Присадки

Знайдено: 1 - 45 серед 45 товарів
Номер: SP2240
 
Дозволяє збільшити допустимий термін експлуатації зношеного, який вимагає капремонту двигуна. Запобігає його перегріву. Відновлює рухливість поршневих кілець і працездатність гідрокомпенсаторів.
144грн.
Номер: SMT2528
 
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
1 022грн.
Номер: SMT2535
 
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
2 837грн.
Номер: SMT2514
 
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
355грн.
Номер: SMT2542
 
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
12 715грн.
Номер: SMT2507
 
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
243грн.
Номер: SMT2530
 
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтопереробки, екологічно безпечний, біорозчинний. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
1 622грн.
Номер: NX30105
 
Присадка до моторного масла NOWAX (NX30105) 300 мл. Присадка Nowax Motor Doctor застосовується для підвищення тиску масла і зниження його витрати в зношених двигунах. Запобігає потраплянню масла в камеру згоряння, утворення нагару і димлення двигуна. Відновлює компресію і повертає втрачену потужність. Знижує шум гидрокомпенсаторов, клапанів, поршнів. Знижує знос нових двигунів, продовжує термін їх служби. Утворює на поверхнях деталей, що труться надійну мастильну плівку, що забезпечує безвідмовну роботу двигуна в тяжких умовах і гарантує безпроблемний холодний старт двигуна. Зміщуваність з усіма синтетичними і мінеральними маслами. застосування: Перед вживанням обов'язково збовтати вміст. Препарат слід додавати в нове моторне масло при кожній заміні (при робочій температурі двигуна). Двигун при цьому повинен бути вимкненим. Вмісту однієї ємності досить для масляних систем з об'ємом до 5 літрів. Для масляних систем з великим об'ємом використовуйте в співвідношенні 1:10. Завести мотор і дати попрацювати кілька хвилин на холостому ходу. Чи не переливати за рекомендований рівень масла. попередження: Зберігати в опалювальному приміщенні. Не застосовувати препарат поблизу відкритого вогню і джерел іскроутворення. Перед утилізацією повністю спорожнити банку. Берегти від дітей. Термін придатності: 5 років від дати виробництва (див. На упаковці) за умови дотримання правил зберігання та цілісності упаковки.
76грн.
Номер: NX30210
 
Герметик масляної системи двигуна NOWAX (NX30210) 300 мл. Nowax Oil Stop Leak - герметик системи змащення двигуна є спеціальною добавкою в моторне масло, виготовленої з використанням унікальних технологій. Зміцнює структуру поверхні поршневих кілець і гідрокомпенсаторів. Відновлює еластичність прокладок. Знижує витрату масла на поршневих кільцях за рахунок збереження в'язкості моторного масла. Рекомендується застосовувати в екстремальних умовах експлуатації, при високому витраті масла і нестійкої роботи двигуна. Препарат сумісний з будь-яким типом моторного масла. Застосуємо для будь-якого типу двигуна. Не підходить для ремонту протікання, викликаних великим механічним зносом деталей двигуна або ушкодженнями масляної системи. застосування: Препарат додається (перед вживанням обов'язково збовтати вміст) в моторне масло при робочій температурі двигуна. Вмісту однієї ємності досить для масляних систем з об'ємом до 6 літрів. попередження: Зберігати в опалювальному приміщенні. Не застосовувати препарат поблизу відкритого вогню і джерел іскроутворення. Перед утилізацією повністю спорожнити банку. Берегти від дітей. Термін придатності: 5 років від дати виробництва (див. На упаковці) за умови дотримання правил зберігання та цілісності упаковки.
86грн.
Номер: 705
 
Присадка до масла для покращення властивостей 450ml (рідина). Характерною її особливістю є утворення під час роботи стійкої динамічної плівки, що заповнює всі нерівності контактуючих поверхонь і забезпечує бездоганне їх змащування та ущільнення. Регулярне застосування концентрату дозволяє вирівняти компресію у циліндрах, підвищити тиск масла, зменшити димність, токсичність вихлопу, покращити загальний стан двигуна. Спеціальні компоненти додатково запобігають утворенню корозії у двигуні, продовжують термін служби деталей та механізмів. Концентрат може застосовуватись у двигунах з будь-яким строком служби, але з особливим ефектом – у двигунах із середнім та великим пробігом. Влити вмiст однiєї банки до гарячого двигуна. Застосовувати при кожнiй замiнi масла. Упаковка призначена на 4-5л масла.
181грн.
Номер: 697
 
Додаток до бензину для збільшення октанового числа 395ml (рідина). Дозволяє безпечно застосовувати бензин без свинцю до двигунів старого типу, пристосованих виключно для згорання бензини з вмістом свинцю. Очищує цілу паливну систему, а особливо карбюратор. Підвищує октанове число в залежності від вимог та потреб. Зменшує споживання палива, продовжує термін служби і покращує роботу двигуна. Запобігає знищенню клапанних гнізд у автомобілях, пристосованих до палива зі свинцем. Не допускає до зниження компресії, сили двигуна, а також детонації під час застосування палива без свинцю. Рекомендований для спортивних двигунів, а також для двигунів, які працюють під великим навантаженням. Залити вміст упаковки до повного баку. 350 мл продукту вистачає на 60 л палива.
140грн.
Номер: 412
 
Додаток до бензину - поглинач вологи 500ml (рідина) Гарантує правильну роботу бензинових двигунів, стабілізує паливо, ефективно чистить паливну систему. Поглинає 100% вологості, яка міститься у паливі. Оберігає паливну систему від замерзання до -45 С, від корозії та запобігає утворенню повітряних корків влітку. Усуває нагари і смоли з системи, спричиняє повне згорання палива. Регулярне застосування гарантує збереження паливної системи в ідеальній чистоті, що у поєднанні з повним згоранням спричиняє поліпшення роботи двигуна, зменшення споживання палива, зменшує емісію токсичних відходів, продовжує термін дії служби паливної системи і двигуна. Особливо рекомендується для двигунів з впорскуванням палива, безпечна для систем з каталізатором вихлопів.
112грн.
Номер: 790
 
Стабілізатор палива 350ml. Підтримує паливо в свіжому стані під час тривалого зберігання. Придатний для всіх типів бензину. Використовується в автомобілях, човнах, мотоциклах, тракторах. бензопилах, газонокосарках. двох і чотирьох-циклових двигунах. Забезпечує придатність палива протягом року.
40грн.
Номер: T313
 
Універсальний засіб для розморожування палива, придатний як для бензину, так і для дизеля. Зв'язує воду, яка осідає на дні резервуара з пальним. Розморожує і захищає паливо від замерзання.
29грн.
Номер: T350
 
Завдяки своїм властивостям значно знижує витоки з двигуна. Збільшує товщину плівки, що сприяє більш низькій витраті масла при інтенсивній експлуатації. Продукт має хорошу стійкість до температурних коливань і дуже високі мастильні характеристики. Він має хорошу текучість при низьких температурах. Ущільнює двигун, підвищує компресію і знижує тертя між деталями, а також продовжує термін служби двигуна. Підтримує двигун в чистоті. Усуває дим з вихлопної труби. Може використовуватися у всіх типах двигунів, як старих так і нових, бензинових і дизельних двигунах. Він змішується з усіма типами мінеральних та синтетичних масел. Особливо рекомендується для двигунів, що працюють в екстремальних умовах (їзда в горах під час літньої спеки, з повним навантаженням, часті холодні запуски двигуна).
87грн.
Номер: HG3435
 
Підвищує цетанове число в середньому на 6 одиниць. Ефективно очищає розпилювачі форсунок, камеру згоряння, клапани і днища поршнів від нагару. Забезпечує додаткову мастило деталей паливної системи, продовжуючи термін їх служби. Різко покращує динамічні характеристики і прийомистість автомобіля, полегшує пуск двигуна. Упаковка розрахована на 70-90 л палива. Рекомендується застосовувати кожні 3000 км.
118грн.
Номер: HG3411
 
Підвищує цетанове число. Забезпечує повноту згоряння дизельного палива. Вхідний до складу синтетичний кондиціонер металу SMT2 продовжує термін служби форсунок і деталей паливного насоса високого тиску. Безпечний для каталітичних нейтралізаторів.
250грн.
Номер: HG7018
 
Містить синтетичний кондиціонер металу другого покоління SMT2. Більшість виходів АКПП з ладу відбувається через течі сальників, що викликає зниження рівня рідини і перегрів агрегату. Для продовження терміну служби АКПП при експлуатації в режимі міського циклу або при буксируванні причепа фахівці рекомендують: для автомобілів, які не мають проблем з АКПП, - застосовувати кожні 10 000 км TRANS EXTEND with SMT2 (HG7012); для автомобілів, що мають течі трансмісійної рідини, шуми від АвтоКПП, нечіткість або ривки при перемиканні передач, перегрів трансмісійної рідини, - застосовувати TRANS PLUS with SMT2 (HG7018/HG7020). Якщо трансмісійна рідина потемніла, придбала коричневий колір і запах горілий, необхідно її змінити, використовуючи промивку HG7006, і обов'язково додати в неї TRANS PLUS with SMT2!
183грн.
Номер: HG7011
 
Тюнінг для АвтоКПП, c ER Містить кондиціонер металу ER. Кондиціонуючі препарати TRANS EXTEND запобігають деформації і втрати еластичності сальників і резиномыстких прокладок. Зменшують шум, знос і перегрів АвтоКПП, значно покращують режим її роботи. Запобігають прослизанню дисків, яке приводить до перегріву АвтоКПП. Сумісні з усіма типами рідин для АвтоКПП будь-яких конструкцій. Присутність кондиціонера металу забезпечує посилення протизносних властивостей складу, запобігає перегріву і окисленню трансмісійної рідини. При експлуатації автомобілів з АвтоКПП в режимі міського циклу трансмісійні рідини швидко втрачають свої властивості через перегрів. Досить скоро це призводить до прослизання дисків, затримок і ривків при перемиканні передач, виникнення течі через сальники і прокладки. Для запобігання погіршення роботи АвтоКПП і подальшого дорогого ремонту або заміни фахівці рекомендують використовувати TRANS EXTEND with SMT2 через кожні 10 000 км пробігу, а також при «розконсервації», після стоянки автомобіля 3-4 місяці.
175грн.
Номер: HG3306
 
Підвищує октанове число бензину. Гарантовано захищає систему упорскування, камеру згоряння та впускні клапани від нагару і відкладень. Продовжує термін служби циліндропоршневої групи і клапанів. Підвищує потужність двигуна, покращує динамічні характеристики автомобіля. Знижує витрату палива.
161грн.
Номер: HG2241
 
Запобігає утворенню нагару на клапанах із-за зносу циліндро-поршневої групи і маслоз'ємних ковпачків. Стабілізує в'язкість масла при нагріванні, підвищує тиск масла на низьких і середніх частотах обертання колінчастого вала. Зменшує прорив газів з камери згорання через поршневу групу в картер двигуна, окислення і розрідження масла. Сприяє створенню масляної плівки між деталями двигуна які труться в умовах підвищених (в результаті зносу) зазорів. Запобігає падіння тиску в системі мастила. Знижує чад масла, димлення і шумність роботи, підвищує компресію, запобігає прорив газів в картер зношених двигунів. Використовується для бензинових і дизельних ДВС.
119грн.
Номер: HG3449
 
Підвищує цетанове число в середньому на 6 одиниць. Ефективно очищає розпилювачі форсунок, камеру згорання, клапани і днища поршнів від нагару. Забезпечує додаткове змащування деталей паливної системи, продовжуючи термін їх служби. Різко покращує динамічні характеристики і прийомистість автомобіля, полегшує пуск двигуна. Знижує витрату палива, шкідливі викиди і димність.
929грн.
Номер: HG3436
 
Підвищує цетанове число в середньому на 6 одиниць. Ефективно очищає розпилювачі форсунок, камеру згоряння, клапани і днища поршнів від нагару. Забезпечує додаткову мастило деталей паливної системи, продовжуючи термін їх служби. Різко покращує динамічні характеристики і прийомистість автомобіля, полегшує пуск двигуна.
130грн.
Номер: HG3309
 
Вхідний до складу синтетичний кондиціонер металу SMT2 зменшує тертя і зношування деталей циліндро-поршневої групи двигуна. Володіє кондиціонуючим ефектом - уповільнює динаміку зміни вуглеводневої структури палива (стабілізує характеристики бензину). Дозволити фонетичне введення тексту Рекомендується застосовувати при кожен заправці, якщо виникає сумнів в якості палива. Упаковка розрахована на 12 обробок паливного баку ємністю 40 л, 8 обробок - 60л, 6 обробок - 80л.
250грн.
Номер: HG2250
 
Призначений для додавання в моторні масла всіх типів, що працюють в бензинових і дизельних двигунах автомобілів з великим пробігом (більше 70 000 км) або мають підвищену витрату масла і димлення. Оптимізує роботу пар тертя, які мають збільшений зазор внаслідок зносу. Дозволяє знизити динамічні навантаження на відповідальні деталі двигуна і збільшити термін його служби. Містить синтетичний кондиціонер металу SMT2, істотно зменшує втрати на тертя і інтенсивність зносу деталей двигуна.
175грн.
Номер: HG2253
 
Відповідає технічним параметрам дизельних двигунів автомобілів американського, європейського, російського, японського та корейського виробництва. Захищає тертьові деталі від задиру і зносу при пікових навантаженнях. Зменшує нагароутворення, витрату і окислення масла. Покращує вязкістно-температурну характеристику масла. Відновлює і покращує миючі, антипінні, протизадирні і протизносні характеристики масла. Містить SMT2, істотно зменшує втрати на тертя та інтенсивність зносу деталей двигуна. Підсилює стійкість масляного шару при високих температурах, протистоїть утворенню задирів і зносу. Продовжує термін служби турбокомпресора. Покращує пуск і прийомистість двигуна, динаміку автомобіля. Зменшує витрату палива і збільшує термін служби двигуна. Збільшує комфортність експлуатації автомобіля. Одна упаковка розрахована на 4-5 л масла. Рекомендується використовувати при кожній зміні масла, а також в інтервалах між змінами, якщо автомобіль експлуатується в важких умовах.
192грн.
Номер: HG2243
 
Призначений для додавання в моторні масла всіх типів, що працюють в бензинових і дизельних двигунах з будь-яким пробігом. Розроблено з застосуванням технології поліпшення індексу в'язкості олії за допомогою олефінових сополімерів. Універсальний склад, що забезпечує збалансоване посилення і відновлення службових властивостей масел при різних умовах їх роботи - незалежно від ступеня зношування.
148грн.
Номер: HG3340
 
Володіє очищуючим ефектом. Очищає карбюратор, інжектори і впускні клапани від шкідливих відкладень і нагару. Нейтралізує вологу в бензобаку. Усуває корозію та утворення крижаних пробок у паливній системі.
92грн.
Номер: HG7006
 
Герметик та тюнінг для АвтоКПП, містить кондиціонер металу ER. Більшість виходів АКПП з ладу відбувається через течі сальників, що викликає зниження рівня рідини і перегрів агрегату. Для продовження терміну служби АвтоКПП при експлуатації в режимі міського циклу або при буксируванні причепа фахівці рекомендують: для автомобілів, які не мають проблем з АКПП, - застосовувати кожні 10 000 км TRANS EXTEND with SMT2 (HG7012); для автомобілів, що мають течі трансмісійної рідини, шуми від АКПП, нечіткість або ривки при перемиканні передач, перегрів трансмісійної рідини, - застосовувати TRANS PLUS with SMT2 (HG7018/HG7020). Якщо трансмісійна рідина потемніла, набула коричневого кольору та горілого запаху, то її необхідно змінити, використовуючи промивання HG7006, і обов'язково додати в неї TRANS PLUS with SMT2!
164грн.
Номер: SP2269
 
Сумісна з усіма напівсинтетичними і мінеральними моторними маслами. Рекомендується професіоналами як профілактичний засіб при виявленні підтьоків масла або масляних запотіваннь. Успішно використовується для зупинки течі масла двигунів легкових автомобілів, вантажівок, тракторів і малих суден.
137грн.
Номер: SMT2521
 
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
691грн.
Номер: 700
 
Додаток до оливи для очищення клапанів та направляючих 325ml (рідина). Добавлена до картера, швидко розчиняє згустки оливи, очищуючи направляючі та клапани, що призводить до рівномірної роботи. Призначена для бензинових та дизельних двигунів. Додавати до моторного масла так часто, як це потрiбно. Робота двигуна покращується вже пiсля першого застосування препарату. При низьких температурах препарат обмежує згущення масла.
93грн.
Номер: 815
 
Додаток до бензину для покращення згоряння 395ml. (рідина) Допомагає утримувати в чистоті камеру згорання двигуна і завдяки цьому збільшує його ресурс. Змащує верхню частину циліндру. Запобігає корозії та утворенню осадів у двигуні. Придатний для двигунів з безпосереднім вприском палива, так як не містить спирту. Додати вмiст упаковки до повного баку.
98грн.
Номер: 637
 
Засіб для промивки двигуна 350ml (рідина). Даний засіб призначений для промивки двигуна перед заміною моторного масла на свіже. Протягом п’яти хвилин відновлює циркуляцію масла по магістралях та усуває з них усі забруднення та відклади. Засіб гарантує якісне очищення клапанів, газорозподільчого механізму та картера двигуна. Розхід засобу 350 мл на 5 л. масла. Переконайтесь, що рiвень масла в нормi. Запустiть двигун i дочекайтеся отримання робочої температури. Далi слiд вилити вміст засобу до моторного масла. Знову запустити двигун i протягом 5 хвилин підтримувати його на холостому ходу. Злити старе масло з двигуна. Замінити фільтр масла i залити в двигун свіже масла.
143грн.
Номер: HG7012
 
Містить синтетичний кондиціонер металу другого покоління SMT2. Більшість виходів АКПП з ладу відбувається через течі сальників, що викликає зниження рівня рідини і перегрів агрегату. Для продовження терміну служби АКПП при експлуатації в режимі міського циклу або при буксируванні причепа фахівці рекомендують: для автомобілів, які не мають проблем з АКПП, - застосовувати кожні 10 000 км TRANS EXTEND with SMT2 (HG7012); для автомобілів, що мають течі трансмісійної рідини, шуми від АвтоКПП, нечіткість або ривки при перемиканні передач, перегрів трансмісійної рідини, - застосовувати TRANS PLUS with SMT2 (HG7018/HG7020). Якщо трансмісійна рідина потемніла, набула коричневого кольору і горілого запаху, необхідно її змінити, використовуючи промивання HG7006, і обов'язково додати в неї TRANS PLUS with SMT2
197грн.
Номер: HG3234
 
Синтетична формула складу забезпечує йому підвищені миючі властивості. Працює як каталізатор горіння, очищає на молекулярному рівні, видаляючи відкладення і нагар з мікротріщин металу. Утворює на поверхнях металу захисний шар з низькою адгезійною здатністю.
227грн.
Номер: HG2248
 
Комплекс суперприсадок в масло - містить "Переможець тертя" ER Призначений для додавання в моторні масла всіх типів, що працюють у нових двигунах автомобілів, що пройшли «обкатку» (пробіг більше 2000 км). Містить спеціальний комплекс антифрикційних і протизносних присадок, легованих кондиціонером металу ER. Виступає в ролі підсилювача захисних властивостей масла. Особлива формула призначена спеціально для захисту від зносу і задирів тертьових поверхонь щодо нових деталей та покращення їх подальшої роботи.
242грн.
Номер: HG2246
 
Розроблено з застосуванням OCP Technology для поліпшення індексу в'язкості. Призначений для автомобілів з високим "чадом" масла або з пробігом більше 50 000 км. Навіть найбільш високоякісні масла частково втрачають захисні властивості після кількох тисяч км пробігу. Це відбувається через те, що в моторному маслі містяться присадки (протизносні, антипінні, антиокислювальні, стабілізатори в'язкості). При використанні додаткового пакету присадок ви зможете значно поліпшити властивості масла і зберегти його захисні характеристики протягом усього періоду між замінами. Комплекс присадок до масла запобігає окисленню і розрідженню масла при пікових навантаженнях, а також прорив газів у картер двигуна. Зменшує "чад" масла, димлення, знижує токсичність вихлопу. Відновлює протизносні, миючі, вязкісні, антипінні властивості масла. Відновлює рухливість і прилягання поршневих кілець, підвищує компресію.
351грн.
Номер: HG7008
 
10-хвилинна промивка АвтоКПП, з ER Містить кондиціонер металу ER. При експлуатації автомобілів з АвтоКПП в режимі міського циклу трансмісійні рідини швидко втрачають свої властивості через перегрів. Досить скоро це призводить до прослизання дисків, затримок і ривків при перемиканні передач, виникнення течі через сальники і прокладки. Для запобігання погіршення роботи АвтоКПП і подальшого дорогого ремонту або заміни фахівці рекомендують використовувати TRANS розширити за SMT2 через кожні 10 000 км пробігу.
178грн.
Номер: ER-1GL(P003)
 
Антифрикційний кондиціонер металу ENERGY RELEASE ефективно знижує тертя і знос будь-яких тертьових деталей автомобіля. Якщо Ви хочете продовжити термін служби Вашого автомобіля, то антифрикційний кондиціонер металу - це саме те, що Вам потрібно. Переваги антифрикційного кондиціонера металу ENERGY RELEASE: Антифрикційний кондиціонер металу знижує витрату палива. ER збільшує термін служби двигуна і трансмісії в 2-2.5 рази. Кондиціонер металу ER знижує рівень шуму і вібрації, полегшує запуск двигуна взимку. Також дозволяє збільшувати максимальну швидкість автомобіля, знижувати рівень токсичності вихлопних газів. Порядок застосування антифрикційного кондиціонера металу: Кондиціонер металу ER заливають в двигун з розрахунку 60 мл ER на 1 л масла при першій обробці і 30 мл на 1 л масла при кожній наступній. Для ручної трансмісії використовують 60 мл на 1 л, для автоматичної - 15 мл на 1 л. В гідропідсилювач керма заливають 60 мл, в дизельне паливо 30 мл на 80 л. Способи додавання ER: Антифрикційний кондиціонер металу додають при кожній зміні масла безпосередньо у відповідний агрегат: двигун, КПП, міст і т.д. Рекомендується спочатку залити масло, потім необхідну дозу ER5, потім масло, що залишилося. Після чого двигун рекомендується прогріти. Інший спосіб додавання антифрикційного кондиціонера металу увазі додавання ER безпосередньо в бак перед заправкою. Для двотактних двигунів ER5 додають в процесі приготування паливної суміші.
3 981грн.
Номер: ER16(P002RU)
 
Антифрикційний кондиціонер металу ENERGY RELEASE ефективно знижує тертя і знос будь-яких тертьових деталей автомобіля. Якщо Ви хочете продовжити термін служби Вашого автомобіля, то антифрикційний кондиціонер металу - це саме те, що Вам потрібно. Переваги антифрикційного кондиціонера металу ENERGY RELEASE: Антифрикційний кондиціонер металу знижує витрату палива. ER збільшує термін служби двигуна і трансмісії в 2-2.5 рази. Кондиціонер металу ER знижує рівень шуму і вібрації, полегшує запуск двигуна взимку. Також дозволяє збільшувати максимальну швидкість автомобіля, знижувати рівень токсичності вихлопних газів. Порядок застосування антифрикційного кондиціонера металу: Кондиціонер металу ER заливають в двигун з розрахунку 60 мл ER на 1 л масла при першій обробці і 30 мл на 1 л масла при кожній наступній. Для ручної трансмісії використовують 60 мл на 1 л, для автоматичної - 15 мл на 1 л. В гідропідсилювач керма заливають 60 мл, в дизельне паливо 30 мл на 80 л. Способи додавання ER: Антифрикційний кондиціонер металу додають при кожній зміні масла безпосередньо у відповідний агрегат: двигун, КПП, міст і т.д. Рекомендується спочатку залити масло, потім необхідну дозу ER5, потім масло, що залишилося. Після чого двигун рекомендується прогріти. Інший спосіб додавання антифрикційного кондиціонера металу увазі додавання ER безпосередньо в бак перед заправкою. Для двотактних двигунів ER5 додають в процесі приготування паливної суміші.
773грн.
Номер: ER8(P007RU)
 
Антифрикційний кондиціонер металу ENERGY RELEASE ефективно знижує тертя і знос будь-яких тертьових деталей автомобіля. Якщо Ви хочете продовжити термін служби Вашого автомобіля, то антифрикційний кондиціонер металу - це саме те, що Вам потрібно. Переваги антифрикційного кондиціонера металу ENERGY RELEASE: Антифрикційний кондиціонер металу знижує витрату палива. ER збільшує термін служби двигуна і трансмісії в 2-2.5 рази. Кондиціонер металу ER знижує рівень шуму і вібрації, полегшує запуск двигуна взимку. Також дозволяє збільшувати максимальну швидкість автомобіля, знижувати рівень токсичності вихлопних газів. Порядок застосування антифрикційного кондиціонера металу: Кондиціонер металу ER заливають в двигун з розрахунку 60 мл ER на 1 л масла при першій обробці і 30 мл на 1 л масла при кожній наступній. Для ручної трансмісії використовують 60 мл на 1 л, для автоматичної - 15 мл на 1 л. В гідропідсилювач керма заливають 60 мл, в дизельне паливо 30 мл на 80 л. Способи додавання ER: Антифрикційний кондиціонер металу додають при кожній зміні масла безпосередньо у відповідний агрегат: двигун, КПП, міст і т.д. Рекомендується спочатку залити масло, потім необхідну дозу ER5, потім масло, що залишилося. Після чого двигун рекомендується прогріти. Інший спосіб додавання антифрикційного кондиціонера металу увазі додавання ER безпосередньо в бак перед заправкою. Для двотактних двигунів ER5 додають в процесі приготування паливної суміші.
447грн.
Номер: ER-5GL(P003-5)
 
Антифрикційний кондиціонер металу ENERGY RELEASE ефективно знижує тертя і знос будь-яких тертьових деталей автомобіля. Якщо Ви хочете продовжити термін служби Вашого автомобіля, то антифрикційний кондиціонер металу - це саме те, що Вам потрібно. Переваги антифрикційного кондиціонера металу ENERGY RELEASE: Антифрикційний кондиціонер металу знижує витрату палива. ER збільшує термін служби двигуна і трансмісії в 2-2.5 рази. Кондиціонер металу ER знижує рівень шуму і вібрації, полегшує запуск двигуна взимку. Також дозволяє збільшувати максимальну швидкість автомобіля, знижувати рівень токсичності вихлопних газів. Порядок застосування антифрикційного кондиціонера металу: Кондиціонер металу ER заливають в двигун з розрахунку 60 мл ER на 1 л масла при першій обробці і 30 мл на 1 л масла при кожній наступній. Для ручної трансмісії використовують 60 мл на 1 л, для автоматичної - 15 мл на 1 л. В гідропідсилювач керма заливають 60 мл, в дизельне паливо 30 мл на 80 л. Способи додавання ER: Антифрикційний кондиціонер металу додають при кожній зміні масла безпосередньо у відповідний агрегат: двигун, КПП, міст і т.д. Рекомендується спочатку залити масло, потім необхідну дозу ER5, потім масло, що залишилося. Після чого двигун рекомендується прогріти. Інший спосіб додавання антифрикційного кондиціонера металу увазі додавання ER безпосередньо в бак перед заправкою. Для двотактних двигунів ER5 додають в процесі приготування паливної суміші.
20 551грн.
Номер: ER5(P001RU)
 
Антифрикційний кондиціонер металу ENERGY RELEASE ефективно знижує тертя і знос будь-яких тертьових деталей автомобіля. Якщо Ви хочете продовжити термін служби Вашого автомобіля, то антифрикційний кондиціонер металу - це саме те, що Вам потрібно. Переваги антифрикційного кондиціонера металу ENERGY RELEASE: Антифрикційний кондиціонер металу знижує витрату палива. ER збільшує термін служби двигуна і трансмісії в 2-2.5 рази. Кондиціонер металу ER знижує рівень шуму і вібрації, полегшує запуск двигуна взимку. Також дозволяє збільшувати максимальну швидкість автомобіля, знижувати рівень токсичності вихлопних газів. Порядок застосування антифрикційного кондиціонера металу: Кондиціонер металу ER заливають в двигун з розрахунку 60 мл ER на 1 л масла при першій обробці і 30 мл на 1 л масла при кожній наступній. Для ручної трансмісії використовують 60 мл на 1 л, для автоматичної - 15 мл на 1 л. В гідропідсилювач керма заливають 60 мл, в дизельне паливо 30 мл на 80 л. Способи додавання ER: Антифрикційний кондиціонер металу додають при кожній зміні масла безпосередньо у відповідний агрегат: двигун, КПП, міст і т.д. Рекомендується спочатку залити масло, потім необхідну дозу ER5, потім масло, що залишилося. Після чого двигун рекомендується прогріти. Інший спосіб додавання антифрикційного кондиціонера металу увазі додавання ER безпосередньо в бак перед заправкою. Для двотактних двигунів ER5 додають в процесі приготування паливної суміші.
319грн.

Присадка для автомобіля: види й особливості

Присадка — це засіб, який в невеликих кількостях додають до палива, мастильних матеріалів та інших робочих рідин з метою надання їм різноманітних експлуатаційних характеристик. В продажу можна знайти різні види подібних товарів, серед яких обрати необхідний не завжди легко. Присадки, попри твердження виробників про їх безпечність для автомобіля, мають використовуватися з розумом. Обираючи такі товари, потрібно орієнтуватися на те, яких саме проблем потрібно позбутися під час функціонування тих чи інших вузлів автомобіля.

Види автомобільних присадок

Автомобільні присадки заливають у двигуни, коробки передач, додають безпосередньо до оливи або палива, розбризкують на деякі механізми тощо. Згідно мети використання, автомобільні присадки можна поділити на декілька основних типів:

  • Реставруючі (антифрикційні): під час тривалого терміну експлуатації автомобіля його внутрішні поверхні зношуються. Такі типи присадок призначені для усунення дрібних дефектів. Приміром, за допомогою насадок можна закрити тріщини у стінках циліндру, підвищивши його компресію й потужність. Деякі засоби дозволяють видалити бруд або нагар у моторі, подовжити термін його роботи й зменшити витрати на обслуговування. В продажу можна знайти присадки, що зменшують тертя між певними деталями мотору тощо.
  • Паливозберігаючі: ціни на паливо змушують володарів машин шукати різні шляхи зниження витрат. Це призвело до того, що група паливозберігаючих присадок стала однією з найпопулярніших. Часто виробники обіцяють економію палива на 50-90%. Проте потрібно пам'ятати, що це є неможливим (дія закону про перетворення енергії). Економія на 15-20% є цілком реальною за умови використання якісного палива й ідентичних присадок.
  • Дегідруючі присадки: в бензобаках з часом накопичується водяний конденсат, який призводить до замерзання палива за низьких температур. Щоб цього запобігти, додаються різноманітні присадки, які всмоктують воду. Це забезпечує економію палива й захищає двигун від пошкоджень. Адже декілька крапель води можуть викликати серйозні пошкодження. тому використання таких додавань є цілком виправданим, особливо якщо доводиться заправляти авто паливом не найвищої якості.
  • Очищувальні: спеціальні речовини, що входять до складу таких присадок, здатні розчиняти нагар й інші продукти, які утворюються в процесі роботи двигуна. Накопичуючись у великій кількості, вони значно скорочують термін роботи мотору.
  • Антидетонаційні: використовуються для коригування октанового й цетанового числа (задля їх підвищення). Такі присадки є необхідними тоді, коли використовується бензин низької якості. Вони знищують пероксиди, які згорають до початку згорання паливної суміші. Це призводить до підвищення температури у камері згорання до критичних значень й детонації двигуна.
  • Депресорні й диспергуючі: сприяють зниженню температурного порогу застигання оливи. Частіше за все вони призначені для використання в двигунах, у які залита зимова моторна олива. Проте у продажу можна знайти й присадки, які додають в дизельне паливо, знижуючи його в'язкість за низьких температур. Диспергуючі присадки попереджають розшарування дизпалива та утворення осаду парафіну.
  • Інгібітори: засоби, які необхідні для попередження процесів окислення. Попереджають корозії металевих частин, які контактують безпосередньо з паливом. Дія обумовлена витисненням з металевих поверхонь водяної плівки, що провокує окислення.

Присадка для автомобіля

В продажу можна знайти й інші види присадок, які дозволяють покращити роботу автомобіля й підвищити ресурс роботи його основних агрегатів та вузлів. Купити присадки для авто в Україні можна й у нашому інтернет-магазині «Lido». Ми гарантуємо їхню якість та оригінальність.

Переваги й недоліки використання присадок

Використання присадок має певні переваги:

  • підвищується потужність двигуна;
  • запобігають появі корозії;
  • покращуються характеристики оливи й палива;
  • усуваються забруднення;
  • досягається економія палива тощо.

Попри позитивні моменти використання автомобільних додавань, все ж не варто ними занадто захоплюватися. Неприйнятні для палива, охолоджуючої рідини або оливи присадки можуть призвести до непередбачуваних наслідків у вигляді небажаних хімічних реакцій, поламок або зменшення ресурсу автомобіля. Потрібно пам'ятати про те, що використання таких засобів є забороненим під час гарантійного періоду експлуатації автомобіля.