Моторні автомобільні масла

Знайдено: 1 - 46 серед 57 товарів
Артикул: 8339479
 
Специфікації і допуски:
ACEA C5
API SN+, SN/RC
ILSAC GF-5
OEM BMW BMW Longlife-17FE+
OEM General Motors GM DexosD
OEM Mercedes Benz MB 229.71
OEM Volvo Volvo VCC RBS0 -2AE
Тип двигуна: Бензин, Дизель
2 038грн.
Артикул: 8339370
 
Специфікації і допуски:
ACEA C5
API SN+, SN/RC
ILSAC GF-5
OEM BMW BMW Longlife-17FE+
OEM General Motors GM DexosD
OEM Mercedes Benz MB 229.71
OEM Volvo Volvo VCC RBS0 -2AE
Тип двигуна: Бензин, Дизель
1 632грн.
Артикул: 8339271
 
Специфікації і допуски:
ACEA C5
API SN+, SN/RC
ILSAC GF-5
OEM BMW BMW Longlife-17FE+
OEM General Motors GM DexosD
OEM Mercedes Benz MB 229.71
OEM Volvo Volvo VCC RBS0 -2AE
Тип двигуна: Бензин, Дизель
453грн.
Артикул: 8331336
 
Специфікації і допуски:
ACEA C5
API SN+
OEM Porsche Porsche C-20
OEM VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) VW 508 00, VW 509 00
Тип двигуна: Бензин, Дизель
2 476грн.
Артикул: 216251
 
Нове синтетичне масло зі зниженою в'язкістю та високою паливною економічністю. Спеціально розроблено для використання в бензинових та дизельних двигунах виробництва Volvo, у тому числі турбованих та обладнаних багатоступінчастими каталітичними нейтралізаторами або сажовими фільтрами, яким наказано використання масел, що відповідають вимогам фірмової класифікації Volvo VCC RBS0-2AE або міжнародних специфікацій АСЕА С5 та API. Специфікації і допуски:
ACEA C5
API SN
Volvo VCC RBS0-2AE
2 306грн.
Артикул: 15CC95
 

Моторне масло Edge (1L +) SAE 0W20 API ILSAC GF-6A; SP; ACEA C5; CHRYSLER MS-6395; FIAT 9.55535-CR1; FIAT 9.55535-GSX/DSX; FORD WSS-M2C947-A; GM DEXOS1 GEN2; MB 229.71; OPEL/VAUXHALL OV0401547

Повністю синтетична моторна олива Castrol EDGE Professional виготовлена з використанням новітньої технології TITANIUM FST. Технологія TITANIUM FST фізично змінює поведінку оливи Castrol EDGE PROFESSIONAL в умовах екстремальних навантажень. Основою технології TITANIUM FST є полімерні металоорганічні сполуки, що містять титан. Таким чином, титан стає компонентом оливи та працює в унісон з технологією посиленої масляної плівки Fluid Strength Technology (FST). Випробування підтвердили, що TITANIUM FST вдвічі збільшує міцність масляної плівки, запобігаючи її розриву та знижуючи тертя для максимальної продуктивності двигуна.

Використовуючи досвід співпраці з автовиробниками, ми застосували технологію, яка раніше використовувалася лише при виробництві оливи для конвеєрної заливки. Моторна олива Castrol EDGE Professional пройшла багаторівневу мікрофільтрацію. Контроль якості здійснюється за допомогою нової технології оптичного вимірювання кількості частинок Castrol – Optical Particle Measurement System (OPMS). Castrol EDGE Professional – перша у світі олива, сертифікована як CO2-нейтральна відповідно до світових стандартів.

Застосування Castrol EDGE Professional E C5 0W20 призначений для бензинових та дизельних двигунів автомобілів, в яких виробник наказує використовувати моторні оливи, що відповідають галузевому стандарту ACEA С5 та класу в'язкості SAE 0W20. Castrol EDGE Professional E C5 0W20 схвалено для двигунів автомобілів, що вимагають застосування мастильних матеріалів, апробованих згідно зі специфікацією STJLR.03.5006 у мірі в'язкості SAE 0W20.

Переваги:

  • пригнічує утворення відкладень, сприяючи підвищенню швидкості реакції автомобіля на натискання педалі акселератора;
  • забезпечує неперевершений рівень захисту деталей у різних умовах руху та широкому діапазоні температур;
  • підтримує максимальну потужність двигуна, навіть в умовах тривалої інтенсивної експлуатації; підвищує ефективність роботи двигуна (підтверджено незалежними випробуваннями);
  • дозволяє досягти найвищого рівня економії палива.

Специфікації/допуски: ACEA C5;
API SP;
ILSAC GF-6;
Meets Chrysler MS 6395;
GM dexos1 Gen 2;
Jaguar Land Rover engine oil specification STJLR.03.5006;
MB-Approval 229.71;
Opel OV0401547;
Meets Fiat 9.55535-CR1;
Meets Fiat 9.55535-GSX;
Meets Ford WSS-M2C947-A;
Meets Ford WSS-M2C947-B1

2 771грн.
Артикул: 15CC94
 

Моторне масло Edge (1L +) SAE 0W20 API ILSAC GF-6A; SP; ACEA C5; CHRYSLER MS-6395; FIAT 9.55535-CR1; FIAT 9.55535-GSX/DSX; FORD WSS-M2C947-A; GM DEXOS1 GEN2; MB 229.71; OPEL/VAUXHALL OV0401547

Повністю синтетична моторна олива Castrol EDGE Professional виготовлена з використанням новітньої технології TITANIUM FST. Технологія TITANIUM FST фізично змінює поведінку оливи Castrol EDGE PROFESSIONAL в умовах екстремальних навантажень. Основою технології TITANIUM FST є полімерні металоорганічні сполуки, що містять титан. Таким чином, титан стає компонентом оливи та працює в унісон з технологією посиленої масляної плівки Fluid Strength Technology (FST). Випробування підтвердили, що TITANIUM FST вдвічі збільшує міцність масляної плівки, запобігаючи її розриву та знижуючи тертя для максимальної продуктивності двигуна.

Використовуючи досвід співпраці з автовиробниками, ми застосували технологію, яка раніше використовувалася лише при виробництві оливи для конвеєрної заливки. Моторна олива Castrol EDGE Professional пройшла багаторівневу мікрофільтрацію. Контроль якості здійснюється за допомогою нової технології оптичного вимірювання кількості частинок Castrol – Optical Particle Measurement System (OPMS). Castrol EDGE Professional – перша у світі олива, сертифікована як CO2-нейтральна відповідно до світових стандартів.

Застосування Castrol EDGE Professional E C5 0W20 призначений для бензинових та дизельних двигунів автомобілів, в яких виробник наказує використовувати моторні оливи, що відповідають галузевому стандарту ACEA С5 та класу в'язкості SAE 0W20. Castrol EDGE Professional E C5 0W20 схвалено для двигунів автомобілів, що вимагають застосування мастильних матеріалів, апробованих згідно зі специфікацією STJLR.03.5006 у мірі в'язкості SAE 0W20.

Переваги:

  • пригнічує утворення відкладень, сприяючи підвищенню швидкості реакції автомобіля на натискання педалі акселератора;
  • забезпечує неперевершений рівень захисту деталей у різних умовах руху та широкому діапазоні температур;
  • підтримує максимальну потужність двигуна, навіть в умовах тривалої інтенсивної експлуатації; підвищує ефективність роботи двигуна (підтверджено незалежними випробуваннями);
  • дозволяє досягти найвищого рівня економії палива.

Специфікації/допуски: ACEA C5;
API SP;
ILSAC GF-6;
Meets Chrysler MS 6395;
GM dexos1 Gen 2;
Jaguar Land Rover engine oil specification STJLR.03.5006;
MB-Approval 229.71;
Opel OV0401547;
Meets Fiat 9.55535-CR1;
Meets Fiat 9.55535-GSX;
Meets Ford WSS-M2C947-A;
Meets Ford WSS-M2C947-B1

745грн.
Артикул: NRG4L
 

Повністю синтетична високоефективна олія 0W-20 для сучасних автомобілів з бензиновими двигунами, а також для більшості автомобілів з гібридними бензиново-електричними двигунами.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. API SN; ILSAC GF-5; dexos 1:2015; Chrysler MS 6395; GM6094M & GM4718M

1 781грн.
1 692грн.
Артикул: NRG1L
 

Повністю синтетична високоефективна олія 0W-20 для сучасних автомобілів з бензиновими двигунами, а також для більшості автомобілів з гібридними бензиново-електричними двигунами.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. API SN; ILSAC GF-5; dexos 1:2015; Chrysler MS 6395; GM6094M & GM4718M

408грн.
388грн.
Артикул: ECOZ5L
 

Забезпечує чудовий захист від передчасного займання (LSPI) та захищає системи нейтралізації, включаючи фільтри сажі. Допомагає забезпечити високу економію палива відповідно до останніх вимог OEM.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. MB 229.71; Chrysler MS-12145; FIAT 9.55535-GSX; Форд WSS-M2C947-B1, Форд WSS-M2C962-A1; BMW LL17FE+; BMW LL14FE+; OV0401547; STJLR.03.5006; ILSAC GF-5; ILSAC GF-6A; ACEA C5, C6; API SP, SP RC

Офіційне схвалення: MB-Approval 229.72

2 738грн.
2 601грн.
Артикул: ECOZ1L
 

Забезпечує чудовий захист від передчасного займання (LSPI) та захищає системи нейтралізації, включаючи фільтри сажі. Допомагає забезпечити високу економію палива відповідно до останніх вимог OEM.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. MB 229.71; Chrysler MS-12145; FIAT 9.55535-GSX; Форд WSS-M2C947-B1, Форд WSS-M2C962-A1; BMW LL17FE+; BMW LL14FE+; OV0401547; STJLR.03.5006; ILSAC GF-5; ILSAC GF-6A; ACEA C5, C6; API SP, SP RC

Офіційне схвалення: MB-Approval 229.72

587грн.
558грн.
Артикул: ECOV5L
 

Допуски виробників: VCC RBS0-2AE
Сервісна класифікація: ACEA C5, API SN

Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів Volvo з бензиновими та дизельними двигунами.

Підходить для будь-яких двигунів, що вимагають мастил із специфікацією C5.

Забезпечує високу паливну економічність.

Зберігання

  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.

Характеристики

  • Щільність при 20°С: 0,842
  • В'язкість при 100 °С: 9.1 ст
  • В'язкість при 40 °С: 48 сСт
  • Індекс в'язкості: 180
  • В'язкість при температурі -30 °С: 5600 сП
  • Лужне число T.B.N.: 8.0 мг КОН/г
  • Колір: Бурштиновий
  • Сульфатна зола: 0.8%
  • Цинк: 0,1%
  • Кальцій: 0,19%
  • Фосфор: 0,09%
  • Температура спалаху: >200°С
  • Температура застигання: -42°С
2 440грн.
2 318грн.
Артикул: ECOV1L
 

Допуски виробників: VCC RBS0-2AE
Сервісна класифікація: ACEA C5, API SN

Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів Volvo з бензиновими та дизельними двигунами.

Підходить для будь-яких двигунів, що вимагають мастил із специфікацією C5.

Забезпечує високу паливну економічність.

Зберігання

  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.

Характеристики

  • Щільність при 20°С: 0,842
  • В'язкість при 100 °С: 9.1 ст
  • В'язкість при 40 °С: 48 сСт
  • Індекс в'язкості: 180
  • В'язкість при температурі -30 °С: 5600 сП
  • Лужне число T.B.N.: 8.0 мг КОН/г
  • Колір: Бурштиновий
  • Сульфатна зола: 0.8%
  • Цинк: 0,1%
  • Кальцій: 0,19%
  • Фосфор: 0,09%
  • Температура спалаху: >200°С
  • Температура застигання: -42°С
518грн.
492грн.
Артикул: ECOLLP1L
 

Олія розроблена для забезпечення найвищих показників паливної економічності відповідно з технічними вимогами VW 508 00/509 00 за підтримки виключного захисту від зносу. Підходить лише для сучасних двигунів.

Забезпечує збільшений інтервал заміни.

Рекомендовано для деяких найновіших моделей автомобілів VAG.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Porsche C20; ACEA C5; API SN Plus.

Допуски виробників: VW 508 00, VW 509 00

Зберігання:

  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.

Характеристики:

  • Щільність при 20°С: 0,832
  • В'язкість при 100 °С: 18.0 сСт
  • В'язкість при 40 °С: 40 сСт
  • Індекс в'язкості: 178
  • В'язкість при температурі -35 °С: 3500 сП
  • Лужне число T.B.N.: 8.3 мг КОН/г
  • Колір: Зелений
  • Сульфатна зола: 0,8%
  • Цинк: 0,10%
  • Кальцій: 0,19%
  • Фосфор: 0,09%
  • Температура спалаху: >200°С
  • Температура застигання: -57°С
548грн.
521грн.
Артикул: ECOFO5L
 

Для останніх моделей Ford, Opel/Vauxhall та Mercedes-Benz, що вимагають високого рівня паливної економічності та захисту від передчасного займання суміші в циліндрах. Відповідає найновішій специфікації Ford WSS-M2C952-A1.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C5; ACEA C6; API SN Plus, API SP; Dexos D; Ford WSS-M2C952-A1; MB 229.71; OV0401547; STJLR.03.5006

2 215грн.
2 104грн.
Артикул: ECOFO1L
 

Для останніх моделей Ford, Opel/Vauxhall та Mercedes-Benz, що вимагають високого рівня паливної економічності та захисту від передчасного займання суміші в циліндрах. Відповідає найновішій специфікації Ford WSS-M2C952-A1.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C5; ACEA C6; API SN Plus, API SP; Dexos D; Ford WSS-M2C952-A1; MB 229.71; OV0401547; STJLR.03.5006

522грн.
496грн.
Артикул: 867601
 

100% синтетична енергоощадна високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями, спеціально розроблена для бензинових двигунів JAGUAR LAND ROVER, які вимагають дотримання специфікації STJLR.51.5122. Використовується в бензинових двигунах останнього покоління, атмосферних чи з турбонагнітанням, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які відповідають екологічним нормам EURO 4, EURO 5 чи EURO 6, для яких регламентовані моторні оливи стандарту ACEA C5, з дуже низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 і < 2.9 мПа.с) та зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07 ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%) – «Mid SAPS».

Використовується виключно в бензинових двигунах, які вимагають використання енергоощадних олив класу в'язкості 0W-20 з відповідністю вимогам стандарту ACEA A1/B1 чи ACEA C5. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Сумісна з усіма видами бензинів і біопалив. Перед використанням необхідно обов’язково перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA C5
JAGUAR/LAND ROVER – STJLR.51.5122

100% синтетична олива спеціально розроблена для 6-циліндрових 3.0л і 8-циліндрових 5.0л атмосферних і з турбонагнітанням бензинових двигунів останнього покоління JAGUAR LAND ROVER, для яких регламентовано дотримання специфікації STJLR.51.5122 стосовно моторних олив. На основі регламенту моторних випробовувань стандарту ACEA C5, MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 забезпечує значне зниження витрати палива (>3.8%) в порівнянні з вимогами специфікації Ford 925 A.

Оптимізація витрати палива сприяє зниженню кількості викидів CO2 з відпрацьованими газами. MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 гарантує відмінну стійкість оливної плівки, при цьому полегшений запуск двигуна за низьких температур, зменшуючи тертя, підтримуючи тиск оливи і зниження робочих температур двигуна завдяки прискореній циркуляції моторної оливи.

Клас в'язкості 0W-20 мінімізує гідродинамічне тертя, і дозволяє знизити витрату палива при непрогрітому двигуні. Прискорена циркуляція оливи по каналам системи мащення при запуску за низьких температур, забезпечується швидке наростання тиску в системі, пришвидшене наростання обертів, швидкий вихід двигуна на робочі температури. Завдяки високим змащувальним властивостям, MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 забезпечує високий рівень протизношувального захисту та високу термоокисну стабільність, що забезпечує значне зниження утворення відкладень, зменшує зношування і забезпечує низьку витрату оливи. Володіє протизношувальними, антикорозійними і протипінними властивостями.

636грн.
Артикул: 867251
 

100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними властивості, спеціально розроблені для групи VAG останнього покоління, що вимагають специфікацію VW 508 00 509 00 для олій. Особливо рекомендується для застосування у високопродуктивних бензинових двигунах і дизелях AUDI і VW, обладнаних каталітичним нейтралізатором (CAT) і сажовими фільтрами (DPF). Підходить також для бензинових двигунів, що потребують енергоощадних олив класу в'язкості 0W-20 зі стандартом ACEA A1/B1. Сумісно з усіма різновидами бензинів і біопаливами. Цей тип оливи може бути несумісний із деякими двигунами. Перед використанням необхідно звіритися з інструкцією з експлуатації автомобіля.

Стандарти: ACEA А1 / В1

Схвалення: VW 508 00 - 509 00

Ця 100% синтетична моторна олива спеціально розроблена для бензинових двигунів і дизелів групи VAG останнього покоління, які вимагають застосування олив зі специфікації VW 508 00 509 00. Особливо рекомендується для бензинових двигунів останнього покоління AUDI (2.0L TFSI 140kW/190hp) і дизелів (3.0L TDI 160kW/217hp) з 2015 року виробництва, які вимагають специфічного змащувального матеріалу, для забезпечення роботи у разі підвищених обертів і температур, забезпечуючи ідеальне змащування.

Специфікація VW 508 00 509 00 потребує підвищеного енергоощадження та відповідність стандарту ACEA A1/B1, MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 забезпечує підвищене енергоощадження (до 1,5%, порівнюючи з еталонною олією 5W30). Енергозбереження забезпечує зниження викидів CO2, відповідно до вимог VW і AUDI. VW 508 00 509 00 є унікальною специфікацією й не має зворотної сумісності з попередніми специфікаціями від VW.

MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 забезпечує чудову стійкість оливної плівки, одночасно забезпечуючи легкий пуск двигуна за низьких температур, зменшуючи тертя в двигуні, підтримуючи тиск оливи та знижуючи робочу температуру двигуна. Клас в'язкості SAE 0W-20 мінімізує гідродинамічне тертя й дає змогу заощаджувати паливо у разі непрогрітого двигуна. Покращує подавання оливи в канали під час холодного пуску, забезпечує швидке нарощування тиску оливи в системі, швидший набір оптимальних обертів, швидке прогрівання до робочої температури. Завдяки високим змащувальним властивостям, MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 забезпечує високий ступінь протизносних властивостей, високу термостабільність і стійкість до окиснення. Це зменшує утворення відкладень, зменшує знос і забезпечує низьку витрату оливи. Має протизносні, антикорозійні, протипінні властивості.

Інтервал заміни оливи вибирається відповідно до рекомендацій автовиробника та може бути адаптований під умови експлуатації. MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 може, змішується з оливами на синтетичній та мінеральній основі. Перед використанням завжди перевіряти інструкцію з експлуатації автомобіля.

2 995грн.
Артикул: 333101
 

100% синтетична енергоощадна олива спеціально розроблена для Hybrid Electric Vehicles (H.E.V) та Plug-in Hybrid Electric Vehicles (P.H.E.V), сумісна з бензиновими двигунами останнього покоління, з турбонагнітачами чи атмосферними, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, для яких регламентовані оливи класу в’язкості 0W-20 з максимальними енергоощадними властивостями та дуже низькою динамічної в’язкістю HTHS ≥ 2.6 мПa.с (High Temperature High Shear). Також може використовуватись для батарейних електромобілів (B.E.V), які оснащенні двигунами внутрішнього згорання, які використовуються в якості збільшувача запасу ходу. Використовується також в сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано в’язкість SAE 0W-20 або «Енергоощадні оливи» в класі в’язкості 20: стандарт API SP та / або ILSAC GF-6A. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Дана олива може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • API SERVICE SP
  • ILSAC GF-6A
  • ILSAC GF-6B
  • бензинові двигуни HONDA Hybrid
  • бензинові двигуни NISSAN Hybrid
  • бензинові двигуни TOYOTA Hybrid
  • бензинові двигуни KIA Hybrid

Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандартів API SN i SM. Оливи, які відповідають стандарту API SP володіють відмінною стійкістю до окиснення, запобігають утворенню відкладень, забезпечуючи чистоту робочих двигуна, забезпечують ефективний захист від зношування і підвищену продуктивність за низьких температур протягом усього періоду експлуатації оливи.

Позначення «RC – ресурсоощадне» вказується на додаток до експлуатаційного рівня API “Sx” і відноситься перш за все до «енергоощадних» типів олив для бензинових двигунів. Це гарантує зменшення витрати оливи. На підставі стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6A є більш вимогливіший до «енергоощадності». Окрім вище вказаних вимог до оливи, також висуваються вимоги до розширених інтервалів заміни оливи, чистоти поршнів і кілець, сумісність з ущільнювачами і знижений вміст фосфору для сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Рівень властивостей ILSAC GF-6A забезпечує високий захист, при роботі двигуна на бензинові із вмістом етанолу 85% (E85).

Клас в’язкості SAE 0W20 мінімізує гідродинамічне тертя, дозволяє зменшити витрати палива, особливо при холодних запусках двигуна. Низький клас в’язкості гарантує пришвидшену прокачуваність оливи по системі мащенні при запуску двигуна, забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення, швидке нарощування обертів двигуна і пришвидшений вихід на робочі температури.

MOTUL HYBRID 0W-20 спеціально розроблена з урахуванням потреб гібридних електричних автомобілів, таких як HEV, PHEV і BEV з подовжувачами запасу ходу, де двигун внутрішнього згорання працює в моменти різкого гальмування і різкого старту електромобіля. Такі умови роботи двигуна обумовлюють специфічні вимоги до мастильних матеріалів, яким MOTUL HYBRID 0W-20 повністю відповідає. Оскільки даний тип олив дозволяє зменшити витрати палива, відповідно зменшує викиди СО2 з відпрацьованими газами в атмосферу.

577грн.
Артикул: 867451
 

100% синтетична енергоощадна високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями, спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів (VEP) і дизелів (VED) VOLVO серії «DRIVE-E», які оснащаються каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток (DPF). Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащуються дизелями та бензиновими двигунами, атмосферними чи з турбонагнітачами, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, та відповідають екологічним нормам викидів шкідливих речовин EURO 4, EURO 5 чи EURO 6, для яких регламентовано використання моторних олив із відповідністю вимогам стандарту ACEA C5, з низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 і < 2.9 мПз) та зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07 ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%). Може використовуватись в двигунах, виробники яких вимагають використання олив класі в’язкості 0W-20, із зниженням коефіцієнта тертя і дуже низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥2.6 МПа∙с). Також може використовуватись для бензинових двигунів, для яких регламентовано дотримання стандарту ACEA A1/B1 чи ACEA C5 в класі в’язкості SAE 0W-20, наприклад HONDA, NISSAN, SUBARU… Повністю сумісна з каталітичними нейтралізаторами бензинових двигунів. Перед використанням, необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації транспортного засобу.

Специфікації та допуски:
ACEA С5
Volvo Car Corporation RBS0-2AE (сумісність з двигунами серії DRIVE-E)

Дана 100% синтетична моторна олива спеціально створена для 4-циліндрових двигунів VOLVO останнього покоління серії «Drive-E» (бензинових двигунів (VEP) і дизелів (VED). Дані двигуни вимагають особливих олив, так як вони менші і легші за своїх попередників. Для забезпечення максимальної продуктивності дані двигуни працюють за підвищених температур. Стандарт VCC RBS0-2AE висуває більш суворіші вимоги до поліпшення паливної економічності і базується на стандарті ACEA A1/B1. Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує поліпшення паливної економічності до 3.4% в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40). Зменшення витрат палива тягне за собою скорочення кількості викидів шкідливих речовин у атмосферу, що повністю відповідає вимоги автовиробника. Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує відмінну стійкість оливної плівки, особливо за холодних пусків двигуна, зменшуючи коефіцієнт тертя в двигуні, підтримується стабільний тиск оливи і ефективне зниження робочої температури двигуна. Завдяки своїм винятковим мастильним властивостям, Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує відмінний захист від зношування, стійкість оливи до високих температур і окиснення, що дозволяє мінімізувати утворення відкладень в двигуні і зменшити витрату оливи на згоряння. Володіє протизношувальними, антикорозійними, протипінними властивостями.

3 015грн.
Артикул: 868111
 

Енергоощадна моторна олива для бензинових та дизельних двигунів. 100% синтетична моторна олива.
У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.

Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті. Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C5
  • API SERVICE SN Plus / SN-RC (Ressource Conserving)
  • ILSAC GF-5
  • BMW LL-17 FE+ (сумісність до BMW LL-14 FE+)
  • MB-Approval 229.71
  • FIAT 9.55535-DSX
684грн.
Артикул: 841250
 

Високоефективна енергоощадна моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Рекомендовано для CHRYSLER, FORD і GM (General Motors). Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащенні бензиновими двигунами, атмосферними чи з турбонагнітанням, в т.ч. з безпосереднім впорскуванням, для яких регламентовані енергоощадні моторні оливи з низькою високотемпературною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 мПа.с). Призначена для сучасних бензинових двигунів, які регламентують оливи класу в’язкості 20 та енергоощадні властивості (відповідність стандарту API SN і/чи ILSAC GF-5). Відповідає специфікації GM-dexos1 для бензинових двигунів GM, які регламентують дану специфікацію: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET чи GMC. Сумісна з системами каталітичної нейтралізації відпрацьованих газів (TWC). Перед застосуванням необхідно звернутись до керівництва по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • API SN
  • ILSAC GF-5
  • CHRYSLER MS 6395
  • FORD M2C 947-A
  • GM dexos1 / GM 6094M

Бензинові двигуни: ACURA, CHEVROLET, CHRYSLER, JEEP, FORD, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, MAZDA, NISSAN, SUBARU, TOYOTA

Стандарт API SN зворотно сумісний з попередніми стандартами API, в часності API SM. Оливи API SN володіють високими антиокисними властивостями, покращений захист від утворення відкладень, покращене очищення двигуна, відмінні низькотемпературні характеристики, енергоощадність. На основі стандарту API SN, сформульовано стандарт ILSAC GF-5 з більш суворішими вимогами до енергоощадності. Окрім енергоощадності, також вимагається дотримання подовжених міжзмінних інтервалів, чистота поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами, і знижений вміст фосфору, для сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт ILSAC GF-5 дозволяє експлуатувати двигун на бензинові із 85%-им вмістом Етанолу (E85).

Стандарт GM dexos1 регламентується для цілого ряду бензинових двигунів GM з модельного ряду 2011 року, які вимагають відповідність специфікації оливи dexos1 (окрім обслуговування в Європі). Специфікація GM dexos1 розроблена для бензинових двигунів і повністю замінює специфікації GM-LL-A-025, GM 6094А,… 6094М і GM 4718M. GM dexos1 також використовується в двигунах до 2011 року випуску. Стандарт GM dexos1 поєднує в собі суворі вимоги стандартів API, ACEA і ILSAC, одночасно з вимогами GM до енергоощадності . GM розробив специфікацію dexos1 для забезпечення високої термооксиної стабільності оливи, відмінної термічної стійкості, стійкості до утворення відкладень, стійкості до збільшення в’язкості оливи при потраплянні сажі. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 відповідає усім високим вимогам до експлуатаційних характеристик від GM, зокрема специфікації dexos1, повністю сумісний з біопаливами, LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (Compressed Natural Gas), і біоетанольними паливами, з вмістом етанолу до 85% (Bioethanol – E85). Специфікація CHRYSLER MS 6395 вимагає дотримання стандарту та щонайменше ILSAC GF-4 для забезпечення оптимальної експлуатації бензинових двигунів CHRYSLER, DODGE і JEEP.

Специфікація FORD M2C 947-A вимагає від олив дотримання стандартів API SN і ILSAC GF5для використання в двигунах FORD з дати виробництва MY2013. Деякі автовиробники також регламентують використання в двигунах олив зі стандартами API SN і/чи ILSAC GF-5 для забезпечення максимальної продуктивності. Для прикладу, MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 використовується в бензинових двигунах HONDA, SUBARU і TOYOTA. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 забезпечує високі змащувальні властивості, захист від зношування, стійкість до високих температур, покращену прокачувканість оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене наростання обертів, пришвидшене досягнення робочої температури, зниження витрати палива. Дозволяє знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу (CO2).

1 715грн.
Артикул: 826202
 

Моторна олія (100% синтетика) із малою в'язкістю Motul 300v High RPM 0w-20 підходить для всіх типів спортивних двигунів.

Підходить для двигунів: бензиновий турбований, бензиновий, дизельний турбований, дизельний.

У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу.

Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.

Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

1 718грн.
Артикул: 841151
 

Енергоощадна олива 100% синтетична моторна олива. Спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням, для яких регламентовано використання олив з високими антифрикційними властивостями та низькою в’язкістю (HTHS≥2.6 МПа∙с). Використовується в усіх сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано використання олив класом в’язкості 20 та високими енергоощадними властивостями (стандарти API SP, і/чи ILSAC GF-6a). 8100 ECO-lite 0W20 схвалено згідно вимог специфікації GM-dexos1 GEN2, яка регламентується для бензинових двигунів GM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL і VAUXHALL. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • API SERVICE SP-RC
  • ILSAC GF-6a
  • GM dexos1 GEN2 от n° D10688HJ011
  • CHRYSLER MS-6395
  • FORD WSS M2C 947-A / 947-B1
  • FIAT 9.55535-CR1
  • бензинові двигуни ACURA, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA

Стандарт API SN покриває вимогам попередніх стандартів API, зокрема API SM. Моторні оливи, які відповідають вимогам стандарту API SP володіють високою стійкістю до окиснення, забезпечують низький рівень утворення відкладень протягом усього інтервалу заміну оливи, забезпечують високий рівень протизношувального захисту та володіють покращеними низькотемпературними властивостями, забезпечуючи поліпшення паливної економічності.

Окрім зазначених властивостей згідно стандарту API SP, стандарт API SN гарантує ефективний захист від утворення ефекту LSPI (Low Speed Pre Ignition), який виникає в двигунах з турбонагнітачах та безпосереднім впорскуванням. Базуючись на вимогам стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6a є більш вимогливішим до моторних олив стосовно забезпечення енергоощадності, низької в’язкості оливи, збільшених міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів, поршневих канавок та кілець, сумісності з ущільнювачами та зменшеного вмісту фосфору задля забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Відповідність вимогам стандарту ILSAC GF-6a гарантує оптимальне мащення двигуна, навіть при експлуатації його на бензинах із вмістом етанолу до 85% (Е85).

Специфікація GM dexos1 розповсюджується на весь модельний ряд бензинових двигунів з 2011 року, для яких регламентовано специфікацію dexos1 для моторних олив (за виключенням технічного обслуговування на території Європи). Специфікація GM dexos1 спеціально розроблена для використання в бензинових двигунах і повністю заміщує GM-LL-A-025, GM 6094M та GM 4718M. GM dexos1 також сумісна з бензиновими двигунами і до 2011 модельного року GM. Специфікація GM dexos1 поєднує в собі дуже суворі вимоги міжнародних стандартів, прикладом API, ACEA та ILSAC, та специфічні вимоги GM щодо енергоощадності та довговічності безвідмовної експлуатації двигунів. GM розробив спефікацію dexos1 для забезпечення високої термічної стабільності та високої стійкості оливної плівки до високих температур, що дозволяє уникнути накопичення чорного шламу та підвищення в’язкості, за рахунок накопичення твердих часток, утворених в процесі згорання робочої суміші. В бензинових двигунах з турбонагнітачами та безпосереднім впорскування є певний ризик виникнення випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення нехарактерних шумів в двигунах (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндро-поршневої групи в цілому. Для своїх двигунів з малими робочими об’ємами оснащених турбонагнітачами та безпосереднім впорскування, останнього покоління, GM розробила стандарт dexos1 GEN2 для моторних олив, задля гарантування довговічності бензинових, для яких є загроза виникнення ефекту LSPI.

Крім цього, стандарт API SN сьогодні регламентує повну відповідність вигомам уникнення ефекту LSPI, для захисту бензинових двигунів з безпосереднім впорскванням. Деякі з автовиробників вимагають для своїх бензинових двигунів дотримання комбінації стандартів API SP та ILSAC GF-6a для моторних олив, задля забезпечення максимальних експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації. Специфікація CHRYSLER MS-6395 (рівень GF-4) та FORD M2C 947-A (рівень GF-5) відображають дані вимоги. Клас в’язкості SAE 0W-20 мінімізує внутрішнє гідродинамічне тертя в товщі оливи, що забезпечує оптимізацію витрати палива, особливо в холодний період. Гарантовано швидке наростання тиску в магістралях системи мащення двигуна, прискорене наростання обертів двигуна та досягнення робочих температур двигуном.

Даний тип олив значно впливає на оптимізацію паливної економічності двигунів, що забезпечує зменшення кількості викидів CO2 в атмосферу.

2 323грн.
Артикул: 841111
 

Енергоощадна олива 100% синтетична моторна олива. Спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням, для яких регламентовано використання олив з високими антифрикційними властивостями та низькою в’язкістю (HTHS≥2.6 МПа∙с). Використовується в усіх сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано використання олив класом в’язкості 20 та високими енергоощадними властивостями (стандарти API SP, і/чи ILSAC GF-6a). 8100 ECO-lite 0W20 схвалено згідно вимог специфікації GM-dexos1 GEN2, яка регламентується для бензинових двигунів GM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL і VAUXHALL. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • API SERVICE SP-RC
  • ILSAC GF-6a
  • GM dexos1 GEN2 от n° D10688HJ011
  • CHRYSLER MS-6395
  • FORD WSS M2C 947-A / 947-B1
  • FIAT 9.55535-CR1
  • бензинові двигуни ACURA, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA

Стандарт API SN покриває вимогам попередніх стандартів API, зокрема API SM. Моторні оливи, які відповідають вимогам стандарту API SP володіють високою стійкістю до окиснення, забезпечують низький рівень утворення відкладень протягом усього інтервалу заміну оливи, забезпечують високий рівень протизношувального захисту та володіють покращеними низькотемпературними властивостями, забезпечуючи поліпшення паливної економічності.

Окрім зазначених властивостей згідно стандарту API SP, стандарт API SN гарантує ефективний захист від утворення ефекту LSPI (Low Speed Pre Ignition), який виникає в двигунах з турбонагнітачах та безпосереднім впорскуванням. Базуючись на вимогам стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6a є більш вимогливішим до моторних олив стосовно забезпечення енергоощадності, низької в’язкості оливи, збільшених міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів, поршневих канавок та кілець, сумісності з ущільнювачами та зменшеного вмісту фосфору задля забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Відповідність вимогам стандарту ILSAC GF-6a гарантує оптимальне мащення двигуна, навіть при експлуатації його на бензинах із вмістом етанолу до 85% (Е85).

Специфікація GM dexos1 розповсюджується на весь модельний ряд бензинових двигунів з 2011 року, для яких регламентовано специфікацію dexos1 для моторних олив (за виключенням технічного обслуговування на території Європи). Специфікація GM dexos1 спеціально розроблена для використання в бензинових двигунах і повністю заміщує GM-LL-A-025, GM 6094M та GM 4718M. GM dexos1 також сумісна з бензиновими двигунами і до 2011 модельного року GM. Специфікація GM dexos1 поєднує в собі дуже суворі вимоги міжнародних стандартів, прикладом API, ACEA та ILSAC, та специфічні вимоги GM щодо енергоощадності та довговічності безвідмовної експлуатації двигунів. GM розробив спефікацію dexos1 для забезпечення високої термічної стабільності та високої стійкості оливної плівки до високих температур, що дозволяє уникнути накопичення чорного шламу та підвищення в’язкості, за рахунок накопичення твердих часток, утворених в процесі згорання робочої суміші. В бензинових двигунах з турбонагнітачами та безпосереднім впорскування є певний ризик виникнення випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення нехарактерних шумів в двигунах (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндро-поршневої групи в цілому. Для своїх двигунів з малими робочими об’ємами оснащених турбонагнітачами та безпосереднім впорскування, останнього покоління, GM розробила стандарт dexos1 GEN2 для моторних олив, задля гарантування довговічності бензинових, для яких є загроза виникнення ефекту LSPI.

Крім цього, стандарт API SN сьогодні регламентує повну відповідність вигомам уникнення ефекту LSPI, для захисту бензинових двигунів з безпосереднім впорскванням. Деякі з автовиробників вимагають для своїх бензинових двигунів дотримання комбінації стандартів API SP та ILSAC GF-6a для моторних олив, задля забезпечення максимальних експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації. Специфікація CHRYSLER MS-6395 (рівень GF-4) та FORD M2C 947-A (рівень GF-5) відображають дані вимоги. Клас в’язкості SAE 0W-20 мінімізує внутрішнє гідродинамічне тертя в товщі оливи, що забезпечує оптимізацію витрати палива, особливо в холодний період. Гарантовано швидке наростання тиску в магістралях системи мащення двигуна, прискорене наростання обертів двигуна та досягнення робочих температур двигуном.

Даний тип олив значно впливає на оптимізацію паливної економічності двигунів, що забезпечує зменшення кількості викидів CO2 в атмосферу.

524грн.
Артикул: 333107
 

100% синтетична енергоощадна олива спеціально розроблена для Hybrid Electric Vehicles (H.E.V) та Plug-in Hybrid Electric Vehicles (P.H.E.V), сумісна з бензиновими двигунами останнього покоління, з турбонагнітачами чи атмосферними, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, для яких регламентовані оливи класу в’язкості 0W-20 з максимальними енергоощадними властивостями та дуже низькою динамічної в’язкістю HTHS ≥ 2.6 мПa.с (High Temperature High Shear). Також може використовуватись для батарейних електромобілів (B.E.V), які оснащенні двигунами внутрішнього згорання, які використовуються в якості збільшувача запасу ходу. Використовується також в сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано в’язкість SAE 0W-20 або «Енергоощадні оливи» в класі в’язкості 20: стандарт API SP та / або ILSAC GF-6A. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Дана олива може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • API SERVICE SP
  • ILSAC GF-6A
  • ILSAC GF-6B
  • бензинові двигуни HONDA Hybrid
  • бензинові двигуни NISSAN Hybrid
  • бензинові двигуни TOYOTA Hybrid
  • бензинові двигуни KIA Hybrid

Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандартів API SN i SM. Оливи, які відповідають стандарту API SP володіють відмінною стійкістю до окиснення, запобігають утворенню відкладень, забезпечуючи чистоту робочих двигуна, забезпечують ефективний захист від зношування і підвищену продуктивність за низьких температур протягом усього періоду експлуатації оливи. Позначення «RC – ресурсоощадне» вказується на додаток до експлуатаційного рівня API “Sx” і відноситься перш за все до «енергоощадних» типів олив для бензинових двигунів. Це гарантує зменшення витрати оливи.

На підставі стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6A є більш вимогливіший до «енергоощадності». Окрім вище вказаних вимог до оливи, також висуваються вимоги до розширених інтервалів заміни оливи, чистоти поршнів і кілець, сумісність з ущільнювачами і знижений вміст фосфору для сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Рівень властивостей ILSAC GF-6A забезпечує високий захист, при роботі двигуна на бензинові із вмістом етанолу 85% (E85). Клас в’язкості SAE 0W20 мінімізує гідродинамічне тертя, дозволяє зменшити витрати палива, особливо при холодних запусках двигуна. Низький клас в’язкості гарантує пришвидшену прокачуваність оливи по системі мащенні при запуску двигуна, забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення, швидке нарощування обертів двигуна і пришвидшений вихід на робочі температури.

MOTUL HYBRID 0W-20 спеціально розроблена з урахуванням потреб гібридних електричних автомобілів, таких як HEV, PHEV і BEV з подовжувачами запасу ходу, де двигун внутрішнього згорання працює в моменти різкого гальмування і різкого старту електромобіля. Такі умови роботи двигуна обумовлюють специфічні вимоги до мастильних матеріалів, яким MOTUL HYBRID 0W-20 повністю відповідає. Оскільки даний тип олив дозволяє зменшити витрати палива, відповідно зменшує викиди СО2 з відпрацьованими газами в атмосферу.

2 057грн.
Артикул: 841211
 

Високоефективна енергоощадна моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Рекомендовано для CHRYSLER, FORD і GM (General Motors). Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащенні бензиновими двигунами, атмосферними чи з турбонагнітанням, в т.ч. з безпосереднім впорскуванням, для яких регламентовані енергоощадні моторні оливи з низькою високотемпературною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 мПа.с). Призначена для сучасних бензинових двигунів, які регламентують оливи класу в’язкості 20 та енергоощадні властивості (відповідність стандарту API SN і/чи ILSAC GF-5). Відповідає специфікації GM-dexos1 для бензинових двигунів GM, які регламентують дану специфікацію: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET чи GMC. Сумісна з системами каталітичної нейтралізації відпрацьованих газів (TWC). Перед застосуванням необхідно звернутись до керівництва по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • API SN
  • ILSAC GF-5
  • CHRYSLER MS 6395
  • FORD M2C 947-A
  • GM dexos1 / GM 6094M

Бензинові двигуни: ACURA, CHEVROLET, CHRYSLER, JEEP, FORD, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, MAZDA, NISSAN, SUBARU, TOYOTA

Стандарт API SN зворотно сумісний з попередніми стандартами API, в часності API SM. Оливи API SN володіють високими антиокисними властивостями, покращений захист від утворення відкладень, покращене очищення двигуна, відмінні низькотемпературні характеристики, енергоощадність. На основі стандарту API SN, сформульовано стандарт ILSAC GF-5 з більш суворішими вимогами до енергоощадності. Окрім енергоощадності, також вимагається дотримання подовжених міжзмінних інтервалів, чистота поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами, і знижений вміст фосфору, для сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт ILSAC GF-5 дозволяє експлуатувати двигун на бензинові із 85%-им вмістом Етанолу (E85).

Стандарт GM dexos1 регламентується для цілого ряду бензинових двигунів GM з модельного ряду 2011 року, які вимагають відповідність специфікації оливи dexos1 (окрім обслуговування в Європі). Специфікація GM dexos1 розроблена для бензинових двигунів і повністю замінює специфікації GM-LL-A-025, GM 6094А,… 6094М і GM 4718M. GM dexos1 також використовується в двигунах до 2011 року випуску. Стандарт GM dexos1 поєднує в собі суворі вимоги стандартів API, ACEA і ILSAC, одночасно з вимогами GM до енергоощадності . GM розробив специфікацію dexos1 для забезпечення високої термооксиної стабільності оливи, відмінної термічної стійкості, стійкості до утворення відкладень, стійкості до збільшення в’язкості оливи при потраплянні сажі. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 відповідає усім високим вимогам до експлуатаційних характеристик від GM, зокрема специфікації dexos1, повністю сумісний з біопаливами, LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (Compressed Natural Gas), і біоетанольними паливами, з вмістом етанолу до 85% (Bioethanol – E85). Специфікація CHRYSLER MS 6395 вимагає дотримання стандарту та щонайменше ILSAC GF-4 для забезпечення оптимальної експлуатації бензинових двигунів CHRYSLER, DODGE і JEEP.

Специфікація FORD M2C 947-A вимагає від олив дотримання стандартів API SN і ILSAC GF5для використання в двигунах FORD з дати виробництва MY2013. Деякі автовиробники також регламентують використання в двигунах олив зі стандартами API SN і/чи ILSAC GF-5 для забезпечення максимальної продуктивності. Для прикладу, MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 використовується в бензинових двигунах HONDA, SUBARU і TOYOTA. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 забезпечує високі змащувальні властивості, захист від зношування, стійкість до високих температур, покращену прокачувканість оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене наростання обертів, пришвидшене досягнення робочої температури, зниження витрати палива. Дозволяє знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу (CO2).

493грн.
Артикул: 841154
 

Енергоощадна олива 100% синтетична моторна олива. Спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням, для яких регламентовано використання олив з високими антифрикційними властивостями та низькою в’язкістю (HTHS≥2.6 МПа∙с). Використовується в усіх сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано використання олив класом в’язкості 20 та високими енергоощадними властивостями (стандарти API SP, і/чи ILSAC GF-6a). 8100 ECO-lite 0W20 схвалено згідно вимог специфікації GM-dexos1 GEN2, яка регламентується для бензинових двигунів GM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL і VAUXHALL. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • API SERVICE SP-RC
  • ILSAC GF-6a
  • GM dexos1 GEN2 от n° D10688HJ011
  • CHRYSLER MS-6395
  • FORD WSS M2C 947-A / 947-B1
  • FIAT 9.55535-CR1
  • бензинові двигуни ACURA, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA

Стандарт API SN покриває вимогам попередніх стандартів API, зокрема API SM. Моторні оливи, які відповідають вимогам стандарту API SP володіють високою стійкістю до окиснення, забезпечують низький рівень утворення відкладень протягом усього інтервалу заміну оливи, забезпечують високий рівень протизношувального захисту та володіють покращеними низькотемпературними властивостями, забезпечуючи поліпшення паливної економічності.

Окрім зазначених властивостей згідно стандарту API SP, стандарт API SN гарантує ефективний захист від утворення ефекту LSPI (Low Speed Pre Ignition), який виникає в двигунах з турбонагнітачах та безпосереднім впорскуванням. Базуючись на вимогам стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6a є більш вимогливішим до моторних олив стосовно забезпечення енергоощадності, низької в’язкості оливи, збільшених міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів, поршневих канавок та кілець, сумісності з ущільнювачами та зменшеного вмісту фосфору задля забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Відповідність вимогам стандарту ILSAC GF-6a гарантує оптимальне мащення двигуна, навіть при експлуатації його на бензинах із вмістом етанолу до 85% (Е85).

Специфікація GM dexos1 розповсюджується на весь модельний ряд бензинових двигунів з 2011 року, для яких регламентовано специфікацію dexos1 для моторних олив (за виключенням технічного обслуговування на території Європи). Специфікація GM dexos1 спеціально розроблена для використання в бензинових двигунах і повністю заміщує GM-LL-A-025, GM 6094M та GM 4718M. GM dexos1 також сумісна з бензиновими двигунами і до 2011 модельного року GM. Специфікація GM dexos1 поєднує в собі дуже суворі вимоги міжнародних стандартів, прикладом API, ACEA та ILSAC, та специфічні вимоги GM щодо енергоощадності та довговічності безвідмовної експлуатації двигунів. GM розробив спефікацію dexos1 для забезпечення високої термічної стабільності та високої стійкості оливної плівки до високих температур, що дозволяє уникнути накопичення чорного шламу та підвищення в’язкості, за рахунок накопичення твердих часток, утворених в процесі згорання робочої суміші. В бензинових двигунах з турбонагнітачами та безпосереднім впорскування є певний ризик виникнення випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення нехарактерних шумів в двигунах (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндро-поршневої групи в цілому. Для своїх двигунів з малими робочими об’ємами оснащених турбонагнітачами та безпосереднім впорскування, останнього покоління, GM розробила стандарт dexos1 GEN2 для моторних олив, задля гарантування довговічності бензинових, для яких є загроза виникнення ефекту LSPI.

Крім цього, стандарт API SN сьогодні регламентує повну відповідність вигомам уникнення ефекту LSPI, для захисту бензинових двигунів з безпосереднім впорскванням. Деякі з автовиробників вимагають для своїх бензинових двигунів дотримання комбінації стандартів API SP та ILSAC GF-6a для моторних олив, задля забезпечення максимальних експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації. Специфікація CHRYSLER MS-6395 (рівень GF-4) та FORD M2C 947-A (рівень GF-5) відображають дані вимоги. Клас в’язкості SAE 0W-20 мінімізує внутрішнє гідродинамічне тертя в товщі оливи, що забезпечує оптимізацію витрати палива, особливо в холодний період. Гарантовано швидке наростання тиску в магістралях системи мащення двигуна, прискорене наростання обертів двигуна та досягнення робочих температур двигуном.

Даний тип олив значно впливає на оптимізацію паливної економічності двигунів, що забезпечує зменшення кількості викидів CO2 в атмосферу.

1 904грн.
Артикул: 867211
 

Спеціально розроблене масло для новітніх моделей моторів виробництва групи VAG, яка включає в себе марки Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, двигуни яких відповідають екологічним нормам Євро 4, 5 і 6.

Продукт MOTUL SPECIFIC 508.00 509.00 0W-20 відповідає вимогам стандартів VW 508 00 і 509 00, які перекривають попередні допуски для бензинових і для дизельних моторів, що робить це масло універсальним і придатним для великої кількості седанів і позашляховиків виробництва VAG.
Стійка основа і ретельно відібраний пакет присадок гарантують чудову стабільність і продуктивність роботи двигуна, ефективний захист його вузлів від зносу, а також економічну витрату палива.

Масло MOTUL SPECIFIC 508.00 509.00 0W-20 вироблено за технологією Low SAPS, завдяки чому володіє зниженою кількістю сірки, фосфору і золи, і підходить для використання в моделях авто з системами очищення відпрацьованих газів.
Чудова стійкість до високотемпературного окислення, старіння і зношування гарантує підтримку змащувальних і захисних властивостей протягом всього інтервалу заміни, рівному 15000 км.

Допуски та класифікації:

  • Сумісне с DPF
  • Класифікація ACEA: A1/B1
  • Класифікація API: відсутня
  • Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 508 00/509 00
660грн.
Артикул: 867606
 

100% синтетична енергоощадна високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями, спеціально розроблена для бензинових двигунів JAGUAR LAND ROVER, які вимагають дотримання специфікації STJLR.51.5122. Використовується в бензинових двигунах останнього покоління, атмосферних чи з турбонагнітанням, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які відповідають екологічним нормам EURO 4, EURO 5 чи EURO 6, для яких регламентовані моторні оливи стандарту ACEA C5, з дуже низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 і < 2.9 мПа.с) та зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07 ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%) – «Mid SAPS». Використовується виключно в бензинових двигунах, які вимагають використання енергоощадних олив класу в'язкості 0W-20 з відповідністю вимогам стандарту ACEA A1/B1 чи ACEA C5. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Сумісна з усіма видами бензинів і біопалив. Перед використанням необхідно обов’язково перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA C5
JAGUAR LAND ROVER – STJLR.51.5122

100% синтетична олива спеціально розроблена для 6-циліндрових 3.0л і 8-циліндрових 5.0л атмосферних і з турбонагнітанням бензинових двигунів останнього покоління JAGUAR LAND ROVER, для яких регламентовано дотримання специфікації STJLR.51.5122 стосовно моторних олив. На основі регламенту моторних випробовувань стандарту ACEA C5, MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 забезпечує значне зниження витрати палива (>3.8%) в порівнянні з вимогами специфікації Ford 925 A. Оптимізація витрати палива сприяє зниженню кількості викидів CO2 з відпрацьованими газами. MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 гарантує відмінну стійкість оливної плівки, при цьому полегшений запуск двигуна за низьких температур, зменшуючи тертя, підтримуючи тиск оливи і зниження робочих температур двигуна завдяки прискореній циркуляції моторної оливи. Клас в'язкості 0W-20 мінімізує гідродинамічне тертя, і дозволяє знизити витрату палива при непрогрітому двигуні. Прискорена циркуляція оливи по каналам системи мащення при запуску за низьких температур, забезпечується швидке наростання тиску в системі, пришвидшене наростання обертів, швидкий вихід двигуна на робочі температури. Завдяки високим змащувальним властивостям, MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 забезпечує високий рівень протизношувального захисту та високу термоокисну стабільність, що забезпечує значне зниження утворення відкладень, зменшує зношування і забезпечує низьку витрату оливи. Володіє протизношувальними, антикорозійними і протипінними властивостями.

2 748грн.
Артикул: 841178
 

Спеціально розроблено для сучасних потужних бензинових двигунів легкових автомобілів, у т.ч. З турбонаддувом і безпосереднім упорскуванням, де передбачається використання олій зі зниженим тертям і дуже низькою (≥ 2.6 mPa.s) HTHS в'язкістю (в'язкість при високій температурі та високій швидкості зсуву). Призначено для сучасних двигунів, що вимагають мастил із класом в'язкості 20 та енергозберігаючими властивостями (відповідність класу API SN). Застосовується в автомобілях, оснащених системами нейтралізації відпрацьованих газів. Деякі двигуни не призначені для використання в них типу масел, тому перед використанням цього продукту необхідно ознайомитися з посібником з експлуатації автомобіля.

Використовується в сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано клас в'язкості 20 та енергозберігаючі властивості (API SN PLUS, API SN та/або ILSAC GF-5 стандарти). паливну економічність у холодну пору року. Хороша прокачування масла при запуску дозволяє швидко досягти необхідного тиску в системі і вийти двигуну на необхідний швидкісний та температурний режими. Екологічно чисте. Це масло дозволяє заощаджувати паливо і відповідно звести до мінімуму викиди парникових газів.

Рекомендації щодо застосування: заміна проводиться відповідно до рекомендацій виробника двигуна. Може змішуватися з маслами на мінеральній та синтетичній основі. Перед використанням необхідно ознайомитись з посібником з експлуатації автомобіля.

Рекомендації: Honda, Mazda, Subaru, Toyota з бензиновими двигунами. Стандарт API SN має повну зворотну сумісність з попередніми вимогами API SM і нижче.
API SM забезпечує виняткову стійкість до окислення, високі властивості, що запобігають утворенню відкладень і очищають двигун.
Високі протизносні властивості та висока плинність олії при низькій температурі протягом усього періоду експлуатації олії.

Клас в'язкості SAE: 0W20
Специфікація: API SN , ILSAC GF-5

76 325грн.
Артикул: 868151
 

Енергоощадна моторна олива для бензинових та дизельних двигунів. 100% синтетична моторна олива.

Високотехнологічна 100% синтетична енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для відповідності вимогам OEM-виробників, які для своїх автомобілів регламентують моторні оливи з дуже низькою в’язкістю HTHS (High Temperature High Shear) ≥ 2.6 mPa.s. та "Mid SAPS" – знижений вміст сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07% ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%).
Використовується в бензинових двигунах і дизелях останнього покоління, які відповідають екологічним нормам Euro 4, 5 і 6, для яких регламентовано використання енергоощадних моторних олив класом в’язкісті 20 та відповідністю вимогам стандартів: ACEA C5, ACEA C6, API SP та/або ILSAC GF-6a.
Сумісна з каталітичними нейтралізаторами, бензиновими фільтрами твердих часток (GPF) та дизельними фільтрами твердих часток (DPF).

Специфікації та допуски:

  • ACEA C5
  • API SERVICE SN Plus / SN-RC (Ressource Conserving)
  • ILSAC GF-5
  • BMW LL-17 FE+ (сумісність до BMW LL-14 FE+)
  • MB-Approval 229.71
  • FIAT 9.55535-DSX

Стандарт ACEA C5/С6 регламентує забезпечення значної стійкості оливної плівки, захисту від LSPI та зниження рівня викидів двигунами високої потужності. Стандарт ACEA C5/С6 також вимагає значного зниження тертя, задля забезпечення показників енергоощадності.

Завдяки 100% синтетичним базовим компонентам та зниженому рівню SAPS, MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-20 забезпечує дуже стійку оливну плівку, знижує тертя в двигунах і повністю сумісна з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт API SP має повну зворотню сумісність стандарту API SN та усіма попередніми стандартами API. Гарантує ефективний захист від утворення ефекту LSPI (Low Speed Pre Ignition), який виникає в двигунах з турбонагнітачами та з безпосереднім впорскуванням.

Базуючись на вимогам стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6a є більш вимогливішим до моторних олив стосовно забезпечення енергоощадності, збільшених міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів, поршневих канавок та кілець, сумісності з ущільнювачами та зменшеного вмісту фосфору задля забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Відповідність вимогам стандарту ILSAC GF-6a гарантує оптимальне мащення двигуна, навіть при експлуатації його на бензинах із вмістом етанолу до 85% (Е85). Специфікація BMW Longlife-17 FE+ регламентується для бензинових двигунів BMW N20 та Bx8, з 2014 року виробництва, які експлуатуються в країнах Європейського Союзу, Норвегії, Швейцарії і Ліхтенштейну, а також в Сполучених Штатах Америки та Канаді. У разі виникнення сумнівів щодо використання даної оливи, обов’язково перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.

3 265грн.
Артикул: 841161
 

Моторна олія спеціально розроблена для останнього покоління вантажівок, автобусів, будівельної техніки, сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів, суднових та човнових двигунів, що працюють на паливі з низьким вмістом сірки (≤ 50 ppm). Призначений для дизельних двигунів у т.ч. з турбонаддувом з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III, EURO IV, EURO V, EURO VI), оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR та/або селективним нейтралізатором SRC, та/або фільтром сажі DPF, що працюють у важких умовах і потребують моторне олія з низьким вмістом сульфатної золи (≤ 1%), фосфору (≤ 0.08%) та сірки (≤ 0.3%) – Low SAPS.

Допуск: API SN; ILSAC GF-5; GM dexos1

Рекомендації: Honda, Mazda, Subaru, Toyota, Technosynthese.

22 639грн.
Артикул: ECOLLP5L
 

Підходить лише для сучасних двигунів. Попередні моделі несумісні.

Має збільшений інтервал між замінами (забезпечує збільшені міжсервісні інтервали).

Рекомендовано для деяких найновіших моделей автомобілів VAG.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Porsche C20; ACEA C5; API SN Plus
Офіційне схвалення: Approved under VW standard 508 00 and VW standard VW 509 00

2 918грн.
2 772грн.
Артикул: RP141W51
 
Специфікації і допуски:
ACEA A1/B1
Porsche С20
VW, Audi, Seat, Skoda VW 508 00/509 00
Тип двигуна: дизельний турбований, бензиновий, бензиновий турбований, дизельний
532грн.
Артикул: 8331138
 
Специфікації і допуски:
ACEA C5
API SN+
OEM Porsche Porsche C-20
OEM VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) VW 508 00, VW 509 00
Тип двигуна: Бензин, Дизель
547грн.
Артикул: 1047261
 
Специфікації і допуски:
API: SN
API: SN Plus
API: SN-RC
API: SP-RC
API: SP
ILSAC: GF-5
ILSAC: GF-6A
Chrysler: MS-6395
General Motors: GM Dexos 1 Gen 2
Ford: WSS-M2C 945-A
Ford: WSS-M2C 947-A
Ford: WSS-M2C 946-A
Fiat: 9.55535-GSX
Fiat: 9.55535-CR1
Тип двигуна: Бензин
0грн.
Артикул: 1047260
 
Специфікації і допуски:
API: SN
API: SN Plus
API: SN-RC
API: SP-RC
API: SP
ILSAC: GF-5
ILSAC: GF-6A
Chrysler: MS-6395
General Motors: GM Dexos 1 Gen 2
Ford: WSS-M2C 945-A
Ford: WSS-M2C 947-A
Ford: WSS-M2C 946-A
Fiat: 9.55535-GSX
Fiat: 9.55535-CR1
Тип двигуна: Бензин
0грн.
Артикул: 1047257
 
Специфікації і допуски:
API: SN
API: SN Plus
API: SN-RC
API: SP-RC
API: SP
ILSAC: GF-5
ILSAC: GF-6A
Chrysler: MS-6395
General Motors: GM Dexos 1 Gen 2
Ford: WSS-M2C 945-A
Ford: WSS-M2C 947-A
Ford: WSS-M2C 946-A
Fiat: 9.55535-GSX
Fiat: 9.55535-CR1
Тип двигуна: Бензин
0грн.
Артикул: PC178
 
100% синтетичне масло преміум класу, яке забезпечує запуск двигунів в умовах наднизьких температур.

Рекомендується для всесезонного використання в двигунах сучасних легкових автомобілів, мікроавтобусів, джипів і легких вантажівок. Особливо там, де потрібні маловязкие масла.

Масло PC SUPREME SYNTHETIC 0W-20 повністю сумісний з іншими синтетичними і мінеральними моторними маслами.

API SP, SM / Resource Conserving/ ILSAC GF-6A, GF-5, GF-4 / Chrysler MS-6395 / Ford WSS-M2C962-A1 / GM dexos1 Gen 2 (9GB1E0529024), GM6094M, GM4718M / Honda / Hyundai / Kia / Mazda/Toyota
423грн.
Артикул: 15BA62
 

Aral SuperTronic LL IV FE 0W-20 - це повністю синтетичне високопродуктивне моторна олива для легкових автомобілів, яке може використовуватися в бензинових і дизельних двигунах.

Переваги:

  • Економить паливо і зменшує витрату масла
  • Відповідає найвищим вимогам щодо захисту від зносу
  • Розрахований на тривалі інтервали заміни масла з гнучкими інтервалами технічного обслуговування
  • Видатні низькотемпературні властивості для холодних пусків із низьким зносом

Допуски ОЕМ: VW 508.00; VW 509.00

0грн.
Артикул: 15B6B5
 

Aral SuperTronic LL IV FE 0W-20 - це повністю синтетичне високопродуктивне моторна олива для легкових автомобілів, яке може використовуватися в бензинових і дизельних двигунах.

Переваги:

  • Економить паливо і зменшує витрату масла
  • Відповідає найвищим вимогам щодо захисту від зносу
  • Розрахований на тривалі інтервали заміни масла з гнучкими інтервалами технічного обслуговування
  • Видатні низькотемпературні властивості для холодних пусків із низьким зносом

Допуски ОЕМ: VW 508.00; VW 509.00

0грн.

Моторне масло: бережіть серце свого автомобіля!

Моторні масла застосовуються для змащення двигунів внутрішнього згоряння поршневого і роторного типів. Вони відрізняються різними характеристиками і пропонуються у великому асортименті. Мастильний матеріал забезпечує заданий ресурс двигуна тільки в тому випадку, якщо витримує термічні, хімічні і механічні дії під час роботи. Якісне моторне масло, підібране відповідно до конструкції силового агрегату і умов експлуатації, — гарантія його якісної роботи. Економити на мастилі не варто, адже це призведе до неминучого вартісного ремонту силового агрегату.

Моторне масло

Типи моторних масел

Моторні масла для двигунів бувають таких типів:

  1. Синтетичні: витратні матеріали відрізняються зниженими показниками в'язкості. Це одна з головних характеристик, на яку варто звертати увагу при покупці. Низький коефіцієнт в'язкості синтетичних моторних масел дозволяє експлуатувати двигуни за дуже високих і низьких температур в складних умовах. Масла довго служать, не окислюються, сприяють економії палива. Їх серйозний недолік — висока вартість. Підходять для використання з будь-якими типами моторів.
  2. Мінеральні: серед сучасних автомобілістів масла такого типу не користуються популярністю, бо вони мають високий коефіцієнт в'язкості. Переваги — коштують недорого, хороші змащувальні властивості. Недоліки — невеликий ресурс експлуатації, не підходять для спеки, потрібно додатково купувати присадки. Підходять для використання з карбюраторними двигунами.
  3. Напівсинтетичні: суміші синтетичних і мінеральних масел в різних пропорціях. За рахунок цього досягається потрібна в'язкість і щільність мастил для використання в певних умовах. Серед споживачів мастильні матеріали користуються попитом завдяки доступній ціні, хорошим експлуатаційним характеристикам. Недоліки такі ж, що і у мінеральних масел. Підходять для використання в інжекторних і карбюраторних двигунах.

Тип автомобільного моторного масла обов'язково вказується на упаковці. При покупці звертайте на це увагу, а який мастильний матеріал вибрати для свого автомобіля — вирішувати вам. Це потрібно робити, виходячи з умов його експлуатації і фінансових можливостей.

Моторне масло

Стандарти моторних масел

Виробники двигунів завжди вказують, які масла повинні використовуватися під час роботи. Існує міжнародна система маркування автомастил, яка базується на індексах американської класифікації та європейського стандарту якості:

  1. SAE: вказується одна з основних характеристик — в'язкість. В позначенні можна побачити числа, розділені літерою W і тире. Наприклад, 10W-40. Перше число — це мінімальна температура повітря (віднімаємо від першої цифри 40, отримуємо –30 ˚С), за якої автомобільне масло може вільно прокачуватися по системі, заповнюючи порожнечі і змащуючи деталі. W — позначення високотемпературної в'язкості. Заливаючи масло в двигун, потрібно орієнтуватися не тільки на показники навколишнього середовища, але і на ступінь зношеності силового агрегату.
  2. API: класифікація за цією системою представлена ​​наступним чином: API SJ, API CF-4 або API SJ / CF-4. Позначення S і C — для двигунів, що працюють на бензині і дизпаливі. Якщо моторне масло універсальне, то першою йде маркування, для яких агрегатів воно підходить найкраще. Друга літера — клас масла. Чим далі вона від початку латинського алфавіту, тим якіснішим є мастильний матеріал. Наступний символ — визначення року випуску автомобіля. Для моторів деяких марок він носить умовний характер. Наприклад, масло API SG призначене для бензинових двигунів, які випускалися з 1989 р. Щоб визначити точне призначення, потрібно скористатися спеціальними таблицями.
  3. ACEA: нова класифікація, яка вважається аналогом американської. Букви А і В позначають тип двигунів. У цій категорії існує 4 класи — A1 / B1-04, A3 / B3-04, A3 / B4-04, A5 / B5-04. З — масла, що відповідають жорстким вимогам Euro 4, Е — мастильні матеріали для двигунів, що працюють при великих навантаженнях (вантажний, спеціальний і інший транспорт).

Моторні масла бувають літніми (висока в'язкість), зимовими (низька в'язкість і висока плинність), всесезонними (витісняють інші види мастильних матеріалів завдяки своїй універсальності).

Якщо ви хочете купити моторне масло в Україні хорошої якості і недорого, то звертайтеся в наш інтернет-магазин Lido. Ви можете вибрати в каталозі і замовити товар онлайн з доставкою по Львову, до Києва, Харкова, Одеси, у Дніпро та інші міста України. Ми здійснюємо продаж і інших автотоварів. Ви можете придбати у нас все необхідне відносно дешево.