Синтетичні автомобільні масла
Знайдено: 1 - 14 серед 15 товарівСпецифікації: ACEA A3/B3; API SL CF; SAE 5W-40, 10W-40 & 15W-40 мастило для використання в автоспорті
Специфікації: ACEA A3/B3; API SL CF; SAE 5W-40, 10W-40 & 15W-40 мастило для використання в автоспорті
Висококласне моторне масло для всіх спортивних автомобілів при високошвидкісній їзді та підвищених робочих температурах, екстремальних умовах. Розроблений MOTUL 300V Competition 5W50 826702 2л для високотехнологічних бензинових/дизельних двигунів гоночних автомобілів, що потребують в'язкості SAE 5W50. Для атмосферних двигунів або з турбонаддувом, оснащеними карбюратором або системою впорскування. Моторне мастило забезпечує виняткову економію палива. В якості основи використовуються високостабільні синтетичні базові масла, леговані ретельно відібраним пакетом активних присадок. Детергентні властивості сприяють збереженню чистоти двигуна, зменшують його знос і продовжують безвідмовний ресурс. MOTUL 300V Competition 5W50 826702 містить потужні антиоксиданти і стабілізуючі присадки, завдяки чому працює в широкому діапазоні температур, стійке до окислення і старіння.
Переваги:
- Застосовується всім спортивних автомобілів при високошвидкісної їзді і підвищених робочих температурах, екстремальних умовах.
- Для атмосферних двигунів або з турбонадувом, оснащеними карбюратором або системою впорскування.
- Підтримує цілісність мастильної плівки на деталях, захищаючи їх від зносу та тертя.
- Підтримує чистоту агрегатів і знижує кількість шкідливих речовин у вихлопі.
- Сприяє досягненню максимальної продуктивності двигуна.
Двигун: бензиновий турбований , бензиновий , біопаливо , дизельний турбований , дизельний
EVO ULTIMATE Extreme 5W50 - Високостабільне масло, розроблене на основі поліальфаолефінів для універсального застосування в будь-яких типах бензинових і дизельних двигунів, в тому числі спортивних моделей автомобілів. Завдяки використанню при виробництві фірмової унікальної технології Iron Defence масло EVO Ultimate Extreme 5W-50 гарантує надійний захист деталей циліндропоршневої групи, газорозподільного механізму і інших вузлів від зносу і виникнення механічних пошкоджень навіть при тривалій роботі на максимальній потужності і при температурах до +340 градусів Цельсія. EVO Ultimate Extreme 5W-50 містить активні миючі та диспергуючі присадки, які видаляють небажані відкладення і нейтралізують їх негативний вплив на деталі. Відрізняється дуже високим індексом в'язкості і гарантує стабільну роботу двигуна і його безпроблемний запуск, в тому числі в холодну пору року.
Переваги:
- Дуже добре підходить для форсованих двигунів, що працюють при екстремальних навантаженнях в автоспорті, важких міських і позашляхових умовах.
- Стійко до випаровування і практично не витрачається на угар.
- Забезпечує підвищення потужності і прийомистості двигуна.
- Захищає вузли від зносу і стабільно працює в підшипнику ротора турбіни, в тому числі при високій частоті обертання.
- Сприяє скороченню витрати палива.
- Широкий вязкостний діапазон дозволяє використовувати масло цілий рік.
Допуски ОЕМ MB 229.3 Porsche VW 502.00 VW 505.00
100% синтетична моторна олива на основі естерів, з надзвичайно високими експлуатаційними властивостями.
Призначена для високотехнологічних потужних автомобілів, оснащених бензиновими двигунами і дизелями, атмосферними чи з турбонагнітанням і багаторазовим впорскуванням. Двигуни налаштовані для роботи на високих обертах і за підвищених температур, що створює суворі умови роботи. Олива в таких двигунах розріджується великою кількістю палива.
Специфікації та допуски: API SM/CF VW 503 00 , VW 506 00 , VW 506 01
Ester technology: формула на складноефірній (естеровій) основі забезпечує відмінну термічну стабільність оливної плівки, дозволяє оптимізувати вихідну потужність і крутний момент двигуна, забезпечує захист двигуна від зношування. Забезпечується стабільний тиск оливи в системі мащення, незалежно від умов експлуатації. Високий рівень експлуатаційних характеристик по API дозволяє отримати відмінну стійкість до окиснення оливи, запобігає утворенню відкладень в двигуні, оптимальна текучість за низьких температур. Використовуються в двигунах, де достатньо рівня експлуатаційних властивостей API SM / CF. Клас в’язкості 5W-50 забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення і вихід двигуна на робочі режими.