Моторні автомобільні масла
Знайдено: 1 - 46 серед 283 товариEVO ULTIMATE R 5W30 — високоякісне синтетичне моторне мастило, створене за новітніми технологіями на основі спеціально підібраних синтетичних базових мастил, з властивістю економії палива.
Олива забезпечує економію палива, рекомендується для бензинових і дизельних двигунів, з турбонаддувом або без, для легкових автомобілів і малого комерційного транспорту. Завдяки особливому складу цей продукт можна використовувати в транспортних засобах, для яких потрібні специфікації Renault RN0720, MB 229. 51, MB 226. 51 і обладнані сучасними триходовими каталізаторами та дизельними сажовими фільтрами. Завдяки низькому вмісту SAPS ця моторна олива збільшує термін експлуатації сажевого фільтра для дизельних двигунів.
Переваги
- Менші витрати палива
- Підходить для сучасних каталізаторів і сажових фільтрів (DPF)
- Низький рівень утворення золи (низький рівень SAPS)
- Швидкий холодний старт
- Утворення надійної оливної плівки за високих температур
- Гарні мийні та розчинні властивості
- Надійний захист від зносу, корозії й піноутворення
ПАТ-масло зроблено на основі поліальфаолефінів. Спільно з функціонально активними присадками робить його олією вищої категорії.
Характеристики
- значно зменшує витрати палива: близько 5% у режимі звичайної експлуатації та близько 10% під час холодного запуску;
- прекрасне прокачування через всю систему мастила;
- значно підвищено стійкість до холодних зимових температур;
- висока міцність масляної плівки допомагає краще захистити механізм двигуна від зносу;
- стійко до саморозпаду та окислення, внаслідок чого економиться, як масло, так і паливо.
Застосування
Синтетичне масло Ево Алтиміт Айконік 0W-40 розроблене для двигунів бензин/дизель у легкових автомобілях та малотоннажних вантажівках. Не застосовувати в моторах із сажевим фільтром.
Допуски та специфікації: API SN/CF, ACEA A3/B4, MB 229.3/229.5, VW 502.00/505.00, BMW LL-01, GM-LL-A-025/GM-LL-B-025, RN 710, Porsche A40
EVO ULTIMATE F 5W30- Нова високотехнологічна олія, вироблена за Low SAPS технологією для сучасних моделей авто з бензиновими багатоступінчастими каталітичними нейтралізаторами або дизельними сажовими фільтрами, яким висуваються вимоги екологічних норм Євро 4 та Євро 5. EVO ULTIMATE F 5W-30 виготовлений на преміальній, повністю синтетичній, основі використанням пакету активних присадок, який включає модифікатори в'язкості, інгібітори корозії антифрикційні, протипінні, миючі, стабілізуючі та багато інших, що в сукупності забезпечують чудовий захист мотора від зносу, його високу продуктивність, високий рівень економії палива і скорочення кількості шкідливих елементів . Продукт EVO ULTIMATE F 5W-30 відрізняється високою стійкістю до старіння та окислення.
Переваги:
- Універсальний продукт, який відповідає допуску FORD WSS-M2C913-D та вимогам міжнародних класифікацій.
- Підтримує систему обробки вихлопних газів у чистоті, не допускає збої у роботі та продовжує безвідмовний термін служби.
- Захищає пари тертя від виникнення сколів і задир навіть при агресивному водінні.
- Гарантує швидкий та легкий холодний пуск у зимовий період.
Допуски ОЕМ: Ford WSS-M2C913-D
Висококласне спеціалізоване масло для чотиритактних човнових моторів. Виробляється на основі ретельно підібраних мінеральних масел високої міри очищення від сторонніх домішок, доповнених синтетичними компонентами і унікальними присадками, які сприяють максимальній потужності двигуна і гарантують відмінний захист від корозії навіть при дії солоної води. Фірмова технологія з використанням молібдену і цинку забезпечує всебічну захист від зносу і продовжує безвідмовний термін служби мотора.
Переваги:
- Відповідає жорстким вимогам міжнародної класифікації NMMA FC-W і повністю сумісна з сучасними зовнішніми чотиритактними човновими моторами, у тому числі виробництва Mercury, Yamaha і Suzuki, а також із зовнішніми двигунами попередніх поколінь.
- Захищає всі елементи від зносу і виникнення механічних дефектів при будь-яких видах експлуатації.
- Підтримує двигун в чистоті, перешкоджає відкладенню сажових, нагарні і лакових утворень.
- Активно захищає від виникнення іржі навіть в умовах роботи в солоній воді.
- Скорочує витрату палива і кількість викидів у вихлопних газах.
Основні характеристики:
В'язкість: 10W-30 Вид палива: бензин Призначення мастила: для генератора, для моторних човнів Тип двигуна: чотиритактний Допуск API: SJ, SL Допуски та специфікації: API:SJ, API:SL, NMMA FC-W
Це моторне масло малої в'язкості для бензинових і дизельних двигунів. Воно об'єднує в собі хорошу текучість при низьких температурах і низький вміст золи, при цьому відрізняючись чудовими миючими та диспергуючі властивості.
Допуски
- ACEA A2
- ACEA B2
- API SJ/CF
- JASO MA
Це повністю синтетичний мастильний матеріал, створений на основі ретельно відібраних високоякісних базових олив та присадок останнього покоління. Він відповідає високим вимогам, що пред'являються до газових двигунів із турбокомпресором, газових двигунів та двопаливних пасажирських автомобілів. Температура згоряння палива в газових двигунах вища, тому в цій оливі використана спеціальна технологія для захисту клапанів та нейтралізації кислотних з'єднань.
Ця олива використовується в пасажирських автомобілях із газовими двигунами на ЗНГ, ЗПГ або з двома типами палива. Висока якість оливи дає змогу збільшити інтервали заміни відповідно до технічних вимог виробників.
Переваги
- Комплексний захист газового двигуна: виняткова чистота та довговічність двигуна
- Холодний запуск: чудова текучість за низьких температур
- Збільшення інтервалів заміни мастила
Завдяки низькій в'язкості та чудовій рідкості ця олива гарантує простий холодний пуск і допомагає знизити зношування газового двигуна. Сучасний набір присадок гарантує чистоту та довговічність двигуна, навіть у складних умовах експлуатації та за високої температури згоряння.
Специфікації
ACEA: A3/B4-12 ACEA: C3-08 API: SN/CF
Допуски OEM: FIAT: 9.55535-T2 MB: 226.5 MB: 229.3 Renault: RN 0700 Renault: RN 0710 VW: 502 00 VW: 505 00
Це повністю синтетичний мастильний матеріал, створений на основі ретельно відібраних високоякісних базових олив. Він спеціально розроблений для відповідності найсуворішим специфікаціям VW, що є на сьогодні, — VW 504.00 і 507.00. Ця олива із середнім вмістом SAPS відповідає стандартам Euro 4, 5 і 6 і забезпечує захист дизельного сажового фільтра.
Застосування
Зворотна сумісність: 504.00 і 507.00 перевершують усі попередні специфікації VW. Підходить практично для всіх автомобілів VAG Group зі збільшеним інтервалом заміни оливи (30 000 км або 2 роки). Суміш спеціально розроблена для бензинових двигунів із турбонаддувом і прямим уприскуванням палива (TGDI) зменшеного розміру, щоб скоротити несприятливі наслідки раннього запалювання на низьких обертах (LSPI).
Характеристики
Захист систем очищення відпрацьованих газів: повний захист системи очищення відпрацьованих газів. Комплексний захист двигуна: виняткова чистота та довговічність двигуна. Економія пального: зниження витрати палива та рівня викидів CO2.
Продуктивність
Олива малої в'язкості, знижує викиди CO2 і забезпечує економію палива не менш ніж 2%. Містить унікальний набір присадок, що знижують старіння і збільшують інтервали заміни оливи. Довговічність двигуна підтверджена вимогливими тестами на зношування й чистоту двигуна.
Допуски ОЕМ:
BMW Longlife Oil 04 MB 229.31 MB 229.51 MB 229.52 Porsche C30 VW 503.01 VW 504.00 VW 507.00Специфікації ACEA:
C2/C3Специфікації API:
SN+ SPЦей повністю синтетичний мастильний матеріал, створений на основі ретельно відібраних високоякісних базових олив, спеціально розроблений для двигунів PSA EURO VI Blue HDi DW10F із системою додаткового очищення вихлопних газів та турбокомпресором. Для їхніх технічних характеристик потрібна олива високої стійкості, що забезпечить тривалі інтервали заміни. Це також стосується застосування біопалива.
Економія палива становить 4,2%, порівнюючи з еталонною оливою 5W40. Цей продукт був спочатку розроблений для обов'язкового використання у двигунах PSA EURO VI Blue HDi DW10F, зокрема у двигунах, обладнаних e-HDI із застосуванням технології "Stop&Start". Цей продукт також підходить для інших пасажирських автомобілів від OEM-виробників, для яких потрібна ця ступінь в'язкості та показники ACEA C2, завдяки чому гарантується придатність цієї оливи для великої кількості різних автомобілів. Оптимальний склад для сучасних автомобілів зі збільшеним інтервалом заміни оливи.
Комплексний захист двигуна: ефективне підтримання чистоти двигуна. Економія пального: чудова економія палива та зниження викидів CO2. Холодний запуск: чудова текучість за низьких температур.
Завдяки низькій в'язкості та чудовій течкості ця олива неабияк підвищує паливну економію, знижує зношування й викиди CO2. Оптимізований набір присадок запобігає утворенню сажі та відкладень, підтримує чистоту двигуна.
Допуски ОЕМ:
Fiat 9.55535 - DS1 Fiat 9.55535 - GS1 Iveco 18-1811 classe S1 PSA B71 2312Специфікації ACEA:
C2Це повністю синтетичний мастильний матеріал, створений на основі ретельно відібраних високоякісних базових олив. Він спеціально створений для відповідності найсуворішим специфікаціям VW, наявним на цей момент, — VW 504.00 і 507.00, а також вимогам Long Life III VAG Group. Це мастило із середнім вмістом SAPS, що відповідає нормам Euro 4 та Euro 5, забезпечує захист дизельного сажового фільтра. Завдяки коефіцієнту в'язкості досягається ефективніша витрата палива, що перевищує коефіцієнт 5W30.
Застосування
Зворотна сумісність: 504.00 і 507.00 перекриває всі попередні специфікації VW (502.00, 503.00, 503.01, 505.00, 506.00 і 506.01). Всі автомобілі VAG Group (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) зі збільшеним інтервалом заміни мастила (30 000 км або 2 роки) від 2007 р.
Примітка: Для двигунів V10 TDI й 5-циліндрового 2.5 TDI до 2007 р., коли використовувалася специфікація 506.01, не рекомендується застосовувати цю оливу. Для двигунів першого покоління з насос-форсунками необхідно використовувати специфікацію 505.01.
Характеристики
- Захист системи очищення вихлопних газів: максимальний захист систем очищення вихлопних газів.
- Комплексний захист двигуна: виняткова чистота та довговічність двигуна.
- Економія палива: зниження рівня споживання палива та викидів СО2.
Продуктивність
Олива малої в'язкості, знижує викиди CO2 і забезпечує економію палива не менш ніж 2%. Містить унікальний комплект присадок, що знижують старіння і збільшують інтервали заміни оливи. Довговічність двигуна підтверджена вимогливими тестами на зношування й чистоту двигуна.
Завдяки низькій в'язкості та чудовій течкості ця олива неабияк підвищує паливну економію, знижує зношування й викиди CO2. Оптимізований набір присадок запобігає утворенню сажі та відкладень, підтримує чистоту двигуна. Застосування Цей продукт був спеціально розроблений для відповідності високим вимогам стандарту ILSAC GF-6 B щодо економії палива та контролю за викидами CO2. Це мастило забезпечує рівень продуктивності, який відповідає вимогам пасажирських автомобілів із бензиновими двигунами азійських і американських виробників.
Комплексний захист двигуна: ефективне підтримання чистоти двигуна. Економія пального: чудова економія палива та зниження викидів CO2. Холодний запуск: чудова текучість за низьких температур.
Це високотехнологічна олива з низьким коефіцієнтом в'язкості та високим ступенем рідкості гарантує швидкий холодний запуск і неабияк знижує зношування, сприяючи економії палива. Вдосконалений набір присадок забезпечує довговічність двигуна.
Специфікації API: SN+ SN+/RC SP SP/RC Стандарти ILSAC: GF-6b
Це дуже високоякісне мінеральне мало з чудовими характеристиками. Воно було модернізовано, щоб відповідати та перевищувати вимоги ACEA A3/B4-08. Воно підходить для більшості 4-тактних бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів, а також легких вантажівок.
Застосування:
- 4-тактні бензинові двигуни легкових автомобілів (багатоклапанні, з турбонаддувом тощо);
- 4-тактні дизельні двигуни з турбонаддувом або без нього;
- висока сумісність із біодизельним паливом доведена великими польовими випробуваннями.
- Комплексний захист двигуна: чистота та захист двигуна.
- Продуктивність: Надійний склад масла забезпечує чистоту двигуна, знижує окислення та захищає від утворень осаду, сажі та нагару на поршні.
- Масло має достатню плинність при низьких температурах і стійку в'язкість при високих температурах.
Характеристики:
Специфікації та допуски:
ACEA: A3/B3-10 ACEA: A3/B4-08 API: SL/CF ОЕМ: Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2 Mercedes-Benz MB 229.1 Peugeot, Citroen PSA B71 2295 VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) VW 501 01, VW 505 00
Тип двигуна: Бензин, Дизель
Моторне масло: бережіть серце свого автомобіля!
Моторні масла застосовуються для змащення двигунів внутрішнього згоряння поршневого і роторного типів. Вони відрізняються різними характеристиками і пропонуються у великому асортименті. Мастильний матеріал забезпечує заданий ресурс двигуна тільки в тому випадку, якщо витримує термічні, хімічні і механічні дії під час роботи. Якісне моторне масло, підібране відповідно до конструкції силового агрегату і умов експлуатації, — гарантія його якісної роботи. Економити на мастилі не варто, адже це призведе до неминучого вартісного ремонту силового агрегату.
Типи моторних масел
Моторні масла для двигунів бувають таких типів:
- Синтетичні: витратні матеріали відрізняються зниженими показниками в'язкості. Це одна з головних характеристик, на яку варто звертати увагу при покупці. Низький коефіцієнт в'язкості синтетичних моторних масел дозволяє експлуатувати двигуни за дуже високих і низьких температур в складних умовах. Масла довго служать, не окислюються, сприяють економії палива. Їх серйозний недолік — висока вартість. Підходять для використання з будь-якими типами моторів.
- Мінеральні: серед сучасних автомобілістів масла такого типу не користуються популярністю, бо вони мають високий коефіцієнт в'язкості. Переваги — коштують недорого, хороші змащувальні властивості. Недоліки — невеликий ресурс експлуатації, не підходять для спеки, потрібно додатково купувати присадки. Підходять для використання з карбюраторними двигунами.
- Напівсинтетичні: суміші синтетичних і мінеральних масел в різних пропорціях. За рахунок цього досягається потрібна в'язкість і щільність мастил для використання в певних умовах. Серед споживачів мастильні матеріали користуються попитом завдяки доступній ціні, хорошим експлуатаційним характеристикам. Недоліки такі ж, що і у мінеральних масел. Підходять для використання в інжекторних і карбюраторних двигунах.
Тип автомобільного моторного масла обов'язково вказується на упаковці. При покупці звертайте на це увагу, а який мастильний матеріал вибрати для свого автомобіля — вирішувати вам. Це потрібно робити, виходячи з умов його експлуатації і фінансових можливостей.
Стандарти моторних масел
Виробники двигунів завжди вказують, які масла повинні використовуватися під час роботи. Існує міжнародна система маркування автомастил, яка базується на індексах американської класифікації та європейського стандарту якості:
- SAE: вказується одна з основних характеристик — в'язкість. В позначенні можна побачити числа, розділені літерою W і тире. Наприклад, 10W-40. Перше число — це мінімальна температура повітря (віднімаємо від першої цифри 40, отримуємо –30 ˚С), за якої автомобільне масло може вільно прокачуватися по системі, заповнюючи порожнечі і змащуючи деталі. W — позначення високотемпературної в'язкості. Заливаючи масло в двигун, потрібно орієнтуватися не тільки на показники навколишнього середовища, але і на ступінь зношеності силового агрегату.
- API: класифікація за цією системою представлена наступним чином: API SJ, API CF-4 або API SJ / CF-4. Позначення S і C — для двигунів, що працюють на бензині і дизпаливі. Якщо моторне масло універсальне, то першою йде маркування, для яких агрегатів воно підходить найкраще. Друга літера — клас масла. Чим далі вона від початку латинського алфавіту, тим якіснішим є мастильний матеріал. Наступний символ — визначення року випуску автомобіля. Для моторів деяких марок він носить умовний характер. Наприклад, масло API SG призначене для бензинових двигунів, які випускалися з 1989 р. Щоб визначити точне призначення, потрібно скористатися спеціальними таблицями.
- ACEA: нова класифікація, яка вважається аналогом американської. Букви А і В позначають тип двигунів. У цій категорії існує 4 класи — A1 / B1-04, A3 / B3-04, A3 / B4-04, A5 / B5-04. З — масла, що відповідають жорстким вимогам Euro 4, Е — мастильні матеріали для двигунів, що працюють при великих навантаженнях (вантажний, спеціальний і інший транспорт).
Моторні масла бувають літніми (висока в'язкість), зимовими (низька в'язкість і висока плинність), всесезонними (витісняють інші види мастильних матеріалів завдяки своїй універсальності).
Якщо ви хочете купити моторне масло в Україні хорошої якості і недорого, то звертайтеся в наш інтернет-магазин Lido. Ви можете вибрати в каталозі і замовити товар онлайн з доставкою по Львову, до Києва, Харкова, Одеси, у Дніпро та інші міста України. Ми здійснюємо продаж і інших автотоварів. Ви можете придбати у нас все необхідне відносно дешево.