Моторне масло Motul Specific 2312 SAE 0W-30, 1л

Бренд: Motul
Артикул: 867511
650грн.
В наявності
$
Замовлення до 250 грн. відправляємо при 100% оплаті.

100% синтетична моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для дизелів “BlueHDi”, які оснащенні системами вибіркової нейтралізації відпрацьованих газів SCR Групи PSA (Peugeot i Citroën), які відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI, для яких регламентовано використання моторних олив схвалених згідно вимог специфікації PSA B71 2312. Використовується для більшості бензинових двигунів та дизелів, в тому числі, з оснащенням фільтрами твердих часток DPF. Перед використанням даної оливи перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски: ACEA C2; PSA B71 2312

У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях воно ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Масла компанії Motul відрізняються високою якістю. Цей бренд добре зарекомендував себе на ринку України.

Характеристики
  • Об’єм, л
    1
  • В'язкість масла
    0w-30
Переглянуті товари
Артикул: TL93909
 

Гідравлічні системи, що працюють у найскладніших експлуатаційних умовах: металорізальні верстати, формувальні машини для лиття під тиском (методом упорскування) або методом інжекційного пресування, пресувальне та інше промислове стаціонарне або мобільне обладнання. Багато інших додатків, де найважливішим показником є протизносні властивості мастильного матеріалу: низьконавантажені механізми, роликові підшипники та підшипники ковзання, повітряні компресори, серводвигуни та системи керування, обладнані фільтрами тонкого очищення.

Схвалення

  • AFNOR NF E 48-603 HM
  • ISO 6743/4 HM
  • DIN 51524 P2 HLP
  • VICKERS M-2950S, -I-286
  • CINCINNATI MILACRON P68, P69, P70
  • DENISON HF0, HF1, HF2 (T6H20C)
26 697грн.
Артикул: 8539
 

Малов'язка моторна олива на основі HC-синтетичної технології з фірмовим антифрикційним пакетом присадок Molygen, створеним за новітньою технологією Molecular Friction Control. Для найсучасніших автомобілів американського й азіатського ринку, зокрема Honda, Toyota, Ford, Chrysler. Заощаджує до 7% палива та істотно продовжує ресурс двигуна. Моторна олива задовольняє найсучаснішим специфікаціям API SP і ILSAC GF-6A і має енергозберігаючий клас в'язкості 5W-20.

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A

Допуски/Рекомендації: Chrysler MS-6395; Ford WSS-M2C 930-A; FORD WSS-M2C-945-A; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Toyota; GM dexos1 Gen2; GM 6094M; Ford WSS-M2C 945-B1; Ford WSS-M2C 960-A1; Daihatsu

Комбінація найсучасніших базових олив і новітнього унікального пакета присадок Molygen, створеного на основі гібридної технології MFC, забезпечує моторній оливі неперевершені захисні властивості. Технологія MFC (Molecular Friction Control) працює за допомогою легування поверхневого шару деталей двигуна іонами молібдену та вольфраму. У результаті леговані поверхні мають дуже високий запас міцності, який зберігається на довгий термін.

  • Найкращий захист від зносу
  • Високі показники паливної економії
  • Швидке надходження оливи до всіх деталей двигуна при низьких температурах
  • Скорочує емісію вихлопних газів
  • Відмінна чистота двигуна
  • Сумісна з сучасними системами нейтралізації відпрацьованих газів бензинових двигунів
  • Дуже низька витрата оливи
  • Кольоровий індикатор витоків, видимий в УФ-променях

Моторна олива Molygen NG 5W-20 завдяки новітній формулі MFC дозволяє істотно збільшити ресурс двигуна та заощадити за рахунок зниження витрати палива. Допомагає локалізувати витік.

744грн.
Артикул: 8323591
 

Цей повністю синтетичний мастильний матеріал, створений на основі ретельно відібраних високоякісних базових олив, спеціально розроблений для двигунів PSA EURO VI Blue HDi DW10F із системою додаткового очищення вихлопних газів та турбокомпресором. Для їхніх технічних характеристик потрібна олива високої стійкості, що забезпечить тривалі інтервали заміни. Це також стосується застосування біопалива.

Економія палива становить 4,2%, порівнюючи з еталонною оливою 5W40. Цей продукт був спочатку розроблений для обов'язкового використання у двигунах PSA EURO VI Blue HDi DW10F, зокрема у двигунах, обладнаних e-HDI із застосуванням технології "Stop&Start". Цей продукт також підходить для інших пасажирських автомобілів від OEM-виробників, для яких потрібна ця ступінь в'язкості та показники ACEA C2, завдяки чому гарантується придатність цієї оливи для великої кількості різних автомобілів. Оптимальний склад для сучасних автомобілів зі збільшеним інтервалом заміни оливи.

Комплексний захист двигуна: ефективне підтримання чистоти двигуна. Економія пального: чудова економія палива та зниження викидів CO2. Холодний запуск: чудова текучість за низьких температур.

Завдяки низькій в'язкості та чудовій течкості ця олива неабияк підвищує паливну економію, знижує зношування й викиди CO2. Оптимізований набір присадок запобігає утворенню сажі та відкладень, підтримує чистоту двигуна.

Допуски ОЕМ:

Fiat 9.55535 - DS1
Fiat 9.55535 - GS1
Iveco 18-1811 classe S1
PSA B71 2312

Специфікації ACEA:

C2
2 666грн.
Артикул: CENTRAL GREASE 18KG
 

Оригінальне літієве мастило EVO Central Lubrication Grease спеціально розроблене для централізованого змащення рухомих механізмів, коли потрібна прокачування при низьких температурах навколишнього повітря.

Рекомендований діапазон робочих температур – від -35°C до +100°C. Зверніть увагу, що для деяких систем централізованого мастила необхідно використовувати мастило з консистенцією NLGI 1 або 2.

Перевірки та схвалення: Класифіковано як L-XCBIB00 за ISO 6743/9.
Класифіковано як KP00G-35 DIN 51502.
Перевірено та схвалено у SKF Emcor згідно DIN 51802 та SKF Salt Water Emcor Test.

5 401грн.