Моторні автомобільні масла
Знайдено: 96 - 143 серед 311 товарівRenault Castrol GTX 5W30 1 л - повністю синтетичне моторне масло, виготовлене для всіх типів бензинових і дизельних двигунів. Розроблено для автомобілів, оснащених системами каталітичного допалювання вихлопних газів і фільтрами саж.
Переваги:
- 100% синтетичне моторне масло;
- містить присадки останнього покоління, забезпечує високий рівень захисту вузлів і агрегатів двигуна;
- гарантує чистоту двигуна, завдяки вмісту мийно-диспергуючих властивостей;
- низький коефіцієнт зольності захищає фільтр сажі;
- низьке випаровування;
- стійкість до окислення, деструкції при високому тиску і режимі низької або високої температури.
Допуски ОЕМ: MB 226.51 MB 229.31 Renault RN0720
Специфікації ACEA: C4
Синтетичне моторне масло Renault Castrol GTX RN 0710 5W40 розроблено для всіх видів повітряного транспорту без сажових фільтрів. Дієво захищає від зносу в системі розподілу, характеризується термостабильностью і стійкістю до окислення.
В'язкість - 5W-40.
Двигун - бензиновий, дизельний.
Автопарк - легкові автомобілі та легкі фургони.
Моторне масло Рено Кастрол GTX RN 0710 5W40 створено для:
- всіх стилів водіння;
- всіх типів експлуатації;
- збільшеного інтервалу сервісної заміни масла;
- швидкого змазування деталей двигуна при холодному пуску; якісної очистки двигуна;
- стійкої масляної плівки;
- захисту від корозії, іржі і відкладень.
Допуски ОЕМ: MB 229.5 Porsche A40 Renault RN0710 VW 502.00 VW 505.00
Специфікації ACEA: A3/B4
Специфікації API: SN/CF
Моторне масло Edge (1L +) SAE 0W20 API ILSAC GF-6A; SP; ACEA C5; CHRYSLER MS-6395; FIAT 9.55535-CR1; FIAT 9.55535-GSX/DSX; FORD WSS-M2C947-A; GM DEXOS1 GEN2; MB 229.71; OPEL/VAUXHALL OV0401547
Повністю синтетична моторна олива Castrol EDGE Professional виготовлена з використанням новітньої технології TITANIUM FST. Технологія TITANIUM FST фізично змінює поведінку оливи Castrol EDGE PROFESSIONAL в умовах екстремальних навантажень. Основою технології TITANIUM FST є полімерні металоорганічні сполуки, що містять титан. Таким чином, титан стає компонентом оливи та працює в унісон з технологією посиленої масляної плівки Fluid Strength Technology (FST). Випробування підтвердили, що TITANIUM FST вдвічі збільшує міцність масляної плівки, запобігаючи її розриву та знижуючи тертя для максимальної продуктивності двигуна.
Використовуючи досвід співпраці з автовиробниками, ми застосували технологію, яка раніше використовувалася лише при виробництві оливи для конвеєрної заливки. Моторна олива Castrol EDGE Professional пройшла багаторівневу мікрофільтрацію. Контроль якості здійснюється за допомогою нової технології оптичного вимірювання кількості частинок Castrol – Optical Particle Measurement System (OPMS). Castrol EDGE Professional – перша у світі олива, сертифікована як CO2-нейтральна відповідно до світових стандартів.
Застосування Castrol EDGE Professional E C5 0W20 призначений для бензинових та дизельних двигунів автомобілів, в яких виробник наказує використовувати моторні оливи, що відповідають галузевому стандарту ACEA С5 та класу в'язкості SAE 0W20. Castrol EDGE Professional E C5 0W20 схвалено для двигунів автомобілів, що вимагають застосування мастильних матеріалів, апробованих згідно зі специфікацією STJLR.03.5006 у мірі в'язкості SAE 0W20.
Переваги:
- пригнічує утворення відкладень, сприяючи підвищенню швидкості реакції автомобіля на натискання педалі акселератора;
- забезпечує неперевершений рівень захисту деталей у різних умовах руху та широкому діапазоні температур;
- підтримує максимальну потужність двигуна, навіть в умовах тривалої інтенсивної експлуатації; підвищує ефективність роботи двигуна (підтверджено незалежними випробуваннями);
- дозволяє досягти найвищого рівня економії палива.
Специфікації/допуски: ACEA C5; API SP; ILSAC GF-6; Meets Chrysler MS 6395; GM dexos1 Gen 2; Jaguar Land Rover engine oil specification STJLR.03.5006; MB-Approval 229.71; Opel OV0401547; Meets Fiat 9.55535-CR1; Meets Fiat 9.55535-GSX; Meets Ford WSS-M2C947-A; Meets Ford WSS-M2C947-B1
Допуски виробників: Dexos 1:2015, GM 6094M та 4718M, Chrysler MS 6395, Ford WSS-M2C946-AСервісна класифікація: API SN ILSAC GF-5
Застосування:Ідеально підходить для використання у сучасних бензинових двигунах. Ідеально підходить для більшості сучасних корейських автомобілів.
Властивості:Забезпечує чудовий захист двигуна за будь-яких погодних умов, як у спеку, так і в холод. Дозволяє значно знизити витрату палива – є енергозберігаючим. Синтетична формула мастила продовжує термін служби двигуна.
Зберігання:Уникати екстремальних температур. Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні. Бочки бажано зберігати у приміщенні. Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики
- Щільність при 20°С: 0,845
- В'язкість при 100 °С: 11,1 сСт
- В'язкість при 40 °С: 61 сСт
- Індекс в'язкості: 177
- В'язкість при температурі -30 °С: 3600 сП
- Лужне число T.B.N.: 8,3 мг КОН/г
- Колір: Коричневий
- Сульфатна зола: 0,9%
- Цинк: 0,1%
- Кальцій: 0,13%
- Фосфор: 0,08%
- Температура спалаху: 230°С
- Температура застигання: -42°С
Повністю синтетична високоефективна олія 0W-20 для сучасних автомобілів з бензиновими двигунами, а також для більшості автомобілів з гібридними бензиново-електричними двигунами.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. API SN; ILSAC GF-5; dexos 1:2015; Chrysler MS 6395; GM6094M & GM4718M
Створено для підвищення паливної економічності.
Підходить для використання в бензинових та дизельних двигунах.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Ford WSS-M2C950-A; Jaguar Land Rover STJLR.03.5007; ACEA C2
Підходить також для сучасних моделей Land Rover та Jaguar.
Забезпечує чудовий захист від передчасного займання (LSPI) та захищає системи нейтралізації, включаючи фільтри сажі. Допомагає забезпечити високу економію палива відповідно до останніх вимог OEM.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. MB 229.71; Chrysler MS-12145; FIAT 9.55535-GSX; Форд WSS-M2C947-B1, Форд WSS-M2C962-A1; BMW LL17FE+; BMW LL14FE+; OV0401547; STJLR.03.5006; ILSAC GF-5; ILSAC GF-6A; ACEA C5, C6; API SP, SP RC
Офіційне схвалення: MB-Approval 229.72
Допуски виробників: VCC RBS0-2AEСервісна класифікація: ACEA C5, API SN
Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів Volvo з бензиновими та дизельними двигунами.
Підходить для будь-яких двигунів, що вимагають мастил із специфікацією C5.
Забезпечує високу паливну економічність.
Зберігання
- Уникати екстремальних температур.
- Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
- Бочки бажано зберігати у приміщенні.
- Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики
- Щільність при 20°С: 0,842
- В'язкість при 100 °С: 9.1 ст
- В'язкість при 40 °С: 48 сСт
- Індекс в'язкості: 180
- В'язкість при температурі -30 °С: 5600 сП
- Лужне число T.B.N.: 8.0 мг КОН/г
- Колір: Бурштиновий
- Сульфатна зола: 0.8%
- Цинк: 0,1%
- Кальцій: 0,19%
- Фосфор: 0,09%
- Температура спалаху: >200°С
- Температура застигання: -42°С
Олія розроблена для забезпечення найвищих показників паливної економічності відповідно з технічними вимогами VW 508 00/509 00 за підтримки виключного захисту від зносу. Підходить лише для сучасних двигунів.
Забезпечує збільшений інтервал заміни.
Рекомендовано для деяких найновіших моделей автомобілів VAG.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Porsche C20; ACEA C5; API SN Plus.
Допуски виробників: VW 508 00, VW 509 00
Зберігання:
- Уникати екстремальних температур.
- Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
- Бочки бажано зберігати у приміщенні.
- Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики:
- Щільність при 20°С: 0,832
- В'язкість при 100 °С: 18.0 сСт
- В'язкість при 40 °С: 40 сСт
- Індекс в'язкості: 178
- В'язкість при температурі -35 °С: 3500 сП
- Лужне число T.B.N.: 8.3 мг КОН/г
- Колір: Зелений
- Сульфатна зола: 0,8%
- Цинк: 0,10%
- Кальцій: 0,19%
- Фосфор: 0,09%
- Температура спалаху: >200°С
- Температура застигання: -57°С
Для останніх моделей Ford, Opel/Vauxhall та Mercedes-Benz, що вимагають високого рівня паливної економічності та захисту від передчасного займання суміші в циліндрах. Відповідає найновішій специфікації Ford WSS-M2C952-A1.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C5; ACEA C6; API SN Plus, API SP; Dexos D; Ford WSS-M2C952-A1; MB 229.71; OV0401547; STJLR.03.5006
Офіційно одобрено: Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5004
Специфікації: FORD WSS-M2C913-A, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-C; ACEA A5/B5; API SL CF
Специфікації: MB 226.51; ACEA C4
Офіційно одобрено: Перевірено для Renault відповідно до RN0720
Специфікації: GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; MB 229.5; VW 502 00, VW 505 00; ACEA A3/B4; API SL CF
Специфікації: WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A ; ACEA A5/B5; API SL CF
Офіційно одобрено: Перевірено для Ford відповідно до WSS-M2C-913-D; Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5003
Специфікації: ACEA A3/B3, API SL CF
Повністю синтетична олива 5W-30 для автомобілів групи VW/Audi з бензиновими та дизельними двигунами, розрахована на довгий термін служби. Низька в'язкість забезпечує швидкий струм масла під час запуску.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. VW 50400, VW 50700; ACEA C3
Специфікації: MB 229.1; VW 501 01, VW 505 00; ACEA A3/B3; API SL CF
Специфікації: VW 505 01; FORD WSS-M2C917-A; ACEA C3, API SL CF
Мінеральна олія 15W-40 підходить для автомобілів з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі з упорскуванням палива, багатоклапанними та з турбонаддувом.
Специфікації
Comma рекомендує використовувати цей продукт у таких випадках: MB 228.1, MB 229.1; VW 50101, VW 50500; ACEA A3/B3; API SL CF CG-4
Специфікації: GM-LL-B-025; VW 502 00, VW 505 00; MB 229.3, ACEA A3/B4, API SL CF
Специфікації: MB 229.1; VW 502 00, VW 505 00, RN0700, RN0710; ACEA A3/B4, API SL CF
Специфікації: BMW LL-04; Dexos 2; VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01; ACEA C2, C3; API SN CF;
Офіційно одобрено: MB-Approval 229.31, MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.52
Специфікації: ACEA C2; PSA B71 2290 (ТЗ виготовлені до 2020)
Специфікації: FORD WSS M2C917-A; VW 502 00; MB 229.31, MB 226.5; RN 0700, RN 0710; dexos 2; ACEA C3; API SN CF
Офіційно одобрено: Перевірено для VW стандард 505 00 та VW стандард 505 01
Специфікації: ACEA A3/B3; API SL CF; SAE 5W-40, 10W-40 & 15W-40 мастило для використання в автоспорті
Специфікації: RN0700, RN0710; PSA B71 2300; MB 229.3; ACEA A3/B4; API SN CF
Офіційно одобрено: Перевірено для VW стандард 501 01 та VW стандард 505 00
100% синтетична енергоощадна високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями, спеціально розроблена для бензинових двигунів JAGUAR LAND ROVER, які вимагають дотримання специфікації STJLR.51.5122. Використовується в бензинових двигунах останнього покоління, атмосферних чи з турбонагнітанням, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які відповідають екологічним нормам EURO 4, EURO 5 чи EURO 6, для яких регламентовані моторні оливи стандарту ACEA C5, з дуже низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 і < 2.9 мПа.с) та зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07 ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%) – «Mid SAPS».
Використовується виключно в бензинових двигунах, які вимагають використання енергоощадних олив класу в'язкості 0W-20 з відповідністю вимогам стандарту ACEA A1/B1 чи ACEA C5. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Сумісна з усіма видами бензинів і біопалив. Перед використанням необхідно обов’язково перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: ACEA C5 JAGUAR/LAND ROVER – STJLR.51.5122
100% синтетична олива спеціально розроблена для 6-циліндрових 3.0л і 8-циліндрових 5.0л атмосферних і з турбонагнітанням бензинових двигунів останнього покоління JAGUAR LAND ROVER, для яких регламентовано дотримання специфікації STJLR.51.5122 стосовно моторних олив. На основі регламенту моторних випробовувань стандарту ACEA C5, MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 забезпечує значне зниження витрати палива (>3.8%) в порівнянні з вимогами специфікації Ford 925 A.
Оптимізація витрати палива сприяє зниженню кількості викидів CO2 з відпрацьованими газами. MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 гарантує відмінну стійкість оливної плівки, при цьому полегшений запуск двигуна за низьких температур, зменшуючи тертя, підтримуючи тиск оливи і зниження робочих температур двигуна завдяки прискореній циркуляції моторної оливи.
Клас в'язкості 0W-20 мінімізує гідродинамічне тертя, і дозволяє знизити витрату палива при непрогрітому двигуні. Прискорена циркуляція оливи по каналам системи мащення при запуску за низьких температур, забезпечується швидке наростання тиску в системі, пришвидшене наростання обертів, швидкий вихід двигуна на робочі температури. Завдяки високим змащувальним властивостям, MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 забезпечує високий рівень протизношувального захисту та високу термоокисну стабільність, що забезпечує значне зниження утворення відкладень, зменшує зношування і забезпечує низьку витрату оливи. Володіє протизношувальними, антикорозійними і протипінними властивостями.
100% синтетична енергоощадна олива спеціально розроблена для Hybrid Electric Vehicles (H.E.V) та Plug-in Hybrid Electric Vehicles (P.H.E.V), сумісна з бензиновими двигунами останнього покоління, з турбонагнітачами чи атмосферними, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, для яких регламентовані оливи класу в’язкості 0W-20 з максимальними енергоощадними властивостями та дуже низькою динамічної в’язкістю HTHS ≥ 2.6 мПa.с (High Temperature High Shear). Також може використовуватись для батарейних електромобілів (B.E.V), які оснащенні двигунами внутрішнього згорання, які використовуються в якості збільшувача запасу ходу. Використовується також в сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано в’язкість SAE 0W-20 або «Енергоощадні оливи» в класі в’язкості 20: стандарт API SP та / або ILSAC GF-6A. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Дана олива може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- API SERVICE SP
- ILSAC GF-6A
- ILSAC GF-6B
- бензинові двигуни HONDA Hybrid
- бензинові двигуни NISSAN Hybrid
- бензинові двигуни TOYOTA Hybrid
- бензинові двигуни KIA Hybrid
Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандартів API SN i SM. Оливи, які відповідають стандарту API SP володіють відмінною стійкістю до окиснення, запобігають утворенню відкладень, забезпечуючи чистоту робочих двигуна, забезпечують ефективний захист від зношування і підвищену продуктивність за низьких температур протягом усього періоду експлуатації оливи.
Позначення «RC – ресурсоощадне» вказується на додаток до експлуатаційного рівня API “Sx” і відноситься перш за все до «енергоощадних» типів олив для бензинових двигунів. Це гарантує зменшення витрати оливи. На підставі стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6A є більш вимогливіший до «енергоощадності». Окрім вище вказаних вимог до оливи, також висуваються вимоги до розширених інтервалів заміни оливи, чистоти поршнів і кілець, сумісність з ущільнювачами і знижений вміст фосфору для сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Рівень властивостей ILSAC GF-6A забезпечує високий захист, при роботі двигуна на бензинові із вмістом етанолу 85% (E85).
Клас в’язкості SAE 0W20 мінімізує гідродинамічне тертя, дозволяє зменшити витрати палива, особливо при холодних запусках двигуна. Низький клас в’язкості гарантує пришвидшену прокачуваність оливи по системі мащенні при запуску двигуна, забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення, швидке нарощування обертів двигуна і пришвидшений вихід на робочі температури.
MOTUL HYBRID 0W-20 спеціально розроблена з урахуванням потреб гібридних електричних автомобілів, таких як HEV, PHEV і BEV з подовжувачами запасу ходу, де двигун внутрішнього згорання працює в моменти різкого гальмування і різкого старту електромобіля. Такі умови роботи двигуна обумовлюють специфічні вимоги до мастильних матеріалів, яким MOTUL HYBRID 0W-20 повністю відповідає. Оскільки даний тип олив дозволяє зменшити витрати палива, відповідно зменшує викиди СО2 з відпрацьованими газами в атмосферу.