Синтетичні автомобільні масла
Знайдено: 1 - 43 серед 44 товариСпецифікація:
ACEA E6 E9 E7; API CI-4Comma рекомендує
використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Cummins CES 20076/20078; DEUTZ DQC III-10 LA; MAN M3477; MTU TYPE 3.1; Renault Trucks RLD-2/RXD/RGD, Volvo VDS-3; Meets FPT/IVECO requirements for Euro VI engines.Офіційне схвалення:
MB-Approval 228.51Специфікації: Volvo VDS-3; RVI RLD-2; MTU Type 3.1; MACK EO-N; ACEA E6/E7
Офіційно перевірено для: MAN 3477; MB-Approval 228.51
Специфікації: WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A ; ACEA A5/B5; API SL CF
Офіційно одобрено: Перевірено для Ford відповідно до WSS-M2C-913-D; Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5003
Специфікації: MB 229.1; VW 502 00, VW 505 00, RN0700, RN0710; ACEA A3/B4, API SL CF
Motul 8100 X-clean 5W-40 є високоефективним моторним мастилом класу екології Евро4 і Евро5. Для новітніх бензинових і турбодизельних двигунів. Володіє оптимальної в'язкістю, зменшує викид шкідливих речовин в атмосферу і зменшує споживання палива. Не створює відкладень. При постійному застосуванні суттєво збільшується ККД роботи двигуна.
100% синтетичне масло (Mid-SAPS). Спеціально розроблене для двигунів, оснащених фільтрами саж або трикомпонентними каталітичними конвертерами. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення. За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті. Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Допуски та класифікації: Сумісне с DPF Класифікація ACEA: C3 Класифікація API: SN Класифікація ЄВРО: ЕВРО-4 Допуск BMW, Mini: Longlife LL-04 Допуск Fiat: 9.55535 S2 Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 917A Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.31, 229.51 Допуск General Motors, Opel: GM dexos 2 Допуск Porsche: A40 Допуск Renault: RN0700 , RN0710 Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 00 , VW 505 01, VW 511 00
100% синтетична олія, спеціально призначена для потужних і нових двигунів. Рекомендовано для бензинових інжекторних двигунів, турбо дизелів та дизелів, з каталізатором та без, що використовують будь-який тип палива.
Класифікації: ACEA E6, E7, E9 (E7 замінює E5 та E3); API CI-4 Схвалення: MB 228.51, MACK EO-N, RENAULT RLD-2, RXD, RGD, VOLVO VDS-3 Відповідність стандартам: JASO DH-2, DAF Extended Drain, DEUTZ DQC-IV LA, CUMMINS CES 20076, 77, MB 226.9, MAN M3477, 3271
Motul 8100 Eco-nergy 5w-30 812322/103987 синтетична моторна олія для потужних сучасних бензинових та дизельних двигунів автомобілів у т.ч. з безпосереднім упорскуванням, для яких передбачено використання масел з низькою в'язкістю високотемпературної в умовах високих швидкостей зсуву (HTHS). Призначено для бензинових та дизельних двигунів, створених за новими технологіями, для яких передбачені олії "Fuel Economy" (ACEA A1/B1 та А5/В5). Сумісно із системами нейтралізації відпрацьованих газів.
Масло на синтетичній базовій основі має спеціальний комплекс присадок, що знижують тертя. Це забезпечує високу стійкість масляної плівки, зменшення тертя у двигуні, стабільний тиск масла та зменшення теплового навантаження. Motul 8100 Eco-nergy 5w-30 забезпечує чудові змащувальні властивості: захист від зносу та стійкість до високих температур для зменшення чаду олії.
Ford WSS-M2C 913-D, Land Rover/Jaguar STJLR.03.5003, Renault RN 0700
100% синтетична моторна олива з енергозберігаючими властивостями. Спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів легкових автомобілів в т.ч. з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням, де передбачається використання олив зі зниженим тертям і дуже низькою (≥ 2.9 mPa.s) HTHS в'язкістю (в'язкість при високій температурі і високій швидкості зрушення).
Призначено для сучасних двигунів, що вимагають олив з класом в'язкості 30 і енергозберігаючими властивостями (відповідність класу API SP-RC)
Застосовується в автомобілях, оснащених системами нейтралізації відпрацьованих газів. Деякі двигуни не призначені для використання в них даного типу олив, тому перед використанням цього продукту необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Класифікація API: SP RC Класифікація ILSAC: GF-6A Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-6395 Допуск Fiat: 9.55535 CR1 Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 929A, WSS M2C 946A, WSS M2C 946B1, WSS-M2C 961-A1 Допуск General Motors, Opel: GM 4718 M, GM 6094 M, GM dexos 1 gen2, GM dexos 1 gen3
Високотехнологічне 100% синтетичне енергозберігаюче моторне масло. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях воно ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті. Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Класифікація ACEA: A1/B1 Класифікація API: відсутня Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 913A , WSS M2C 913B , WSS M2C 913C , WSS M2C 925A , WSS M2C 925B , WSS M2C 948B
100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними показники, спеціально розроблена для автомобілів Групи PSA (Peugeot, Citroën та DS), які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями (двигуни HDI з чи без фільтру DPF) останнього покоління, для яких регламентовані моторні оливи схваленні за специфікацією PSA B71 2290, та відповідають екологічним нормам Euro 4, Euro 5 чи Euro 6. Також використовується при регламентації енергоощадних олив: Стандарт ACEA C2. Даний продукт повністю відповідає вимогам специфікації PSA B71 2290 від PEUGEOT CITROËN DS AUTOMOBILES для автомобілів Групи PSA. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами і фільтрами твердих часток дизелів (DPF). Деякі двигуни не допускають використання подібних олив, перед використанням обов’язково необхідно звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- ACEA C2
- PSA B71 2290
Для двигунів, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола забиває фільтр твердих часток дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. В нормах PSA B71 2290 до оливи висуваються вимоги високої стійкості в найбільш складних термічних умовах, а також сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Специфікація PSA B71 2290 розповсюджується на більшість бензинових двигунів і дизелів PSA (в тому числі з фільтрами DPF), окрім дизелів з оснащенням системою “BlueHDi” – преселективно-відновлювальна нейтралізація SCR (для даних двигунів використовується продукт MOTUL SPECIFIC 2312 0W-30). В бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскування є певний ризик випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення посторонніх шумів в двигунів (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндропоршневої групи в цілому. Для своїх малооб’ємних двигунів з турбонагнітання та безпосереднім впорскування, останнього покоління, PSA розробила специфікацію B71 2290 для моторних олив, щоб гарантувати безвідмовність двигунів, шляхом попередження ризиків виникнення LSPI.
MOTUL SPECIFIC 2290 5W-30 повноцінно відповідає усім суворим вимогам PSA щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації, в тому числі специфікації PSA B71 2290, яка націлена на зменшення ризику виникнення ефекту LSPI в бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскуванням, а також повну сумісність з 10% розчином біодизелю (Biodiesel – B10).
Спеціально розроблена для певного ряду сучасних автомобілів RENAULT (Renault, Dacia, Samsung), з 2018 року виробництва, які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями, для яких регламентуються моторні оливи схвалені згідно вимог специфікації Renault RN17. Оскільки специфікація RN17 має повну зворотну сумісність, отже MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 також відповідає усім вимогам специфікацій RN0710 та RN0700 і може використовуватись в двигунах попередніх поколінь, для яких регламентуються вище вказані специфікації. В дизелях, для яких не регламентується специфікація Renault RN17, а саме, дизелі, які випускались до вересня 2018 року (стандарт Euro 6d-Temp), використовуйте виключно оливу, схвалену згідно вимог специфікації RN0720 - MOTUL SPECIFIC 0720 5W-30. Сумісна з фільтрами твердих часток дизелів (DPF), системами вибіркової каталітичної нейтралізації (SCR), каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток бензинових двигунів (GPF). Може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково ознайомтесь з керівництвом по експлуатації транспортного засобу.
Специфікації та допуски:
- ACEA C3
- Renault RN17 (перевищує вимоги RN0710 и RN0700)
RENAULT розробили специфікацію RN17 для моторних олив, задля забезпечення стійкості оливи до самих високих температурних режимів, а також повної сумісності з сучасними системами доочищення відпрацьованих газів. Технологія виробництва MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру – Mid SAPS – дозволяє ефективно захищати та подовжувати термін безвідмовної роботи сучасних систем доочищення відпрацьованих газів, таких як DPF (фільтр твердих часток дизеля), SCR (система вибіркової каталітичної нейтралізації), яка дозволяє нейтралізувати NOx (оксиди азоту) завдяки використання додатку AdBlue® чи, так званої, «Diesel Exhaust Fluid», а також сумісна з фільтрами GPF (фільтр твердих часток бензинових двигунів), якими оснащуються бензинові двигуни. 100% синтетичні базові компоненти забезпечують високу термічну стабільність оливи та виняткову стійкість за високих температур. Запобігає утворенню лаків та нагарів, забезпечуючи чистоту металевих поверхонь двигуна. Зменшено ризик залягання поршневих кілець. Максимальний захист двигуна і змащувальна здатність зберігаються навіть за самих важких умов експлуатації. Низька леткість базових компонентів зменшує витрати оливи, а також забезпечено виняткову стійкість оливи до окислення, що гарантує подовженні інтервали заміни оливи, які встановленні автовиробником.
Виконання вимог щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації оливи, контролюється за допомогою сучасного і більш вимогливішого тесту Long Life Renault (LLR). Специфікація RN17 розповсюджується на усі двигуни Renault: бензинові (окрім RS та Alpine), сучасні дизелі (Euro 6 з середини 2018 року), а також на усі дизелі, які не оснащуються фільтрами твердих часток DPF. Специфікація RN17 не розповсюджується на дизелі, для яких регламентована специфікація RN0720. У разі виникнення сумнівів щодо доцільності використання даної оливи, завжди звіряйтесь з керівництвом по експлуатації автомобіля.
Інтервал заміни моторної оливи обирається у відповідності до рекомендацій виробника техніки і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації транспортного засобу. Не змішувати з оливами, які не схвалені згідно вимог специфікації RN17.
Всесезонна напівсинтетична моторна олія для дизельних двигунів вантажних автомобілів Motul Tekma Mega X 10W-40 Motul Tekma Mega X 10W-40 - Моторна олія покращена за допомогою синтетичної основи, яка одночасно забезпечує стійкість до високих температур та легкий пуск при холодному пуску двигуна. Крім того, допускається збільшення міжзмінного інтервалу.
Нова класифікація API CI-4 забезпечує захист та довговічність двигунів, оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR. Диспергуючі та антиокислювальні властивості захищають від накопичення сажі та засмічення масляного фільтра. Чудові протизносні властивості захищають зеркало циліндра. Чудові миючі властивості захищають від відкладень на поршнях та поршневих канавках. Низькотемпературний клас в'язкості 10W забезпечує покращений захист та економію палива при частих холодних пусках. Антикорозійне, протиіржавче, невспівне. Область застосування Motul Tekma Mega X 10W-40 може застосовуватися у всіх європейських, американських та японських дизельних двигунах атмосферних або з турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III та EURO IV) та оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR, а також для двигунів старшого покоління: вантажівки, бульдозери, будівельна техніка, автобуси, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, човнові двигуни. Може однаково застосовуватися для двигунів старого та нового покоління.
Специфікації та схвалення: ACEA E7 (замінює Е5 та Е3) API CI-4/CH-4 CATERPILLAR ECF-1 CUMMINS 20071-20072-20076-20077-20078 Global DHD-1 MAN M 3275 MB - Approval 228.3 MTU Type II RVI RD/RD-2/RLD/RLD-2 VOLVO VDS-3
Моторне масло з високими експлуатаційними властивостями Technosynthese. Спеціально розроблено для легких комерційних автомобілів (LCV) останнього покоління, оснащених потужними дизельними двигунами з великою літровою потужністю, турбо-дизельними двигунами з безпосереднім упорскуванням, бензиновими двигунами з інжектором та каталітичним конвертором. Сумісно з усіма типами палива: бензин (етильований/неетильований), дизельне паливо, газ.
Класифікації: ACEA A3/B4; API SN, CF Допуск: VW 502.00, 505.00, MB 229.5, BMW LL-01, GM-LL-B-025, Porsche A40, RENAULT RN0710-0700, Fiat 9.55535-Н2, М2, N2 B71 2296
Motul 8100 X-clean+ 5w-30 854722/103989 - синтетична моторна олія, спеціально розроблена для автомобілів тих виробників бензинових і дизельних двигунів, що відповідають вимогам EURO IV or EURO V, яким потрібна олія, що має високий рівень в'язкості SAPS зі зниженим вмістом сульфатованої золи, фосфору та сірки.
Олія сумісна з каталітичним конвертером та дизельним фільтром частинок (ДФЛ). Особливо підходить для автомобілів останнього покоління марок BMW, MERCEDES, PORSCHE та VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA). Також підходить для всіх типів бензинових або дизельних двигунів, для яких потрібна відповідність стандарту ACEA C3. Перед використанням завжди звертайтеся до посібника з експлуатації автомобіля.
Допуски: LL-04/VW 504 00/507 00/MB 229.51/Porsche C30
Motul Specific 0720 5w-30 102843/104309 - моторне масло, спеціально розроблене для останнього покоління дизельних двигунів групи Renault (Renault, Dacia), оснащених сажевим фільтром (DPF), що вимагають схвалення RN0720 та виконують норми. Дуже низький рівень сульфатної золи, сірки та фосфору (Low SAPS) продовжують ресурс фільтру сажі. Захищає двигун від відкладень, знижує ризик залягання поршневих кілець.
Низька леткість дозволяють знизити витрату олії, а висока термоокислювальна стабільність дозволяють досягти збільшення інтервалів заміни олії, що визначаються виробником. Виконує найбільш жорсткі вимоги щодо довговічності автомобілів RENAULT (Long Life Renault – LLR).
Допуски ACEA: A3/B4/C4 Допуски Renault: RN 0720
100% синтетика. Спеціально розроблено для останнього покоління вантажівок, автобусів, будівельної техніки, сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів, суднових та човнових двигунів, що працюють на паливі з низьким вмістом сірки (≤ 50 ppm). Призначений для дизельних двигунів у т.ч. з турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III, EURO IV, EURO V, EURO VI), оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR та/або селективним нейтралізатором SRC, та/або фільтром сажі DPF, що працюють у важких умовах і вимагають моторне масло з класифікацією ACEA E6, з низьким вмістом сульфатної золи (≤ 1%), фосфору (≤ 0.08%) та сірки (≤ 0.3%) – Low SAPS.
Допуски: ACEA: E4/E6/E7/Е9 (Е7 замінює категорії Е5 та Е3); API: CJ-4 Схвалення: MAN 3677, 3477, 3271-1, 3575, MB 228.51, MACK EO-O Premium Plus, RVI RLD-3, SCANIA Low Ash, VOLVO VDS-4 Відповідність вимогам: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DET
Придатне для автомобілів, в яких передбачено використання повністю синтетичної моторної олії 5W-30 з середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки класу ACEA C2, C3 зі збільшеним міжсервісним інтервалом.
Експлуатаційна класифікація: Suitable for vehicles requiring 5W-30 mid SAPS fully synthetic ACEA C2, C3 Longlife engine oil.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2, C3; API SN/CF