Гальмівна система
Знайдено: 1 - 3 серед 4 товариЗмазка супорта дискових гальм Permatex Ultra Disc Brake Caliper Lube
Змазка супорта дискових гальм використовується для змащування вузлів в гальмівній системі, які працюють в агресивному середовищі, де потрібна гарантія постійної наявності мастила.Прекрасно підходить для захисту від води і корозії поверхні крутіння і ковзання, працює в умовах підвищеної вологості і в сухому кліматі. Допустимий температурний діапазон: від -40°С до +204,4°С. Змазка може бути застосована у внутрішніх і зовнішніх вузлах гальмівної системи, які виконані з пластика або гуми, в тому числі з етилен-пропіленового каучуку. Запобігає виникненню зайвих шумів в дискових гальмах. Змазка безпечна для навколишнього середовища.
ЗАСТОСУВАННЯ:
Використовується для змазки болтів кріплення, втулок і штифтів, опорних пластин і поршнів супорта гальмівної системи.
ІНСТРУКЦІЯ ПО ЗАСТОСУВАННЮ:
1. Видалити бруд і пил з корпусу супорта.2.Нанести змазку гальм на всі рухомі агрегати супорта, дотичні поверхні і опорні пластини дискових колодок.3.Всі надлишки мастила, які можуть видавитися при складанні повинні бути обов'язково видалені чистою ганчіркою.
УВАГА:
Не допускати попадання матеріалу мастила на гальмівні колодки і диски.
УМОВИ ЗБЕРІГАННЯ:
У сухому і прохолодному приміщенні, в щільно закритій оригінальній упаковці, при температурі від 8 до 28°С.
Змазка супорта дискових гальм ULTRA DISK BRAKE CALIPER LUBE
Використовується для змащування вузлів у гальмівній системі, які працюють в агресивному середовищі, де потрібна гарантія постійної наявності мастила в штифтах, муфтах, втулках і плунжерах. Прекрасно захищає від води і корозії поверхні крутіння і ковзання, працює в умовах підвищеної вологості і в сухому кліматі. Допустимий температурний діапазон: від -40°С до -204,4°С. Мастило може бути застосоване у внутрішніх і зовнішніх вузлах гальмівної системи, які виконані з пластика або гуми, в тому числі з етиленпропіленового каучуку.
ПЕРЕВАГИ ПРОДУКТУ:
- Запобігає вереску дискових гальм;
- Запобігає заїданню довгих болтів і втулок захоплення;
- Перевищує за характеристиками звичайні змазки супорта;
- Запобігає виникненню зайвих шумів в дискових гальмах;
- У складі основи немає силікону і нафтопродуктів;
- Мастило безпечне для навколишнього середовища.
ОБЛАСТІ ЗАСТОСУВАННЯ:
- Довгі і короткі болти кріплення
- Втулки і штифти
- Опорна пластина гальмівної колодки
- Штифти і поршні супорта
СПОСІБ ВИКОРИСТАННЯ:
1.Очистіть щіткою корпус супорта і анкерну пластину, щоб видалити весь бруд і пил.2.Нанесіть Permatex Ultra Disk Brake Caliper Lube на всі рухомі частини супорта, сполучні поверхні та сталеві опорні пластини дискових гальмівних колодок.3.Будь-які надлишки змазки потрібно видалити з поверхні супорта.
УВАГА! Уникайте потрапляння змазки на гальмівні колодки і гальмівні диски.
Змазка Супорта Дискових Гальм Permatex Ultra Disc Brake Caliper Lube
Використовується для змащування вузлів у гальмівній системі, які працюють в агресивному середовищі, де потрібна гарантія постійної наявності мастила в штифтах, муфтах, втулках і плунжерах. Прекрасно захищає від води і корозії поверхні крутіння і ковзання, працює в умовах підвищеної вологості ї в сухому кліматі. Допустимий температурний діапазон: від -40°С до +204,4°С. Мастило може бути застосоване у внутрішніх та зовнішніх вузлах гальмівної системи, які виконані з пластика або гуми, в тому числі з етиленпропіленового каучуку.
ПЕРЕВАГИ ПРОДУКТУ:
- Запобігає вереску дискових гальм;
- Запобігає заїданню довгих болтів і втулок захоплення;
- Перевищує за характеристиками звичайні змазки супорта;
- Запобігає виникненню зайвих шумів в дискових гальмах;
- У складі основи немає силікону і нафтопродуктів;
- Мастило безпечне для навколишнього середовища.
ОБЛАСТІ ЗАСТОСУВАННЯ:
- довгі і короткі болти кріплення - втулки і штифти - опорна пластина гальмівної колодки - штифти і поршні супорта
СПОСІБ ВИКОРИСТАННЯ:
1.Очистіть щіткою корпус супорта і анкерну пластину, щоб видалити весь бруд і пил.2.Нанесіть змазку на всі рухомі частини супорта, сполучні поверхні та сталеві опорні пластини дискових гальмівних колодок.З.Будь-які надлишки змазки потрібно видалити з поверхні супорта.
УВАГА! Уникайте потрапляння змазки на гальмівні колодки і гальмівні диски.