Засіб для м'якої промивки оливної системи. Затягнутий інтервал зміни оливи, низька кількість залитої у двигун оливи, неякісне паливо, погано відрегульований двигун зумовлюють підвищене утворення окислів азоту, що призводить до утворення чорного шламу. Ці забруднення забивають оливний фільтр, сітку оливоприймача й оливні канали, що призводить до пошкодження двигуна. Присадка очищає систему змащення, покращує прохідність каналів і сітки оливоприймача, видаляє відкладення в канавках поршневих кілець, запобігаючи недостатній подачі оливи й пошкодженню двигуна через оливне "голодування". Застосування: для всіх бензинових і дизельних двигунів із турбонаддувом і без нього, а також із каталізатором. Для всіх типів стандартних моторних олив. 300 мл присадки призначене для 5 л моторної оливи. Додати в стару оливу за 100-300 км до планованого терміну зміни й експлуатувати автомобіль, як правило, не перевищуючи 2/3 потужності двигуна. Потім злити стару оливу, замінити фільтр і залити нову оливу.
Багатофункціональна дизельна присадка Liqui Moly Multifunktionsadditiv Diesel 250мл
Універсальна комбінація активних речовин. Очищує паливну систему, підвищує цетанове число, покращує мастильну здатність дизельного палива, а також текучість та фільтрованість у холодних умовах. Залежно від якості дизельного палива поліпшується гранична температура фільтрування (CFPP), температура застигання дизельного палива, на -10 C. Додатково захищає при потраплянні води в паливну систему завдяки ефективній деемульгуючій дії.
Сфера застосування: Підходить для всіх сортів дизельного та котельного палива для забезпечення роботи в зимових умовах. Зберігати, захищаючи від морозу.
Застосування: Перед застосуванням ретельно збовтати. Домішувати до палива у співвідношенні 1: 600. Банки 250 мл достатньо на 150 л палива. Банки 1 л достатньо на 600 л палива. Щоб оптимально перешкоджати кристалізації парафінів, присадку необхідно додати за прибл. 5 C до досягнення температури помутніння, найкраще вище 0 C.
-
Об’єм, л0,25