Моторне масло Motul X-power 8100 10W-60 1л

Бренд: Motul
Артикул: 854811
880грн.
В наявності
$
Замовлення до 250 грн. відправляємо при 100% оплаті.

100% синтетична високотехнологічна моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для потужних двигунів, атмосферних, з турбокомпресорами чи з турбонагнітачами. Рекомендується для ALFA ROMEO GT Series / AUDI R8 5.2L GT (CMPA) / ASTON MARTIN / BMW M Series / FERRARI V12 / JAGUAR / LANCIA / LOTUS / MASERATI / TVR. Сумісна з усіма видами палива: етилованими чи неетилованими бензинами, етанолом, зрідженим газом (LPG). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами.

Специфікації та допуски:
ACEA A3/B4
API SN/CF (Перекриває вимоги стандартів API SJ, SL, SM)
FIAT 9.55535-H3

Стандарти ACEA A3/B4 та API SN висувають до моторних олив підвищенні вимоги стосовно мийних та диспергаційних властивостей, підвищеній стійкості оливи до збільшення в’язкості при потраплянні продуктів неповного згорання та високої змащувальної здатності, що забезпечує високий протизношувальний захист, високої термічної стабільності оливи, зменшену витрату оливи на згорання протягом усього міжзмінного інтервалу.

Відповідність вимогам специфікації FIAT 9.55535-H3 передбачає поєднання стандарту ACEA A3/B4 та класу в’язкості 10W60, для забезпечення оптимального мащення високотехнологічних двигунів FIAT, ALFA-ROMEO та LANCIA, особливо бензинових двигунів V6. MOTUL 8100 X-POWER 10W-60 забезпечує подовжений захист двигунів з малими та великими пробігами, подовжуючи термін їх безвідмовної експлуатації. Підвищена в’язкість забезпечує зменшені витрати оливи на згорання та випаровування, а також шляхом витікання оливи. Оптимізоване протікання оливи забезпечує високий захист та стабільній тиск в системі мащення протягом усього міжзмінного інтервалу.

Характеристики
  • В'язкість масла
    10w-60
  • Об’єм, л
    1
  • Специфікація ACEA
    A3/B4
  • Специфікація API
    CF/SN
  • Склад масла
    Синтетичні
  • Тип оливи
    Моторні
Переглянуті товари
Артикул: 333101
 

100% синтетична енергоощадна олива спеціально розроблена для Hybrid Electric Vehicles (H.E.V) та Plug-in Hybrid Electric Vehicles (P.H.E.V), сумісна з бензиновими двигунами останнього покоління, з турбонагнітачами чи атмосферними, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, для яких регламентовані оливи класу в’язкості 0W-20 з максимальними енергоощадними властивостями та дуже низькою динамічної в’язкістю HTHS ≥ 2.6 мПa.с (High Temperature High Shear). Також може використовуватись для батарейних електромобілів (B.E.V), які оснащенні двигунами внутрішнього згорання, які використовуються в якості збільшувача запасу ходу. Використовується також в сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано в’язкість SAE 0W-20 або «Енергоощадні оливи» в класі в’язкості 20: стандарт API SP та / або ILSAC GF-6A. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Дана олива може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • API SERVICE SP
  • ILSAC GF-6A
  • ILSAC GF-6B
  • бензинові двигуни HONDA Hybrid
  • бензинові двигуни NISSAN Hybrid
  • бензинові двигуни TOYOTA Hybrid
  • бензинові двигуни KIA Hybrid

Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандартів API SN i SM. Оливи, які відповідають стандарту API SP володіють відмінною стійкістю до окиснення, запобігають утворенню відкладень, забезпечуючи чистоту робочих двигуна, забезпечують ефективний захист від зношування і підвищену продуктивність за низьких температур протягом усього періоду експлуатації оливи.

Позначення «RC – ресурсоощадне» вказується на додаток до експлуатаційного рівня API “Sx” і відноситься перш за все до «енергоощадних» типів олив для бензинових двигунів. Це гарантує зменшення витрати оливи. На підставі стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6A є більш вимогливіший до «енергоощадності». Окрім вище вказаних вимог до оливи, також висуваються вимоги до розширених інтервалів заміни оливи, чистоти поршнів і кілець, сумісність з ущільнювачами і знижений вміст фосфору для сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Рівень властивостей ILSAC GF-6A забезпечує високий захист, при роботі двигуна на бензинові із вмістом етанолу 85% (E85).

Клас в’язкості SAE 0W20 мінімізує гідродинамічне тертя, дозволяє зменшити витрати палива, особливо при холодних запусках двигуна. Низький клас в’язкості гарантує пришвидшену прокачуваність оливи по системі мащенні при запуску двигуна, забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення, швидке нарощування обертів двигуна і пришвидшений вихід на робочі температури.

MOTUL HYBRID 0W-20 спеціально розроблена з урахуванням потреб гібридних електричних автомобілів, таких як HEV, PHEV і BEV з подовжувачами запасу ходу, де двигун внутрішнього згорання працює в моменти різкого гальмування і різкого старту електромобіля. Такі умови роботи двигуна обумовлюють специфічні вимоги до мастильних матеріалів, яким MOTUL HYBRID 0W-20 повністю відповідає. Оскільки даний тип олив дозволяє зменшити витрати палива, відповідно зменшує викиди СО2 з відпрацьованими газами в атмосферу.

738грн.