Моторні автомобільні масла
Знайдено: 1 - 46 серед 80 товарівОлива моторна синтетична WOLF EcoTech SP/RC D1-3 0W-20
Завдяки низькій в'язкості та чудовій плинності Wolf Ecotech значно підвищує паливну економічність, знижує знос і викиди CO2. Оптимізований набір присадок запобігає утворенню сажі та відкладень та підтримує чистоту двигуна. Підходить для гібридних автомобілів за умови відповідності специфікаціям OEM.
Цей продукт був спеціально розроблений для відповідності високим вимогам стандарту ILSAC GF-6 A щодо економії палива та контролю за викидами CO2. Це масло забезпечує рівень продуктивності, що відповідає вимогам пасажирських автомобілів із бензиновими двигунами азіатських та американських виробників.
- Обладнання ТЗ: для ТЗ з гібридним приводом
- Олива: Повністю синтетична олива
- Клас в’язкості за SAE: 0W-20
- Дозвіл виробника: GM dexos1™ Gen 3
- Специфікація: CHRYSLER MS 6395, FIAT 9.55535-CR1, FIAT 9.55535-GSX, FORD WSS-M2C945-A, FORD WSS-M2C946-A, FORD WSS-M2C947-A, FORD WSS-M2C962-A1, GM 4718M, GM 6094M
- Специфікація за API: SN/RC, SP, СН
- Специфікація за API (ліцензовано): SN+, SP/RC
- Специфікація за ILSAC: GF-5
- Специфікація за ILSAC (ліцензовано): GF-6A
- Місткість [л]: 5 л
- Тип пакування: Пляшка
Олива моторна синтетична WOLF EcoTech SP/RC D1-3 0W-20
Завдяки низькій в'язкості та чудовій плинності Wolf Ecotech значно підвищує паливну економічність, знижує знос і викиди CO2. Оптимізований набір присадок запобігає утворенню сажі та відкладень та підтримує чистоту двигуна. Підходить для гібридних автомобілів за умови відповідності специфікаціям OEM.
Цей продукт був спеціально розроблений для відповідності високим вимогам стандарту ILSAC GF-6 A щодо економії палива та контролю за викидами CO2. Це масло забезпечує рівень продуктивності, що відповідає вимогам пасажирських автомобілів із бензиновими двигунами азіатських та американських виробників.
- Обладнання ТЗ: для ТЗ з гібридним приводом
- Олива: Повністю синтетична олива
- Клас в’язкості за SAE: 0W-20
- Дозвіл виробника: GM dexos1™ Gen 3
- Специфікація: CHRYSLER MS 6395, FIAT 9.55535-CR1, FIAT 9.55535-GSX, FORD WSS-M2C945-A, FORD WSS-M2C946-A, FORD WSS-M2C947-A, FORD WSS-M2C962-A1, GM 4718M, GM 6094M
- Специфікація за API: SN/RC, SP, СН
- Специфікація за API (ліцензовано): SN+, SP/RC
- Специфікація за ILSAC: GF-5
- Специфікація за ILSAC (ліцензовано): GF-6A
- Місткість [л]: 4 л
- Тип пакування: Пляшка
Олива моторна синтетична WOLF EcoTech SP/RC D1-3 0W-20
Завдяки низькій в'язкості та чудовій плинності Wolf Ecotech значно підвищує паливну економічність, знижує знос і викиди CO2. Оптимізований набір присадок запобігає утворенню сажі та відкладень та підтримує чистоту двигуна. Підходить для гібридних автомобілів за умови відповідності специфікаціям OEM.
Цей продукт був спеціально розроблений для відповідності високим вимогам стандарту ILSAC GF-6 A щодо економії палива та контролю за викидами CO2. Це масло забезпечує рівень продуктивності, що відповідає вимогам пасажирських автомобілів із бензиновими двигунами азіатських та американських виробників.
- Обладнання ТЗ: для ТЗ з гібридним приводом
- Олива: Повністю синтетична олива
- Клас в’язкості за SAE: 0W-20
- Дозвіл виробника: GM dexos1™ Gen 3
- Специфікація: CHRYSLER MS 6395, FIAT 9.55535-CR1, FIAT 9.55535-GSX, FORD WSS-M2C945-A, FORD WSS-M2C946-A, FORD WSS-M2C947-A, FORD WSS-M2C962-A1, GM 4718M, GM 6094M
- Специфікація за API: SN/RC, SP, СН
- Специфікація за API (ліцензовано): SN+, SP/RC
- Специфікація за ILSAC: GF-5
- Специфікація за ILSAC (ліцензовано): GF-6A
- Місткість [л]: 1 л
- Тип пакування: Пляшка
- Найменування продукту: Total Quartz 9000 Future GF6 0W-20
- Клас в'язкості SAE: 0W-20
- Обсяг [л]: 5
- Сезонність: Всесезонна
- Серія оливи: TOTAL QUARTZ 9000
- Специфікації API: SP
- Специфікації ILSAC: ILSAC GF-6
- Тип основи масла: Синтетична
- Найменування продукту: Total Quartz 9000 Future GF6 0W-20
- Клас в'язкості SAE: 0W-20
- Обсяг [л]: 1
- Сезонність: Всесезонна
- Серія оливи: TOTAL QUARTZ 9000
- Специфікації API: SP
- Специфікації ILSAC: ILSAC GF-6
- Тип основи масла: Синтетична
Повністю синтетична олива для максимальної економії палива та змащування з перших секунд після запуску двигуна. Особливо рекомендується для гібридних автомобілів з частими заведеннями. Захищає від шкідливого явища LSPI. Цю оливу було розроблено для задоволення унікальних вимог гібридних приводів.
Особливості та переваги
Олива серії K2 Hybrid, завдяки своїй низькій в'язкості, відповідає вимогам сучасних гібридних агрегатів. Гібридні автомобілі оснащені системою старт-стоп, в якій двигун внутрішнього згоряння запускається неодноразово під час руху. У цьому випадку малов'язка олива мінімізує опір двигуна, що сприяє економії палива та зниженню споживання електроенергії під час запуску.
Олива марки K2 для гібридних приводів має відмінну стійкість до окислення. Оскільки двигуни гібридних автомобілів часто працюють у режимі, коли двигун внутрішнього згоряння працює протягом короткого періоду часу, може виникнути більша кількість конденсату, що підвищує ризик окислення оливи. Олива моторна K2 Hybrid має стабільну робочу температуру і в'язкість, завдяки чому вона здатна ефективно захищати двигун від корозії і забезпечувати належний захист при мінливих умовах експлуатації.
K2 Hybrid відповідає високим вимогам щодо чистоти та збереження двигуна в хорошому стані. Частий запуск і зупинка двигуна внутрішнього згоряння може призвести до накопичення відкладень і бруду. Ось чому олива містить спеціальні присадки, які допомагають видалити та запобігти утворенню відкладень, зберігаючи ваш двигун чистим.
Технічні характеристики API: SP з RC; ILSAC: GF-6; Dexos1 покоління 2
Повністю синтетична олива для максимальної економії палива та змащування з перших секунд після запуску двигуна. Особливо рекомендується для гібридних автомобілів з частими заведеннями. Захищає від шкідливого явища LSPI. Цю оливу було розроблено для задоволення унікальних вимог гібридних приводів.
Особливості та переваги
Олива серії K2 Hybrid, завдяки своїй низькій в'язкості, відповідає вимогам сучасних гібридних агрегатів. Гібридні автомобілі оснащені системою старт-стоп, в якій двигун внутрішнього згоряння запускається неодноразово під час руху. У цьому випадку малов'язка олива мінімізує опір двигуна, що сприяє економії палива та зниженню споживання електроенергії під час запуску.
Олива марки K2 для гібридних приводів має відмінну стійкість до окислення. Оскільки двигуни гібридних автомобілів часто працюють у режимі, коли двигун внутрішнього згоряння працює протягом короткого періоду часу, може виникнути більша кількість конденсату, що підвищує ризик окислення оливи. Олива моторна K2 Hybrid має стабільну робочу температуру і в'язкість, завдяки чому вона здатна ефективно захищати двигун від корозії і забезпечувати належний захист при мінливих умовах експлуатації.
K2 Hybrid відповідає високим вимогам щодо чистоти та збереження двигуна в хорошому стані. Частий запуск і зупинка двигуна внутрішнього згоряння може призвести до накопичення відкладень і бруду. Ось чому олива містить спеціальні присадки, які допомагають видалити та запобігти утворенню відкладень, зберігаючи ваш двигун чистим.
Технічні характеристики API: SP з RC; ILSAC: GF-6; Dexos1 покоління 2
Тип двигуна: бензиновий, бензиновий турбований
Моторне масло Edge (1L +) SAE 0W20 API ILSAC GF-6A; SP; ACEA C5; CHRYSLER MS-6395; FIAT 9.55535-CR1; FIAT 9.55535-GSX/DSX; FORD WSS-M2C947-A; GM DEXOS1 GEN2; MB 229.71; OPEL/VAUXHALL OV0401547
Повністю синтетична моторна олива Castrol EDGE Professional виготовлена з використанням новітньої технології TITANIUM FST. Технологія TITANIUM FST фізично змінює поведінку оливи Castrol EDGE PROFESSIONAL в умовах екстремальних навантажень. Основою технології TITANIUM FST є полімерні металоорганічні сполуки, що містять титан. Таким чином, титан стає компонентом оливи та працює в унісон з технологією посиленої масляної плівки Fluid Strength Technology (FST). Випробування підтвердили, що TITANIUM FST вдвічі збільшує міцність масляної плівки, запобігаючи її розриву та знижуючи тертя для максимальної продуктивності двигуна.
Використовуючи досвід співпраці з автовиробниками, ми застосували технологію, яка раніше використовувалася лише при виробництві оливи для конвеєрної заливки. Моторна олива Castrol EDGE Professional пройшла багаторівневу мікрофільтрацію. Контроль якості здійснюється за допомогою нової технології оптичного вимірювання кількості частинок Castrol – Optical Particle Measurement System (OPMS). Castrol EDGE Professional – перша у світі олива, сертифікована як CO2-нейтральна відповідно до світових стандартів.
Застосування Castrol EDGE Professional E C5 0W20 призначений для бензинових та дизельних двигунів автомобілів, в яких виробник наказує використовувати моторні оливи, що відповідають галузевому стандарту ACEA С5 та класу в'язкості SAE 0W20. Castrol EDGE Professional E C5 0W20 схвалено для двигунів автомобілів, що вимагають застосування мастильних матеріалів, апробованих згідно зі специфікацією STJLR.03.5006 у мірі в'язкості SAE 0W20.
Переваги:
- пригнічує утворення відкладень, сприяючи підвищенню швидкості реакції автомобіля на натискання педалі акселератора;
- забезпечує неперевершений рівень захисту деталей у різних умовах руху та широкому діапазоні температур;
- підтримує максимальну потужність двигуна, навіть в умовах тривалої інтенсивної експлуатації; підвищує ефективність роботи двигуна (підтверджено незалежними випробуваннями);
- дозволяє досягти найвищого рівня економії палива.
Специфікації/допуски: ACEA C5; API SP; ILSAC GF-6; Meets Chrysler MS 6395; GM dexos1 Gen 2; Jaguar Land Rover engine oil specification STJLR.03.5006; MB-Approval 229.71; Opel OV0401547; Meets Fiat 9.55535-CR1; Meets Fiat 9.55535-GSX; Meets Ford WSS-M2C947-A; Meets Ford WSS-M2C947-B1
Моторне масло Edge (1L +) SAE 0W20 API ILSAC GF-6A; SP; ACEA C5; CHRYSLER MS-6395; FIAT 9.55535-CR1; FIAT 9.55535-GSX/DSX; FORD WSS-M2C947-A; GM DEXOS1 GEN2; MB 229.71; OPEL/VAUXHALL OV0401547
Повністю синтетична моторна олива Castrol EDGE Professional виготовлена з використанням новітньої технології TITANIUM FST. Технологія TITANIUM FST фізично змінює поведінку оливи Castrol EDGE PROFESSIONAL в умовах екстремальних навантажень. Основою технології TITANIUM FST є полімерні металоорганічні сполуки, що містять титан. Таким чином, титан стає компонентом оливи та працює в унісон з технологією посиленої масляної плівки Fluid Strength Technology (FST). Випробування підтвердили, що TITANIUM FST вдвічі збільшує міцність масляної плівки, запобігаючи її розриву та знижуючи тертя для максимальної продуктивності двигуна.
Використовуючи досвід співпраці з автовиробниками, ми застосували технологію, яка раніше використовувалася лише при виробництві оливи для конвеєрної заливки. Моторна олива Castrol EDGE Professional пройшла багаторівневу мікрофільтрацію. Контроль якості здійснюється за допомогою нової технології оптичного вимірювання кількості частинок Castrol – Optical Particle Measurement System (OPMS). Castrol EDGE Professional – перша у світі олива, сертифікована як CO2-нейтральна відповідно до світових стандартів.
Застосування Castrol EDGE Professional E C5 0W20 призначений для бензинових та дизельних двигунів автомобілів, в яких виробник наказує використовувати моторні оливи, що відповідають галузевому стандарту ACEA С5 та класу в'язкості SAE 0W20. Castrol EDGE Professional E C5 0W20 схвалено для двигунів автомобілів, що вимагають застосування мастильних матеріалів, апробованих згідно зі специфікацією STJLR.03.5006 у мірі в'язкості SAE 0W20.
Переваги:
- пригнічує утворення відкладень, сприяючи підвищенню швидкості реакції автомобіля на натискання педалі акселератора;
- забезпечує неперевершений рівень захисту деталей у різних умовах руху та широкому діапазоні температур;
- підтримує максимальну потужність двигуна, навіть в умовах тривалої інтенсивної експлуатації; підвищує ефективність роботи двигуна (підтверджено незалежними випробуваннями);
- дозволяє досягти найвищого рівня економії палива.
Специфікації/допуски: ACEA C5; API SP; ILSAC GF-6; Meets Chrysler MS 6395; GM dexos1 Gen 2; Jaguar Land Rover engine oil specification STJLR.03.5006; MB-Approval 229.71; Opel OV0401547; Meets Fiat 9.55535-CR1; Meets Fiat 9.55535-GSX; Meets Ford WSS-M2C947-A; Meets Ford WSS-M2C947-B1
Повністю синтетична високоефективна олива 0W-20 для сучасних бензинових і дизельних двигунів.
Забезпечує чудовий захист від передчасного займання (LSPI) та захищає системи нейтралізації, включаючи фільтри сажі. Допомагає забезпечити високу економію палива відповідно до останніх вимог OEM.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. MB 229.71; Chrysler MS-12145; FIAT 9.55535-GSX; Форд WSS-M2C947-B1, Форд WSS-M2C962-A1; BMW LL17FE+; BMW LL14FE+; OV0401547; STJLR.03.5006; ILSAC GF-5; ILSAC GF-6A; ACEA C5, C6; API SP, SP RC
Офіційне схвалення: MB-Approval 229.72
Повністю синтетична високоефективна олива 0W-20 для сучасних бензинових і дизельних двигунів.
Забезпечує чудовий захист від передчасного займання (LSPI) та захищає системи нейтралізації, включаючи фільтри сажі. Допомагає забезпечити високу економію палива відповідно до останніх вимог OEM.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. MB 229.71; Chrysler MS-12145; FIAT 9.55535-GSX; Форд WSS-M2C947-B1, Форд WSS-M2C962-A1; BMW LL17FE+; BMW LL14FE+; OV0401547; STJLR.03.5006; ILSAC GF-5; ILSAC GF-6A; ACEA C5, C6; API SP, SP RC
Офіційне схвалення: MB-Approval 229.72
Допуски виробників: VCC RBS0-2AEСервісна класифікація: ACEA C5, API SN
Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів Volvo з бензиновими та дизельними двигунами.
Підходить для будь-яких двигунів, що вимагають мастил із специфікацією C5.
Забезпечує високу паливну економічність.
Зберігання
- Уникати екстремальних температур.
- Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
- Бочки бажано зберігати у приміщенні.
- Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики
- Щільність при 20°С: 0,842
- В'язкість при 100 °С: 9.1 ст
- В'язкість при 40 °С: 48 сСт
- Індекс в'язкості: 180
- В'язкість при температурі -30 °С: 5600 сП
- Лужне число T.B.N.: 8.0 мг КОН/г
- Колір: Бурштиновий
- Сульфатна зола: 0.8%
- Цинк: 0,1%
- Кальцій: 0,19%
- Фосфор: 0,09%
- Температура спалаху: >200°С
- Температура застигання: -42°С
Допуски виробників: VCC RBS0-2AEСервісна класифікація: ACEA C5, API SN
Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів Volvo з бензиновими та дизельними двигунами.
Підходить для будь-яких двигунів, що вимагають мастил із специфікацією C5.
Забезпечує високу паливну економічність.
Зберігання
- Уникати екстремальних температур.
- Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
- Бочки бажано зберігати у приміщенні.
- Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики
- Щільність при 20°С: 0,842
- В'язкість при 100 °С: 9.1 ст
- В'язкість при 40 °С: 48 сСт
- Індекс в'язкості: 180
- В'язкість при температурі -30 °С: 5600 сП
- Лужне число T.B.N.: 8.0 мг КОН/г
- Колір: Бурштиновий
- Сульфатна зола: 0.8%
- Цинк: 0,1%
- Кальцій: 0,19%
- Фосфор: 0,09%
- Температура спалаху: >200°С
- Температура застигання: -42°С
Олія розроблена для забезпечення найвищих показників паливної економічності відповідно з технічними вимогами VW 508 00/509 00 за підтримки виключного захисту від зносу. Підходить лише для сучасних двигунів.
Забезпечує збільшений інтервал заміни.
Рекомендовано для деяких найновіших моделей автомобілів VAG.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Porsche C20; ACEA C5; API SN Plus.
Допуски виробників: VW 508 00, VW 509 00
Зберігання:
- Уникати екстремальних температур.
- Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
- Бочки бажано зберігати у приміщенні.
- Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики:
- Щільність при 20°С: 0,832
- В'язкість при 100 °С: 18.0 сСт
- В'язкість при 40 °С: 40 сСт
- Індекс в'язкості: 178
- В'язкість при температурі -35 °С: 3500 сП
- Лужне число T.B.N.: 8.3 мг КОН/г
- Колір: Зелений
- Сульфатна зола: 0,8%
- Цинк: 0,10%
- Кальцій: 0,19%
- Фосфор: 0,09%
- Температура спалаху: >200°С
- Температура застигання: -57°С
Для останніх моделей Ford, Opel/Vauxhall та Mercedes-Benz, що вимагають високого рівня паливної економічності та захисту від передчасного займання суміші в циліндрах. Відповідає найновішій специфікації Ford WSS-M2C952-A1.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C5; ACEA C6; API SN Plus, API SP; Dexos D; Ford WSS-M2C952-A1; MB 229.71; OV0401547; STJLR.03.5006
Для останніх моделей Ford, Opel/Vauxhall та Mercedes-Benz, що вимагають високого рівня паливної економічності та захисту від передчасного займання суміші в циліндрах. Відповідає найновішій специфікації Ford WSS-M2C952-A1.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C5; ACEA C6; API SN Plus, API SP; Dexos D; Ford WSS-M2C952-A1; MB 229.71; OV0401547; STJLR.03.5006
Високотехнологічна, 100% синтетична -ESTER, моторна олива спеціально розроблена для бензинових двигунів або дизелів, модифікованих або високопотужних, атмосферних або з турбонаддувом, з безпосереднім впорскуванням або впорскування у впускний колектор, які працюють у широкому діапазоні обертів і температури роботи двигуна, у найжорсткіших дорожніх або гоночних умовах.
Підходить для бензинових двигунів та дизелів, для яких регламентовані моторні оливи стандарту API SP та класу в’язкості 0W-20.
Високотехнологічна синтетична моторна олива Technosynthese для кращої паливної економічності. Спеціально розроблено для сучасних транспортних засобів, з бензиновими двигунами та гібридів, атмосферних або з турбонаддувом, непрямим або безпосереднім впорскуванням, для яких регламентується використання оливи зі зниженим коефіцієнтом тертя та низькою в’язкістю HTHS (≥ 2,6 мПа·с).
Підходить для сучасних бензинових двигунів, для яких регламентуються енергоощадні оливи класу в'язкості 20 (стандарт API SP та/або ILSAC GF-6A). Покращує паливну економічність, прийомистість двигуна та захищає від ризиків появи LSPI (Low Speed Pre-Ignition).
Сумісна з каталітичними нейтралізаторами.
Цей тип оливи може бути непридатним для використання в деяких двигунах. Зверніться до посібника користувача, якщо сумніваєтеся.
Стандарт APIPERFORMANCE SP/ILSAC GF-6A
Високотехнологічна синтетична моторна олива Technosynthese для кращої паливної економічності. Спеціально розроблено для сучасних транспортних засобів, з бензиновими двигунами та гібридів, атмосферних або з турбонаддувом, непрямим або безпосереднім впорскуванням, для яких регламентується використання оливи зі зниженим коефіцієнтом тертя та низькою в’язкістю HTHS (≥ 2,6 мПа·с).
Підходить для сучасних бензинових двигунів, для яких регламентуються енергоощадні оливи класу в'язкості 20 (стандарт API SP та/або ILSAC GF-6A). Покращує паливну економічність, прийомистість двигуна та захищає від ризиків появи LSPI (Low Speed Pre-Ignition).
Сумісна з каталітичними нейтралізаторами.
Цей тип оливи може бути непридатним для використання в деяких двигунах. Зверніться до посібника користувача, якщо сумніваєтеся.
Стандарт APIPERFORMANCE SP/ILSAC GF-6A
Високотехнологічна 100 % Синтетична “Енергоощадна” моторна олива спеціально розроблена для дизелів FORD 1.5 l (EcoBlue).
Підходить для двигунів для яких регламентовані "енергоощадні" моторі оливи класу в'язкості 0W-20 які відповідають вимогам стандарту ACEA C5. Сумісна з системами доочистки відпрацьованих газів.
Стандарти ACEA C5, WSS-M2C952-A1
Схвалення: WSS-M2C952-A1
Високотехнологічна 100 % Синтетична “Енергоощадна” моторна олива спеціально розроблена для дизелів FORD 1.5 l (EcoBlue).
Підходить для двигунів для яких регламентовані "енергоощадні" моторі оливи класу в'язкості 0W-20 які відповідають вимогам стандарту ACEA C5. Сумісна з системами доочистки відпрацьованих газів.
Схвалення: WSS-M2C952-A1
Стандарти ACEA C5, WSS-M2C952-A1
Високотехнологічна 100% синтетична енергоощадна моторна олива «Fuel Economy», спеціально розроблена для останніх поколінь дизелів «BlueHDi» з SCR (Система вибіркової каталітичної нейтралізації) і бензинових двигунів «PureTech» від групи STELLANTIS / PSA (Peugeot, Citroën і DS), що відповідають вимогам Євро 4, 5 або 6 та для яких регламентуються моторні оливи стандарту PSA B71 2010.
Підходить для всіх бензинових двигунів та дизелів, для яких регламентуються моторні оливи стандарту PSA B71 2010, таких як OPEL, VAUXHALL або TOYOTA.
Підходить також для всіх сучасних бензинових двигунів та дизелів, для яких регламентуються енергоощадні моторні оливи класу в'язкості 0W-20 та стандарту ACEA C5.
Перед використанням завжди перевіряйте інструкцію з експлуатації автомобіля.
Стандарти ACEA C5
Схвалення PSA Groupe PSA B71 2010
Зменшує тертя, зношування та витрату палива, забезпечує максимальні динамічні характеристики двигуна. Використовується у разі вимог BMW, Mercedes-Benz, Opel. Підходить для збільшення міжсервісних інтервалів.
Використовувана в Top Tec 6600 0W-20 рецептура на основі новітніх технологій синтезу забезпечує відмінні захисні властивості в поєднанні з чудовими низькотемпературними характеристиками масла. Використання сучасного пакету присадок забезпечує надійний захист від зношування та зниження витрати палива.
- забезпечує максимальну продуктивність двигуна;
- чудова чистота двигуна;
- відмінний захист від зношування;
- збільшений термін служби двигуна;
- висока стійкість до зсуву;
- оптимальний тиск оливи у всіх режимах;
- відмінна стійкість до старіння;
- економія палива та зниження викидів забруднюючих речовин;
- дуже хороша в'язкісно-температурна стабільність;
- забезпечує тривалий термін служби двигуна;
- перевірено на сумісність з каталізаторами та турбонаддувом;
- поєднується зі стандартними товарними оливами.
Використання моторної оливи Top Tec 6600 дозволяє забезпечити високу надійність експлуатації двигуна та збільшення терміну служби сучасних дорогих каталітичних нейтралізаторів та сажових фільтрів. Завдяки наявності оригінальних допусків автовиробників, використання даної оливи дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТО. Забезпечує захист від LSPI та максимальну паливну економію. Кращий вибір для автомобілів із системами Start-Stop за рахунок швидкого надходження масляними каналами до точок мастила.
Класифікації та допуски: ACEA C5/C6, API SP, BMW Longlife-17 FE+, ILSAC GF-6A, Jaguar/Land Rover STJLR.03.5006, MB 229.71, 229.72, Opel OV 040 1547 - A20
Рекомендації: Chrysler MS-12145, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C 947-B1, Ford WSS-M2C 962-A1
Зменшує тертя, зношування та витрату палива, забезпечує максимальні динамічні характеристики двигуна. Використовується у разі вимог BMW, Mercedes-Benz, Opel. Підходить для збільшення міжсервісних інтервалів.
Використовувана в Top Tec 6600 0W-20 рецептура на основі новітніх технологій синтезу забезпечує відмінні захисні властивості в поєднанні з чудовими низькотемпературними характеристиками масла. Використання сучасного пакету присадок забезпечує надійний захист від зношування та зниження витрати палива.
- забезпечує максимальну продуктивність двигуна;
- чудова чистота двигуна;
- відмінний захист від зношування;
- збільшений термін служби двигуна;
- висока стійкість до зсуву;
- оптимальний тиск оливи у всіх режимах;
- відмінна стійкість до старіння;
- економія палива та зниження викидів забруднюючих речовин;
- дуже хороша в'язкісно-температурна стабільність;
- забезпечує тривалий термін служби двигуна;
- перевірено на сумісність з каталізаторами та турбонаддувом;
- поєднується зі стандартними товарними оливами.
Використання моторної оливи Top Tec 6600 дозволяє забезпечити високу надійність експлуатації двигуна та збільшення терміну служби сучасних дорогих каталітичних нейтралізаторів та сажових фільтрів. Завдяки наявності оригінальних допусків автовиробників, використання даної оливи дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТО. Забезпечує захист від LSPI та максимальну паливну економію. Кращий вибір для автомобілів із системами Start-Stop за рахунок швидкого надходження масляними каналами до точок мастила.
Класифікації та допуски: ACEA C5/C6, API SP, BMW Longlife-17 FE+, ILSAC GF-6A, Jaguar/Land Rover STJLR.03.5006, MB 229.71, 229.72, Opel OV 040 1547 - A20
Рекомендації: Chrysler MS-12145, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C 947-B1, Ford WSS-M2C 962-A1
Високотехнологічна моторна олива з відмінними антифрикційними властивостями на основі технології синтезу. Розроблена за вимогами Audi, Porsche і групи VW. Мастильний матеріал Longlife IV, завдяки зниженій в'язкості, піклується про відмінні пускові властивості в холодних умовах і підвищує ККД двигуна. У порівнянні з оливами Longlife III, які вже економлять паливо, забезпечує додаткове зниження витрати палива на ок. 1,5%. Інноваційна технологія присадок забезпечує чудовий захист від зносу, відмінну чистоту двигуна та підвищену стійкість до окислення. Стають можливими надзвичайно тривалі інтервали заміни олив (подовження сервісних інтервалів і т.д.).
Властивості:
- чудова робота при холодному старті
- відмінний захист від зносу
- найкраща економія палива
- скорочує час запуску двигуна
- відмінна стійкість до окислення
- оптимальний захист при використанні спиртовмісного палива Е10
- підвищує стійкість роботи двигуна
- перевірено на каталізаторах і турбонагнітачах
Сфера застосування: Розроблена відповідно до вимог різних моделей автомобілів Audi, Порше, VW-Груп. Моторну оливу дозволяється використовувати виключно в бензинових і дизельних двигунах, включаючи двигуни із сажовими фільтрами (як, наприклад, TFSI, TDI), у яких передбачено використання мастильних матеріалів стандарту VW 508 00/509 00. Не має зворотної сумісності.
Застосування: Слід дотримуватися інструкції виробників із експлуатації автомобілів і двигунів.
Класифікації: ACEA C5
Допуск / Рекомендації: VW 508.00;VW 509.00;Porsche C20
Високотехнологічна моторна олива з відмінними антифрикційними властивостями на основі технології синтезу. Розроблена за вимогами Audi, Porsche і групи VW. Мастильний матеріал Longlife IV, завдяки зниженій в'язкості, піклується про відмінні пускові властивості в холодних умовах і підвищує ККД двигуна. У порівнянні з оливами Longlife III, які вже економлять паливо, забезпечує додаткове зниження витрати палива на ок. 1,5%. Інноваційна технологія присадок забезпечує чудовий захист від зносу, відмінну чистоту двигуна та підвищену стійкість до окислення. Стають можливими надзвичайно тривалі інтервали заміни олив (подовження сервісних інтервалів і т.д.).
Властивості:
- чудова робота при холодному старті
- відмінний захист від зносу
- найкраща економія палива
- скорочує час запуску двигуна
- відмінна стійкість до окислення
- оптимальний захист при використанні спиртовмісного палива Е10
- підвищує стійкість роботи двигуна
- перевірено на каталізаторах і турбонагнітачах
Сфера застосування: Розроблена відповідно до вимог різних моделей автомобілів Audi, Порше, VW-Груп. Моторну оливу дозволяється використовувати виключно в бензинових і дизельних двигунах, включаючи двигуни із сажовими фільтрами (як, наприклад, TFSI, TDI), у яких передбачено використання мастильних матеріалів стандарту VW 508 00/509 00. Не має зворотної сумісності.
Застосування: Слід дотримуватися інструкції виробників із експлуатації автомобілів і двигунів.
Класифікації: ACEA C5
Допуск / Рекомендації: VW 508.00;VW 509.00;Porsche C20
Високотехнологічна моторна олива з відмінними антифрикційними властивостями на основі технології синтезу. Розроблена за вимогами Audi, Porsche і групи VW. Мастильний матеріал Longlife IV, завдяки зниженій в'язкості, піклується про відмінні пускові властивості в холодних умовах і підвищує ККД двигуна. У порівнянні з оливами Longlife III, які вже економлять паливо, забезпечує додаткове зниження витрати палива на ок. 1,5%. Інноваційна технологія присадок забезпечує чудовий захист від зносу, відмінну чистоту двигуна та підвищену стійкість до окислення. Стають можливими надзвичайно тривалі інтервали заміни олив (подовження сервісних інтервалів і т.д.).
Властивості:
- чудова робота при холодному старті
- відмінний захист від зносу
- найкраща економія палива
- скорочує час запуску двигуна
- відмінна стійкість до окислення
- оптимальний захист при використанні спиртовмісного палива Е10
- підвищує стійкість роботи двигуна
- перевірено на каталізаторах і турбонагнітачах
Сфера застосування: Розроблена відповідно до вимог різних моделей автомобілів Audi, Порше, VW-Груп. Моторну оливу дозволяється використовувати виключно в бензинових і дизельних двигунах, включаючи двигуни із сажовими фільтрами (як, наприклад, TFSI, TDI), у яких передбачено використання мастильних матеріалів стандарту VW 508 00/509 00. Не має зворотної сумісності.
Застосування: Слід дотримуватися інструкції виробників із експлуатації автомобілів і двигунів.
Класифікації: ACEA C5
Допуск / Рекомендації: VW 508.00;VW 509.00;Porsche C20
Унікальна енергозберігаюча, повністю синтетична, всесезонна моторна олива для бензинових і дизельних двигунів, у тому числі з турбонаддувом. Максимально ефективно захищає двигун від зносу, особливо при холодному запуску, за рахунок миттєвого досягнення найвіддаленіших точок змащування. Протестована на сумісність із каталізаторами. Підходить для найскладніших умов експлуатації й тривалих інтервалів заміни. При виборі інтервалу зміни оливи необхідно керуватися рекомендаціями виробників автомобілів.
Класифікація: ACEA A3; ACEA B4; API SM.
Допуски та рекомендації: BMW Longlife-98; MB 229.3; VW 502.00; VW 505.00
Моторна олива з хорошими антифрикційними властивостями на основі технології синтезу. Комбінація незвичайних базових олив і сучасної технології присадок гарантує отримання моторної оливи, яке знижує тертя в двигуні до мінімуму, піклується про максимальну потужність двигуна і мінімальну витрату палива.
Властивості:
- знижує тертя
- забезпечує максимальну потужність двигуна
- економить паливо і знижує шкідливі викиди
- чудова чистота двигуна
- відмінна стійкість до старіння
- перевірено на каталізаторах і турбонагнітачах
Сфера застосування: Спеціально розроблена для вимог автомобілів Volvo різних моделей. Сумісність з турбонаддувом і каталізаторами.
Застосування: Дотримуйтеся рекомендацій виробників автомобіля і моторів.
Класифікації: ACEA C5
Допуски/Рекомендації: Volvo VCC RBS0-2AE
Моторна олива з хорошими антифрикційними властивостями на основі технології синтезу. Комбінація незвичайних базових олив і сучасної технології присадок гарантує отримання моторної оливи, яке знижує тертя в двигуні до мінімуму, піклується про максимальну потужність двигуна і мінімальну витрату палива.
Властивості:
- знижує тертя
- забезпечує максимальну потужність двигуна
- економить паливо і знижує шкідливі викиди
- чудова чистота двигуна
- відмінна стійкість до старіння
- перевірено на каталізаторах і турбонагнітачах
Сфера застосування: Спеціально розроблена для вимог автомобілів Volvo різних моделей. Сумісність з турбонаддувом і каталізаторами.
Застосування: Дотримуйтеся рекомендацій виробників автомобіля і моторів.
Класифікації: ACEA C5
Допуски/Рекомендації: Volvo VCC RBS0-2AE
Сучасна антифрикційна моторна олива преміум-класу, спеціально для всесезонного використання у двигунах американських та азіатських автомобілів. Комбінація базових олив, отриманих за технологією синтезу, і новітні присадки гарантують моторну оливу з відмінним захистом від зносу, що знижує витрату палива й оливи, чистоту двигуна й швидкісне надходження до деталей, що труться. Відповідно до рекомендацій виробників можлива реалізація подовжених інтервалів заміни.
Специфікації та допуски: API SP; ILSAC GF-6A LIQUI MOLY рекомендує даний продукт для транспортних засобів, що вимагають наступних специфікацій: Chrysler MS-6395; GM 6094M; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 947-A; Ford WSS-M2C 947-B1; Ford WSS-M2C 962-A1; GM dexos1 Gen3
Сучасна антифрикційна моторна олива преміум-класу, спеціально для всесезонного використання у двигунах американських та азіатських автомобілів. Комбінація базових олив, отриманих за технологією синтезу, і новітні присадки гарантують моторну оливу з відмінним захистом від зносу, що знижує витрату палива й оливи, чистоту двигуна й швидкісне надходження до деталей, що труться. Відповідно до рекомендацій виробників можлива реалізація подовжених інтервалів заміни.
Специфікації та допуски: API SP; ILSAC GF-6A LIQUI MOLY рекомендує даний продукт для транспортних засобів, що вимагають наступних специфікацій: Chrysler MS-6395; GM 6094M; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 947-A; Ford WSS-M2C 947-B1; Ford WSS-M2C 962-A1; GM dexos1 Gen3
Високоякісна моторна олива з відмінними антифрикційними властивостями для всесезонного застосування. Незвичайні базові оливи в поєднанні з найпередовішими технологіями присадок, а також зі спеціальною присадкою Molygen гарантують отримання оливи з низькою в'язкістю, із високою зрушувальною стабільністю, що надійно перешкоджає утворенню відкладень, знижує втрати двигуна на тертя й оптимально захищає від зносу. Це веде до економії палива при одночасному збільшенні терміну служби двигуна.
Властивості
- легкий хід мотора
- оптимальний тиск оливи при всіх умовах застосування
- подовжений термін експлуатації двигуна
- знижує викид шкідливих речовин
- перевірена на каталізаторах та турбонагнітачах
- відмінний захист від зносу
- висока надійність мастила
- швидке прокачування при низьких температурах
- оптимальна стабільність до старіння
- відмінна чистота двигуна
- неперевершена робота при низьких температурах
- знижує споживання палива
- може змішуватися з наявними у продажу моторними оливами
Сфера застосування: Оптимально підходить для сучасних бензинових двигунів азіатських та американських виробників із багатоклапанною технологією, турбонаддувом, а також з охолодженням наддувочного повітря (LLK) і без нього. Для захисту та збереження двигуна при тривалих інтервалах заміни оливи та високих навантаженнях на двигун.
Застосування: Необхідно дотримуватися рекомендацій виробників з експлуатації автомобілів і двигунів. Можна змішувати з усіма моторними оливами, наявними у продажу. Оптимальна ефективність можлива тільки при використанні в незмішаному стані.
Специфікації та допуски: API SP; ILSAC GF-6A; GM dexos1 Gen 2; Chrysler MS-6395 ∙ Ford WSS-M2C 947-A ∙ Ford WSS-M2C 947-B1 ∙ Ford WSS-M2C 962-A1 ∙ GM 6094M; Honda; Hyundai; Isuzu; Kia; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Toyota
Високоякісна моторна олива з відмінними антифрикційними властивостями для всесезонного застосування. Незвичайні базові оливи в поєднанні з найпередовішими технологіями присадок, а також зі спеціальною присадкою Molygen гарантують отримання оливи з низькою в'язкістю, із високою зрушувальною стабільністю, що надійно перешкоджає утворенню відкладень, знижує втрати двигуна на тертя й оптимально захищає від зносу. Це веде до економії палива при одночасному збільшенні терміну служби двигуна.
Властивості
- легкий хід мотора
- оптимальний тиск оливи при всіх умовах застосування
- подовжений термін експлуатації двигуна
- знижує викид шкідливих речовин
- перевірена на каталізаторах та турбонагнітачах
- відмінний захист від зносу
- висока надійність мастила
- швидке прокачування при низьких температурах
- оптимальна стабільність до старіння
- відмінна чистота двигуна
- неперевершена робота при низьких температурах
- знижує споживання палива
- може змішуватися з наявними у продажу моторними оливами
Сфера застосування: Оптимально підходить для сучасних бензинових двигунів азіатських та американських виробників із багатоклапанною технологією, турбонаддувом, а також з охолодженням наддувочного повітря (LLK) і без нього. Для захисту та збереження двигуна при тривалих інтервалах заміни оливи та високих навантаженнях на двигун.
Застосування: Необхідно дотримуватися рекомендацій виробників з експлуатації автомобілів і двигунів. Можна змішувати з усіма моторними оливами, наявними у продажу. Оптимальна ефективність можлива тільки при використанні в незмішаному стані.
Специфікації та допуски: API SP; ILSAC GF-6A; GM dexos1 Gen 2; Chrysler MS-6395 ∙ Ford WSS-M2C 947-A ∙ Ford WSS-M2C 947-B1 ∙ Ford WSS-M2C 962-A1 ∙ GM 6094M; Honda; Hyundai; Isuzu; Kia; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Toyota
100% синтетична енергоощадна високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями, спеціально розроблена для бензинових двигунів JAGUAR LAND ROVER, які вимагають дотримання специфікації STJLR.51.5122. Використовується в бензинових двигунах останнього покоління, атмосферних чи з турбонагнітанням, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які відповідають екологічним нормам EURO 4, EURO 5 чи EURO 6, для яких регламентовані моторні оливи стандарту ACEA C5, з дуже низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 і < 2.9 мПа.с) та зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07 ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%) – «Mid SAPS».
Використовується виключно в бензинових двигунах, які вимагають використання енергоощадних олив класу в'язкості 0W-20 з відповідністю вимогам стандарту ACEA A1/B1 чи ACEA C5. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Сумісна з усіма видами бензинів і біопалив. Перед використанням необхідно обов’язково перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: ACEA C5 JAGUAR/LAND ROVER – STJLR.51.5122
100% синтетична олива спеціально розроблена для 6-циліндрових 3.0л і 8-циліндрових 5.0л атмосферних і з турбонагнітанням бензинових двигунів останнього покоління JAGUAR LAND ROVER, для яких регламентовано дотримання специфікації STJLR.51.5122 стосовно моторних олив. На основі регламенту моторних випробовувань стандарту ACEA C5, MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 забезпечує значне зниження витрати палива (>3.8%) в порівнянні з вимогами специфікації Ford 925 A.
Оптимізація витрати палива сприяє зниженню кількості викидів CO2 з відпрацьованими газами. MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 гарантує відмінну стійкість оливної плівки, при цьому полегшений запуск двигуна за низьких температур, зменшуючи тертя, підтримуючи тиск оливи і зниження робочих температур двигуна завдяки прискореній циркуляції моторної оливи.
Клас в'язкості 0W-20 мінімізує гідродинамічне тертя, і дозволяє знизити витрату палива при непрогрітому двигуні. Прискорена циркуляція оливи по каналам системи мащення при запуску за низьких температур, забезпечується швидке наростання тиску в системі, пришвидшене наростання обертів, швидкий вихід двигуна на робочі температури. Завдяки високим змащувальним властивостям, MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 забезпечує високий рівень протизношувального захисту та високу термоокисну стабільність, що забезпечує значне зниження утворення відкладень, зменшує зношування і забезпечує низьку витрату оливи. Володіє протизношувальними, антикорозійними і протипінними властивостями.
100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними властивості, спеціально розроблені для групи VAG останнього покоління, що вимагають специфікацію VW 508 00 509 00 для олій. Особливо рекомендується для застосування у високопродуктивних бензинових двигунах і дизелях AUDI і VW, обладнаних каталітичним нейтралізатором (CAT) і сажовими фільтрами (DPF). Підходить також для бензинових двигунів, що потребують енергоощадних олив класу в'язкості 0W-20 зі стандартом ACEA A1/B1. Сумісно з усіма різновидами бензинів і біопаливами. Цей тип оливи може бути несумісний із деякими двигунами. Перед використанням необхідно звіритися з інструкцією з експлуатації автомобіля.
Стандарти: ACEA А1 / В1
Схвалення: VW 508 00 - 509 00
Ця 100% синтетична моторна олива спеціально розроблена для бензинових двигунів і дизелів групи VAG останнього покоління, які вимагають застосування олив зі специфікації VW 508 00 509 00. Особливо рекомендується для бензинових двигунів останнього покоління AUDI (2.0L TFSI 140kW/190hp) і дизелів (3.0L TDI 160kW/217hp) з 2015 року виробництва, які вимагають специфічного змащувального матеріалу, для забезпечення роботи у разі підвищених обертів і температур, забезпечуючи ідеальне змащування.
Специфікація VW 508 00 509 00 потребує підвищеного енергоощадження та відповідність стандарту ACEA A1/B1, MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 забезпечує підвищене енергоощадження (до 1,5%, порівнюючи з еталонною олією 5W30). Енергозбереження забезпечує зниження викидів CO2, відповідно до вимог VW і AUDI. VW 508 00 509 00 є унікальною специфікацією й не має зворотної сумісності з попередніми специфікаціями від VW.
MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 забезпечує чудову стійкість оливної плівки, одночасно забезпечуючи легкий пуск двигуна за низьких температур, зменшуючи тертя в двигуні, підтримуючи тиск оливи та знижуючи робочу температуру двигуна. Клас в'язкості SAE 0W-20 мінімізує гідродинамічне тертя й дає змогу заощаджувати паливо у разі непрогрітого двигуна. Покращує подавання оливи в канали під час холодного пуску, забезпечує швидке нарощування тиску оливи в системі, швидший набір оптимальних обертів, швидке прогрівання до робочої температури. Завдяки високим змащувальним властивостям, MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 забезпечує високий ступінь протизносних властивостей, високу термостабільність і стійкість до окиснення. Це зменшує утворення відкладень, зменшує знос і забезпечує низьку витрату оливи. Має протизносні, антикорозійні, протипінні властивості.
Інтервал заміни оливи вибирається відповідно до рекомендацій автовиробника та може бути адаптований під умови експлуатації. MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 може, змішується з оливами на синтетичній та мінеральній основі. Перед використанням завжди перевіряти інструкцію з експлуатації автомобіля.
100% синтетична енергоощадна олива спеціально розроблена для Hybrid Electric Vehicles (H.E.V) та Plug-in Hybrid Electric Vehicles (P.H.E.V), сумісна з бензиновими двигунами останнього покоління, з турбонагнітачами чи атмосферними, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, для яких регламентовані оливи класу в’язкості 0W-20 з максимальними енергоощадними властивостями та дуже низькою динамічної в’язкістю HTHS ≥ 2.6 мПa.с (High Temperature High Shear). Також може використовуватись для батарейних електромобілів (B.E.V), які оснащенні двигунами внутрішнього згорання, які використовуються в якості збільшувача запасу ходу. Використовується також в сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано в’язкість SAE 0W-20 або «Енергоощадні оливи» в класі в’язкості 20: стандарт API SP та / або ILSAC GF-6A. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Дана олива може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- API SERVICE SP
- ILSAC GF-6A
- ILSAC GF-6B
- бензинові двигуни HONDA Hybrid
- бензинові двигуни NISSAN Hybrid
- бензинові двигуни TOYOTA Hybrid
- бензинові двигуни KIA Hybrid
Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандартів API SN i SM. Оливи, які відповідають стандарту API SP володіють відмінною стійкістю до окиснення, запобігають утворенню відкладень, забезпечуючи чистоту робочих двигуна, забезпечують ефективний захист від зношування і підвищену продуктивність за низьких температур протягом усього періоду експлуатації оливи.
Позначення «RC – ресурсоощадне» вказується на додаток до експлуатаційного рівня API “Sx” і відноситься перш за все до «енергоощадних» типів олив для бензинових двигунів. Це гарантує зменшення витрати оливи. На підставі стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6A є більш вимогливіший до «енергоощадності». Окрім вище вказаних вимог до оливи, також висуваються вимоги до розширених інтервалів заміни оливи, чистоти поршнів і кілець, сумісність з ущільнювачами і знижений вміст фосфору для сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Рівень властивостей ILSAC GF-6A забезпечує високий захист, при роботі двигуна на бензинові із вмістом етанолу 85% (E85).
Клас в’язкості SAE 0W20 мінімізує гідродинамічне тертя, дозволяє зменшити витрати палива, особливо при холодних запусках двигуна. Низький клас в’язкості гарантує пришвидшену прокачуваність оливи по системі мащенні при запуску двигуна, забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення, швидке нарощування обертів двигуна і пришвидшений вихід на робочі температури.
MOTUL HYBRID 0W-20 спеціально розроблена з урахуванням потреб гібридних електричних автомобілів, таких як HEV, PHEV і BEV з подовжувачами запасу ходу, де двигун внутрішнього згорання працює в моменти різкого гальмування і різкого старту електромобіля. Такі умови роботи двигуна обумовлюють специфічні вимоги до мастильних матеріалів, яким MOTUL HYBRID 0W-20 повністю відповідає. Оскільки даний тип олив дозволяє зменшити витрати палива, відповідно зменшує викиди СО2 з відпрацьованими газами в атмосферу.
100% синтетична енергоощадна високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями, спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів (VEP) і дизелів (VED) VOLVO серії «DRIVE-E», які оснащаються каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток (DPF). Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащуються дизелями та бензиновими двигунами, атмосферними чи з турбонагнітачами, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, та відповідають екологічним нормам викидів шкідливих речовин EURO 4, EURO 5 чи EURO 6, для яких регламентовано використання моторних олив із відповідністю вимогам стандарту ACEA C5, з низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 і < 2.9 мПз) та зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07 ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%). Може використовуватись в двигунах, виробники яких вимагають використання олив класі в’язкості 0W-20, із зниженням коефіцієнта тертя і дуже низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥2.6 МПа∙с). Також може використовуватись для бензинових двигунів, для яких регламентовано дотримання стандарту ACEA A1/B1 чи ACEA C5 в класі в’язкості SAE 0W-20, наприклад HONDA, NISSAN, SUBARU… Повністю сумісна з каталітичними нейтралізаторами бензинових двигунів. Перед використанням, необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації транспортного засобу.
Специфікації та допуски: ACEA С5 Volvo Car Corporation RBS0-2AE (сумісність з двигунами серії DRIVE-E)
Дана 100% синтетична моторна олива спеціально створена для 4-циліндрових двигунів VOLVO останнього покоління серії «Drive-E» (бензинових двигунів (VEP) і дизелів (VED). Дані двигуни вимагають особливих олив, так як вони менші і легші за своїх попередників. Для забезпечення максимальної продуктивності дані двигуни працюють за підвищених температур. Стандарт VCC RBS0-2AE висуває більш суворіші вимоги до поліпшення паливної економічності і базується на стандарті ACEA A1/B1. Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує поліпшення паливної економічності до 3.4% в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40). Зменшення витрат палива тягне за собою скорочення кількості викидів шкідливих речовин у атмосферу, що повністю відповідає вимоги автовиробника. Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує відмінну стійкість оливної плівки, особливо за холодних пусків двигуна, зменшуючи коефіцієнт тертя в двигуні, підтримується стабільний тиск оливи і ефективне зниження робочої температури двигуна. Завдяки своїм винятковим мастильним властивостям, Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує відмінний захист від зношування, стійкість оливи до високих температур і окиснення, що дозволяє мінімізувати утворення відкладень в двигуні і зменшити витрату оливи на згоряння. Володіє протизношувальними, антикорозійними, протипінними властивостями.
- 1
- 2
Моторне масло: бережіть серце свого автомобіля!
Моторні масла застосовуються для змащення двигунів внутрішнього згоряння поршневого і роторного типів. Вони відрізняються різними характеристиками і пропонуються у великому асортименті. Мастильний матеріал забезпечує заданий ресурс двигуна тільки в тому випадку, якщо витримує термічні, хімічні і механічні дії під час роботи. Якісне моторне масло, підібране відповідно до конструкції силового агрегату і умов експлуатації, — гарантія його якісної роботи. Економити на мастилі не варто, адже це призведе до неминучого вартісного ремонту силового агрегату.
Типи моторних масел
Моторні масла для двигунів бувають таких типів:
- Синтетичні: витратні матеріали відрізняються зниженими показниками в'язкості. Це одна з головних характеристик, на яку варто звертати увагу при покупці. Низький коефіцієнт в'язкості синтетичних моторних масел дозволяє експлуатувати двигуни за дуже високих і низьких температур в складних умовах. Масла довго служать, не окислюються, сприяють економії палива. Їх серйозний недолік — висока вартість. Підходять для використання з будь-якими типами моторів.
- Мінеральні: серед сучасних автомобілістів масла такого типу не користуються популярністю, бо вони мають високий коефіцієнт в'язкості. Переваги — коштують недорого, хороші змащувальні властивості. Недоліки — невеликий ресурс експлуатації, не підходять для спеки, потрібно додатково купувати присадки. Підходять для використання з карбюраторними двигунами.
- Напівсинтетичні: суміші синтетичних і мінеральних масел в різних пропорціях. За рахунок цього досягається потрібна в'язкість і щільність мастил для використання в певних умовах. Серед споживачів мастильні матеріали користуються попитом завдяки доступній ціні, хорошим експлуатаційним характеристикам. Недоліки такі ж, що і у мінеральних масел. Підходять для використання в інжекторних і карбюраторних двигунах.
Тип автомобільного моторного масла обов'язково вказується на упаковці. При покупці звертайте на це увагу, а який мастильний матеріал вибрати для свого автомобіля — вирішувати вам. Це потрібно робити, виходячи з умов його експлуатації і фінансових можливостей.
Стандарти моторних масел
Виробники двигунів завжди вказують, які масла повинні використовуватися під час роботи. Існує міжнародна система маркування автомастил, яка базується на індексах американської класифікації та європейського стандарту якості:
- SAE: вказується одна з основних характеристик — в'язкість. В позначенні можна побачити числа, розділені літерою W і тире. Наприклад, 10W-40. Перше число — це мінімальна температура повітря (віднімаємо від першої цифри 40, отримуємо –30 ˚С), за якої автомобільне масло може вільно прокачуватися по системі, заповнюючи порожнечі і змащуючи деталі. W — позначення високотемпературної в'язкості. Заливаючи масло в двигун, потрібно орієнтуватися не тільки на показники навколишнього середовища, але і на ступінь зношеності силового агрегату.
- API: класифікація за цією системою представлена наступним чином: API SJ, API CF-4 або API SJ / CF-4. Позначення S і C — для двигунів, що працюють на бензині і дизпаливі. Якщо моторне масло універсальне, то першою йде маркування, для яких агрегатів воно підходить найкраще. Друга літера — клас масла. Чим далі вона від початку латинського алфавіту, тим якіснішим є мастильний матеріал. Наступний символ — визначення року випуску автомобіля. Для моторів деяких марок він носить умовний характер. Наприклад, масло API SG призначене для бензинових двигунів, які випускалися з 1989 р. Щоб визначити точне призначення, потрібно скористатися спеціальними таблицями.
- ACEA: нова класифікація, яка вважається аналогом американської. Букви А і В позначають тип двигунів. У цій категорії існує 4 класи — A1 / B1-04, A3 / B3-04, A3 / B4-04, A5 / B5-04. З — масла, що відповідають жорстким вимогам Euro 4, Е — мастильні матеріали для двигунів, що працюють при великих навантаженнях (вантажний, спеціальний і інший транспорт).
Моторні масла бувають літніми (висока в'язкість), зимовими (низька в'язкість і висока плинність), всесезонними (витісняють інші види мастильних матеріалів завдяки своїй універсальності).
Якщо ви хочете купити моторне масло в Україні хорошої якості і недорого, то звертайтеся в наш інтернет-магазин Lido. Ви можете вибрати в каталозі і замовити товар онлайн з доставкою по Львову, до Києва, Харкова, Одеси, у Дніпро та інші міста України. Ми здійснюємо продаж і інших автотоварів. Ви можете придбати у нас все необхідне відносно дешево.