Допуски виробників:
- BMW Longlife-01,
- Mercedes MB 226.5,
- Mercedes MB 229.5,
- Renault RN 0700,
- Renault RN 0710,
- VAG VW 502.00,
- VAG VW 505.00
Допуски виробників:
100% синтетична високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними показниками спеціально розроблена для сучасних потужних великооб’ємних бензинових двигунів і дизелів, атмосферних чи з оснащенням турбонагнітачами, з безпосереднім впорскуванням чи ні. Сумісна з усіма видами палив: етилованими чи неетилованими бензинами, етанолами, зрідженими газами, дизельними паливами, біопаливом. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Перед використанням обов’язково звіритись з інструкцією по експлуатації транспортного засобу.
Специфікації та допуски:
Стандарт АСЕА В4 вимагає від олив підвищених мийно-диспергуючих властивостей і підвищеної в’язкістної стабільності при потраплянні в оливу продуктів неповного згорання дизеля з безпосереднім впорскуванням (за винятком двигунів VW, які обладнанні системою паливоподачі насос-форсунка, і вимагають застосування олив, що відповідають специфікації VW 505 01. В такому разі рекомендується застосовувати продукт Motul Specific 505 01 502 00 5W-40 чи 8100 X-clean 5W-40.
Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів у зв’язку з використанням системи Valvetronic. Дана вимога охоплює всі двигуни BMW з 2001 року по 2004 рік виробництва, а також всі попередні специфікації BMW (LL-98). З 2004 року автомобілі BMW вимагають дотримання специфікації BMW LL-04. В даному випадку рекомендується використовувати продукт Motul Specific LL-04 5W-40, 8100 X-clean 5W-40, 8100 X-clean 5W-30 чи 8100 X-clean+ 5W-30. Специфікація BMW LL-01 покриває усі бензинові двигуни, які експлуатуються тільки за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити рекомендації виробника BMW. Специфікації VW 502 00 і 505 00 спеціально розроблені для автомобілів Групи VAG (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA and SEAT), для яких регламентовані фіксовані міжзмінні інтервали (15,000 км в Європі), які оснащуються дизелями, без насос-форсунки (Volkswagen PD), без фільтрів твердих часток (DPF), чи бензинових двигунів. Специфікація MERCEDES MB 229.5 висуває вищі вимоги до оливи, в порівнянні із специфікацією 229.3. Вимоги висуваються до сповільнення «старіння» оливи і стійкості оливної плівки (при збільшених інтервалах заміни оливи, визначених бортовим комп’ютером(АСЕА В4) і покращенні паливної економічності на 1.7%, в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40. Специфікація 229.5 поширюється на всі бензинові двигуни MERCEDES, включаючи AMG (клас в’язкості 5W-40), за винятком SLR, а також на всі дизелі, які не обладнанні фільтром твердих частинок (DPF). Специфікація MB 226.5 схожа із специфікацією 229.5 і поширюються на бензинові двигуни MERCEDES, які встановлені на автомобілі партнерів MERCEDES/RENAULT/NISSAN.
Групою RENAULT розроблено специфікації RN0700 і RN0710 для олив, які вирізняються високими вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі атмосферні бензинові двигуни групи Renault (Renault, Dacia, Samsung), за виключенням Renault Sport. Дія стандарту RN0700 розповсюджується також на всі автомобілі Renault, оснащенні дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Специфікація Renault RN0710 поширюється на всі турбовані бензинові двигуни, Renault Sport і дизелі, не оснащені фільтрами твердих частинок (DPF), виготовленні групою Renault (Renault, Dacia, Samsung). Специфікація RN0710 не поширюється на автомобілі Renault, оснащені дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Дані двигуни вимагають дотримання специфікації RN0700. На дизелі об’ємом 2.2л DCI з фільтром твердих частинок (DPF) розповсюджується специфікація RN0710, а не RN0720.
100% синтетична моторна олива, спеціально розроблена для сучасних дизелів групи RENAULT (Renault, Dacia, Samsung), оснащених фільтрами твердих часток DPF, для яких регламентується використання моторних олив які схваленні згідно вимог специфікації Renault RN0720. Дані двигуни відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI. Для дизелів 2,2 dCi, які оснащуються фільтрами твердих часток DPF, регламентовано використання олив, які відповідають вимогам специфікації 0710, рекомендовано використовувати моторну оливу Motul 8100 X-clean 5W-40 чи Motul 6100 Synergie+ 10W-40. Специфікація Renault RN0720 також розповсюджується на автомобілі RENAULT Laguna III 1,5L dCi без фільтру DPF модельного ряду з жовтня 2008 року, а також на RENAULT Kangoo II 1,5L dCi, без фільтру DPF, з червня 2008 року. Перед використанням оливи необхідно обов’язково звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: ACEA C4 Renault RN0720 MB 226.51
Групою Renault була розроблена специфікація для моторних олив RN0720, яка вирізняється підвищеними вимогами до сумісності з чутливими системами нейтралізації відпрацьованих газів - низький рівень сульфатної золи, сульфуру і фосфору (Low SAPS), що подовжує термін безвідмовної експлуатації фільтру твердих часток DPF. 100% синтетичні базові компоненти оливи гарантують високу в’язкісну та окисну стабільність оливної плівки за умов підвищених робочих температур. Дана властивість значно зменшує кількість утворених низькотемпературних та високотемпературних відкладень, знижує ризик коксування поршневих кілець.
Забезпечується максимальний протизношувальний захист двигуна, навіть в самих важких умовах експлуатації. Низька леткість оливи знижує витрати олив під час експлуатації та гарантує відповідність вимогам виробника техніки стосовно терміну експлуатації оливи. Параметри Specific 0720 5W30 повністю відповідають вимогам випробовувань Long Life Renault (LLR). Специфікація Renault RN0720 регламентується для усіх дизелів RENAULT, які оснащені фільтрами твердих часток DPF, окрім 2,2л dCi з фільтром твердих частинок (DPF). Перед використання звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.
Масло моторне MOTUL 8100 X-CLEAN + 5W-30, що має повний синтетичну основу, створено безпосередньо для використання в новітніх бензинових і дизельних двигунах автомобілів, що відповідають нормам EURO IV і EURO V. Придатно для дизельних двигунів, що мають сажеві системи очищення.
Характеристики:
Відповідає нормам ACEA C3 і рекомендовано BMW LL-04, VW 504.00 - 507.00, MB 229. 51, Porsche C30.
Енергоощадна олива з високими експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese Рекомендується застосовувати в FIAT, PSA (Peugeot, Citroën та DS) і RENAULT. Спеціально розроблена для бензинових двигунів і дизелів останнього покоління, атмосферних чи з турбонагнітанням, з безпосереднім впорскуванням та без нього. Застосовується в двигунах, де вимагається дотримання стандарту ACEA C2, зниження коефіцієнту тертя, низька динамічна в’язкість HTHS (≥ 2.9 МПa.с) та зниженим рівнем SAPS ("Mid SAPS") із вмістом Сульфатної золи (≤ 0.8%), Фосфору (≤ 0.09%) та Сульфуру (≤ 0.3%). Сумісна з трикомпонентними каталізаторами (CAT) і фільтрами твердих часток (DPF). Перед використанням оливи, необхідно обов’язково звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
Двигуни, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. Відповідність вимогам FIAT 9.55535-S1 свідчить про відповідність оливи стандарту ACEA C2 в комбінації з класом в’язкості SAE 5W-30 для забезпечення надійного мащення дизелів з багаторазовим впорскуванням об’ємом 1.3л, 1.6л, і 2.0л, FIAT, ALFA-ROMEO і LANCIA, з 2007 року виробництва. В нормах PSA B71 2290 до оливи висуваються вимоги високої стійкості в найбільш складних термічних умовах, а також сумісності з системами доочистки відпрацьованих газів. Дана специфікація підходить для всіх бензинових двигунів і дизелів концерну PSA (включаючи автомобілі оснащені фільтрами твердих частинок – DPF). Виключенням є бензинові двигуни 1.8л, 2.0л, і 2.2л. Специфікація RENAULT RN0700 вимагає від олив одночасно високу термічну стабільність та сумісність з системами відпрацьованих газів. Специфікація Renault RN0700 призначена для атмосферних бензинових двигунів (окрім Renault Sport) Групи RENAULT (Renault, Dacia, Samsung).
Специфікація RN0700 також поширюється на дизелі 1.5L dCi, які не оснащенні фільтрами твердих часток DPF (Diesel Particulate Filter)потужністю менше 100 к.с, та міжзмінними інтервалами 20 000 км або 1 раз на рік. Деякі азіатські автовиробники автомобілів вимагають дотримання оливами вимог стандарту ACEA C2 для максимальної продуктивності і довговічності двигунів, з 2006 року виробництва. Наприклад, Motul 8100 Eco-clean 5W-30 можливо використовувати в таких двигунах: TOYOTA 2.0л i 2.2л D4D; HONDA 2.2л CDTI i i-DTEC; SUBARU 2.0л D.
100% синтетична високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними показниками спеціально розроблена для сучасних потужних великооб’ємних бензинових двигунів і дизелів, атмосферних чи з оснащенням турбонагнітачами, з безпосереднім впорскуванням чи ні. Сумісна з усіма видами палив: етилованими чи неетилованими бензинами, етанолами, зрідженими газами, дизельними паливами, біопаливом. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Перед використанням обов’язково звіритись з інструкцією по експлуатації транспортного засобу.
Специфікації та допуски:
Стандарт АСЕА В4 вимагає від олив підвищених мийно-диспергуючих властивостей і підвищеної в’язкістної стабільності при потраплянні в оливу продуктів неповного згорання дизеля з безпосереднім впорскуванням (за винятком двигунів VW, які обладнанні системою паливоподачі насос-форсунка, і вимагають застосування олив, що відповідають специфікації VW 505 01. В такому разі рекомендується застосовувати продукт Motul Specific 505 01 502 00 5W-40 чи 8100 X-clean 5W-40.
Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів у зв’язку з використанням системи Valvetronic. Дана вимога охоплює всі двигуни BMW з 2001 року по 2004 рік виробництва, а також всі попередні специфікації BMW (LL-98). З 2004 року автомобілі BMW вимагають дотримання специфікації BMW LL-04. В даному випадку рекомендується використовувати продукт Motul Specific LL-04 5W-40, 8100 X-clean 5W-40, 8100 X-clean 5W-30 чи 8100 X-clean+ 5W-30. Специфікація BMW LL-01 покриває усі бензинові двигуни, які експлуатуються тільки за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити рекомендації виробника BMW. Специфікації VW 502 00 і 505 00 спеціально розроблені для автомобілів Групи VAG (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA and SEAT), для яких регламентовані фіксовані міжзмінні інтервали (15,000 км в Європі), які оснащуються дизелями, без насос-форсунки (Volkswagen PD), без фільтрів твердих часток (DPF), чи бензинових двигунів. Специфікація MERCEDES MB 229.5 висуває вищі вимоги до оливи, в порівнянні із специфікацією 229.3. Вимоги висуваються до сповільнення «старіння» оливи і стійкості оливної плівки (при збільшених інтервалах заміни оливи, визначених бортовим комп’ютером(АСЕА В4) і покращенні паливної економічності на 1.7%, в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40. Специфікація 229.5 поширюється на всі бензинові двигуни MERCEDES, включаючи AMG (клас в’язкості 5W-40), за винятком SLR, а також на всі дизелі, які не обладнанні фільтром твердих частинок (DPF). Специфікація MB 226.5 схожа із специфікацією 229.5 і поширюються на бензинові двигуни MERCEDES, які встановлені на автомобілі партнерів MERCEDES/RENAULTNISSAN.
Групою RENAULT розроблено специфікації RN0700 і RN0710 для олив, які вирізняються високими вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі атмосферні бензинові двигуни групи Renault (Renault, Dacia, Samsung), за виключенням Renault Sport. Дія стандарту RN0700 розповсюджується також на всі автомобілі Renault, оснащенні дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Специфікація Renault RN0710 поширюється на всі турбовані бензинові двигуни, Renault Sport і дизелі, не оснащені фільтрами твердих частинок (DPF), виготовленні групою Renault (Renault, Dacia, Samsung). Специфікація RN0710 не поширюється на автомобілі Renault, оснащені дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Дані двигуни вимагають дотримання специфікації RN0700. На дизелі об’ємом 2.2л DCI з фільтром твердих частинок (DPF) розповсюджується специфікація RN0710, а не RN0720.
Спеціально розроблена для певного ряду сучасних автомобілів RENAULT (Renault, Dacia, Samsung), з 2018 року виробництва, які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями, для яких регламентуються моторні оливи схвалені згідно вимог специфікації Renault RN17. Оскільки специфікація RN17 має повну зворотну сумісність, отже MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 також відповідає усім вимогам специфікацій RN0710 та RN0700 і може використовуватись в двигунах попередніх поколінь, для яких регламентуються вище вказані специфікації. В дизелях, для яких не регламентується специфікація Renault RN17, а саме, дизелі, які випускались до вересня 2018 року (стандарт Euro 6d-Temp), використовуйте виключно оливу, схвалену згідно вимог специфікації RN0720 - MOTUL SPECIFIC 0720 5W-30. Сумісна з фільтрами твердих часток дизелів (DPF), системами вибіркової каталітичної нейтралізації (SCR), каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток бензинових двигунів (GPF). Може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково ознайомтесь з керівництвом по експлуатації транспортного засобу.
Специфікації та допуски:
RENAULT розробили специфікацію RN17 для моторних олив, задля забезпечення стійкості оливи до самих високих температурних режимів, а також повної сумісності з сучасними системами доочищення відпрацьованих газів. Технологія виробництва MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру – Mid SAPS – дозволяє ефективно захищати та подовжувати термін безвідмовної роботи сучасних систем доочищення відпрацьованих газів, таких як DPF (фільтр твердих часток дизеля), SCR (система вибіркової каталітичної нейтралізації), яка дозволяє нейтралізувати NOx (оксиди азоту) завдяки використання додатку AdBlue® чи, так званої, «Diesel Exhaust Fluid», а також сумісна з фільтрами GPF (фільтр твердих часток бензинових двигунів), якими оснащуються бензинові двигуни. 100% синтетичні базові компоненти забезпечують високу термічну стабільність оливи та виняткову стійкість за високих температур. Запобігає утворенню лаків та нагарів, забезпечуючи чистоту металевих поверхонь двигуна. Зменшено ризик залягання поршневих кілець. Максимальний захист двигуна і змащувальна здатність зберігаються навіть за самих важких умов експлуатації. Низька леткість базових компонентів зменшує витрати оливи, а також забезпечено виняткову стійкість оливи до окислення, що гарантує подовженні інтервали заміни оливи, які встановленні автовиробником.
Виконання вимог щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації оливи, контролюється за допомогою сучасного і більш вимогливішого тесту Long Life Renault (LLR). Специфікація RN17 розповсюджується на усі двигуни Renault: бензинові (окрім RS та Alpine), сучасні дизелі (Euro 6 з середини 2018 року), а також на усі дизелі, які не оснащуються фільтрами твердих часток DPF. Специфікація RN17 не розповсюджується на дизелі, для яких регламентована специфікація RN0720. У разі виникнення сумнівів щодо доцільності використання даної оливи, завжди звіряйтесь з керівництвом по експлуатації автомобіля.
Інтервал заміни моторної оливи обирається у відповідності до рекомендацій виробника техніки і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації транспортного засобу. Не змішувати з оливами, які не схвалені згідно вимог специфікації RN17.
Motul Specific 0720 5w-30 102843/104309 - моторне масло, спеціально розроблене для останнього покоління дизельних двигунів групи Renault (Renault, Dacia), оснащених сажевим фільтром (DPF), що вимагають схвалення RN0720 та виконують норми. Дуже низький рівень сульфатної золи, сірки та фосфору (Low SAPS) продовжують ресурс фільтру сажі. Захищає двигун від відкладень, знижує ризик залягання поршневих кілець.
Низька леткість дозволяють знизити витрату олії, а висока термоокислювальна стабільність дозволяють досягти збільшення інтервалів заміни олії, що визначаються виробником. Виконує найбільш жорсткі вимоги щодо довговічності автомобілів RENAULT (Long Life Renault – LLR).
Допуски ACEA: A3/B4/C4 Допуски Renault: RN 0720
Моторне масло найвищого класу, призначене для автомобілів Renault. Розроблено за технологією зниженого змісту SAPS і відповідає жорстким вимогам міжнародної класифікації АСЕА С4, завдяки чому повністю сумісне з сучасними моделями автомобілів, обладнаних системами очищення відпрацьованих газів - сажовим фільтром або каталітичним нейтралізатором. Завдяки спеціально зниженої в'язкості продукт Motul Power Power LCV R 5W-30 109905 873351 5л чудово підходить для застосування в сучасних потужних двигунах з невеликим обсягом і системою старт-стоп. Також, низька в'язкість продукту сприяє зниженню коефіцієнта тертя в рухомих вузлах, за рахунок чого підвищує потужність двигуна і його паливну економічність більш, ніж в два рази, в порівнянні з використанням звичайних масел класу АСЕА С4 і аналогічної в'язкістю.
Переваги:
Допуски та класифікації: Сумісне с DPF ACEA: C4 Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.51 Допуск Renault: RN0720
Масло спеціально розроблене для останнього покоління вантажних автомобілів, будівельної та сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів, водної техніки, що працюють на паливі з низьким вмістом сірки 50 ppm). Використовується у дизелях з низьким вмістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах, які відповідають екологічним стандартам Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V або Euro VI. Сумісна з системами рециркуляції відпрацьованих газів EGR та/або селективної нейтралізації відпрацьованих газів SCR та як у системах з фільтрами твердих частинок DPF так і без них. Працює у складних умовах експлуатації та обслуговування. Використовується в двигунах, які вимагають дотримання мастилом стандарту ACEA E6, з низьким вмістом сульфатної золи (≤1.0%), фосфору (≤ 0.08%) та сірки (≤ 0.3%). Може використовуватися в автопарках з автомобілями, які оснащені двигунами як сучасних, так і старших поколінь.
Двигуни, які відповідають екологічним стандартам Euro IV, Euro V або Euro VI оснащенні чутливими системами доочищення відпрацьованих газів: - Сірка та фосфор інгібують каталітичну нейтралізацію відпрацьованих газів і може призвести до виходу з ладу каталітичних нейтралізаторів; - Сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок DPF, що призводить до виходу з ладу фільтра DPF та втрати потужності двигуна.
Для сумісності та забезпечення довговічності фільтра твердих частинок DPF , стандарт ACEA E6 тре від змащувальних матеріалів знижений вміст сульфатної золи, сірки і фосфору. захист від відкладень твердих частинок та забивання масляного фільтра. - Покращені протизносні властивості: захист від зношування стінок циліндрів. - Покращені миючі властивості: забезпечує чистоту поршнів і дозволяє уникнути залягання поршневих кілець.
Клас в'язкості 10W при низьких температурах забезпечує відмінний захист від зносу і покращує паливну економічність при частих запусках двигуна.
Має антикорозійні, антипінні властивості. Рекомендації щодо застосування. Заміна здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна і може регулюватися в залежності від умов експлуатації.
100% синтетика. Спеціально розроблено для останнього покоління вантажівок, автобусів, будівельної техніки, сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів, суднових та човнових двигунів, що працюють на паливі з низьким вмістом сірки (≤ 50 ppm). Призначений для дизельних двигунів у т.ч. з турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III, EURO IV, EURO V, EURO VI), оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR та/або селективним нейтралізатором SRC, та/або фільтром сажі DPF, що працюють у важких умовах і вимагають моторне масло з класифікацією ACEA E6, з низьким вмістом сульфатної золи (≤ 1%), фосфору (≤ 0.08%) та сірки (≤ 0.3%) – Low SAPS.
Допуски: ACEA: E4/E6/E7/Е9 (Е7 замінює категорії Е5 та Е3); API: CJ-4 Схвалення: MAN 3677, 3477, 3271-1, 3575, MB 228.51, MACK EO-O Premium Plus, RVI RLD-3, SCANIA Low Ash, VOLVO VDS-4 Відповідність вимогам: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DET
Стандарти: ACEA A3/B4 Специфікації: API SERVICES SL, CF Допуски: BMW Long Life-01 VW 502.00 – 505.00; MB 229.5; MB 226.5; RENAULT RN0710; RENAULT RN0700
Енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese®, особливо рекомендується для FORD і JLR – Jaguar та Land Rover, а також FIAT. Спеціально розроблена для сучасних дизелів і бензинових двигунів, атмосферних та з турбонагнітачами, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які вимагають використання олив з особливим пакетом антифрикційних додатків і низькою в’язкістю HTHS. Підходить для усіх сучасних турбодизелів і бензинових двигунів, які передбачають використання енергоощадних олив (дотримання стандартів ACEA A1/B1 чи ACEA A5/B5). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: ACEA A5/B5 API SL FORD WSS M2C 913-D JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5003 FIAT 9.55535-G1
Стандарт А5/В5 вимагає від мастильного матеріалу енергоощадних властивостей і низького вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах потужних двигунів.: MOTUL 6100 SAVE-nergy 5W-30 створений на синтетичній основі Technosynthese® з додаванням спеціального антифрикційного пакету додатків. Це забезпечує високу стійкість оливної плівки, зменшує коефіцієнт тертя в двигуні, стабільний тиск оливи і зниження робочої температури.
MOTUL 6100 SAVE-nergy 5W-30 30 забезпечує відмінні мастильні властивості: захист від зношування і стійкість до високих температур для зменшення витрат оливи на угар і покращити паливну економічність на 10% (в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40) Даний тип оливи дозволяє знизити витрату палива, а відповідно і знизити викиди CO2 у відпрацьованих газах.
Олива спеціально розроблена з відповідністю найсучаснішим вимогам FORD для бензинових двигунів і дизелів, де вимагається дотримання специфікації FORD WSS M2C 913-D. Специфікація FORD WSS M2C 913-D повністю зворотно сумісна з попередніми специфікаціями FORD WSS M2C 913-A, 913-B і 913-C. Специфікація JLR « 03.5003 » базується на стандарті FORD WSS M2C 913-C і регламентується в деяких бензинових двигунах і дизелях JAGUAR і LAND ROVER.
У поєднанні зі стандартом ACEA A5/B5, MOTUL 6100 SAVE-nergy 5W-30 забезпечує енергоощадність (до 3% додаткової економії палива) для відповідності вимог FORD і JLR по скороченню викидів CO2. Специфікація 913-D також вимагає міцної оливної плівки для забезпечення відмінного мащення, та збереження в’язкості оливи протягом усього міжзмінного інтервалу. Дана властивість також дозволяє експлуатувати двигун на біопаливі, наприклад біодизелі, в суміші до 7% (Biodiesel - B7).
Специфікація FIAT 9.55535-G1 вимагає від олив дотримання стандарту ACEA A5 / B5, API SL, синтетичну основу оливи і клас в’язкості 5W-30, для оптимального мащення бензинових двигунів FIAT і JEEP.
Повністю синтетична високоефективна олія 5W-30 із середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки для сучасних автомобілів з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі обладнаних системами доочищення вихлопних газів, для яких передбачено олію класу ACEA C3.Не змішуйте цю олію з іншими типами олій. В іншому випадку тривалий термін служби та захист пристрою додаткового очищення вихлопних газів не може бути гарантовано.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. BMW LL-04; dexos 2; VW 50500, VW 50501; ACEA C2, C3; API SN/CFОфіційне схвалення: MB-Approval 229.31, MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.52
Повністю синтетична високоефективна олива 5W-30 із середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки для сучасних автомобілів з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі обладнаних системами доочищення вихлопних газів, для яких передбачено олію класу ACEA C3.
Не змішуйте цю олію з іншими типами олій. В іншому випадку тривалий термін служби та захист пристрою додаткового очищення вихлопних газів не може бути гарантовано.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. BMW LL-04; dexos 2; VW 50500, VW 50501; ACEA C2, C3; API SN/CF
Офіційне схвалення: MB-Approval 229.31, MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.52
Допуски виробників: MB 229.31, MB 229.51; BMW LL-04; dexos 2; VW 50200; VW 505 00Сервісна класифікація: ACEA C3; API SL CF
Застосування:Допуски виробників: MB 229.31, MB 229.51; BMW LL-04; dexos 2; VW 50200; VW 505 00Сервісна класифікація: ACEA C3; API SL CF
Застосування:Повністю синтетична олива 5W-30 для автомобілів групи VW/Audi з бензиновими та дизельними двигунами, розрахована на довгий термін служби. Низька в'язкість забезпечує швидкий струм масла під час запуску.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. VW 50400, VW 50700; ACEA C3
Повністю синтетичне масло 5W-30 з низьким рівнем сульфатної зольності та низьким вмістом фосфору та сірки для сучасних бензинових та дизельних двигунів з пристроями доочищення вихлопних газів, що потребують рівня ACEA C2.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2; PSA B71 2290
Повністю синтетичне масло 5W-30 з низьким рівнем сульфатної зольності та низьким вмістом фосфору та сірки для сучасних бензинових та дизельних двигунів з пристроями доочищення вихлопних газів, що потребують рівня ACEA C2.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2; PSA B71 2290
Повністю синтетична олива 5W-30 підходить для автомобілів Ford з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі з Zetec та з випущеними до 2009 р. двигунами DuraTec та DuraTorq. Низька в'язкість забезпечує швидкий струм масла під час запуску.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. WSS-M2C913-D, WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A; ACEA A5/B5; API SL/CF
Повністю синтетична високоефективна олива 5W-30 із середнім рівнем сульфатної зольності, вмісту фосфору та сірки для сучасних автомобілів групи VW-Audi з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі зі збільшеним міжсервісним інтервалом.
Також захищає пристрої для додаткового очищення вихлопних газів. Не змішуйте цю олію з іншими типами олій. В іншому випадку тривалий термін служби та захист пристрою додаткового очищення вихлопних газів не може бути гарантовано.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. MB 229.51; BMW LL-04; PORSCHE C30; ACEA C3, API SN
Офіційне схвалення: Approved under VW standard 504 00 and VW standard 507 00
Придатне для автомобілів, в яких передбачено використання повністю синтетичної моторної олії 5W-30 з середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки класу ACEA C2, C3 зі збільшеним міжсервісним інтервалом.
Експлуатаційна класифікація: Suitable for vehicles requiring 5W-30 mid SAPS fully synthetic ACEA C2, C3 Longlife engine oil.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2, C3; API SN/CF
Придатне для автомобілів, в яких передбачено використання повністю синтетичної моторної олії 5W-30 з середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки класу ACEA C2, C3 зі збільшеним міжсервісним інтервалом.
Експлуатаційна класифікація: Suitable for vehicles requiring 5W-30 mid SAPS fully synthetic ACEA C2, C3 Longlife engine oil.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2, C3; API SN/CF
EVO ULTIMATE F 5W30- Нова високотехнологічна олія, вироблена за Low SAPS технологією для сучасних моделей авто з бензиновими багатоступінчастими каталітичними нейтралізаторами або дизельними сажовими фільтрами, яким висуваються вимоги екологічних норм Євро 4 та Євро 5. EVO ULTIMATE F 5W-30 виготовлений на преміальній, повністю синтетичній, основі використанням пакету активних присадок, який включає модифікатори в'язкості, інгібітори корозії антифрикційні, протипінні, миючі, стабілізуючі та багато інших, що в сукупності забезпечують чудовий захист мотора від зносу, його високу продуктивність, високий рівень економії палива і скорочення кількості шкідливих елементів . Продукт EVO ULTIMATE F 5W-30 відрізняється високою стійкістю до старіння та окислення.
Переваги:
Допуски ОЕМ: Ford WSS-M2C913-D