Моторні автомобільні масла
Знайдено: 1 - 46 серед 95 товарівМоторна олива Wolf VitalTech 15W-40 — ця високоефективна мінеральна олива для дизельних двигунів забезпечує надійну продуктивність у широкому діапазоні застосувань із високими навантаженнями. Вона підходить для двигунів із низьким рівнем викидів (Euro II, Euro III й деякі двигуни Euro IV).
Застосування
Рекомендована для всіх сучасних дизельних двигунів вантажівок, позашляхового обладнання та інших застосувань із високими навантаженнями. Універсальність використання, включно зі змішаними парками автомобілів.
Підходить для дизельних двигунів із низьким рівнем викидів з EGR (Euro II, III й деякі Euro IV). Відповідає й перевершує суворі вимоги більшості європейських і американських виробників дизельних двигунів.
Характеристики
Комплексний захист двигуна: виняткова чистота та довговічність двигуна.
Продуктивність
Ця олива містить високоякісні базові оливи та чудові присадки, які запобігають утворенню відкладень і знижують зношування розподілювального вала. Її стабільна в'язкість разом із чудовими антикорозійними якостями забезпечують надійну роботу в суворих умовах.
Специфікації та допуски:
Специфікації ACEA: A3/B4-12, E7-16 Специфікації API: CG-4, CH-4, CI-4/SL Допуски ОЕМ: Caterpillar ECF-1a, Caterpillar ECF-2, Cummins CES 20076, Cummins CES 20077, Cummins CES 20078, Detroit Diesel 93K215, Deutz DQC-III-10, Global DHD-1, Mack Approval EO-N, Mack EO-M Plus, MAN Approval M3275-1, MB 229.1, MB Approval 228.3, MTU Approval Oil Category 2, Renault Approval RLD-2, Renault RLD, Volvo Approval VDS-3
20W-50 CI-4 — високоякісна олива з тривалим терміном служби, призначена для високонавантажених дизельних двигунів з турбонаддувом або без нього в комерційних транспортних засобах, таких як вантажівки, автобуси, будівельна техніка тощо. Високий TBN оливи дозволяє ефективно нейтралізувати кислі продукти горіння. Забезпечує оптимальні параметри роботи двигуна.
Особливості продукту
- може використовуватися в автомобілях з гібридним приводом;
- забезпечує миттєве змащування при холодному запуску, а також відмінний захист при високих температурах забезпечує оптимальну роботу двигунів, для яких рекомендовано використання олив даного класу якості та в'язкості.
Технічні характеристики
Класифікація: відповідає SAE — 5W-20, API — SL, CI-4, CG-4, АСЕА — A3/B4.
K2 TEXAR 5W-30 ідеально захищає двигун протягом усього терміну заміни масла, навіть у найважчих умовах експлуатації.
Властивості Моторна олива відіграє ключову роль у забезпеченні належної роботи двигуна і виконує кілька важливих функцій:
- запобігає тертю між контактними поверхнями двигуна, знижуючи ризик утворення мікроушкоджень;
- зменшує ризик передчасного зносу деталей двигуна;
- вимиває відкладення, такі як нагар і залишки неповного згоряння палива, що накопичуються під час роботи двигуна, і запобігає їх повторному осіданню на робочих поверхнях;
- сприяє легкому запуску двигуна в холодну погоду.
Спеціальні молекули протизносних присадок ідеально захищають двигун від зносу. Правильно складені мийно-диспергуючі, в'язкісно-температурні, антиокислювальні та антикорозійні інгредієнти забезпечують належні параметри роботи двигуна в будь-яких умовах. Полегшує запуск двигуна, особливо при низьких температурах. Рекомендовано для дизельних двигунів легкових автомобілів і мікроавтобусів з турбонаддувом і без, незалежно від ступеня зносу двигуна.
Класифікація: відповідає з SAE — 5W-30, API — SN, АСЕА — C3/C2. 229.31.
K2 Synthetic XN-C3 SN 5W-30 олива, призначена для всіх бензинових і дизельних двигунів, у тому числі обладнаних сучасними системами очищення вихлопних газів, де виробники рекомендують використовувати моторну оливу 5W-30 відповідно до ACEA C2 та/або C3. Ідеально захищає двигун протягом усього періоду між замінами оливи, навіть у найважчих умовах експлуатації.
Специфікація C3/C2; SN; BMW LL-04; MB 229.31 229.51; DEXOS2; VW 505 01/ 505 00
Замініть оливу відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.
K2 K2 SL/CF 15W-40 — сучасна мінеральна моторна олива, розроблена та виготовлена за новітньою технологією "Nanotech Nanotech". Спеціальні молекули присадок, що знижують тертя, ідеально захищають двигун від зносу.
Особливості та переваги
Правильно складені мийно-диспергуючі, в'язкісно-температурні, антиокислювальні та антикорозійні інгредієнти забезпечують належні параметри роботи двигуна в будь-яких умовах. Рекомендовано для легкових автомобілів і мікроавтобусів, що працюють на бензині, дизелі та газі, незалежно від ступеня зносу двигуна.Специфікація: API: SL/CF.
Замініть оливу відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.
K2 Semisynthetic SL/CF 10W-40 — це напівсинтетична сучасна моторна олива, розроблена і виготовлена за новітньою технологією "Nanotech".
Особливості та переваги
Правильно складені мийно-диспергуючі, в'язкісно-температурні, антиокислювальні та антикорозійні інгредієнти забезпечують належні параметри роботи двигуна в будь-яких умовах. Додавання синтетичної базової оливи разом із хімічно модифікованою мінеральною базовою оливою забезпечує набагато краще змащення та захист двигуна порівняно з мінеральними оливами. Полегшує запуск двигуна, особливо при низьких температурах. Рекомендовано для легкових автомобілів і мікроавтобусів, що працюють на бензині, дизелі та газі, незалежно від ступеня зносу двигуна.
Специфікація API: SL/CF.
Замініть оливу відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.
K2 CI-4 10W-40 олива найвищої якості, довговічного класу, призначена для важких дизельних двигунів з турбонаддувом або без нього в комерційних транспортних засобах, таких як вантажівки, автобуси, будівельна техніка тощо.
Особливості та переваги
Високий TBN оливи дозволяє їй ефективно нейтралізувати кислотні продукти згоряння. Забезпечує оптимальні параметри роботи двигуна.
Специфікація
API: CI-4/CG-4, E7-16, SL, MB 229.1, ACEA: A3/B3, A3/B4, GLOBAL DHD-1, MB 228.3, MTU Type 2, MAN M3275-1, VOLVO VDS-3, Renault RLD -2, MACK EO-NEO-M PLUS, Cummins CES278, Detroit Diesel DDC 93K215, Caterpillar ECF-1a, DEUTZ DQC III-10, JASO DH-1 Level, Allison C4 Level, OEM Grp I / II TBN > 10, 2
Замініть оливу відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.
Castrol VECTON 15W-40 CI-4/E7 - моторна олія на мінеральній основі для дизельних двигунів важконавантаженої техніки, створена з використанням передових технологій виробництва мастильних матеріалів для забезпечення більш тривалого ефективного терміну служби олії.
Підходить для використання у високооборотних 4-тактних дизельних двигунах, що використовують паливо різного рівня якості. Також сумісна з дизельними двигунами із системою рециркуляції відпрацьованих газів (EGR).
Castrol VECTON 15W-40 CI-4/E7 з технологією “System Pro” забезпечує покращення експлуатаційних характеристик олії аж до 45%, протистоїть деградації мастильного матеріалу, а також адаптується до вищих робочих температур для збільшення ефективного терміну служби олії, що дає вам впевненість у використанні з максимальними інтервалами заміни.
Всі масла Castrol VECTON сертифіковані як нейтральні по відношенню до СО2 відповідно до міжнародного стандарту PAS2060.
Нові технології, що використовуються в сучасних двигунах вантажних автомобілів, збільшують їх крутний момент до 30%, проте при цьому зростають робочі температури та тиск у двигуні. Це збільшує навантаження на моторне масло, прискорюючи його руйнування та знижуючи ресурс. Castrol VECTON 15W-40 CI-4/E7 з технологією “System Pro”, яка забезпечує додатковий резерв експлуатаційних характеристик та протистоїть руйнуванню олії завдяки:
- боротьбі з окисленням олії та відкладеннями;
- нейтралізації шкідливих кислот;
- стабільність в'язкісних показників.
Переваги
Сучасні двигуни працюють у умовах, що постійно змінюються, які впливають на ефективність їх роботи. Castrol Vecton 15W-40 з технологією System 5 адаптується до цих змін, дозволяючи максимально реалізувати такі ключові експлуатаційні характеристики:- споживання палива: протистоїть підвищенню в'язкості олії, зберігаючи оптимальну витрату пального;
- витрата масла: запобігає утворенню відкладень на поршні, знижуючи споживання мастильного матеріалу;
- інтервали заміни масла: ефективно нейтралізує забруднення, сприяючи збільшенню інтервалів між сервісним обслуговуванням;
- деталей: захищає від зносу та корозії металеві пари тертя, продовжуючи термін служби компонентів двигуна;
- потужність: протидіє агломерації сажі, не допускаючи погіршення ефективності роботи двигуна протягом усього терміну між замінами масла.
Специфікації та допуски:
ACEA E7 API CI-4 DHD-1 CAT ECF-2 Cummins CES 20.076, 20.077, 20.078 Mack EO-M Plus, EO-N MAN M 3275-1 MB-Approval 228.3 RVI RLD-2 Volvo VDS 3
Напівсинтетичне моторне масло підходить для високопродуктивних дизельних двигунів, включаючи турбонаддув і атмосферний двигун. Продукт зі зниженим вмістом SAPS для захисту як двигуна, так і обладнання для контролю викидів.
Специфікації: Volvo VDS-3; RVI RLD-2; MTU Type 3.1; MACK EO-N; ACEA E6/E7
Офіційно перевірено для: MAN 3477; MB-Approval 228.51
Підходить для високопродуктивних дизельних двигунів, включаючи турбонаддув і атмосферний двигун. Ідеально підходить для вантажівок змішаного парку.
Специфікації: MAN M3275; MTU TYPE 2; MACK EO-M+; CUMMINS CES 20077/78 ACEA A3/B4 E7, API CI-4
Офіційно перевірено для: MB-Approval 228.3; Volvo VDS-3; Renault RLD-2; MACK EO-N
Напівсинтетичне масло 10W-40 підходить для бензинових і дизельних автомобілів, включаючи двигуни з інжекторним паливом, багатоклапанні двигуни та двигуни з турбонаддувом.
Специфікації: ACEA A3/B3, API SL CF
Синтетична олива 5W-40 підходить для бензинових і дизельних автомобілів, включаючи двигуни з інжекторним паливом, багатоклапанні двигуни та двигуни з турбонаддувом.
Специфікації: MB 229.1; VW 502 00, VW 505 00, RN0700, RN0710; ACEA A3/B4, API SL CF
Top Tec 4200 -це комбінація високоякісних базових олив, створених на основі технологій HC-синтезу й новітнього пакету присадок. Розроблялася спеціально для двигунів концерну VAG зі збільшеними міжсервісними інтервалами Longlife Service.
Олива відповідає найновішим допускам VW і зворотно-сумісна з усіма двигунами концерну попередніх поколінь (крім R5 і V10 TDI, випущених до червня 2006), у тому числі й з тими, що обслуговуються за фіксованими інтервалами, для яких потрібні такі допуски: 500.00/ 501.01/ 502.00/ 505.00/ 505.01/ 503.00/ 503.01/ 506.00/ 506.01.
Відповідність допускам VW 504/507 гарантує найвищий рівень захисту всіх компонентів двигуна від зносу й відкладень, низьку витрату палива й легкий зимовий пуск, а також дозволяє, відповідно до вимог виробника, реалізувати збільшені до 30000км міжсервісні інтервали.
Класифікації: ACEA C3; ACEA C2; API SP
Допуски/Рекомендації: BMW Longlife-01; BMW Longlife-04; MB 229.31; MB 229.51; Fiat 9.55535 S1; Fiat 9.55535-S3; Porsche C30; VW 504.00; VW 507.00; VW 500.00; VW 501.01; VW 502.00; VW 503.00; VW 505.00; VW 505.01; VW 506.00; VW 506.01; BMW Longlife-01 FE; MB 229.52; Opel OV0401547
В основі моторної оливи Top Tec 4100 лежить поєднання нетрадиційних базових олив, отриманих у результаті застосування новітніх технологій високотемпературного синтезу й найсучаснішого пакету присадок. Top Tec 4100 забезпечує чудовий захист від зносу, економію палива за рахунок зниження внутрішніх втрат у двигуні та стійкість характеристик аж до 30000 км. пробігу, відповідно до вказівок виробника автомобіля. Олива відповідає нормам Євро-IV та передусім рекомендується для легкових і легких комерційних дизелів Mercedes-Benz, оснащених фільтром сажі DPF. Завдяки низькій зольності, олива ідеально підходить для бензинових двигунів, що працюють на газу.
Класифікації: API SN; ACEA C3
Допуски/Рекомендації: BMW Longlife-04; Ford WSS-M2C 917-A; MB 229.31; VW 505.00; VW 505.01; Porsche A40; Renault RN 0700; Renault RN 0710; Fiat 9.55535 H2; Fiat 9.55535 M2; Fiat 9.55535 S2; GM dexos 2
Всесезонна малов'язка HC-синтетична моторна олива з високою термостабільністю, створена на основі нетрадиційних базових олив і новітніх пакетів присадок, забезпечує відмінне змазування всіх компонентів двигуна, зниження втрат на тертя й оптимальну чистоту. Це приводить до більш легкої роботи мотора, економії палива та збільшення пробігу. Special Tec LL (попередня назва - Leichtlauf Special LL) пройшла випробування на двигунах із турбонаддувом і каталітичними нейтралізаторами, особливо рекомендована для сучасних бензинових і дизельних двигунів Opel. Звісно, допускається застосування у двигунах попередніх поколінь, для яких допустиме використання олив цього класу в'язкості.
Класифікації: ACEA A3; ACEA B4; API SL
Допуски/Рекомендації: BMW Longlife-01; MB 229.5; GM LL A-025; GM LL B-025; VW 502.00; VW 505.00
Сучасна легкоплинна моторна олива на основі синтетичної технології. Оптимізує витрати палива. Забезпечує відмінний холодний пуск, оптимальний захист від зносу та бездоганну чистоту двигуна. Інноваційна технологія присадок, що запобігає Low Speed Pre-Ignition (LSPI) мінімізує жарове запалювання, що забезпечує тривалий термін служби двигуна. Ідеально підходить для збільшених міжсервісних інтервалів і відповідає вимогам автовиробників.
НС-синтетична базова основа в поєднанні з найсучаснішими присадками забезпечує:
- Високі показники чистоти двигуна
- Швидке надходження оливи до деталей двигуна при низьких температурах
- Дуже високий захист від зносу і надійність змащування
- Дуже низькі втрати оливи на випаровування
- Економія палива та зниження шкідливих викидів
- Перевірено на турбірованих двигунах і каталізаторів
- Стійкість до високих температур
Моторна олива Special Tec DX1 5W-30 відповідає спеціальним вимогам GM, OPEL і ін. виробників, тому її використання дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТО відповідних автомобілів. Підтримує чистоту двигуна, продовжуючи термін його служби.
Призначена насамперед для застосування у двигунах автомобілів виробника GM і OPEL, де потрібна специфікація моторної оливи GM dexos1 Gen 3 !
Так само рекомендується використовувати у двигунах інших виробників, обладнаних турбонаддувом, безпосереднім упорскуванням, і в разі якщо дані технології використовуються.
Відповідності та допуски:
Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A; API SN Plus + RC
Допуски/Рекомендації: GM dexos1 Gen3; Ford WSS-M2C 946-A; Chrysler; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 946-B1; Ford WSS-M2C 961-A1
Сучасна моторна олива - спеціальний продукт для цілорічного використання в автомобілях японського та американського виробництва. HC-синтетична всесезонна малов'язка моторна олива, виготовлена за новітніми технологічними вимогами. Забезпечує чистоту деталей двигуна, знижує втрати потужності на тертя та захищає його від зносу. Це дозволяє одночасно зекономити паливо та продовжити термін служби мотора. Залежно від рекомендацій виробника може використовуватися при інтервалах заміни до 40 000 км.
Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A
Допуски/Рекомендації: Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Chrysler; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 946-A; Ford WSS-M2C 946-B1; GM 6094M; Ford WSS-M2C 961-A1; Fiat 9.55535-CR1; GM dexos1 Gen 3; GWM; HAVAL; Wuling; Subaru
Всесезонна моторна олива, створена на основі синтетичної технології, спеціально для вантажних автомобілів, що виконують норми Euro II і Euro III з інтервалами заміни до 120.000 км. Завдяки в'язкості SAE 5W-30 і спеціальному пакету присадок, досягається помітне зниження витрати палива та зменшення зносу деталей. Виконує вимоги сучасних дизельних автомобілів Nfz. Рекомендується виключно для дизельних двигунів.
Класифікації: ACEA E4; ACEA E7; API CF
Допуски/Рекомендації: Deutz DQC IV-10; Mack EO-M Plus; Mack EO-N; MAN M 3277; Caterpillar ECF-2; DAF HP1; DAF HP2; IVECO 18-1804 TFE; MTU Typ 3; Renault RLD; Renault RLD-2; Renault RXD; SCANIA LDF-3; Volvo VDS-3; MB 228.5
Всесезонна моторна олива розроблена відповідно до недавніх положень про вихлопні гази нормативного документа про шкідливі речовини Euro IV із додатковою обробкою вихлопних газів і фільтром для частинок сажі (DPF / CRT). Комбінація нетрадиційних основних олив із технологією синтезу й новітніми присадками гарантують моторну оливу, яка чудово захищає від зносу й забезпечує оптимальну чистоту двигуна. Рекомендується використовувати тільки для дизельних двигунів. Олива спеціально призначена для тривалих інтервалів заміни.
Класифікації: ACEA E6; ACEA E7; ACEA E9; API CK-4
Допуски/Рекомендації: MB 228.51; MAN M 3477; Renault RXD; Renault RGD; Volvo VDS-3; Volvo CNG; Mack EO-N; Mack EO-M Plus; MAN M 3271; MB 226.9; DAF HP2; MTU Typ 3.1; Cummins CES 20077; Caterpillar ECF-1A; Cummins CES 20076; Deutz DQC IV-10 LA; Deutz DQC IV-18 LA; Mack EOS-4.5; Renault RLD-3; Volvo VDS-4.5; Caterpillar ECF-3; Cummins CES 20086; SCANIA Low Ash
Напівсинтетична моторна олива на основі поліальфаолефінів і мінеральних базових олив із дисульфідом молібдену. Синтетичні компоненти забезпечують стабільність характеристик оливи протягом усього міжсервісного інтервалу, а застосування дисульфіду молібдену у складі гарантує зменшення зносу двигуна й шумів у його роботі за рахунок ефективного зниження внутрішнього тертя.
- Відмінною рисою олив MoS2 Leichtlauf є їх виняткові антизадирні властивості.
- Забезпечує чистоту двигуна й ніжне усунення відкладень.
- За рахунок вмісту дисульфіду молібдену, олива має характерний сіро-чорний колір.
- Підходить для всесезонного застосування в бензинових і дизельних двигунах.
- Схвалено TUV.
Класифікації: API SL; ACEA A3; ACEA B4
Допуски/Рекомендації: MB 229.1
Всесезонна, універсальна напівсинтетична моторна олива для високонавантажених бензинових і дизельних двигунів вантажних автомобілів, автобусів із турбонаддувом і без, створена із застосуванням нових базових олив і високоефективного пакету присадок. Забезпечує високі антифрикційні властивості, швидке надходження оливи до вузлів двигуна при холодному пуску, значно знижує знос деталей. Олива спеціально призначена для тривалих інтервалів заміни. Особливо зручно застосовувати її в змішаних автопарках. Відповідає найвищим вимогам виробників автомобілів.
Класифікації: API SL; API CI-4; ACEA E7; ACEA B4; ACEA A3
Допуски/Рекомендації: MB 229.1; MAN M 3275; MB 228.3; Volvo VDS-3; MTU Typ 2; Renault RLD; Renault RLD-2; Mack EO-M Plus; Cummins CES 20071; Cummins CES 20072; Cummins CES 20076; Cummins CES 20077; Cummins CES 20078; Caterpillar ECF-1A; Caterpillar ECF-2; Global DHD-1; Mack EO-N; Deutz DQC III-10
Моторна напівсинтетична олива (НС-технологія) для дизельних двигунів SAE 10W-40 є високопродуктивною моторною оливою, із відмінними антифрикційними властивостями, отримана з використанням найсучаснішої технології присадок і базових олив. Через здатність перешкоджати утворенню відкладень ця олива спеціально призначена для дизелів, що працюють із великим утворенням сажі. Вона придатна для всесезонного використання в дизельних двигунах легкових автомобілів із газотурбінним наддувом або без нього, а також із охолоджувачем наддувного повітря. Олива відповідає вимогам найсучаснішої концепції двигунів.
Олива відповідає наступним класифікаціям і специфікаціям: API CF, ACEA B4-04, VW 505 00, MB 229.1.
Technol Storm 20W-50 виготовлений з мінеральної олії високого ступеня очищення та високоякісних присадок з метою задоволення вимог вантажних автомобілів та автобусів, оснащених дизельним двигуном. Термічна стабільність цієї моторної олії, її стійкість до окислення та корозії, знижує утворення негорючої структури та шкідливих кислот, дозволяє збільшувати інтервали заміни олії. Завдяки своїм миючим, розподільним і протизносним властивостям це масло забезпечує збереження двигуна в чистоті і захищає його частини, що рухаються. Це масло рекомендується для використання в дизельних двигунах попереднього покоління різних виробників.
Специфікації: API CF-4
Technol Storm 15W-40 виготовлений із мінеральної олії високого ступеня очищення та високоякісних присадок з метою задоволення вимог вантажних автомобілів та автобусів, оснащених дизельним двигуном. Термічна стабільність цієї моторної олії, її стійкість до окислення та корозії, знижує утворення негорючої структури та шкідливих кислот, дозволяє збільшувати інтервали заміни олії. Завдяки своїм миючим, розподільним і протизносним властивостям це масло забезпечує збереження двигуна в чистоті і захищає його частини, що рухаються. Це масло рекомендується для використання у дизельних двигунах попереднього покоління різних виробників.
Специфікації: API CF-4
Technol Pro 20W-50 виготовлено для важких вантажних автомобілів та автобусів, обладнаних дизельними моторами, з додаванням високорафінованих мінеральних масел та високоякісних документів. Цей двигун зменшує утворення шкідливих кислот і павутини, що виникли без опору термальної стабільності масла проти кисню. Завдяки миючим і додає блиск добавкам, особливостям проти корозії та вивітрюванню дане масло забезпечує чисте збереження мотора, його сили та продовжує термін його експлуатації. Дане масло рекомендується для застосування в дизельних двигунах різних попередніх поколінь.
Специфікації: API CD
Technol Pro 15W-40 виготовлено для важких вантажних автомобілів та автобусів, обладнаних дизельними моторами, з додаванням високорафінованих мінеральних масел та високоякісних документів. Цей двигун зменшує утворення шкідливих кислот і павутини, що виникли без опору термальної стабільності масла проти кисню. Завдяки миючим і додає блиск добавкам, особливостям проти корозії та вивітрюванню дане масло забезпечує чисте збереження мотора, його сили та продовжує термін його експлуатації. Дане масло рекомендується для застосування в дизельних двигунах різних попередніх поколінь.
Специфікації: API CD
Всі дизельні двигуни з турбонаддувом та без нього, будівельне обладнання, вантажівки, локомотиви. Також придатний для будь-яких стаціонарних дизельних двигунів (виробництво енергії). Призначено також для коробок передач, гідротрансформаторів, гідравлічних систем.
Специфікації: API CF/SF
Technol Power Plus 15W-40 – моторне масло, розроблене з метою задоволення вимог вантажних автомобілів, оснащених дизельним двигуном. Це моторне масло за рахунок високоякісного базового масла і присадок забезпечує відмінну стабільність в'язкості, що забезпечує ефективне змащування у важких робочих умовах завдяки своїм миючим, розподільним і протизносним властивостям, підтримує двигун в чистоті, захищає його рухомі частини і зменшує утворення відкладень. Ця моторна олія рекомендується для використання в двигунах Євро 3 та попередніх поколінь більшості американських та європейських виробників. Ця олія також адаптована для використання в двигунах Euro 5 та попередніх поколінь деяких інших виробників.
Відповідність вимогам
- MB 228.3
- MTU Type II
- MAN 3275
- CAT ECF-2
- Cummins CES 20076/20077
- Mack EO-N
- Mack EO-M Plus
- Volvo VDS-3
- Deutz DQC-III-18
- Detroit Diesel DFS 93K215
- RVI RLD-2
Специфікації
- API CI-4/SL
- ACEA 2016 E7
Technol Power Plus 10W-40 - моторна олія синтетичної технології, розроблена з метою задоволення найважчих вимог, що висуваються до дизельних двигунів важких вантажних автомобілів. Ця моторна олія також підходить для використання в більшості бензинових двигунів. Завдяки специфічній технології Low SAPS (з низьким вмістом Сульфатної золи, Фосфору та Сірки) ця моторна олія захищає дизельні двигуни, оснащені такими системами, як спеціальний дизельний фільтр (DPF). Це моторне масло має високу стійкість до окислення і корозії, завдяки миючим і розподільним присадкам, що містяться в ньому, зберігає двигун в чистоті, має антикорозійні і протизносні властивості. Високий індекс в'язкості та термічна стабільність цієї олії забезпечують.
Відповідність вимогам
- MB 228.31
- MAN 3275
- MTU Type II
- Volvo VDS-3
- RVI RLD-2
- MACK EO-N
- MACK EO-M Plus
- CAT ECF-2
- Cummins CES 20076/20077
- Detroit Diesel DFS 93K215
- Deutz DQC-III-18
Специфікації
- API CI-4/SL
- ACEA 2016 E7
Technol Power LD 10W-40 моторне масло синтетичної технології, розроблене з метою задоволення найважчих вимог, що пред'являються до дизельних двигунів важких вантажних автомобілів. Ця моторна олія також підходить для використання в більшості бензинових двигунів. Завдяки специфічній технології Low SAPS (з низьким вмістом Сульфатної золи, Фосфору та Сірки) ця моторна олія захищає дизельні двигуни, оснащені такими системами, як спеціальний дизельний фільтр (DPF). Це моторне масло має високу стійкість до окислення і корозії, завдяки миючим і розподільним присадкам, що містяться в ньому, зберігає двигун в чистоті, має антикорозійні і протизносні властивості. Високий індекс в'язкості
Відповідність вимогам
- Cummins CES 20081
- MB 228.31/228.51
- MAN M3677/3477/3575/3271-1
- Volvo VDS-4
- RVI RLD-3/RLD-2
- JASO DH-2
- MACK EO-N Premium Plus
- MACK EO-O Premium Plus
- CAT ECF-3
- Detroit Diesel 93K218
- MTU Oil Category 3.1/2.1
- Deutz DQC-IV-10 LA
- Scania LA
- Scania LDF-4
- Voith Class B / MB 235.28
Специфікації
- API CJ-4
- ACEA 2016 E4/E6/E7/E9
Technol Power 20W-50 – виготовлено на основі мінеральної олії, рафінованої на високому рівні, та високоякісних присадок для важких вантажівок, дизельних двигунах яких працюють з турбонаддувом або без наддуву. Ця моторна олія забезпечує виняткову стійкість до окислення і корозії, завдяки своїм детергентним і диспергуючим присадкам, підтримує чистоту двигуна, має антикорозійні, протизносні та протипінні властивості. Високий індекс в'язкості та термічна стабільність цієї олії дозволяють правильно змащувати рухомі частини двигуна у важких умовах експлуатації.
Відповідність вимогам
- MB 228.1
- MAN 3275
- CAT ECF-1a
Специфікації
- API CH-4/SJ
- ACEA E7-2016
Technol Bronze 15W-40 було розроблено для бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів та легких комерційних автомобілів попереднього покоління. Це моторне масло ідеально підходить для автомобілів з каталізаторами та неетильованим паливом. Має термостійкість і стійкість до окислення, протизносні та антикорозійні властивості, містить миючі та диспергуючі присадки, які підтримують двигун у чистоті та зберігають його потужність.
Специфікації API SF/CF
Підходить для більшості видів будівельного та сільськогосподарського обладнання, що використовує багатофункціональну продукцію типу STOU.
Експлуатаційна класифікація: Ford M2C159B, Ford M2C159C, FNH 82009201 (10W-3 82009202 (15W-30), MF M1145, MF M1144, JD J27, Форд M2C86C, MF M1135, MF1143, CAT TO-2, API GL FNHA-2-C-201.00; ACEA E3; API CG-4, CF-4, CF, CE/SF, CD/SF, CD/SE; Sperry Vickers / Eaton M2950S, Sperry Vickers / Eaton: I-280-S, Sauer Sunstrand / Danfoss Hydrostatic Trans Fluid, MF M1139, JD J20C, CNH Mat 3525, M1127A, HN420A, NH4 ZF TE-ML 05K, 07D, 06B, 06C, 07B.
VipOil Professional 15W40 застосовується для бензинових, дизельних і двигунів на скрапленому газі легкових і малих вантажних автомобілів із турбонаддувом і без. Забезпечує надійний захист двигуна навіть у важких умовах експлуатації.
VipOil Professional 15W40 — це всесезонна моторна олива, яка виготовляється з високоочищених мінеральних базових олив і збалансованого пакета присадок (мийно-диспергувальних, антиокисних, протизношувальних, антикорозійних, протипінних, присадок, що знижують температуру застигання).
Специфікації API: SG/CD
Специфікація:
ACEA E4 E7Comma рекомендує
використовувати цей продукт у таких випадках. Deutz IV-10; MAN 3277/3377; Renault Truck RXD/RLD-2; MTU 3.0; Volvo VDS-3Офіційне схвалення:
MB-Approval 228.5Напівсинтетична олива 10W-40 підходить для автомобілів з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі з впорскуванням палива, багатоклапанними та з турбонаддувом.
Застосування:- Підходить для високооборотних бензинових та дизельних двигунів, включаючи інжекторні, з турбонадувом і без нього.
- Забезпечує максимальний захист в екстремальних температурних умовах.
- Забезпечує відмінний захист двигуна в будь-яких погодних умовах, як у спеку, так і холод.
- Спеціальна напівсинтетична формула, що дозволяє продовжити термін служби двигуна, що забезпечує: температурну стійкість, низьку випаровуваність, більш високу плинність.
- Забезпечує відмінний захист двигуна від зносу.
- Уникати екстремальних температур.
- Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
- Бочки бажано зберігати у приміщенні.
- Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
- Колір: коричневий
- Індекс в'язкості: 150
- В'язкість при температурі 100°С: 13.8 ст
- В'язкість при температурі 40°С: 88 ст
- Щільність при температурі 20°С: 0.870
- В'язкість при температурі -25°С: 6500 сП
- Лужне число T.B.N.: 6.8 мг КОН/г
- Сульфатна зола: 1.0%
- Кальцій: 0.18%
- Цинк: 0.15%
- Фосфор: 0.14%
EVO Е5 10W-40 вдосконалене напівсинтетичне моторне масло. Призначено для бензинових двигунів, як нового покоління так і старих версій пасажирського і легкового комерційного транспорту. EVO Е5 10W-40 підходить також для застосування в дизельних двигунах.
EVO Е5 10W-40 створено на основі нової технології "Iron Defence". Молекули масла утворюють захисний мастильний шар на металевих поверхнях, що покращує роботу двигуна і гарантує тривалий термін служби.
Професійно розроблений пакет присадок протистоїть утворенню твердих відкладень на внутрішніх поверхнях і захищає пари тертя від зношування внаслідок безвідмовно швидкого надходження масла в двигун під час критичних моментів пуску, у тому числі при низьких температурах. EVO Е5 10W-40 гарантує стабільну в'язкість і необхідне змащування у всіх кліматичних і дорожніх умовах.
- 1
- 2
Моторне масло: бережіть серце свого автомобіля!
Моторні масла застосовуються для змащення двигунів внутрішнього згоряння поршневого і роторного типів. Вони відрізняються різними характеристиками і пропонуються у великому асортименті. Мастильний матеріал забезпечує заданий ресурс двигуна тільки в тому випадку, якщо витримує термічні, хімічні і механічні дії під час роботи. Якісне моторне масло, підібране відповідно до конструкції силового агрегату і умов експлуатації, — гарантія його якісної роботи. Економити на мастилі не варто, адже це призведе до неминучого вартісного ремонту силового агрегату.
Типи моторних масел
Моторні масла для двигунів бувають таких типів:
- Синтетичні: витратні матеріали відрізняються зниженими показниками в'язкості. Це одна з головних характеристик, на яку варто звертати увагу при покупці. Низький коефіцієнт в'язкості синтетичних моторних масел дозволяє експлуатувати двигуни за дуже високих і низьких температур в складних умовах. Масла довго служать, не окислюються, сприяють економії палива. Їх серйозний недолік — висока вартість. Підходять для використання з будь-якими типами моторів.
- Мінеральні: серед сучасних автомобілістів масла такого типу не користуються популярністю, бо вони мають високий коефіцієнт в'язкості. Переваги — коштують недорого, хороші змащувальні властивості. Недоліки — невеликий ресурс експлуатації, не підходять для спеки, потрібно додатково купувати присадки. Підходять для використання з карбюраторними двигунами.
- Напівсинтетичні: суміші синтетичних і мінеральних масел в різних пропорціях. За рахунок цього досягається потрібна в'язкість і щільність мастил для використання в певних умовах. Серед споживачів мастильні матеріали користуються попитом завдяки доступній ціні, хорошим експлуатаційним характеристикам. Недоліки такі ж, що і у мінеральних масел. Підходять для використання в інжекторних і карбюраторних двигунах.
Тип автомобільного моторного масла обов'язково вказується на упаковці. При покупці звертайте на це увагу, а який мастильний матеріал вибрати для свого автомобіля — вирішувати вам. Це потрібно робити, виходячи з умов його експлуатації і фінансових можливостей.
Стандарти моторних масел
Виробники двигунів завжди вказують, які масла повинні використовуватися під час роботи. Існує міжнародна система маркування автомастил, яка базується на індексах американської класифікації та європейського стандарту якості:
- SAE: вказується одна з основних характеристик — в'язкість. В позначенні можна побачити числа, розділені літерою W і тире. Наприклад, 10W-40. Перше число — це мінімальна температура повітря (віднімаємо від першої цифри 40, отримуємо –30 ˚С), за якої автомобільне масло може вільно прокачуватися по системі, заповнюючи порожнечі і змащуючи деталі. W — позначення високотемпературної в'язкості. Заливаючи масло в двигун, потрібно орієнтуватися не тільки на показники навколишнього середовища, але і на ступінь зношеності силового агрегату.
- API: класифікація за цією системою представлена наступним чином: API SJ, API CF-4 або API SJ / CF-4. Позначення S і C — для двигунів, що працюють на бензині і дизпаливі. Якщо моторне масло універсальне, то першою йде маркування, для яких агрегатів воно підходить найкраще. Друга літера — клас масла. Чим далі вона від початку латинського алфавіту, тим якіснішим є мастильний матеріал. Наступний символ — визначення року випуску автомобіля. Для моторів деяких марок він носить умовний характер. Наприклад, масло API SG призначене для бензинових двигунів, які випускалися з 1989 р. Щоб визначити точне призначення, потрібно скористатися спеціальними таблицями.
- ACEA: нова класифікація, яка вважається аналогом американської. Букви А і В позначають тип двигунів. У цій категорії існує 4 класи — A1 / B1-04, A3 / B3-04, A3 / B4-04, A5 / B5-04. З — масла, що відповідають жорстким вимогам Euro 4, Е — мастильні матеріали для двигунів, що працюють при великих навантаженнях (вантажний, спеціальний і інший транспорт).
Моторні масла бувають літніми (висока в'язкість), зимовими (низька в'язкість і висока плинність), всесезонними (витісняють інші види мастильних матеріалів завдяки своїй універсальності).
Якщо ви хочете купити моторне масло в Україні хорошої якості і недорого, то звертайтеся в наш інтернет-магазин Lido. Ви можете вибрати в каталозі і замовити товар онлайн з доставкою по Львову, до Києва, Харкова, Одеси, у Дніпро та інші міста України. Ми здійснюємо продаж і інших автотоварів. Ви можете придбати у нас все необхідне відносно дешево.