Синтетичні автомобільні масла

Знайдено: 432 - 479 серед 771 товар
Номер: 333207
 

100% синтетична енергоощадна олива спеціально розроблена для Hybrid Electric Vehicles (H.E.V) та Plug-in Hybrid Electric Vehicles (P.H.E.V), сумісна з бензиновими двигунами останнього покоління, з турбонагнітачами чи атмосферними, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які розроблені для використання в них олив класу в’язкості 0W-16 з високими енергоощадними властивостями та дуже низькою динамічної в’язкістю HTHS ≥ 2.3 мПa.с (High Temperature High Shear). Також підходить для батарейних електромобілів (B.E.V), які оснащенні двигунами внутрішнього згорання, які використовуються в якості збільшувача запасу ходу. Підходить для сучасних бензинових двигунів, для яких регламентовано клас в’язкостіSAE 0W-16 або «Енергоощадні оливи» в класі в’язкості 16: стандарт API SP. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використанням обов’язково перевірити керівництво з експлуатації автомобілів.

Специфікації та допуски:

  • API SERVICE SP
  • ILSAC GF-6B
  • бензинові двигуни HONDA Hybrid
  • бензинові двигуни TOYOTA Hybrid
  • бензинові двигуни SUZUKI Hybrid

Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандартів API SN i SM.

Оливи, які відповідають стандарту API SP володіють відмінною стійкістю до окиснення, кращий захист від утворення відкладень, забезпечує чистоту робочих поверхонь двигуна, забезпечують ефективний захист від зношування та підвищену продуктивність за низьких температур протягом усього періоду експлуатації оливи. Стандарт ILSAC GF-6, у порівнянні з API SP, висуває вищі вимоги стосовно енергоощадних характеристик моторної оливи.

Окрім цього, оливи повинні забезпечувати оптимальне мащення при розширених інтервалах заміни оливи, чистоту поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами та знижений вміст фосфору, задля повної сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Вимоги ILSAC GF-6B націлені на забезпечення оптимального мащення двигунів, навіть при роботі на бензинах класу E85 (вміст етанолу 85%) Клас в’язкості SAE 0W16 мінімізує внутрішнє гідродинамічне тертя, дозволяє максимально оптимізувати витрати палива, особливо при холодних запусках двигуна. Низький клас в’язкості гарантує прискорене прокачування оливи по системі мащенні при запуску двигуна, сприяє швидкому наростанню тиску в системі мащення, швидкому нарощуванню обертів двигуна і пришвидшеному досягненні робочої температури.

MOTUL HYBRID 0W-16 спеціально розроблена для задоволення потреб гібридних електричних автомобілів, таких як HEV, PHEV і BEV з подовжувачами запасу ходу, де двигуни внутрішнього згорання працюють лише в момент різкого гальмування і різкого старту електромобіля. Такі умови роботи двигуна обумовлюють специфічні вимоги до мастильних матеріалів, яким MOTUL HYBRID 0W-16 повністю відповідає. Оскільки даний тип олив дозволяє зменшити витрати палива, відповідно зменшуються викиди СО2 з відпрацьованими газами в атмосферу.

1 819грн.
Номер: 842511
 

Енергоощадна 100% синтетична високотехнологічна моторна олива. Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащені бензиновими двигунами і дизелями, атмосферними чи з турбонагнітачами, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, які відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI, для яких регламентовано використання моторних олив, які відповідають вимогам стандарту ACEA C1 – оливи з низьким коефіцієнтом внутрішньодинамічного тертя, з низькою динамічною в’язкістю HTHS (<3,5 мПа.с) та низьким рівнем вмісту сульфатної золи (≤0.5%), фосфору (≤0.05%) і сульфуру (≤0.2%) – Low SAPS. Використовується в усіх типах бензинових двигунів та дизелів, для яких регламентовані оливи з високими енергоощадними властивостями – стандарт ACEA C1. Дана олива може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням зверніться до керівництва з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA C1
JASO DL-1
FORD WSS M2C 934 B
JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005

Дизелі MAZDA з фільтром твердих часток DPF, окрім SKYACTIV-D 2.2L з MY2012.

Двигуни, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI оснащуються системами доочищення відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих часток DPF, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого «старіння» оливи і втрати потужності двигуна. Специфікація FORD WSS M2C 934 B вимагає високої стійкості оливної плівки, антиокисних, протизношувальних і мийних і диспергаційних властивостей, а також оптимізації паливної економічності: мінімум 3% в порівнянні з оливами класу в’язкості 15W-40. Дані оливи застосовуються в автомобілях JAGUAR і LAND ROVER останнього покоління (з 2009 року виробництва), які оснащенні дизелями 3.0л V6 з фільтром твердих часток DPF, після 2005 року виробництва.

Специфікація STJLR.03.5005 регламентується для усіх двигунів JAGUAR і LAND ROVER останніх поколінь: 2.2L TD4, 3.0L V6 дизелі з DPF з MY2012 року виробництва, а також при регламентації FORD WSS-M2C 934-B з MY2006 року виробництва. Згідно вимог MAZDA, необхідно використовувати моторні оливи з відповідністю вимогам стандарту JASO DL-1 чи ACEA C1, задля забезпечення паливної економічності та максимального захисту систем доочищення відпрацьованих газів – DPF – для більшості своїх дизелів від 2005 року виробництва. Для двигунів Mazda SKYACTIV-D 2.2L з 2012 року виробництва регламентується використання моторних олив із відповідністю стандарту ACEA C3. Для даних двигунів рекомендується моторна олива 8100 X-clean EFE 5W30.

Оливи із відповідністю вимогам стандарту АСЕА С1 дозволяють знизити вплив на навколишнє середовище двигунами внутрішнього згорання, шляхом зниження споживання палива, зниження кількості викидів СО2 в атмосферу та розширення інтервалів заміни моторної оливи.

567грн.
Номер: 868151
 

Енергоощадна моторна олива для бензинових та дизельних двигунів. 100% синтетична моторна олива.

Високотехнологічна 100% синтетична енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для відповідності вимогам OEM-виробників, які для своїх автомобілів регламентують моторні оливи з дуже низькою в’язкістю HTHS (High Temperature High Shear) ≥ 2.6 mPa.s. та "Mid SAPS" – знижений вміст сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07% ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%).
Використовується в бензинових двигунах і дизелях останнього покоління, які відповідають екологічним нормам Euro 4, 5 і 6, для яких регламентовано використання енергоощадних моторних олив класом в’язкісті 20 та відповідністю вимогам стандартів: ACEA C5, ACEA C6, API SP та/або ILSAC GF-6a.
Сумісна з каталітичними нейтралізаторами, бензиновими фільтрами твердих часток (GPF) та дизельними фільтрами твердих часток (DPF).

Специфікації та допуски:

  • ACEA C5
  • API SERVICE SN Plus / SN-RC (Ressource Conserving)
  • ILSAC GF-5
  • BMW LL-17 FE+ (сумісність до BMW LL-14 FE+)
  • MB-Approval 229.71
  • FIAT 9.55535-DSX

Стандарт ACEA C5/С6 регламентує забезпечення значної стійкості оливної плівки, захисту від LSPI та зниження рівня викидів двигунами високої потужності. Стандарт ACEA C5/С6 також вимагає значного зниження тертя, задля забезпечення показників енергоощадності.

Завдяки 100% синтетичним базовим компонентам та зниженому рівню SAPS, MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-20 забезпечує дуже стійку оливну плівку, знижує тертя в двигунах і повністю сумісна з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт API SP має повну зворотню сумісність стандарту API SN та усіма попередніми стандартами API. Гарантує ефективний захист від утворення ефекту LSPI (Low Speed Pre Ignition), який виникає в двигунах з турбонагнітачами та з безпосереднім впорскуванням.

Базуючись на вимогам стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6a є більш вимогливішим до моторних олив стосовно забезпечення енергоощадності, збільшених міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів, поршневих канавок та кілець, сумісності з ущільнювачами та зменшеного вмісту фосфору задля забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Відповідність вимогам стандарту ILSAC GF-6a гарантує оптимальне мащення двигуна, навіть при експлуатації його на бензинах із вмістом етанолу до 85% (Е85). Специфікація BMW Longlife-17 FE+ регламентується для бензинових двигунів BMW N20 та Bx8, з 2014 року виробництва, які експлуатуються в країнах Європейського Союзу, Норвегії, Швейцарії і Ліхтенштейну, а також в Сполучених Штатах Америки та Канаді. У разі виникнення сумнівів щодо використання даної оливи, обов’язково перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.

3 265грн.
Номер: 850078
 

Масло спеціально розроблене для останнього покоління вантажних автомобілів, будівельної та сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів, водної техніки, що працюють на паливі з низьким вмістом сірки 50 ppm). Використовується у дизелях з низьким вмістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах, які відповідають екологічним стандартам Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V або Euro VI. Сумісна з системами рециркуляції відпрацьованих газів EGR та/або селективної нейтралізації відпрацьованих газів SCR та як у системах з фільтрами твердих частинок DPF так і без них. Працює у складних умовах експлуатації та обслуговування. Використовується в двигунах, які вимагають дотримання мастилом стандарту ACEA E6, з низьким вмістом сульфатної золи (≤1.0%), фосфору (≤ 0.08%) та сірки (≤ 0.3%). Може використовуватися в автопарках з автомобілями, які оснащені двигунами як сучасних, так і старших поколінь.

  • Клас в'язкості SAE: 5W-30
  • Специфікація: ACEA E4/E6/E7/E9, API CJ-4
  • Схвалення: MAN 3677, 3477, 3271-1, 3575, MB 228.51, MACK EO-O Premium Plus, RVI RLD-3, SCANIA Low Ash, VOLVO VDS-4
  • Відповідність стандартам Drain
  • Дозволи виробника: CAT ECF-3, CUMMINS CES 20081, DEUTZ DQC-IV LA, Detroit Diesel 93K218, IVECO18-1804 TLS E6, MTU Type 3.1

Двигуни, які відповідають екологічним стандартам Euro IV, Euro V або Euro VI оснащенні чутливими системами доочищення відпрацьованих газів:
- Сірка та фосфор інгібують каталітичну нейтралізацію відпрацьованих газів і може призвести до виходу з ладу каталітичних нейтралізаторів;
- Сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок DPF, що призводить до виходу з ладу фільтра DPF та втрати потужності двигуна.

Для сумісності та забезпечення довговічності фільтра твердих частинок DPF , стандарт ACEA E6 тре від змащувальних матеріалів знижений вміст сульфатної золи, сірки і фосфору. захист від відкладень твердих частинок та забивання масляного фільтра.
- Покращені протизносні властивості: захист від зношування стінок циліндрів.
- Покращені миючі властивості: забезпечує чистоту поршнів і дозволяє уникнути залягання поршневих кілець.

Клас в'язкості 10W при низьких температурах забезпечує відмінний захист від зносу і покращує паливну економічність при частих запусках двигуна.

Має антикорозійні, антипінні властивості. Рекомендації щодо застосування. Заміна здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна і може регулюватися в залежності від умов експлуатації.

67 435грн.
Номер: 856351
 

100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для двигунів FORD та інших автовиробників, для яких регламентовано використання моторних олив з низькою динамічною в’язкістю (HTHS 2.9 і 3.5 МПа·c): FORD, JAGUAR, LAND ROVER, … Використовується у всіх бензинових двигунах і дизелях, які вимагають від моторних олив енергоощадних властивостей (ACEA A1/B1 чи А5/В5), класу в’язкості 5W-30 та високий вміст сульфатної золи, сульфуру і фосфору (Full SAPS). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами і фільтрами твердих частинок дизелів (DPF), якщо автовиробник не регламентує вміст в оливі сульфатної золи, сульфуру і фосфору. Перед використанням звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA A5/B5
FORD WSS M2C 913 D (заміщує специфікації 913 А, 913 В і 913 С)

100% синтетична моторна олива. Спеціально розроблена для сучасних дизелів FORD, окрім Ford Ka 2009 (08/2008) та дизелів Ford Galaxy об’ємом 1,9L 1995 (02/1995-03/2000) і 2000 (04/2000-02/2006), які вимагають дотримання вимог 917 А (Specific 505 01 502 00 5W40). Стандарт FORD 913 D також регламентується для деяких бензинових двигунів, таких як 2,5 л Duratec Ford Focus ST (2004) і 1.3 л, 1.6 л, 1.8 л Duratec. Вимоги FORD 913D також регламентуються для дизелів Ford Transit Custоm (2012) та сумісні сумісність з іншими бензиновими двигунами і дизелями, окрім винятків.

Специфікація FORD WSS M2C 913 D задовольняє вимоги більшості бензинових двигунів і дизелів, які вимагають дотримання вимог FORD WSS M2C 913A, 913 B і 913 С. Відповідність стандартам ACEA A5/B5 продукту Motul Specific 913D 5W-30 забезпечує оптимізацію витрати палива на 3% щоб задовольнити зобов’язання FORD щодо зниження викидів СО2 в атмосферу. Специфікація 913D також вимагає високої стійкості оливної плівки для забезпечення збереження класу в’язкості на протязі всього міжзмінного інтервалу. Дана властивість дуже суттєва у відповідності до сучасних тенденцій використання біопалив, наприклад, біодизеля. Motul Specific 913 D 5W-30 гарантує відмінні мастильні властивості, втому числі протизношувальні при використанні біодизеля в суміші до 7% (Біодизель В7) Специфікація FORD WSS M2C 913D вимагає високого рівня контролю диспергування твердих часток продуктів неповного згорання робочої суміші. Спеціальний диспергант в оливі Motul Specific 913D 5W-30 не дає осідати продуктам неповного згорання, при цьому зберігаючи свою в’язкість. Таким чином, стійкість до високих температур і висока окисна стабільність забезпечується протягом всього міжзмінного інтервалу, що підвищує захист робочих поверхонь двигуна.

2 550грн.
Номер: 872161
 

Моторна олія для бензинових і дизельних двигунів легких комерційних автомобілів Євро IV та Євро V .

Область застосування: Спеціально розроблено для бензинових та дизельних двигунів легких комерційних автомобілів (LCV) останнього покоління оснащених турбо-наддувом та безпосереднім упорскуванням, двигунів, що відповідають вимогам норм Євро IV та Євро V та потребують використання в них олії стандарту ACEA C3: олії з високою в'язкістю HTHS (більше 3.5 mPa/s), зниженим вмістом сульфатної золи (0,8%), фосфору (0.07%-0.09%), сірки (0.3%) - «Mid SAPS». Сумісно з каталітичними конверторами та сажовими фільтрами (DPF). Переваги Motul Power LCV Euro+ 5w-40 зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки. Двигуни, що відповідають вимогам норм Євро IV та Євро V, оснащені дуже чутливою системою нейтралізації відпрацьованих газів: Сірка та фосфор у вихлопі знижують ефективність роботи каталітичного нейтралізатора. Сульфатна зола відкладається на елементах фільтра сажі, що в свою чергу призводить до збільшеної витрати палива, і зниження потужності двигуна.

Специфікації та схвалення:
ACEA С3
API SN/CF
MB 229.51
Porsche C30
Renault RN0710/RN0700
VW 502 00 - 505 00 - 505 01
FIAT 9.55535-S2

17 690грн.
Номер: 827102
 

100% синтетична моторна олива Motul 300V Le Mans, створена за технологією Ester Core. Завдяки технічному партнерству з найпрестижнішими перегоновими командами, Motul розробила широкий спектр мастильних матеріалів для перегонових і спортивних автомобілів.

Лінійка Motul 300V підвищує продуктивність двигунів останнього покоління. Одночасно забезпечується високий захист від спрацювання, запобігає падінню тиску оливи та його окисленню за високих температур. Забезпечує потужність і надійність.

Клас в'язкості 20W-60 дає нагоду компенсувати високий ступінь розрідження оливи паливом і забезпечити стабільний тиск.

Застосування

Всі спортивні двигуни: бензинові, дизельні; атмосферні, турбовані; інжекторні (зокрема й безпосереднє уприскування), карбюраторні. Призначена для підготовлених до змагань двигунів, що працюють у широкому діапазоні швидкостей обертання й температур.

  • Клас в'язкості: SAE J 300: 20W-60
  • Щільність за 20 °C (68 °F) ASTM D 1298: 0.867 г/см³
  • В'язкість за 40 °C (104 °F) ASTM D 445: 168.3 мм²/с
  • В'язкість за 100 °C (212 °F) ASTM D 445: 23.8 мм²/с
  • В'язкість HTHS за 150 °C (302 °F) ASTM D4741: 6.3 мПа*с
  • Індекс в'язкості ASTM D 2270: 172
  • Температура застигання ASTM D 97: -39 °C / -38.2 °F
  • Температура спалаху ASTM D 92: 238 °C / 460.4 °F
  • TBN (лужне число) ASTM D 2896: 8.25 мг KOH/г
1 678грн.
Номер: 368206
 

Motul 8100 X-cess 5W40 - синтетичне моторне мастило, для сучасних автомобілів з бензиновими і дизельними двигунами (в т.ч. з прямим уприскуванням або каталітичним конвертером). Збільшує потужність, зменшує знос, покращує довговічність двигуна.
У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Допуски, класифікації:
Сумісне с DPF
Класифікація ACEA: A3/B4
Класифікація API: CF, SN
Допуск BMW, Mini: Longlife LL-01
Допуск Fiat: 9.55535 H2 , 9.55535 M2 , 9.55535 N2
Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 226.5 , МВ 229.5
Допуск General Motors, Opel: GM-LL-В-025
Допуск Porsche: A40
Допуск Renault: RN0700 , RN0710
Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 00

1 978грн.
Номер: 872178
 

Моторна олія для бензинових і дизельних двигунів легких комерційних автомобілів Євро IV та Євро V .

Область застосування: Спеціально розроблено для бензинових та дизельних двигунів легких комерційних автомобілів (LCV) останнього покоління оснащених турбо-наддувом та безпосереднім упорскуванням, двигунів, що відповідають вимогам норм Євро IV та Євро V та потребують використання в них олії стандарту ACEA C3: олії з високою в'язкістю HTHS (більше 3.5 mPa/s), зниженим вмістом сульфатної золи (0,8%), фосфору (0.07%-0.09%), сірки (0.3%) - «Mid SAPS». Сумісно з каталітичними конверторами та сажовими фільтрами (DPF). Переваги Motul Power LCV Euro+ 5w-40 зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сірки. Двигуни, що відповідають вимогам норм Євро IV та Євро V, оснащені дуже чутливою системою нейтралізації відпрацьованих газів: Сірка та фосфор у вихлопі знижують ефективність роботи каталітичного нейтралізатора. Сульфатна зола відкладається на елементах фільтра сажі, що в свою чергу призводить до збільшеної витрати палива, і зниження потужності двигуна.

Специфікації та схвалення:
ACEA С3
API SN/CF
MB 229.51
Porsche C30
Renault RN0710/RN0700
VW 502 00 - 505 00 - 505 01
FIAT 9.55535-S2

59 343грн.
Номер: 827002
 

Висококласне моторне масло для всіх спортивних автомобілів при високошвидкісній їзді та підвищених робочих температурах, екстремальних умовах. Розроблений MOTUL 300V Le Mans 10W60 827002 2л для високотехнологічних бензинових/дизельних двигунів гоночних автомобілів, що потребують в'язкості SAE 10W60. Для атмосферних двигунів або з турбонаддувом, оснащеними карбюратором або системою впорскування. Моторне мастило забезпечує виняткову економію палива. В якості основи використовуються високостабільні синтетичні базові масла, леговані ретельно відібраним пакетом активних присадок. Детергентні властивості сприяють збереженню чистоти двигуна, зменшують його знос і продовжують безвідмовний ресурс. MOTUL 300V Le Mans 10W60 827002 містить потужні антиоксиданти і стабілізуючі присадки, завдяки чому працює в широкому діапазоні температур, стійке до окислення і старіння.

Переваги:

  • Застосовується всім спортивних автомобілів при високошвидкісної їзді і підвищених робочих температурах, екстремальних умовах.
  • Для атмосферних двигунів або з турбонадувом, оснащеними карбюратором або системою впорскування.
  • Підтримує цілісність мастильної плівки на деталях, захищаючи їх від зносу та тертя.
  • Підтримує чистоту агрегатів і знижує кількість шкідливих речовин у вихлопі.
  • Сприяє досягненню максимальної продуктивності двигуна.
1 678грн.
Номер: 848561
 

Всесезонна напівсинтетична моторна олія для дизельних двигунів вантажних автомобілів Motul Tekma Mega X 10W-40 Motul Tekma Mega X 10W-40 - Моторна олія покращена за допомогою синтетичної основи, яка одночасно забезпечує стійкість до високих температур та легкий пуск при холодному пуску двигуна. Крім того, допускається збільшення міжзмінного інтервалу.

Нова класифікація API CI-4 забезпечує захист та довговічність двигунів, оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR. Диспергуючі та антиокислювальні властивості захищають від накопичення сажі та засмічення масляного фільтра. Чудові протизносні властивості захищають зеркало циліндра. Чудові миючі властивості захищають від відкладень на поршнях та поршневих канавках. Низькотемпературний клас в'язкості 10W забезпечує покращений захист та економію палива при частих холодних пусках. Антикорозійне, протиіржавче, невспівне. Область застосування Motul Tekma Mega X 10W-40 може застосовуватися у всіх європейських, американських та японських дизельних двигунах атмосферних або з турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III та EURO IV) та оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR, а також для двигунів старшого покоління: вантажівки, бульдозери, будівельна техніка, автобуси, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, човнові двигуни. Може однаково застосовуватися для двигунів старого та нового покоління.

Специфікації та схвалення: ACEA E7 (замінює Е5 та Е3) API CI-4/CH-4 CATERPILLAR ECF-1 CUMMINS
20071-20072-20076-20077-20078 Global DHD-1 MAN M 3275 MB - Approval 228.3 MTU Type II RVI RD/RD-2/RLD/RLD-2 VOLVO VDS-3

12 782грн.
Номер: 850022
 

100% синтетика. Спеціально розроблено для останнього покоління вантажівок, автобусів, будівельної техніки, сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів, суднових та човнових двигунів, що працюють на паливі з низьким вмістом сірки (≤ 50 ppm). Призначений для дизельних двигунів у т.ч. з турбонаддувом, з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III, EURO IV, EURO V, EURO VI), оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR та/або селективним нейтралізатором SRC, та/або фільтром сажі DPF, що працюють у важких умовах і вимагають моторне масло з класифікацією ACEA E6, з низьким вмістом сульфатної золи (≤ 1%), фосфору (≤ 0.08%) та сірки (≤ 0.3%) – Low SAPS.

Допуски: ACEA: E4/E6/E7/Е9 (Е7 замінює категорії Е5 та Е3);
API: CJ-4
Схвалення: MAN 3677, 3477, 3271-1, 3575, MB 228.51, MACK EO-O Premium Plus, RVI RLD-3, SCANIA Low Ash, VOLVO VDS-4
Відповідність вимогам: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DET

7 052грн.
Номер: 872251
 

Моторне масло з високими експлуатаційними властивостями Technosynthese. Спеціально розроблено для легких комерційних автомобілів (LCV) останнього покоління, оснащених потужними дизельними двигунами з великою літрової потужністю, турбо-дизельними двигунами з безпосереднім уприскуванням, бензиновими двигуни з інжектором і каталітичним конвертором. Motul Power LCV Euro 5W-40 SN/CF 872251 5л cумісно з усіма типами палива: бензин, дизельне паливо, газ.

  • У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
  • За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях воно ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
  • Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
  • При мінусових температурних показниках зберігається плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
  • Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
  • Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.

Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Класифікація ACEA: A3/B4
Класифікація API: CF, SN
Допуск Fiat: 9.55535 M2 , 9.55535 N2
Допуск Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep: МВ 229.5
Допуск Peugeot, Citroen: B71 2296
Допуск Renault: RN0700 , RN0710
Допуск VW, Audi, Seat, Skoda: VW 502 00 , VW 505 00

1 573грн.
Номер: 812411
 

Енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese®, особливо рекомендується для FORD і JLR – Jaguar та Land Rover, а також FIAT. Спеціально розроблена для сучасних дизелів і бензинових двигунів, атмосферних та з турбонагнітачами, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які вимагають використання олив з особливим пакетом антифрикційних додатків і низькою в’язкістю HTHS. Підходить для усіх сучасних турбодизелів і бензинових двигунів, які передбачають використання енергоощадних олив (дотримання стандартів ACEA A1/B1 чи ACEA A5/B5). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA A5/B5
API SL
FORD WSS M2C 913-D
JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5003
FIAT 9.55535-G1

Стандарт А5/В5 вимагає від мастильного матеріалу енергоощадних властивостей і низького вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах потужних двигунів.: MOTUL 6100 SAVE-nergy 5W-30 створений на синтетичній основі Technosynthese® з додаванням спеціального антифрикційного пакету додатків. Це забезпечує високу стійкість оливної плівки, зменшує коефіцієнт тертя в двигуні, стабільний тиск оливи і зниження робочої температури.

MOTUL 6100 SAVE-nergy 5W-30 30 забезпечує відмінні мастильні властивості: захист від зношування і стійкість до високих температур для зменшення витрат оливи на угар і покращити паливну економічність на 10% (в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40) Даний тип оливи дозволяє знизити витрату палива, а відповідно і знизити викиди CO2 у відпрацьованих газах.

Олива спеціально розроблена з відповідністю найсучаснішим вимогам FORD для бензинових двигунів і дизелів, де вимагається дотримання специфікації FORD WSS M2C 913-D. Специфікація FORD WSS M2C 913-D повністю зворотно сумісна з попередніми специфікаціями FORD WSS M2C 913-A, 913-B і 913-C. Специфікація JLR « 03.5003 » базується на стандарті FORD WSS M2C 913-C і регламентується в деяких бензинових двигунах і дизелях JAGUAR і LAND ROVER.

У поєднанні зі стандартом ACEA A5/B5, MOTUL 6100 SAVE-nergy 5W-30 забезпечує енергоощадність (до 3% додаткової економії палива) для відповідності вимог FORD і JLR по скороченню викидів CO2. Специфікація 913-D також вимагає міцної оливної плівки для забезпечення відмінного мащення, та збереження в’язкості оливи протягом усього міжзмінного інтервалу. Дана властивість також дозволяє експлуатувати двигун на біопаливі, наприклад біодизелі, в суміші до 7% (Biodiesel - B7).

Специфікація FIAT 9.55535-G1 вимагає від олив дотримання стандарту ACEA A5 / B5, API SL, синтетичну основу оливи і клас в’язкості 5W-30, для оптимального мащення бензинових двигунів FIAT і JEEP.

409грн.
Номер: 348206
 

100% синтетична олива з високими експлуатаційними властивостями. Високий вміст сульфатної золи, фосфору і сульфуру (Full SAPS). Спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів і дизелів, з великими робочими об’ємами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням, атмосферних та з турбонагнітачами. 8100 X-max 0W40 схвалено широким переліком автовиробників, що надає продукту універсальності, та дозволяє використовувати дану моторну оливу в гарантійний період експлуатації автомобіля. Сумісна з усіма видами палива: бензинами, дизельними паливами, зрідженим газом (LPG), стисненим газом (CNG), біопаливами. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами відпрацьованих газів. Перед використанням перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • ACEA A3 / B4
  • API SN
  • MB-Approval 229.5
  • PORSCHE A40
  • VW 502 00/505 00
  • FORD WSS M2C 937 A
  • BMW Long-Life 01
  • CHRYSLER MS-12991
  • FIAT 9.55535-M2/ N2/ Z2

Специфікація BMW Long Life-01 висуває суворі вимоги до мастильних матеріалів для двигунів, які оснащуються системами Valvetronic. Дана вимога регламентується для усіх двигунів BMW з 2001 року по 2004 рік, а повністю покриває вимоги специфікацій попередніх формацій, прикладом - BMW (LL-98).

З 2004 року для двигунів BMW регламентують дотримання специфікації BMW LL-04. В даному випадку рекомендується використовувати моторні оливи Motul Specific LL-04 5W-40, 8100 X-clean 5W-40, 8100 X-clean 5W-30 чи 8100 X-clean+ 5W-30. Специфікація BMW LL-01 використовується в двигунах, які експлуатуються тільки за межами Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії і Ліхтенштейну. Обов’язково перевірити рекомендації BMW.

Специфікація MERCEDES MB 229.5 висуває підвищенні вимоги до оливи, в порівнянні із специфікацією 229.3, з точки зору сповільнення «старіння» оливи і стійкості оливної плівки (при збільшених інтервалах заміни оливи, визначених бортовим комп’ютером (АСЕА В4). Покращення паливної економічності на 1.7%, в порівнянні з оливою класу в’язкості 15W-40. Специфікація 229.5 регламентується для усіх бензинових двигунів MERCEDES, в тому числі AMG, за винятком SLR, а також для всіх дизелів, які не оснащенні фільтром твердих часток (DPF).

Специфікація Porsche A40 висуває вимоги до високої стійкості оливної плівки до зсувних навантажень. Дана специфікація поширюється на всі двигуни PORSCHE, окрім Cayenne V6 і дизелів (для даних двигунів використовується специфікація C30, олива схвалена згідно вимог даної специфікації - Motul 8100 X-clean+ 5W-30).

Специфікація FORD WSS M2C 937 A вимагає високу стійкість оливної плівки, для забезпечення стабільності в’язкості оливи на усьому міжзмінному інтервалі, навіть в самих складних умовах експлуатації.

Дана специфікація регламентується для двигунів Ford Focus RS Turbo Duratec 2.5л, з 2008 року виробництва. Motul 8100 X-max 0W-40 відповідає усім вимогам до експлуатаційних властивостей і довговічності, які встановлені автовиробниками. Перевищує найсучасніші вимоги стандарту API SN.

Стандарт API передбачає високі детергентно-диспергуючі властивості оливи, покращену стабільність в’язкості за умов потрапляння значної кількості продуктів неповного згорання робочої суміші, високу змащувальну здатність оливи та забезпечення високого рівня протизношувального захисту, сповільнене окиснення та окислення оливи, задля забезпечення зменшеної витрати оливи. 8100 X-max 0W40 впливає на поліпшення паливної економічності двигуна та значно знижує кількість викидів CO2 в атмосферу. Такі автовиробники, як: NISSAN, JAGUAR, LAND-ROVER… рекомендують використання оливи класу в’язкості 0W-40 і рівнем експлуатаційних властивостей не нижче API SM для більшості своїх спортивних автомобілів.

2 987грн.
Номер: 867511
 

100% синтетична моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для дизелів “BlueHDi”, які оснащенні системами вибіркової нейтралізації відпрацьованих газів SCR Групи PSA (Peugeot i Citroën), які відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI, для яких регламентовано використання моторних олив схвалених згідно вимог специфікації PSA B71 2312. Використовується для більшості бензинових двигунів та дизелів, в тому числі, з оснащенням фільтрами твердих часток DPF. Перед використанням даної оливи перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски: ACEA C2; PSA B71 2312

У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях воно ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Масла компанії Motul відрізняються високою якістю. Цей бренд добре зарекомендував себе на ринку України.

548грн.
Номер: 841161
 

Моторна олія спеціально розроблена для останнього покоління вантажівок, автобусів, будівельної техніки, сільськогосподарської техніки, стаціонарних двигунів, суднових та човнових двигунів, що працюють на паливі з низьким вмістом сірки (≤ 50 ppm). Призначений для дизельних двигунів у т.ч. з турбонаддувом з низьким рівнем викидів (EURO II, EURO III, EURO IV, EURO V, EURO VI), оснащених системою рециркуляції вихлопних газів EGR та/або селективним нейтралізатором SRC, та/або фільтром сажі DPF, що працюють у важких умовах і потребують моторне олія з низьким вмістом сульфатної золи (≤ 1%), фосфору (≤ 0.08%) та сірки (≤ 0.3%) – Low SAPS.

Допуск: API SN; ILSAC GF-5; GM dexos1

Рекомендації: Honda, Mazda, Subaru, Toyota, Technosynthese.

22 745грн.
Номер: SYZ199L
 

Повністю синтетична високоефективна олія 5W-30 із середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки для сучасних автомобілів з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі обладнаних системами доочищення вихлопних газів, для яких передбачено олію класу ACEA C3.
Не змішуйте цю олію з іншими типами олій. В іншому випадку тривалий термін служби та захист пристрою додаткового очищення вихлопних газів не може бути гарантовано.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. BMW LL-04; dexos 2; VW 50500, VW 50501; ACEA C2, C3; API SN/CF
Офіційне схвалення: MB-Approval 229.31, MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.52

68 051грн.
64 648грн.
Номер: ECOLLP5L
 

Підходить лише для сучасних двигунів. Попередні моделі несумісні.

Має збільшений інтервал між замінами (забезпечує збільшені міжсервісні інтервали).

Рекомендовано для деяких найновіших моделей автомобілів VAG.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Porsche C20; ACEA C5; API SN Plus
Офіційне схвалення: Approved under VW standard 508 00 and VW standard VW 509 00

2 918грн.
2 772грн.
Номер: SYZ60L
 

Повністю синтетична високоефективна олива 5W-30 із середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки для сучасних автомобілів з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі обладнаних системами доочищення вихлопних газів, для яких передбачено олію класу ACEA C3.

Не змішуйте цю олію з іншими типами олій. В іншому випадку тривалий термін служби та захист пристрою додаткового очищення вихлопних газів не може бути гарантовано.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. BMW LL-04; dexos 2; VW 50500, VW 50501; ACEA C2, C3; API SN/CF

Офіційне схвалення: MB-Approval 229.31, MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.52

23 763грн.
22 575грн.
Номер: XFZ4L
 

Допуски виробників: MB 229.31, MB 229.51; BMW LL-04; dexos 2; VW 50200; VW 505 00
Сервісна класифікація: ACEA C3; API SL CF

Застосування:
  • Повністю синтетичне моторне масло найвищої якості для використання у високофорсованих бензинових та дизельних двигунах.
  • Підходить для автомобілів, оснащених двигунами із системами постобробки вихлопних газів.

Властивості:

  • Має низький рівень фосфатної золи, фосфору та сірки, відповідає вимогам специфікацій ACEA С3. Підходить для деяких моделей BMW, Mercedes-Benz, Honda, Hyundai, Kia та Nissan.
  • Забезпечує швидкий пуск двигуна за низьких температур, зберігаючи його від швидкого зносу.
  • Повністю синтетична формула дозволяє при високих температурах зменшити окислення, що продовжує термін служби олії.
  • Низька в'язкість знижує емісію, споживання палива та випаровування олії.

Зберігання:

  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.

Характеристики

  • Колір: Коричневий
  • Індекс в'язкості: 165
  • В'язкість при температурі 100°С: 11.9 ст
  • В'язкість при температурі 40°С: 70 сСт
  • Щільність при температурі 20°С: 0.848
  • В'язкість при температурі -30°С: 6500 сП
  • Лужне число T.B.N.: 6,6 мг КОН/г
  • Сульфатна зола: 0.8%
  • Цинк: 0,10%
  • Кальцій: 0,18%
  • Фосфор: 0.08%
1 468грн.
1 395грн.
Номер: XFZ199L
 

Допуски виробників: MB 229.31, MB 229.51; BMW LL-04; dexos 2; VW 50200; VW 505 00
Сервісна класифікація: ACEA C3; API SL CF

Застосування:
  • Повністю синтетичне моторне масло найвищої якості для використання у високофорсованих бензинових та дизельних двигунах.
  • Підходить для автомобілів, оснащених двигунами із системами постобробки вихлопних газів.

Властивості:

  • Має низький рівень фосфатної золи, фосфору та сірки, відповідає вимогам специфікацій ACEA С3. Підходить для деяких моделей BMW, Mercedes-Benz, Honda, Hyundai, Kia та Nissan.
  • Забезпечує швидкий пуск двигуна за низьких температур, зберігаючи його від швидкого зносу.
  • Повністю синтетична формула дозволяє при високих температурах зменшити окислення, що продовжує термін служби олії.
  • Низька в'язкість знижує емісію, споживання палива та випаровування олії.

Зберігання:

  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.

Характеристики

  • Колір: Коричневий
  • Індекс в'язкості: 165
  • В'язкість при температурі 100°С: 11.9 ст
  • В'язкість при температурі 40°С: 70 сСт
  • Щільність при температурі 20°С: 0.848
  • В'язкість при температурі -30°С: 6500 сП
  • Лужне число T.B.N.: 6,6 мг КОН/г
  • Сульфатна зола: 0.8%
  • Цинк: 0,10%
  • Кальцій: 0,18%
  • Фосфор: 0.08%
67 006грн.
63 656грн.
Номер: XFV199L
 

Повністю синтетична олива 5W-30 для автомобілів групи VW/Audi з бензиновими та дизельними двигунами, розрахована на довгий термін служби. Низька в'язкість забезпечує швидкий струм масла під час запуску.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. VW 50400, VW 50700; ACEA C3

69 444грн.
65 972грн.
Номер: XFP5L
 

Повністю синтетичне масло 5W-30 з низьким рівнем сульфатної зольності та низьким вмістом фосфору та сірки для сучасних бензинових та дизельних двигунів з пристроями доочищення вихлопних газів, що потребують рівня ACEA C2.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2; PSA B71 2290

2 024грн.
1 923грн.
Номер: XFP1L
 

Повністю синтетичне масло 5W-30 з низьким рівнем сульфатної зольності та низьким вмістом фосфору та сірки для сучасних бензинових та дизельних двигунів з пристроями доочищення вихлопних газів, що потребують рівня ACEA C2.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2; PSA B71 2290

484грн.
460грн.
Номер: XFFP199L
 

Повністю синтетична олива 5W-30 підходить для автомобілів Ford з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі з Zetec та з випущеними до 2009 р. двигунами DuraTec та DuraTorq. Низька в'язкість забезпечує швидкий струм масла під час запуску.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. WSS-M2C913-D, WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A; ACEA A5/B5; API SL/CF

60 497грн.
57 472грн.
Номер: VTC5L
 

Повністю синтетична високоефективна олива 0W-30 для сучасних автомобілів Volvo з бензиновими та дизельними двигунами. Забезпечує високу паливну економічність на рівні масел класу ACEA A5/B5.
Уникайте контакту з моторним маслом. Після контакту з моторною олією ретельно промийте шкіру. Утилізуйте відпрацьовану олію у спеціально відведених місцях.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA A5/B5; API SL

Офіційне схвалення: Approved by Volvo under 95200377 standard

2 450грн.
2 328грн.
Номер: VTC1L
 

Повністю синтетична високоефективна олива 0W-30 для сучасних автомобілів Volvo з бензиновими та дизельними двигунами. Забезпечує високу паливну економічність на рівні масел класу ACEA A5/B5.
Уникайте контакту з моторним маслом. Після контакту з моторною олією ретельно промийте шкіру. Утилізуйте відпрацьовану олію у спеціально відведених місцях.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA A5/B5; API SL

Офіційне схвалення: Approved by Volvo under 95200377 standard

496грн.
471грн.
Номер: PRO60L
 

Повністю синтетична високоефективна олива 5W-30 із середнім рівнем сульфатної зольності, вмісту фосфору та сірки для сучасних автомобілів групи VW-Audi з бензиновими та дизельними двигунами, у тому числі зі збільшеним міжсервісним інтервалом.

Також захищає пристрої для додаткового очищення вихлопних газів. Не змішуйте цю олію з іншими типами олій. В іншому випадку тривалий термін служби та захист пристрою додаткового очищення вихлопних газів не може бути гарантовано.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. MB 229.51; BMW LL-04; PORSCHE C30; ACEA C3, API SN

Офіційне схвалення: Approved under VW standard 504 00 and VW standard 507 00

24 003грн.
22 803грн.
Номер: ECOVG1L
 

Повністю синтетичне моторне масло, яке більш ніж на 25% перевищує вимоги до паливної ефективності 5W-30 VW 504/507. Низький рівень вмісту сульфатної золи, фосфору та сірки дозволяє досягти кращого захисту каталітичного нейтралізатора.

Призначено для сучасних бензинових та дизельних двигунів автомобілів Volkswagen, у яких використовується малов'язка олія, що сприяє паливній економічністі.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. VW 50400, VW 50700; Porsche C30; ACEA C3

443грн.
421грн.
Номер: ECOT5L
 

Повністю синтетичне моторне масло з низьким рівнем в'язкості рекомендовано для деяких новітніх моделей з гібридним приводом, що підключається, і гібридним електроприводом.

Забезпечує чудову паливну економічність та довговічність двигуна. Розроблено спеціально для мінімізації передчасного займання суміші в циліндрах.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ILSAC GF-6B, API SP RC

2 168грн.
2 060грн.
Номер: ECOP5L
 

Повністю синтетична високоефективна олива, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами.

Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами. Підходить для певних моделей автомобілів Peugeot та Citroën, оснащених двигунами BlueHDi та PureTech.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. PSA B71 2312; ACEA C2.

2 416грн.
2 295грн.
Номер: ECOP1L
 

Повністю синтетична високоефективна олива, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами.

Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами. Підходить для певних моделей автомобілів Peugeot та Citroën, оснащених двигунами BlueHDi та PureTech.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. PSA B71 2312; ACEA C2.

514грн.
488грн.
Номер: ECOMB5L
 

Повністю синтетична високоефективна моторна олива 0W-40 для бензинових та дизельних двигунів, у тому числі багатоклапанних та з системою упорскування палива.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA A3/B4, API SN; Mercedes-Benz MB 226.5; Ford WSS-M2C937-A; Renault RN 0700/0710

Офіційне схвалення: Approved under VW standard 502 00 and VW standard 505 00

2 315грн.
2 199грн.
Номер: ECOFEP199L
 

Підходить також для сучасних моделей Land Rover та Jaguar.

Створено для підвищення паливної економічності.

Підходить для використання в бензинових та дизельних двигунах.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Ford WSS-M2C950-A; ACEA C2

Офіційне схвалення: Відображено Jaguar Land Rover, щоб задовольнити потреби STJLR.03.5007

84 799грн.
80 559грн.
Номер: XFC60L
 

Придатне для автомобілів, в яких передбачено використання повністю синтетичної моторної олії 5W-30 з середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки класу ACEA C2, C3 зі збільшеним міжсервісним інтервалом.

Експлуатаційна класифікація: Suitable for vehicles requiring 5W-30 mid SAPS fully synthetic ACEA C2, C3 Longlife engine oil.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2, C3; API SN/CF

18 447грн.
17 525грн.
Номер: XFC20L
 

Придатне для автомобілів, в яких передбачено використання повністю синтетичної моторної олії 5W-30 з середнім рівнем сульфатної зольності та середнім вмістом фосфору та сірки класу ACEA C2, C3 зі збільшеним міжсервісним інтервалом.

Експлуатаційна класифікація: Suitable for vehicles requiring 5W-30 mid SAPS fully synthetic ACEA C2, C3 Longlife engine oil.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2, C3; API SN/CF

6 364грн.
6 046грн.
Номер: RP141W51
 
Специфікації і допуски:
ACEA A1/B1
Porsche С20
VW, Audi, Seat, Skoda VW 508 00/509 00
Тип двигуна: дизельний турбований, бензиновий, бензиновий турбований, дизельний
532грн.
Номер: 0038861
 
Всесезонне дизельне повністю синтетичне моторне масло. Призначене для всіх типів дизельних, в тому числі турбованих, двигунів легкових автомобілів та мікроавтобусів. Допуски і специфікації: ACEA B4, API CF; VW 505.00/505.01; MB 229.31; Opel GM-LL-B-025;
12 218грн.
Номер: 0021013
 
Всесезонне універсальне повністю синтетичне моторне масло. Призначене для всіх типів бензинових та дизельних, в тому числі турбованих, двигунів легкових автомобілів та мікроавтобусів. Допуски і специфікації: ACEA A3/B4, С3; API SM/CF; VW 502.00/505.00, Opel GM-LL-A-025, MB 229.5, BMW LL-04, Ford WSS-M2C 917
958грн.
Номер: 0033837
 
Всесезонне універсальне повністю синтетичне моторне масло. Призначене для всіх типів бензинових та дизельних, в тому числі турбованих, двигунів легкових автомобілів та мікроавтобусів. Допуски і специфікації: ACEA A3/B4, С3; API SM/CF; VW 502.00/505.00 Opel GM-LL-A-025 MB 229.5 BMW LL-04 Ford WSS-M2C 917
38 746грн.
Номер: U E 4L 5W-50
 

EVO ULTIMATE Extreme 5W50 - Високостабільне масло, розроблене на основі поліальфаолефінів для універсального застосування в будь-яких типах бензинових і дизельних двигунів, в тому числі спортивних моделей автомобілів. Завдяки використанню при виробництві фірмової унікальної технології Iron Defence масло EVO Ultimate Extreme 5W-50 гарантує надійний захист деталей циліндропоршневої групи, газорозподільного механізму і інших вузлів від зносу і виникнення механічних пошкоджень навіть при тривалій роботі на максимальній потужності і при температурах до +340 градусів Цельсія. EVO Ultimate Extreme 5W-50 містить активні миючі та диспергуючі присадки, які видаляють небажані відкладення і нейтралізують їх негативний вплив на деталі. Відрізняється дуже високим індексом в'язкості і гарантує стабільну роботу двигуна і його безпроблемний запуск, в тому числі в холодну пору року.

Переваги:

  • Дуже добре підходить для форсованих двигунів, що працюють при екстремальних навантаженнях в автоспорті, важких міських і позашляхових умовах.
  • Стійко до випаровування і практично не витрачається на угар.
  • Забезпечує підвищення потужності і прийомистості двигуна.
  • Захищає вузли від зносу і стабільно працює в підшипнику ротора турбіни, в тому числі при високій частоті обертання.
  • Сприяє скороченню витрати палива.
  • Широкий вязкостний діапазон дозволяє використовувати масло цілий рік.

Допуски ОЕМ
MB 229.3
Porsche
VW 502.00
VW 505.00

991грн.
Номер: E7 20L 5W-40
 
Специфікації і допуски:
ACEA A3/B4
API SM, CF
BMW, Mini Longlife LL-98
Mercedes Benz, Chrysler, Dodge, Jeep МВ 229.3
VW, Audi, Seat, Skoda VW 505 00 , VW 502 00
Тип двигуна: Дизель, Бензин
4 443грн.