Синтетичні автомобільні масла

Знайдено: 672 - 719 серед 771 товар
Артикул: 157E4F
 
Castrol EDGE Turbo Diesel 0W-30 - повністю синтетичне моторне масло для дизельних двигунів з турбонаддувом і без нього. Забезпечує чистоту в системі випуску відпрацьованих газів і зменшення викиду шкідливих речовин. Відповідає новітнім вимогам до змащувальних матеріалів бензинових і дизельних двигунів BMW. Схвалений по останній специфікації BMW LL04. Castrol EDGE Turbo Diesel 0W-30 використовується в двигунах автомобілів з фільтром часток саж. Розроблений за технологією "low SAPS" (понижений вміст сульфатної золи, фосфору і сірки). Допуски і специфікації: API SM/CF; ACEA A3/B3, A3/B4, C2, C3; BMW Longlife-04 MB 229.31/229.51 VW 505 00/ VW 502 00
743грн.
Артикул: XFZ5L
 

Допуски виробників: MB 229.31, MB 229.51; BMW LL-04; dexos 2; VW 50200; VW 505 00
Сервісна класифікація: ACEA C3; API SL CF

Застосування:
  • Повністю синтетичне моторне масло найвищої якості для використання у високофорсованих бензинових та дизельних двигунах.
  • Підходить для автомобілів, оснащених двигунами із системами постобробки вихлопних газів.

Властивості:

  • Має низький рівень фосфатної золи, фосфору та сірки, відповідає вимогам специфікацій ACEA С3. Підходить для деяких моделей BMW, Mercedes-Benz, Honda, Hyundai, Kia та Nissan.
  • Забезпечує швидкий пуск двигуна за низьких температур, зберігаючи його від швидкого зносу.
  • Повністю синтетична формула дозволяє при високих температурах зменшити окислення, що продовжує термін служби олії.
  • Низька в'язкість знижує емісію, споживання палива та випаровування олії.

Зберігання:

  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.

Характеристики

  • Колір: Коричневий
  • Індекс в'язкості: 165
  • В'язкість при температурі 100°С: 11.9 ст
  • В'язкість при температурі 40°С: 70 сСт
  • Щільність при температурі 20°С: 0.848
  • В'язкість при температурі -30°С: 6500 сП
  • Лужне число T.B.N.: 6,6 мг КОН/г
  • Сульфатна зола: 0.8%
  • Цинк: 0,10%
  • Кальцій: 0,18%
  • Фосфор: 0.08%
1 793грн.
1 703грн.
Артикул: XFZ1L
 

Допуски виробників: MB 229.31, MB 229.51; BMW LL-04; dexos 2; VW 50200; VW 505 00
Сервісна класифікація: ACEA C3; API SL CF

Застосування:
  • Повністю синтетичне моторне масло найвищої якості для використання у високофорсованих бензинових та дизельних двигунах.
  • Підходить для автомобілів, оснащених двигунами із системами постобробки вихлопних газів.

Властивості:

  • Має низький рівень фосфатної золи, фосфору та сірки, відповідає вимогам специфікацій ACEA С3. Підходить для деяких моделей BMW, Mercedes-Benz, Honda, Hyundai, Kia та Nissan.
  • Забезпечує швидкий пуск двигуна за низьких температур, зберігаючи його від швидкого зносу.
  • Повністю синтетична формула дозволяє при високих температурах зменшити окислення, що продовжує термін служби олії.
  • Низька в'язкість знижує емісію, споживання палива та випаровування олії.

Зберігання:

  • Уникати екстремальних температур.
  • Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні.
  • Бочки бажано зберігати у приміщенні.
  • Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.

Характеристики

  • Колір: Коричневий
  • Індекс в'язкості: 165
  • В'язкість при температурі 100°С: 11.9 ст
  • В'язкість при температурі 40°С: 70 сСт
  • Щільність при температурі 20°С: 0.848
  • В'язкість при температурі -30°С: 6500 сП
  • Лужне число T.B.N.: 6,6 мг КОН/г
  • Сульфатна зола: 0.8%
  • Цинк: 0,10%
  • Кальцій: 0,18%
  • Фосфор: 0.08%
405грн.
385грн.
Артикул: NRG5L
 

Повністю синтетична високоефективна олія 0W-20 для сучасних автомобілів з бензиновими двигунами, а також для більшості автомобілів з гібридними бензиново-електричними двигунами.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. API SN; ILSAC GF-5; dexos 1:2015; Chrysler MS 6395; GM6094M & GM4718M

2 185грн.
2 076грн.
Артикул: 211060
 
Моторне масло Ultra Hightec для сучасних бензинових та дизельних двигунів. Eurolub WIV ECO 5W-30 зменшує парникові викиди від пального завдяки зменшенню емісії та дбайливому ставленню до навколишнього середовища. WIV ECO розроблений спеціально для двигунів з подовженим інтервалом пробігу (WIV) або 2 роки пробігу або до 50 000 км. (за розпорядженням заводу автовиробника). WIVECO 5W-30 можна використовувати також в інших видах двигунів. Необхідно дивитися відповідність та розпорядження заводу виробника. Завдяки спеціальному пакету присадок сприяє очищенню вихлопних газів дизельних двигунів.
Специфікації: ACEAA3/B4; C3 Відповідає: MB 229.51; BMW longlife -04; Porche C30; VW 504.00/VW 507.00
17 234грн.
Артикул: 211005
 
Моторне масло Ultra Hightec для сучасних бензинових та дизельних двигунів. Eurolub WIV ECO 5W-30 зменшує парникові викиди від пального завдяки зменшенню емісії та дбайливому ставленню до навколишнього середовища. WIV ECO розроблений спеціально для двигунів з подовженим інтервалом пробігу (WIV) або 2 роки пробігу або до 50 000 км. (за розпорядженням заводу автовиробника). WIVECO 5W-30 можна використовувати також в інших видах двигунів. Необхідно дивитися відповідність та розпорядження заводу виробника. Завдяки спеціальному пакету присадок сприяє очищенню вихлопних газів дизельних двигунів.
Специфікації: ACEAA3/B4; C3 Відповідає: MB 229.51; BMW longlife -04; Porche C30; VW 504.00/VW 507.00
1 284грн.
Артикул: 211208
 
Моторне масло Ultra Hightec для сучасних бензинових та дизельних двигунів. Eurolub WIV ECO 5W-30 зменшує парникові викиди від пального завдяки зменшенню емісії та дбайливому ставленню до навколишнього середовища. WIV ECO розроблений спеціально для двигунів з подовженим інтервалом пробігу (WIV) або 2 роки пробігу або до 50 000 км. (за розпорядженням заводу автовиробника). WIVECO 5W-30 можна використовувати також в інших видах двигунів. Необхідно дивитися відповідність та розпорядження заводу виробника. Завдяки спеціальному пакету присадок сприяє очищенню вихлопних газів дизельних двигунів.
Специфікації: ACEAA3/B4; C3 Відповідає: MB 229.51; BMW longlife -04; Porche C30; VW 504.00/VW 507.00
48 473грн.
Артикул: 211001
 
Моторне масло Ultra Hightec для сучасних бензинових та дизельних двигунів. Eurolub WIV ECO 5W-30 зменшує парникові викиди від пального завдяки зменшенню емісії та дбайливому ставленню до навколишнього середовища. WIV ECO розроблений спеціально для двигунів з подовженим інтервалом пробігу (WIV) або 2 роки пробігу або до 50 000 км. (за розпорядженням заводу автовиробника). WIVECO 5W-30 можна використовувати також в інших видах двигунів. Необхідно дивитися відповідність та розпорядження заводу виробника. Завдяки спеціальному пакету присадок сприяє очищенню вихлопних газів дизельних двигунів.
Специфікації: ACEAA3/B4; C3 Відповідає: MB 229.51; BMW longlife -04; Porche C30; VW 504.00/VW 507.00
288грн.
Артикул: 316060
 
Високопродуктивне синтетичне моторне масло, виготовлене за інноваційною технологією з найновішим пакетом присадок. Відповідає найвищим вимогам автовиробників. Поліпшені характеристики даного масла забезпечують чудовий захист від зносу та забезпечують покращену чистоту двигуна. Можливе використання при подовжених інтервалах заміни масла за розпорядженням авто виробників. Застосовується як високопродуктивне моторне масло для бензинових і дизельних двигунів, включаючи турбо версії та двигуни з безпосереднім упорскуванням. Відповідає всім вимогам провідних авто виробників (не може застосовуватися за наявності систем PD, WIV, DPF).
Специфікації: ACEA A 3/B 4; API SM/CF.
Відповідає: BMW LONGLIFE 98; GM-LL-B-025; MB229.3; Porsche; VW502.00/505.00; RENAULT RN 0700, RENAULT 0710.
11 045грн.
Артикул: 316005
 
Високопродуктивне синтетичне моторне масло, виготовлене за інноваційною технологією з найновішим пакетом присадок. Відповідає найвищим вимогам автовиробників. Поліпшені характеристики даного масла забезпечують чудовий захист від зносу та забезпечують покращену чистоту двигуна. Можливе використання при подовжених інтервалах заміни масла за розпорядженням авто виробників. Застосовується як високопродуктивне моторне масло для бензинових і дизельних двигунів, включаючи турбо версії та двигуни з безпосереднім упорскуванням. Відповідає всім вимогам провідних авто виробників (не може застосовуватися за наявності систем PD, WIV, DPF).
Специфікації: ACEA A 3/B 4; API SM/CF.
Відповідає: BMW LONGLIFE 98; GM-LL-B-025; MB229.3; Porsche; VW502.00/505.00; RENAULT RN 0700, RENAULT 0710.
1 126грн.
Артикул: 316208
 
Високопродуктивне синтетичне моторне масло, виготовлене за інноваційною технологією з найновішим пакетом присадок. Відповідає найвищим вимогам автовиробників. Поліпшені характеристики даного масла забезпечують чудовий захист від зносу та забезпечують покращену чистоту двигуна. Можливе використання при подовжених інтервалах заміни масла за розпорядженням авто виробників. Застосовується як високопродуктивне моторне масло для бензинових і дизельних двигунів, включаючи турбо версії та двигуни з безпосереднім упорскуванням. Відповідає всім вимогам провідних авто виробників (не може застосовуватися за наявності систем PD, WIV, DPF).
Специфікації: ACEA A 3/B 4; API SM/CF.
Відповідає: BMW LONGLIFE 98; GM-LL-B-025; MB229.3; Porsche; VW502.00/505.00; RENAULT RN 0700, RENAULT 0710.
36 977грн.
Артикул: 316001
 
Високопродуктивне синтетичне моторне масло, виготовлене за інноваційною технологією з найновішим пакетом присадок. Відповідає найвищим вимогам автовиробників. Поліпшені характеристики даного масла забезпечують чудовий захист від зносу та забезпечують покращену чистоту двигуна. Можливе використання при подовжених інтервалах заміни масла за розпорядженням авто виробників. Застосовується як високопродуктивне моторне масло для бензинових і дизельних двигунів, включаючи турбо версії та двигуни з безпосереднім упорскуванням. Відповідає всім вимогам провідних авто виробників (не може застосовуватися за наявності систем PD, WIV, DPF).
Специфікації: ACEA A 3/B 4; API SM/CF.
Відповідає: BMW LONGLIFE 98; GM-LL-B-025; MB229.3; Porsche; VW502.00/505.00; RENAULT RN 0700, RENAULT 0710.
233грн.
Артикул: 308001
 
Специфікації:
ACEA C3, API SN/CF,:
VW 502.00/ 505.00/ 505.01,:
MB 229.51, MB 229.31, MB 226.5,:
BMW Longlife-04,Ford WSSM2C917A,:
Renault RN0700/RN0710,:
GM dexos2™, Fiat 9.55535-S2”
295грн.
Артикул: 314005
 
Високоякісне та високоефективне синтетичне масло LOW SAPS (зі зниженим вмістом сульфатної зольності, фосфору та сірки), призначена для бензинових та дизельних двигунів, а також для дизельних двигунів з безпосереднім упорскуванням. Це масло була розроблена спеціально для двигунів Ford EcoBoost.
API SN, ACEA A1/B1 Ford WSS-M2C-948-B
1 615грн.
Артикул: 314001
 
Високоякісне та високоефективне синтетичне масло LOW SAPS (зі зниженим вмістом сульфатної зольності, фосфору та сірки), призначена для бензинових та дизельних двигунів, а також для дизельних двигунів з безпосереднім упорскуванням. Це масло була розроблена спеціально для двигунів Ford EcoBoost.
API SN, ACEA A1/B1 Ford WSS-M2C-948-B
370грн.
Артикул: 214005
 
Синтетична високоефективна легкотекуча моторне масло для бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів (крім насоса-форсунки). Гарантує надзвичайно економну витрату палива. Відмінні характеристики холодного пуску двигуна гарантують оптимальне змащування у холодній фазі та високу економію палива. Масло гарантує стабільну роботу двигуна при великих навантаженнях та екстремальних температурах. Eurolub Multitec 5W-30 гарантує високий захист від зношування та значно зменшує тертя (HTHS< 3,5 mPa/s). Multitec 5W-30 зменшує емісію та дбайливо піклується про навколишнє середовище. Eurolub Multitec 5W-30 продукт найвищої якості для бензинових та дизельних моторів новітнього покоління та інших транспортних засобів згідно специфікації.
Специфікації: ACEAA1/B1, A5/B5; APISL/CF; FordWSS-M2C-913-C
1 114грн.
Артикул: 214001
 
Синтетична високоефективна легкотекуча моторне масло для бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів (крім насоса-форсунки). Гарантує надзвичайно економну витрату палива. Відмінні характеристики холодного пуску двигуна гарантують оптимальне змащування у холодній фазі та високу економію палива. Масло гарантує стабільну роботу двигуна при великих навантаженнях та екстремальних температурах. Eurolub Multitec 5W-30 гарантує високий захист від зношування та значно зменшує тертя (HTHS< 3,5 mPa/s). Multitec 5W-30 зменшує емісію та дбайливо піклується про навколишнє середовище. Eurolub Multitec 5W-30 продукт найвищої якості для бензинових та дизельних моторів новітнього покоління та інших транспортних засобів згідно специфікації.
Специфікації: ACEAA1/B1, A5/B5; APISL/CF; FordWSS-M2C-913-C
238грн.
Артикул: 220005
 
Масло розроблене для Renault з нейтралізацією вихлопних газів та автомобілів з відповідним розпорядженням. Відмінні характеристики холодного пуску двигуна гарантують оптимальне змащування у холодній фазі та високу економію палива. Eurolub Cleantop C4 5W-30 особливо рекомендований для дизельних моторів із системою класифікації вихлопу газів Євро 4. Масло ефективно очищає систему вихлопу газів також при подовженому пробігу. Масло гарантує стабільну роботу двигуна при великих навантаженнях та екстремальних температурах. Eurolub Cleantop C4 5W-30 може використовуватися як у бензинових, так і в дизельних двигунах.
Специфікації: ACEA C4; Renault RN 072
1 379грн.
Артикул: 220001
 
Масло розроблене для Renault з нейтралізацією вихлопних газів та автомобілів з відповідним розпорядженням. Відмінні характеристики холодного пуску двигуна гарантують оптимальне змащування у холодній фазі та високу економію палива. Eurolub Cleantop C4 5W-30 особливо рекомендований для дизельних моторів із системою класифікації вихлопу газів Євро 4. Масло ефективно очищає систему вихлопу газів також при подовженому пробігу. Масло гарантує стабільну роботу двигуна при великих навантаженнях та екстремальних температурах. Eurolub Cleantop C4 5W-30 може використовуватися як у бензинових, так і в дизельних двигунах.
Специфікації: ACEA C4; Renault RN 072
292грн.
Артикул: 349005
 
Синтетичне високопродуктивне легкоходове моторне масло вищого класу. Високоякісне базове масло та підібраний інноваційним шляхом пакет присадок зі зниженою сульфатацією гарантує стабільність актуальних вимог. Чудові властивості у холодному стані забезпечують оптимальне змащування у холодній фазі роботи двигуна та сприяють високій економії палива. Сleantec 5W-30 - сприяє зменшенню емісії та захисту навколишнього середовища. Cleantec 5W-30 зберігає стабільні властивості при екстремальних навантаженнях.
Специфікації: ACEA A3/B4/C3; API SM/CF.
Відповідає: Opel GM-LL-A025, Opel GM-LL-B-025, MB 229.31; BMW longlife -04, MB - 229.51, VW 502.00, VW505.00, VW505.01, Opel GM dexos2, Ford WSS-M2C-917-A.
1 165грн.
Артикул: 349001
 
Синтетичне високопродуктивне легкоходове моторне масло вищого класу. Високоякісне базове масло та підібраний інноваційним шляхом пакет присадок зі зниженою сульфатацією гарантує стабільність актуальних вимог. Чудові властивості у холодному стані забезпечують оптимальне змащування у холодній фазі роботи двигуна та сприяють високій економії палива. Сleantec 5W-30 - сприяє зменшенню емісії та захисту навколишнього середовища. Cleantec 5W-30 зберігає стабільні властивості при екстремальних навантаженнях.
Специфікації: ACEA A3/B4/C3; API SM/CF.
Відповідає: Opel GM-LL-A025, Opel GM-LL-B-025, MB 229.31; BMW longlife -04, MB - 229.51, VW 502.00, VW505.00, VW505.01, Opel GM dexos2, Ford WSS-M2C-917-A.
246грн.
Артикул: ECR5L
 

Специфікації: MB 226.51; ACEA C4

Офіційно одобрено: Перевірено для Renault відповідно до RN0720

2 002грн.
1 902грн.
Артикул: PRO5L
 

Специфікації: MB 229.51; BMW LL-04; PORSCHE C30; ACEA C3, API SN.

Офіційно одобрено: Перевірено для VW стандард 504 00 та VW стандард 507 00

1 927грн.
1 831грн.
Артикул: PRO1L
 

Специфікації: MB 229.51; BMW LL-04; PORSCHE C30; ACEA C3, API SN.

Офіційно одобрено: Перевірено для VW стандард 504 00 та VW стандард 507 00

405грн.
385грн.
Артикул: 839578
 

100% синтетична моторна олива з енергозберігаючими властивостями. Спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів легкових автомобілів в т.ч. з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням, де передбачається використання олив зі зниженим тертям і дуже низькою (≥ 2.9 mPa.s) HTHS в'язкістю (в'язкість при високій температурі і високій швидкості зрушення).

Призначено для сучасних двигунів, що вимагають олив з класом в'язкості 30 і енергозберігаючими властивостями (відповідність класу API SP-RC)

Застосовується в автомобілях, оснащених системами нейтралізації відпрацьованих газів.
Деякі двигуни не призначені для використання в них даного типу олив, тому перед використанням цього продукту необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля.
У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.

За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.

Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Класифікація API: SP RC
Класифікація ILSAC: GF-6A
Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-6395
Допуск Fiat: 9.55535 CR1
Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 929A, WSS M2C 946A, WSS M2C 946B1, WSS-M2C 961-A1
Допуск General Motors, Opel: GM 4718 M, GM 6094 M, GM dexos 1 gen2, GM dexos 1 gen3

66 785грн.
Артикул: 824201
 

Енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для бензинових двигунів і дизелів Групи VAG (VW, AUDI, SEAT і Skoda) з 2003 року виробництва, розрахована на подовжені міжзмінні інтервали оливи. Для двигунів VW, AUDI, SEAT і SKODA, які обладнанні насос-форсункою та із фіксованим інтервалом заміни оливи (15 000 км) регламентована специфікація VW 505 01, тому доцільніше використовувати моторну оливу Motul Specific 505 01 502 00 505 00 5W-40. Для Audi 210 і 225 к.с. з бензиновими двигунами (S3 і TT) і W-подібних двигунів рекомендується Motul Specific 504 00 507 00 5W-30 чи MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30.

Специфікації та допуски:
VW 503 00/506 00/506 01

Синтетична складноефірна (естерова) основа в поєднанні з антифрикціним комплексом додатків забезпечують стабільну оливну плівку, зменшують коефіцієнт тертя в двигуні та знижують робочі температури двигуна, завдяки прискореній циркуляції оливи по системі мащення. Дана 100% синтетична моторна олива була розроблена, виготовлена і випробувана відповідно до останніх технічних вимог VOLKSWAGEN. Motul Specific 506 01 506 00 503 00 0W-30 володіє високою змащувальною здатністю, що значно сповільнює зношування, високотемпературною стабільністю, що знижує витратами оливи. Виняткові антиокисні, протизношувальні, антикорозійні та протипінні властивості.

Інтервал заміни оливи обирається згідно рекомендацій виробника і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації автомобіля. Не змішувати з оливами, які не відповідають специфікаціям VW 506 01, 506 00 і 503 00. Перед використанням обов’язково перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

2 400грн.
Артикул: 832701
 

Спеціально розроблена для автомобілів BMW і MINI, двигуни яких відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V та EURO VІ (M43CNG, M47/TU2, M57TU, M57TOP, M57TU2, M67TU), які вимагають знижений вміст сульфатної золи (<0.8%), сульфуру (<0,3%) та фосфору (<0,08%) в моторній оливі - рівень «Mid SAPS».

  • В дизелях із оснащенням фільтром твердих частинок (DPF), Motul Specific LL-04 5W-40 може використовуватися незалежно від країни. Моторна олива Motul Specific LL-04 5W-40 повністю сумісна із фільтрами твердих часток дизелів.
  • В бензинових двигунах, Motul Specific LL-04 5W-40 рекомендується до використання лише в країнах Європейського союзу, Швеції, Норвегії і Ліхтенштейну. За межами даних країн, рекомендується використовувати моторну оливу Motul 8100 X-cess 5W-40, згідно з регламентом специфікації LL-01 від BMW.

Специфікації та допуски:
ACEA C3
API SN
BMW Long Life-04

Двигуни, які відповідають стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV і EURO V і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. Стандарт BMW Long Life-04 встановлює високі вимоги до мастильних матеріалів в зв’язку із застосуванням в автомобілях BMW систем Valvetronic і доочищення відпрацьованих газів. Дотримання даної специфікації вимагають усі двигуни BMW з 2004 року виробництва. Стандарт BMW Long Life-04 повністю сумісний з попередніми стандартами, такими як BMW LL-98 і BMW LL-01. УВАГА: продукти, які відповідають стандарту BMW LL-04 в бензинових двигунах можуть використовуватися лише в країнах Європейського Союзу, Швеції, Норвегії і Ліхтенштейну. За межами даних країн, рекомендується використовувати моторну оливу Motul 8100 X-cess 5W40, яка має схвалення LL-01 від BMW.

605грн.
Артикул: 832606
 

Високотехнологічна, 100% синтетична, енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для бензинових і дизельних двигунів останнього покоління BMW і MINI, що вимагають оливу з схваленням BMW Long Life -12 FE. Застосовується також для бензинових і дизельних двигунів, що вимагають енергоощадження оливи з класом в'язкості 0W30, що відповідає стандарту ACEA C2. Сумісний із каталітичними нейтралізаторами та сажовими фільтрами (DPF). Сумісний з усіма типами палива: бензин, дизельне паливо та біопаливо. Перед застосуванням ознайомтеся з посібником з експлуатації автомобіля.

Стандарти: ACEA C2
Схвалення: BMW LL-12 FE

100% синтетична моторна олива, спеціально розроблена для бездоганного змащування бензинових і дизельних двигунів автомобілів BMW і MINI, які потребують оливу з схваленням BMW LL-12 FE. Стандарт BMW Longlife-12 FE потрібний для бензинових і дизельних двигунів, що виробляються в період із травня 2012 по траві 2013, особливо для двигунів Nx7K1, Nx7U1 і Nx701, використовуваних у країнах Європейського співдружства, Норвегії, Швейцарії та княжі Ліхтенштейн. Стандарт BMW Longlife-12 FE сумісний тільки з дизельними двигунами BMW, що мають приписи щодо використання цього стандарту, обладнаними максимум одним турбокомпресором і виробленими з 2014 модельного року (все 3-циліндрові двигуни B37, 4-циліндрові двигуни вироблені з 2014 модельного року та 6-циліндрові двигуни вироблені з 2013 модельного року) і з усіма бензиновими двигунами BMW виробленими з 2002 модельного року та експлуатованими в країнах Європейського співдружності, Норвегії, Швейцарії та князівства Ліхтенштейн.

Специфікація BMW Longlife-12 FE неможлива до використання у двигунах, обладнаних двома або трьома турбокомпресорами. У разі сумнівів зверніться до інструкції з експлуатації автомобіля. Засновані на вимогах верстата ACEA С2, MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує чималу економію палива (до 1,5%, порівнюючи з оливами стандарту BMW LL-01), водночас перевищуючи вимоги щодо надійності специфікації BMW LL-04. Ці характеристики, що перевищують вимоги щодо паливної економності та зниження викидів, задовольняють потреби автовиробників у скороченні викидів CO2. MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує чудову стійкість оливної плівки, водночас полегшує запуск холодного двигуна та зменшує в ньому тертя, підтримує тиск оливи та знижує робочу температуру двигуна. Завдяки своїм винятковим мастильним властивостям, MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 забезпечує високий рівень зносостійкості, опору впливу високої температури та окисненню. Внаслідок цього зменшується утворення відкладень, зменшується знос і витрата оливи. Має антиокислювальні, антикорозійні й антипінні властивості.

Заміна оливи проводиться відповідно до рекомендацій виробників двигунів і може коригуватися залежно від умов експлуатації. MOTUL SPECIFIC LL-12 FE 0W30 може змішуватися із синтетичними або мінеральними оливами. Перед застосуванням ознайомтеся з посібником з експлуатації автомобіля.

2 526грн.
Артикул: 838651
 

100% синтетична енергоощадна олива з високими експлуатаційними характеристиками спеціально розроблена для автомобілів VAG Group останнього покоління (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA, і SEAT), двигуни яких відповідають екологічним нормам Euro 4, Euro 5 і Euro 6, і вимагають застосування олив із мінімальним вмістом сульфатної золи, сульфуру і фосфору (Low SAPS). MOTUL SPECIFIC 504 00 507 00 0W-30 повністю покриває вимоги наступних специфікацій VW: VW 501 01, 502 00, 503 00 і 503 01 для бензинових двигунів, і VW 505 00, 505 01, 506 00 і 506 01 для дизелів. Автомобілі VOLKSWAGEN, які оснащенні двигунами R5 і V10 TDI від MY2003 до MY2007 вимагають використовувати оливи тільки схвалених згідно специфікації VW 506 01 в класі в’язкості SAE 0W-30 (MOTUL SPECIFIC 506 01 506 00 503 00 0W-30). Інтервал заміни оливи зафіксований на позначці 15,000 км в Європі для усіх автомобілів, які вимагають застосування олив із специфікацією VW 501 01, 502 00, 505 00 чи 505 01 навіть якщо використовується MOTUL SPECIFIC 504 00 507 00 0W-30 чи MOTUL SPECIFIC 504 00 507 00 5W30. У разі виникненні сумнівів, перевірити керівництво з експлуатації автомобілів.

Специфікації і допуски:

  • ACEA C3
  • PORSCHE C30
  • VW 504 00/507 00

Двигуни, які відповідають екологічним нормам Euro 4, Euro 5 і Euro 6 оснащенні дуже чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор знижують каталітичну дію нейтралізаторів, що призводить до зниження ефективності нейтралізації відпрацьованих газів; сульфатна зола забиває фільтри твердих часток (DPF), що призводить до скорочення циклу регенерації фільтру, швидкому старінню оливи, підвищеної витрати палива і втрати потужності двигуна.

VOLKSWAGEN розробив специфікації VW 504 00 і 507 00 для олив із мінімальним вмістом сульфатної золи, сульфуру і фосфору, задля забезпечення сумісності з три-компонентними каталітичними нейтралізаторами, SCR (системами вибіркової каталітичної нейтралізації) і фільтрами твердих часток DPF, для того щоб гарантувати надійну роботу двигунів Групи VAG (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA, SEAT). Дані оливи дозволяють гнучко подовжувати міжзмінні інтервали заміни оливи, які визначаються бортовим комп’ютером автомобіля.

Клас в’язкості SAE 0W-30 мінімізує внутрішнє гідродинамічне тертя, що дозволяє оптимізувати витрати палива, при непрогрітому двигуні. Покращена нагнітання оливи по системі мащення при запуску двигуна, швидке наростання тиску оливи, швидке наростання обертів двигуна і пришвидшений вихід на робочі температури. Покращує еластичність роботи двигуна і забезпечує комфорт при кермуванні. Дана олива дозволяє знизити витрату оливи, а отже знизити рівень викидів CO2 в атмосферу з відпрацьованими газами.

Специфікації VW 504 00 VW 507 00 вимагають підвищеної чистоти двигуна, оскільки міжзмінні інтервали коливаються від 30 000 до 50 000 км. Відкладення та інші продукти неповного згорання палива на поршнях та в їх канавках можуть нанести непоправної шкоди двигуну, а саме зношування поршнів, полірування стінки циліндрів і призвести до підвищеної витрати оливи.

2 815грн.
Артикул: 102301
 

Спеціально розроблена для певного ряду сучасних автомобілів RENAULT (Renault, Dacia, Samsung), з 2018 року виробництва, які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями, для яких регламентуються моторні оливи схвалені згідно вимог специфікації Renault RN17. Оскільки специфікація RN17 має повну зворотну сумісність, отже MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 також відповідає усім вимогам специфікацій RN0710 та RN0700 і може використовуватись в двигунах попередніх поколінь, для яких регламентуються вище вказані специфікації. В дизелях, для яких не регламентується специфікація Renault RN17, а саме, дизелі, які випускались до вересня 2018 року (стандарт Euro 6d-Temp), використовуйте виключно оливу, схвалену згідно вимог специфікації RN0720 - MOTUL SPECIFIC 0720 5W-30. Сумісна з фільтрами твердих часток дизелів (DPF), системами вибіркової каталітичної нейтралізації (SCR), каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток бензинових двигунів (GPF). Може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково ознайомтесь з керівництвом по експлуатації транспортного засобу.

Специфікації та допуски:
ACEA C3
Renault RN17 (превышает требования RN0710 и RN0700)

RENAULT розробили специфікацію RN17 для моторних олив, задля забезпечення стійкості оливи до самих високих температурних режимів, а також повної сумісності з сучасними системами доочищення відпрацьованих газів.

Технологія виробництва MOTUL SPECIFIC 17 5W-30 зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру – Mid SAPS – дозволяє ефективно захищати та подовжувати термін безвідмовної роботи сучасних систем доочищення відпрацьованих газів, таких як DPF (фільтр твердих часток дизеля), SCR (система вибіркової каталітичної нейтралізації), яка дозволяє нейтралізувати NOx (оксиди азоту) завдяки використання додатку AdBlue® чи, так званої, «Diesel Exhaust Fluid», а також сумісна з фільтрами GPF (фільтр твердих часток бензинових двигунів), якими оснащуються бензинові двигуни.

100% синтетичні базові компоненти забезпечують високу термічну стабільність оливи та виняткову стійкість за високих температур. Запобігає утворенню лаків та нагарів, забезпечуючи чистоту металевих поверхонь двигуна. Зменшено ризик залягання поршневих кілець. Максимальний захист двигуна і змащувальна здатність зберігаються навіть за самих важких умов експлуатації. Низька леткість базових компонентів зменшує витрати оливи, а також забезпечено виняткову стійкість оливи до окислення, що гарантує подовженні інтервали заміни оливи, які встановленні автовиробником. 

Виконання вимог щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації оливи, контролюється за допомогою сучасного і більш вимогливішого тесту Long Life Renault (LLR). Специфікація RN17 розповсюджується на усі двигуни Renault: бензинові (окрім RS та Alpine), сучасні дизелі (Euro 6 з середини 2018 року), а також на усі дизелі, які не оснащуються фільтрами твердих часток DPF. Специфікація RN17 не розповсюджується на дизелі, для яких регламентована специфікація RN0720. У разі виникнення сумнівів щодо доцільності використання даної оливи, завжди звіряйтесь з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Інтервал заміни моторної оливи обирається у відповідності до рекомендацій виробника техніки і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації транспортного засобу. Не змішувати з оливами, які не схвалені згідно вимог специфікації RN17.

498грн.
Артикул: 368204
 

Моторне масло з високими експлуатаційними властивостями Technosynthese. Спеціально розроблено для легких комерційних автомобілів (LCV) останнього покоління, оснащених потужними дизельними двигунами з великою літровою потужністю, турбо-дизельними двигунами з безпосереднім упорскуванням, бензиновими двигунами з інжектором та каталітичним конвертором. Сумісно з усіма типами палива: бензин (етильований/неетильований), дизельне паливо, газ.

Класифікації: ACEA A3/B4; API SN, CF
Допуск: VW 502.00, 505.00, MB 229.5, BMW LL-01, GM-LL-B-025, Porsche A40, RENAULT RN0710-0700, Fiat 9.55535-Н2, М2, N2 B71 2296

20 898грн.
Артикул: 824301
 

100% синтетична моторна олива на основі естерів, з надзвичайно високими експлуатаційними властивостями.

Призначена для високотехнологічних потужних автомобілів, оснащених бензиновими двигунами і дизелями, атмосферними чи з турбонагнітанням і багаторазовим впорскуванням. Двигуни налаштовані для роботи на високих обертах і за підвищених температур, що створює суворі умови роботи. Олива в таких двигунах розріджується великою кількістю палива.

Специфікації та допуски:
API SM/CF
VW 503 00 , VW 506 00 , VW 506 01

Ester technology: формула на складноефірній (естеровій) основі забезпечує відмінну термічну стабільність оливної плівки, дозволяє оптимізувати вихідну потужність і крутний момент двигуна, забезпечує захист двигуна від зношування. Забезпечується стабільний тиск оливи в системі мащення, незалежно від умов експлуатації. Високий рівень експлуатаційних характеристик по API дозволяє отримати відмінну стійкість до окиснення оливи, запобігає утворенню відкладень в двигуні, оптимальна текучість за низьких температур. Використовуються в двигунах, де достатньо рівня експлуатаційних властивостей API SM / CF. Клас в’язкості 5W-50 забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення і вихід двигуна на робочі режими.

743грн.
Артикул: 856311
 

100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для двигунів FORD та інших автовиробників, для яких регламентовано використання моторних олив з низькою динамічною в’язкістю (HTHS 2.9 і 3.5 МПа·c): FORD, JAGUAR, LAND ROVER, … Використовується у всіх бензинових двигунах і дизелях, які вимагають від моторних олив енергоощадних властивостей (ACEA A1/B1 чи А5/В5), класу в’язкості 5W-30 та високий вміст сульфатної золи, сульфуру і фосфору (Full SAPS). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами і фільтрами твердих частинок дизелів (DPF), якщо автовиробник не регламентує вміст в оливі сульфатної золи, сульфуру і фосфору. Перед використанням звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:
ACEA A5/B5
FORD WSS M2C 913 D (заміщує специфікації 913 А, 913 В і 913 С)

100% синтетична моторна олива. Спеціально розроблена для сучасних дизелів FORD, окрім Ford Ka 2009 (08/2008) та дизелів Ford Galaxy об’ємом 1,9L 1995 (02/1995-03/2000) і 2000 (04/2000-02/2006), які вимагають дотримання вимог 917 А (Specific 505 01 502 00 5W40). Стандарт FORD 913 D також регламентується для деяких бензинових двигунів, таких як 2,5 л Duratec Ford Focus ST (2004) і 1.3 л, 1.6 л, 1.8 л Duratec. Вимоги FORD 913D також регламентуються для дизелів Ford Transit Custоm (2012) та сумісні сумісність з іншими бензиновими двигунами і дизелями, окрім винятків. Специфікація FORD WSS M2C 913 D задовольняє вимоги більшості бензинових двигунів і дизелів, які вимагають дотримання вимог FORD WSS M2C 913A, 913 B і 913 С.

Відповідність стандартам ACEA A5/B5 продукту Motul Specific 913D 5W-30 забезпечує оптимізацію витрати палива на 3% щоб задовольнити зобов’язання FORD щодо зниження викидів СО2 в атмосферу. Специфікація 913D також вимагає високої стійкості оливної плівки для забезпечення збереження класу в’язкості на протязі всього міжзмінного інтервалу. Дана властивість дуже суттєва у відповідності до сучасних тенденцій використання біопалив, наприклад, біодизеля. Motul Specific 913 D 5W-30 гарантує відмінні мастильні властивості, втому числі протизношувальні при використанні біодизеля в суміші до 7% (Біодизель В7) Специфікація FORD WSS M2C 913D вимагає високого рівня контролю диспергування твердих часток продуктів неповного згорання робочої суміші. Спеціальний диспергант в оливі Motul Specific 913D 5W-30 не дає осідати продуктам неповного згорання, при цьому зберігаючи свою в’язкість. Таким чином, стійкість до високих температур і висока окисна стабільність забезпечується протягом всього міжзмінного інтервалу, що підвищує захист робочих поверхонь двигуна.

552грн.
Артикул: 867751
 

100% синтетична енергоощадна моторна олива з високими експлуатаційними показники, спеціально розроблена для автомобілів Групи PSA (Peugeot, Citroën та DS), які оснащуються бензиновими двигунами і дизелями (двигуни HDI з чи без фільтру DPF) останнього покоління, для яких регламентовані моторні оливи схваленні за специфікацією PSA B71 2290, та відповідають екологічним нормам Euro 4, Euro 5 чи Euro 6. Також використовується при регламентації енергоощадних олив: Стандарт ACEA C2. Даний продукт повністю відповідає вимогам специфікації PSA B71 2290 від PEUGEOT CITROËN DS AUTOMOBILES для автомобілів Групи PSA. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами і фільтрами твердих часток дизелів (DPF). Деякі двигуни не допускають використання подібних олив, перед використанням обов’язково необхідно звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C2
  • PSA B71 2290

Для двигунів, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола забиває фільтр твердих часток дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. В нормах PSA B71 2290 до оливи висуваються вимоги високої стійкості в найбільш складних термічних умовах, а також сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Специфікація PSA B71 2290 розповсюджується на більшість бензинових двигунів і дизелів PSA (в тому числі з фільтрами DPF), окрім дизелів з оснащенням системою “BlueHDi” – преселективно-відновлювальна нейтралізація SCR (для даних двигунів використовується продукт MOTUL SPECIFIC 2312 0W-30). В бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскування є певний ризик випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення посторонніх шумів в двигунів (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндропоршневої групи в цілому. Для своїх малооб’ємних двигунів з турбонагнітання та безпосереднім впорскування, останнього покоління, PSA розробила специфікацію B71 2290 для моторних олив, щоб гарантувати безвідмовність двигунів, шляхом попередження ризиків виникнення LSPI.

MOTUL SPECIFIC 2290 5W-30 повноцінно відповідає усім суворим вимогам PSA щодо експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації, в тому числі специфікації PSA B71 2290, яка націлена на зменшення ризику виникнення ефекту LSPI в бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім впорскуванням, а також повну сумісність з 10% розчином біодизелю (Biodiesel – B10).

2 705грн.
Артикул: 841422
 

Повністю синтетичне енергозберігаюче масло для сучасних бензинових моторів, включаючи атмосферні, турбовані, з прямим або безпосереднім уприскуванням, яким приписані масла з низьким гідродинамічним тертям і низькою в'язкістю > 2.6 сПз, що відповідають вимогам класифікації API SN, SN RC, SN plus, ILSAC GF-5 . Продукт MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-20 містить відмінні антифрикційні присадки, які знижують тертя в вузлах під час роботи, сприяючи високій продуктивності і економічній витраті палива. Також, масло MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-20 сприяє скороченню кількості шкідливих речовин у вихлопі і захищає каталітичні нейтралізатори від забруднення і виходу з ладу. Відповідає жорстким фірмовим допускам Chrysler MS-6395, FORD M2C-930-A, M2C-945-A, GM 6094A, Dexos1 - Gen 2.

Переваги:

  • Забезпечує надійний захист всіх рухомих вузлів від зносу і появи відколів.
  • Усуває сажові і нагарні відкладення, забезпечує чистоту двигуна, підтримує вільний хід кілець і щільне прилягання клапанів до сідел.
  • Легкий холодний пуск в зимовий період завдяки низькій в'язкості.
  • Повністю сумісний з каталітичними нейтралізаторами.
  • Гарантує високу потужність двигуна, при цьому знижує витрату палива.

Класифікація API: SN-RC , SN
Класифікація ILSAC: GF-5
Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-6395
Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 930A , WSS M2C 945A
Допуск General Motors, Opel: GM 6094 M , GM dexos 1

22 446грн.
Артикул: 824306
 

100% синтетична моторна олива на основі естерів, з надзвичайно високими експлуатаційними властивостями.

Призначена для високотехнологічних потужних автомобілів, оснащених бензиновими двигунами і дизелями, атмосферними чи з турбонагнітанням і багаторазовим впорскуванням. Двигуни налаштовані для роботи на високих обертах і за підвищених температур, що створює суворі умови роботи. Олива в таких двигунах розріджується великою кількістю палива.

Специфікації та допуски:
ACEA A3/B4/C3
API SM/CF

Ester technology: формула на складноефірній (естеровій) основі забезпечує відмінну термічну стабільність оливної плівки, дозволяє оптимізувати вихідну потужність і крутний момент двигуна, забезпечує захист двигуна від зношування. Забезпечується стабільний тиск оливи в системі мащення, незалежно від умов експлуатації. Високий рівень експлуатаційних характеристик по API дозволяє отримати відмінну стійкість до окиснення оливи, запобігає утворенню відкладень в двигуні, оптимальна текучість за низьких температур. Використовуються в двигунах, де достатньо рівня експлуатаційних властивостей API SM / CF. Клас в’язкості 5W-50 забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення і вихід двигуна на робочі режими.

3 421грн.
Артикул: 849532
 

100% синтетична олія, спеціально призначена для потужних і нових двигунів. Рекомендовано для бензинових інжекторних двигунів, турбо дизелів та дизелів, з каталізатором та без, що використовують будь-який тип палива.

Класифікації: ACEA E6, E7, E9 (E7 замінює E5 та E3); API CI-4
Схвалення: MB 228.51, MACK EO-N, RENAULT RLD-2, RXD, RGD, VOLVO VDS-3
Відповідність стандартам: JASO DH-2, DAF Extended Drain, DEUTZ DQC-IV LA, CUMMINS CES 20076, 77, MB 226.9, MAN M3477, 3271

47 601грн.
Артикул: 825902
 

Застосовується у всіх бензинових двигунах і дизелях, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім і непрямим впорскуванням, карбюраторних двигунах. Призначена для підготовлених двигунів, які працюють на високих обертах та при високих температурах.

  • Перевищує більшість стандартів
  • Ралі-GT – Перегони на короткі дистанції
  • В’язкість SAE 10W-40 забезпечує відмінну текучість оливи при низькотемпературних пусках, швидке підвищення тиску в системі мащення при високій температурі, відмінний захист при високих обертах двигунах.

Протягом багатьох років Motul розробляє синтетичну оливу на основі складних естерів з високими експлуатаційними властивостями. Обравши синтетичну базу на основі складних естерів та об’єднавши її з інноваційним пакетом додатків, компанією Motul створено доскональну взаємодію. Технологія ESTER Core дозволяє отримати максимальну потужність двигуна, забезпечуючи надійність та захист від зношування.

В’язкість 10W-40 дозволяє компенсувати середній степінь розрідження оливи паливом і забезпечити стабільний тиск оливи в системі змащування. Максимальна товщина оливної плівки при високих температурах зменшує зношування двигуна. Модифікатор тертя забезпечує максимальну потужність, знижує експлуатаційні температури. Стабільність оливи знижує її витрати. Висока стійкість до зсуву забезпечує стабільний тиск оливи при всіх умовах експлуатації.

1 193грн.
Артикул: 846478
 

100% синтетика. Призначено для європейських, американських або японських дизелів з низьким вмістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах, атмосферних або турбо дизелів, що відповідають екологічним стандартам Euro II, Euro III, Euro IV та Euro V, обладнаних системою рециркуляції відпрацьованих газів EGR або дизелів старших поколінь, працюють у складних умовах: вантажні автомобілі, бульдозери, автобуси, будівельна техніка, сільськогосподарська техніка, стаціонарні двигуни, двигуни човном Особливо рекомендується до застосування в автомобілях з високотехнологічними двигунами та подовженими інтервалами заміни.

Допуски та класифікації:

  • ACEA E4, Е7 (Е7 замінює категорії Е5 та Е3);
  • API CF
  • Схвалення: DEUTZ DQC-III, MACK EO-N, MAN M3277, MB 228.5, RVI RLD-2, SCANIA LDF-3 (сумісно з LDF-2), VOLVO VDS-3
  • Відповідність вимогам: DAF Extended Drain, MTU Type 3
56 931грн.