Синтетичні автомобільні масла

Знайдено: 240 - 262 серед 262 товари
Номер: 214001
 
Синтетична високоефективна легкотекуча моторне масло для бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів (крім насоса-форсунки). Гарантує надзвичайно економну витрату палива. Відмінні характеристики холодного пуску двигуна гарантують оптимальне змащування у холодній фазі та високу економію палива. Масло гарантує стабільну роботу двигуна при великих навантаженнях та екстремальних температурах. Eurolub Multitec 5W-30 гарантує високий захист від зношування та значно зменшує тертя (HTHS< 3,5 mPa/s). Multitec 5W-30 зменшує емісію та дбайливо піклується про навколишнє середовище. Eurolub Multitec 5W-30 продукт найвищої якості для бензинових та дизельних моторів новітнього покоління та інших транспортних засобів згідно специфікації.
Специфікації: ACEAA1/B1, A5/B5; APISL/CF; FordWSS-M2C-913-C
238грн.
Номер: 220001
 
Масло розроблене для Renault з нейтралізацією вихлопних газів та автомобілів з відповідним розпорядженням. Відмінні характеристики холодного пуску двигуна гарантують оптимальне змащування у холодній фазі та високу економію палива. Eurolub Cleantop C4 5W-30 особливо рекомендований для дизельних моторів із системою класифікації вихлопу газів Євро 4. Масло ефективно очищає систему вихлопу газів також при подовженому пробігу. Масло гарантує стабільну роботу двигуна при великих навантаженнях та екстремальних температурах. Eurolub Cleantop C4 5W-30 може використовуватися як у бензинових, так і в дизельних двигунах.
Специфікації: ACEA C4; Renault RN 072
292грн.
Номер: 349001
 
Синтетичне високопродуктивне легкоходове моторне масло вищого класу. Високоякісне базове масло та підібраний інноваційним шляхом пакет присадок зі зниженою сульфатацією гарантує стабільність актуальних вимог. Чудові властивості у холодному стані забезпечують оптимальне змащування у холодній фазі роботи двигуна та сприяють високій економії палива. Сleantec 5W-30 - сприяє зменшенню емісії та захисту навколишнього середовища. Cleantec 5W-30 зберігає стабільні властивості при екстремальних навантаженнях.
Специфікації: ACEA A3/B4/C3; API SM/CF.
Відповідає: Opel GM-LL-A025, Opel GM-LL-B-025, MB 229.31; BMW longlife -04, MB - 229.51, VW 502.00, VW505.00, VW505.01, Opel GM dexos2, Ford WSS-M2C-917-A.
246грн.
Номер: PRO1L
 

Специфікації: MB 229.51; BMW LL-04; PORSCHE C30; ACEA C3, API SN.

Офіційно одобрено: Перевірено для VW стандард 504 00 та VW стандард 507 00

405грн.
385грн.
Номер: 824201
 

Енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для бензинових двигунів і дизелів Групи VAG (VW, AUDI, SEAT і Skoda) з 2003 року виробництва, розрахована на подовжені міжзмінні інтервали оливи. Для двигунів VW, AUDI, SEAT і SKODA, які обладнанні насос-форсункою та із фіксованим інтервалом заміни оливи (15 000 км) регламентована специфікація VW 505 01, тому доцільніше використовувати моторну оливу Motul Specific 505 01 502 00 505 00 5W-40. Для Audi 210 і 225 к.с. з бензиновими двигунами (S3 і TT) і W-подібних двигунів рекомендується Motul Specific 504 00 507 00 5W-30 чи MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30.

Специфікації та допуски:
VW 503 00/506 00/506 01

Синтетична складноефірна (естерова) основа в поєднанні з антифрикціним комплексом додатків забезпечують стабільну оливну плівку, зменшують коефіцієнт тертя в двигуні та знижують робочі температури двигуна, завдяки прискореній циркуляції оливи по системі мащення. Дана 100% синтетична моторна олива була розроблена, виготовлена і випробувана відповідно до останніх технічних вимог VOLKSWAGEN. Motul Specific 506 01 506 00 503 00 0W-30 володіє високою змащувальною здатністю, що значно сповільнює зношування, високотемпературною стабільністю, що знижує витратами оливи. Виняткові антиокисні, протизношувальні, антикорозійні та протипінні властивості.

Інтервал заміни оливи обирається згідно рекомендацій виробника і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації автомобіля. Не змішувати з оливами, які не відповідають специфікаціям VW 506 01, 506 00 і 503 00. Перед використанням обов’язково перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

2 400грн.
Номер: 832701
 

Спеціально розроблена для автомобілів BMW і MINI, двигуни яких відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V та EURO VІ (M43CNG, M47/TU2, M57TU, M57TOP, M57TU2, M67TU), які вимагають знижений вміст сульфатної золи (<0.8%), сульфуру (<0,3%) та фосфору (<0,08%) в моторній оливі - рівень «Mid SAPS».

  • В дизелях із оснащенням фільтром твердих частинок (DPF), Motul Specific LL-04 5W-40 може використовуватися незалежно від країни. Моторна олива Motul Specific LL-04 5W-40 повністю сумісна із фільтрами твердих часток дизелів.
  • В бензинових двигунах, Motul Specific LL-04 5W-40 рекомендується до використання лише в країнах Європейського союзу, Швеції, Норвегії і Ліхтенштейну. За межами даних країн, рекомендується використовувати моторну оливу Motul 8100 X-cess 5W-40, згідно з регламентом специфікації LL-01 від BMW.

Специфікації та допуски:
ACEA C3
API SN
BMW Long Life-04

Двигуни, які відповідають стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV і EURO V і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. Стандарт BMW Long Life-04 встановлює високі вимоги до мастильних матеріалів в зв’язку із застосуванням в автомобілях BMW систем Valvetronic і доочищення відпрацьованих газів. Дотримання даної специфікації вимагають усі двигуни BMW з 2004 року виробництва. Стандарт BMW Long Life-04 повністю сумісний з попередніми стандартами, такими як BMW LL-98 і BMW LL-01. УВАГА: продукти, які відповідають стандарту BMW LL-04 в бензинових двигунах можуть використовуватися лише в країнах Європейського Союзу, Швеції, Норвегії і Ліхтенштейну. За межами даних країн, рекомендується використовувати моторну оливу Motul 8100 X-cess 5W40, яка має схвалення LL-01 від BMW.

605грн.
Номер: 102301
 

Спеціально розроблена для певного ряду сучасних автомобілів RENAULT (Renault, Dacia, Samsung), з 2018 року виробництва, які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями, для яких регламентуються моторні оливи схвалені згідно вимог специфікації Renault RN17. Оскільки специфікація RN17 має повну зворотну сумісність, отже MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 також відповідає усім вимогам специфікацій RN0710 та RN0700 і може використовуватись в двигунах попередніх поколінь, для яких регламентуються вище вказані специфікації. В дизелях, для яких не регламентується специфікація Renault RN17, а саме, дизелі, які випускались до вересня 2018 року (стандарт Euro 6d-Temp), використовуйте виключно оливу, схвалену згідно вимог специфікації RN0720 - MOTUL SPECIFIC 0720 5W-30. Сумісна з фільтрами твердих часток дизелів (DPF), системами вибіркової каталітичної нейтралізації (SCR), каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток бензинових двигунів (GPF). Може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково ознайомтесь з керівництвом по експлуатації транспортного засобу.

Специфікації та допуски:
ACEA C3
Renault RN17 (превышает требования RN0710 и RN0700)

RENAULT розробили специфікацію RN17 для моторних олив, задля забезпечення стійкості оливи до самих високих температурних режимів, а також повної сумісності з сучасними системами доочищення відпрацьованих газів.

Технологія виробництва MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру – Mid SAPS – дозволяє ефективно захищати та подовжувати термін безвідмовної роботи сучасних систем доочищення відпрацьованих газів, таких як DPF (фільтр твердих часток дизеля), SCR (система вибіркової каталітичної нейтралізації), яка дозволяє нейтралізувати NOx (оксиди азоту) завдяки використання додатку AdBlue® чи, так званої, «Diesel Exhaust Fluid», а також сумісна з фільтрами GPF (фільтр твердих часток бензинових двигунів), якими оснащуються бензинові двигуни.

100% синтетичні базові компоненти забезпечують високу термічну стабільність оливи та виняткову стійкість за високих температур. Запобігає утворенню лаків та нагарів, забезпечуючи чистоту металевих поверхонь двигуна. Зменшено ризик залягання поршневих кілець. Максимальний захист двигуна і змащувальна здатність зберігаються навіть за самих важких умов експлуатації. Низька леткість базових компонентів зменшує витрати оливи, а також забезпечено виняткову стійкість оливи до окислення, що гарантує подовженні інтервали заміни оливи, які встановленні автовиробником. 

Виконання вимог щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації оливи, контролюється за допомогою сучасного і більш вимогливішого тесту Long Life Renault (LLR). Специфікація RN17 розповсюджується на усі двигуни Renault: бензинові (окрім RS та Alpine), сучасні дизелі (Euro 6 з середини 2018 року), а також на усі дизелі, які не оснащуються фільтрами твердих часток DPF. Специфікація RN17 не розповсюджується на дизелі, для яких регламентована специфікація RN0720. У разі виникнення сумнівів щодо доцільності використання даної оливи, завжди звіряйтесь з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Інтервал заміни моторної оливи обирається у відповідності до рекомендацій виробника техніки і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації транспортного засобу. Не змішувати з оливами, які не схвалені згідно вимог специфікації RN17.

498грн.
Номер: 824301
 

100% синтетична моторна олива на основі естерів, з надзвичайно високими експлуатаційними властивостями.

Призначена для високотехнологічних потужних автомобілів, оснащених бензиновими двигунами і дизелями, атмосферними чи з турбонагнітанням і багаторазовим впорскуванням. Двигуни налаштовані для роботи на високих обертах і за підвищених температур, що створює суворі умови роботи. Олива в таких двигунах розріджується великою кількістю палива.

Специфікації та допуски:
API SM/CF
VW 503 00 , VW 506 00 , VW 506 01

Ester technology: формула на складноефірній (естеровій) основі забезпечує відмінну термічну стабільність оливної плівки, дозволяє оптимізувати вихідну потужність і крутний момент двигуна, забезпечує захист двигуна від зношування. Забезпечується стабільний тиск оливи в системі мащення, незалежно від умов експлуатації. Високий рівень експлуатаційних характеристик по API дозволяє отримати відмінну стійкість до окиснення оливи, запобігає утворенню відкладень в двигуні, оптимальна текучість за низьких температур. Використовуються в двигунах, де достатньо рівня експлуатаційних властивостей API SM / CF. Клас в’язкості 5W-50 забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення і вихід двигуна на робочі режими.

743грн.
Номер: 856311
 

100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для двигунів FORD та інших автовиробників, для яких регламентовано використання моторних олив з низькою динамічною в’язкістю (HTHS 2.9 і 3.5 МПа·c): FORD, JAGUAR, LAND ROVER, … Використовується у всіх бензинових двигунах і дизелях, які вимагають від моторних олив енергоощадних властивостей (ACEA A1/B1 чи А5/В5), класу в’язкості 5W-30 та високий вміст сульфатної золи, сульфуру і фосфору (Full SAPS). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами і фільтрами твердих частинок дизелів (DPF), якщо автовиробник не регламентує вміст в оливі сульфатної золи, сульфуру і фосфору. Перед використанням звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA A5/B5
FORD WSS M2C 913 D (заміщує специфікації 913 А, 913 В і 913 С)

100% синтетична моторна олива. Спеціально розроблена для сучасних дизелів FORD, окрім Ford Ka 2009 (08/2008) та дизелів Ford Galaxy об’ємом 1,9L 1995 (02/1995-03/2000) і 2000 (04/2000-02/2006), які вимагають дотримання вимог 917 А (Specific 505 01 502 00 5W40). Стандарт FORD 913 D також регламентується для деяких бензинових двигунів, таких як 2,5 л Duratec Ford Focus ST (2004) і 1.3 л, 1.6 л, 1.8 л Duratec. Вимоги FORD 913D також регламентуються для дизелів Ford Transit Custоm (2012) та сумісні сумісність з іншими бензиновими двигунами і дизелями, окрім винятків. Специфікація FORD WSS M2C 913 D задовольняє вимоги більшості бензинових двигунів і дизелів, які вимагають дотримання вимог FORD WSS M2C 913A, 913 B і 913 С.

Відповідність стандартам ACEA A5/B5 продукту Motul Specific 913D 5W-30 забезпечує оптимізацію витрати палива на 3% щоб задовольнити зобов’язання FORD щодо зниження викидів СО2 в атмосферу. Специфікація 913D також вимагає високої стійкості оливної плівки для забезпечення збереження класу в’язкості на протязі всього міжзмінного інтервалу. Дана властивість дуже суттєва у відповідності до сучасних тенденцій використання біопалив, наприклад, біодизеля. Motul Specific 913 D 5W-30 гарантує відмінні мастильні властивості, втому числі протизношувальні при використанні біодизеля в суміші до 7% (Біодизель В7) Специфікація FORD WSS M2C 913D вимагає високого рівня контролю диспергування твердих часток продуктів неповного згорання робочої суміші. Спеціальний диспергант в оливі Motul Specific 913D 5W-30 не дає осідати продуктам неповного згорання, при цьому зберігаючи свою в’язкість. Таким чином, стійкість до високих температур і висока окисна стабільність забезпечується протягом всього міжзмінного інтервалу, що підвищує захист робочих поверхонь двигуна.

552грн.
Номер: 867411
 

100% синтетична енергоощадна високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями, спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів (VEP) і дизелів (VED) VOLVO серії «DRIVE-E», які оснащаються каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток (DPF). Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащуються дизелями та бензиновими двигунами, атмосферними чи з турбонагнітачами, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, та відповідають екологічним нормам викидів шкідливих речовин EURO 4, EURO 5 чи EURO 6, для яких регламентовано використання моторних олив із відповідністю вимогам стандарту ACEA C5, з низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 і < 2.9 мПз) та зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07 ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%). Може використовуватись в двигунах, виробники яких вимагають використання олив класі в’язкості 0W-20, із зниженням коефіцієнта тертя і дуже низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥2.6 МПа∙с). Також може використовуватись для бензинових двигунів, для яких регламентовано дотримання стандарту ACEA A1/B1 чи ACEA C5 в класі в’язкості SAE 0W-20, наприклад HONDA, NISSAN, SUBARU… Повністю сумісна з каталітичними нейтралізаторами бензинових двигунів. Перед використанням, необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації транспортного засобу.

Специфікації та допуски:
ACEA С5
Volvo Car Corporation RBS0-2AE (сумісність з двигунами серії DRIVE-E)

Дана 100% синтетична моторна олива спеціально створена для 4-циліндрових двигунів VOLVO останнього покоління серії «Drive-E» (бензинових двигунів (VEP) і дизелів (VED). Дані двигуни вимагають особливих олив, так як вони менші і легші за своїх попередників. Для забезпечення максимальної продуктивності дані двигуни працюють за підвищених температур. Стандарт VCC RBS0-2AE висуває більш суворіші вимоги до поліпшення паливної економічності і базується на стандарті ACEA A1/B1. Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує поліпшення паливної економічності до 3.4% в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40). Зменшення витрат палива тягне за собою скорочення кількості викидів шкідливих речовин у атмосферу, що повністю відповідає вимоги автовиробника. Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує відмінну стійкість оливної плівки, особливо за холодних пусків двигуна, зменшуючи коефіцієнт тертя в двигуні, підтримується стабільний тиск оливи і ефективне зниження робочої температури двигуна. Завдяки своїм винятковим мастильним властивостям, Motul Specific RBS0-2AE 0W-20 забезпечує відмінний захист від зношування, стійкість оливи до високих температур і окиснення, що дозволяє мінімізувати утворення відкладень в двигуні і зменшити витрату оливи на згоряння. Володіє протизношувальними, антикорозійними, протипінними властивостями.

659грн.
Номер: 854511
 

Синтетична моторна олива, спеціально розроблена для двигунів, які працюють на зрідженому нафтовому газі (LPG), стисненому природньому газі (CNG) або з подвійними паливними системами (Бензин + Газ), двигуни які відповідають вимогам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах Euro 4, 5 чи 6.  Особливо рекомендується для автомобілів в двигунах яких використовується газове паливо LPG або CNG та потребують спеціальної моторної оливи "Mid SAPS" зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки, яка відповідає стандартам ACEA C3 або API SN PLUS (покриває попередні стандарти API), оснащені каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток.

Специфікації та допуски:
ACEA C3
API SN PLUS

Спеціальна формула:

  • Забезпечує чудову стійкість до високих температур.
  • Полегшує пуск двигуна за низьких температур.
  • Запобігає відкладенням в камері згорання, поршнях та свічках запалювання.
  • Забезпечує відмінний захист від зношування.
  • Середньо зольна формула для забезпечення мінімізації вуглецевих відкладень.
  • Підтримування потужності двигуна та забезпечення чистоти робочих поверхонь.
  • Запобігання зношуванню клапана.

Сумісна з системами які працюють на LPG (Зрідженому нафтовому газі) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Також підходить для систем CNG (Стисненого природнього газу) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Сумісна з газовим обладнанням (I, II, III, IV, V, VI поколінь).

422грн.
Номер: 832601
 

Високотехнологічна, 100% синтетична, енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для бензинових і дизельних двигунів останнього покоління BMW і MINI, що вимагають оливу з схваленням BMW Long Life -12 FE. Застосовується також для бензинових і дизельних двигунів, що вимагають енергоощадження оливи з класом в'язкості 0W30, що відповідає стандарту ACEA C2. Сумісний із каталітичними нейтралізаторами та сажовими фільтрами (DPF). Сумісний з усіма типами палива: бензин, дизельне паливо та біопаливо. Перед застосуванням ознайомтеся з посібником з експлуатації автомобіля.

Стандарти: ACEA C2
Схвалення: BMW LL-12 FE

100% синтетична моторна олива, спеціально розроблена для бездоганного змащування бензинових і дизельних двигунів автомобілів BMW і MINI, які потребують оливу з схваленням BMW LL-12 FE. Стандарт BMW Longlife-12 FE потрібний для бензинових і дизельних двигунів, що виробляються в період із травня 2012 по траві 2013, особливо для двигунів Nx7K1, Nx7U1 і Nx701, використовуваних у країнах Європейського співдружства, Норвегії, Швейцарії та княжі Ліхтенштейн. Стандарт BMW Longlife-12 FE сумісний тільки з дизельними двигунами BMW, що мають приписи щодо використання цього стандарту, обладнаними максимум одним турбокомпресором і виробленими з 2014 модельного року (все 3-циліндрові двигуни B37, 4-циліндрові двигуни вироблені з 2014 модельного року та 6-циліндрові двигуни вироблені з 2013 модельного року) і з усіма бензиновими двигунами BMW виробленими з 2002 модельного року та експлуатованими в країнах Європейського співдружності, Норвегії, Швейцарії та князівства Ліхтенштейн.

Специфікація BMW Longlife-12 FE неможлива до використання у двигунах, обладнаних двома або трьома турбокомпресорами. У разі сумнівів зверніться до інструкції з експлуатації автомобіля. Засновані на вимогах верстата ACEA С2, MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує чималу економію палива (до 1,5%, порівнюючи з оливами стандарту BMW LL-01), водночас перевищуючи вимоги щодо надійності специфікації BMW LL-04. Ці характеристики, що перевищують вимоги щодо паливної економності та зниження викидів, задовольняють потреби автовиробників у скороченні викидів CO2. MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує чудову стійкість оливної плівки, водночас полегшує запуск холодного двигуна та зменшує в ньому тертя, підтримує тиск оливи та знижує робочу температуру двигуна. Завдяки своїм винятковим мастильним властивостям, MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує високий рівень зносостійкості, опору впливу високої температури та окисненню. Внаслідок цього зменшується утворення відкладень, зменшується знос і витрата оливи. Має антиокислювальні, антикорозійні й антипінні властивості.

Заміна оливи проводиться відповідно до рекомендацій виробників двигунів і може коригуватися залежно від умов експлуатації. MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 може змішуватися із синтетичними або мінеральними оливами. Перед застосуванням ознайомтеся з посібником з експлуатації автомобіля.

564грн.
Номер: 867711
 

100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними показники, спеціально розроблена для автомобілів Групи PSA (Peugeot, Citroën та DS), які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями (двигуни HDI з чи без фільтру DPF) останнього покоління, для яких регламентовані моторні оливи схваленні за специфікацією PSA B71 2290, та відповідають екологічним нормам Euro 4, Euro 5 чи Euro 6. Також використовується при регламентації енергоощадних олив: Стандарт ACEA C2. Даний продукт повністю відповідає вимогам специфікації PSA B71 2290 від PEUGEOT CITROËN DS AUTOMOBILES для автомобілів Групи PSA. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами і фільтрами твердих часток дизелів (DPF). Деякі двигуни не допускають використання подібних олив, перед використанням обов’язково необхідно звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C2
  • PSA B71 2290

Для двигунів, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола забиває фільтр твердих часток дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. В нормах PSA B71 2290 до оливи висуваються вимоги високої стійкості в найбільш складних термічних умовах, а також сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Специфікація PSA B71 2290 розповсюджується на більшість бензинових двигунів і дизелів PSA (в тому числі з фільтрами DPF), окрім дизелів з оснащенням системою “BlueHDi” – преселективно-відновлювальна нейтралізація SCR (для даних двигунів використовується продукт MOTUL SPECIFIC 2312 0W-30). В бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскування є певний ризик випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення посторонніх шумів в двигунів (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндропоршневої групи в цілому. Для своїх малооб’ємних двигунів з турбонагнітання та безпосереднім впорскування, останнього покоління, PSA розробила специфікацію B71 2290 для моторних олив, щоб гарантувати безвідмовність двигунів, шляхом попередження ризиків виникнення LSPI.

MOTUL SPECIFIC 2290 5W-30 повноцінно відповідає усім суворим вимогам PSA щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації, в тому числі специфікації PSA B71 2290, яка націлена на зменшення ризику виникнення ефекту LSPI в бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскуванням, а також повну сумісність з 10% розчином біодизелю (Biodiesel – B10).

596грн.
Номер: RP141L51
 
Специфікації і допуски:
ACEA A3/B4
API SN, CF
Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep МВ 226.5 , МВ 229.5
General Motors, Opel GM-LL-В-025
Porsche A40
Renault RN0700, RN0710
VW, Audi, Seat, Skoda VW 502 00, VW 505 00
Тип двигуна: бензиновий турбований, дизельний турбований, дизельний, бензиновий
364грн.
Номер: RP139X51
 

Напівсинтетична моторна олива REPSOL ELITE INJECTION 10W40, вироблена на синтетичній основі. До складу оливи входять синтетичні та високоякісні мінеральні компоненти, а також спеціальні присадки. Ця олива призначена для використання в сучасних бензинових і дизельних двигунах. Завдяки синтетичним компонентам олива характеризується високою стабільністю хімічного складу та стійкістю до окиснення за високих температур, яка в поєднанні з його особливими основними характеристиками дає змогу збільшити інтервали заміни оливи.

Властивості:

  • Всесезонна олива на основі синтетичних компонентів, з високою стійкістю на зрушення.
  • Завдяки високій в'язкості дає змогу полегшити запуск двигуна за низьких температур і покращує змащення за будь-якої температури.
  • Завдяки особливим характеристикам в'язкості має антифрикційні властивості, у поєднанні зі зниженою випаровуваністю, дає змогу знизити витрату палива.
  • Термічна стабільність. Зберігає свої властивості впродовж тривалого часу, на відміну від традиційних олив.
  • Завдяки спеціальним компонентам забезпечується швидке видалення бульбашок повітря, що мінімізує утворення піни під час високих обертів двигуна.
  • Якісне перекачування під час запуску двигуна забезпечує належне функціонування системи штовхачів гідравлічних клапанів.
  • Особлива диспергувальна та мийна здатність забезпечує очищення деталей двигуна.

Допуски ОЕМ:
MB 229.1
VW 501.01
VW 502.00
VW 505.00

232грн.
Номер: RP141P51
 
Специфікації і допуски:
ACEA A3/B4
API SN, CF
Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep МВ 226.5 , МВ 229.5
General Motors, Opel GM-LL-В-025
Porsche A40
Renault RN0700 , RN0710
VW, Audi, Seat, Skoda VW 502 00 , VW 505 00
Тип двигуна: бензиновий турбований, дизельний турбований, дизельний, бензиновий
486грн.
Номер: RP141M51
 
Специфікації і допуски:
ACEA A3/B4
API CF, SL
OEM BMW BMW Longlife-01
OEM General Motors GM-LL-A-025, GM-LL-B-025
OEM Mercedes Benz MB 229.5
OEM Renault Renault RN 0700
OEM VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) VW 502 00, VW 505 00
Тип двигуна: Бензин, Дизель
456грн.