Моторні автомобільні масла

Знайдено: 192 - 204 серед 204 товари
Артикул: 397704
 

Моторна олія Technosynthese спеціально розроблена як для нових автомобілів, так і для автомобілів попереднього покоління, оснащених високооб'ємними бензиновими або дизельними двигунами в т.ч. з прямим уприскуванням, турбовані, з каталітичними конвертерами. Підходить для всіх типів бензинового та дизельного палива.

Стандарти: ACEA A3/B4
API Стандарти: API SL/CF
Схвалення: MB-Approval 229.1;
PSA B71 2300;
RENAULT RN0700;
VW 501 01 / 505 00

14 087грн.
Артикул: 824306
 

100% синтетична моторна олива на основі естерів, з надзвичайно високими експлуатаційними властивостями.

Призначена для високотехнологічних потужних автомобілів, оснащених бензиновими двигунами і дизелями, атмосферними чи з турбонагнітанням і багаторазовим впорскуванням. Двигуни налаштовані для роботи на високих обертах і за підвищених температур, що створює суворі умови роботи. Олива в таких двигунах розріджується великою кількістю палива.

Специфікації та допуски:
ACEA A3/B4/C3
API SM/CF

Ester technology: формула на складноефірній (естеровій) основі забезпечує відмінну термічну стабільність оливної плівки, дозволяє оптимізувати вихідну потужність і крутний момент двигуна, забезпечує захист двигуна від зношування. Забезпечується стабільний тиск оливи в системі мащення, незалежно від умов експлуатації. Високий рівень експлуатаційних характеристик по API дозволяє отримати відмінну стійкість до окиснення оливи, запобігає утворенню відкладень в двигуні, оптимальна текучість за низьких температур. Використовуються в двигунах, де достатньо рівня експлуатаційних властивостей API SM / CF. Клас в’язкості 5W-50 забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення і вихід двигуна на робочі режими.

3 421грн.
Артикул: 849532
 

100% синтетична олія, спеціально призначена для потужних і нових двигунів. Рекомендовано для бензинових інжекторних двигунів, турбо дизелів та дизелів, з каталізатором та без, що використовують будь-який тип палива.

Класифікації: ACEA E6, E7, E9 (E7 замінює E5 та E3); API CI-4
Схвалення: MB 228.51, MACK EO-N, RENAULT RLD-2, RXD, RGD, VOLVO VDS-3
Відповідність стандартам: JASO DH-2, DAF Extended Drain, DEUTZ DQC-IV LA, CUMMINS CES 20076, 77, MB 226.9, MAN M3477, 3271

47 601грн.
Артикул: 825902
 

Застосовується у всіх бензинових двигунах і дизелях, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім і непрямим впорскуванням, карбюраторних двигунах. Призначена для підготовлених двигунів, які працюють на високих обертах та при високих температурах.

  • Перевищує більшість стандартів
  • Ралі-GT – Перегони на короткі дистанції
  • В’язкість SAE 10W-40 забезпечує відмінну текучість оливи при низькотемпературних пусках, швидке підвищення тиску в системі мащення при високій температурі, відмінний захист при високих обертах двигунах.

Протягом багатьох років Motul розробляє синтетичну оливу на основі складних естерів з високими експлуатаційними властивостями. Обравши синтетичну базу на основі складних естерів та об’єднавши її з інноваційним пакетом додатків, компанією Motul створено доскональну взаємодію. Технологія ESTER Core дозволяє отримати максимальну потужність двигуна, забезпечуючи надійність та захист від зношування.

В’язкість 10W-40 дозволяє компенсувати середній степінь розрідження оливи паливом і забезпечити стабільний тиск оливи в системі змащування. Максимальна товщина оливної плівки при високих температурах зменшує зношування двигуна. Модифікатор тертя забезпечує максимальну потужність, знижує експлуатаційні температури. Стабільність оливи знижує її витрати. Висока стійкість до зсуву забезпечує стабільний тиск оливи при всіх умовах експлуатації.

1 193грн.
Артикул: 846478
 

100% синтетика. Призначено для європейських, американських або японських дизелів з низьким вмістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах, атмосферних або турбо дизелів, що відповідають екологічним стандартам Euro II, Euro III, Euro IV та Euro V, обладнаних системою рециркуляції відпрацьованих газів EGR або дизелів старших поколінь, працюють у складних умовах: вантажні автомобілі, бульдозери, автобуси, будівельна техніка, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, двигуни човном Особливо рекомендується до застосування в автомобілях з високотехнологічними двигунами та подовженими інтервалами заміни.

Допуски та класифікації:

  • ACEA E4, Е7 (Е7 замінює категорії Е5 та Е3);
  • API CF
  • Схвалення: DEUTZ DQC-III, MACK EO-N, MAN M3277, MB 228.5, RVI RLD-2, SCANIA LDF-3 (сумісно з LDF-2), VOLVO VDS-3
  • Відповідність вимогам: DAF Extended Drain, MTU Type 3
56 931грн.
Артикул: 387632
 

Моторна олія MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 використовується в моторах великої потужності. Підходить для всіх типів дизельних та бензинових двигунів: карбюраторних, з інжектором, атмосферників або з турбонадувом, багатоклапанних, з каталізатором та без. Підходить для будь-якого типу палива.

Специфікації:
ACEA A3/B4
API SM, CF
Допуски:
VW 505.00, 501.01
MB 229.1
RN0700
PSA B71 2300

Властивості масла моторного

  • Збільшений інтервал заміни;
  • Не втрачає своїх властивостей навіть в умовах екстремальних температур;
  • Відмінно захищає двигун від зносу;
  • Запобігає окисленню та утворенню іржі;
  • Оптимальний рівень в'язкості протягом усього часу використання;
  • Має відмінні миючі властивості;
  • Захищає двигун від забруднень;
  • Висока протипінна здатність.

Рекомендації щодо застосування

Замінити масло слід відповідно до рекомендацій виробника або на власний розсуд і може змінюватись в залежності від умов експлуатації. Моторне масло MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 може змішуватися з синтетичними та мінеральними маслами.

48 467грн.
Артикул: 867411
 

100% синтетична енергоощадна високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями, спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів (VEP) і дизелів (VED) VOLVO серії «DRIVE-E», які оснащаються каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток (DPF). Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащуються дизелями та бензиновими двигунами, атмосферними чи з турбонагнітачами, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, та відповідають екологічним нормам викидів шкідливих речовин EURO 4, EURO 5 чи EURO 6, для яких регламентовано використання моторних олив із відповідністю вимогам стандарту ACEA C5, з низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 і < 2.9 мПз) та зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07 ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%). Може використовуватись в двигунах, виробники яких вимагають використання олив класі в’язкості 0W-20, із зниженням коефіцієнта тертя і дуже низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥2.6 МПа∙с). Також може використовуватись для бензинових двигунів, для яких регламентовано дотримання стандарту ACEA A1/B1 чи ACEA C5 в класі в’язкості SAE 0W-20, наприклад HONDA, NISSAN, SUBARU… Повністю сумісна з каталітичними нейтралізаторами бензинових двигунів. Перед використанням, необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації транспортного засобу.

Специфікації та допуски:
ACEA С5
Volvo Car Corporation RBS0-2AE (сумісність з двигунами серії DRIVE-E)

Дана 100% синтетична моторна олива спеціально створена для 4-циліндрових двигунів VOLVO останнього покоління серії «Drive-E» (бензинових двигунів (VEP) і дизелів (VED). Дані двигуни вимагають особливих олив, так як вони менші і легші за своїх попередників. Для забезпечення максимальної продуктивності дані двигуни працюють за підвищених температур. Стандарт VCC RBS0-2AE висуває більш суворіші вимоги до поліпшення паливної економічності і базується на стандарті ACEA A1/B1. Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує поліпшення паливної економічності до 3.4% в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40). Зменшення витрат палива тягне за собою скорочення кількості викидів шкідливих речовин у атмосферу, що повністю відповідає вимоги автовиробника. Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує відмінну стійкість оливної плівки, особливо за холодних пусків двигуна, зменшуючи коефіцієнт тертя в двигуні, підтримується стабільний тиск оливи і ефективне зниження робочої температури двигуна. Завдяки своїм винятковим мастильним властивостям, Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує відмінний захист від зношування, стійкість оливи до високих температур і окиснення, що дозволяє мінімізувати утворення відкладень в двигуні і зменшити витрату оливи на згоряння. Володіє протизношувальними, антикорозійними, протипінними властивостями.

659грн.
Артикул: 854511
 

Синтетична моторна олива, спеціально розроблена для двигунів, які працюють на зрідженому нафтовому газі (LPG), стисненому природньому газі (CNG) або з подвійними паливними системами (Бензин + Газ), двигуни які відповідають вимогам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах Euro 4, 5 чи 6.  Особливо рекомендується для автомобілів в двигунах яких використовується газове паливо LPG або CNG та потребують спеціальної моторної оливи "Mid SAPS" зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки, яка відповідає стандартам ACEA C3 або API SN PLUS (покриває попередні стандарти API), оснащені каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток.

Специфікації та допуски:
ACEA C3
API SN PLUS

Спеціальна формула:

  • Забезпечує чудову стійкість до високих температур.
  • Полегшує пуск двигуна за низьких температур.
  • Запобігає відкладенням в камері згорання, поршнях та свічках запалювання.
  • Забезпечує відмінний захист від зношування.
  • Середньо зольна формула для забезпечення мінімізації вуглецевих відкладень.
  • Підтримування потужності двигуна та забезпечення чистоти робочих поверхонь.
  • Запобігання зношуванню клапана.

Сумісна з системами які працюють на LPG (Зрідженому нафтовому газі) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Також підходить для систем CNG (Стисненого природнього газу) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Сумісна з газовим обладнанням (I, II, III, IV, V, VI поколінь).

422грн.
Артикул: 832601
 

Високотехнологічна, 100% синтетична, енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для бензинових і дизельних двигунів останнього покоління BMW і MINI, що вимагають оливу з схваленням BMW Long Life -12 FE. Застосовується також для бензинових і дизельних двигунів, що вимагають енергоощадження оливи з класом в'язкості 0W30, що відповідає стандарту ACEA C2. Сумісний із каталітичними нейтралізаторами та сажовими фільтрами (DPF). Сумісний з усіма типами палива: бензин, дизельне паливо та біопаливо. Перед застосуванням ознайомтеся з посібником з експлуатації автомобіля.

Стандарти: ACEA C2
Схвалення: BMW LL-12 FE

100% синтетична моторна олива, спеціально розроблена для бездоганного змащування бензинових і дизельних двигунів автомобілів BMW і MINI, які потребують оливу з схваленням BMW LL-12 FE. Стандарт BMW Longlife-12 FE потрібний для бензинових і дизельних двигунів, що виробляються в період із травня 2012 по траві 2013, особливо для двигунів Nx7K1, Nx7U1 і Nx701, використовуваних у країнах Європейського співдружства, Норвегії, Швейцарії та княжі Ліхтенштейн. Стандарт BMW Longlife-12 FE сумісний тільки з дизельними двигунами BMW, що мають приписи щодо використання цього стандарту, обладнаними максимум одним турбокомпресором і виробленими з 2014 модельного року (все 3-циліндрові двигуни B37, 4-циліндрові двигуни вироблені з 2014 модельного року та 6-циліндрові двигуни вироблені з 2013 модельного року) і з усіма бензиновими двигунами BMW виробленими з 2002 модельного року та експлуатованими в країнах Європейського співдружності, Норвегії, Швейцарії та князівства Ліхтенштейн.

Специфікація BMW Longlife-12 FE неможлива до використання у двигунах, обладнаних двома або трьома турбокомпресорами. У разі сумнівів зверніться до інструкції з експлуатації автомобіля. Засновані на вимогах верстата ACEA С2, MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує чималу економію палива (до 1,5%, порівнюючи з оливами стандарту BMW LL-01), водночас перевищуючи вимоги щодо надійності специфікації BMW LL-04. Ці характеристики, що перевищують вимоги щодо паливної економності та зниження викидів, задовольняють потреби автовиробників у скороченні викидів CO2. MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує чудову стійкість оливної плівки, водночас полегшує запуск холодного двигуна та зменшує в ньому тертя, підтримує тиск оливи та знижує робочу температуру двигуна. Завдяки своїм винятковим мастильним властивостям, MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує високий рівень зносостійкості, опору впливу високої температури та окисненню. Внаслідок цього зменшується утворення відкладень, зменшується знос і витрата оливи. Має антиокислювальні, антикорозійні й антипінні властивості.

Заміна оливи проводиться відповідно до рекомендацій виробників двигунів і може коригуватися залежно від умов експлуатації. MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 може змішуватися із синтетичними або мінеральними оливами. Перед застосуванням ознайомтеся з посібником з експлуатації автомобіля.

564грн.
Артикул: 848578
 

Всесезонне напівсинтетичне моторне масло для дизельних двигунів вантажних автомобілів Motul Tekma Mega X 10W-40

Моторна олія покращена за допомогою синтетичної основи, яка одночасно забезпечує стійкість до високих температур та легкий пуск при холодному пуску двигуна. Крім того, допускається збільшення міжзмінного інтервалу. Нова класифікація API CI-4 забезпечує захист та довговічність двигунів, оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR. Диспергуючі та антиокислювальні властивості захищають від накопичення сажі та засмічення масляного фільтра. Чудові протизносні властивості захищають зеркало циліндра. Чудові миючі властивості захищають від відкладень на поршнях та поршневих канавках. Низькотемпературний клас в'язкості 10W забезпечує покращений захист та економію палива при частих холодних пусках. Антикорозійне, протиіржавче, невспівне. Область застосування Motul Tekma Mega X 10W-40 може застосовуватися у всіх європейських, американських та японських дизельних двигунах атмосферних або з турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III та EURO IV) та оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR, а також для двигунів старшого покоління: вантажівки, бульдозери, будівельна техніка, автобуси, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, човнові двигуни. Може однаково застосовуватись для двигунів старого та нового поколінь.

Специфікації та схвалення:

  • ACEA E7 (замінює Е5 та Е3)
  • API CI-4/CH-4
  • CATERPILLAR ECF-1
  • CUMMINS 20071-20072-20076-20077-20078
  • Global DHD-1
  • MAN M 3275
  • MB - Approval 228.3
  • MTU Type II
  • RVI RD / RD-2 / RLD / RLD-2
  • VOLVO VDS-3
40 962грн.
Артикул: 838778
 

Повністю синтетичне масло моторне MOTUL SPECIFIC VW 504.00-507.00 5W-30 призначений для сучасних автомобілів, що належать до групи VAG, таких як VW, Audi, Skoda, Seat і мають двигуни, що відповідають критеріям Євро IV і Євро V. Підходить для всіх типів двигунах, які потребують застосування масел стандарту VW, що передують 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01. Не придатне для Touareg R5 і V10 TDI, вироблених в період з травня 2003 року по травень 2007 року.

У складі MOTUL SPECIFIC VW 504.00-507.00 5W-30 міститься мінімальна кількість сірки, фосфору і сульфатованих золи, завдяки чому масло відмінно підходить для дуже чутливих систем доочистки вихлопних газів, а також:
Скорочує витрату палива;
Мінімізує обсяг вихлопу очищеного газу;
Збільшує інтервал заміни масла, який визначається бортовим комп'ютером.

Рекомендації щодо застосування Перед використанням олії слід ознайомитися з керівництвом користувача.
Не рекомендується змішувати з маслами, що не відповідають нормам VW 504.00-507.00.

65 639грн.
Артикул: 867711
 

100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними показники, спеціально розроблена для автомобілів Групи PSA (Peugeot, Citroën та DS), які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями (двигуни HDI з чи без фільтру DPF) останнього покоління, для яких регламентовані моторні оливи схваленні за специфікацією PSA B71 2290, та відповідають екологічним нормам Euro 4, Euro 5 чи Euro 6. Також використовується при регламентації енергоощадних олив: Стандарт ACEA C2. Даний продукт повністю відповідає вимогам специфікації PSA B71 2290 від PEUGEOT CITROËN DS AUTOMOBILES для автомобілів Групи PSA. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами і фільтрами твердих часток дизелів (DPF). Деякі двигуни не допускають використання подібних олив, перед використанням обов’язково необхідно звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C2
  • PSA B71 2290

Для двигунів, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола забиває фільтр твердих часток дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. В нормах PSA B71 2290 до оливи висуваються вимоги високої стійкості в найбільш складних термічних умовах, а також сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Специфікація PSA B71 2290 розповсюджується на більшість бензинових двигунів і дизелів PSA (в тому числі з фільтрами DPF), окрім дизелів з оснащенням системою “BlueHDi” – преселективно-відновлювальна нейтралізація SCR (для даних двигунів використовується продукт MOTUL SPECIFIC 2312 0W-30). В бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскування є певний ризик випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення посторонніх шумів в двигунів (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндропоршневої групи в цілому. Для своїх малооб’ємних двигунів з турбонагнітання та безпосереднім впорскування, останнього покоління, PSA розробила специфікацію B71 2290 для моторних олив, щоб гарантувати безвідмовність двигунів, шляхом попередження ризиків виникнення LSPI.

MOTUL SPECIFIC 2290 5W-30 повноцінно відповідає усім суворим вимогам PSA щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації, в тому числі специфікації PSA B71 2290, яка націлена на зменшення ризику виникнення ефекту LSPI в бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскуванням, а також повну сумісність з 10% розчином біодизелю (Biodiesel – B10).

596грн.
Артикул: 814061
 

Новітнє масло серії EFE - Extra Fuel Economy, що забезпечує відмінний захист елементів і додаткову економію палива. Виробляється на повністю синтетичній основі, доповненої комплексом активних присадок, включаючи модифікатори в'язкості, антифрикційні, інгібітори корозії, миючі та багато інших, які в сукупності гарантують відмінну роботу двигуна в будь-яких умовах на весь термін експлуатації. Відповідає вимогам міжнародних класифікацій АСЕА і API, і підходить для авто, класів Євро-4, 5, 6. Завдяки малому вмісту золи, фосфору і сірки, продукт повністю сумісний з нейтралізаторами і сажовими фільтрами - гарантує їх тривалий безпроблемний термін служби і ефективну очистку відпрацьованих газів, знижуючи кількість шкідливих викидів. Відмінні низькотемпературні властивості гарантують вільну циркуляцію масла по контуру і спрощують холодний старт в зимовий період.

Переваги:

  • Підтримує цілісність і стійкість мастильної плівки навіть при дуже високих температурних і механічних навантаженнях, захищаючи двигун від зносу.
  • Сумісний з системами очищення вихлопних газів і перешкоджає їх передчасному виходу з ладу.
  • Гарантує легкий холодний пуск.
  • Знижує тертя в вузлах, сприяючи максимально економічній витраті палива.
  • Сумісно з усіма видами палива, включаючи біодизель В7.

Допуски та специфікації:

Двигун: бензиновий , біопаливо , дизельний турбований , дизельний
Додатково: сумісне с DPF
Класифікація ACEA: C2 , C3
Класифікація API: SN
Класифікація ЄВРО: ЕВРО-4 , ЕВРО-5 , ЕВРО-6
Допуск BMW, Mini: Longlife LL-04
Допуск Fiat: 9.55535 S1
Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.52
Допуск General Motors, Opel: GM dexos 2

26 316грн.