Синтетичні автомобільні масла
Знайдено: 1 - 45 серед 46 товарівМоторна олива Wolf OfficialLTech 10W-40 Ultra MS — це повністю синтетичний мастильний матеріал, створений за останньою технологією на основі високоякісних базових олив, він відповідає високим стандартам для важких вантажівок. Її можна використовувати для двигунів, обладнаних системами додаткового очищення вихлопних газів, і для дизельного палива з низьким вмістом сірки (не більш ніж 50 част./млн).
Застосування
Спеціально рекомендована для двигунів великих вантажівок відповідно до стандарту EURO V і підходить для більшості двигунів Euro VI. Чудова сумісність з усіма системами та пристроями додаткового очищення вихлопних газів (EGR, SCR, DPF та інші) разом із дизпаливом із низьким вмістом сірки (не більш ніж 50 част./млн). Може використовуватися і в старих дизельних двигунах (Euro II, III, IV). Також підходить для деяких газових двигунів (CNG).
Характеристики
Захист системи додаткового очищення вихлопних газів: максимальний захист системи додаткового очищення вихлопних газів. Комплексний захист двигуна: виняткова чистота та довговічність двигуна. Економія палива: знижений рівень споживання палива та викидів CO2.
Продуктивність
Ця олива останнього покоління неабияк знижує утворення корозії, сажі та відкладень і ефективно захищає турбокомпресор. Вона має гарну рідкість і підвищує економію палива, особливо з погляду цілорічної експлуатації великого парку автомобілів.
Специфікації ACEA: E6-16, E7-16, E9-16 Специфікації API: CI-4 Класифікація JASO: DH-2 Допуски ОЕМ: Cummins CES 20076, Cummins CES 20077, DAF MEET REQUIREMENTS, Deutz DQC-III-10 LA, JASO DH-2, Mack Approval EO-N, MAN Approval M3477, MAN M3271-1, MB 226.9, MB Approval 228.51, MTU Approval Oil Category 3.1, Renault Approval RLD-2, Renault RGD, Renault RXD, Volvo Approval VDS-3
Специфікації: Volvo VDS-3; RVI RLD-2; MTU Type 3.1; MACK EO-N; ACEA E6/E7
Офіційно перевірено для: MAN 3477; MB-Approval 228.51
Специфікації: Volvo VDS-3; RVI RLD-2; MTU Type 3.1; MACK EO-N; ACEA E6/E7
Офіційно перевірено для: MAN 3477; MB-Approval 228.51
Специфікації: Volvo VDS-3; RVI RLD-2; MTU Type 3.1; MACK EO-N; ACEA E6/E7
Офіційно перевірено для: MAN 3477; MB-Approval 228.51
100% синтетична олія, спеціально призначена для потужних і нових двигунів. Рекомендовано для бензинових інжекторних двигунів, турбо дизелів та дизелів, з каталізатором та без, що використовують будь-який тип палива.
Класифікації: ACEA E6, E7, E9 (E7 замінює E5 та E3); API CI-4 Схвалення: MB 228.51, MACK EO-N, RENAULT RLD-2, RXD, RGD, VOLVO VDS-3 Відповідність стандартам: JASO DH-2, DAF Extended Drain, DEUTZ DQC-IV LA, CUMMINS CES 20076, 77, MB 226.9, MAN M3477, 3271
100% синтетична олія, спеціально призначена для потужних і нових двигунів. Рекомендовано для бензинових інжекторних двигунів, турбо дизелів та дизелів, з каталізатором та без, що використовують будь-який тип палива.
Класифікації: ACEA E6, E7, E9 (E7 замінює E5 та E3); API CI-4 Схвалення: MB 228.51, MACK EO-N, RENAULT RLD-2, RXD, RGD, VOLVO VDS-3 Відповідність стандартам: JASO DH-2, DAF Extended Drain, DEUTZ DQC-IV LA, CUMMINS CES 20076, 77, MB 226.9, MAN M3477, 3271
Моторна олива, спеціально розроблена для останнього покоління вантажних транспортних засобів, автобусів, будівельної техніки, стаціонарних двигунів, двигунів водних транспортних засобів та іншої техніки, в якій використовується паливо із низьким вмістом сульфуру (≤ 50 ppm). Використовується в турбодизелях з безпосереднім впорскуванням, що відповідають вимогам екологічних норм Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V чи Euro VI, щодо викидів шкідливих речовин у атмосферу, та оснащуються системами рециркуляції відпрацьованих газів EGR (Exhaust Gas Re-circulation) та/чи системами вибіркової каталітичної нейтралізації SCR (Selected Catalyst Reduction) та/чи фільтрами твердих часток дизелів (DPF). Використовується в дизелях, які експлуатуються в умовах високих навантажень та ускладнених умов сервісного обслуговування, для яких регламентуються моторні оливи із відповідністю стандарту ACEA E9, зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 1.0%), фосфору (≤ 0.12 %) та сульфуру (≤ 0.4%) - “Low SAPS”.
Моторна олива, Technosynthese, Low SAPS, з повною відповідністю стандарту API CK-4. Забезпечує високий рівень захисту і довговічність експлуатації двигунів, які оснащуються чутливими системами доочищення відпрацьованих газів EGR:
- Покращені антиокисні властивості: захист від утворення сажових відкладень та передчасного забивання оливного фільтру системи мащення.
- Відмінний захист від втрати оливою в’язкості, під дією зсувних навантажень.
- Високий захист від забруднення каталітичних нейтралізаторів, забивання фільтрів твердих часток, зношування металевих поверхонь двигуна та утворення відкладень на поверхнях поршнів.
- Клас в’язкості оливи зводить до мінімуму зношування двигуна при частих запусках та забезпечує оптимізацію витрати палива, в порівнянні із класом в’язкості 15W-40.
Стандарти: ACEA E7 (E7 заміщує E5 та E3) / E9 API CK-4
Схвалення:
- MACK EOS 4.5
- RENAULT VI RLD-3
- VOLVO VDS-4.5
- Відповідність вимогам CUMMINS CES 20086
- DAF Standard Drain
- DEUTZ DQC III-10 LA
- DFS 93K222
- MAN 3775
- MB 228.31
- MTU Type 2.1
Всесезонна напівсинтетична моторна олія для дизельних двигунів вантажних автомобілів Motul Tekma Mega X 10W-40 Motul Tekma Mega X 10W-40 - Моторна олія покращена за допомогою синтетичної основи, яка одночасно забезпечує стійкість до високих температур та легкий пуск при холодному пуску двигуна. Крім того, допускається збільшення міжзмінного інтервалу.
Нова класифікація API CI-4 забезпечує захист та довговічність двигунів, оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR. Диспергуючі та антиокислювальні властивості захищають від накопичення сажі та засмічення масляного фільтра. Чудові протизносні властивості захищають зеркало циліндра. Чудові миючі властивості захищають від відкладень на поршнях та поршневих канавках. Низькотемпературний клас в'язкості 10W забезпечує покращений захист та економію палива при частих холодних пусках. Антикорозійне, протиіржавче, невспівне. Область застосування Motul Tekma Mega X 10W-40 може застосовуватися у всіх європейських, американських та японських дизельних двигунах атмосферних або з турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III та EURO IV) та оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR, а також для двигунів старшого покоління: вантажівки, бульдозери, будівельна техніка, автобуси, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, човнові двигуни. Може однаково застосовуватися для двигунів старого та нового покоління.
Специфікації та схвалення: ACEA E7 (замінює Е5 та Е3) API CI-4/CH-4 CATERPILLAR ECF-1 CUMMINS 20071-20072-20076-20077-20078 Global DHD-1 MAN M 3275 MB - Approval 228.3 MTU Type II RVI RD/RD-2/RLD/RLD-2 VOLVO VDS-3
Всесезонна напівсинтетична моторна олія для дизельних двигунів вантажних автомобілів Motul Tekma Mega X 10W-40 Motul Tekma Mega X 10W-40 - Моторна олія покращена за допомогою синтетичної основи, яка одночасно забезпечує стійкість до високих температур та легкий пуск при холодному пуску двигуна. Крім того, допускається збільшення міжзмінного інтервалу.
Нова класифікація API CI-4 забезпечує захист та довговічність двигунів, оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR. Диспергуючі та антиокислювальні властивості захищають від накопичення сажі та засмічення масляного фільтра. Чудові протизносні властивості захищають зеркало циліндра. Чудові миючі властивості захищають від відкладень на поршнях та поршневих канавках. Низькотемпературний клас в'язкості 10W забезпечує покращений захист та економію палива при частих холодних пусках. Антикорозійне, протиіржавче, невспівне. Область застосування Motul Tekma Mega X 10W-40 може застосовуватися у всіх європейських, американських та японських дизельних двигунах атмосферних або з турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III та EURO IV) та оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR, а також для двигунів старшого покоління: вантажівки, бульдозери, будівельна техніка, автобуси, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, човнові двигуни. Може однаково застосовуватися для двигунів старого та нового покоління.
Специфікації та схвалення: ACEA E7 (замінює Е5 та Е3) API CI-4/CH-4 CATERPILLAR ECF-1 CUMMINS 20071-20072-20076-20077-20078 Global DHD-1 MAN M 3275 MB - Approval 228.3 MTU Type II RVI RD/RD-2/RLD/RLD-2 VOLVO VDS-3
100% синтетична олія, спеціально призначена для потужних і нових двигунів. Рекомендовано для бензинових інжекторних двигунів, турбо дизелів та дизелів, з каталізатором та без, що використовують будь-який тип палива.
Класифікації: ACEA E6, E7, E9 (E7 замінює E5 та E3); API CI-4 Схвалення: MB 228.51, MACK EO-N, RENAULT RLD-2, RXD, RGD, VOLVO VDS-3 Відповідність стандартам: JASO DH-2, DAF Extended Drain, DEUTZ DQC-IV LA, CUMMINS CES 20076, 77, MB 226.9, MAN M3477, 3271
Застосовується у всіх бензинових двигунах і дизелях, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім і непрямим впорскуванням, карбюраторних двигунах. Призначена для підготовлених двигунів, які працюють на високих обертах та при високих температурах.
- Перевищує більшість стандартів
- Ралі-GT – Перегони на короткі дистанції
- В’язкість SAE 10W-40 забезпечує відмінну текучість оливи при низькотемпературних пусках, швидке підвищення тиску в системі мащення при високій температурі, відмінний захист при високих обертах двигунах.
Протягом багатьох років Motul розробляє синтетичну оливу на основі складних естерів з високими експлуатаційними властивостями. Обравши синтетичну базу на основі складних естерів та об’єднавши її з інноваційним пакетом додатків, компанією Motul створено доскональну взаємодію. Технологія ESTER Core дозволяє отримати максимальну потужність двигуна, забезпечуючи надійність та захист від зношування.
В’язкість 10W-40 дозволяє компенсувати середній степінь розрідження оливи паливом і забезпечити стабільний тиск оливи в системі змащування. Максимальна товщина оливної плівки при високих температурах зменшує зношування двигуна. Модифікатор тертя забезпечує максимальну потужність, знижує експлуатаційні температури. Стабільність оливи знижує її витрати. Висока стійкість до зсуву забезпечує стабільний тиск оливи при всіх умовах експлуатації.
100% синтетика. Призначено для європейських, американських або японських дизелів з низьким вмістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах, атмосферних або турбо дизелів, що відповідають екологічним стандартам Euro II, Euro III, Euro IV та Euro V, обладнаних системою рециркуляції відпрацьованих газів EGR або дизелів старших поколінь, працюють у складних умовах: вантажні автомобілі, бульдозери, автобуси, будівельна техніка, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, двигуни човном Особливо рекомендується до застосування в автомобілях з високотехнологічними двигунами та подовженими інтервалами заміни.
Допуски та класифікації:
- ACEA E4, Е7 (Е7 замінює категорії Е5 та Е3);
- API CF
- Схвалення: DEUTZ DQC-III, MACK EO-N, MAN M3277, MB 228.5, RVI RLD-2, SCANIA LDF-3 (сумісно з LDF-2), VOLVO VDS-3
- Відповідність вимогам: DAF Extended Drain, MTU Type 3
Напівсинтетична моторна олива REPSOL ELITE INJECTION 10W40, вироблена на синтетичній основі. До складу оливи входять синтетичні та високоякісні мінеральні компоненти, а також спеціальні присадки. Ця олива призначена для використання в сучасних бензинових і дизельних двигунах. Завдяки синтетичним компонентам олива характеризується високою стабільністю хімічного складу та стійкістю до окиснення за високих температур, яка в поєднанні з його особливими основними характеристиками дає змогу збільшити інтервали заміни оливи.
Властивості:
- Всесезонна олива на основі синтетичних компонентів, з високою стійкістю на зрушення.
- Завдяки високій в'язкості дає змогу полегшити запуск двигуна за низьких температур і покращує змащення за будь-якої температури.
- Завдяки особливим характеристикам в'язкості має антифрикційні властивості, у поєднанні зі зниженою випаровуваністю, дає змогу знизити витрату палива.
- Термічна стабільність. Зберігає свої властивості впродовж тривалого часу, на відміну від традиційних олив.
- Завдяки спеціальним компонентам забезпечується швидке видалення бульбашок повітря, що мінімізує утворення піни під час високих обертів двигуна.
- Якісне перекачування під час запуску двигуна забезпечує належне функціонування системи штовхачів гідравлічних клапанів.
- Особлива диспергувальна та мийна здатність забезпечує очищення деталей двигуна.
Допуски ОЕМ: MB 229.1 VW 501.01 VW 502.00 VW 505.00
Напівсинтетична моторна олива REPSOL ELITE INJECTION 10W40, вироблена на синтетичній основі. До складу оливи входять синтетичні та високоякісні мінеральні компоненти, а також спеціальні присадки. Ця олива призначена для використання в сучасних бензинових і дизельних двигунах. Завдяки синтетичним компонентам олива характеризується високою стабільністю хімічного складу та стійкістю до окиснення за високих температур, яка в поєднанні з його особливими основними характеристиками дає змогу збільшити інтервали заміни оливи.
Властивості:
- Всесезонна олива на основі синтетичних компонентів, з високою стійкістю на зрушення.
- Завдяки високій в'язкості дає змогу полегшити запуск двигуна за низьких температур і покращує змащення за будь-якої температури.
- Завдяки особливим характеристикам в'язкості має антифрикційні властивості, у поєднанні зі зниженою випаровуваністю, дає змогу знизити витрату палива.
- Термічна стабільність. Зберігає свої властивості впродовж тривалого часу, на відміну від традиційних олив.
- Завдяки спеціальним компонентам забезпечується швидке видалення бульбашок повітря, що мінімізує утворення піни під час високих обертів двигуна.
- Якісне перекачування під час запуску двигуна забезпечує належне функціонування системи штовхачів гідравлічних клапанів.
- Особлива диспергувальна та мийна здатність забезпечує очищення деталей двигуна.
Допуски ОЕМ: MB 229.1 VW 501.01 VW 502.00 VW 505.00
Напівсинтетична моторна олива REPSOL ELITE INJECTION 10W40, вироблена на синтетичній основі. До складу оливи входять синтетичні та високоякісні мінеральні компоненти, а також спеціальні присадки. Ця олива призначена для використання в сучасних бензинових і дизельних двигунах. Завдяки синтетичним компонентам олива характеризується високою стабільністю хімічного складу та стійкістю до окиснення за високих температур, яка в поєднанні з його особливими основними характеристиками дає змогу збільшити інтервали заміни оливи.
Властивості:
- Всесезонна олива на основі синтетичних компонентів, з високою стійкістю на зрушення.
- Завдяки високій в'язкості дає змогу полегшити запуск двигуна за низьких температур і покращує змащення за будь-якої температури.
- Завдяки особливим характеристикам в'язкості має антифрикційні властивості, у поєднанні зі зниженою випаровуваністю, дає змогу знизити витрату палива.
- Термічна стабільність. Зберігає свої властивості впродовж тривалого часу, на відміну від традиційних олив.
- Завдяки спеціальним компонентам забезпечується швидке видалення бульбашок повітря, що мінімізує утворення піни під час високих обертів двигуна.
- Якісне перекачування під час запуску двигуна забезпечує належне функціонування системи штовхачів гідравлічних клапанів.
- Особлива диспергувальна та мийна здатність забезпечує очищення деталей двигуна.
Допуски ОЕМ: MB 229.1 VW 501.01 VW 502.00 VW 505.00