Синтетичні автомобільні масла
Знайдено: 48 - 95 серед 136 товарівСпецифікації: FORD WSS-M2C913-A, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-C; ACEA A5/B5; API SL CF
Специфікації: WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A ; ACEA A5/B5; API SL CF
Офіційно одобрено: Перевірено для Ford відповідно до WSS-M2C-913-D; Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5003
Повністю синтетична олива 5W-30 для автомобілів групи VW/Audi з бензиновими та дизельними двигунами, розрахована на довгий термін служби. Низька в'язкість забезпечує швидкий струм масла під час запуску.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. VW 50400, VW 50700; ACEA C3
Специфікації: VW 505 01; FORD WSS-M2C917-A; ACEA C3, API SL CF
Специфікації: GM-LL-B-025; VW 502 00, VW 505 00; MB 229.3, ACEA A3/B4, API SL CF
Специфікації: BMW LL-04; Dexos 2; VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01; ACEA C2, C3; API SN CF
Офіційно одобрено: MB-Approval 229.31, MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.52
Специфікації: MB 229.51; BMW LL-04; PORSCHE C30; ACEA C3, API SN.
Офіційно одобрено: Перевірено для VW стандард 504 00 та VW стандард 507 00
Специфікації: FORD WSS M2C917-A; VW 502 00; MB 229.31, MB 226.5; RN 0700, RN 0710; dexos 2; ACEA C3; API SN CF
Офіційно одобрено: Перевірено для VW стандард 505 00 та VW стандард 505 01
Специфікації: GM-LL-A-025, GM-LL-B-025; MB 229.5; VW 502 00, VW 505 00; ACEA A3/B4; API SL CF
Motul 8100 X-cess 5W40 - синтетичне моторне мастило, для сучасних автомобілів з бензиновими і дизельними двигунами (в т.ч. з прямим уприскуванням або каталітичним конвертером). Збільшує потужність, зменшує знос, покращує довговічність двигуна. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення. За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті. Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Допуски, класифікації: Сумісне с DPF Класифікація ACEA: A3/B4 Класифікація API: CF, SN Допуск BMW, Mini: Longlife LL-01 Допуск Fiat: 9.55535 H2 , 9.55535 M2 , 9.55535 N2 Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 226.5 , МВ 229.5 Допуск General Motors, Opel: GM-LL-В-025 Допуск Porsche: A40 Допуск Renault: RN0700 , RN0710 Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 00
Преміальне масло, розроблене спеціально для використання в сучасних бензинових і дизельних моторах, в тому числі турбованих, з прямим уприскуванням палива і системами обробки вихлопних газів, що відповідають вимогам екологічних норм ЄВРО 4, 5 або 6, яким наказано використання масел зі зниженим вмістом SAPS і які відповідають класифікації АСЕА С3. Низька сульфатна зольність забезпечує чистоту системи нейтралізації вихлопних газів і її високу продуктивність. Виробляється на синтетичній основі з природним високим індексом в'язкості, доповненої комплексом ретельно відібраних присадок, завдяки яким володіє видатними змащуючими, протизношувальними і антиокислювальними властивостями. Забезпечує високу продуктивність двигуна, надійний захист його вузлів від зносу, швидкий холодний пуск і економічна витрата палива.
Переваги:
- Підходить для новітніх моделей авто з сажовими фільтрами або каталітичними нейтралізаторами.
- Знижує тертя в вузлах, скорочуючи їх знос і підвищуючи потужність двигуна.
- Перешкоджає появі відколів на гільзах циліндрів і поршнях.
- Запобігає осіданню небажаних утворень в камері згоряння, клапанах ГРМ, вихлопній системі.
- Стійке до піноутворення і випаровування.
Допуски та класифікації: Сумісне с DPF Класифікація ACE: C3 Класифікація AP: SN Допуск BMW, Mini: Longlife LL-04 Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 917A Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.51 Допуск General Motors, Opel: GM dexos 2 Допуск Renault: RN0700 , RN0710 Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 01
6100 SAVE-NERGY 5W-30 - Високоефективне низков'язке масло з вираженими енергозберігаючими властивостями, вироблене за фірмовою технологією Technosynthese. 6100 SAVE-NERGY 5W-30 відповідає сучасним жорстким вимогам міжнародних класифікацій АСЕА А5/В5 і API SL, а також фірмовим допускам виробників обладнання Ford WSS-M2C-913-D, Jaguar STJLR 03.5003, Fiar 9.55535-G1. 6100 SAVE-NERGY 5W-30 відрізняється відмінною стійкістю до високотемпературного окислення, за рахунок чого відмінно підходить для автомобілів обладнаних турбонагнітачами, а також тих, що використовують в якості палива скраплений газ. 6100 SAVE-NERGY 5W-30 гарантує надійний захист всіх вузлів від передчасного зносу і появи механічних дефектів у вигляді сколів при будь-яких стилях водіння, як в міському циклі, так і під час спортивної їзди по трасі або треку.
Переваги:
- Володіє низькою високотемпературною в'язкостю і підтримує оптимально низький коефіцієнт тертя.
- Підвищує потужність і прийомистість двигуна.
- Захищає вузли від зношування.
- Забезпечує швидкий холодний пуск, в тому числі в зимовий період.
- Підтримує чистоту, перешкоджаючи відкладенню нагару і сажі на деталях двигуна.
- Сумісно з усіма видами палива, включаючи етилований і неетилований бензин, біопаливо, дизель і газ.
Допуски: WSS M2C 913D/STJLR.03.5003/9.55535-G1
Новітнє масло серії EFE - Extra Fuel Economy, що забезпечує відмінний захист елементів і додаткову економію палива. Виробляється на повністю синтетичній основі, доповненої комплексом активних присадок, включаючи модифікатори в'язкості, антифрикційні, інгібітори корозії, миючі та багато інших, які в сукупності гарантують відмінну роботу двигуна в будь-яких умовах на весь термін експлуатації. Відповідає вимогам міжнародних класифікацій АСЕА і API, і підходить для авто, класів Євро-4, 5, 6. Завдяки малому вмісту золи, фосфору і сірки, продукт повністю сумісний з нейтралізаторами і сажовими фільтрами - гарантує їх тривалий безпроблемний термін служби і ефективну очистку відпрацьованих газів, знижуючи кількість шкідливих викидів. Відмінні низькотемпературні властивості гарантують вільну циркуляцію масла по контуру і спрощують холодний старт в зимовий період.
Переваги:
- Підтримує цілісність і стійкість мастильної плівки навіть при дуже високих температурних і механічних навантаженнях, захищаючи двигун від зносу.
- Сумісний з системами очищення вихлопних газів і перешкоджає їх передчасному виходу з ладу.
- Гарантує легкий холодний пуск.
- Знижує тертя в вузлах, сприяючи максимально економічній витраті палива.
- Сумісно з усіма видами палива, включаючи біодизель В7.
Допуски та специфікації:
Двигун: бензиновий , біопаливо , дизельний турбований , дизельний Додатково: сумісне с DPF Класифікація ACEA: C2 , C3 Класифікація API: SN Класифікація ЄВРО: ЕВРО-4 , ЕВРО-5 , ЕВРО-6 Допуск BMW, Mini: Longlife LL-04 Допуск Fiat: 9.55535 S1 Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.52 Допуск General Motors, Opel: GM dexos 2
Енергоощадна олива з високими експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese . Особливо рекомендується до застосування для CHRYSLER, FORD, GM – General Motors. Спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних та з турбонагнітачами, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які вимагають використання олив з особливим пакетом антифрикційних додатків і низькою в’язкістю (HTHS≥2.6 МПа∙с). Використовується в сучасних бензинових двигунах, які вимагають оливи класу в’язкості 20 та високий степінь енергоощадності (API SN і/чи ILSAC GF-5 стандарти). Відповідність специфікації GM dexos1 для бензинових двигунів GM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET чи GMC. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: API SN/CF ILSAC GF-5 CHRYSLER MS 6395 FORD M2C 930A / M2C 945A GM dexos1 / GM 6094M Бензинові двигуни: ACURA, CHEVROLET, CHRYSLER, JEEP, FORD, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, MAZDA, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
Стандарт API SN зворотно сумісний з попередніми стандартами API, в часності API SM. Оливи API SN володіють високими антиокисними властивостями, покращений захист від утворення відкладень, покращене очищення двигуна, відмінні низькотемпературні характеристики, енергоощадність. На основі стандарту API SN, сформульовано стандарт ILSAC GF-5 з більш суворішими вимогами до енергоощадності. Окрім енергоощадності, також вимагається дотримання подовжених міжзмінних інтервалів, чистота поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами, і знижений вміст фосфору, для сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт ILSAC GF-5 дозволяє експлуатувати двигун на бензинові із 85%-им вмістом Етанолу (E85). Стандарт GM dexos1 регламентується для цілого ряду бензинових двигунів GM з модельного ряду 2011 року, які вимагають відповідність специфікації оливи dexos1 (окрім обслуговування в Європі). Специфікація GM dexos1 розроблена для бензинових двигунів і повністю замінює специфікації GM-LL-A-025, GM 6094А,… 6094М і GM 4718M. GM dexos1 також використовується в двигунах до 2011 року випуску. Стандарт GM dexos1 поєднує в собі суворі вимоги стандартів API, ACEA і ILSAC, одночасно з вимогами GM до енергоощадності.
GM розробив специфікацію dexos1 для забезпечення високої термооксиної стабільності оливи, відмінної термічної стійкості, стійкості до утворення відкладень, стійкості до збільшення в’язкості оливи при потраплянні сажі.
MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 відповідає усім високим вимогам до експлуатаційних характеристик від GM, зокрема специфікації dexos1, повністю сумісний з біопаливами, LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (Compressed Natural Gas), і біоетанольними паливами, з вмістом етанолу до 85% (Bioethanol – E85). Специфікація CHRYSLER MS 6395 вимагає дотримання стандарту та щонайменше ILSAC GF-4 для забезпечення оптимальної експлуатації бензинових двигунів CHRYSLER, DODGE і JEEP. Специфікація FORD M2C 947-A вимагає від олив дотримання стандартів API SN і ILSAC GF5для використання в двигунах FORD з дати виробництва MY2013. Деякі автовиробники також регламентують використання в двигунах олив зі стандартами API SN і/чи ILSAC GF-5 для забезпечення максимальної продуктивності. Для прикладу, MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 використовується в бензинових двигунах HONDA, SUBARU і TOYOTA. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 забезпечує високі змащувальні властивості, захист від зношування, стійкість до високих температур, покращену прокачувканість оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене наростання обертів, пришвидшене досягнення робочої температури, зниження витрати палива.
Дозволяє знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу (CO2).
Motul 8100 Eco-nergy 5w-30 812322/103987 синтетична моторна олія для потужних сучасних бензинових та дизельних двигунів автомобілів у т.ч. з безпосереднім упорскуванням, для яких передбачено використання масел з низькою в'язкістю високотемпературної в умовах високих швидкостей зсуву (HTHS). Призначено для бензинових та дизельних двигунів, створених за новими технологіями, для яких передбачені олії "Fuel Economy" (ACEA A1/B1 та А5/В5). Сумісно із системами нейтралізації відпрацьованих газів.
Масло на синтетичній базовій основі має спеціальний комплекс присадок, що знижують тертя. Це забезпечує високу стійкість масляної плівки, зменшення тертя у двигуні, стабільний тиск масла та зменшення теплового навантаження. Motul 8100 Eco-nergy 5w-30 забезпечує чудові змащувальні властивості: захист від зносу та стійкість до високих температур для зменшення чаду олії.
Ford WSS-M2C 913-D, Land Rover/Jaguar STJLR.03.5003, Renault RN 0700
100% синтетична енергозберігаюча олія спеціально розроблена для Hybrid Electric Vehicles (HEV) і Plug-in Hybrid Electric Vehicles (PHEV), сумісна з бензиновими двигунами останнього покоління.
Рекомендації: бензинові двигуни HONDA Hybrid, бензинові двигуни TOYOTA Hybrid SAE J 300 ASTM D1298 ASTM D445 D4741 D2270
У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення. За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті. Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Високоефективна енергоощадна моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Рекомендовано для CHRYSLER, FORD і GM (General Motors). Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащенні бензиновими двигунами, атмосферними чи з турбонагнітанням, в т.ч. з безпосереднім впорскуванням, для яких регламентовані енергоощадні моторні оливи з низькою високотемпературною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 мПа.с). Призначена для сучасних бензинових двигунів, які регламентують оливи класу в’язкості 20 та енергоощадні властивості (відповідність стандарту API SN і/чи ILSAC GF-5). Відповідає специфікації GM-dexos1 для бензинових двигунів GM, які регламентують дану специфікацію: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET чи GMC. Сумісна з системами каталітичної нейтралізації відпрацьованих газів (TWC). Перед застосуванням необхідно звернутись до керівництва по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- API SN
- ILSAC GF-5
- CHRYSLER MS 6395
- FORD M2C 947-A
- GM dexos1 / GM 6094M
Бензинові двигуни: ACURA, CHEVROLET, CHRYSLER, JEEP, FORD, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, MAZDA, NISSAN, SUBARU, TOYOTA Стандарт API SN зворотно сумісний з попередніми стандартами API, в часності API SM. Оливи API SN володіють високими антиокисними властивостями, покращений захист від утворення відкладень, покращене очищення двигуна, відмінні низькотемпературні характеристики, енергоощадність. На основі стандарту API SN, сформульовано стандарт ILSAC GF-5 з більш суворішими вимогами до енергоощадності. Окрім енергоощадності, також вимагається дотримання подовжених міжзмінних інтервалів, чистота поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами, і знижений вміст фосфору, для сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт ILSAC GF-5 дозволяє експлуатувати двигун на бензинові із 85%-им вмістом Етанолу (E85).
Стандарт GM dexos1 регламентується для цілого ряду бензинових двигунів GM з модельного ряду 2011 року, які вимагають відповідність специфікації оливи dexos1 (окрім обслуговування в Європі). Специфікація GM dexos1 розроблена для бензинових двигунів і повністю замінює специфікації GM-LL-A-025, GM 6094А,… 6094М і GM 4718M. GM dexos1 також використовується в двигунах до 2011 року випуску. Стандарт GM dexos1 поєднує в собі суворі вимоги стандартів API, ACEA і ILSAC, одночасно з вимогами GM до енергоощадності . GM розробив специфікацію dexos1 для забезпечення високої термооксиної стабільності оливи, відмінної термічної стійкості, стійкості до утворення відкладень, стійкості до збільшення в’язкості оливи при потраплянні сажі. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 відповідає усім високим вимогам до експлуатаційних характеристик від GM, зокрема специфікації dexos1, повністю сумісний з біопаливами, LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (Compressed Natural Gas), і біоетанольними паливами, з вмістом етанолу до 85% (Bioethanol – E85). Специфікація CHRYSLER MS 6395 вимагає дотримання стандарту та щонайменше ILSAC GF-4 для забезпечення оптимальної експлуатації бензинових двигунів CHRYSLER, DODGE і JEEP.
Специфікація FORD M2C 947-A вимагає від олив дотримання стандартів API SN і ILSAC GF5для використання в двигунах FORD з дати виробництва MY2013. Деякі автовиробники також регламентують використання в двигунах олив зі стандартами API SN і/чи ILSAC GF-5 для забезпечення максимальної продуктивності. Для прикладу, MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 використовується в бензинових двигунах HONDA, SUBARU і TOYOTA. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 забезпечує високі змащувальні властивості, захист від зношування, стійкість до високих температур, покращену прокачувканість оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене наростання обертів, пришвидшене досягнення робочої температури, зниження витрати палива. Дозволяє знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу (CO2).
100% синтетична моторна олива з енергозберігаючими властивостями. Спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів легкових автомобілів в т.ч. з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням, де передбачається використання олив зі зниженим тертям і дуже низькою (≥ 2.9 mPa.s) HTHS в'язкістю (в'язкість при високій температурі і високій швидкості зрушення).
Призначено для сучасних двигунів, що вимагають олив з класом в'язкості 30 і енергозберігаючими властивостями (відповідність класу API SP-RC)
Застосовується в автомобілях, оснащених системами нейтралізації відпрацьованих газів. Деякі двигуни не призначені для використання в них даного типу олив, тому перед використанням цього продукту необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Класифікація API: SP RC Класифікація ILSAC: GF-6A Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-6395 Допуск Fiat: 9.55535 CR1 Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 929A, WSS M2C 946A, WSS M2C 946B1, WSS-M2C 961-A1 Допуск General Motors, Opel: GM 4718 M, GM 6094 M, GM dexos 1 gen2, GM dexos 1 gen3
100% синтетична енергозберігаюча олія спеціально розроблена для Hybrid Electric Vehicles (HEV) і Plug-in Hybrid Electric Vehicles (PHEV), сумісна з бензиновими двигунами останнього покоління.
Рекомендації: бензинові двигуни HONDA Hybrid, бензинові двигуни TOYOTA Hybrid Допуски: SAE J 300 ASTM D1298 ASTM D445/D4741/D2270/D92/D97
У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення. За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті. Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Синтетична моторна олива, спеціально розроблена для двигунів, які працюють на зрідженому нафтовому газі (LPG), стисненому природньому газі (CNG) або з подвійними паливними системами (Бензин + Газ), двигуни які відповідають вимогам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах Euro 4, 5 чи 6. Особливо рекомендується для автомобілів в двигунах яких використовується газове паливо LPG або CNG та потребують спеціальної моторної оливи "Mid SAPS" зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки, яка відповідає стандартам ACEA C3 або API SN PLUS (покриває попередні стандарти API), оснащені каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток.
Специфікації та допуски: ACEA C3 API SN PLUS
Спеціальна формула:
- Забезпечує чудову стійкість до високих температур.
- Полегшує пуск двигуна за низьких температур.
- Запобігає відкладенням в камері згорання, поршнях та свічках запалювання.
- Забезпечує відмінний захист від зношування.
- Середньо зольна формула для забезпечення мінімізації вуглецевих відкладень.
- Підтримування потужності двигуна та забезпечення чистоти робочих поверхонь.
- Запобігання зношуванню клапана.
Сумісна з системами які працюють на LPG (Зрідженому нафтовому газі) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Також підходить для систем CNG (Стисненого природнього газу) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Сумісна з газовим обладнанням (I, II, III, IV, V, VI поколінь).
100% синтетична енергоощадна олива спеціально розроблена для Hybrid Electric Vehicles (H.E.V) та Plug-in Hybrid Electric Vehicles (P.H.E.V), сумісна з бензиновими двигунами останнього покоління, з турбонагнітачами чи атмосферними, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, для яких регламентовані оливи класу в’язкості 0W-20 з максимальними енергоощадними властивостями та дуже низькою динамічної в’язкістю HTHS ≥ 2.6 мПa.с (High Temperature High Shear). Також може використовуватись для батарейних електромобілів (B.E.V), які оснащенні двигунами внутрішнього згорання, які використовуються в якості збільшувача запасу ходу. Використовується також в сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано в’язкість SAE 0W-20 або «Енергоощадні оливи» в класі в’язкості 20: стандарт API SP та / або ILSAC GF-6A. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Дана олива може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- API SERVICE SP
- ILSAC GF-6A
- ILSAC GF-6B
- бензинові двигуни HONDA Hybrid
- бензинові двигуни NISSAN Hybrid
- бензинові двигуни TOYOTA Hybrid
- бензинові двигуни KIA Hybrid
Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандартів API SN i SM. Оливи, які відповідають стандарту API SP володіють відмінною стійкістю до окиснення, запобігають утворенню відкладень, забезпечуючи чистоту робочих двигуна, забезпечують ефективний захист від зношування і підвищену продуктивність за низьких температур протягом усього періоду експлуатації оливи. Позначення «RC – ресурсоощадне» вказується на додаток до експлуатаційного рівня API “Sx” і відноситься перш за все до «енергоощадних» типів олив для бензинових двигунів. Це гарантує зменшення витрати оливи.
На підставі стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6A є більш вимогливіший до «енергоощадності». Окрім вище вказаних вимог до оливи, також висуваються вимоги до розширених інтервалів заміни оливи, чистоти поршнів і кілець, сумісність з ущільнювачами і знижений вміст фосфору для сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Рівень властивостей ILSAC GF-6A забезпечує високий захист, при роботі двигуна на бензинові із вмістом етанолу 85% (E85). Клас в’язкості SAE 0W20 мінімізує гідродинамічне тертя, дозволяє зменшити витрати палива, особливо при холодних запусках двигуна. Низький клас в’язкості гарантує пришвидшену прокачуваність оливи по системі мащенні при запуску двигуна, забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення, швидке нарощування обертів двигуна і пришвидшений вихід на робочі температури.
MOTUL HYBRID 0W-20 спеціально розроблена з урахуванням потреб гібридних електричних автомобілів, таких як HEV, PHEV і BEV з подовжувачами запасу ходу, де двигун внутрішнього згорання працює в моменти різкого гальмування і різкого старту електромобіля. Такі умови роботи двигуна обумовлюють специфічні вимоги до мастильних матеріалів, яким MOTUL HYBRID 0W-20 повністю відповідає. Оскільки даний тип олив дозволяє зменшити витрати палива, відповідно зменшує викиди СО2 з відпрацьованими газами в атмосферу.
Масло, розроблене за фірмовою технологією "Technosynthese" для американських, європейських і азіатських автомобілів, обладнаних сучасними двигунами, в тому числі з прямим уприскуванням палива, турбонагнітачем і системами очищення вихлопних газів. Масло сумісно з будь-яким паливом: бензином (етилованим і неетилованим), дизелем і зрідженим природним газом (LPG). Відповідає великій кількості фірмових допусків, і повністю сумісний з двигунами, яким наказано використання масла з даними допусками.
Переваги:
- Володіє відмінними детергентно-диспергуючими властивостями, які забезпечують високу стійкість масла до збільшення в'язкості при попаданні сажі.
- Під час роботи утворює міцну масляну плівку, яка запобігає безпосередній контакт металу об метал, тим самим мінімізує знос і виключає виникнення механічних пошкоджень.
- Може застосовуватися в моторах з подовженим міжзмінного інтервалом, завдяки відмінній стійкості до окислення і зносу.
- Зберігає двигун в чистоті, видаляючи продукти згоряння палива і масла, а також лакові утворення.
- Знижує тертя в рухомих вузлах, підвищуючи продуктивність двигуна і знижуючи витрату палива.
Допуски та класифікації: Класифікація ACEA: A3/B4 Класифікація API: SL Допуск BMW, Mini: Longlife LL-01 Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.5 Допуск Renault: RN0700 , RN0710 Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 00
Синтетична моторна олива, спеціально розроблена для двигунів, які працюють на зрідженому нафтовому газі (LPG), стисненому природньому газі (CNG) або з подвійними паливними системами (Бензин + Газ), двигуни які відповідають вимогам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах Euro 4, 5 чи 6. Особливо рекомендується для автомобілів в двигунах яких використовується газове паливо LPG або CNG та потребують спеціальної моторної оливи "Mid SAPS" зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки, яка відповідає стандартам ACEA C3 або API SN PLUS (покриває попередні стандарти API), оснащені каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток.
Специфікації та допуски: ACEA C3 API SN PLUS
Спеціальна формула:
- Забезпечує чудову стійкість до високих температур.
- Полегшує пуск двигуна за низьких температур.
- Запобігає відкладенням в камері згорання, поршнях та свічках запалювання.
- Забезпечує відмінний захист від зношування.
- Середньо зольна формула для забезпечення мінімізації вуглецевих відкладень.
- Підтримування потужності двигуна та забезпечення чистоти робочих поверхонь.
- Запобігання зношуванню клапана.
Сумісна з системами які працюють на LPG (Зрідженому нафтовому газі) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Також підходить для систем CNG (Стисненого природнього газу) з непрямим впорскуванням палива (PFI) або безпосереднього впорскування (DI). Сумісна з газовим обладнанням (I, II, III, IV, V, VI поколінь).
100% синтетична високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для потужних двигунів, атмосферних, з турбокомпресорами чи з турбонагнітачами. Рекомендується для ALFA ROMEO GT Series / AUDI R8 5.2L GT (CMPA) / ASTON MARTIN / BMW M Series / FERRARI V12 / JAGUAR / LANCIA / LOTUS / MASERATI / TVR. Сумісна з усіма видами палива: етилованими чи неетилованими бензинами, етанолом, зрідженим газом (LPG). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами.
Специфікації та допуски: ACEA A3/B4 API SN/CF (Перекриває вимоги стандартів API SJ, SL, SM) FIAT 9.55535-H3
Стандарти ACEA A3/B4 та API SN висувають до моторних олив підвищенні вимоги стосовно мийних та диспергаційних властивостей, підвищеній стійкості оливи до збільшення в’язкості при потраплянні продуктів неповного згорання та високої змащувальної здатності, що забезпечує високий протизношувальний захист, високої термічної стабільності оливи, зменшену витрату оливи на згорання протягом усього міжзмінного інтервалу.
Відповідність вимогам специфікації FIAT 9.55535-H3 передбачає поєднання стандарту ACEA A3/B4 та класу в’язкості 10W60, для забезпечення оптимального мащення високотехнологічних двигунів FIAT, ALFA-ROMEO та LANCIA, особливо бензинових двигунів V6. MOTUL 8100 X-POWER 10W-60 забезпечує подовжений захист двигунів з малими та великими пробігами, подовжуючи термін їх безвідмовної експлуатації. Підвищена в’язкість забезпечує зменшені витрати оливи на згорання та випаровування, а також шляхом витікання оливи. Оптимізоване протікання оливи забезпечує високий захист та стабільній тиск в системі мащення протягом усього міжзмінного інтервалу.
Енергоощадна олива 100% синтетична моторна олива. Спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням, для яких регламентовано використання олив з високими антифрикційними властивостями та низькою в’язкістю (HTHS≥2.6 МПа∙с). Використовується в усіх сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано використання олив класом в’язкості 20 та високими енергоощадними властивостями (стандарти API SP, і/чи ILSAC GF-6a). 8100 ECO-lite 0W20 схвалено згідно вимог специфікації GM-dexos1 GEN2, яка регламентується для бензинових двигунів GM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL і VAUXHALL. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- API SERVICE SP-RC
- ILSAC GF-6a
- GM dexos1 GEN2 от n° D10688HJ011
- CHRYSLER MS-6395
- FORD WSS M2C 947-A / 947-B1
- FIAT 9.55535-CR1
- бензинові двигуни ACURA, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA
Стандарт API SN покриває вимогам попередніх стандартів API, зокрема API SM. Моторні оливи, які відповідають вимогам стандарту API SP володіють високою стійкістю до окиснення, забезпечують низький рівень утворення відкладень протягом усього інтервалу заміну оливи, забезпечують високий рівень протизношувального захисту та володіють покращеними низькотемпературними властивостями, забезпечуючи поліпшення паливної економічності.
Окрім зазначених властивостей згідно стандарту API SP, стандарт API SN гарантує ефективний захист від утворення ефекту LSPI (Low Speed Pre Ignition), який виникає в двигунах з турбонагнітачах та безпосереднім впорскуванням. Базуючись на вимогам стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6a є більш вимогливішим до моторних олив стосовно забезпечення енергоощадності, низької в’язкості оливи, збільшених міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів, поршневих канавок та кілець, сумісності з ущільнювачами та зменшеного вмісту фосфору задля забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Відповідність вимогам стандарту ILSAC GF-6a гарантує оптимальне мащення двигуна, навіть при експлуатації його на бензинах із вмістом етанолу до 85% (Е85).
Специфікація GM dexos1 розповсюджується на весь модельний ряд бензинових двигунів з 2011 року, для яких регламентовано специфікацію dexos1 для моторних олив (за виключенням технічного обслуговування на території Європи). Специфікація GM dexos1 спеціально розроблена для використання в бензинових двигунах і повністю заміщує GM-LL-A-025, GM 6094M та GM 4718M. GM dexos1 також сумісна з бензиновими двигунами і до 2011 модельного року GM. Специфікація GM dexos1 поєднує в собі дуже суворі вимоги міжнародних стандартів, прикладом API, ACEA та ILSAC, та специфічні вимоги GM щодо енергоощадності та довговічності безвідмовної експлуатації двигунів. GM розробив спефікацію dexos1 для забезпечення високої термічної стабільності та високої стійкості оливної плівки до високих температур, що дозволяє уникнути накопичення чорного шламу та підвищення в’язкості, за рахунок накопичення твердих часток, утворених в процесі згорання робочої суміші. В бензинових двигунах з турбонагнітачами та безпосереднім впорскування є певний ризик виникнення випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення нехарактерних шумів в двигунах (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндро-поршневої групи в цілому. Для своїх двигунів з малими робочими об’ємами оснащених турбонагнітачами та безпосереднім впорскування, останнього покоління, GM розробила стандарт dexos1 GEN2 для моторних олив, задля гарантування довговічності бензинових, для яких є загроза виникнення ефекту LSPI.
Крім цього, стандарт API SN сьогодні регламентує повну відповідність вигомам уникнення ефекту LSPI, для захисту бензинових двигунів з безпосереднім впорскванням. Деякі з автовиробників вимагають для своїх бензинових двигунів дотримання комбінації стандартів API SP та ILSAC GF-6a для моторних олив, задля забезпечення максимальних експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації. Специфікація CHRYSLER MS-6395 (рівень GF-4) та FORD M2C 947-A (рівень GF-5) відображають дані вимоги. Клас в’язкості SAE 0W-20 мінімізує внутрішнє гідродинамічне тертя в товщі оливи, що забезпечує оптимізацію витрати палива, особливо в холодний період. Гарантовано швидке наростання тиску в магістралях системи мащення двигуна, прискорене наростання обертів двигуна та досягнення робочих температур двигуном.
Даний тип олив значно впливає на оптимізацію паливної економічності двигунів, що забезпечує зменшення кількості викидів CO2 в атмосферу.
100% синтетична високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними показниками спеціально розроблена для сучасних потужних великооб’ємних бензинових двигунів і дизелів, атмосферних чи з оснащенням турбонагнітачами, з безпосереднім впорскуванням чи ні. Сумісна з усіма видами палив: етилованими чи неетилованими бензинами, етанолами, зрідженими газами, дизельними паливами, біопаливом. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Перед використанням обов’язково звіритись з інструкцією по експлуатації транспортного засобу.
Специфікації та допуски: ACEA A3/B4 API SL/CF BMW Long Life-01 MB 229.5/226.5 RENAULT RN0710/RN0700 VW 502 00/505 00
Стандарт АСЕА В4 вимагає від олив підвищених мийно-диспергуючих властивостей і підвищеної в’язкістної стабільності при потраплянні в оливу продуктів неповного згорання дизеля з безпосереднім впорскуванням (за винятком двигунів VW, які обладнанні системою паливоподачі насос-форсунка, і вимагають застосування олив, що відповідають специфікації VW 505 01. В такому разі рекомендується застосовувати продукт Motul Specific 505 01 502 00 5W-40 чи 8100 X-clean 5W-40.
Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів у зв’язку з використанням системи Valvetronic. Дана вимога охоплює всі двигуни BMW з 2001 року по 2004 рік виробництва, а також всі попередні специфікації BMW (LL-98). З 2004 року автомобілі BMW вимагають дотримання специфікації BMW LL-04. В даному випадку рекомендується використовувати продукт Motul Specific LL-04 5W-40, 8100 X-clean 5W-40, 8100 X-clean 5W-30 чи 8100 X-clean+ 5W-30. Специфікація BMW LL-01 покриває усі бензинові двигуни, які експлуатуються тільки за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити рекомендації виробника BMW.
Специфікації VW 502 00 і 505 00 спеціально розроблені для автомобілів Групи VAG (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA and SEAT), для яких регламентовані фіксовані міжзмінні інтервали (15,000 км в Європі), які оснащуються дизелями, без насос-форсунки (Volkswagen PD), без фільтрів твердих часток (DPF), чи бензинових двигунів.
Специфікація MERCEDES MB 229.5 висуває вищі вимоги до оливи, в порівнянні із специфікацією 229.3. Вимоги висуваються до сповільнення «старіння» оливи і стійкості оливної плівки (при збільшених інтервалах заміни оливи, визначених бортовим комп’ютером(АСЕА В4) і покращенні паливної економічності на 1.7%, в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40. Специфікація 229.5 поширюється на всі бензинові двигуни MERCEDES, включаючи AMG (клас в’язкості 5W-40), за винятком SLR, а також на всі дизелі, які не обладнанні фільтром твердих частинок (DPF). Специфікація MB 226.5 схожа із специфікацією 229.5 і поширюються на бензинові двигуни MERCEDES, які встановлені на автомобілі партнерів MERCEDES/RENAULT NISSAN.
Групою RENAULT розроблено специфікації RN0700 і RN0710 для олив, які вирізняються високими вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі атмосферні бензинові двигуни групи Renault (Renault, Dacia, Samsung), за виключенням Renault Sport. Дія стандарту RN0700 розповсюджується також на всі автомобілі Renault, оснащенні дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Специфікація Renault RN0710 поширюється на всі турбовані бензинові двигуни, Renault Sport і дизелі, не оснащені фільтрами твердих частинок (DPF), виготовленні групою Renault (Renault, Dacia, Samsung). Специфікація RN0710 не поширюється на автомобілі Renault, оснащені дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Дані двигуни вимагають дотримання специфікації RN0700. На дизелі об’ємом 2.2л DCI з фільтром твердих частинок (DPF) розповсюджується специфікація RN0710, а не RN0720.
Моторна олива з високими захисними і експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese . Рекомендується для MERCEDES і VAG (Volkswagen, Audi, Skoda і Seat), і BMW, CHRYSLER, FORD, FIAT, PORSCHE, PSA (Peugeot, Citroën, DS), і RENAULT. Спеціально розроблена для сучасних легкових автомобілів, що оснащенні потужними, високооб’ємними бензиновими двигунами і дизелями, в тому числі з турбонагнітачами, з безпосереднім впорскуванням і системою нейтралізації відпрацьованих газів. Сумісна з усіма видами палив: етильованим і неетильованим бензином, дизельним і газовим (LPG) паливом.
Специфікації та допуски:
- ACEA A3/B4
- API SN
- MB 229.5
- VW 502 00/505 00
- BMW LL-01
- CHRYSLER MS 12991 / MS 10725 / MS 10896
- FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2
- Porsche A40 PSA B71 2296
- Renault RN0710 / RN0700
Стандарт ACEA B4 вимагає покращених детергентно/диспергуючих властивостей і покращенної стійкості оливи до збільшення в’язкості при потраплянні сажі, яка продукується в дизелях з безпосереднім впорскуванням (за винятком VW інжекторних двигунів, які вимагають VW 505 01 наприклад MOTUL SPECIFIC 505 01 502 00 5W-40, 8100 X-CLEAN 5W-40 чи 8100 X-CLEAN FE 5W-30). Специфікації VW 505 00 і особливо VW 502 00 вимагають відмінні детергентно/диспергуючі властивості, міцну оливну плівку і стійкість оливи до збільшення в’язкості при потраплянні сажі, та регламентується для більшості бензинових двигунів та деяких дизелів Групи VAG (VW, Audi, Skoda, Seat). Специфікація MERCEDES MB 229.5 більш вимогливіша, ніж 229.3 з точки зору довготривалості експлуатації оливи і міцності оливної плівки (подовжений міжзмінний інтервал, визначений бортовим комп’ютером), детергентно/диспергуючі властивості (ACEA B4) і вимоги щодо енергоощадності: 1.7% економії палива, в порівнянні з оливою 15W-40. Специфікація MB 229.5 в клас в’язкості 5W-30 застосовується для всіх бензинових двигунів MERCEDES, окрім AMG (де використовується тільки 5W-40) і SLR, а також в усіх дизелях без фільтру твердих часток DPF.
Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів у зв’язку з використанням системи Valvetronic. Дана вимога охоплює всі двигуни BMW з 2001 року по 2004 рік виробництва, а також всі попередні специфікації BMW (LL-98). З 2004 року автомобілі BMW вимагають дотримання специфікації BMW LL-04. В даному випадку рекомендується використовувати продукт Motul Specific LL-04 5W-40, 8100 X-clean 5W-40, 8100 X-clean 5W-30 чи 8100 X-clean+ 5W-30. Специфікація BMW LL-01 покриває усі бензинові двигуни, які експлуатуються тільки за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити рекомендації виробника BMW. Специфікації CHRYSLER MS 12991 / MS 10725 / MS 10896 для моторних олив вимагає синтетичну основу, поєднуючи стандарт API SM для оптимальної есплуатації деяких бензинових двигунів і дизелів CHRYSLER, DODGE, DODGE RAM і JEEP. Специфікації FIAT 9.55535-H2, M2, N2 і Z2 вимагають поєднання стандарту ACEA A3/B4 і класу в’язкості 5W-40 для забезпечення безвідмовної роботи бензинових двигунів і дизелів FIAT, ALFA-ROMEO, і LANCIA, які випускаються з Липня 2007, особливо дизелі Twin Turbo (FIAT 9.55535-Z2).
PSA розробив специфікацію B71 2296 з вимогами високої термічної стабільності оливи і забезпечення високу стійкість до теплових навантажень, задля зменшення утворення відкладень і збільшення в’язкості при потраплянні сажі. Специфікація PSA B71 2296 регламентується для деяких бензинових двигунів і дизелів PSA: завжди звіряйтесь з керівництвом по експлуатації автомобіля. Стандарт Porsche A40 вимагає високої стійкості оливної плівки до зсувних навантажень. Дана специфікація застосовується для всіх двигунів PORSCHE, окрім Cayenne V6 і дизельної версії (для цих двигунів використовуються оливи з відповідністю специфікації Porsche C30, наприклад MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30). RENAULT розробив специфікації RN0700 і RN0710 для олив, які відрізняються високими вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Специфікація RN0700 розповсюджується на всі атмосферні бензинові двигуни групи Renault (Renault, Dacia, Samsung), за виключенням Renault Sport. Дія стандарту RN0700 розповсюджується також на всі автомобілі Renault, оснащенні дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Специфікація Renault RN0710 поширюється на всі турбовані бензинові двигуни, Renault Sport і дизелі, не оснащені фільтрами твердих частинок (DPF), виготовленні групою Renault (Renault, Dacia, Samsung). Специфікація RN0710 не поширюється на автомобілі Renault, оснащені дизелем об’ємом 1.5 DCi без фільтру твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з фіксованим інтервалом заміни оливи в 20 000 км або ж 1 раз на рік. Дані двигуни вимагають дотримання специфікації RN0700. На дизелі об’ємом 2.2л DCI з фільтром твердих частинок (DPF) розповсюджується специфікація RN0710, а не RN0720.
100% синтетична олива з високими експлуатаційними властивостями. Високий вміст сульфатної золи, фосфору і сульфуру (Full SAPS). Спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів і дизелів, з великими робочими об’ємами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням, атмосферних та з турбонагнітачами. 8100 X-max 0W40 схвалено широким переліком автовиробників, що надає продукту універсальності, та дозволяє використовувати дану моторну оливу в гарантійний період експлуатації автомобіля. Сумісна з усіма видами палива: бензинами, дизельними паливами, зрідженим газом (LPG), стисненим газом (CNG), біопаливами. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами відпрацьованих газів. Перед використанням перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: ACEA A3 / B4 API SN MB-Approval 229.5 PORSCHE A40 VW 502 00/505 00 FORD WSS M2C 937 A BMW Long-Life 01 CHRYSLER MS-12991 FIAT 9.55535-M2/ N2/ Z2 VOLVO VCC 95200356 LL-01
Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів для двигунів, які оснащуються системами Valvetronic. Дана вимога регламентується для усіх двигунів BMW з 2001 року по 2004 рік, а повністю покриває вимоги специфікацій попередніх формацій, прикладом - BMW (LL-98). З 2004 року для двигунів BMW регламентують дотримання специфікації BMW LL-04. В даному випадку рекомендується використовувати моторні оливи Motul Specific LL-04 5W-40, 8100 X-clean 5W-40, 8100 X-clean 5W-30 чи 8100 X-clean+ 5W-30. Специфікація BMW LL-01 використовується в двигунах, які експлуатуються тільки за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити рекомендації BMW. Специфікація MERCEDES MB 229.5 висуває підвищенні вимоги до оливи, в порівнянні із специфікацією 229.3, з точки зору сповільнення «старіння» оливи і стійкості оливної плівки (при збільшених інтервалах заміни оливи, визначених бортовим комп’ютером (АСЕА В4). Покращення паливної економічності на 1.7%, в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40.
Специфікація 229.5 регламентується для усіх бензинових двигунів MERCEDES, в тому числі AMG, за винятком SLR, а також для всіх дизелів, які не оснащенні фільтром твердих часток (DPF). Специфікація Porsche A40 висуває вимоги до високої стійкості оливної плівки до зсувних навантажень. Дана специфікація поширюється на всі двигуни PORSCHE, окрім Cayenne V6 і дизелів (для даних двигунів використовується специфікація C30, олива схвалена згідно вимог даної специфікації - Motul 8100 X-clean+ 5W-30).
Специфікація FORD WSS M2C 937 A вимагає високу стійкість оливної плівки, для забезпечення стабільності в’язкості оливи на усьому міжзмінному інтервалі, навіть в самих складних умовах експлуатації. Дана специфікація регламентується для двигунів Ford Focus RS Turbo Duratec 2.5л, з 2008 року виробництва. Motul 8100 X-max 0W-40 відповідає усім вимогам до експлуатаційних властивостей і довговічності, які встановлені автовиробниками.
Перевищує найсучасніші вимоги стандарту API SN. Стандарт API передбачає високі детергентно-диспергуючі властивості оливи, покращену стабільність в’язкості за умов потрапляння значної кількості продуктів неповного згорання робочої суміші, високу змащувальну здатність оливи та забезпечення високого рівня протизношувального захисту, сповільнене окиснення та окислення оливи, задля забезпечення зменшеної витрати оливи. 8100 X-max 0W40 впливає на поліпшення паливної економічності двигуна та значно знижує кількість викидів CO2 в атмосферу. Такі автовиробники, як: NISSAN, JAGUAR, LAND-ROVER… рекомендують використання оливи класу в’язкості 0W-40 і рівнем експлуатаційних властивостей не нижче API SM для більшості своїх спортивних автомобілів, наприклад, NISSAN GT-R, 370Z, 350Z.
Motul 8100 X-max 0W-40 має відмінний баланс між паливною економічністю та ефективним захистом двигуна (динамічна в’язкість HTHS>3.5 мПа∙с).
100% синтетична енергоощадна олива спеціально розроблена для Hybrid Electric Vehicles (H.E.V) та Plug-in Hybrid Electric Vehicles (P.H.E.V), сумісна з бензиновими двигунами останнього покоління, з турбонагнітачами чи атмосферними, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які розроблені для використання в них олив класу в’язкості 0W-16 з високими енергоощадними властивостями та дуже низькою динамічної в’язкістю HTHS ≥ 2.3 мПa.с (High Temperature High Shear). Також підходить для батарейних електромобілів (B.E.V), які оснащенні двигунами внутрішнього згорання, які використовуються в якості збільшувача запасу ходу. Підходить для сучасних бензинових двигунів, для яких регламентовано клас в’язкостіSAE 0W-16 або «Енергоощадні оливи» в класі в’язкості 16: стандарт API SP. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використанням обов’язково перевірити керівництво з експлуатації автомобілів.
Специфікації та допуски:
- API SERVICE SP
- ILSAC GF-6B
- бензинові двигуни HONDA Hybrid
- бензинові двигуни TOYOTA Hybrid
- бензинові двигуни SUZUKI Hybrid
Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандартів API SN i SM.
Оливи, які відповідають стандарту API SP володіють відмінною стійкістю до окиснення, кращий захист від утворення відкладень, забезпечує чистоту робочих поверхонь двигуна, забезпечують ефективний захист від зношування та підвищену продуктивність за низьких температур протягом усього періоду експлуатації оливи. Стандарт ILSAC GF-6, у порівнянні з API SP, висуває вищі вимоги стосовно енергоощадних характеристик моторної оливи.
Окрім цього, оливи повинні забезпечувати оптимальне мащення при розширених інтервалах заміни оливи, чистоту поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами та знижений вміст фосфору, задля повної сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Вимоги ILSAC GF-6B націлені на забезпечення оптимального мащення двигунів, навіть при роботі на бензинах класу E85 (вміст етанолу 85%) Клас в’язкості SAE 0W16 мінімізує внутрішнє гідродинамічне тертя, дозволяє максимально оптимізувати витрати палива, особливо при холодних запусках двигуна. Низький клас в’язкості гарантує прискорене прокачування оливи по системі мащенні при запуску двигуна, сприяє швидкому наростанню тиску в системі мащення, швидкому нарощуванню обертів двигуна і пришвидшеному досягненні робочої температури.
MOTUL HYBRID 0W-16 спеціально розроблена для задоволення потреб гібридних електричних автомобілів, таких як HEV, PHEV і BEV з подовжувачами запасу ходу, де двигуни внутрішнього згорання працюють лише в момент різкого гальмування і різкого старту електромобіля. Такі умови роботи двигуна обумовлюють специфічні вимоги до мастильних матеріалів, яким MOTUL HYBRID 0W-16 повністю відповідає. Оскільки даний тип олив дозволяє зменшити витрати палива, відповідно зменшуються викиди СО2 з відпрацьованими газами в атмосферу.
Допуски виробників: MB 229.31, MB 229.51; BMW LL-04; dexos 2; VW 50200; VW 505 00Сервісна класифікація: ACEA C3; API SL CF
Застосування:- Повністю синтетичне моторне масло найвищої якості для використання у високофорсованих бензинових та дизельних двигунах.
- Підходить для автомобілів, оснащених двигунами із системами постобробки вихлопних газів.
Властивості:
- Має низький рівень фосфатної золи, фосфору та сірки, відповідає вимогам специфікацій ACEA С3. Підходить для деяких моделей BMW, Mercedes-Benz, Honda, Hyundai, Kia та Nissan.
- Забезпечує швидкий пуск двигуна за низьких температур, зберігаючи його від швидкого зносу.
- Повністю синтетична формула дозволяє при високих температурах зменшити окислення, що продовжує термін служби олії.
- Низька в'язкість знижує емісію, споживання палива та випаровування олії.
Зберігання:
- Уникати екстремальних температур.
- Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
- Бочки бажано зберігати у приміщенні.
- Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики
- Колір: Коричневий
- Індекс в'язкості: 165
- В'язкість при температурі 100°С: 11.9 ст
- В'язкість при температурі 40°С: 70 сСт
- Щільність при температурі 20°С: 0.848
- В'язкість при температурі -30°С: 6500 сП
- Лужне число T.B.N.: 6,6 мг КОН/г
- Сульфатна зола: 0.8%
- Цинк: 0,10%
- Кальцій: 0,18%
- Фосфор: 0.08%
EVO ULTIMATE Extreme 5W50 - Високостабільне масло, розроблене на основі поліальфаолефінів для універсального застосування в будь-яких типах бензинових і дизельних двигунів, в тому числі спортивних моделей автомобілів. Завдяки використанню при виробництві фірмової унікальної технології Iron Defence масло EVO Ultimate Extreme 5W-50 гарантує надійний захист деталей циліндропоршневої групи, газорозподільного механізму і інших вузлів від зносу і виникнення механічних пошкоджень навіть при тривалій роботі на максимальній потужності і при температурах до +340 градусів Цельсія. EVO Ultimate Extreme 5W-50 містить активні миючі та диспергуючі присадки, які видаляють небажані відкладення і нейтралізують їх негативний вплив на деталі. Відрізняється дуже високим індексом в'язкості і гарантує стабільну роботу двигуна і його безпроблемний запуск, в тому числі в холодну пору року.
Переваги:
- Дуже добре підходить для форсованих двигунів, що працюють при екстремальних навантаженнях в автоспорті, важких міських і позашляхових умовах.
- Стійко до випаровування і практично не витрачається на угар.
- Забезпечує підвищення потужності і прийомистості двигуна.
- Захищає вузли від зносу і стабільно працює в підшипнику ротора турбіни, в тому числі при високій частоті обертання.
- Сприяє скороченню витрати палива.
- Широкий вязкостний діапазон дозволяє використовувати масло цілий рік.
Допуски ОЕМ MB 229.3 Porsche VW 502.00 VW 505.00
Специфікації API: SN+ SN+/RC
Застосування
Цей продукт був спеціально розроблений для високих вимог гібридних автомобілів, для яких економія палива (FE) і контроль за викидами CO2 дуже важливі. Цей мастильний матеріал забезпечує рівень продуктивності, що відповідає вимогам пасажирських автомобілів із бензиновими двигунами азійських і американських виробників (наприклад Honda, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Toyota). Відповідність специфікації API SN Plus вказує на його здатність запобігати ушкодженню компонентів двигунів у результаті LSPI.
Переваги:
- Розроблено на повністю синтетичній основі з природним високим індексом в'язкості.
- Підтримує стабільні змащувальні і захисні властивості в дуже широкому діапазоні температур і при будь-яких стилях водіння.
- Забезпечує меншу витрату палива, в порівнянні з класичними моторними маслами.
- Сприяє досягненню максимальної продуктивності двигуна.
- Зберігає оптимальну плинність в зимову пору року для безпроблемного холодного пуску з мінімальним пусковим зносом.
- Завдяки потужним миючим присадкам масло перешкоджає відкладенню твердих утворень і їх негативному впливу на елементи двигуна, підтримуючи чистоту.
Aral EcoTronic F SAE 5W-20 – синтетичне моторне масло для сучасних легкових автомобілів, оснащених високоекономічними двигунами. Насамперед це стосується моторів EcoBoost від компанії Ford.
Створене з використанням базових масел технології Aral-синтезу та пакету сучасних присадок, це масло в’язкості 5W-20 відповідє останнім трендам у автомобілебудуванні, так як забезпечує економну витрату палива, надійне змащення двигуна за різних режимів роботи та ефективну протидію відкладенням. Навіть за умов холодної температури, це масло гарантує легкий запуск та максимальний захист двигуна одразу від початку його запуску.
Переваги:
- створене спеціально для сучасних економічних двигунів серії EcoBoost компанії Ford. Має особливо текучу в’язкість, яка сприяє зменшеній витраті палива;
- технологія Aral-синтезу та спеціально підібрані присадки гарантують найкращий захист двигуна від зносу, забезпечують міцність масляної плівки та прекрасні миючі властивості;
- в’язкість 5W-20 забезпечує легкий запуск за складних температурних умов.
Допуски ОЕМ: Ford WSS-M2C948-B Специфікації API: SN Стандарти ILSAC: GF-5