Синтетичні автомобільні масла

Знайдено: 1 - 43 серед 44 товари
Номер: E9 20L 5W-30
 
Специфікації і допуски:
ACEA C3, A3/B4
API SM, CF
BMW, Mini Longlife LL-04
VW, Audi, Seat, Skoda VW 505 00 , VW 502 00
Тип двигуна: бензиновий, дизельний, бензиновий турбований, дизельний турбований
4 558грн.
Номер: TRD6 20L
 
Специфікації і допуски:
ACEA E7 , E4
API CI-4
ЕВРО ЕВРО-5 , ЕВРО-3 , ЕВРО-2 , ЕВРО-4
Caterpillar Cat ECF-1
Cummins CES 20076 , CES 20077
DAF DAF HP-2
Deutz DQC III-10 LA
Mack MACK EO-M PLUS
MAN MAN 3477 , MAN M 3271-1
Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep МВ 228.51
MTU MTU Type 3.1
Renault RXD , RVI
Volvo VDS-3
4 134грн.
Номер: 8310461
 
Специфікації і допуски:
ACEA C3
API CF, SN
OEM BMW BMW Longlife-04
OEM Fiat Fiat 9.55535-GH2, Fiat 9.55535-S2
OEM Ford Ford WSS-M2C 917-A
OEM General Motors GM Dexos 2
OEM Mercedes Benz MB 226.5, MB 229.31
OEM Porsche Porsche A-40
OEM Renault Renault RN 0700, Renault RN 0710
OEM VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) VW 505 00, VW 505 01
5 158грн.
Номер: 15B9D1
 
Специфікації і допуски: ACEA E6, E7, E9; API CJ-4; JASO DH-2; CAT ECF-3 Cummins CES 20.081 Deutz DQC IV-10LA Mack EO-O Premium Plus MAN M3271-1, M 3477 MB-Approval 228.51 MTU Oil Category 3.1 RVI RLD-3 Volvo CNG VDS 4 For Iveco trucks requiring ACEA E6/E7/E9 Meets DAF requirements.
5 056грн.
Номер: TFLF53020L
 
Повністю синтетична моторна олія для більшості вантажних автомобілів, що відповідають екологічному класу «Євро-5» та «Євро-6», із сучасними системами доочищення вихлопних газів, які потребують мастильних матеріалів для дизельних двигунів з низьким рівнем викидів.

Специфікація:

ACEA E6 E9 E7; API CI-4

Comma рекомендує

використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Cummins CES 20076/20078; DEUTZ DQC III-10 LA; MAN M3477; MTU TYPE 3.1; Renault Trucks RLD-2/RXD/RGD, Volvo VDS-3; Meets FPT/IVECO requirements for Euro VI engines.

Офіційне схвалення:


MB-Approval 228.51
7 587грн.
7 208грн.
Номер: 228020
 
Моторне масло розроблена спеціально для дизельних двигунів, за важких умов експлуатації, будь-яку пору року. Eurolub HD 5CX Extra 15W-40 багатоцільова, цілорічна моторне масло, яке відповідає найвищим вимогам щодо очищення вихлопних газів і застосовується в двигунах з турбонадувом та без турбонадуву. Масло можна використовувати при подовжених інтервалах заміни масла. EurolubHD 5CX Extra 15W-40 це SHPD (Super High Perfomance Diesel) моторне масло. HD 5CXExtra 15W-40 застосовується у високонавантажених вантажних дизельних моторах. Виробники моторів рекомендують HD 5CXExtra через високі технічні характеристики при використанні даного продукту та подовжених інтервалів заміни багатоцільового масла в класі в'язкості 15W-40.
Специфікації: API CJ-4/CI-4; ACEA E7, E9; MB 228.31; MAN M 3275; Volvo VDS-4; MTU Typ 2; Renault Trucks RLD-3; Mac EO-OPP-07; Cummins CES20081; Caterpillar ECF-2, ECF-3; DDC 93K218; Global DHD-1; Jaso DH-1,2.
4 721грн.
Номер: XTC20L
 

Специфікації: WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A ; ACEA A5/B5; API SL CF

Офіційно одобрено: Перевірено для Ford відповідно до WSS-M2C-913-D;
Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5003

6 808грн.
6 468грн.
Номер: 854122
 

Motul 8100 X-clean 5W-40 є високоефективним моторним мастилом класу екології Евро4 і Евро5. Для новітніх бензинових і турбодизельних двигунів. Володіє оптимальної в'язкістю, зменшує викид шкідливих речовин в атмосферу і зменшує споживання палива. Не створює відкладень. При постійному застосуванні суттєво збільшується ККД роботи двигуна.

100% синтетичне масло (Mid-SAPS). Спеціально розроблене для двигунів, оснащених фільтрами саж або трикомпонентними каталітичними конвертерами.
У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу.

Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Допуски та класифікації:
Сумісне с DPF
Класифікація ACEA: C3
Класифікація API: SN
Класифікація ЄВРО: ЕВРО-4
Допуск BMW, Mini: Longlife LL-04
Допуск Fiat: 9.55535 S2
Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 917A
Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.31, 229.51
Допуск General Motors, Opel: GM dexos 2
Допуск Porsche: A40
Допуск Renault: RN0700 , RN0710
Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 00 , VW 505 01, VW 511 00

8 377грн.
Номер: 849522
 

100% синтетична олія, спеціально призначена для потужних і нових двигунів. Рекомендовано для бензинових інжекторних двигунів, турбо дизелів та дизелів, з каталізатором та без, що використовують будь-який тип палива.

Класифікації: ACEA E6, E7, E9 (E7 замінює E5 та E3); API CI-4
Схвалення: MB 228.51, MACK EO-N, RENAULT RLD-2, RXD, RGD, VOLVO VDS-3
Відповідність стандартам: JASO DH-2, DAF Extended Drain, DEUTZ DQC-IV LA, CUMMINS CES 20076, 77, MB 226.9, MAN M3477, 3271

5 289грн.
Номер: 812322
 

Motul 8100 Eco-nergy 5w-30 812322/103987 синтетична моторна олія для потужних сучасних бензинових та дизельних двигунів автомобілів у т.ч. з безпосереднім упорскуванням, для яких передбачено використання масел з низькою в'язкістю високотемпературної в умовах високих швидкостей зсуву (HTHS). Призначено для бензинових та дизельних двигунів, створених за новими технологіями, для яких передбачені олії "Fuel Economy" (ACEA A1/B1 та А5/В5). Сумісно із системами нейтралізації відпрацьованих газів.

Масло на синтетичній базовій основі має спеціальний комплекс присадок, що знижують тертя. Це забезпечує високу стійкість масляної плівки, зменшення тертя у двигуні, стабільний тиск масла та зменшення теплового навантаження. Motul 8100 Eco-nergy 5w-30 забезпечує чудові змащувальні властивості: захист від зносу та стійкість до високих температур для зменшення чаду олії.


Ford WSS-M2C 913-D,
Land Rover/Jaguar STJLR.03.5003,
Renault RN 0700

7 819грн.
Номер: 839522
 

100% синтетична моторна олива з енергозберігаючими властивостями. Спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів легкових автомобілів в т.ч. з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням, де передбачається використання олив зі зниженим тертям і дуже низькою (≥ 2.9 mPa.s) HTHS в'язкістю (в'язкість при високій температурі і високій швидкості зрушення).

Призначено для сучасних двигунів, що вимагають олив з класом в'язкості 30 і енергозберігаючими властивостями (відповідність класу API SP-RC)

Застосовується в автомобілях, оснащених системами нейтралізації відпрацьованих газів.
Деякі двигуни не призначені для використання в них даного типу олив, тому перед використанням цього продукту необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля.
У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.

За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.

Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Класифікація API: SP RC
Класифікація ILSAC: GF-6A
Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-6395
Допуск Fiat: 9.55535 CR1
Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 929A, WSS M2C 946A, WSS M2C 946B1, WSS-M2C 961-A1
Допуск General Motors, Opel: GM 4718 M, GM 6094 M, GM dexos 1 gen2, GM dexos 1 gen3

7 454грн.
Номер: 867322
 

Високотехнологічне 100% синтетичне енергозберігаюче моторне масло. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.

За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях воно ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Класифікація ACEA: A1/B1
Класифікація API: відсутня
Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 913A , WSS M2C 913B , WSS M2C 913C , WSS M2C 925A , WSS M2C 925B , WSS M2C 948B

8 472грн.
Номер: 867722
 

100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними показники, спеціально розроблена для автомобілів Групи PSA (Peugeot, Citroën та DS), які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями (двигуни HDI з чи без фільтру DPF) останнього покоління, для яких регламентовані моторні оливи схваленні за специфікацією PSA B71 2290, та відповідають екологічним нормам Euro 4, Euro 5 чи Euro 6. Також використовується при регламентації енергоощадних олив: Стандарт ACEA C2. Даний продукт повністю відповідає вимогам специфікації PSA B71 2290 від PEUGEOT CITROËN DS AUTOMOBILES для автомобілів Групи PSA. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами і фільтрами твердих часток дизелів (DPF). Деякі двигуни не допускають використання подібних олив, перед використанням обов’язково необхідно звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C2
  • PSA B71 2290

Для двигунів, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола забиває фільтр твердих часток дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. В нормах PSA B71 2290 до оливи висуваються вимоги високої стійкості в найбільш складних термічних умовах, а також сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Специфікація PSA B71 2290 розповсюджується на більшість бензинових двигунів і дизелів PSA (в тому числі з фільтрами DPF), окрім дизелів з оснащенням системою “BlueHDi” – преселективно-відновлювальна нейтралізація SCR (для даних двигунів використовується продукт MOTUL SPECIFIC 2312 0W-30). В бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскування є певний ризик випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення посторонніх шумів в двигунів (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндропоршневої групи в цілому. Для своїх малооб’ємних двигунів з турбонагнітання та безпосереднім впорскування, останнього покоління, PSA розробила специфікацію B71 2290 для моторних олив, щоб гарантувати безвідмовність двигунів, шляхом попередження ризиків виникнення LSPI.

MOTUL SPECIFIC 2290 5W-30 повноцінно відповідає усім суворим вимогам PSA щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації, в тому числі специфікації PSA B71 2290, яка націлена на зменшення ризику виникнення ефекту LSPI в бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскуванням, а також повну сумісність з 10% розчином біодизелю (Biodiesel – B10).

10 414грн.
Номер: 102322
 

Спеціально розроблена для певного ряду сучасних автомобілів RENAULT (Renault, Dacia, Samsung), з 2018 року виробництва, які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями, для яких регламентуються моторні оливи схвалені згідно вимог специфікації Renault RN17. Оскільки специфікація RN17 має повну зворотну сумісність, отже MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 також відповідає усім вимогам специфікацій RN0710 та RN0700 і може використовуватись в двигунах попередніх поколінь, для яких регламентуються вище вказані специфікації. В дизелях, для яких не регламентується специфікація Renault RN17, а саме, дизелі, які випускались до вересня 2018 року (стандарт Euro 6d-Temp), використовуйте виключно оливу, схвалену згідно вимог специфікації RN0720 - MOTUL SPECIFIC 0720 5W-30. Сумісна з фільтрами твердих часток дизелів (DPF), системами вибіркової каталітичної нейтралізації (SCR), каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток бензинових двигунів (GPF). Може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково ознайомтесь з керівництвом по експлуатації транспортного засобу.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C3
  • Renault RN17 (перевищує вимоги RN0710 и RN0700)

RENAULT розробили специфікацію RN17 для моторних олив, задля забезпечення стійкості оливи до самих високих температурних режимів, а також повної сумісності з сучасними системами доочищення відпрацьованих газів. Технологія виробництва MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру – Mid SAPS – дозволяє ефективно захищати та подовжувати термін безвідмовної роботи сучасних систем доочищення відпрацьованих газів, таких як DPF (фільтр твердих часток дизеля), SCR (система вибіркової каталітичної нейтралізації), яка дозволяє нейтралізувати NOx (оксиди азоту) завдяки використання додатку AdBlue® чи, так званої, «Diesel Exhaust Fluid», а також сумісна з фільтрами GPF (фільтр твердих часток бензинових двигунів), якими оснащуються бензинові двигуни. 100% синтетичні базові компоненти забезпечують високу термічну стабільність оливи та виняткову стійкість за високих температур. Запобігає утворенню лаків та нагарів, забезпечуючи чистоту металевих поверхонь двигуна. Зменшено ризик залягання поршневих кілець. Максимальний захист двигуна і змащувальна здатність зберігаються навіть за самих важких умов експлуатації. Низька леткість базових компонентів зменшує витрати оливи, а також забезпечено виняткову стійкість оливи до окислення, що гарантує подовженні інтервали заміни оливи, які встановленні автовиробником.

Виконання вимог щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації оливи, контролюється за допомогою сучасного і більш вимогливішого тесту Long Life Renault (LLR). Специфікація RN17 розповсюджується на усі двигуни Renault: бензинові (окрім RS та Alpine), сучасні дизелі (Euro 6 з середини 2018 року), а також на усі дизелі, які не оснащуються фільтрами твердих часток DPF. Специфікація RN17 не розповсюджується на дизелі, для яких регламентована специфікація RN0720. У разі виникнення сумнівів щодо доцільності використання даної оливи, завжди звіряйтесь з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Інтервал заміни моторної оливи обирається у відповідності до рекомендацій виробника техніки і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації транспортного засобу. Не змішувати з оливами, які не схвалені згідно вимог специфікації RN17.

8 359грн.
Номер: 848522
 

Всесезонна напівсинтетична моторна олія для дизельних двигунів вантажних автомобілів Motul Tekma Mega X 10W-40 Motul Tekma Mega X 10W-40 - Моторна олія покращена за допомогою синтетичної основи, яка одночасно забезпечує стійкість до високих температур та легкий пуск при холодному пуску двигуна. Крім того, допускається збільшення міжзмінного інтервалу.

Нова класифікація API CI-4 забезпечує захист та довговічність двигунів, оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR. Диспергуючі та антиокислювальні властивості захищають від накопичення сажі та засмічення масляного фільтра. Чудові протизносні властивості захищають зеркало циліндра. Чудові миючі властивості захищають від відкладень на поршнях та поршневих канавках. Низькотемпературний клас в'язкості 10W забезпечує покращений захист та економію палива при частих холодних пусках. Антикорозійне, протиіржавче, невспівне. Область застосування Motul Tekma Mega X 10W-40 може застосовуватися у всіх європейських, американських та японських дизельних двигунах атмосферних або з турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III та EURO IV) та оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR, а також для двигунів старшого покоління: вантажівки, бульдозери, будівельна техніка, автобуси, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, човнові двигуни. Може однаково застосовуватися для двигунів старого та нового покоління.

Специфікації та схвалення: ACEA E7 (замінює Е5 та Е3) API CI-4/CH-4 CATERPILLAR ECF-1 CUMMINS
20071-20072-20076-20077-20078 Global DHD-1 MAN M 3275 MB - Approval 228.3 MTU Type II RVI RD/RD-2/RLD/RLD-2 VOLVO VDS-3

4 206грн.
Номер: 368222
 

Моторне масло з високими експлуатаційними властивостями Technosynthese. Спеціально розроблено для легких комерційних автомобілів (LCV) останнього покоління, оснащених потужними дизельними двигунами з великою літровою потужністю, турбо-дизельними двигунами з безпосереднім упорскуванням, бензиновими двигунами з інжектором та каталітичним конвертором. Сумісно з усіма типами палива: бензин (етильований/неетильований), дизельне паливо, газ.

Класифікації: ACEA A3/B4; API SN, CF
Допуск: VW 502.00, 505.00, MB 229.5, BMW LL-01, GM-LL-B-025, Porsche A40, RENAULT RN0710-0700, Fiat 9.55535-Н2, М2, N2 B71 2296

7 577грн.
Номер: 854722
 

Motul 8100 X-clean+ 5w-30 854722/103989 - синтетична моторна олія, спеціально розроблена для автомобілів тих виробників бензинових і дизельних двигунів, що відповідають вимогам EURO IV or EURO V, яким потрібна олія, що має високий рівень в'язкості SAPS зі зниженим вмістом сульфатованої золи, фосфору та сірки.

Олія сумісна з каталітичним конвертером та дизельним фільтром частинок (ДФЛ). Особливо підходить для автомобілів останнього покоління марок BMW, MERCEDES, PORSCHE та VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA). Також підходить для всіх типів бензинових або дизельних двигунів, для яких потрібна відповідність стандарту ACEA C3. Перед використанням завжди звертайтеся до посібника з експлуатації автомобіля.

Допуски: LL-04/VW 504 00/507 00/MB 229.51/Porsche C30

9 131грн.
Номер: 102843
 

Motul Specific 0720 5w-30 102843/104309 - моторне масло, спеціально розроблене для останнього покоління дизельних двигунів групи Renault (Renault, Dacia), оснащених сажевим фільтром (DPF), що вимагають схвалення RN0720 та виконують норми. Дуже низький рівень сульфатної золи, сірки та фосфору (Low SAPS) продовжують ресурс фільтру сажі. Захищає двигун від відкладень, знижує ризик залягання поршневих кілець.

Низька леткість дозволяють знизити витрату олії, а висока термоокислювальна стабільність дозволяють досягти збільшення інтервалів заміни олії, що визначаються виробником. Виконує найбільш жорсткі вимоги щодо довговічності автомобілів RENAULT (Long Life Renault – LLR).

Допуски ACEA: A3/B4/C4
Допуски Renault: RN 0720

8 194грн.
Номер: 850022
 

100% синтетика. Спеціально розроблено для останнього покоління вантажівок, автобусів, будівельної техніки, сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів, суднових та човнових двигунів, що працюють на паливі з низьким вмістом сірки (≤ 50 ppm). Призначений для дизельних двигунів у т.ч. з турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III, EURO IV, EURO V, EURO VI), оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR та/або селективним нейтралізатором SRC, та/або фільтром сажі DPF, що працюють у важких умовах і вимагають моторне масло з класифікацією ACEA E6, з низьким вмістом сульфатної золи (≤ 1%), фосфору (≤ 0.08%) та сірки (≤ 0.3%) – Low SAPS.

Допуски: ACEA: E4/E6/E7/Е9 (Е7 замінює категорії Е5 та Е3);
API: CJ-4
Схвалення: MAN 3677, 3477, 3271-1, 3575, MB 228.51, MACK EO-O Premium Plus, RVI RLD-3, SCANIA Low Ash, VOLVO VDS-4
Відповідність вимогам: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DET

7 052грн.
Номер: XFC20L
 

Придатне для автомобілів, в яких передбачено використання повністю синтетичної моторної олії 5W-30 з середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки класу ACEA C2, C3 зі збільшеним міжсервісним інтервалом.

Експлуатаційна класифікація: Suitable for vehicles requiring 5W-30 mid SAPS fully synthetic ACEA C2, C3 Longlife engine oil.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2, C3; API SN/CF

6 364грн.
6 046грн.
Номер: E7 20L 5W-40
 
Специфікації і допуски:
ACEA A3/B4
API SM, CF
BMW, Mini Longlife LL-98
Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep МВ 229.3
VW, Audi, Seat, Skoda VW 505 00 , VW 502 00
Тип двигуна: Дизель, Бензин
4 443грн.
Номер: 8325663
 
Специфікації і допуски:
ACEA: E4-16
ACEA: E6-16
ACEA: E7-16
ACEA: E9-16
API: CJ-4
API: SN
CATERPILLAR: ECF-3
CUMMINS: CES 20081
DETROIT DIESEL: 93K218
DEUTZ: Approval DQC IV-10 LA
JASO: DH-2
MACK: Approval EO-O Premium Plus
MACK: EO-M PLUS
MACK: EO-N Premium Plus
MAN: Approval M3271-1
MAN: Approval M3477
MAN: Approval M3575
MAN: Approval M3677
MAN: M3691
MB: 228.31
MB: 235.28
MB: Approval 228.51
MTU: Approval Oil Category 3.1
MTU: Oil Category 2.1
RENAULT: Approval RLD-3
RENAULT: RGD
RENAULT:RLD-2
RENAULT: RXD
SCANIA: Approval LDF-4
VOITH: Retarder Oil Class B
VOLVO: Approval VDS-4
VOLVO: CNG
VOLVO: VDS-3
0грн.
Номер: PC187
 
DURON UHP E6 5W-30 - це надефективне, високоякісне масло низької в'язкості з низьким вмістом сульфатної золи, фосфору і сірки, призначене для дизельних двигунів.

Воно було спеціально розроблено, щоб перевершувати вимоги специфікацій ACEA E6 (а також E4, E7 і E9). DURON UHP E6 5W-30 має повний набір схвалень, що перевершують вимоги великих виробників обладнання, і гарантує чудовий захист двигуна в жорстких умовах експлуатації.

ACEA E6, E7, E9 / API CJ-4, SN / Caterpillar ECF-3 / Cummins CES 20081 / DAF Standard and Extended Drain / Detroit Diesel DFS 93K218 / Deutz DQC IV-10 LA / JASO DH-1 / Mack EO-O PP'07 / MAN 3477, 3677 / Mercedes-Benz MB-Approval 228.51 / MTU Type 3.1 / Renault RLD-3 / Scania LA / Volvo VDS-4
8 460грн.
Номер: PC189
 
Високоякісне масло для дизельних двигунів. Масло DURON UHP E6 10W-40 перевершує вимоги ACEA E6 і захищає двигуни в суворих умовах.

Відмінно підійде комерційного транспорту і СХ техніки, в тому числі з новітніми вимогами по екологічним нормам.

Даний продукт сумісний з усіма системами очищення вихлопних газів.

ACEA E4, Е6, E7, E9; API CJ-4 / SN; CAT ECF-3; CES 20081; DQC 93K218; Mack EO-O PP'07; MAN 3477, 3271-1; MB 228.51; Renault RLD-3; Volvo VDS-4
7 092грн.
Номер: PC145
 
DURON UHP 10W-40 - це синтетичні масла для дизельних двигунів, призначених для важких умов експлуатації.

Відмінно підійде для використання як в легкових авто, так і комерційної і СХ техніці, де немає необхідності відповідностям останнім екологічним вимогам.

ACEA E7, E9; API CK-4/SN; Caterpillar ECF-3, TO-2; Cummins CES 20086; Detroit Diesel DFS 93K222; DQC III-10 LA; Ford WSS-M2C171-F1; GM 9985930; JASO MA2, DH-1; Mack EOS-4.5; MAN 3275, 3275-1; MB-Approval 228.31; Renault RLD-4; Volvo VDS-4.5
4 880грн.
Номер: 132835
 
ELF PERFORMANCE EXPERTY 10W40 - високоякісне синтетичне моторне масло для дизельних двигунів з турбонаддувом і без нього. ELF PERFORMANCE EXPERTY 10W40 має істотно продовжений інтервал заміни. Оптимізовано для важко навантажених двигунів. Рекомендується транспортним компаніям, що бажають як можна рідше проводити сервісне обслуговування техніки. Масло оптимізоване для змазування останнього покоління дизельних двигунів, які задовольняють стандартам EURO 2 і EURO 3. Дозволяє проходити без заміни аж до 100 000 км (залежно від рекомендацій виробника). Знижує витрати на сервісне обслуговування. Продовжує «термін життя» двигуна. Стандарти і схвалення: ACEA: E4/E5/E7;
API: CF;
Volvo VDS-3;
MAN 3277;
Mercedes-Benz Page 228.5;
Renault Trucks RXD/RLD2;
MTU OIL Type 3.
0грн.
Номер: 15CBDE
 
Специфікації і допуски:
ACEA C3
API SN
BMW, Mini Longlife LL-04
Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep МВ 229.31 , МВ 229.51 , МВ 229.52
Porsche С30
VW, Audi, Seat, Skoda VW 504 00 , VW 507 00
Тип двигуна: дизельний, дизельний турбований, бензиновий, бензиновий турбований
0грн.
Номер: 158E3C
 
Повністю синтетичне всесезонне моторне масло вищого класу для застосування у двигунах новітніх вантажних автомобілів класів Euro V та Euro VI, що не оснащено сажовими фільтрами. Завдяки використанню найсучасніших базових масел та пакетів присадок, а також фірмової технології Aral XMF (eXtra MotorSchutz Formel ), забезпечує максимальні захист та чистоту двигуна, дозволяє реалізувати подовжені до 150 000 кілометрів (у відповідності із рекомендаціями виробника автомобіля) міжсервісні інтервали. Масло Aral SuperTurboral 5W-30 має високі антиокислювальні та миючі властивості, забезпечує ідеальну чистоту двигуна та турбін, відсутність відкладень та стабільність характеристик навіть при використанні пального із високим вмістом сірки. З цієї причини є рекомендованим до застосування у наших умовах. Клас в'язкості SAE 5W-30 гарантує легкий запуск та необхідний тиск у системі змащування за будь-якої погоди з першого оберту колінчатого валу, а також економію пального до 4% в порівнянні із маслами в'язкістю SAE 15W-40. Не рекомендується до застосування у двигунах, оснащених сажовими фільтрами, бензинових двигунах, а також дизельних двигунах малотоннажних комерційних автомобілів, якщо інше не передбачено виробником. Для автомобілів, оснащених сажовими фільтрами, рекомендуємо звернути увагу на Aral SuperTurboral LA 5W-30, Aral MegaTurboral LA 10W-40. Для легкомоторної групи, а також легкої комерційної техніки, рекомендуємо звернути увагу на серію Aral Tronic. Специфікації і допуски: ACEA E4, E7 MB-Freigabe 228.5 Cummins CES 20077 DAF HP-1, HP-2 MAN M 3277 MTU Ölkategorie 3 Renault RXD Scania LDF Volvo VDS-2
4 427грн.
Номер: 1505B1
 
Aral HighTronic 5W-40 – високоякісне моторне масло для сучасних бензинових та дизельних легкових автомобілів, створене з застосуванням технології Aral XMF. За експлуатаційними та технічними характеристиками воно дуже близьке до повністю синтетичних масел Aral – зверніть увагу на допуски Mercedes-Benz, BMW, Porsche та GM, однак пропонує певний виграш в ціні. Формула масла дозволяє реалізувати подовжені (у відповідності до рекомендацій виробника автомобіля) інтервали заміни. Aral HighTronic 5W-40 – низькозольне масло. Вміст сульфатної золи, фосфору та сірки в його складі знаходиться в рамках лімітів, встановлених для безпроблемної взаємодії з сучасними системами очищення вихлопних газів, зокрема з сажовими фільтрами DPF. Такі фільтри очищують відпрацьовані гази дизельних двигунів шляхом збору та випалювання сажі, що дозволяє виконати вимоги суворих норм Euro V та Euro VI. Фільтри DPF дуже вибагливі до якості палива та моторного масла. Моторні масла мають вироблятися за низькозольною технологією (Low-SAPS). В таких продуктах застосовується нове покоління присадок, що виконують ті ж задачі, однак мають новий склад. Специфікації і допуски: ACEA C3, API SN/CF MB-Freigabe 229.31/ 229.51/ 226.5 VW 502 00/ 505 00/ 505 01 BMW Longlife-04 Porsche A40 Ford WSS-M2C917-A Renault RN0700 / RN0710
0грн.
Номер: 0050769
 
Mobil Delvac 1 LE 5W-30 - це синтетичне моторне масло, яке має вузьку сферу використання, адже застосовують його тільки для великовагової дизельної техніки. Двигун у таких автомобілів дуже вразливий, як і система виведення вихлопів. Дане масло захищає ці елементи від зносу і забруднень, а також дозволяє техніці працювати з мінімальною витратою палива. Масло Mobil Delvac 1 LE 5W було розроблено на основі інновацій компанії Mobil, що зробило його просто винятковим. Оптимальним є масло Масло Mobil Delvac 1 LE 5W і для позашляховиків, які використовуються в екстремальних умовах. В момент, коли автомобіль демонструє всі свої можливості, його двигун є дуже вразливим. Оскільки дане масло є спільною інновацією, в створенні якої брала участь і відома компанія-розробник обладнання, воно оптимально навіть для самих важких умов. Масло повністю відповідає всім стандартам, специфікаціям за рівнем в'язкості та якості. Специфікації і схвалення: ACEA E7,E6,E4 Renault Truck RXD, RLD; RLD-2; MB 228.51, MB 228.5; MAN M 3477; VOLVO VDS-3; MTU Oil Category 3.1; DEUTZ DQC III-05.
7 104грн.
Номер: RP141N16
 
Специфікації і допуски:
ACEA A3/B4
API CF, SN
OEM Mercedes Benz MB 229.3, MB 226.5
OEM Renault Renault RN 0700, Renault RN 0710
OEM VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) VW 502 00, VW 505 00, VW 501 01
Тип двигуна: Бензин, Дизель
4 920грн.
Номер: RP141L16
 
Специфікації і допуски:
ACEA A3/B3, A3/B4
API CF, SN
OEM BMW BMW Longlife-01
OEM General Motors GM-LL-B-025
OEM Mercedes Benz MB 229.3, MB 226.5
OEM Porsche Porsche A-40
OEM Renault Renault RN 0700, Renault RN 0710
OEM VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) VW 502 00, VW 505 00
Тип двигуна: Бензин, Дизель
0грн.
Номер: RP037J16
 
Специфікації і допуски:
ACEA: E6 / E7 / E9
API: CJ-4 / SN
Caterpillar ECF-2
Caterpillar ECF-3
Cummins CES 20081
Deutz DQC IV-10 LA
Mack EO-0 Premium Plus
MACK EO-M Plus
Mack EO-N
MAN M 3271-1
MAN M 3477
MB 228.31
MB 228.51
MTU Type 3.1
Renault RVI RLD-2
Renault RVI RLD-3
Volvo VDS-3
Volvo VDS-4
0грн.
Номер: RP037X16
 
Специфікації і допуски:
ACEA E7
API CI-4, SL
OEM Caterpillar Caterpillar ECF-1a, Caterpillar ECF-2
OEM Cummins Cummins CES 20076, Cummins CES 20077
OEM Detroit Diesel Detroit Diesel DDC 93K215
OEM Deutz Deutz DQC-III-10
OEM Mack Mack EO N
OEM MAN Man M 3275-1
OEM Mercedes Benz MB 228.3
OEM MTU MTU Type-2
OEM Renault Renault RLD, Renault RLD-2
OEM Volvo Volvo VDS-3
4 616грн.