Синтетичні автомобільні масла
Знайдено: 1 - 46 серед 53 товариTotal Quartz 9000 Energy 5W-40 розроблено для застосування у всіх бензинових двигунах (багатоклапанних, турбованих, обладнаних каталітичним конвертором або без нього) та всіх дизельних двигунах (турбованих та атмосферних) легкових автомобілів та легких вантажівок, не обладнаних сажевим фільтром. Моторне масло Total Quartz 9000 Energy 5W-40 підходить для будь-яких умов експлуатації (міський, заміський цикл, траса) та особливо придатне для експлуатації у важких умовах. Total Quartz 9000 Energy 5W-40 повністю адаптований для всіх стилів водіння, особливо "енергетичного" та високошвидкісного. Total Quart 9000 Energy 5W-40 спеціально розроблено для відповідності вимогам виробників до олій зі збільшеними інтервалами заміни.
Міжнародні стандарти: ACEA A3/B4; API SN/CF (зворотна сумісність із API SM, SL)
Переваги:
- Чудовий захист двигуна, особливо газорозподільного механізму від зносу.
- Підтримка двигуна в чистоті.
- Чудова термічна та окислювальна стабільність, що запобігають будь-якому розкладу навіть у дуже важких умовах експлуатації.
- Швидке змащування деталей двигуна відразу після запуску в холодну пору, що продовжує термін служби двигуна.
- Відповідає вимогам виробників для олій зі збільшеним інтервалом заміни.
Схвалення виробників: VOLKSWAGEN VW 502.00/505.00; BMW LL-01; MERCEDES-BENZ MB-Approval 229.51 (зворотна сумісність із MB-Approval 229.3); PORSCHE A40
Motul 8100 X-cess 5W40 - синтетичне моторне мастило, для сучасних автомобілів з бензиновими і дизельними двигунами (в т.ч. з прямим уприскуванням або каталітичним конвертером). Збільшує потужність, зменшує знос, покращує довговічність двигуна. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення. За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті. Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Допуски, класифікації: Сумісне с DPF Класифікація ACEA: A3/B4 Класифікація API: CF, SN Допуск BMW, Mini: Longlife LL-01 Допуск Fiat: 9.55535 H2 , 9.55535 M2 , 9.55535 N2 Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 226.5 , МВ 229.5 Допуск General Motors, Opel: GM-LL-В-025 Допуск Porsche: A40 Допуск Renault: RN0700 , RN0710 Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 00
Новітнє масло серії EFE - Extra Fuel Economy, що забезпечує відмінний захист елементів і додаткову економію палива. Виробляється на повністю синтетичній основі, доповненої комплексом активних присадок, включаючи модифікатори в'язкості, антифрикційні, інгібітори корозії, миючі та багато інших, які в сукупності гарантують відмінну роботу двигуна в будь-яких умовах на весь термін експлуатації. Відповідає вимогам міжнародних класифікацій АСЕА і API, і підходить для авто, класів Євро-4, 5, 6. Завдяки малому вмісту золи, фосфору і сірки, продукт повністю сумісний з нейтралізаторами і сажовими фільтрами - гарантує їх тривалий безпроблемний термін служби і ефективну очистку відпрацьованих газів, знижуючи кількість шкідливих викидів. Відмінні низькотемпературні властивості гарантують вільну циркуляцію масла по контуру і спрощують холодний старт в зимовий період.
Переваги:
- Підтримує цілісність і стійкість мастильної плівки навіть при дуже високих температурних і механічних навантаженнях, захищаючи двигун від зносу.
- Сумісний з системами очищення вихлопних газів і перешкоджає їх передчасному виходу з ладу.
- Гарантує легкий холодний пуск.
- Знижує тертя в вузлах, сприяючи максимально економічній витраті палива.
- Сумісно з усіма видами палива, включаючи біодизель В7.
Допуски та специфікації:
Двигун: бензиновий , біопаливо , дизельний турбований , дизельний Додатково: сумісне с DPF Класифікація ACEA: C2 , C3 Класифікація API: SN Класифікація ЄВРО: ЕВРО-4 , ЕВРО-5 , ЕВРО-6 Допуск BMW, Mini: Longlife LL-04 Допуск Fiat: 9.55535 S1 Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.52 Допуск General Motors, Opel: GM dexos 2
Масло, розроблене за фірмовою технологією "Technosynthese" для американських, європейських і азіатських автомобілів, обладнаних сучасними двигунами, в тому числі з прямим уприскуванням палива, турбонагнітачем і системами очищення вихлопних газів. Масло сумісно з будь-яким паливом: бензином (етилованим і неетилованим), дизелем і зрідженим природним газом (LPG). Відповідає великій кількості фірмових допусків, і повністю сумісний з двигунами, яким наказано використання масла з даними допусками.
Переваги:
- Володіє відмінними детергентно-диспергуючими властивостями, які забезпечують високу стійкість масла до збільшення в'язкості при попаданні сажі.
- Під час роботи утворює міцну масляну плівку, яка запобігає безпосередній контакт металу об метал, тим самим мінімізує знос і виключає виникнення механічних пошкоджень.
- Може застосовуватися в моторах з подовженим міжзмінного інтервалом, завдяки відмінній стійкості до окислення і зносу.
- Зберігає двигун в чистоті, видаляючи продукти згоряння палива і масла, а також лакові утворення.
- Знижує тертя в рухомих вузлах, підвищуючи продуктивність двигуна і знижуючи витрату палива.
Допуски та класифікації: Класифікація ACEA: A3/B4 Класифікація API: SL Допуск BMW, Mini: Longlife LL-01 Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.5 Допуск Renault: RN0700 , RN0710 Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 00
6100 SAVE-NERGY 5W-30 - Високоефективне низков'язке масло з вираженими енергозберігаючими властивостями, вироблене за фірмовою технологією Technosynthese. 6100 SAVE-NERGY 5W-30 відповідає сучасним жорстким вимогам міжнародних класифікацій АСЕА А5/В5 і API SL, а також фірмовим допускам виробників обладнання Ford WSS-M2C-913-D, Jaguar STJLR 03.5003, Fiar 9.55535-G1. 6100 SAVE-NERGY 5W-30 відрізняється відмінною стійкістю до високотемпературного окислення, за рахунок чого відмінно підходить для автомобілів обладнаних турбонагнітачами, а також тих, що використовують в якості палива скраплений газ. 6100 SAVE-NERGY 5W-30 гарантує надійний захист всіх вузлів від передчасного зносу і появи механічних дефектів у вигляді сколів при будь-яких стилях водіння, як в міському циклі, так і під час спортивної їзди по трасі або треку.
Переваги:
- Володіє низькою високотемпературною в'язкостю і підтримує оптимально низький коефіцієнт тертя.
- Підвищує потужність і прийомистість двигуна.
- Захищає вузли від зношування.
- Забезпечує швидкий холодний пуск, в тому числі в зимовий період.
- Підтримує чистоту, перешкоджаючи відкладенню нагару і сажі на деталях двигуна.
- Сумісно з усіма видами палива, включаючи етилований і неетилований бензин, біопаливо, дизель і газ.
Допуски: WSS M2C 913D/STJLR.03.5003/9.55535-G1
Преміальне масло, розроблене спеціально для використання в сучасних бензинових і дизельних моторах, в тому числі турбованих, з прямим уприскуванням палива і системами обробки вихлопних газів, що відповідають вимогам екологічних норм ЄВРО 4, 5 або 6, яким наказано використання масел зі зниженим вмістом SAPS і які відповідають класифікації АСЕА С3. Низька сульфатна зольність забезпечує чистоту системи нейтралізації вихлопних газів і її високу продуктивність. Виробляється на синтетичній основі з природним високим індексом в'язкості, доповненої комплексом ретельно відібраних присадок, завдяки яким володіє видатними змащуючими, протизношувальними і антиокислювальними властивостями. Забезпечує високу продуктивність двигуна, надійний захист його вузлів від зносу, швидкий холодний пуск і економічна витрата палива.
Переваги:
- Підходить для новітніх моделей авто з сажовими фільтрами або каталітичними нейтралізаторами.
- Знижує тертя в вузлах, скорочуючи їх знос і підвищуючи потужність двигуна.
- Перешкоджає появі відколів на гільзах циліндрів і поршнях.
- Запобігає осіданню небажаних утворень в камері згоряння, клапанах ГРМ, вихлопній системі.
- Стійке до піноутворення і випаровування.
Допуски та класифікації: Сумісне с DPF Класифікація ACEA: C3 Класифікація API: SN Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-11106 Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.51 Допуск General Motors, Opel: GM dexos 2 , GM-LL-A-025 , GM-LL-В-025 Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 01
Високотехнологічне 100% синтетичне енергозберігаюче моторне масло. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях воно ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті. Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Класифікація ACEA: A1/B1 Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 913A , WSS M2C 913B , WSS M2C 913C , WSS M2C 925A , WSS M2C 925B , WSS M2C 948B
100% синтетична олива з високими експлуатаційними властивостями. Високий вміст сульфатної золи, фосфору і сульфуру (Full SAPS). Спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів і дизелів, з великими робочими об’ємами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням, атмосферних та з турбонагнітачами. 8100 X-max 0W40 схвалено широким переліком автовиробників, що надає продукту універсальності, та дозволяє використовувати дану моторну оливу в гарантійний період експлуатації автомобіля. Сумісна з усіма видами палива: бензинами, дизельними паливами, зрідженим газом (LPG), стисненим газом (CNG), біопаливами. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами відпрацьованих газів. Перед використанням перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- ACEA A3 / B4
- API SN
- MB-Approval 229.5
- PORSCHE A40
- VW 502 00/505 00
- FORD WSS M2C 937 A
- BMW Long-Life 01
- CHRYSLER MS-12991
- FIAT 9.55535-M2/ N2/ Z2
Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів для двигунів, які оснащуються системами Valvetronic. Дана вимога регламентується для усіх двигунів BMW з 2001 року по 2004 рік, а повністю покриває вимоги специфікацій попередніх формацій, прикладом - BMW (LL-98).
З 2004 року для двигунів BMW регламентують дотримання специфікації BMW LL-04. В даному випадку рекомендується використовувати моторні оливи Motul Specific LL-04 5W-40, 8100 X-clean 5W-40, 8100 X-clean 5W-30 чи 8100 X-clean+ 5W-30. Специфікація BMW LL-01 використовується в двигунах, які експлуатуються тільки за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити рекомендації BMW.
Специфікація MERCEDES MB 229.5 висуває підвищенні вимоги до оливи, в порівнянні із специфікацією 229.3, з точки зору сповільнення «старіння» оливи і стійкості оливної плівки (при збільшених інтервалах заміни оливи, визначених бортовим комп’ютером (АСЕА В4). Покращення паливної економічності на 1.7%, в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40. Специфікація 229.5 регламентується для усіх бензинових двигунів MERCEDES, в тому числі AMG, за винятком SLR, а також для всіх дизелів, які не оснащенні фільтром твердих часток (DPF).
Специфікація Porsche A40 висуває вимоги до високої стійкості оливної плівки до зсувних навантажень. Дана специфікація поширюється на всі двигуни PORSCHE, окрім Cayenne V6 і дизелів (для даних двигунів використовується специфікація C30, олива схвалена згідно вимог даної специфікації - Motul 8100 X-clean+ 5W-30).
Специфікація FORD WSS M2C 937 A вимагає високу стійкість оливної плівки, для забезпечення стабільності в’язкості оливи на усьому міжзмінному інтервалі, навіть в самих складних умовах експлуатації.
Дана специфікація регламентується для двигунів Ford Focus RS Turbo Duratec 2.5л, з 2008 року виробництва. Motul 8100 X-max 0W-40 відповідає усім вимогам до експлуатаційних властивостей і довговічності, які встановлені автовиробниками. Перевищує найсучасніші вимоги стандарту API SN.
Стандарт API передбачає високі детергентно-диспергуючі властивості оливи, покращену стабільність в’язкості за умов потрапляння значної кількості продуктів неповного згорання робочої суміші, високу змащувальну здатність оливи та забезпечення високого рівня протизношувального захисту, сповільнене окиснення та окислення оливи, задля забезпечення зменшеної витрати оливи. 8100 X-max 0W40 впливає на поліпшення паливної економічності двигуна та значно знижує кількість викидів CO2 в атмосферу. Такі автовиробники, як: NISSAN, JAGUAR, LAND-ROVER… рекомендують використання оливи класу в’язкості 0W-40 і рівнем експлуатаційних властивостей не нижче API SM для більшості своїх спортивних автомобілів.
Motul 8100 X-clean 5W-40 є високоефективним моторним мастилом класу екології Евро4 і Евро5. Для новітніх бензинових і турбодизельних двигунів. Володіє оптимальної в'язкістю, зменшує викид шкідливих речовин в атмосферу і зменшує споживання палива. Не створює відкладень. При постійному застосуванні суттєво збільшується ККД роботи двигуна.
100% синтетичне масло (Mid-SAPS). Спеціально розроблене для двигунів, оснащених фільтрами саж або трикомпонентними каталітичними конвертерами. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення. За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті. Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Допуски та класифікації: Сумісне с DPF Класифікація ACEA: C3 Класифікація API: SN Класифікація ЄВРО: ЕВРО-4 Допуск BMW, Mini: Longlife LL-04 Допуск Fiat: 9.55535 S2 Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 917A Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.31; 229.51 Допуск General Motors, Opel: GM dexos 2 Допуск Porsche: A40 Допуск Renault: RN0700 , RN0710 Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 00 , VW 505 01
MOTUL TEKMA MEGA X 15W-40 застосовується для усіх дизельних двигунів з низьким рівнем викидів шкідливих речовин європейських, американських чи японських виробників, атмосферних чи з турбонагнітанням, з екологічними класами Euro II, Euro III, Euro IV та Euro V, які оснащенні системами EGR (рециркуляція відпрацьованих газів) чи SCR (селективно-відновлювальна каталізація). Призначена олива для дизельних двигунів комерційного транспорту та спецтехніки: вантажні автомобілі, бульдозери, будівельна техніка, автобуси, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, двигуни човнів тощо. Також це дизельне масло 15w40 для трактора. MOTUL TEKMA MEGA X 10W-40 може використовуватись як єдина моторна олива для автотранспортних парків як з сучасними двигунами, так і двигунами попередніх поколінь.
Дизельне масло 15w40 для трактора зроблене на синтетичній основі за технологією Тechnosynthese. Тechnosynthese - це зареєстрована торгова марка Motul, під якою виготовляються високотехнологічні мастильні матеріали з унікальною комбінацією синтетичних та високоочищених мінеральних базових компонентів.
Переваги:
- Нова специфікація Global DHD-1 базується на вимогах для Європи – ACEA, для Америки – API і Японії – JASO.
- Стандарт API CI-4 забезпечує захист і довговічність дизельних двигунів, оснащених системою рециркуляції відпрацьованих газів.
- Дисперсанти і антиоксині додатки: захист від відкладень твердих частинок і забивання оливного фільтру.
- Покращенні протизношувальні властивості: захист від зношування стінок циліндрів дизельного двигуна.
- Покращенні миючі властивості: забезпечує чистоту поршнів і дозволяє уникнути залягання поршневих кілець.
- Дизельне масло MOTUL 15w40 для трактора володіє антикорозійними, антипінними властивостями.
Специфікації, схвалення та допуски: ACEA Е7 (перекриває Е5 і Е3) API CI-4 / CH-4
Схвалення: CUMMINS 20071 / 20072 / 20076 / 20077 / 20078, MACK EO-N, MB-Approval 228.3, RENAULT RVI RLD-2, VOLVO VDS-3, КАМАЗ ЕВРО 3, ЕВРО 4, ЕВРО 5
Відповідність вимогам: CATERPILLAR ECF-2, Global DHD-1, MAN M 3275, MTU Type II CUMMINS, DAF, IVECO (рекомендується)
AGRI TEKNO 15W-40 - це високотехнологічна моторна олива для тракторів та сільськогосподарської техніки, розроблена за технологією Technosynthese.
AGRI TEKNO 15W-40 підсилена синтетичною базовою оливою, яка забезпечує одночасно відмінну стійкість до високих температур та забезпечує подовжений міжзмінний інтервал.
Допуски та специфікації:
- ACEA E7
- API CI-4/CH-4
- MB 228.3
- CUMMINS: CES 20078/20077
- MAN M 3275
- CATERPILLAR ECF-2
- DEUTZ: DQC III
- SINOTRUK (CNHTC) MAT 3507
Моторна олива, спеціально розроблена для останнього покоління вантажних транспортних засобів, автобусів, будівельної техніки, стаціонарних двигунів, двигунів водних транспортних засобів та іншої техніки, в якій використовується паливо із низьким вмістом сульфуру (≤ 50 ppm). Використовується в турбодизелях з безпосереднім впорскуванням, що відповідають вимогам екологічних норм Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V чи Euro VI, щодо викидів шкідливих речовин у атмосферу, та оснащуються системами рециркуляції відпрацьованих газів EGR (Exhaust Gas Re-circulation) та/чи системами вибіркової каталітичної нейтралізації SCR (Selected Catalyst Reduction) та/чи фільтрами твердих часток дизелів (DPF). Використовується в дизелях, які експлуатуються в умовах високих навантажень та ускладнених умов сервісного обслуговування, для яких регламентуються моторні оливи із відповідністю стандарту ACEA E9, зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 1.0%), фосфору (≤ 0.12 %) та сульфуру (≤ 0.4%) - “Low SAPS”.
Моторна олива, Technosynthese, Low SAPS, з повною відповідністю стандарту API CK-4. Забезпечує високий рівень захисту і довговічність експлуатації двигунів, які оснащуються чутливими системами доочищення відпрацьованих газів EGR:
- Покращені антиокисні властивості: захист від утворення сажових відкладень та передчасного забивання оливного фільтру системи мащення.
- Відмінний захист від втрати оливою в’язкості, під дією зсувних навантажень.
- Високий захист від забруднення каталітичних нейтралізаторів, забивання фільтрів твердих часток, зношування металевих поверхонь двигуна та утворення відкладень на поверхнях поршнів.
- Клас в’язкості оливи зводить до мінімуму зношування двигуна при частих запусках та забезпечує оптимізацію витрати палива, в порівнянні із класом в’язкості 15W-40.
Стандарти: ACEA E7 (E7 заміщує E5 та E3) / E9 API CK-4
Схвалення:
- MACK EOS 4.5
- RENAULT VI RLD-3
- VOLVO VDS-4.5
- Відповідність вимогам CUMMINS CES 20086
- DAF Standard Drain
- DEUTZ DQC III-10 LA
- DFS 93K222
- MAN 3775
- MB 228.31
- MTU Type 2.1
Спеціально розроблено для сучасних потужних бензинових двигунів легкових автомобілів, у т.ч. З турбонаддувом і безпосереднім упорскуванням, де передбачається використання олій зі зниженим тертям і дуже низькою (≥ 2.6 mPa.s) HTHS в'язкістю (в'язкість при високій температурі та високій швидкості зсуву). Призначено для сучасних двигунів, що вимагають мастил із класом в'язкості 20 та енергозберігаючими властивостями (відповідність класу API SN). Застосовується в автомобілях, оснащених системами нейтралізації відпрацьованих газів. Деякі двигуни не призначені для використання в них типу масел, тому перед використанням цього продукту необхідно ознайомитися з посібником з експлуатації автомобіля.
Використовується в сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано клас в'язкості 20 та енергозберігаючі властивості (API SN PLUS, API SN та/або ILSAC GF-5 стандарти). паливну економічність у холодну пору року. Хороша прокачування масла при запуску дозволяє швидко досягти необхідного тиску в системі і вийти двигуну на необхідний швидкісний та температурний режими. Екологічно чисте. Це масло дозволяє заощаджувати паливо і відповідно звести до мінімуму викиди парникових газів.
Рекомендації щодо застосування: заміна проводиться відповідно до рекомендацій виробника двигуна. Може змішуватися з маслами на мінеральній та синтетичній основі. Перед використанням необхідно ознайомитись з посібником з експлуатації автомобіля.
Рекомендації: Honda, Mazda, Subaru, Toyota з бензиновими двигунами. Стандарт API SN має повну зворотну сумісність з попередніми вимогами API SM і нижче. API SM забезпечує виняткову стійкість до окислення, високі властивості, що запобігають утворенню відкладень і очищають двигун. Високі протизносні властивості та висока плинність олії при низькій температурі протягом усього періоду експлуатації олії.
Клас в'язкості SAE: 0W20 Специфікація: API SN , ILSAC GF-5
Масло спеціально розроблене для останнього покоління вантажних автомобілів, будівельної та сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів, водної техніки, що працюють на паливі з низьким вмістом сірки 50 ppm). Використовується у дизелях з низьким вмістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах, які відповідають екологічним стандартам Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V або Euro VI. Сумісна з системами рециркуляції відпрацьованих газів EGR та/або селективної нейтралізації відпрацьованих газів SCR та як у системах з фільтрами твердих частинок DPF так і без них. Працює у складних умовах експлуатації та обслуговування. Використовується в двигунах, які вимагають дотримання мастилом стандарту ACEA E6, з низьким вмістом сульфатної золи (≤1.0%), фосфору (≤ 0.08%) та сірки (≤ 0.3%). Може використовуватися в автопарках з автомобілями, які оснащені двигунами як сучасних, так і старших поколінь.
- Клас в'язкості SAE: 5W-30
- Специфікація: ACEA E4/E6/E7/E9, API CJ-4
- Схвалення: MAN 3677, 3477, 3271-1, 3575, MB 228.51, MACK EO-O Premium Plus, RVI RLD-3, SCANIA Low Ash, VOLVO VDS-4
- Відповідність стандартам Drain
- Дозволи виробника: CAT ECF-3, CUMMINS CES 20081, DEUTZ DQC-IV LA, Detroit Diesel 93K218, IVECO18-1804 TLS E6, MTU Type 3.1
Двигуни, які відповідають екологічним стандартам Euro IV, Euro V або Euro VI оснащенні чутливими системами доочищення відпрацьованих газів: - Сірка та фосфор інгібують каталітичну нейтралізацію відпрацьованих газів і може призвести до виходу з ладу каталітичних нейтралізаторів; - Сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок DPF, що призводить до виходу з ладу фільтра DPF та втрати потужності двигуна.
Для сумісності та забезпечення довговічності фільтра твердих частинок DPF , стандарт ACEA E6 тре від змащувальних матеріалів знижений вміст сульфатної золи, сірки і фосфору. захист від відкладень твердих частинок та забивання масляного фільтра. - Покращені протизносні властивості: захист від зношування стінок циліндрів. - Покращені миючі властивості: забезпечує чистоту поршнів і дозволяє уникнути залягання поршневих кілець.
Клас в'язкості 10W при низьких температурах забезпечує відмінний захист від зносу і покращує паливну економічність при частих запусках двигуна.
Має антикорозійні, антипінні властивості. Рекомендації щодо застосування. Заміна здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна і може регулюватися в залежності від умов експлуатації.
Моторна олія для бензинових і дизельних двигунів легких комерційних автомобілів Євро IV та Євро V .
Область застосування: Спеціально розроблено для бензинових та дизельних двигунів легких комерційних автомобілів (LCV) останнього покоління оснащених турбо-наддувом та безпосереднім упорскуванням, двигунів, що відповідають вимогам норм Євро IV та Євро V та потребують використання в них олії стандарту ACEA C3: олії з високою в'язкістю HTHS (більше 3.5 mPa/s), зниженим вмістом сульфатної золи (0,8%), фосфору (0.07%-0.09%), сірки (0.3%) - «Mid SAPS». Сумісно з каталітичними конверторами та сажовими фільтрами (DPF). Переваги Motul Power LCV Euro+ 5w-40 зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки. Двигуни, що відповідають вимогам норм Євро IV та Євро V, оснащені дуже чутливою системою нейтралізації відпрацьованих газів: Сірка та фосфор у вихлопі знижують ефективність роботи каталітичного нейтралізатора. Сульфатна зола відкладається на елементах фільтра сажі, що в свою чергу призводить до збільшеної витрати палива, і зниження потужності двигуна.
Специфікації та схвалення: ACEA С3 API SN/CF MB 229.51 Porsche C30 Renault RN0710/RN0700 VW 502 00 - 505 00 - 505 01 FIAT 9.55535-S2
Стандарти: ACEA A3/B4 Специфікації: API SERVICES SL, CF Допуски: BMW Long Life-01 VW 502.00 – 505.00; MB 229.5; MB 226.5; RENAULT RN0710; RENAULT RN0700
Motul Specific 0720 5w-30 - моторне масло, спеціально розроблене для останнього покоління дизельних двигунів групи Renault (Renault, Dacia), оснащених сажевим фільтром (DPF), що вимагають схвалення RN0720 та виконують норми. Дуже низький рівень сульфатної золи, сірки та фосфору (Low SAPS) продовжують ресурс фільтру сажі. Захищає двигун від відкладень, знижує ризик залягання поршневих кілець.
Низька леткість дозволяють знизити витрату олії, а висока термоокислювальна стабільність дозволяють досягти збільшення інтервалів заміни олії, що визначаються виробником. Виконує найбільш жорсткі вимоги щодо довговічності автомобілів RENAULT (Long Life Renault – LLR).
Допуски ACEA: A3/B4/C4 Допуски Renault: RN 0720
- 1
- 2