Автомобільні масла
Знайдено: 1 - 11 серед 12 товарівRepsol Elite Evolution C1 5w-30 – це всесезонна моторна олива з повністю синтетичним складом для бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів. Адаптована до вимог автомобілів таких марок, як Ford, Jaguar, Land Rover, Mazda та Mitsubishi. Може використовуватися у двигунах із фільтром твердих частинок (сажовим фільтром), яким рекомендована олива зі специфікацією ACEA C1.
Відповідно до міжнародної специфікації ACEA, цей продукт відповідає стандарту ACEA C1, який висуває більш жорсткі вимоги щодо вмісту у складі оливи сульфатної золи, сірки та фосфору. Завдяки тому, що у Repsol Elite Evolution C1 5w-30 цей відсоток максимально знижений, олива є абсолютно безпечною для DPF-фільтра, а також допомагає подовжити термін його експлуатації. Крім цього, наявність цього допуску також вказує на паливоощадні властивості продукту (за нормальних умов керування), що сприяє зниженню викидів вуглекислого газу.
- Клас в’язкості за SAE: 5W-30
- Олива: Повністю синтетична олива
- Дозвіл виробника: ST JLR.03.5005
- Специфікація за ACEA: C1
- Тип паковання: Пляшка
- Місткість [л]: 5 л
Repsol Elite Evolution C1 5w-30 – це всесезонна моторна олива з повністю синтетичним складом для бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів. Адаптована до вимог автомобілів таких марок, як Ford, Jaguar, Land Rover, Mazda та Mitsubishi. Може використовуватися у двигунах із фільтром твердих частинок (сажовим фільтром), яким рекомендована олива зі специфікацією ACEA C1.
Відповідно до міжнародної специфікації ACEA, цей продукт відповідає стандарту ACEA C1, який висуває більш жорсткі вимоги щодо вмісту у складі оливи сульфатної золи, сірки та фосфору. Завдяки тому, що у Repsol Elite Evolution C1 5w-30 цей відсоток максимально знижений, олива є абсолютно безпечною для DPF-фільтра, а також допомагає подовжити термін його експлуатації. Крім цього, наявність цього допуску також вказує на паливоощадні властивості продукту (за нормальних умов керування), що сприяє зниженню викидів вуглекислого газу.
- Клас в’язкості за SAE: 5W-30
- Олива: Повністю синтетична олива
- Дозвіл виробника: ST JLR.03.5005
- Специфікація за ACEA: C1
- Тип паковання: Пляшка
- Місткість [л]: 1 л
7
НС-синтетична сучасна, малозольна легкоплинна моторна олива вищого класу для всесезонного застосування в бензинових і дизельних двигунах. Комбінація НС-синтетичних базових олив і найсучасніших присадок забезпечує винятковий захист від зносу, зниження витрати палива й відмінне прокачування по оливній системі. Повністю відповідає вимогам Ford, Jaguar, Madza та Mitsubishi останніх років випуску. Захищає сажовий фільтр Diesepartikelfilters (DPF)
Класифікації: ACEA C1; JASO DL-1
Допуски/Рекомендації: Ford WSS-M2C 934-B; Mazda; Mitsubishi; Jaguar / Land Rover STJLR.03.5005
НС-синтетична сучасна, малозольна легкоплинна моторна олива вищого класу для всесезонного застосування в бензинових і дизельних двигунах. Комбінація НС-синтетичних базових олив і найсучасніших присадок забезпечує винятковий захист від зносу, зниження витрати палива й відмінне прокачування по оливній системі. Повністю відповідає вимогам Ford, Jaguar, Madza та Mitsubishi останніх років випуску. Захищає сажовий фільтр Diesepartikelfilters (DPF)
Класифікації: ACEA C1; JASO DL-1
Допуски/Рекомендації: Ford WSS-M2C 934-B; Mazda; Mitsubishi; Jaguar / Land Rover STJLR.03.5005
Енергоощадна 100% синтетична високотехнологічна моторна олива. Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащені бензиновими двигунами і дизелями, атмосферними чи з турбонагнітачами, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, які відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI, для яких регламентовано використання моторних олив, які відповідають вимогам стандарту ACEA C1 – оливи з низьким коефіцієнтом внутрішньодинамічного тертя, з низькою динамічною в’язкістю HTHS (<3,5 мПа.с) та низьким рівнем вмісту сульфатної золи (≤0.5%), фосфору (≤0.05%) і сульфуру (≤0.2%) – Low SAPS. Використовується в усіх типах бензинових двигунів та дизелів, для яких регламентовані оливи з високими енергоощадними властивостями – стандарт ACEA C1. Дана олива може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням зверніться до керівництва з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- ACEA C1
- JASO DL-1
- FORD WSS M2C 934 B
- JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005
- Дизелі MAZDA з фільтром твердих часток DPF, окрім SKYACTIV-D 2.2L з MY2012.
Двигуни, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI оснащуються системами доочищення відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих часток DPF, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого «старіння» оливи і втрати потужності двигуна.
Специфікація FORD WSS M2C 934 B вимагає високої стійкості оливної плівки, антиокисних, протизношувальних і мийних і диспергаційних властивостей, а також оптимізації паливної економічності: мінімум 3% в порівнянні з оливами класу в’язкості 15W-40. Дані оливи застосовуються в автомобілях JAGUAR і LAND ROVER останнього покоління (з 2009 року виробництва), які оснащенні дизелями 3.0л V6 з фільтром твердих часток DPF, після 2005 року виробництва. Специфікація STJLR.03.5005 регламентується для усіх двигунів JAGUAR і LAND ROVER останніх поколінь: 2.2L TD4, 3.0L V6 дизелі з DPF з MY2012 року виробництва, а також при регламентації FORD WSS-M2C 934-B з MY2006 року виробництва.
Згідно вимог MAZDA, необхідно використовувати моторні оливи з відповідністю вимогам стандарту JASO DL-1 чи ACEA C1, задля забезпечення паливної економічності та максимального захисту систем доочищення відпрацьованих газів – DPF – для більшості своїх дизелів від 2005 року виробництва. Для двигунів Mazda SKYACTIV-D 2.2L з 2012 року виробництва регламентується використання моторних олив із відповідністю стандарту ACEA C3. Для даних двигунів рекомендується моторна олива 8100 X-clean EFE 5W30.
Оливи із відповідністю вимогам стандарту АСЕА С1 дозволяють знизити вплив на навколишнє середовище двигунами внутрішнього згорання, шляхом зниження споживання палива, зниження кількості викидів СО2 в атмосферу та розширення інтервалів заміни моторної оливи.
Енергоощадна 100% синтетична високотехнологічна моторна олива. Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащені бензиновими двигунами і дизелями, атмосферними чи з турбонагнітачами, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, які відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI, для яких регламентовано використання моторних олив, які відповідають вимогам стандарту ACEA C1 – оливи з низьким коефіцієнтом внутрішньодинамічного тертя, з низькою динамічною в’язкістю HTHS (<3,5 мПа.с) та низьким рівнем вмісту сульфатної золи (≤0.5%), фосфору (≤0.05%) і сульфуру (≤0.2%) – Low SAPS. Використовується в усіх типах бензинових двигунів та дизелів, для яких регламентовані оливи з високими енергоощадними властивостями – стандарт ACEA C1. Дана олива може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням зверніться до керівництва з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: ACEA C1 JASO DL-1 FORD WSS M2C 934 B JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005
Дизелі MAZDA з фільтром твердих часток DPF, окрім SKYACTIV-D 2.2L з MY2012.
Двигуни, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI оснащуються системами доочищення відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих часток DPF, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого «старіння» оливи і втрати потужності двигуна. Специфікація FORD WSS M2C 934 B вимагає високої стійкості оливної плівки, антиокисних, протизношувальних і мийних і диспергаційних властивостей, а також оптимізації паливної економічності: мінімум 3% в порівнянні з оливами класу в’язкості 15W-40. Дані оливи застосовуються в автомобілях JAGUAR і LAND ROVER останнього покоління (з 2009 року виробництва), які оснащенні дизелями 3.0л V6 з фільтром твердих часток DPF, після 2005 року виробництва.
Специфікація STJLR.03.5005 регламентується для усіх двигунів JAGUAR і LAND ROVER останніх поколінь: 2.2L TD4, 3.0L V6 дизелі з DPF з MY2012 року виробництва, а також при регламентації FORD WSS-M2C 934-B з MY2006 року виробництва. Згідно вимог MAZDA, необхідно використовувати моторні оливи з відповідністю вимогам стандарту JASO DL-1 чи ACEA C1, задля забезпечення паливної економічності та максимального захисту систем доочищення відпрацьованих газів – DPF – для більшості своїх дизелів від 2005 року виробництва. Для двигунів Mazda SKYACTIV-D 2.2L з 2012 року виробництва регламентується використання моторних олив із відповідністю стандарту ACEA C3. Для даних двигунів рекомендується моторна олива 8100 X-clean EFE 5W30.
Оливи із відповідністю вимогам стандарту АСЕА С1 дозволяють знизити вплив на навколишнє середовище двигунами внутрішнього згорання, шляхом зниження споживання палива, зниження кількості викидів СО2 в атмосферу та розширення інтервалів заміни моторної оливи.
Автомастила: великий вибір якісних витратних матеріалів за доступною ціною
Термін служби агрегатів і вузлів автомобіля залежить не тільки від їхньої початкової якості і умов експлуатації, але і від того, які мастильні матеріали використовуються. Від ступеня зменшення впливу сили тертя залежить швидкість зносу рухомих частин. Автомастила бувають декількох видів, оскільки вони застосовуються для змащення деталей, що працюють в різних умовах. Від правильності їх вибору залежить злагодженість функціонування всієї системи.

Асортимент машинних олій в інтернет-магазині Lido
У нашому каталозі можна вибрати і купити різні види машинних олій. Вони підійдуть для використання в різних марках і моделях автомобілів іноземного та вітчизняного виробництва, для змащення інших механізмів і деталей. Пропонуємо такі види автомастил:
- Моторні: використовуються для забезпечення роботи дизельних і бензинових двигунів. У продажу є синтетичні, мінеральні та напівсинтетичні мастила. Їх вибір залежить від типу силового агрегату, ступеню його зношеності, умов експлуатації. Щоб підібрати оптимальну машинну оливу, потрібно звертати увагу на її маркування, адже матеріали відрізняються ступенем в'язкості, плинністю і іншими характеристиками. Заливання невідповідних витратних матеріалів в двигун машини може спровокувати заклинювання рухомих частин і серйозні поломки.
- Трансмісійні: є необхідними для змащення коробок передач, рульових механізмів, зубчастих і ланцюгових редукторів, роздавальних коробок і інших вузлів автомобілів, тепловозів, тракторів, різної будівельної техніки. Для виготовлення трансмісійних мастил використовують синтетичну або мінеральну основу, до якої додаються присадки – речовини, що додають мастилу різні експлуатаційні характеристики. Присадки бувають: антикорозійними, антизношувальними, антизадирні тощо. До їх складу можуть входити хлор, фосфор, дисульфід, сірка. Трансмісійне мастило для авто призначене для створення плівки на поверхнях деталей, яка надійно захищає їх від впливу різних негативних факторів.
- Сервісні оливи: використовуються для ефективного промивання двигунів різних типів на машинах вітчизняного та іноземного виробництва під час планової заміни мастила без зняття і розбирання силового агрегату. Олива швидко очищує деталі двигуна від різних відкладень, механічних домішок, забезпечує його захист. В подальшому не впливає на експлуатаційні характеристики залитого після промивання моторного мастила, є сумісною з ущільнювачами.
- Індустріальні: застосовуються для змащення стаціонарних механізмів, які експлуатуються у відносно постійних умовах. Зменшують тертя і зношування деталей і механізмів верстатів, прокатних станів, пресів, захищають деталі від корозії. Використовуються в якості робочих рідин в гідравлічних системах обладнання. Для надання потрібних властивостей в оливу додаються різні присадки. Сучасна класифікація індустріальних олив ґрунтується на розподілі їх на групи в залежності від експлуатаційних характеристик і сфери застосування.
- Мастила: тверді, пластичні, рідкі та інші оливи. Вони використовуються для зменшення сили тертя в вузлах. Необхідні для обслуговування легкових, вантажних та інших автомобілів, промислових машин і механізмів, побутових та інших приладів. Асортимент мастил в нашому каталозі представлений декількома видами матеріалів, які коштують порівняно дешево, але відрізняються гарною якістю.
- Мастила для мототехніки: мотоцикли, снігоходи, бензопили, мотоблоки, човнові мотори і інші негабаритні механізми забезпечуються двотактними і чотиритактними двигунами, які конструктивно відрізняються від автомобільних. Для забезпечення їхньої нормальної роботи необхідно купувати спеціальні машинні мастила. Вони мають певну структуру і властивості. У продажу можна зустріти мінеральну, синтетичну і напівсинтетичну оливу для машини. Під час вибору потрібно звертати увагу на маркування, адже виробники пред'являють дуже суворі вимоги до підбору виду і типу мастильних матеріалів.

У нас можна купити автомобільну оливу з доставкою по Львову, до Києва, Харкова та інших міст України. У каталозі представлено продукцію виробників Shell, Aral, Bi-Power, Castrol, BMW, Elf, Honda, Mazda, Statoil і багатьох інших. Ви можете вибрати і замовити машинне мастило для свого автомобіля або обрати інший відповідний за характеристиками і ціною продукт. Ми гарантуємо якість та оригінальність продукції, оскільки працюємо безпосередньо з виробниками.