Моторні автомобільні масла

Знайдено: 192 - 239 серед 356 товарів
Артикул: 838311
 

Моторна олива з високими захисними і експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese. Рекомендується BMW, MERCEDES, RENAULT і VAG (Volkswagen, Audi, Skoda і Seat). Спеціально розроблена для сучасних легкових автомобілів, що оснащенні потужними, високооб’ємними бензиновими двигунами і дизелями, в тому числі з турбонагнітачами, з безпосереднім впорскуванням і системою нейтралізації відпрацьованих газів. Сумісна з усіма видами палив: етильованим і неетильованим бензином, дизельним і газовим (LPG) паливом.

Специфікації та допуски:

  • ACEA A3/B4
  • API SL
  • BMW LL-01
  • MB 229.5
  • Renault RN0710 / RN0700
  • VW 502 00/505 00

Стандарт ACEA B4 вимагає покращених детергентно/диспергуючих властивостей і покращенної стійкості оливи до збільшення в’язкості при потраплянні сажі, яка продукується в дизелях з безпосереднім впорскуванням (за винятком VW інжекторних двигунів, які вимагають VW 505 01 наприклад MOTUL SPECIFIC 505 01 502 00 5W-40, 8100 X-CLEAN 5W-40 чи 8100 X-CLEAN FE 5W-30). Специфікації VW 505 00 і особливо VW 502 00 вимагають відмінні детергентно/диспергуючі властивості, міцну оливну плівку і стійкість оливи до збільшення в’язкості при потраплянні сажі, та регламентується для більшості бензинових двигунів та деяких дизелів Групи VAG (VW, Audi, Skoda, Seat).

Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів у зв’язку з використанням системи Valvetronic. Дана вимога охоплює всі двигуни BMW з 2001 року по 2004 рік виробництва, а також всі попередні специфікації BMW (LL-98). З 2004 року автомобілі BMW вимагають дотримання специфікації BMW LL-04. В даному випадку рекомендується використовувати продукт Motul Specific LL-04 5W-40, 8100 X-clean 5W-40, 8100 X-clean 5W-30 чи 8100 X-clean+ 5W-30. Специфікація BMW LL-01 покриває усі бензинові двигуни, які експлуатуються тільки за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити рекомендації виробника BMW.

Специфікація MERCEDES MB 229.5 більш вимогливіша, ніж 229.3 з точки зору довготривалості експлуатації оливи і міцності оливної плівки (подовжений міжзмінний інтервал, визначений бортовим компютером), детергентно/диспергуючі властивості (ACEA B4) і вимоги щодо енергоощадності: 1.7% економії палива, в порівнянні з оливою 15W-40. Специфікація MB 229.5 в клас в’язкості 5W-30 застосовується для всіх бензинових двигунів MERCEDES, окрім AMG (де використовується тільки 5W-40) і SLR, а також в усіх дизелях без фільтру твердих часток DPF.

RENAULT розробив специфікації RN0700 і RN0710 для олив, які відрізняються високими вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі атмосферні бензинові двигуни групи Renault (Renault, Dacia, Samsung), за виключенням Renault Sport. Дія стандарту RN0700 розповсюджується також на всі автомобілі Renault, оснащенні дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Специфікація Renault RN0710 поширюється на всі турбовані бензинові двигуни, Renault Sport і дизелі, не оснащені фільтрами твердих частинок (DPF), виготовленні групою Renault (Renault, Dacia, Samsung). Специфікація RN0710 не поширюється на автомобілі Renault, оснащені дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Дані двигуни вимагають дотримання специфікації RN0700. На дизелі об’ємом 2.2л DCI з фільтром твердих частинок (DPF) розповсюджується специфікація RN0710, а не RN0720.

427грн.
Артикул: 843651
 

Спеціально розроблена для двигунів останнього покоління «BlueTEC» з системами вибіркової нейтралізації відпрацьованих газів (SCR) групи DAIMLER (Mercedes), для яких регламентовано використання моторних олив схвалених згідно специфікації Mercedes-Benz MB 229.52. Використовується в силових агрегатах, які відповідають екологічним нормам EURO IV, EURO V чи EURO VI. Сумісна з усіма дизелями Mercedes обладнаними фільтрами твердих часток (DPF) та певними бензиновими двигунами, для яких регламентовано використання моторних олив із відповідністю вимогам специфікацій MB 229.51 чи MB 229.31. В двигунах Mercedes-Benz, для яких регламентовано дотримання оливами вимог специфікації MB 229.5, використовуйте продукти Motul 8100 X-cess 5W-40 чи Motul X-Max 0W-40. Перед використанням обов’язково необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA C3
API SN/CF
MB-Approval 229.52 (покриває вимоги MB 229.51 і MB 229.31)

MERCEDES розробив специфікацію MB 229.52, вимагаючи від олив стабільну роботу в самих складних температурних режимах і забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт MB 229.52 застосовується для всіх автомобілів Mercedes, які оснащені дизелями «BlueTEC» з системами вибіркової нейтралізації SCR. Додаток AdBlue дозволяє нейтралізувати оксид азоту (NOx) у відпрацьованих газах. Специфікація MB 229.52 повністю покриває вимоги специфікацій MB 229.51 і MB 229.31, які регламентуються для дизелів Mercedes оснащених фільтрами твердих часток (DPF) і для певних бензинових двигунів. Знижений вміст в оливі сульфатної золи, фосфору і сульфуру дозволяє забезпечити подовжений термін безвідмовної експлуатації чутливих систем доочищення відпрацьованих газів, таких як система вибіркової каталітичної нейтралізації SCR та фільтри твердих часток DPF.

100% синтетичні базові компоненти забезпечують високу термоокисну стабільність та стійкість оливної плівки до високих температур, гарантує чистоту металевих поверхонь двигуна, зменшена вірогідність закоксовування поршневих кілець. Володіє високою змащувальною здатністю що забезпечує високий рівень протизношувального захисту двигуна. Олива розрахована на подовженні інтервали заміни оливи, згідно вимог автовиробника. За результатами випробувань, Specific 229.52 5W30 повністю відповідає найвищим вимогам стосовно експлуатаційних характеристик на усьому міжзмінному інтервалі. У порівнянні із не менш вимогливішими специфікаціями, прикладом MB 229.51, нова специфікація MB 229.52 регламентує вищі вимоги щодо термоокисної стабільності та повної сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів.

Специфікація MB 229.52 передбачає оптимальне протікання оливи за низьких температур, шляхом зменшення внутрішнього гідродинамічного тертя в товщі оливи, забезпечуючи оптимізацію витрати палива. Це забезпечує легкий низькотемпературний запуск двигуна, швидке наростання тиску оливи в магістралях системи мащення, прискорене досягнення робочих температур та максимальну динаміку автомобіля. Зменшуючи рівень споживання палива, зменшуються викиди CO2 в атмосферу.

3 101грн.
Артикул: 368106
 

100% синтетична високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними показниками спеціально розроблена для сучасних потужних великооб’ємних бензинових двигунів і дизелів, атмосферних чи з оснащенням турбонагнітачами, з безпосереднім впорскуванням чи ні. Сумісна з усіма видами палив: етилованими чи неетилованими бензинами, етанолами, зрідженими газами, дизельними паливами, біопаливом. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Перед використанням обов’язково звіритись з інструкцією по експлуатації транспортного засобу.

Специфікації та допуски:

  • ACEA A3/B4
  • API SL/CF
  • BMW Long Life-01
  • MB 229.5/226.5
  • RENAULT RN0710/RN0700
  • VW 502 00/505 00

Стандарт АСЕА В4 вимагає від олив підвищених мийно-диспергуючих властивостей і підвищеної в’язкістної стабільності при потраплянні в оливу продуктів неповного згорання дизеля з безпосереднім впорскуванням (за винятком двигунів VW, які обладнанні системою паливоподачі насос-форсунка, і вимагають застосування олив, що відповідають специфікації VW 505 01. В такому разі рекомендується застосовувати продукт Motul Specific 505 01 502 00 5W-40 чи 8100 X-clean 5W-40.

Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів у зв’язку з використанням системи Valvetronic. Дана вимога охоплює всі двигуни BMW з 2001 року по 2004 рік виробництва, а також всі попередні специфікації BMW (LL-98). З 2004 року автомобілі BMW вимагають дотримання специфікації BMW LL-04. В даному випадку рекомендується використовувати продукт Motul Specific LL-04 5W-40, 8100 X-clean 5W-40, 8100 X-clean 5W-30 чи 8100 X-clean+ 5W-30. Специфікація BMW LL-01 покриває усі бензинові двигуни, які експлуатуються тільки за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити рекомендації виробника BMW. Специфікації VW 502 00 і 505 00 спеціально розроблені для автомобілів Групи VAG (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA and SEAT), для яких регламентовані фіксовані міжзмінні інтервали (15,000 км в Європі), які оснащуються дизелями, без насос-форсунки (Volkswagen PD), без фільтрів твердих часток (DPF), чи бензинових двигунів. Специфікація MERCEDES MB 229.5 висуває вищі вимоги до оливи, в порівнянні із специфікацією 229.3. Вимоги висуваються до сповільнення «старіння» оливи і стійкості оливної плівки (при збільшених інтервалах заміни оливи, визначених бортовим комп’ютером(АСЕА В4) і покращенні паливної економічності на 1.7%, в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40. Специфікація 229.5 поширюється на всі бензинові двигуни MERCEDES, включаючи AMG (клас в’язкості 5W-40), за винятком SLR, а також на всі дизелі, які не обладнанні фільтром твердих частинок (DPF). Специфікація MB 226.5 схожа із специфікацією 229.5 і поширюються на бензинові двигуни MERCEDES, які встановлені на автомобілі партнерів MERCEDES/RENAULT/NISSAN.

Групою RENAULT розроблено специфікації RN0700 і RN0710 для олив, які вирізняються високими вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі атмосферні бензинові двигуни групи Renault (Renault, Dacia, Samsung), за виключенням Renault Sport. Дія стандарту RN0700 розповсюджується також на всі автомобілі Renault, оснащенні дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Специфікація Renault RN0710 поширюється на всі турбовані бензинові двигуни, Renault Sport і дизелі, не оснащені фільтрами твердих частинок (DPF), виготовленні групою Renault (Renault, Dacia, Samsung). Специфікація RN0710 не поширюється на автомобілі Renault, оснащені дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Дані двигуни вимагають дотримання специфікації RN0700. На дизелі об’ємом 2.2л DCI з фільтром твердих частинок (DPF) розповсюджується специфікація RN0710, а не RN0720.

2 447грн.
Артикул: 102208
 

100% синтетична моторна олива, спеціально розроблена для сучасних дизелів групи RENAULT (Renault, Dacia, Samsung), оснащених фільтрами твердих часток DPF, для яких регламентується використання моторних олив які схваленні згідно вимог специфікації Renault RN0720. Дані двигуни відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI. Для дизелів 2,2 dCi, які оснащуються фільтрами твердих часток DPF, регламентовано використання олив, які відповідають вимогам специфікації 0710, рекомендовано використовувати моторну оливу Motul 8100 X-clean 5W-40 чи Motul 6100 Synergie+ 10W-40. Специфікація Renault RN0720 також розповсюджується на автомобілі RENAULT Laguna III 1,5L dCi без фільтру DPF модельного ряду з жовтня 2008 року, а також на RENAULT Kangoo II 1,5L dCi, без фільтру DPF, з червня 2008 року. Перед використанням оливи необхідно обов’язково звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA C4
Renault RN0720
MB 226.51

Групою Renault була розроблена специфікація для моторних олив RN0720, яка вирізняється підвищеними вимогами до сумісності з чутливими системами нейтралізації відпрацьованих газів - низький рівень сульфатної золи, сульфуру і фосфору (Low SAPS), що подовжує термін безвідмовної експлуатації фільтру твердих часток DPF. 100% синтетичні базові компоненти оливи гарантують високу в’язкісну та окисну стабільність оливної плівки за умов підвищених робочих температур. Дана властивість значно зменшує кількість утворених низькотемпературних та високотемпературних відкладень, знижує ризик коксування поршневих кілець.

Забезпечується максимальний протизношувальний захист двигуна, навіть в самих важких умовах експлуатації. Низька леткість оливи знижує витрати олив під час експлуатації та гарантує відповідність вимогам виробника техніки стосовно терміну експлуатації оливи. Параметри Specific 0720 5W30 повністю відповідають вимогам випробовувань Long Life Renault (LLR). Специфікація Renault RN0720 регламентується для усіх дизелів RENAULT, які оснащені фільтрами твердих часток DPF, окрім 2,2л dCi з фільтром твердих частинок (DPF). Перед використання звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.

538грн.
Артикул: 854761
 

Масло моторне MOTUL 8100 X-CLEAN + 5W-30, що має повний синтетичну основу, створено безпосередньо для використання в новітніх бензинових і дизельних двигунах автомобілів, що відповідають нормам EURO IV і EURO V. Придатно для дизельних двигунів, що мають сажеві системи очищення.

Характеристики:

  • Сульфатні золи, сірка і фосфор міститися в MOTUL 8100 X-CLEAN + 5W-30 в мінімальній кількості;
  • Масло наділене високою низькотемпературної в'язкістю;
  • Не знижує потужність двигуна;
  • Дозволяє економити енергоресурси;
  • Наділене високими змащувальні властивості;
  • Дбайливо по відношенню до сажі фільтрам і системам очистки газів;
  • Забезпечує надійний захист від зносу;
  • Стійка до високих температур;
  • Надає миючий і диспергуючу дію;
  • У присутності сажі підтримує одну й ту в'язкість.

Відповідає нормам ACEA C3 і рекомендовано BMW LL-04, VW 504.00 - 507.00, MB 229. 51, Porsche C30.

22 550грн.
Артикул: 102210
 
  • Синтетична олія
  • Клас в'язкості SAE: 5W30
  • Специфікація: ACEA C4
  • Дозвіл виробника: Renault RN0720; MB 226.51
  • Специфікація з ACEA: C4
23 099грн.
Артикул: 841611
 

Енергоощадна олива з високими експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese Рекомендується застосовувати в FIAT, PSA (Peugeot, Citroën та DS) і RENAULT. Спеціально розроблена для бензинових двигунів і дизелів останнього покоління, атмосферних чи з турбонагнітанням, з безпосереднім впорскуванням та без нього. Застосовується в двигунах, де вимагається дотримання стандарту ACEA C2, зниження коефіцієнту тертя, низька динамічна в’язкість HTHS (≥ 2.9 МПa.с) та зниженим рівнем SAPS ("Mid SAPS") із вмістом Сульфатної золи (≤ 0.8%), Фосфору (≤ 0.09%) та Сульфуру (≤ 0.3%). Сумісна з трикомпонентними каталізаторами (CAT) і фільтрами твердих часток (DPF). Перед використанням оливи, необхідно обов’язково звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C2
  • API SN
  • FIAT 9.55535-S1
  • RENAULT RN0700
  • PSA B71 2290
  • TOYOTA, HONDA, SUBARU

Двигуни, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. Відповідність вимогам FIAT 9.55535-S1 свідчить про відповідність оливи стандарту ACEA C2 в комбінації з класом в’язкості SAE 5W-30 для забезпечення надійного мащення дизелів з багаторазовим впорскуванням об’ємом 1.3л, 1.6л, і 2.0л, FIAT, ALFA-ROMEO і LANCIA, з 2007 року виробництва. В нормах PSA B71 2290 до оливи висуваються вимоги високої стійкості в найбільш складних термічних умовах, а також сумісності з системами доочистки відпрацьованих газів. Дана специфікація підходить для всіх бензинових двигунів і дизелів концерну PSA (включаючи автомобілі оснащені фільтрами твердих частинок – DPF). Виключенням є бензинові двигуни 1.8л, 2.0л, і 2.2л. Специфікація RENAULT RN0700 вимагає від олив одночасно високу термічну стабільність та сумісність з системами відпрацьованих газів. Специфікація Renault RN0700 призначена для атмосферних бензинових двигунів (окрім Renault Sport) Групи RENAULT (Renault, Dacia, Samsung).

Специфікація RN0700 також поширюється на дизелі 1.5L dCi, які не оснащенні фільтрами твердих часток DPF (Diesel Particulate Filter)потужністю менше 100 к.с, та міжзмінними інтервалами 20 000 км або 1 раз на рік. Деякі азіатські автовиробники автомобілів вимагають дотримання оливами вимог стандарту ACEA C2 для максимальної продуктивності і довговічності двигунів, з 2006 року виробництва. Наприклад, Motul 8100 Eco-clean 5W-30 можливо використовувати в таких двигунах: TOYOTA 2.0л i 2.2л D4D; HONDA 2.2л CDTI i i-DTEC; SUBARU 2.0л D.

471грн.
Артикул: 368101
 

100% синтетична високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними показниками спеціально розроблена для сучасних потужних великооб’ємних бензинових двигунів і дизелів, атмосферних чи з оснащенням турбонагнітачами, з безпосереднім впорскуванням чи ні. Сумісна з усіма видами палив: етилованими чи неетилованими бензинами, етанолами, зрідженими газами, дизельними паливами, біопаливом. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Перед використанням обов’язково звіритись з інструкцією по експлуатації транспортного засобу.

Специфікації та допуски:

  • ACEA A3/B4
  • API SL/CF
  • BMW Long Life-01
  • MB 229.5/226.5
  • RENAULT RN0710/RN0700
  • VW 502 00/505 00

Стандарт АСЕА В4 вимагає від олив підвищених мийно-диспергуючих властивостей і підвищеної в’язкістної стабільності при потраплянні в оливу продуктів неповного згорання дизеля з безпосереднім впорскуванням (за винятком двигунів VW, які обладнанні системою паливоподачі насос-форсунка, і вимагають застосування олив, що відповідають специфікації VW 505 01. В такому разі рекомендується застосовувати продукт Motul Specific 505 01 502 00 5W-40 чи 8100 X-clean 5W-40.

Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів у зв’язку з використанням системи Valvetronic. Дана вимога охоплює всі двигуни BMW з 2001 року по 2004 рік виробництва, а також всі попередні специфікації BMW (LL-98). З 2004 року автомобілі BMW вимагають дотримання специфікації BMW LL-04. В даному випадку рекомендується використовувати продукт Motul Specific LL-04 5W-40, 8100 X-clean 5W-40, 8100 X-clean 5W-30 чи 8100 X-clean+ 5W-30. Специфікація BMW LL-01 покриває усі бензинові двигуни, які експлуатуються тільки за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити рекомендації виробника BMW. Специфікації VW 502 00 і 505 00 спеціально розроблені для автомобілів Групи VAG (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA and SEAT), для яких регламентовані фіксовані міжзмінні інтервали (15,000 км в Європі), які оснащуються дизелями, без насос-форсунки (Volkswagen PD), без фільтрів твердих часток (DPF), чи бензинових двигунів. Специфікація MERCEDES MB 229.5 висуває вищі вимоги до оливи, в порівнянні із специфікацією 229.3. Вимоги висуваються до сповільнення «старіння» оливи і стійкості оливної плівки (при збільшених інтервалах заміни оливи, визначених бортовим комп’ютером(АСЕА В4) і покращенні паливної економічності на 1.7%, в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40. Специфікація 229.5 поширюється на всі бензинові двигуни MERCEDES, включаючи AMG (клас в’язкості 5W-40), за винятком SLR, а також на всі дизелі, які не обладнанні фільтром твердих частинок (DPF). Специфікація MB 226.5 схожа із специфікацією 229.5 і поширюються на бензинові двигуни MERCEDES, які встановлені на автомобілі партнерів MERCEDES/RENAULTNISSAN.

Групою RENAULT розроблено специфікації RN0700 і RN0710 для олив, які вирізняються високими вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі атмосферні бензинові двигуни групи Renault (Renault, Dacia, Samsung), за виключенням Renault Sport. Дія стандарту RN0700 розповсюджується також на всі автомобілі Renault, оснащенні дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Специфікація Renault RN0710 поширюється на всі турбовані бензинові двигуни, Renault Sport і дизелі, не оснащені фільтрами твердих частинок (DPF), виготовленні групою Renault (Renault, Dacia, Samsung). Специфікація RN0710 не поширюється на автомобілі Renault, оснащені дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Дані двигуни вимагають дотримання специфікації RN0700. На дизелі об’ємом 2.2л DCI з фільтром твердих частинок (DPF) розповсюджується специфікація RN0710, а не RN0720.

570грн.
Артикул: 102306
 

Спеціально розроблена для певного ряду сучасних автомобілів RENAULT (Renault, Dacia, Samsung), з 2018 року виробництва, які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями, для яких регламентуються моторні оливи схвалені згідно вимог специфікації Renault RN17. Оскільки специфікація RN17 має повну зворотну сумісність, отже MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 також відповідає усім вимогам специфікацій RN0710 та RN0700 і може використовуватись в двигунах попередніх поколінь, для яких регламентуються вище вказані специфікації. В дизелях, для яких не регламентується специфікація Renault RN17, а саме, дизелі, які випускались до вересня 2018 року (стандарт Euro 6d-Temp), використовуйте виключно оливу, схвалену згідно вимог специфікації RN0720 - MOTUL SPECIFIC 0720 5W-30. Сумісна з фільтрами твердих часток дизелів (DPF), системами вибіркової каталітичної нейтралізації (SCR), каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток бензинових двигунів (GPF). Може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково ознайомтесь з керівництвом по експлуатації транспортного засобу.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C3
  • Renault RN17 (перевищує вимоги RN0710 и RN0700)

RENAULT розробили специфікацію RN17 для моторних олив, задля забезпечення стійкості оливи до самих високих температурних режимів, а також повної сумісності з сучасними системами доочищення відпрацьованих газів. Технологія виробництва MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру – Mid SAPS – дозволяє ефективно захищати та подовжувати термін безвідмовної роботи сучасних систем доочищення відпрацьованих газів, таких як DPF (фільтр твердих часток дизеля), SCR (система вибіркової каталітичної нейтралізації), яка дозволяє нейтралізувати NOx (оксиди азоту) завдяки використання додатку AdBlue® чи, так званої, «Diesel Exhaust Fluid», а також сумісна з фільтрами GPF (фільтр твердих часток бензинових двигунів), якими оснащуються бензинові двигуни. 100% синтетичні базові компоненти забезпечують високу термічну стабільність оливи та виняткову стійкість за високих температур. Запобігає утворенню лаків та нагарів, забезпечуючи чистоту металевих поверхонь двигуна. Зменшено ризик залягання поршневих кілець. Максимальний захист двигуна і змащувальна здатність зберігаються навіть за самих важких умов експлуатації. Низька леткість базових компонентів зменшує витрати оливи, а також забезпечено виняткову стійкість оливи до окислення, що гарантує подовженні інтервали заміни оливи, які встановленні автовиробником.

Виконання вимог щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації оливи, контролюється за допомогою сучасного і більш вимогливішого тесту Long Life Renault (LLR). Специфікація RN17 розповсюджується на усі двигуни Renault: бензинові (окрім RS та Alpine), сучасні дизелі (Euro 6 з середини 2018 року), а також на усі дизелі, які не оснащуються фільтрами твердих часток DPF. Специфікація RN17 не розповсюджується на дизелі, для яких регламентована специфікація RN0720. У разі виникнення сумнівів щодо доцільності використання даної оливи, завжди звіряйтесь з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Інтервал заміни моторної оливи обирається у відповідності до рекомендацій виробника техніки і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації транспортного засобу. Не змішувати з оливами, які не схвалені згідно вимог специфікації RN17.

2 297грн.
Артикул: 102843
 

Motul Specific 0720 5w-30 102843/104309 - моторне масло, спеціально розроблене для останнього покоління дизельних двигунів групи Renault (Renault, Dacia), оснащених сажевим фільтром (DPF), що вимагають схвалення RN0720 та виконують норми. Дуже низький рівень сульфатної золи, сірки та фосфору (Low SAPS) продовжують ресурс фільтру сажі. Захищає двигун від відкладень, знижує ризик залягання поршневих кілець.

Низька леткість дозволяють знизити витрату олії, а висока термоокислювальна стабільність дозволяють досягти збільшення інтервалів заміни олії, що визначаються виробником. Виконує найбільш жорсткі вимоги щодо довговічності автомобілів RENAULT (Long Life Renault – LLR).

Допуски ACEA: A3/B4/C4
Допуски Renault: RN 0720

8 194грн.
Артикул: 873351
 

Моторне масло найвищого класу, призначене для автомобілів Renault. Розроблено за технологією зниженого змісту SAPS і відповідає жорстким вимогам міжнародної класифікації АСЕА С4, завдяки чому повністю сумісне з сучасними моделями автомобілів, обладнаних системами очищення відпрацьованих газів - сажовим фільтром або каталітичним нейтралізатором. Завдяки спеціально зниженої в'язкості продукт Motul Power Power LCV R 5W-30 109905 873351 5л чудово підходить для застосування в сучасних потужних двигунах з невеликим обсягом і системою старт-стоп. Також, низька в'язкість продукту сприяє зниженню коефіцієнта тертя в рухомих вузлах, за рахунок чого підвищує потужність двигуна і його паливну економічність більш, ніж в два рази, в порівнянні з використанням звичайних масел класу АСЕА С4 і аналогічної в'язкістю.

Переваги:

  • Універсально підходить для сучасних автомобілів, що працюють на бензині, дизпаливі або зрідженому природному газі LPG.
  • Підтримує двигун і систему очищення відпрацьованих газів в чистоті.
  • Мінімізує знос деталей і продовжує безвідмовний ресурс мотора.
  • Сприяє зниженню зносу палива і масла.
  • Гарантує легкий холодний старт в зимовий період.

Допуски та класифікації:
Сумісне с DPF
ACEA: C4
Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.51
Допуск Renault: RN0720

1 779грн.
Артикул: 850078
 

Масло спеціально розроблене для останнього покоління вантажних автомобілів, будівельної та сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів, водної техніки, що працюють на паливі з низьким вмістом сірки 50 ppm). Використовується у дизелях з низьким вмістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах, які відповідають екологічним стандартам Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V або Euro VI. Сумісна з системами рециркуляції відпрацьованих газів EGR та/або селективної нейтралізації відпрацьованих газів SCR та як у системах з фільтрами твердих частинок DPF так і без них. Працює у складних умовах експлуатації та обслуговування. Використовується в двигунах, які вимагають дотримання мастилом стандарту ACEA E6, з низьким вмістом сульфатної золи (≤1.0%), фосфору (≤ 0.08%) та сірки (≤ 0.3%). Може використовуватися в автопарках з автомобілями, які оснащені двигунами як сучасних, так і старших поколінь.

  • Клас в'язкості SAE: 5W-30
  • Специфікація: ACEA E4/E6/E7/E9, API CJ-4
  • Схвалення: MAN 3677, 3477, 3271-1, 3575, MB 228.51, MACK EO-O Premium Plus, RVI RLD-3, SCANIA Low Ash, VOLVO VDS-4
  • Відповідність стандартам Drain
  • Дозволи виробника: CAT ECF-3, CUMMINS CES 20081, DEUTZ DQC-IV LA, Detroit Diesel 93K218, IVECO18-1804 TLS E6, MTU Type 3.1

Двигуни, які відповідають екологічним стандартам Euro IV, Euro V або Euro VI оснащенні чутливими системами доочищення відпрацьованих газів:
- Сірка та фосфор інгібують каталітичну нейтралізацію відпрацьованих газів і може призвести до виходу з ладу каталітичних нейтралізаторів;
- Сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок DPF, що призводить до виходу з ладу фільтра DPF та втрати потужності двигуна.

Для сумісності та забезпечення довговічності фільтра твердих частинок DPF , стандарт ACEA E6 тре від змащувальних матеріалів знижений вміст сульфатної золи, сірки і фосфору. захист від відкладень твердих частинок та забивання масляного фільтра.
- Покращені протизносні властивості: захист від зношування стінок циліндрів.
- Покращені миючі властивості: забезпечує чистоту поршнів і дозволяє уникнути залягання поршневих кілець.

Клас в'язкості 10W при низьких температурах забезпечує відмінний захист від зносу і покращує паливну економічність при частих запусках двигуна.

Має антикорозійні, антипінні властивості. Рекомендації щодо застосування. Заміна здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна і може регулюватися в залежності від умов експлуатації.

67 435грн.
Артикул: 856351
 

100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для двигунів FORD та інших автовиробників, для яких регламентовано використання моторних олив з низькою динамічною в’язкістю (HTHS 2.9 і 3.5 МПа·c): FORD, JAGUAR, LAND ROVER, … Використовується у всіх бензинових двигунах і дизелях, які вимагають від моторних олив енергоощадних властивостей (ACEA A1/B1 чи А5/В5), класу в’язкості 5W-30 та високий вміст сульфатної золи, сульфуру і фосфору (Full SAPS). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами і фільтрами твердих частинок дизелів (DPF), якщо автовиробник не регламентує вміст в оливі сульфатної золи, сульфуру і фосфору. Перед використанням звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA A5/B5
FORD WSS M2C 913 D (заміщує специфікації 913 А, 913 В і 913 С)

100% синтетична моторна олива. Спеціально розроблена для сучасних дизелів FORD, окрім Ford Ka 2009 (08/2008) та дизелів Ford Galaxy об’ємом 1,9L 1995 (02/1995-03/2000) і 2000 (04/2000-02/2006), які вимагають дотримання вимог 917 А (Specific 505 01 502 00 5W40). Стандарт FORD 913 D також регламентується для деяких бензинових двигунів, таких як 2,5 л Duratec Ford Focus ST (2004) і 1.3 л, 1.6 л, 1.8 л Duratec. Вимоги FORD 913D також регламентуються для дизелів Ford Transit Custоm (2012) та сумісні сумісність з іншими бензиновими двигунами і дизелями, окрім винятків.

Специфікація FORD WSS M2C 913 D задовольняє вимоги більшості бензинових двигунів і дизелів, які вимагають дотримання вимог FORD WSS M2C 913A, 913 B і 913 С. Відповідність стандартам ACEA A5/B5 продукту Motul Specific 913D 5W-30 забезпечує оптимізацію витрати палива на 3% щоб задовольнити зобов’язання FORD щодо зниження викидів СО2 в атмосферу. Специфікація 913D також вимагає високої стійкості оливної плівки для забезпечення збереження класу в’язкості на протязі всього міжзмінного інтервалу. Дана властивість дуже суттєва у відповідності до сучасних тенденцій використання біопалив, наприклад, біодизеля. Motul Specific 913 D 5W-30 гарантує відмінні мастильні властивості, втому числі протизношувальні при використанні біодизеля в суміші до 7% (Біодизель В7) Специфікація FORD WSS M2C 913D вимагає високого рівня контролю диспергування твердих часток продуктів неповного згорання робочої суміші. Спеціальний диспергант в оливі Motul Specific 913D 5W-30 не дає осідати продуктам неповного згорання, при цьому зберігаючи свою в’язкість. Таким чином, стійкість до високих температур і висока окисна стабільність забезпечується протягом всього міжзмінного інтервалу, що підвищує захист робочих поверхонь двигуна.

2 579грн.
Артикул: 850022
 

100% синтетика. Спеціально розроблено для останнього покоління вантажівок, автобусів, будівельної техніки, сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів, суднових та човнових двигунів, що працюють на паливі з низьким вмістом сірки (≤ 50 ppm). Призначений для дизельних двигунів у т.ч. з турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III, EURO IV, EURO V, EURO VI), оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR та/або селективним нейтралізатором SRC, та/або фільтром сажі DPF, що працюють у важких умовах і вимагають моторне масло з класифікацією ACEA E6, з низьким вмістом сульфатної золи (≤ 1%), фосфору (≤ 0.08%) та сірки (≤ 0.3%) – Low SAPS.

Допуски: ACEA: E4/E6/E7/Е9 (Е7 замінює категорії Е5 та Е3);
API: CJ-4
Схвалення: MAN 3677, 3477, 3271-1, 3575, MB 228.51, MACK EO-O Premium Plus, RVI RLD-3, SCANIA Low Ash, VOLVO VDS-4
Відповідність вимогам: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DET

7 134грн.
Артикул: 812411
 

Енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese®, особливо рекомендується для FORD і JLR – Jaguar та Land Rover, а також FIAT. Спеціально розроблена для сучасних дизелів і бензинових двигунів, атмосферних та з турбонагнітачами, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які вимагають використання олив з особливим пакетом антифрикційних додатків і низькою в’язкістю HTHS. Підходить для усіх сучасних турбодизелів і бензинових двигунів, які передбачають використання енергоощадних олив (дотримання стандартів ACEA A1/B1 чи ACEA A5/B5). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA A5/B5
API SL
FORD WSS M2C 913-D
JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5003
FIAT 9.55535-G1

Стандарт А5/В5 вимагає від мастильного матеріалу енергоощадних властивостей і низького вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах потужних двигунів.: MOTUL 6100 SAVE-nergy 5W-30 створений на синтетичній основі Technosynthese® з додаванням спеціального антифрикційного пакету додатків. Це забезпечує високу стійкість оливної плівки, зменшує коефіцієнт тертя в двигуні, стабільний тиск оливи і зниження робочої температури.

MOTUL 6100 SAVE-nergy 5W-30 30 забезпечує відмінні мастильні властивості: захист від зношування і стійкість до високих температур для зменшення витрат оливи на угар і покращити паливну економічність на 10% (в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40) Даний тип оливи дозволяє знизити витрату палива, а відповідно і знизити викиди CO2 у відпрацьованих газах.

Олива спеціально розроблена з відповідністю найсучаснішим вимогам FORD для бензинових двигунів і дизелів, де вимагається дотримання специфікації FORD WSS M2C 913-D. Специфікація FORD WSS M2C 913-D повністю зворотно сумісна з попередніми специфікаціями FORD WSS M2C 913-A, 913-B і 913-C. Специфікація JLR « 03.5003 » базується на стандарті FORD WSS M2C 913-C і регламентується в деяких бензинових двигунах і дизелях JAGUAR і LAND ROVER.

У поєднанні зі стандартом ACEA A5/B5, MOTUL 6100 SAVE-nergy 5W-30 забезпечує енергоощадність (до 3% додаткової економії палива) для відповідності вимог FORD і JLR по скороченню викидів CO2. Специфікація 913-D також вимагає міцної оливної плівки для забезпечення відмінного мащення, та збереження в’язкості оливи протягом усього міжзмінного інтервалу. Дана властивість також дозволяє експлуатувати двигун на біопаливі, наприклад біодизелі, в суміші до 7% (Biodiesel - B7).

Специфікація FIAT 9.55535-G1 вимагає від олив дотримання стандарту ACEA A5 / B5, API SL, синтетичну основу оливи і клас в’язкості 5W-30, для оптимального мащення бензинових двигунів FIAT і JEEP.

412грн.
Артикул: SYZ199L
 

Повністю синтетична високоефективна олія 5W-30 із середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки для сучасних автомобілів з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі обладнаних системами доочищення вихлопних газів, для яких передбачено олію класу ACEA C3.
Не змішуйте цю олію з іншими типами олій. В іншому випадку тривалий термін служби та захист пристрою додаткового очищення вихлопних газів не може бути гарантовано.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. BMW LL-04; dexos 2; VW 50500, VW 50501; ACEA C2, C3; API SN/CF
Офіційне схвалення: MB-Approval 229.31, MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.52

68 051грн.
64 648грн.
Артикул: SYZ60L
 

Повністю синтетична високоефективна олива 5W-30 із середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки для сучасних автомобілів з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі обладнаних системами доочищення вихлопних газів, для яких передбачено олію класу ACEA C3.

Не змішуйте цю олію з іншими типами олій. В іншому випадку тривалий термін служби та захист пристрою додаткового очищення вихлопних газів не може бути гарантовано.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. BMW LL-04; dexos 2; VW 50500, VW 50501; ACEA C2, C3; API SN/CF

Офіційне схвалення: MB-Approval 229.31, MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.52

23 763грн.
22 575грн.
Артикул: XFZ4L
 

Допуски виробників: MB 229.31, MB 229.51; BMW LL-04; dexos 2; VW 50200; VW 505 00
Сервісна класифікація: ACEA C3; API SL CF

Застосування:
  • Повністю синтетичне моторне масло найвищої якості для використання у високофорсованих бензинових та дизельних двигунах.
  • Підходить для автомобілів, оснащених двигунами із системами постобробки вихлопних газів.

Властивості:

  • Має низький рівень фосфатної золи, фосфору та сірки, відповідає вимогам специфікацій ACEA С3. Підходить для деяких моделей BMW, Mercedes-Benz, Honda, Hyundai, Kia та Nissan.
  • Забезпечує швидкий пуск двигуна за низьких температур, зберігаючи його від швидкого зносу.
  • Повністю синтетична формула дозволяє при високих температурах зменшити окислення, що продовжує термін служби олії.
  • Низька в'язкість знижує емісію, споживання палива та випаровування олії.

Зберігання:

  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.

Характеристики

  • Колір: Коричневий
  • Індекс в'язкості: 165
  • В'язкість при температурі 100°С: 11.9 ст
  • В'язкість при температурі 40°С: 70 сСт
  • Щільність при температурі 20°С: 0.848
  • В'язкість при температурі -30°С: 6500 сП
  • Лужне число T.B.N.: 6,6 мг КОН/г
  • Сульфатна зола: 0.8%
  • Цинк: 0,10%
  • Кальцій: 0,18%
  • Фосфор: 0.08%
1 468грн.
1 395грн.
Артикул: XFZ199L
 

Допуски виробників: MB 229.31, MB 229.51; BMW LL-04; dexos 2; VW 50200; VW 505 00
Сервісна класифікація: ACEA C3; API SL CF

Застосування:
  • Повністю синтетичне моторне масло найвищої якості для використання у високофорсованих бензинових та дизельних двигунах.
  • Підходить для автомобілів, оснащених двигунами із системами постобробки вихлопних газів.

Властивості:

  • Має низький рівень фосфатної золи, фосфору та сірки, відповідає вимогам специфікацій ACEA С3. Підходить для деяких моделей BMW, Mercedes-Benz, Honda, Hyundai, Kia та Nissan.
  • Забезпечує швидкий пуск двигуна за низьких температур, зберігаючи його від швидкого зносу.
  • Повністю синтетична формула дозволяє при високих температурах зменшити окислення, що продовжує термін служби олії.
  • Низька в'язкість знижує емісію, споживання палива та випаровування олії.

Зберігання:

  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.

Характеристики

  • Колір: Коричневий
  • Індекс в'язкості: 165
  • В'язкість при температурі 100°С: 11.9 ст
  • В'язкість при температурі 40°С: 70 сСт
  • Щільність при температурі 20°С: 0.848
  • В'язкість при температурі -30°С: 6500 сП
  • Лужне число T.B.N.: 6,6 мг КОН/г
  • Сульфатна зола: 0.8%
  • Цинк: 0,10%
  • Кальцій: 0,18%
  • Фосфор: 0.08%
67 006грн.
63 656грн.
Артикул: XFV199L
 

Повністю синтетична олива 5W-30 для автомобілів групи VW/Audi з бензиновими та дизельними двигунами, розрахована на довгий термін служби. Низька в'язкість забезпечує швидкий струм масла під час запуску.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. VW 50400, VW 50700; ACEA C3

69 201грн.
65 741грн.
Артикул: XFP5L
 

Повністю синтетичне масло 5W-30 з низьким рівнем сульфатної зольності та низьким вмістом фосфору та сірки для сучасних бензинових та дизельних двигунів з пристроями доочищення вихлопних газів, що потребують рівня ACEA C2.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2; PSA B71 2290

2 024грн.
1 923грн.
Артикул: XFP1L
 

Повністю синтетичне масло 5W-30 з низьким рівнем сульфатної зольності та низьким вмістом фосфору та сірки для сучасних бензинових та дизельних двигунів з пристроями доочищення вихлопних газів, що потребують рівня ACEA C2.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2; PSA B71 2290

484грн.
460грн.
Артикул: XFFP199L
 

Повністю синтетична олива 5W-30 підходить для автомобілів Ford з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі з Zetec та з випущеними до 2009 р. двигунами DuraTec та DuraTorq. Низька в'язкість забезпечує швидкий струм масла під час запуску.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. WSS-M2C913-D, WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A; ACEA A5/B5; API SL/CF

60 497грн.
57 472грн.
Артикул: PRO60L
 

Повністю синтетична високоефективна олива 5W-30 із середнім рівнем сульфатної зольності, вмісту фосфору та сірки для сучасних автомобілів групи VW-Audi з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі зі збільшеним міжсервісним інтервалом.

Також захищає пристрої для додаткового очищення вихлопних газів. Не змішуйте цю олію з іншими типами олій. В іншому випадку тривалий термін служби та захист пристрою додаткового очищення вихлопних газів не може бути гарантовано.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. MB 229.51; BMW LL-04; PORSCHE C30; ACEA C3, API SN

Офіційне схвалення: Approved under VW standard 504 00 and VW standard 507 00

23 919грн.
22 723грн.
Артикул: XFF5L
 
Застосування:
  • Напівсинтетична моторна олія, призначена для сучасних бензинових двигунів, у тому числі інжекторних.
  • Ідеально підходить для багатоклапанних двигунів та двигунів Ford Zetec.
Властивості:
  • Забезпечує максимальний захист в екстремальних температурних умовах.
  • Сприяє економії палива та зниженню зносу двигуна.
Зберігання:
  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці, щоб уникнути накопичення вологи.
  • Колір: коричневий
  • Індекс в'язкості: 165
  • В'язкість при температурі 100°С: 10.4 ст
  • В'язкість при температурі 40°С: 58 сСт
  • Щільність при температурі 20°С: 0.852
  • В'язкість при температурі -30°С: 5600 сП
  • Лужне число T.B.N.: 7.5 мг КОН/г
  • Сульфатна зола: 1,1%
  • Кальцій: 0.24%
  • Цинк: 0.11%
  • Фосфор: 0.11%
1 485грн.
1 411грн.
Артикул: XFF4L
 
Застосування:
  • Напівсинтетична моторна олія, призначена для сучасних бензинових двигунів, у тому числі інжекторних.
  • Ідеально підходить для багатоклапанних двигунів та двигунів Ford Zetec.
Властивості:
  • Забезпечує максимальний захист в екстремальних температурних умовах.
  • Сприяє економії палива та зниженню зносу двигуна.
Зберігання:
  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці, щоб уникнути накопичення вологи.
  • Колір: коричневий
  • Індекс в'язкості: 165
  • В'язкість при температурі 100°С: 10.4 ст
  • В'язкість при температурі 40°С: 58 сСт
  • Щільність при температурі 20°С: 0.852
  • В'язкість при температурі -30°С: 5600 сП
  • Лужне число T.B.N.: 7.5 мг КОН/г
  • Сульфатна зола: 1,1%
  • Кальцій: 0.24%
  • Цинк: 0.11%
  • Фосфор: 0.11%
1 272грн.
1 208грн.
Артикул: XFF1L
 
Застосування:
  • Напівсинтетична моторна олія, призначена для сучасних бензинових двигунів, у тому числі інжекторних.
  • Ідеально підходить для багатоклапанних двигунів та двигунів Ford Zetec.
Властивості:
  • Забезпечує максимальний захист в екстремальних температурних умовах.
  • Сприяє економії палива та зниженню зносу двигуна.
Зберігання:
  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці, щоб уникнути накопичення вологи.
  • Колір: коричневий
  • Індекс в'язкості: 165
  • В'язкість при температурі 100°С: 10.4 ст
  • В'язкість при температурі 40°С: 58 сСт
  • Щільність при температурі 20°С: 0.852
  • В'язкість при температурі -30°С: 5600 сП
  • Лужне число T.B.N.: 7.5 мг КОН/г
  • Сульфатна зола: 1,1%
  • Кальцій: 0.24%
  • Цинк: 0.11%
  • Фосфор: 0.11%
353грн.
335грн.
Артикул: XFC60L
 

Придатне для автомобілів, в яких передбачено використання повністю синтетичної моторної олії 5W-30 з середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки класу ACEA C2, C3 зі збільшеним міжсервісним інтервалом.

Експлуатаційна класифікація: Suitable for vehicles requiring 5W-30 mid SAPS fully synthetic ACEA C2, C3 Longlife engine oil.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2, C3; API SN/CF

18 447грн.
17 525грн.
Артикул: XFC20L
 

Придатне для автомобілів, в яких передбачено використання повністю синтетичної моторної олії 5W-30 з середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки класу ACEA C2, C3 зі збільшеним міжсервісним інтервалом.

Експлуатаційна класифікація: Suitable for vehicles requiring 5W-30 mid SAPS fully synthetic ACEA C2, C3 Longlife engine oil.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2, C3; API SN/CF

6 364грн.
6 046грн.
Артикул: U F 1L 5W-30
 

EVO ULTIMATE F 5W30- Нова високотехнологічна олія, вироблена за Low SAPS технологією для сучасних моделей авто з бензиновими багатоступінчастими каталітичними нейтралізаторами або дизельними сажовими фільтрами, яким висуваються вимоги екологічних норм Євро 4 та Євро 5. EVO ULTIMATE F 5W-30 виготовлений на преміальній, повністю синтетичній, основі використанням пакету активних присадок, який включає модифікатори в'язкості, інгібітори корозії антифрикційні, протипінні, миючі, стабілізуючі та багато інших, що в сукупності забезпечують чудовий захист мотора від зносу, його високу продуктивність, високий рівень економії палива і скорочення кількості шкідливих елементів . Продукт EVO ULTIMATE F 5W-30 відрізняється високою стійкістю до старіння та окислення.

Переваги:

  • Універсальний продукт, який відповідає допуску FORD WSS-M2C913-D та вимогам міжнародних класифікацій.
  • Підтримує систему обробки вихлопних газів у чистоті, не допускає збої у роботі та продовжує безвідмовний термін служби.
  • Захищає пари тертя від виникнення сколів і задир навіть при агресивному водінні.
  • Гарантує швидкий та легкий холодний пуск у зимовий період.

Допуски ОЕМ: Ford WSS-M2C913-D

305грн.
Артикул: 8325663
 
Специфікації і допуски:
ACEA: E4-16
ACEA: E6-16
ACEA: E7-16
ACEA: E9-16
API: CJ-4
API: SN
CATERPILLAR: ECF-3
CUMMINS: CES 20081
DETROIT DIESEL: 93K218
DEUTZ: Approval DQC IV-10 LA
JASO: DH-2
MACK: Approval EO-O Premium Plus
MACK: EO-M PLUS
MACK: EO-N Premium Plus
MAN: Approval M3271-1
MAN: Approval M3477
MAN: Approval M3575
MAN: Approval M3677
MAN: M3691
MB: 228.31
MB: 235.28
MB: Approval 228.51
MTU: Approval Oil Category 3.1
MTU: Oil Category 2.1
RENAULT: Approval RLD-3
RENAULT: RGD
RENAULT:RLD-2
RENAULT: RXD
SCANIA: Approval LDF-4
VOITH: Retarder Oil Class B
VOLVO: Approval VDS-4
VOLVO: CNG
VOLVO: VDS-3
0грн.
Артикул: 1047292
 
Специфікації і допуски:
API: SN
API: SN Plus
API: SN-RC
API: SP-RC
API: SP
ILSAC: GF-5
ILSAC: GF-6A
General Motors: GM Dexos 1 Gen 2
Ford: WSS-M2C 945-A
Ford: WSS-M2C 947-A
Ford: WSS-M2C 946-A
Fiat: 9.55535-CR1
Chrysler: MS-6395
Тип двигуна: Бензин
0грн.
Артикул: 1047289
 
Специфікації і допуски:
API: SN
API: SN Plus
API: SN-RC
API: SP-RC
API: SP
ILSAC: GF-5
ILSAC: GF-6A
General Motors: GM Dexos 1 Gen 2
Ford: WSS-M2C 945-A
Ford: WSS-M2C 947-A
Ford: WSS-M2C 946-A
Fiat: 9.55535-CR1
Chrysler: MS-6395
Тип двигуна: Бензин
0грн.