та біопаливо. Перед застосуванням ознайомтеся з посібником з експлуатації автомобіля.

Стандарти: ACEA C2
Схвалення: BMW LL-12 FE

100% синтетична моторна олива, спеціально розроблена для бездоганного змащування бензинових і дизельних двигунів автомобілів BMW і MINI, які потребують оливу з схваленням BMW LL-12 FE. Стандарт BMW Longlife-12 FE потрібний для бензинових і дизельних двигунів, що виробляються в період із травня 2012 по траві 2013, особливо для двигунів Nx7K1, Nx7U1 і Nx701, використовуваних у країнах Європейського співдружства, Норвегії, Швейцарії та княжі Ліхтенштейн. Стандарт BMW Longlife-12 FE сумісний тільки з дизельними двигунами BMW, що мають приписи щодо використання цього стандарту, обладнаними максимум одним турбокомпресором і виробленими з 2014 модельного року (все 3-циліндрові двигуни B37, 4-циліндрові двигуни вироблені з 2014 модельного року та 6-циліндрові двигуни вироблені з 2013 модельного року) і з усіма бензиновими двигунами BMW виробленими з 2002 модельного року та експлуатованими в країнах Європейського співдружності, Норвегії, Швейцарії та князівства Ліхтенштейн.

Специфікація BMW Longlife-12 FE неможлива до використання у двигунах, обладнаних двома або трьома турбокомпресорами. У разі сумнівів зверніться до інструкції з експлуатації автомобіля. Засновані на вимогах верстата ACEA С2, MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує чималу економію палива (до 1,5%, порівнюючи з оливами стандарту BMW LL-01), водночас перевищуючи вимоги щодо надійності специфікації BMW LL-04. Ці характеристики, що перевищують вимоги щодо паливної економності та зниження викидів, задовольняють потреби автовиробників у скороченні викидів CO2. MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує чудову стійкість оливної плівки, водночас полегшує запуск холодного двигуна та зменшує в ньому тертя, підтримує тиск оливи та знижує робочу температуру двигуна. Завдяки своїм винятковим мастильним властивостям, MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує високий рівень зносостійкості, опору впливу високої температури та окисненню. Внаслідок цього зменшується утворення відкладень, зменшується знос і витрата оливи. Має антиокислювальні, антикорозійні й антипінні властивості.

Заміна оливи проводиться відповідно до рекомендацій виробників двигунів і може коригуватися залежно від умов експлуатації. MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 може змішуватися із синтетичними або мінеральними оливами. Перед застосуванням ознайомтеся з посібником з експлуатації автомобіля.

564грн.
Артикул: 839561
 

100% синтетична енергозберігаюча моторна олія з високими експлуатаційними властивостями, спеціально розроблена для групи VAG останнього покоління, що потребують специфікації VW 508 00 509 00 для олій.

Допуск: GM-dexos1 GEN3/FORD M2C 929-A/M2C 946-A

20 162грн.
Артикул: 842511
 

Енергоощадна 100% синтетична високотехнологічна моторна олива. Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащені бензиновими двигунами і дизелями, атмосферними чи з турбонагнітачами, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, які відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI, для яких регламентовано використання моторних олив, які відповідають вимогам стандарту ACEA C1 – оливи з низьким коефіцієнтом внутрішньодинамічного тертя, з низькою динамічною в’язкістю HTHS (<3,5 мПа.с) та низьким рівнем вмісту сульфатної золи (≤0.5%), фосфору (≤0.05%) і сульфуру (≤0.2%) – Low SAPS. Використовується в усіх типах бензинових двигунів та дизелів, для яких регламентовані оливи з високими енергоощадними властивостями – стандарт ACEA C1. Дана олива може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням зверніться до керівництва з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA C1
JASO DL-1
FORD WSS M2C 934 B
JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005

Дизелі MAZDA з фільтром твердих часток DPF, окрім SKYACTIV-D 2.2L з MY2012.

Двигуни, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI оснащуються системами доочищення відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих часток DPF, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого «старіння» оливи і втрати потужності двигуна. Специфікація FORD WSS M2C 934 B вимагає високої стійкості оливної плівки, антиокисних, протизношувальних і мийних і диспергаційних властивостей, а також оптимізації паливної економічності: мінімум 3% в порівнянні з оливами класу в’язкості 15W-40. Дані оливи застосовуються в автомобілях JAGUAR і LAND ROVER останнього покоління (з 2009 року виробництва), які оснащенні дизелями 3.0л V6 з фільтром твердих часток DPF, після 2005 року виробництва.

Специфікація STJLR.03.5005 регламентується для усіх двигунів JAGUAR і LAND ROVER останніх поколінь: 2.2L TD4, 3.0L V6 дизелі з DPF з MY2012 року виробництва, а також при регламентації FORD WSS-M2C 934-B з MY2006 року виробництва. Згідно вимог MAZDA, необхідно використовувати моторні оливи з відповідністю вимогам стандарту JASO DL-1 чи ACEA C1, задля забезпечення паливної економічності та максимального захисту систем доочищення відпрацьованих газів – DPF – для більшості своїх дизелів від 2005 року виробництва. Для двигунів Mazda SKYACTIV-D 2.2L з 2012 року виробництва регламентується використання моторних олив із відповідністю стандарту ACEA C3. Для даних двигунів рекомендується моторна олива 8100 X-clean EFE 5W30.

Оливи із відповідністю вимогам стандарту АСЕА С1 дозволяють знизити вплив на навколишнє середовище двигунами внутрішнього згорання, шляхом зниження споживання палива, зниження кількості викидів СО2 в атмосферу та розширення інтервалів заміни моторної оливи.

567грн.
Артикул: 100192
 

Трансмісійна олія призначена для трансмісій сільськогосподарської техніки з мокрим гальмом та гідравлічними системами. Коробка перемикання передач / задніх мостів / гідравлічних підйомних систем / мокрих гальм. Рекомендується до використання в сільськогосподарської техніки наступних виробників: JOHN DEERE, MASSEY FERGUSON, CASE SAME, INTERNATIONAL HARVESTER, NEW HOLLAND / FORD/FIAT AGRI, RENAULT, CLASS. Motul TRH 97 Відповідає вимогам більшості виробників тракторів. Цей продукт рекомендується до використання у суворих умовах експлуатації.

Характеристика:

  • Надійний захист високонавантажених зубчасті передачі.
  • Фрикційні властивості дають можливість використовувати в системах мокрих гальм.
  • Не впливає на ущільнення гідравлічних систем.
  • Витримує високий тиск.
  • Має антиокислювальні, антикорозійні, протизносними, антипінними властивостями.
32 174грн.
Артикул: 305216
 

Деемульгуючі трансмісійне масло, спеціально розроблене для змащування редукторів підвісних човнових двигунів: EVINRUDE, FORCE, JOHNSON, MARINER, MERCURY, SEAGULL, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA.

Відповідає вимогам специфікації US STEEL 224. Змащувальні властивості підвищені, для зниження тертя і зносу. Значно знижує шум редуктора при роботі. Протизадирні, антикорозійні, антипінні властивості. Високі деемульгуючі властивості.

Застосування:
Заміна за рекомендаціями виробника двигуна і на власний розсуд. Рекомендована періодичність заміни масла один раз в рік. Не використовувати в редукторах з електричним реверсом.

355грн.
Артикул: 838778
 

Повністю синтетичне масло моторне MOTUL SPECIFIC VW 504.00-507.00 5W-30 призначений для сучасних автомобілів, що належать до групи VAG, таких як VW, Audi, Skoda, Seat і мають двигуни, що відповідають критеріям Євро IV і Євро V. Підходить для всіх типів двигунах, які потребують застосування масел стандарту VW, що передують 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01. Не придатне для Touareg R5 і V10 TDI, вироблених в період з травня 2003 року по травень 2007 року.

У складі MOTUL SPECIFIC VW 504.00-507.00 5W-30 міститься мінімальна кількість сірки, фосфору і сульфатованих золи, завдяки чому масло відмінно підходить для дуже чутливих систем доочистки вихлопних газів, а також:
Скорочує витрату палива;
Мінімізує обсяг вихлопу очищеного газу;
Збільшує інтервал заміни масла, який визначається бортовим комп'ютером.

Рекомендації щодо застосування Перед використанням олії слід ознайомитися з керівництвом користувача.
Не рекомендується змішувати з маслами, що не відповідають нормам VW 504.00-507.00.

65 639грн.
Артикул: 867711
 

100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними показники, спеціально розроблена для автомобілів Групи PSA (Peugeot, Citroën та DS), які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями (двигуни HDI з чи без фільтру DPF) останнього покоління, для яких регламентовані моторні оливи схваленні за специфікацією PSA B71 2290, та відповідають екологічним нормам Euro 4, Euro 5 чи Euro 6. Також використовується при регламентації енергоощадних олив: Стандарт ACEA C2. Даний продукт повністю відповідає вимогам специфікації PSA B71 2290 від PEUGEOT CITROËN DS AUTOMOBILES для автомобілів Групи PSA. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами і фільтрами твердих часток дизелів (DPF). Деякі двигуни не допускають використання подібних олив, перед використанням обов’язково необхідно звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C2
  • PSA B71 2290

Для двигунів, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола забиває фільтр твердих часток дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. В нормах PSA B71 2290 до оливи висуваються вимоги високої стійкості в найбільш складних термічних умовах, а також сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Специфікація PSA B71 2290 розповсюджується на більшість бензинових двигунів і дизелів PSA (в тому числі з фільтрами DPF), окрім дизелів з оснащенням системою “BlueHDi” – преселективно-відновлювальна нейтралізація SCR (для даних двигунів використовується продукт MOTUL SPECIFIC 2312 0W-30). В бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскування є певний ризик випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення посторонніх шумів в двигунів (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндропоршневої групи в цілому. Для своїх малооб’ємних двигунів з турбонагнітання та безпосереднім впорскування, останнього покоління, PSA розробила специфікацію B71 2290 для моторних олив, щоб гарантувати безвідмовність двигунів, шляхом попередження ризиків виникнення LSPI.

MOTUL SPECIFIC 2290 5W-30 повноцінно відповідає усім суворим вимогам PSA щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації, в тому числі специфікації PSA B71 2290, яка націлена на зменшення ризику виникнення ефекту LSPI в бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскуванням, а також повну сумісність з 10% розчином біодизелю (Biodiesel – B10).

596грн.
Артикул: 814061
 

Новітнє масло серії EFE - Extra Fuel Economy, що забезпечує відмінний захист елементів і додаткову економію палива. Виробляється на повністю синтетичній основі, доповненої комплексом активних присадок, включаючи модифікатори в'язкості, антифрикційні, інгібітори корозії, миючі та багато інших, які в сукупності гарантують відмінну роботу двигуна в будь-яких умовах на весь термін експлуатації. Відповідає вимогам міжнародних класифікацій АСЕА і API, і підходить для авто, класів Євро-4, 5, 6. Завдяки малому вмісту золи, фосфору і сірки, продукт повністю сумісний з нейтралізаторами і сажовими фільтрами - гарантує їх тривалий безпроблемний термін служби і ефективну очистку відпрацьованих газів, знижуючи кількість шкідливих викидів. Відмінні низькотемпературні властивості гарантують вільну циркуляцію масла по контуру і спрощують холодний старт в зимовий період.

Переваги:

  • Підтримує цілісність і стійкість мастильної плівки навіть при дуже високих температурних і механічних навантаженнях, захищаючи двигун від зносу.
  • Сумісний з системами очищення вихлопних газів і перешкоджає їх передчасному виходу з ладу.
  • Гарантує легкий холодний пуск.
  • Знижує тертя в вузлах, сприяючи максимально економічній витраті палива.
  • Сумісно з усіма видами палива, включаючи біодизель В7.

Допуски та специфікації:

Двигун: бензиновий , біопаливо , дизельний турбований , дизельний
Додатково: сумісне с DPF
Класифікація ACEA: C2 , C3
Класифікація API: SN
Класифікація ЄВРО: ЕВРО-4 , ЕВРО-5 , ЕВРО-6
Допуск BMW, Mini: Longlife LL-04
Допуск Fiat: 9.55535 S1
Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.52
Допуск General Motors, Opel: GM dexos 2

26 316грн.
Артикул: TFSD60L
 

Підходить для важких дизельних двигунів, у тому числі з турбонаддувом та безнаддувних.

Ідеально для захисту двигуна.

Експлуатаційна класифікація: ACEA A3/B4 E7; API CI-4 SL
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. MAN 3275; Cummins CES 20071/72/76/77/78; Renault RLD; MACK EO-M+; MTU Type 2; CAT ECF-1a
Офіційне схвалення:TransFlow SD 15W-40 є officially approved by: MB-Approval 228.3; Volvo VDS-3; MACK EO-N; Renault RLD-2

12 212грн.
11 601грн.
Артикул: H325L
 

Гідравлічні масла преміум-класу призначені для використання в гідравлічному обладнанні для важких умов роботи, яке потребує продукції класу HLP.

Ідеально підходить для перекидальних механізмів, гідромуфт, деяких гідротрансформаторів, гаражних ліфтів та підйомних пристроїв у задній частині кузова вантажних автомобілів. Також підходить для домкратів. Відмінні низькотемпературні властивості для використання у будь-яку пору року.

Експлуатаційна класифікація: ISO VG 32

1 094грн.
1 039грн.
Артикул: ATF1L
 

Мінеральна олія для автоматичних коробок передач.

Підходить для автоматичних коробок передач та гідротрансформаторів Borg-Warner.

Експлуатаційна класифікація: Recommended by Comma for some automatic transmissions in older vehicles.

325грн.
309грн.
Артикул: XTC2L
 

Повністю синтетична високоефективна олива 5W-30 для автомобілів Ford з двигунами DuraTec, DuraTorq і Zetec, що забезпечує економію палива на рівні масел класу ACEA A5/B5.
Підходить для автомобілів з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі з упорскуванням палива, багатоклапанними та з турбонаддувом.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A ; ACEA A5/B5; API SL CF

Офіційне схвалення: Виявлено Форд, щоб задовольнити потреби WSS-M2C-913-D.

685грн.
651грн.
Артикул: PRO199L
 

Повністю синтетична високоефективна олива 5W-30 із середнім рівнем сульфатної зольності, вмісту фосфору та сірки для сучасних автомобілів групи VW-Audi з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі зі збільшеним міжсервісним інтервалом.

Також захищає пристрої для додаткового очищення вихлопних газів. Не змішуйте цю олію з іншими типами олій. В іншому випадку тривалий термін служби та захист пристрою додаткового очищення вихлопних газів не може бути гарантовано.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. MB 229.51; BMW LL-04; PORSCHE C30; ACEA C3, API SN

Офіційне схвалення: Approved under VW standard 504 00 and VW standard 507 00

73 592грн.
69 912грн.
Артикул: ECOVG5L
 

Повністю синтетичне моторне масло, яке більш ніж на 25% перевищує вимоги до паливної ефективності 5W-30 VW 504/507. Низький рівень вмісту сульфатної золи, фосфору та сірки дозволяє досягти кращого захисту каталітичного нейтралізатора.

Призначено для сучасних бензинових та дизельних двигунів автомобілів Volkswagen, у яких використовується малов'язка олія, що сприяє паливній економічністі.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. VW 50400, VW 50700; Porsche C30; ACEA C3

1 931грн.
1 834грн.
Артикул: RP026S51
 

Специфікації і допуски:

АКПП, CVT-варіатори, ГУР
ATF Dexron III H, Mercon, Allison C4
OEM Chrysler, Dodge, Jeep ATF +3, ATF +4
OEM Honda ATF-Z1, CVT
OEM JASO M315 1A
OEM Mitsubishi SP-II, SP-III
OEM Nissan, Infinity Matic Fluid D, Matic Fluid J, Matic Fluid K
OEM Subaru CVT, ATF Matic J
OEM Suzuki ATF 3317
OEM Toyota, Daihatsu, Lexus
AMMIX ATF D-III MULTI, Type D-II, Type T-II, Type T-IV
401грн.
Артикул: CE500M
 

Противозадирна суміш на основі міді з найширшим інтервалом допустимих температур (від -40 до +1150°C). Утворює на металевих деталях щільне покриття та захищає від прихоплення, корозії, перегріву, іржі, окислення та вологи.

Антипригарний склад на основі міді, призначений для екстремальних робочих температур від -40С до +1150С.

  • Забезпечує винятковий захист металевих частин від "прикипання" внаслідок корозії, перегріву, впливу кислот та води.
  • Утворює щільне вогнетривке та незмивне покриття.
  • Запобігає "писку" гальмівних колодок.

Застосування: Нанести безпосередньо на супорт і тильну сторону гальмівних колодок.

УВАГА! Не наносити на фрикційний матеріал та гальмівний диск!

  • Може використовуватись для встановлення зчеплення.
  • Захищає контакти та клеми АКБ.
  • Захищає колісні болти та гайки від "прикипання" та полегшує їх відкручування.


Покращує ущільнення та полегшує монтаж-демонтаж:
  • прокладки та болтів головки блоку циліндрів,
  • прокладки всіх видів,
  • кермового керування та підвіски,
  • шарнірів, свічок запалювання, болтів та гайок,
  • деталей вихлопної системи.

Застосування: Очистити оброблювані поверхні та нанести склад.

434грн.
412грн.
Артикул: HMG5L
 

Мінеральна редукторна олія.

Редукторна олія з великим питомим тиском для механічних коробок передач та диференціалів.

Експлуатаційна класифікація: Recommended by Comma for certain applications where 85W-140 API GL-5, GL-4 oil is specified.

1 783грн.
1 694грн.
Артикул: XFS20L
 
Застосування:
  • Підходить для високооборотних бензинових та дизельних двигунів, включаючи інжекторні, з турбонадувом і без нього.
  • Забезпечує максимальний захист в екстремальних температурних умовах.
Властивості:
  • Забезпечує відмінний захист двигуна в будь-яких погодних умовах, як у спеку, так і холод.
  • Спеціальна напівсинтетична формула, що дозволяє продовжити термін служби двигуна, що забезпечує: температурну стійкість, низьку випаровуваність, більш високу плинність.
  • Забезпечує відмінний захист двигуна від зносу.
Зберігання:
  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
  • Колір: коричневий
  • Індекс в'язкості: 150
  • В'язкість при температурі 100°С: 13.8 ст
  • В'язкість при температурі 40°С: 88 ст
  • Щільність при температурі 20°С: 0.870
  • В'язкість при температурі -25°С: 6500 сП
  • Лужне число T.B.N.: 6.8 мг КОН/г
  • Сульфатна зола: 1.0%
  • Кальцій: 0.18%
  • Цинк: 0.15%
  • Фосфор: 0.14%
4 468грн.
4 245грн.
Артикул: EUL2L
 

Застосування: напівсинтетична моторна олія ідеально підходить для застосування в багатоклапанних, високооборотних бензинових та дизельних двигунах, у тому числі і для турбованих.

Властивості:
  • Забезпечує чудовий захист двигуна в будь-яких погодних умовах, як у спеку, так і холод.
  • Офіційно схвалено VW: VW 501 01 / 505 00.
  • Спеціальна напівсинтетична формула, що дозволяє продовжити термін служби двигуна, що забезпечує: температурну стійкість, низьку випаровуваність, більш високу плинність.
  • Забезпечує чудовий захист двигуна від зносу.
Зберігання:
  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.

Термін зберігання на полиці:

5 років від дня виробництва.
Дата виробництва може бути визначена за допомогою п'ятизначного коду надрукованого на каністрі. Перші три цифри вказують на послідовний день з початку року, а останні дві - на рік.

Характеристики

  • Щільність при 20°С: 0,870
  • В'язкість при 100 °С: 13,9 сСт
  • В'язкість при 40 °С: 92 сСт
  • Індекс в'язкості: 155
  • В'язкість при температурі -25 °С: 6200 сП
  • Лужне число T.B.N.: 10,0 мг КОН/г
  • Колір: Коричневий
  • Сульфатна зола: 1,3%
  • Цинк: 0,18%
  • Кальцій: 0,33%
  • Фосфор: 0,18%
  • Температура спалаху: 230°С
  • Температура застигання: -33°С
594грн.
564грн.
Артикул: 21829FE
 
FEBI 21829 — високоякісна універсальна олива для всіх механічних коробок передач FE (економія палива), яким необхідні оливи з низькою в'язкістю для зниження витрати згідно з вказівками виробника.

- Дає змогу економити паливо. Високе допустиме теплове навантаження.
- Надійно захищає від зношення, забруднення, корозії та злипання.
- Дуже добрий в'язкісно-температурний баланс.
- Може без проблем змішуватися з усіма популярними марками олив для механічних коробок передач.
- Не виробляє багато піни навіть у найважчих умовах.
- Можлива раціоналізація оливи для механічної коробки передач із різними можливостями використання.

Допуски ОЕМ: MB 235.10, VW TL 521 78, VW TL 525 12, VW TL 726-Y
Специфікації API: GL-4
579грн.
Артикул: 100706FE
 
Трансмісійна олива Febi являє собою комплекс базових олив і присадок, що сприяють нормальній роботі КПП. Якісно підібрані оливи в трансмісивній оливі Фебі мають температурну стабільність і здатні витримувати навіть помірно низькі температури. Крім стійкості до температурних перепадів, трансмісійна олива вберігає КПП від можливої корозії.

Допуск: ATF 134 FE, MB 236.15
2 384грн.
Артикул: 24704FE
 

FEBI LHM Plus - рідина для гідросистем на мінеральній основі була розроблена спеціально для застосування в системах централізованої гідравліки та регулювання дорожнього просвіту транспортних засобів.

Завдяки ретельно підібраній комбінації добавок забезпечує відмінний захист від окиснення та старіння. Чудовий захист від зношування компонентів централізованих гідросистем при одночасно дуже низькому рівні тертя.

Колір: зелений.

Допуски: PSA B71 2710
Класифікація DIN: 51524-3 HVLP
Класифікація ISO: 7308
Fiat: 9.55597
Land Rover/Jaguar: JLM 9886 S1
Iveco: 18-1823
Peugeot Citroen: B71-2710

380грн.
Артикул: RP141L54
 
Специфікації і допуски:
ACEA A3, B3, B4
API Cf, Sm
OEM Bmw ll-01, Gm ll-b-025, Mb 229.3, Porsche a40, Psa b71 2296, Renault rn 0700, Renault rn 0710, Vw 502.00, Vw 505.00
0грн.