Засіб для м'якої промивки оливної системи. Затягнутий інтервал зміни оливи, низька кількість залитої у двигун оливи, неякісне паливо, погано відрегульований двигун зумовлюють підвищене утворення окислів азоту, що призводить до утворення чорного шламу. Ці забруднення забивають оливний фільтр, сітку оливоприймача й оливні канали, що призводить до пошкодження двигуна. Присадка очищає систему змащення, покращує прохідність каналів і сітки оливоприймача, видаляє відкладення в канавках поршневих кілець, запобігаючи недостатній подачі оливи й пошкодженню двигуна через оливне "голодування". Застосування: для всіх бензинових і дизельних двигунів із турбонаддувом і без нього, а також із каталізатором. Для всіх типів стандартних моторних олив. 300 мл присадки призначене для 5 л моторної оливи. Додати в стару оливу за 100-300 км до планованого терміну зміни й експлуатувати автомобіль, як правило, не перевищуючи 2/3 потужності двигуна. Потім злити стару оливу, замінити фільтр і залити нову оливу.
Присадка Liqui Moly Getriebeoil-Additiv протизносна для МКПП 20мл
Антифрикційна присадка в трансмісійну оливу. Присадка на основі дисульфіду молібдену (MoS2) спеціально призначена для механічних коробок передач і диференціалів. Значно знижує знос і температуру в зоні тертя. Як наслідок, більш м'яке перемикання передач, коробка працює плавніше й тихіше, менше нагрівається у процесі роботи. При додаванні присадки в старі коробки передач і диференціали, за рахунок згладжування профілю зубів, значно поліпшується їхня робота, підвищується плавність перемикання передач та ефективність роботи.Завдяки MoS2 підвищується експлуатаційна надійність вузла і якість його роботи. Застосування: для мостів і коробок перемикання передач автомобілів, що працюють при високих температурах і навантаженнях.Через ефект зниження тертя присадка не може бути застосована для автоматичних коробок передач і диференціалах підвищеного тертя. Залежно від ступеня навантаженості вузла обсяг присадки розрахований на 1-2 л трансмісійної оливи.