Моторні автомобільні масла
Знайдено: 48 - 81 серед 81 товарМасло моторне, дизельне Mobil Delvac MX 15W-40 - це високоякісне масло для дизельних двигунів, яке забезпечує відмінне змащення сучасних дизельних двигунів і подовжує термін їх служби. Як результат, цей продукт відповідає або перевищує специфікації практично всіх великих європейських і американських виробників двигунів. Його високі експлуатаційні властивості підтверджені на практиці при експлуатаційних випробуваннях, які проводилися в різних умовах, у тому числі і в змішаних парках.
Передовий складу даного масла забезпечує виняткові робочі властивості як у сучасних вимогливих дизелях з низьким рівнем викидів, так і більш старих, що працюють як на малосірчистому, так і на високосірчистому пальному. Mobil Delvac MX 15W-40 об'єднує в собі суміш високоякісних базових масел з прогресивною системою присадок для підвищеного протидії загустынню масла внаслідок накопичення сажі та дії високих температур, а також для забезпечення виняткового захисту від окислення, корозії та утворення високотемпературних лакових відкладень.
Особливості та переваги:
Потужні дизельні двигуни з низьким рівнем викидів значно підвищують вимоги до моторних масел. Зменшення робочих проміжків двигунів призводить до зниження витрати масла і, відповідно, пакет присадок масла освіжається рідше, так як зменшується кількість масла на доливку. Внаслідок наближення до камери згоряння через вище розташування поршневих кілець масло піддається впливу більш високої температури, що підвищує теплове навантаження на масло. Більш високий тиск вприску пального й застосування пізнішого вприску підвищують ефективність згоряння, а отже, робочу температуру двигуна, а також призводять до збільшення потрапляння в масло сажових частинок, що утворюються в процесі згоряння.
Mobil Delvac MX 15W-40 виготовляється на основі високоякісних базових масел з відмінно збалансованою системою присадок для забезпечення оптимальної працездатності сучасних дизельних і бензинових двигунів, а також старіших серій.
Допуски
MB 228.3/229.1; MAN - M3275; Volvo - VDS-3 / VDS-2; Renault (RVI) - RLD; Scania - LDF; Cummins - CES 20078/20077/20076; Mack - EO-M Plus; Caterpillar ECF-1
Castrol VECTON 15W-40 CJ-4/E9 – моторна олія на мінеральній основі для дизельних двигунів комерційної техніки, створена з використанням передових технологій виробництва мастильних матеріалів для забезпечення більш тривалого ефективного терміну служби олії.
Розроблено для використання в потужних 4-тактних дизельних двигунах, оснащених системою рециркуляції відпрацьованих газів EGR, і може бути використане в двигунах із встановленими новітніми системами очищення відпрацьованих газів, таких як DPF, DOC та/або SCR.
Castrol VECTON 15W-40 CJ-4/E9 з технологією "System Pro" забезпечує покращення експлуатаційних характеристик олії аж до 45%*, протистоїть деградації мастильного матеріалу, а також адаптується до вищих робочих температур для збільшення ефективного терміну служби, що дає вам впевненість у надійному захисті деталей двигуна при експлуатації техніки в умовах максимальних інтервалів заміни олії.
Нові технології, що використовуються в сучасних двигунах вантажних автомобілів, збільшують їх крутний момент до 30%, проте при цьому зростають робочі температури та тиск у двигуні. Це збільшує навантаження на моторне масло, прискорюючи його руйнування та знижуючи ресурс. Castrol VECTON 15W-40 CJ-4/E9 з технологією “System Pro”, яка забезпечує додатковий резерв експлуатаційних характеристик та протистоїть деградації олії завдяки наступним факторам:
- протидія окисленню олії та утворенню відкладень;
- нейтралізація шкідливих кислот;
- підтримка в'язкості.
*У порівнянні з вимогами галузевих стандартів API та ACEA, а також на підставі випробувань, проведених на 81% масел сімейства Castrol VECTON, реалізованих протягом 12 місяців аж до березня 2017р.
Специфікації та допуски:
ACEA E9 API SL/CJ-4 JASO DH-2 CAT ECF-3 CES – 20.081 DDC Powerguard 93K218 Mack EO-O Premium Plus MB-Approval 228.31 RVI RLD-3 Volvo VDS 4 Cummins CES 20081 MAN M 3575
Мінеральна моторне масло для цілорічного використання змішаного вантажного автопарку. Стабільне під час максимальних навантажень. Захищає від окислення і має високі експлуатаційні характеристики.
Рекомендується для підприємств з важкими умовами роботи. Рекомендовано для подовжених інтервалів пробігу (за рекомендацією автовиробника). Використовується в бензинових та дизельних двигунах (без PD, WIV, DPF). Перевищує вимоги ЄВРО 3.
Специфікації: Е7, Е5, Е3;A3, B4;API CI-4/CH/SL;Global DHD-1 SHPD.
Відповідає: MB 228.3; MB 229.1;MAN M 3275;VOLVO VDS 3;RENAULT RVI RLD/RLD-2;MTU TYP 2;MTU DDC BR 2000 та 4000;MACK EO-M PLUS;CUMMINS CES 20071/-2/-6/-7/-8;CATERPILLAR ECF-a та ECF-2;ZF TE-ML 07C;VOITH RETARDER TYP A.
100% синтетична моторна олива з енергозберігаючими властивостями. Спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів легкових автомобілів в т.ч. з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням, де передбачається використання олив зі зниженим тертям і дуже низькою (≥ 2.9 mPa.s) HTHS в'язкістю (в'язкість при високій температурі і високій швидкості зрушення).
Призначено для сучасних двигунів, що вимагають олив з класом в'язкості 30 і енергозберігаючими властивостями (відповідність класу API SP-RC)
Застосовується в автомобілях, оснащених системами нейтралізації відпрацьованих газів. Деякі двигуни не призначені для використання в них даного типу олив, тому перед використанням цього продукту необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Класифікація API: SP RC Класифікація ILSAC: GF-6A Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-6395 Допуск Fiat: 9.55535 CR1 Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 929A, WSS M2C 946A, WSS M2C 946B1, WSS-M2C 961-A1 Допуск General Motors, Opel: GM 4718 M, GM 6094 M, GM dexos 1 gen2, GM dexos 1 gen3
Моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Спеціально розроблена для сучасних автомобілів, оснащених високооб’ємними двигунами, дизельними чи бензиновими двигунами, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням. Сумісна з усіма видами палива: етильованими чи неетильованими бензинами, етанолом, дизельним і газовим (LPG) паливом. Сумісна з системами нейтралізації відпрацьованих газів.
Специфікації та допуски: ACEA A3/B4 API SL/CF MB 229.1 RENAULT RN0700 VW 501 01/VW 505 00 PSA B71 2300
Стандарт ACEA B4 вимагає від олив підвищених миючо-диспергуючих властивостей і стійкість до підвищення в’язкості при потраплянні в оливу продуктів неповного згорання робочої суміші (окрім двигунів оснащених насос-форсунками групи VW, де рекомендується використання продукту Motul Specific 505.01 5W-40 чи MOTUL 8100 X-clean 5W-40).
Стандарт API SL в порівнянні з API SJ висуває високі вимоги стійкості моторної оливи до «старіння», особливо при подовжених міжзмінних інтервалів, антиокисних властивостей, в’язкістної стабільності, попередження утворенню шламів і відкладень, протизношувальних і миючо-диспергуючих властивостей. Норми PSA B71 2300 вимагають від оливи витривалість за важких термічних умов роботи, задля надійного мащення своїх бензинових двигунів і деяких дизелів без фільтра твердих частинок (DPF).
RENAULT розробив специфікацію RN0700 для гарантування оливою термічної стабільності оливи і стійкості за високих температур. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі бензинові двигуни без турбонагнітачів (окрім Renault Sport) групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія специфікації RN 0700 розповсюджується також на всі автомобілі RENAULT, оснащенні двигунами 1.5 DCi без DPF (фільтром твердих частинок), які мають потужність менше 100 к.с. і з міжзмінним інтервалом 20 000 км чи 1 рік. Перед застосуванням необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля. Підсилена синтетична основа забезпечує високі мастильні властивості, що дозволяє знизити внутрішнє тертя в двигуні і стійкість при високих температурах, за яких працюють сучасні автомобілі.
Клас в’язкості SAE 10W-40 повністю адаптований для використання в сучасних бензинових двигунах і дизелях. Володіє антиокисними, протизношувальними, антикорозійними і антипінними властивостями.
100% синтетична олія, спеціально призначена для потужних і нових двигунів. Рекомендовано для бензинових інжекторних двигунів, турбо дизелів та дизелів, з каталізатором та без, що використовують будь-який тип палива.
Класифікації: ACEA E6, E7, E9 (E7 замінює E5 та E3); API CI-4 Схвалення: MB 228.51, MACK EO-N, RENAULT RLD-2, RXD, RGD, VOLVO VDS-3 Відповідність стандартам: JASO DH-2, DAF Extended Drain, DEUTZ DQC-IV LA, CUMMINS CES 20076, 77, MB 226.9, MAN M3477, 3271
100% синтетика. Призначено для європейських, американських або японських дизелів з низьким вмістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах, атмосферних або турбо дизелів, що відповідають екологічним стандартам Euro II, Euro III, Euro IV та Euro V, обладнаних системою рециркуляції відпрацьованих газів EGR або дизелів старших поколінь, працюють у складних умовах: вантажні автомобілі, бульдозери, автобуси, будівельна техніка, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, двигуни човном Особливо рекомендується до застосування в автомобілях з високотехнологічними двигунами та подовженими інтервалами заміни.
Допуски та класифікації:
- ACEA E4, Е7 (Е7 замінює категорії Е5 та Е3);
- API CF
- Схвалення: DEUTZ DQC-III, MACK EO-N, MAN M3277, MB 228.5, RVI RLD-2, SCANIA LDF-3 (сумісно з LDF-2), VOLVO VDS-3
- Відповідність вимогам: DAF Extended Drain, MTU Type 3
Моторна олія MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 використовується в моторах великої потужності. Підходить для всіх типів дизельних та бензинових двигунів: карбюраторних, з інжектором, атмосферників або з турбонадувом, багатоклапанних, з каталізатором та без. Підходить для будь-якого типу палива.
Специфікації:
ACEA A3/B4
API SM, CF
Допуски:
VW 505.00, 501.01
MB 229.1
RN0700
PSA B71 2300
Властивості масла моторного
- Збільшений інтервал заміни;
- Не втрачає своїх властивостей навіть в умовах екстремальних температур;
- Відмінно захищає двигун від зносу;
- Запобігає окисленню та утворенню іржі;
- Оптимальний рівень в'язкості протягом усього часу використання;
- Має відмінні миючі властивості;
- Захищає двигун від забруднень;
- Висока протипінна здатність.
Рекомендації щодо застосування
Замінити масло слід відповідно до рекомендацій виробника або на власний розсуд і може змінюватись в залежності від умов експлуатації. Моторне масло MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 може змішуватися з синтетичними та мінеральними маслами.
Всесезонне напівсинтетичне моторне масло для дизельних двигунів вантажних автомобілів Motul Tekma Mega X 10W-40
Моторна олія покращена за допомогою синтетичної основи, яка одночасно забезпечує стійкість до високих температур та легкий пуск при холодному пуску двигуна. Крім того, допускається збільшення міжзмінного інтервалу. Нова класифікація API CI-4 забезпечує захист та довговічність двигунів, оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR. Диспергуючі та антиокислювальні властивості захищають від накопичення сажі та засмічення масляного фільтра. Чудові протизносні властивості захищають зеркало циліндра. Чудові миючі властивості захищають від відкладень на поршнях та поршневих канавках. Низькотемпературний клас в'язкості 10W забезпечує покращений захист та економію палива при частих холодних пусках. Антикорозійне, протиіржавче, невспівне. Область застосування Motul Tekma Mega X 10W-40 може застосовуватися у всіх європейських, американських та японських дизельних двигунах атмосферних або з турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III та EURO IV) та оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR, а також для двигунів старшого покоління: вантажівки, бульдозери, будівельна техніка, автобуси, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, човнові двигуни. Може однаково застосовуватись для двигунів старого та нового поколінь.
Специфікації та схвалення:
- ACEA E7 (замінює Е5 та Е3)
- API CI-4/CH-4
- CATERPILLAR ECF-1
- CUMMINS 20071-20072-20076-20077-20078
- Global DHD-1
- MAN M 3275
- MB - Approval 228.3
- MTU Type II
- RVI RD / RD-2 / RLD / RLD-2
- VOLVO VDS-3
Повністю синтетичне масло моторне MOTUL SPECIFIC VW 504.00-507.00 5W-30 призначений для сучасних автомобілів, що належать до групи VAG, таких як VW, Audi, Skoda, Seat і мають двигуни, що відповідають критеріям Євро IV і Євро V. Підходить для всіх типів двигунах, які потребують застосування масел стандарту VW, що передують 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01. Не придатне для Touareg R5 і V10 TDI, вироблених в період з травня 2003 року по травень 2007 року.
У складі MOTUL SPECIFIC VW 504.00-507.00 5W-30 міститься мінімальна кількість сірки, фосфору і сульфатованих золи, завдяки чому масло відмінно підходить для дуже чутливих систем доочистки вихлопних газів, а також: Скорочує витрату палива; Мінімізує обсяг вихлопу очищеного газу; Збільшує інтервал заміни масла, який визначається бортовим комп'ютером.
Рекомендації щодо застосування Перед використанням олії слід ознайомитися з керівництвом користувача. Не рекомендується змішувати з маслами, що не відповідають нормам VW 504.00-507.00.
Напівсинтетична моторна олива REPSOL ELITE INJECTION 10W40, вироблена на синтетичній основі. До складу оливи входять синтетичні та високоякісні мінеральні компоненти, а також спеціальні присадки. Ця олива призначена для використання в сучасних бензинових і дизельних двигунах. Завдяки синтетичним компонентам олива характеризується високою стабільністю хімічного складу та стійкістю до окиснення за високих температур, яка в поєднанні з його особливими основними характеристиками дає змогу збільшити інтервали заміни оливи.
Властивості:
- Всесезонна олива на основі синтетичних компонентів, з високою стійкістю на зрушення.
- Завдяки високій в'язкості дає змогу полегшити запуск двигуна за низьких температур і покращує змащення за будь-якої температури.
- Завдяки особливим характеристикам в'язкості має антифрикційні властивості, у поєднанні зі зниженою випаровуваністю, дає змогу знизити витрату палива.
- Термічна стабільність. Зберігає свої властивості впродовж тривалого часу, на відміну від традиційних олив.
- Завдяки спеціальним компонентам забезпечується швидке видалення бульбашок повітря, що мінімізує утворення піни під час високих обертів двигуна.
- Якісне перекачування під час запуску двигуна забезпечує належне функціонування системи штовхачів гідравлічних клапанів.
- Особлива диспергувальна та мийна здатність забезпечує очищення деталей двигуна.
Допуски ОЕМ: MB 229.1 VW 501.01 VW 502.00 VW 505.00
- 1
- 2