Синтетичні автомобільні масла

Знайдено: 96 - 143 серед 183 товари
Артикул: 854751
 

100% синтетичне моторне мастило. Спеціально розроблено для автомобілів останнього покоління (VW, Audi, Skoda, Seat, Mercedes Benz, BMW) оснащених бензиновими двигунами і дизельними двигунами з безпосереднім уприскуванням, що відповідають вимогам стандартів Євро IV і Євро V.

У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Масла компанії Motul відрізняються високою якістю. Цей бренд добре зарекомендував себе на ринку України.

Рекомендації щодо застосування:

  • Заміна проводиться відповідно до рекомендацій виробника техніки.
  • Не змішувати з мастилами, які не відповідають класам ACEA C2 або ACEA C3.
  • Перед застосуванням необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Допуски та класифікації

Сумісне с DPF
Класифікація ACEA: C2 , C3
Класифікація API: CF, SM
Допуск BMW, Mini: Longlife LL-04
Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.51
Допуск Porsche: С30
Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 504 00 , VW 507 00

2 386грн.
Артикул: 838751
 

Спеціально розроблена для сучасних автомобілів VAG Group (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA і SEAT) із двигунами, які відповідають екологічними стандартами EURO IV, EURO V, для яких регламентовано моторні оливи з низьким вмістом сульфатної золи, сульфуру і фосфору. Motul Specific 504 00 507 00 5W-30 повністю сумісний із попередніми стандартами VW, а саме: 501 01, 502 00, 503 00 і 503 01 для бензинових двигунів і 505 00, 505 01, 506 00 і 506 01 для дизелів. VOLKSWAGEN Touareg R5 і V10 TDI з 2003 по 2007 роки виробництва повинні використовувати лише оливи із схваленням VW 506 01 – моторна олива Motul Specific 506 01 503 00 0W30. Фіксований інтервал заміни оливи при 15 000 км пробігу в Європі для автомобілів, в яких передбачені стандарти VW 501 01, 502 00, 505 00 чи 505 01, в тому числі і автомобілях в яких рекомендується Motul Specific 504 00 507 00 5W-30. Перед використанням перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації і допуски:
ACEA C3
VW 504 00/507 00

Призначена для двигунів, які відповідають екологічним нормам щодо вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V та EURO VІ, які оснащуються чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; сульфатна зола засмічує фільтр твердих часток дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. VOLKSWAGEN розробив специфікації VW 504 00 і 507 00 для олив з низьким вмістом сульфатної золи, сульфуру і фосфору, що забезпечує повну сумісність із системами доочищення відпрацьованих газів і гарантують довговічність двигунів групи VAG (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA, SEAT). Дані оливи «довготривалої експлуатації» дозволяють подовжити інтервали заміни оливи, які визначенні бортовим комп’ютером автомобіля.

2 386грн.
Артикул: 102209
 

Моторне масло, спеціально розроблене для останнього покоління дизельних двигунів групи Renault (Renault, Dacia, Samsung), оснащених фільтром сажі (DPF), що вимагають схвалення RN0720 і виконують норми Євро IV і Євро V.

Для двигунів 2,2 л dCi, оснащених фільтром сажі (DPF) використовуйте продукт, схвалений за стандартом RN0710 такі як MOTUL Specific 0710 0700 5W-40 або MOTUL 8100 X-clean 5W-40. Стандарт RN0720 застосовний також для автомобілів RENAULT Laguna III 1,5 L dCi без фільтру сажі (DPF) випущених до жовтня 2008р. і RENAULT Kangoo II 1,5 dCi без фільтру сажі (DPF) випущених до червня 2008р.

У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.

Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Допуски та класифікації:
Сумісне с DPF
Класифікація ACEA: C4
Класифікація ЄВРО: ЕВРО-4 , ЕВРО-5
Допуск Renault: RN0720

2 423грн.
Артикул: 854851
 

100% синтетична високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для потужних двигунів, атмосферних, з турбокомпресорами чи з турбонагнітачами. Рекомендується для ALFA ROMEO GT Series / AUDI R8 5.2L GT (CMPA) / ASTON MARTIN / BMW M Series / FERRARI V12 / JAGUAR / LANCIA / LOTUS / MASERATI / TVR. Сумісна з усіма видами палива: етилованими чи неетилованими бензинами, етанолом, зрідженим газом (LPG). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами.

Специфікації та допуски:
ACEA A3/B4
API SN/CF (Перекриває вимоги стандартів API SJ, SL, SM)
FIAT 9.55535-H3

Стандарти ACEA A3/B4 та API SN висувають до моторних олив підвищенні вимоги стосовно мийних та диспергаційних властивостей, підвищеній стійкості оливи до збільшення в’язкості при потраплянні продуктів неповного згорання та високої змащувальної здатності, що забезпечує високий протизношувальний захист, високої термічної стабільності оливи, зменшену витрату оливи на згорання протягом усього міжзмінного інтервалу.

Відповідність вимогам специфікації FIAT 9.55535-H3 передбачає поєднання стандарту ACEA A3/B4 та класу в’язкості 10W60, для забезпечення оптимального мащення високотехнологічних двигунів FIAT, ALFA-ROMEO та LANCIA, особливо бензинових двигунів V6. MOTUL 8100 X-POWER 10W-60 забезпечує подовжений захист двигунів з малими та великими пробігами, подовжуючи термін їх безвідмовної експлуатації. Підвищена в’язкість забезпечує зменшені витрати оливи на згорання та випаровування, а також шляхом витікання оливи. Оптимізоване протікання оливи забезпечує високий захист та стабільній тиск в системі мащення протягом усього міжзмінного інтервалу.

3 087грн.
Артикул: 814251
 

Преміальне масло, розроблене спеціально для використання в сучасних бензинових і дизельних моторах, в тому числі турбованих, з прямим уприскуванням палива і системами обробки вихлопних газів, що відповідають вимогам екологічних норм ЄВРО 4, 5 або 6, яким наказано використання масел зі зниженим вмістом SAPS і які відповідають класифікації АСЕА С3. Низька сульфатна зольність забезпечує чистоту системи нейтралізації вихлопних газів і її високу продуктивність. Виробляється на синтетичній основі з природним високим індексом в'язкості, доповненої комплексом ретельно відібраних присадок, завдяки яким володіє видатними змащуючими, протизношувальними і антиокислювальними властивостями. Забезпечує високу продуктивність двигуна, надійний захист його вузлів від зносу, швидкий холодний пуск і економічна витрата палива.

Переваги:

  • Підходить для новітніх моделей авто з сажовими фільтрами або каталітичними нейтралізаторами.
  • Знижує тертя в вузлах, скорочуючи їх знос і підвищуючи потужність двигуна.
  • Перешкоджає появі відколів на гільзах циліндрів і поршнях.
  • Запобігає осіданню небажаних утворень в камері згоряння, клапанах ГРМ, вихлопній системі.
  • Стійке до піноутворення і випаровування.

Допуски та класифікації:
Сумісне с DPF
Класифікація ACEA: C3
Класифікація API: SN
Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-11106
Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.51
Допуск General Motors, Opel: GM dexos 2 , GM-LL-A-025 , GM-LL-В-025
Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 01

1 885грн.
Артикул: 839551
 

100% синтетична моторна олива з енергозберігаючими властивостями. Спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів легкових автомобілів в т.ч. з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням, де передбачається використання олив зі зниженим тертям і дуже низькою (≥ 2.9 mPa.s) HTHS в'язкістю (в'язкість при високій температурі і високій швидкості зрушення).

Призначено для сучасних двигунів, що вимагають олив з класом в'язкості 30 і енергозберігаючими властивостями (відповідність класу API SP-RC)

Застосовується в автомобілях, оснащених системами нейтралізації відпрацьованих газів.
Деякі двигуни не призначені для використання в них даного типу олив, тому перед використанням цього продукту необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля.
У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.

За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.

Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Класифікація API: SP RC
Класифікація ILSAC: GF-6A
Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-6395
Допуск Fiat: 9.55535 CR1
Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 929A, WSS M2C 946A, WSS M2C 946B1, WSS-M2C 961-A1
Допуск General Motors, Opel: GM 4718 M, GM 6094 M, GM dexos 1 gen2, GM dexos 1 gen3

2 041грн.
Артикул: 854151
 

Motul 8100 X-clean 5W-40 є високоефективним моторним мастилом класу екології Евро4 і Евро5. Для новітніх бензинових і турбодизельних двигунів. Володіє оптимальної в'язкістю, зменшує викид шкідливих речовин в атмосферу і зменшує споживання палива. Не створює відкладень. При постійному застосуванні суттєво збільшується ККД роботи двигуна.

100% синтетичне масло (Mid-SAPS). Спеціально розроблене для двигунів, оснащених фільтрами саж або трикомпонентними каталітичними конвертерами.
У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу.

Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Допуски та класифікації:
Сумісне с DPF
Класифікація ACEA: C3
Класифікація API: SN
Класифікація ЄВРО: ЕВРО-4
Допуск BMW, Mini: Longlife LL-04
Допуск Fiat: 9.55535 S2
Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 917A
Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.51
Допуск General Motors, Opel: GM dexos 2
Допуск Porsche: A40
Допуск Renault: RN0700 , RN0710
Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 00 , VW 505 01

2 213грн.
Артикул: 854251
 

Преміальне масло, розроблене спеціально для використання в сучасних бензинових і дизельних моторах, в тому числі турбованих, з прямим уприскуванням палива і системами обробки вихлопних газів, що відповідають вимогам екологічних норм ЄВРО 4, 5 або 6, яким наказано використання масел зі зниженим вмістом SAPS і які відповідають класифікації АСЕА С3. Низька сульфатна зольність забезпечує чистоту системи нейтралізації вихлопних газів і її високу продуктивність. Виробляється на синтетичній основі з природним високим індексом в'язкості, доповненої комплексом ретельно відібраних присадок, завдяки яким володіє видатними змащуючими, протизношувальними і антиокислювальними властивостями. Забезпечує високу продуктивність двигуна, надійний захист його вузлів від зносу, швидкий холодний пуск і економічна витрата палива.

Переваги:

  • Підходить для новітніх моделей авто з сажовими фільтрами або каталітичними нейтралізаторами.
  • Знижує тертя в вузлах, скорочуючи їх знос і підвищуючи потужність двигуна.
  • Перешкоджає появі відколів на гільзах циліндрів і поршнях.
  • Запобігає осіданню небажаних утворень в камері згоряння, клапанах ГРМ, вихлопній системі.
  • Стійке до піноутворення і випаровування.

Допуски та класифікації:
Сумісне с DPF
Класифікація ACE: C3
Класифікація AP: SN
Допуск BMW, Mini: Longlife LL-04
Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 917A
Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.51
Допуск General Motors, Opel: GM dexos 2
Допуск Renault: RN0700 , RN0710
Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 01

1 814грн.
Артикул: 867551
 

100% синтетична моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для дизелів “BlueHDi”, які оснащенні системами вибіркової нейтралізації відпрацьованих газів SCR Групи PSA (Peugeot i Citroën), які відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI, для яких регламентовано використання моторних олив схвалених згідно вимог специфікації PSA B71 2312. Використовується для більшості бензинових двигунів та дизелів, в тому числі, з оснащенням фільтрами твердих часток DPF. Перед використанням даної оливи перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C2
  • PSA B71 2312

PSA – Peugeot Citroën розробили специфікацію B71 2312 для моторних олив, які здатні витримувати найважчі температурні навантаження і забезпечення сумісності з сучасними чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Специфікація PSA B71 2312 розповсюджується на всі автомобілі Peugeot і Citroën, які оснащенні дизелями "BlueHDi" з системами вибіркової нейтралізації відпрацьованих газів SCR з використанням додатку AdBlue. Специфікація PSA B71 2312 сумісна також з деякими бензиновими двигунами. Ексклюзивна технологія виробництва оливи зі зниженим вмістом сульфатної золи, сульфуру і фосфору (MidSAPS) дозволяє подовжити термін безвідмовної експлуатації сучасних систем доочищення відпрацьованих газів таких, як SCR-нейтралізатори і фільтри твердих частинок дизелів (DPF).

100 % синтетична основа забезпечує високу термічну стабільність оливи. Мінімізує утворення лаків і шламів, підтримуючи чистоту двигуна. Зменшує ризик залягання поршневих кілець. Зберігається максимальна продуктивність і захист оливою, навіть за екстремальних умов високих температур. Задля збільшення міжзмінних інтервалів, покращені антиокисні та антиокислювальні властивості і забезпечена знижена витрата оливи на згорання. Специфікація PSA B71 2312 також вимагає полегшеної текучості оливи за низьких температур, задля зменшення гідродинамічного тертя. Забезпечується захист при частих запусках двигуна, швидке наростання тиску оливи в системі мащення, двигун швидше досягає робочих температурних режимів. Низька динамічна в’язкість дозволяє поліпшити паливну економічність двигуна і зменшити викиди CO2 у атмосферу.

2 549грн.
Артикул: 842551
 

Енергоощадна 100% синтетична високотехнологічна моторна олива. Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащені бензиновими двигунами і дизелями, атмосферними чи з турбонагнітачами, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, які відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI, для яких регламентовано використання моторних олив, які відповідають вимогам стандарту ACEA C1 – оливи з низьким коефіцієнтом внутрішньодинамічного тертя, з низькою динамічною в’язкістю HTHS (<3,5 мПа.с) та низьким рівнем вмісту сульфатної золи (≤0.5%), фосфору (≤0.05%) і сульфуру (≤0.2%) – Low SAPS. Використовується в усіх типах бензинових двигунів та дизелів, для яких регламентовані оливи з високими енергоощадними властивостями – стандарт ACEA C1. Дана олива може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням зверніться до керівництва з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C1
  • JASO DL-1
  • FORD WSS M2C 934 B
  • JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005
  • Дизелі MAZDA з фільтром твердих часток DPF, окрім SKYACTIV-D 2.2L з MY2012.

Двигуни, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI оснащуються системами доочищення відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих часток DPF, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого «старіння» оливи і втрати потужності двигуна.

Специфікація FORD WSS M2C 934 B вимагає високої стійкості оливної плівки, антиокисних, протизношувальних і мийних і диспергаційних властивостей, а також оптимізації паливної економічності: мінімум 3% в порівнянні з оливами класу в’язкості 15W-40. Дані оливи застосовуються в автомобілях JAGUAR і LAND ROVER останнього покоління (з 2009 року виробництва), які оснащенні дизелями 3.0л V6 з фільтром твердих часток DPF, після 2005 року виробництва. Специфікація STJLR.03.5005 регламентується для усіх двигунів JAGUAR і LAND ROVER останніх поколінь: 2.2L TD4, 3.0L V6 дизелі з DPF з MY2012 року виробництва, а також при регламентації FORD WSS-M2C 934-B з MY2006 року виробництва.

Згідно вимог MAZDA, необхідно використовувати моторні оливи з відповідністю вимогам стандарту JASO DL-1 чи ACEA C1, задля забезпечення паливної економічності та максимального захисту систем доочищення відпрацьованих газів – DPF – для більшості своїх дизелів від 2005 року виробництва. Для двигунів Mazda SKYACTIV-D 2.2L з 2012 року виробництва регламентується використання моторних олив із відповідністю стандарту ACEA C3. Для даних двигунів рекомендується моторна олива 8100 X-clean EFE 5W30.

Оливи із відповідністю вимогам стандарту АСЕА С1 дозволяють знизити вплив на навколишнє середовище двигунами внутрішнього згорання, шляхом зниження споживання палива, зниження кількості викидів СО2 в атмосферу та розширення інтервалів заміни моторної оливи.

2 569грн.
Артикул: 368351
 

Моторна олива з високими захисними і експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese® . Рекомендується для MERCEDES і VAG (Volkswagen, Audi, Skoda і Seat), і BMW, CHRYSLER, FORD, FIAT, PORSCHE, PSA (Peugeot, Citroën, DS), і RENAULT. Спеціально розроблена для сучасних легкових автомобілів, що оснащенні потужними, високооб’ємними бензиновими двигунами і дизелями, в тому числі з турбонагнітачами, з безпосереднім впорскуванням і системою нейтралізації відпрацьованих газів. Сумісна з усіма видами палив: етильованим і неетильованим бензином, дизельним і газовим (LPG) паливом.

Специфікації та допуски:

  • ACEA A3/B4
  • API SN
  • MB 229.5
  • VW 502 00/505 00
  • BMW LL-01
  • CHRYSLER MS 12991 / MS 10725 / MS 10896
  • FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2
  • Porsche A40 PSA B71 2296
  • Renault RN0710 / RN0700

Стандарт ACEA B4 вимагає покращених детергентно/диспергуючих властивостей і покращенної стійкості оливи до збільшення в’язкості при потраплянні сажі, яка продукується в дизелях з безпосереднім впорскуванням (за винятком VW інжекторних двигунів, які вимагають VW 505 01 наприклад MOTUL SPECIFIC 505 01 502 00 5W-40, 8100 X-CLEAN 5W-40 чи 8100 X-CLEAN FE 5W-30). Специфікації VW 505 00 і особливо VW 502 00 вимагають відмінні детергентно/диспергуючі властивості, міцну оливну плівку і стійкість оливи до збільшення в’язкості при потраплянні сажі, та регламентується для більшості бензинових двигунів та деяких дизелів Групи VAG (VW, Audi, Skoda, Seat). Специфікація MERCEDES MB 229.5 більш вимогливіша, ніж 229.3 з точки зору довготривалості експлуатації оливи і міцності оливної плівки (подовжений міжзмінний інтервал, визначений бортовим комп’ютером), детергентно/диспергуючі властивості (ACEA B4) і вимоги щодо енергоощадності: 1.7% економії палива, в порівнянні з оливою 15W-40. Специфікація MB 229.5 в клас в’язкості 5W-30 застосовується для всіх бензинових двигунів MERCEDES, окрім AMG (де використовується тільки 5W-40) і SLR, а також в усіх дизелях без фільтру твердих часток DPF.

Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів у зв’язку з використанням системи Valvetronic. Дана вимога охоплює всі двигуни BMW з 2001 року по 2004 рік виробництва, а також всі попередні специфікації BMW (LL-98). З 2004 року автомобілі BMW вимагають дотримання специфікації BMW LL-04. В даному випадку рекомендується використовувати продукт Motul Specific LL-04 5W-40, 8100 X-clean 5W-40, 8100 X-clean 5W-30 чи 8100 X-clean+ 5W-30. Специфікація BMW LL-01 покриває усі бензинові двигуни, які експлуатуються тільки за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити рекомендації виробника BMW. Специфікації CHRYSLER MS 12991 / MS 10725 / MS 10896 для моторних олив вимагає синтетичну основу, поєднуючи стандарт API SM для оптимальної есплуатації деяких бензинових двигунів і дизелів CHRYSLER, DODGE, DODGE RAM і JEEP. Специфікації FIAT 9.55535-H2, M2, N2 і Z2 вимагають поєднання стандарту ACEA A3/B4 і класу в’язкості 5W-40 для забезпечення безвідмовної роботи бензинових двигунів і дизелів FIAT, ALFA-ROMEO, і LANCIA, які випускаються з Липня 2007, особливо дизелі Twin Turbo (FIAT 9.55535-Z2).

PSA розробив специфікацію B71 2296 з вимогами високої термічної стабільності оливи і забезпечення високу стійкість до теплових навантажень, задля зменшення утворення відкладень і збільшення в’язкості при потраплянні сажі. Специфікація PSA B71 2296 регламентується для деяких бензинових двигунів і дизелів PSA: завжди звіряйтесь з керівництвом по експлуатації автомобіля. Стандарт Porsche A40 вимагає високої стійкості оливної плівки до зсувних навантажень. Дана специфікація застосовується для всіх двигунів PORSCHE, окрім Cayenne V6 і дизельної версії (для цих двигунів використовуються оливи з відповідністю специфікації Porsche C30, наприклад MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30). RENAULT розробив специфікації RN0700 і RN0710 для олив, які відрізняються високими вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі атмосферні бензинові двигуни групи Renault (Renault, Dacia, Samsung), за виключенням Renault Sport. Дія стандарту RN0700 розповсюджується також на всі автомобілі Renault, оснащенні дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Специфікація Renault RN0710 поширюється на всі турбовані бензинові двигуни, Renault Sport і дизелі, не оснащені фільтрами твердих частинок (DPF), виготовленні групою Renault (Renault, Dacia, Samsung). Специфікація RN0710 не поширюється на автомобілі Renault, оснащені дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Дані двигуни вимагають дотримання специфікації RN0700. На дизелі об’ємом 2.2л DCI з фільтром твердих частинок (DPF) розповсюджується специфікація RN0710, а не RN0720.

1 682грн.
Артикул: 843651
 

Спеціально розроблена для двигунів останнього покоління «BlueTEC» з системами вибіркової нейтралізації відпрацьованих газів (SCR) групи DAIMLER (Mercedes), для яких регламентовано використання моторних олив схвалених згідно специфікації Mercedes-Benz MB 229.52. Використовується в силових агрегатах, які відповідають екологічним нормам EURO IV, EURO V чи EURO VI. Сумісна з усіма дизелями Mercedes обладнаними фільтрами твердих часток (DPF) та певними бензиновими двигунами, для яких регламентовано використання моторних олив із відповідністю вимогам специфікацій MB 229.51 чи MB 229.31. В двигунах Mercedes-Benz, для яких регламентовано дотримання оливами вимог специфікації MB 229.5, використовуйте продукти Motul 8100 X-cess 5W-40 чи Motul X-Max 0W-40. Перед використанням обов’язково необхідно звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA C3
API SN/CF
MB-Approval 229.52 (покриває вимоги MB 229.51 і MB 229.31)

MERCEDES розробив специфікацію MB 229.52, вимагаючи від олив стабільну роботу в самих складних температурних режимах і забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт MB 229.52 застосовується для всіх автомобілів Mercedes, які оснащені дизелями «BlueTEC» з системами вибіркової нейтралізації SCR. Додаток AdBlue дозволяє нейтралізувати оксид азоту (NOx) у відпрацьованих газах. Специфікація MB 229.52 повністю покриває вимоги специфікацій MB 229.51 і MB 229.31, які регламентуються для дизелів Mercedes оснащених фільтрами твердих часток (DPF) і для певних бензинових двигунів. Знижений вміст в оливі сульфатної золи, фосфору і сульфуру дозволяє забезпечити подовжений термін безвідмовної експлуатації чутливих систем доочищення відпрацьованих газів, таких як система вибіркової каталітичної нейтралізації SCR та фільтри твердих часток DPF.

100% синтетичні базові компоненти забезпечують високу термоокисну стабільність та стійкість оливної плівки до високих температур, гарантує чистоту металевих поверхонь двигуна, зменшена вірогідність закоксовування поршневих кілець. Володіє високою змащувальною здатністю що забезпечує високий рівень протизношувального захисту двигуна. Олива розрахована на подовженні інтервали заміни оливи, згідно вимог автовиробника. За результатами випробувань, Specific 229.52 5W30 повністю відповідає найвищим вимогам стосовно експлуатаційних характеристик на усьому міжзмінному інтервалі. У порівнянні із не менш вимогливішими специфікаціями, прикладом MB 229.51, нова специфікація MB 229.52 регламентує вищі вимоги щодо термоокисної стабільності та повної сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів.

Специфікація MB 229.52 передбачає оптимальне протікання оливи за низьких температур, шляхом зменшення внутрішнього гідродинамічного тертя в товщі оливи, забезпечуючи оптимізацію витрати палива. Це забезпечує легкий низькотемпературний запуск двигуна, швидке наростання тиску оливи в магістралях системи мащення, прискорене досягнення робочих температур та максимальну динаміку автомобіля. Зменшуючи рівень споживання палива, зменшуються викиди CO2 в атмосферу.

3 087грн.
Артикул: 841351
 

Енергоощадна олива з високими експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese . Особливо рекомендується до застосування для CHRYSLER, FORD, GM – General Motors. Спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних та з турбонагнітачами, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які вимагають використання олив з особливим пакетом антифрикційних додатків і низькою в’язкістю (HTHS≥2.6 МПа∙с). Використовується в сучасних бензинових двигунах, які вимагають оливи класу в’язкості 20 та високий степінь енергоощадності (API SN і/чи ILSAC GF-5 стандарти). Відповідність специфікації GM dexos1 для бензинових двигунів GM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET чи GMC. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
API SN/CF
ILSAC GF-5
CHRYSLER MS 6395
FORD M2C 930A / M2C 945A
GM dexos1 / GM 6094M
Бензинові двигуни: ACURA, CHEVROLET, CHRYSLER, JEEP, FORD, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, MAZDA, NISSAN, SUBARU, TOYOTA

Стандарт API SN зворотно сумісний з попередніми стандартами API, в часності API SM. Оливи API SN володіють високими антиокисними властивостями, покращений захист від утворення відкладень, покращене очищення двигуна, відмінні низькотемпературні характеристики, енергоощадність. На основі стандарту API SN, сформульовано стандарт ILSAC GF-5 з більш суворішими вимогами до енергоощадності. Окрім енергоощадності, також вимагається дотримання подовжених міжзмінних інтервалів, чистота поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами, і знижений вміст фосфору, для сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт ILSAC GF-5 дозволяє експлуатувати двигун на бензинові із 85%-им вмістом Етанолу (E85). Стандарт GM dexos1 регламентується для цілого ряду бензинових двигунів GM з модельного ряду 2011 року, які вимагають відповідність специфікації оливи dexos1 (окрім обслуговування в Європі). Специфікація GM dexos1 розроблена для бензинових двигунів і повністю замінює специфікації GM-LL-A-025, GM 6094А,… 6094М і GM 4718M. GM dexos1 також використовується в двигунах до 2011 року випуску. Стандарт GM dexos1 поєднує в собі суворі вимоги стандартів API, ACEA і ILSAC, одночасно з вимогами GM до енергоощадності.

GM розробив специфікацію dexos1 для забезпечення високої термооксиної стабільності оливи, відмінної термічної стійкості, стійкості до утворення відкладень, стійкості до збільшення в’язкості оливи при потраплянні сажі.

MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 відповідає усім високим вимогам до експлуатаційних характеристик від GM, зокрема специфікації dexos1, повністю сумісний з біопаливами, LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (Compressed Natural Gas), і біоетанольними паливами, з вмістом етанолу до 85% (Bioethanol – E85). Специфікація CHRYSLER MS 6395 вимагає дотримання стандарту та щонайменше ILSAC GF-4 для забезпечення оптимальної експлуатації бензинових двигунів CHRYSLER, DODGE і JEEP. Специфікація FORD M2C 947-A вимагає від олив дотримання стандартів API SN і ILSAC GF5для використання в двигунах FORD з дати виробництва MY2013. Деякі автовиробники також регламентують використання в двигунах олив зі стандартами API SN і/чи ILSAC GF-5 для забезпечення максимальної продуктивності. Для прикладу, MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 використовується в бензинових двигунах HONDA, SUBARU і TOYOTA. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 забезпечує високі змащувальні властивості, захист від зношування, стійкість до високих температур, покращену прокачувканість оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене наростання обертів, пришвидшене досягнення робочої температури, зниження витрати палива.

Дозволяє знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу (CO2).

2 081грн.
Артикул: 368106
 

100% синтетична високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними показниками спеціально розроблена для сучасних потужних великооб’ємних бензинових двигунів і дизелів, атмосферних чи з оснащенням турбонагнітачами, з безпосереднім впорскуванням чи ні. Сумісна з усіма видами палив: етилованими чи неетилованими бензинами, етанолами, зрідженими газами, дизельними паливами, біопаливом. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Перед використанням обов’язково звіритись з інструкцією по експлуатації транспортного засобу.

Специфікації та допуски:

  • ACEA A3/B4
  • API SL/CF
  • BMW Long Life-01
  • MB 229.5/226.5
  • RENAULT RN0710/RN0700
  • VW 502 00/505 00

Стандарт АСЕА В4 вимагає від олив підвищених мийно-диспергуючих властивостей і підвищеної в’язкістної стабільності при потраплянні в оливу продуктів неповного згорання дизеля з безпосереднім впорскуванням (за винятком двигунів VW, які обладнанні системою паливоподачі насос-форсунка, і вимагають застосування олив, що відповідають специфікації VW 505 01. В такому разі рекомендується застосовувати продукт Motul Specific 505 01 502 00 5W-40 чи 8100 X-clean 5W-40.

Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів у зв’язку з використанням системи Valvetronic. Дана вимога охоплює всі двигуни BMW з 2001 року по 2004 рік виробництва, а також всі попередні специфікації BMW (LL-98). З 2004 року автомобілі BMW вимагають дотримання специфікації BMW LL-04. В даному випадку рекомендується використовувати продукт Motul Specific LL-04 5W-40, 8100 X-clean 5W-40, 8100 X-clean 5W-30 чи 8100 X-clean+ 5W-30. Специфікація BMW LL-01 покриває усі бензинові двигуни, які експлуатуються тільки за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити рекомендації виробника BMW. Специфікації VW 502 00 і 505 00 спеціально розроблені для автомобілів Групи VAG (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA and SEAT), для яких регламентовані фіксовані міжзмінні інтервали (15,000 км в Європі), які оснащуються дизелями, без насос-форсунки (Volkswagen PD), без фільтрів твердих часток (DPF), чи бензинових двигунів. Специфікація MERCEDES MB 229.5 висуває вищі вимоги до оливи, в порівнянні із специфікацією 229.3. Вимоги висуваються до сповільнення «старіння» оливи і стійкості оливної плівки (при збільшених інтервалах заміни оливи, визначених бортовим комп’ютером(АСЕА В4) і покращенні паливної економічності на 1.7%, в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40. Специфікація 229.5 поширюється на всі бензинові двигуни MERCEDES, включаючи AMG (клас в’язкості 5W-40), за винятком SLR, а також на всі дизелі, які не обладнанні фільтром твердих частинок (DPF). Специфікація MB 226.5 схожа із специфікацією 229.5 і поширюються на бензинові двигуни MERCEDES, які встановлені на автомобілі партнерів MERCEDES/RENAULT/NISSAN.

Групою RENAULT розроблено специфікації RN0700 і RN0710 для олив, які вирізняються високими вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі атмосферні бензинові двигуни групи Renault (Renault, Dacia, Samsung), за виключенням Renault Sport. Дія стандарту RN0700 розповсюджується також на всі автомобілі Renault, оснащенні дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Специфікація Renault RN0710 поширюється на всі турбовані бензинові двигуни, Renault Sport і дизелі, не оснащені фільтрами твердих частинок (DPF), виготовленні групою Renault (Renault, Dacia, Samsung). Специфікація RN0710 не поширюється на автомобілі Renault, оснащені дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Дані двигуни вимагають дотримання специфікації RN0700. На дизелі об’ємом 2.2л DCI з фільтром твердих частинок (DPF) розповсюджується специфікація RN0710, а не RN0720.

2 419грн.
Артикул: 867606
 

100% синтетична енергоощадна високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями, спеціально розроблена для бензинових двигунів JAGUAR LAND ROVER, які вимагають дотримання специфікації STJLR.51.5122. Використовується в бензинових двигунах останнього покоління, атмосферних чи з турбонагнітанням, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які відповідають екологічним нормам EURO 4, EURO 5 чи EURO 6, для яких регламентовані моторні оливи стандарту ACEA C5, з дуже низькою динамічною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 і < 2.9 мПа.с) та зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07 ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%) – «Mid SAPS». Використовується виключно в бензинових двигунах, які вимагають використання енергоощадних олив класу в'язкості 0W-20 з відповідністю вимогам стандарту ACEA A1/B1 чи ACEA C5. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Сумісна з усіма видами бензинів і біопалив. Перед використанням необхідно обов’язково перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA C5
JAGUAR LAND ROVER – STJLR.51.5122

100% синтетична олива спеціально розроблена для 6-циліндрових 3.0л і 8-циліндрових 5.0л атмосферних і з турбонагнітанням бензинових двигунів останнього покоління JAGUAR LAND ROVER, для яких регламентовано дотримання специфікації STJLR.51.5122 стосовно моторних олив. На основі регламенту моторних випробовувань стандарту ACEA C5, MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 забезпечує значне зниження витрати палива (>3.8%) в порівнянні з вимогами специфікації Ford 925 A. Оптимізація витрати палива сприяє зниженню кількості викидів CO2 з відпрацьованими газами. MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 гарантує відмінну стійкість оливної плівки, при цьому полегшений запуск двигуна за низьких температур, зменшуючи тертя, підтримуючи тиск оливи і зниження робочих температур двигуна завдяки прискореній циркуляції моторної оливи. Клас в'язкості 0W-20 мінімізує гідродинамічне тертя, і дозволяє знизити витрату палива при непрогрітому двигуні. Прискорена циркуляція оливи по каналам системи мащення при запуску за низьких температур, забезпечується швидке наростання тиску в системі, пришвидшене наростання обертів, швидкий вихід двигуна на робочі температури. Завдяки високим змащувальним властивостям, MOTUL SPECIFIC 5122 0W-20 забезпечує високий рівень протизношувального захисту та високу термоокисну стабільність, що забезпечує значне зниження утворення відкладень, зменшує зношування і забезпечує низьку витрату оливи. Володіє протизношувальними, антикорозійними і протипінними властивостями.

2 748грн.
Артикул: 842451
 

Спеціально розроблено для автомобілів групи VAG (VW, Audi, Skoda, Seat), з фіксованими міжзмінними інтервалами (15 000 км. В Європі), оснащених TDI або турбодизельним двигуном VW з насос-форсункою або без такої. Призначено як для бензинових (етилований або неетилований бензин), так і для дизельних двигунів без фільтру сажі (DPF) групи VW.

Специфікації і допуски:
ACEA A3/B4/C3
VW 505 01/502 00
Ford WSS M2C 917A

Офіційні підтвердження, отримані від основних Європейських виробників за класифікацією API, є найкращим доказом і гарантією якості продукту. Продукт має протиокислювальними, антикорозійними, протизношувальними і антипінними властивостями. Синтетична базова основа забезпечує чудові властивості, що змазують, щоб витримати додаткове навантаження в насос-форсунки, знизити тертя і забезпечити стійкість до високих температур в сучасному двигуні. Запобігає знос клапанного механізму, збільшуючи надійність двигуна. Технологія зниженого змісту сульфатної золи, фосфору і сірки (Mid SAPS) краще підходить для автомобілів останнього покоління, оснащених каталітичним конвертором. Стандарт FORD WSS M2C 917A потрібно для FORD Galaxy 1,9 л TDI до 2006р., А також для FORD Ka 1,2л. Duratec і 1,3 л. Duratorq TDCi з 2008р.

2 291грн.
Артикул: 102306
 

Спеціально розроблена для певного ряду сучасних автомобілів RENAULT (Renault, Dacia, Samsung), з 2018 року виробництва, які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями, для яких регламентуються моторні оливи схвалені згідно вимог специфікації Renault RN17. Оскільки специфікація RN17 має повну зворотну сумісність, отже MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 також відповідає усім вимогам специфікацій RN0710 та RN0700 і може використовуватись в двигунах попередніх поколінь, для яких регламентуються вище вказані специфікації. В дизелях, для яких не регламентується специфікація Renault RN17, а саме, дизелі, які випускались до вересня 2018 року (стандарт Euro 6d-Temp), використовуйте виключно оливу, схвалену згідно вимог специфікації RN0720 - MOTUL SPECIFIC 0720 5W-30. Сумісна з фільтрами твердих часток дизелів (DPF), системами вибіркової каталітичної нейтралізації (SCR), каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток бензинових двигунів (GPF). Може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково ознайомтесь з керівництвом по експлуатації транспортного засобу.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C3
  • Renault RN17 (перевищує вимоги RN0710 и RN0700)

RENAULT розробили специфікацію RN17 для моторних олив, задля забезпечення стійкості оливи до самих високих температурних режимів, а також повної сумісності з сучасними системами доочищення відпрацьованих газів. Технологія виробництва MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру – Mid SAPS – дозволяє ефективно захищати та подовжувати термін безвідмовної роботи сучасних систем доочищення відпрацьованих газів, таких як DPF (фільтр твердих часток дизеля), SCR (система вибіркової каталітичної нейтралізації), яка дозволяє нейтралізувати NOx (оксиди азоту) завдяки використання додатку AdBlue® чи, так званої, «Diesel Exhaust Fluid», а також сумісна з фільтрами GPF (фільтр твердих часток бензинових двигунів), якими оснащуються бензинові двигуни. 100% синтетичні базові компоненти забезпечують високу термічну стабільність оливи та виняткову стійкість за високих температур. Запобігає утворенню лаків та нагарів, забезпечуючи чистоту металевих поверхонь двигуна. Зменшено ризик залягання поршневих кілець. Максимальний захист двигуна і змащувальна здатність зберігаються навіть за самих важких умов експлуатації. Низька леткість базових компонентів зменшує витрати оливи, а також забезпечено виняткову стійкість оливи до окислення, що гарантує подовженні інтервали заміни оливи, які встановленні автовиробником.

Виконання вимог щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації оливи, контролюється за допомогою сучасного і більш вимогливішого тесту Long Life Renault (LLR). Специфікація RN17 розповсюджується на усі двигуни Renault: бензинові (окрім RS та Alpine), сучасні дизелі (Euro 6 з середини 2018 року), а також на усі дизелі, які не оснащуються фільтрами твердих часток DPF. Специфікація RN17 не розповсюджується на дизелі, для яких регламентована специфікація RN0720. У разі виникнення сумнівів щодо доцільності використання даної оливи, завжди звіряйтесь з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Інтервал заміни моторної оливи обирається у відповідності до рекомендацій виробника техніки і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації транспортного засобу. Не змішувати з оливами, які не схвалені згідно вимог специфікації RN17.

2 271грн.
Артикул: 873351
 

Моторне масло найвищого класу, призначене для автомобілів Renault. Розроблено за технологією зниженого змісту SAPS і відповідає жорстким вимогам міжнародної класифікації АСЕА С4, завдяки чому повністю сумісне з сучасними моделями автомобілів, обладнаних системами очищення відпрацьованих газів - сажовим фільтром або каталітичним нейтралізатором. Завдяки спеціально зниженої в'язкості продукт Motul Power Power LCV R 5W-30 109905 873351 5л чудово підходить для застосування в сучасних потужних двигунах з невеликим обсягом і системою старт-стоп. Також, низька в'язкість продукту сприяє зниженню коефіцієнта тертя в рухомих вузлах, за рахунок чого підвищує потужність двигуна і його паливну економічність більш, ніж в два рази, в порівнянні з використанням звичайних масел класу АСЕА С4 і аналогічної в'язкістю.

Переваги:

  • Універсально підходить для сучасних автомобілів, що працюють на бензині, дизпаливі або зрідженому природному газі LPG.
  • Підтримує двигун і систему очищення відпрацьованих газів в чистоті.
  • Мінімізує знос деталей і продовжує безвідмовний ресурс мотора.
  • Сприяє зниженню зносу палива і масла.
  • Гарантує легкий холодний старт в зимовий період.

Допуски та класифікації:
Сумісне с DPF
ACEA: C4
Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.51
Допуск Renault: RN0720

1 757грн.
Артикул: 868151
 

Енергоощадна моторна олива для бензинових та дизельних двигунів. 100% синтетична моторна олива.

Високотехнологічна 100% синтетична енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для відповідності вимогам OEM-виробників, які для своїх автомобілів регламентують моторні оливи з дуже низькою в’язкістю HTHS (High Temperature High Shear) ≥ 2.6 mPa.s. та "Mid SAPS" – знижений вміст сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07% ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%).
Використовується в бензинових двигунах і дизелях останнього покоління, які відповідають екологічним нормам Euro 4, 5 і 6, для яких регламентовано використання енергоощадних моторних олив класом в’язкісті 20 та відповідністю вимогам стандартів: ACEA C5, ACEA C6, API SP та/або ILSAC GF-6a.
Сумісна з каталітичними нейтралізаторами, бензиновими фільтрами твердих часток (GPF) та дизельними фільтрами твердих часток (DPF).

Специфікації та допуски:

  • ACEA C5
  • API SERVICE SN Plus / SN-RC (Ressource Conserving)
  • ILSAC GF-5
  • BMW LL-17 FE+ (сумісність до BMW LL-14 FE+)
  • MB-Approval 229.71
  • FIAT 9.55535-DSX

Стандарт ACEA C5/С6 регламентує забезпечення значної стійкості оливної плівки, захисту від LSPI та зниження рівня викидів двигунами високої потужності. Стандарт ACEA C5/С6 також вимагає значного зниження тертя, задля забезпечення показників енергоощадності.

Завдяки 100% синтетичним базовим компонентам та зниженому рівню SAPS, MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-20 забезпечує дуже стійку оливну плівку, знижує тертя в двигунах і повністю сумісна з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт API SP має повну зворотню сумісність стандарту API SN та усіма попередніми стандартами API. Гарантує ефективний захист від утворення ефекту LSPI (Low Speed Pre Ignition), який виникає в двигунах з турбонагнітачами та з безпосереднім впорскуванням.

Базуючись на вимогам стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6a є більш вимогливішим до моторних олив стосовно забезпечення енергоощадності, збільшених міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів, поршневих канавок та кілець, сумісності з ущільнювачами та зменшеного вмісту фосфору задля забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Відповідність вимогам стандарту ILSAC GF-6a гарантує оптимальне мащення двигуна, навіть при експлуатації його на бензинах із вмістом етанолу до 85% (Е85). Специфікація BMW Longlife-17 FE+ регламентується для бензинових двигунів BMW N20 та Bx8, з 2014 року виробництва, які експлуатуються в країнах Європейського Союзу, Норвегії, Швейцарії і Ліхтенштейну, а також в Сполучених Штатах Америки та Канаді. У разі виникнення сумнівів щодо використання даної оливи, обов’язково перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.

3 265грн.
Артикул: 856351
 

100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для двигунів FORD та інших автовиробників, для яких регламентовано використання моторних олив з низькою динамічною в’язкістю (HTHS 2.9 і 3.5 МПа·c): FORD, JAGUAR, LAND ROVER, … Використовується у всіх бензинових двигунах і дизелях, які вимагають від моторних олив енергоощадних властивостей (ACEA A1/B1 чи А5/В5), класу в’язкості 5W-30 та високий вміст сульфатної золи, сульфуру і фосфору (Full SAPS). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами і фільтрами твердих частинок дизелів (DPF), якщо автовиробник не регламентує вміст в оливі сульфатної золи, сульфуру і фосфору. Перед використанням звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA A5/B5
FORD WSS M2C 913 D (заміщує специфікації 913 А, 913 В і 913 С)

100% синтетична моторна олива. Спеціально розроблена для сучасних дизелів FORD, окрім Ford Ka 2009 (08/2008) та дизелів Ford Galaxy об’ємом 1,9L 1995 (02/1995-03/2000) і 2000 (04/2000-02/2006), які вимагають дотримання вимог 917 А (Specific 505 01 502 00 5W40). Стандарт FORD 913 D також регламентується для деяких бензинових двигунів, таких як 2,5 л Duratec Ford Focus ST (2004) і 1.3 л, 1.6 л, 1.8 л Duratec. Вимоги FORD 913D також регламентуються для дизелів Ford Transit Custоm (2012) та сумісні сумісність з іншими бензиновими двигунами і дизелями, окрім винятків.

Специфікація FORD WSS M2C 913 D задовольняє вимоги більшості бензинових двигунів і дизелів, які вимагають дотримання вимог FORD WSS M2C 913A, 913 B і 913 С. Відповідність стандартам ACEA A5/B5 продукту Motul Specific 913D 5W-30 забезпечує оптимізацію витрати палива на 3% щоб задовольнити зобов’язання FORD щодо зниження викидів СО2 в атмосферу. Специфікація 913D також вимагає високої стійкості оливної плівки для забезпечення збереження класу в’язкості на протязі всього міжзмінного інтервалу. Дана властивість дуже суттєва у відповідності до сучасних тенденцій використання біопалив, наприклад, біодизеля. Motul Specific 913 D 5W-30 гарантує відмінні мастильні властивості, втому числі протизношувальні при використанні біодизеля в суміші до 7% (Біодизель В7) Специфікація FORD WSS M2C 913D вимагає високого рівня контролю диспергування твердих часток продуктів неповного згорання робочої суміші. Спеціальний диспергант в оливі Motul Specific 913D 5W-30 не дає осідати продуктам неповного згорання, при цьому зберігаючи свою в’язкість. Таким чином, стійкість до високих температур і висока окисна стабільність забезпечується протягом всього міжзмінного інтервалу, що підвищує захист робочих поверхонь двигуна.

2 549грн.
Артикул: 368206
 

Motul 8100 X-cess 5W40 - синтетичне моторне мастило, для сучасних автомобілів з бензиновими і дизельними двигунами (в т.ч. з прямим уприскуванням або каталітичним конвертером). Збільшує потужність, зменшує знос, покращує довговічність двигуна.
У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Допуски, класифікації:
Сумісне с DPF
Класифікація ACEA: A3/B4
Класифікація API: CF, SN
Допуск BMW, Mini: Longlife LL-01
Допуск Fiat: 9.55535 H2 , 9.55535 M2 , 9.55535 N2
Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 226.5 , МВ 229.5
Допуск General Motors, Opel: GM-LL-В-025
Допуск Porsche: A40
Допуск Renault: RN0700 , RN0710
Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 00

1 978грн.
Артикул: 872251
 

Моторне масло з високими експлуатаційними властивостями Technosynthese. Спеціально розроблено для легких комерційних автомобілів (LCV) останнього покоління, оснащених потужними дизельними двигунами з великою літрової потужністю, турбо-дизельними двигунами з безпосереднім уприскуванням, бензиновими двигуни з інжектором і каталітичним конвертором. Motul Power LCV Euro 5W-40 SN/CF 872251 5л cумісно з усіма типами палива: бензин, дизельне паливо, газ.

  • У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
  • За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях воно ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
  • Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
  • При мінусових температурних показниках зберігається плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
  • Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
  • Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.

Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Класифікація ACEA: A3/B4
Класифікація API: CF, SN
Допуск Fiat: 9.55535 M2 , 9.55535 N2
Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.5
Допуск Peugeot, Citroen: B71 2296
Допуск Renault: RN0700 , RN0710
Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 00

1 573грн.
Артикул: 348206
 

100% синтетична олива з високими експлуатаційними властивостями. Високий вміст сульфатної золи, фосфору і сульфуру (Full SAPS). Спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів і дизелів, з великими робочими об’ємами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням, атмосферних та з турбонагнітачами. 8100 X-max 0W40 схвалено широким переліком автовиробників, що надає продукту універсальності, та дозволяє використовувати дану моторну оливу в гарантійний період експлуатації автомобіля. Сумісна з усіма видами палива: бензинами, дизельними паливами, зрідженим газом (LPG), стисненим газом (CNG), біопаливами. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами відпрацьованих газів. Перед використанням перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • ACEA A3 / B4
  • API SN
  • MB-Approval 229.5
  • PORSCHE A40
  • VW 502 00/505 00
  • FORD WSS M2C 937 A
  • BMW Long-Life 01
  • CHRYSLER MS-12991
  • FIAT 9.55535-M2/ N2/ Z2

Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів для двигунів, які оснащуються системами Valvetronic. Дана вимога регламентується для усіх двигунів BMW з 2001 року по 2004 рік, а повністю покриває вимоги специфікацій попередніх формацій, прикладом - BMW (LL-98).

З 2004 року для двигунів BMW регламентують дотримання специфікації BMW LL-04. В даному випадку рекомендується використовувати моторні оливи Motul Specific LL-04 5W-40, 8100 X-clean 5W-40, 8100 X-clean 5W-30 чи 8100 X-clean+ 5W-30. Специфікація BMW LL-01 використовується в двигунах, які експлуатуються тільки за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити рекомендації BMW.

Специфікація MERCEDES MB 229.5 висуває підвищенні вимоги до оливи, в порівнянні із специфікацією 229.3, з точки зору сповільнення «старіння» оливи і стійкості оливної плівки (при збільшених інтервалах заміни оливи, визначених бортовим комп’ютером (АСЕА В4). Покращення паливної економічності на 1.7%, в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40. Специфікація 229.5 регламентується для усіх бензинових двигунів MERCEDES, в тому числі AMG, за винятком SLR, а також для всіх дизелів, які не оснащенні фільтром твердих часток (DPF).

Специфікація Porsche A40 висуває вимоги до високої стійкості оливної плівки до зсувних навантажень. Дана специфікація поширюється на всі двигуни PORSCHE, окрім Cayenne V6 і дизелів (для даних двигунів використовується специфікація C30, олива схвалена згідно вимог даної специфікації - Motul 8100 X-clean+ 5W-30).

Специфікація FORD WSS M2C 937 A вимагає високу стійкість оливної плівки, для забезпечення стабільності в’язкості оливи на усьому міжзмінному інтервалі, навіть в самих складних умовах експлуатації.

Дана специфікація регламентується для двигунів Ford Focus RS Turbo Duratec 2.5л, з 2008 року виробництва. Motul 8100 X-max 0W-40 відповідає усім вимогам до експлуатаційних властивостей і довговічності, які встановлені автовиробниками. Перевищує найсучасніші вимоги стандарту API SN.

Стандарт API передбачає високі детергентно-диспергуючі властивості оливи, покращену стабільність в’язкості за умов потрапляння значної кількості продуктів неповного згорання робочої суміші, високу змащувальну здатність оливи та забезпечення високого рівня протизношувального захисту, сповільнене окиснення та окислення оливи, задля забезпечення зменшеної витрати оливи. 8100 X-max 0W40 впливає на поліпшення паливної економічності двигуна та значно знижує кількість викидів CO2 в атмосферу. Такі автовиробники, як: NISSAN, JAGUAR, LAND-ROVER… рекомендують використання оливи класу в’язкості 0W-40 і рівнем експлуатаційних властивостей не нижче API SM для більшості своїх спортивних автомобілів.

2 987грн.
Артикул: ECOLLP5L
 

Підходить лише для сучасних двигунів. Попередні моделі несумісні.

Має збільшений інтервал між замінами (забезпечує збільшені міжсервісні інтервали).

Рекомендовано для деяких найновіших моделей автомобілів VAG.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Porsche C20; ACEA C5; API SN Plus
Офіційне схвалення: Approved under VW standard 508 00 and VW standard VW 509 00

2 918грн.
2 772грн.
Артикул: XFP5L
 

Повністю синтетичне масло 5W-30 з низьким рівнем сульфатної зольності та низьким вмістом фосфору та сірки для сучасних бензинових та дизельних двигунів з пристроями доочищення вихлопних газів, що потребують рівня ACEA C2.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2; PSA B71 2290

2 024грн.
1 923грн.
Артикул: VTC5L
 

Повністю синтетична високоефективна олива 0W-30 для сучасних автомобілів Volvo з бензиновими та дизельними двигунами. Забезпечує високу паливну економічність на рівні масел класу ACEA A5/B5.
Уникайте контакту з моторним маслом. Після контакту з моторною олією ретельно промийте шкіру. Утилізуйте відпрацьовану олію у спеціально відведених місцях.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA A5/B5; API SL

Офіційне схвалення: Approved by Volvo under 95200377 standard

2 450грн.
2 328грн.
Артикул: ECOT5L
 

Повністю синтетичне моторне масло з низьким рівнем в'язкості рекомендовано для деяких новітніх моделей з гібридним приводом, що підключається, і гібридним електроприводом.

Забезпечує чудову паливну економічність та довговічність двигуна. Розроблено спеціально для мінімізації передчасного займання суміші в циліндрах.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ILSAC GF-6B, API SP RC

2 168грн.
2 060грн.
Артикул: ECOP5L
 

Повністю синтетична високоефективна олива, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами.

Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами. Підходить для певних моделей автомобілів Peugeot та Citroën, оснащених двигунами BlueHDi та PureTech.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. PSA B71 2312; ACEA C2.

2 416грн.
2 295грн.
Артикул: ECOMB5L
 

Повністю синтетична високоефективна моторна олива 0W-40 для бензинових та дизельних двигунів, у тому числі багатоклапанних та з системою упорскування палива.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA A3/B4, API SN; Mercedes-Benz MB 226.5; Ford WSS-M2C937-A; Renault RN 0700/0710

Офіційне схвалення: Approved under VW standard 502 00 and VW standard 505 00

2 315грн.
2 199грн.
Артикул: 8336515
 

WOLF OFFICIALTECH 0W-30 MS-BFE - це повністю синтетичний мастильний матеріал, створений на основі ретельно відібраних високоякісних базових олій. Ця олія спеціально розроблена для відповідності специфікації BMW Longlife-12 FE. Воно адаптоване для відповідності вимогам високотехнологічних двигунів з турбонаддувом, яким потрібні високопродуктивні олії з низькою в'язкістю.

Основні властивості масел під допуск BMW LL-12 FE Клас в'язкості по SAE: SAE 0W-30, така в'язкість дозволяє дуже легко запускати двигун у мороз, домагаючись відмінного прокачування, особливо швидкого надходження масла до турбіни. Клас якості за ACEA: C2 –універсальне (бензин-дизель) малозольне масло класу Low SAPS, що збільшує ресурс сажевого фільтра, з хорошими енергозберігаючими властивостями.

Застосування

Цей продукт є обов'язковим для використання в найновіших бензинових і дизельних двигунах BMW. Він забезпечує придатність для різних автомобілів, для яких потрібна специфікація ACEA C2. Оптимальна формула для сучасних автомобілів з винятковою міцністю плівки запобігає розриву плівки олії та знижує тертя, забезпечуючи економію палива та високу надійність.

Характеристики

Комплексний захист двигуна: ефективна підтримка чистоти двигуна. Економія палива: підвищення паливної економічності та зниження викидів CO2. Холодний запуск: чудова плинність при низьких температурах.

Продуктивність

Завдяки низькій в'язкості та чудовій плинності це масло значно підвищує паливну економічність, знижує знос і викиди CO2. Оптимізований набір присадок запобігає утворенню сажі та відкладень та підтримує чистоту двигуна.

Рівень специфікації ACEA:

C2 BMW: Approval LONGLIFE-12 FE

1 635грн.
Артикул: 8337376
 

Цей повністю синтетичний мастильний матеріал, що гарантує найвищий рівень економії палива (FE) на найсучасніших легкових автомобілях, як-от енергоощадні та гібридні автомобілі, що працюють у найскладніших умовах, за яких виробники рекомендують мастило категорії API SN Plus/RC 0W-16. Завдяки базовим оливам і першокласним присадкам, ретельно підібраним для цієї оливи, вона забезпечує чудовий захист двигуна від зношування й утворення відкладень. Винятково низька в'язкість дає змогу застосовувати її весь рік, і навіть за дуже низьких температур взимку.

Специфікації API: SN+
SN+/RC

Застосування

Цей продукт був спеціально розроблений для високих вимог гібридних автомобілів, для яких економія палива (FE) і контроль за викидами CO2 дуже важливі. Цей мастильний матеріал забезпечує рівень продуктивності, що відповідає вимогам пасажирських автомобілів із бензиновими двигунами азійських і американських виробників (наприклад Honda, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Toyota). Відповідність специфікації API SN Plus вказує на його здатність запобігати ушкодженню компонентів двигунів у результаті LSPI.

Переваги:

  • Розроблено на повністю синтетичній основі з природним високим індексом в'язкості.
  • Підтримує стабільні змащувальні і захисні властивості в дуже широкому діапазоні температур і при будь-яких стилях водіння.
  • Забезпечує меншу витрату палива, в порівнянні з класичними моторними маслами.
  • Сприяє досягненню максимальної продуктивності двигуна.
  • Зберігає оптимальну плинність в зимову пору року для безпроблемного холодного пуску з мінімальним пусковим зносом.
  • Завдяки потужним миючим присадкам масло перешкоджає відкладенню твердих утворень і їх негативному впливу на елементи двигуна, підтримуючи чистоту.
0грн.
Артикул: 1047261
 
Специфікації і допуски:
API: SN
API: SN Plus
API: SN-RC
API: SP-RC
API: SP
ILSAC: GF-5
ILSAC: GF-6A
Chrysler: MS-6395
General Motors: GM Dexos 1 Gen 2
Ford: WSS-M2C 945-A
Ford: WSS-M2C 947-A
Ford: WSS-M2C 946-A
Fiat: 9.55535-GSX
Fiat: 9.55535-CR1
Тип двигуна: Бензин
0грн.
Артикул: 1343796
 
Синтетичне моторне масло з високими експлуатаційними характеристиками, що забезпечує збільшення терміну служби двигуна. Скорочує шкідливі викиди у навколишнє середовище. Рекомендовано для бензинових і дизельних двигунів Ford. Ford Formula F 5W-30 - це спеціальне паливозберігаюче масло для сучасних двигунів Ford з високими експлуатаційними характеристиками, що працюють в різних умовах експлуатації. Рекомендовано для більшості існуючих, а також для перспективних моделей Ford європейського модельного ряду. Завдяки своїм експлуатаційним властивостями Ford Formula F 5W-30 забезпечує: Економію палива і скорочення викидів CO2, полегшений пуск двигуна і швидке надходження масла до всіх частин двигуна при низьких температурах навколишнього середовища. При цьому знижується характерний знос і продовжується термін служби двигуна, захист від зносу (особливо підшипників та елементів клапанного механізму) навіть в екстремальних умовах експлуатації, відмінні миючі властивості, що перешкоджають утворенню відкладень і чорного шламу. Специфікації та допуски: ACEA A1/B1; WSS-M2C913-C; WSS-M2C913-B; WSS-M2C913-A
876грн.
Артикул: PC235
 
100% синтетичне моторне масло преміум-класу.

Моторні масла SUPREME SYNTHETIC 5W-30 рекомендовані для цілорічного використання в двигунах, що працюють на бензині, паливних сумішах з високим вмістом етанолу (аж до E85), пропану і стиснутому природному газі.

Моторні масла SUPREME SYNTHETIC 5W-30 відповідають гарантійним вимогам для нових автомобілів північноамериканського і азіатського виробництва, в яких рекомендується використовувати масла категорій ILSAC GF-6A і API SP, і перевершують їх. Вони повністю сумісні з маслами всіх попередніх категорій ILSAC і API, включаючи ILSAC GF-4 і API SM.

API SP, SM /Resource Conserving / ILSAC GF-6A, GF-5, GF-4 / Chrysler MS-6395 / Ford WSS-M2C961-A1 / GM dexos1 Gen 2 (GB1A1201024), GM6094M, GM4718M / Honda / Hyundai / Kia / Mazda/Toyota
2 112грн.
Артикул: PC69
 
Повністю синтетичне моторне масло 5W-40, призначений для будь-яких типів нових двигунів розроблених після 2000 року.

Масло Petro-Canada Synthetic 5W-40 рекомендується для застосування в бензинових і дизельних двигунах легкових автомобілів, позашляховиків, фургонів і малотоннажних вантажівок.

Його можна доливати між замінами в моторне масло того ж класу в'язкості, але для кращого результату потрібна повна заміна масла і фільтра.

API SN, CF / ACEA C3, B4, C3 / MB 229.51 229.31, 226.5 / VW 502.00, 505.00, 505.01 / BMW LL-04 / Fiat 9.55535-S2 / Ford M2C917-A / Mercedes-Benz 229.51, 229.31, 226.5 / Peugeot / Porsche A40 / Renault RN0700, RN0710 / Rover
2 412грн.
Артикул: PC217
 
Моторне масло SUPREME C3-Х Synthetic призначене для змащування високопродуктивних бензинових двигунів і дизельних двигунів малої потужності, встановлених в сучасних легкових автомобілях, позашляховиках, фургонах і малотоннажних вантажівках. SUPREME C3-X Synthetic - це високоякісне моторне масло з середнім вмістом СЗФС *, що забезпечує чудові експлуатаційні характеристики і захист для сучасних двигунів пасажирських автомобілів.

До складу масла входять синтетичні базові масла і сучасні присадки, завдяки чому воно перевершує вимоги як самої галузі, так і європейських виробників обладнання, а жорсткі випробування показали, що воно забезпечує якісну збалансовану мастило.

Це моторне масло преміум-класу було спеціально розроблено для захисту бензинових каталітичних нейтралізаторів і дизельних сажових фільтрів, зниження витрати палива, а також забезпечення неперевершеної захисту від зносу і контролю відкладень в найсуворіших умовах експлуатації.

Масло SUPREME C3-Х Synthetic виключно стійко до термічного руйнування, має відмінну текучість при низьких температурах і забезпечує чудовий захист двигуна при екстремальних робочих температурах.

SUPREME C3-X Synthetic відповідає вимогам ACEA C3-16 і API SN. Склад масла схвалений відповідно до специфікації VW 504 00/507 00, MB 229.51, Porsche C30 і BMW LL-04.
2 346грн.
Артикул: PC213
 
Petro-Canada SUPREME C3 Synthetic моторне масло призначене для змащування високоефективних бензинових і легких дизельних двигунів для сучасних легкових і спортивних автомобілів, фургонів і легких вантажівок. Забезпечує виняткову стійкість до термічного руйнування, відмінну текучість при низькій температурі і відмінний захист двигуна при екстремальних робочих температурах, спеціально розроблено для підтримки розширених інтервалів заміни масла сучасних двигунів. Відповідає вимогам ACEA C3/C2, API SN, MB 229.31
1 851грн.
Артикул: PC186
 
DURON UHP E6 5W-30 - це надефективне, високоякісне масло низької в'язкості з низьким вмістом сульфатної золи, фосфору і сірки, призначене для дизельних двигунів.

Воно було спеціально розроблено, щоб перевершувати вимоги специфікацій ACEA E6 (а також E4, E7 і E9). DURON UHP E6 5W-30 має повний набір схвалень, що перевершують вимоги великих виробників обладнання, і гарантує чудовий захист двигуна в жорстких умовах експлуатації.

ACEA E6, E7, E9 / API CJ-4, SN / Caterpillar ECF-3 / Cummins CES 20081 / DAF Standard and Extended Drain / Detroit Diesel DFS 93K218 / Deutz DQC IV-10 LA / JASO DH-1 / Mack EO-O PP'07 / MAN 3477, 3677 / Mercedes-Benz MB-Approval 228.51 / MTU Type 3.1 / Renault RLD-3 / Scania LA / Volvo VDS-4
2 607грн.
Артикул: PC188
 
Високоякісне масло для дизельних двигунів. Масло DURON UHP E6 10W-40 перевершує вимоги ACEA E6 і захищає двигуни в суворих умовах.

Відмінно підійде комерційного транспорту і СХ техніки, в тому числі з новітніми вимогами по екологічним нормам.

Даний продукт сумісний з усіма системами очищення вихлопних газів.

ACEA E4, Е6, E7, E9; API CJ-4 / SN; CAT ECF-3; CES 20081; DQC 93K218; Mack EO-O PP'07; MAN 3477, 3271-1; MB 228.51; Renault RLD-3; Volvo VDS-4
0грн.
Артикул: 208442
 
Синтетичне моторне масло для всіх новітніх технологічних двигунів, що складається з базового масла з ретельно підібраними за характеристиками присадками. Для всіх бензинових двигунів з каталітичними нейтралізаторами або без них, а також дизельних двигунів без фільтру сажі, з турбонаддувом або з без, для пасажирських автомобілів і легких вантажівок, при найрізноманітніших погодних умовах і умовах обслуговування. Специфікації і допуски:
ACEA: A3/B4;
API: SL/CF;
VAG: 501.01/505.00;
Mercedes-Benz: 229.1
1 178грн.