Моторні автомобільні масла
Знайдено: 1 - 46 серед 128 товарівСпецифікація:
ACEA E6 E9 E7; API CI-4Comma рекомендує
використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Cummins CES 20076/20078; DEUTZ DQC III-10 LA; MAN M3477; MTU TYPE 3.1; Renault Trucks RLD-2/RXD/RGD, Volvo VDS-3; Meets FPT/IVECO requirements for Euro VI engines.Офіційне схвалення:
MB-Approval 228.51Допуски виробників: MB 229.31, MB 229.51; BMW LL-04; dexos 2; VW 50200; VW 505 00Сервісна класифікація: ACEA C3; API SL CF
Застосування:- Повністю синтетичне моторне масло найвищої якості для використання у високофорсованих бензинових та дизельних двигунах.
- Підходить для автомобілів, оснащених двигунами із системами постобробки вихлопних газів.
Властивості:
- Має низький рівень фосфатної золи, фосфору та сірки, відповідає вимогам специфікацій ACEA С3. Підходить для деяких моделей BMW, Mercedes-Benz, Honda, Hyundai, Kia та Nissan.
- Забезпечує швидкий пуск двигуна за низьких температур, зберігаючи його від швидкого зносу.
- Повністю синтетична формула дозволяє при високих температурах зменшити окислення, що продовжує термін служби олії.
- Низька в'язкість знижує емісію, споживання палива та випаровування олії.
Зберігання:
- Уникати екстремальних температур.
- Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
- Бочки бажано зберігати у приміщенні.
- Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики
- Колір: Коричневий
- Індекс в'язкості: 165
- В'язкість при температурі 100°С: 11.9 ст
- В'язкість при температурі 40°С: 70 сСт
- Щільність при температурі 20°С: 0.848
- В'язкість при температурі -30°С: 6500 сП
- Лужне число T.B.N.: 6,6 мг КОН/г
- Сульфатна зола: 0.8%
- Цинк: 0,10%
- Кальцій: 0,18%
- Фосфор: 0.08%
Придатне для автомобілів, в яких передбачено використання повністю синтетичної моторної олії 5W-30 з середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки класу ACEA C2, C3 зі збільшеним міжсервісним інтервалом.
Експлуатаційна класифікація: Suitable for vehicles requiring 5W-30 mid SAPS fully synthetic ACEA C2, C3 Longlife engine oil.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2, C3; API SN/CF
Придатне для автомобілів, в яких передбачено використання повністю синтетичної моторної олії 5W-30 з середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки класу ACEA C2, C3 зі збільшеним міжсервісним інтервалом.
Експлуатаційна класифікація: Suitable for vehicles requiring 5W-30 mid SAPS fully synthetic ACEA C2, C3 Longlife engine oil.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2, C3; API SN/CF
Допуски виробників: Dexos 1:2015, GM 6094M та 4718M, Chrysler MS 6395, Ford WSS-M2C946-AСервісна класифікація: API SN ILSAC GF-5
Застосування:Ідеально підходить для використання у сучасних бензинових двигунах. Ідеально підходить для більшості сучасних корейських автомобілів.
Властивості:Забезпечує чудовий захист двигуна за будь-яких погодних умов, як у спеку, так і в холод. Дозволяє значно знизити витрату палива – є енергозберігаючим. Синтетична формула мастила продовжує термін служби двигуна.
Зберігання:Уникати екстремальних температур. Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні. Бочки бажано зберігати у приміщенні. Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики
- Щільність при 20°С: 0,845
- В'язкість при 100 °С: 11,1 сСт
- В'язкість при 40 °С: 61 сСт
- Індекс в'язкості: 177
- В'язкість при температурі -30 °С: 3600 сП
- Лужне число T.B.N.: 8,3 мг КОН/г
- Колір: Коричневий
- Сульфатна зола: 0,9%
- Цинк: 0,1%
- Кальцій: 0,13%
- Фосфор: 0,08%
- Температура спалаху: 230°С
- Температура застигання: -42°С
Допуски виробників: Dexos 1:2015, GM 6094M та 4718M, Chrysler MS 6395, Ford WSS-M2C946-AСервісна класифікація: API SN ILSAC GF-5
Застосування:Ідеально підходить для використання у сучасних бензинових двигунах. Ідеально підходить для більшості сучасних корейських автомобілів.
Властивості:Забезпечує чудовий захист двигуна за будь-яких погодних умов, як у спеку, так і в холод. Дозволяє значно знизити витрату палива – є енергозберігаючим. Синтетична формула мастила продовжує термін служби двигуна.
Зберігання:Уникати екстремальних температур. Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні. Бочки бажано зберігати у приміщенні. Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики
- Щільність при 20°С: 0,845
- В'язкість при 100 °С: 11,1 сСт
- В'язкість при 40 °С: 61 сСт
- Індекс в'язкості: 177
- В'язкість при температурі -30 °С: 3600 сП
- Лужне число T.B.N.: 8,3 мг КОН/г
- Колір: Коричневий
- Сульфатна зола: 0,9%
- Цинк: 0,1%
- Кальцій: 0,13%
- Фосфор: 0,08%
- Температура спалаху: 230°С
- Температура застигання: -42°С
Повністю синтетична високоефективна олія 0W-20 для сучасних автомобілів з бензиновими двигунами, а також для більшості автомобілів з гібридними бензиново-електричними двигунами.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. API SN; ILSAC GF-5; dexos 1:2015; Chrysler MS 6395; GM6094M & GM4718M
Повністю синтетична високоефективна олія 0W-20 для сучасних автомобілів з бензиновими двигунами, а також для більшості автомобілів з гібридними бензиново-електричними двигунами.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. API SN; ILSAC GF-5; dexos 1:2015; Chrysler MS 6395; GM6094M & GM4718M
Створено для підвищення паливної економічності.
Підходить для використання в бензинових та дизельних двигунах.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Ford WSS-M2C950-A; Jaguar Land Rover STJLR.03.5007; ACEA C2
Підходить також для сучасних моделей Land Rover та Jaguar.
Створено для підвищення паливної економічності.
Підходить для використання в бензинових та дизельних двигунах.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Ford WSS-M2C950-A; Jaguar Land Rover STJLR.03.5007; ACEA C2
Підходить також для сучасних моделей Land Rover та Jaguar.
Забезпечує чудовий захист від передчасного займання (LSPI) та захищає системи нейтралізації, включаючи фільтри сажі. Допомагає забезпечити високу економію палива відповідно до останніх вимог OEM.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. MB 229.71; Chrysler MS-12145; FIAT 9.55535-GSX; Форд WSS-M2C947-B1, Форд WSS-M2C962-A1; BMW LL17FE+; BMW LL14FE+; OV0401547; STJLR.03.5006; ILSAC GF-5; ILSAC GF-6A; ACEA C5, C6; API SP, SP RC
Офіційне схвалення: MB-Approval 229.72
Забезпечує чудовий захист від передчасного займання (LSPI) та захищає системи нейтралізації, включаючи фільтри сажі. Допомагає забезпечити високу економію палива відповідно до останніх вимог OEM.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. MB 229.71; Chrysler MS-12145; FIAT 9.55535-GSX; Форд WSS-M2C947-B1, Форд WSS-M2C962-A1; BMW LL17FE+; BMW LL14FE+; OV0401547; STJLR.03.5006; ILSAC GF-5; ILSAC GF-6A; ACEA C5, C6; API SP, SP RC
Офіційне схвалення: MB-Approval 229.72
Допуски виробників: VCC RBS0-2AEСервісна класифікація: ACEA C5, API SN
Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів Volvo з бензиновими та дизельними двигунами.
Підходить для будь-яких двигунів, що вимагають мастил із специфікацією C5.
Забезпечує високу паливну економічність.
Зберігання
- Уникати екстремальних температур.
- Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
- Бочки бажано зберігати у приміщенні.
- Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики
- Щільність при 20°С: 0,842
- В'язкість при 100 °С: 9.1 ст
- В'язкість при 40 °С: 48 сСт
- Індекс в'язкості: 180
- В'язкість при температурі -30 °С: 5600 сП
- Лужне число T.B.N.: 8.0 мг КОН/г
- Колір: Бурштиновий
- Сульфатна зола: 0.8%
- Цинк: 0,1%
- Кальцій: 0,19%
- Фосфор: 0,09%
- Температура спалаху: >200°С
- Температура застигання: -42°С
Допуски виробників: VCC RBS0-2AEСервісна класифікація: ACEA C5, API SN
Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів Volvo з бензиновими та дизельними двигунами.
Підходить для будь-яких двигунів, що вимагають мастил із специфікацією C5.
Забезпечує високу паливну економічність.
Зберігання
- Уникати екстремальних температур.
- Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
- Бочки бажано зберігати у приміщенні.
- Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики
- Щільність при 20°С: 0,842
- В'язкість при 100 °С: 9.1 ст
- В'язкість при 40 °С: 48 сСт
- Індекс в'язкості: 180
- В'язкість при температурі -30 °С: 5600 сП
- Лужне число T.B.N.: 8.0 мг КОН/г
- Колір: Бурштиновий
- Сульфатна зола: 0.8%
- Цинк: 0,1%
- Кальцій: 0,19%
- Фосфор: 0,09%
- Температура спалаху: >200°С
- Температура застигання: -42°С
Олія розроблена для забезпечення найвищих показників паливної економічності відповідно з технічними вимогами VW 508 00/509 00 за підтримки виключного захисту від зносу. Підходить лише для сучасних двигунів.
Забезпечує збільшений інтервал заміни.
Рекомендовано для деяких найновіших моделей автомобілів VAG.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Porsche C20; ACEA C5; API SN Plus.
Допуски виробників: VW 508 00, VW 509 00
Зберігання:
- Уникати екстремальних температур.
- Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
- Бочки бажано зберігати у приміщенні.
- Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики:
- Щільність при 20°С: 0,832
- В'язкість при 100 °С: 18.0 сСт
- В'язкість при 40 °С: 40 сСт
- Індекс в'язкості: 178
- В'язкість при температурі -35 °С: 3500 сП
- Лужне число T.B.N.: 8.3 мг КОН/г
- Колір: Зелений
- Сульфатна зола: 0,8%
- Цинк: 0,10%
- Кальцій: 0,19%
- Фосфор: 0,09%
- Температура спалаху: >200°С
- Температура застигання: -57°С
Для останніх моделей Ford, Opel/Vauxhall та Mercedes-Benz, що вимагають високого рівня паливної економічності та захисту від передчасного займання суміші в циліндрах. Відповідає найновішій специфікації Ford WSS-M2C952-A1.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C5; ACEA C6; API SN Plus, API SP; Dexos D; Ford WSS-M2C952-A1; MB 229.71; OV0401547; STJLR.03.5006
Для останніх моделей Ford, Opel/Vauxhall та Mercedes-Benz, що вимагають високого рівня паливної економічності та захисту від передчасного займання суміші в циліндрах. Відповідає найновішій специфікації Ford WSS-M2C952-A1.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C5; ACEA C6; API SN Plus, API SP; Dexos D; Ford WSS-M2C952-A1; MB 229.71; OV0401547; STJLR.03.5006
Специфікації: Volvo VDS-3; RVI RLD-2; MTU Type 3.1; MACK EO-N; ACEA E6/E7
Офіційно перевірено для: MAN 3477; MB-Approval 228.51
Специфікації: Volvo VDS-3; RVI RLD-2; MTU Type 3.1; MACK EO-N; ACEA E6/E7
Офіційно перевірено для: MAN 3477; MB-Approval 228.51
Специфікації: Volvo VDS-3; RVI RLD-2; MTU Type 3.1; MACK EO-N; ACEA E6/E7
Офіційно перевірено для: MAN 3477; MB-Approval 228.51
Підходить для важких дизельних двигунів, у тому числі з турбонаддувом та безнаддувних.
Ідеально для захисту двигуна.
Експлуатаційна класифікація: ACEA A3/B4 E7; API CI-4 SL
Comma рекомендує використовувати цей продукт у таких випадках: MAN 3275; Cummins CES 20071/72/76/77/78; Renault RLD; MACK EO-M+; MTU Type 2; CAT ECF-1a
Офіційне схвалення: MB-Approval 228.3; Volvo VDS-3; MACK EO-N; Renault RLD-2
Офіційно одобрено: Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5004
Специфікації: MAN M3275; MTU TYPE 2; MACK EO-M+; CUMMINS CES 20077/78; ACEA A3/B4 E7, API CI-4
Офіційно перевірено для: MB-Approval 228.3; Volvo VDS-3; Renault RLD-2; MACK EO-N
Специфікації: MAN M3275; MTU TYPE 2; MACK EO-M+; CUMMINS CES 20077/78 ACEA A3/B4 E7, API CI-4
Офіційно перевірено для: MB-Approval 228.3; Volvo VDS-3; Renault RLD-2; MACK EO-N
Специфікації: MAN M3275; MTU TYPE 2; MACK EO-M+; CUMMINS CES 20077/78 ACEA A3/B4 E7, API CI-4
Офіційно перевірено для: MB-Approval 228.3; Volvo VDS-3; Renault RLD-2; MACK EO-N
Специфікації: FORD WSS-M2C913-A, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-C; ACEA A5/B5; API SL CF
Специфікації: FORD WSS-M2C913-A, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-C; ACEA A5/B5; API SL CF
Специфікації: FORD WSS-M2C913-A, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-C; ACEA A5/B5; API SL CF
Специфікації: MB 226.51; ACEA C4
Офіційно одобрено: Перевірено для Renault відповідно до RN0720
Специфікації: MB 226.51; ACEA C4
Офіційно одобрено: Перевірено для Renault відповідно до RN0720
Специфікації: GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; MB 229.5; VW 502 00, VW 505 00; ACEA A3/B4; API SL CF
Офіційно одобрено: Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5004
Специфікації: WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A ; ACEA A5/B5; API SL CF
Офіційно одобрено: Перевірено для Ford відповідно до WSS-M2C-913-D; Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5003
Специфікації: WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A ; ACEA A5/B5; API SL CF
Офіційно одобрено: Перевірено для Ford відповідно до WSS-M2C-913-D; Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5003
Специфікації: WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A ; ACEA A5/B5; API SL CF
Офіційно одобрено: Перевірено для Ford відповідно до WSS-M2C-913-D; Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5003
Специфікації: WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A ; ACEA A5/B5; API SL CF
Офіційно одобрено: Перевірено для Ford відповідно до WSS-M2C-913-D; Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5003
Специфікації: WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A ; ACEA A5/B5; API SL CF
Офіційно одобрено: Перевірено для Ford відповідно до WSS-M2C-913-D; Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5003
Специфікації: ACEA A3/B3, API SL CF
Специфікації: ACEA A3/B3, API SL CF
Специфікації: ACEA A3/B3, API SL CF
Специфікації: ACEA A3/B3, API SL CF
Специфікації: ACEA A3/B3, API SL CF
Повністю синтетична олива 5W-30 для автомобілів групи VW/Audi з бензиновими та дизельними двигунами, розрахована на довгий термін служби. Низька в'язкість забезпечує швидкий струм масла під час запуску.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. VW 50400, VW 50700; ACEA C3
Повністю синтетична олива 5W-30 для автомобілів групи VW/Audi з бензиновими та дизельними двигунами, розрахована на довгий термін служби. Низька в'язкість забезпечує швидкий струм масла під час запуску.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. VW 50400, VW 50700; ACEA C3
Повністю синтетична олива 5W-30 для автомобілів групи VW/Audi з бензиновими та дизельними двигунами, розрахована на довгий термін служби. Низька в'язкість забезпечує швидкий струм масла під час запуску.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. VW 50400, VW 50700; ACEA C3
Специфікації: MB 229.1; VW 501 01, VW 505 00; ACEA A3/B3; API SL CF
Моторне масло: бережіть серце свого автомобіля!
Моторні масла застосовуються для змащення двигунів внутрішнього згоряння поршневого і роторного типів. Вони відрізняються різними характеристиками і пропонуються у великому асортименті. Мастильний матеріал забезпечує заданий ресурс двигуна тільки в тому випадку, якщо витримує термічні, хімічні і механічні дії під час роботи. Якісне моторне масло, підібране відповідно до конструкції силового агрегату і умов експлуатації, — гарантія його якісної роботи. Економити на мастилі не варто, адже це призведе до неминучого вартісного ремонту силового агрегату.
Типи моторних масел
Моторні масла для двигунів бувають таких типів:
- Синтетичні: витратні матеріали відрізняються зниженими показниками в'язкості. Це одна з головних характеристик, на яку варто звертати увагу при покупці. Низький коефіцієнт в'язкості синтетичних моторних масел дозволяє експлуатувати двигуни за дуже високих і низьких температур в складних умовах. Масла довго служать, не окислюються, сприяють економії палива. Їх серйозний недолік — висока вартість. Підходять для використання з будь-якими типами моторів.
- Мінеральні: серед сучасних автомобілістів масла такого типу не користуються популярністю, бо вони мають високий коефіцієнт в'язкості. Переваги — коштують недорого, хороші змащувальні властивості. Недоліки — невеликий ресурс експлуатації, не підходять для спеки, потрібно додатково купувати присадки. Підходять для використання з карбюраторними двигунами.
- Напівсинтетичні: суміші синтетичних і мінеральних масел в різних пропорціях. За рахунок цього досягається потрібна в'язкість і щільність мастил для використання в певних умовах. Серед споживачів мастильні матеріали користуються попитом завдяки доступній ціні, хорошим експлуатаційним характеристикам. Недоліки такі ж, що і у мінеральних масел. Підходять для використання в інжекторних і карбюраторних двигунах.
Тип автомобільного моторного масла обов'язково вказується на упаковці. При покупці звертайте на це увагу, а який мастильний матеріал вибрати для свого автомобіля — вирішувати вам. Це потрібно робити, виходячи з умов його експлуатації і фінансових можливостей.
Стандарти моторних масел
Виробники двигунів завжди вказують, які масла повинні використовуватися під час роботи. Існує міжнародна система маркування автомастил, яка базується на індексах американської класифікації та європейського стандарту якості:
- SAE: вказується одна з основних характеристик — в'язкість. В позначенні можна побачити числа, розділені літерою W і тире. Наприклад, 10W-40. Перше число — це мінімальна температура повітря (віднімаємо від першої цифри 40, отримуємо –30 ˚С), за якої автомобільне масло може вільно прокачуватися по системі, заповнюючи порожнечі і змащуючи деталі. W — позначення високотемпературної в'язкості. Заливаючи масло в двигун, потрібно орієнтуватися не тільки на показники навколишнього середовища, але і на ступінь зношеності силового агрегату.
- API: класифікація за цією системою представлена наступним чином: API SJ, API CF-4 або API SJ / CF-4. Позначення S і C — для двигунів, що працюють на бензині і дизпаливі. Якщо моторне масло універсальне, то першою йде маркування, для яких агрегатів воно підходить найкраще. Друга літера — клас масла. Чим далі вона від початку латинського алфавіту, тим якіснішим є мастильний матеріал. Наступний символ — визначення року випуску автомобіля. Для моторів деяких марок він носить умовний характер. Наприклад, масло API SG призначене для бензинових двигунів, які випускалися з 1989 р. Щоб визначити точне призначення, потрібно скористатися спеціальними таблицями.
- ACEA: нова класифікація, яка вважається аналогом американської. Букви А і В позначають тип двигунів. У цій категорії існує 4 класи — A1 / B1-04, A3 / B3-04, A3 / B4-04, A5 / B5-04. З — масла, що відповідають жорстким вимогам Euro 4, Е — мастильні матеріали для двигунів, що працюють при великих навантаженнях (вантажний, спеціальний і інший транспорт).
Моторні масла бувають літніми (висока в'язкість), зимовими (низька в'язкість і висока плинність), всесезонними (витісняють інші види мастильних матеріалів завдяки своїй універсальності).
Якщо ви хочете купити моторне масло в Україні хорошої якості і недорого, то звертайтеся в наш інтернет-магазин Lido. Ви можете вибрати в каталозі і замовити товар онлайн з доставкою по Львову, до Києва, Харкова, Одеси, у Дніпро та інші міста України. Ми здійснюємо продаж і інших автотоварів. Ви можете придбати у нас все необхідне відносно дешево.