Автомобільні масла
Знайдено: 1 - 33 серед 34 товариK2 Synthetic GF-5/SN 5W-20 синтетична олива, що забезпечує відмінне змащування і захист сучасних двигунів, що працюють в екстремальних умовах. Зменшує витрату палива.
Особливості та переваги
Спеціальні молекули протизносних присадок ідеально захищають двигун від зносу. Правильно складені мийно-диспергуючі, в'язкісно-температурні, антиокислювальні та антикорозійні інгредієнти забезпечують належні параметри роботи двигуна в будь-яких умовах. Додавання синтетичної базової оливи разом із хімічно модифікованою мінеральною базовою оливою забезпечує набагато краще змащення та захист двигуна порівняно з мінеральними оливами. Полегшує запуск двигуна, особливо при низьких температурах. Рекомендовано для дизельних двигунів легкових автомобілів і мікроавтобусів з турбонаддувом і без, незалежно від ступеня зносу двигуна.
Специфікація API: ILSAC GF-5; SN ресурсозбереження; GM DEXOS 1; Chrysler MS6395; GM 6094M; Ford WSS-M2C-947A
Замініть оливу відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.
K2 Synthetic GF-5/SN 5W-20 синтетична олива, що забезпечує відмінне змащування і захист сучасних двигунів, що працюють в екстремальних умовах. Зменшує витрату палива.
Особливості та переваги
Спеціальні молекули протизносних присадок ідеально захищають двигун від зносу. Правильно складені мийно-диспергуючі, в'язкісно-температурні, антиокислювальні та антикорозійні інгредієнти забезпечують належні параметри роботи двигуна в будь-яких умовах. Додавання синтетичної базової оливи разом із хімічно модифікованою мінеральною базовою оливою забезпечує набагато краще змащення та захист двигуна порівняно з мінеральними оливами. Полегшує запуск двигуна, особливо при низьких температурах. Рекомендовано для дизельних двигунів легкових автомобілів і мікроавтобусів з турбонаддувом і без, незалежно від ступеня зносу двигуна.
Специфікація API: ILSAC GF-5; SN ресурсозбереження; GM DEXOS 1; Chrysler MS6395; GM 6094M; Ford WSS-M2C-947A
Замініть оливу відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.
K2 Synthetic Premium XN1 SN 5W-30 синтетична олива останнього покоління для бензинових і дизельних двигунів. Захищає від зносу та LSPI та підтримує ідеальну чистоту двигуна. Рекомендовано для двигунів, оснащених технологією старт-стоп, а також для гібридних автомобілів.
Особливості та переваги
Синтетичні оливи отримують шляхом хімічного синтезу. Вони більш стійкі до окислення, ніж мінеральні та напівсинтетичні оливи. Спеціальні молекули протизносних присадок ідеально захищають двигун від зносу. Правильно складені мийно-диспергуючі, в'язкісно-температурні, антиокислювальні та антикорозійні інгредієнти на синтетичній основі забезпечують належні параметри роботи двигуна незалежно від умов, температури та стилю водіння. Забезпечує набагато краще змащення і захист двигуна в порівнянні з напівсинтетичними і мінеральними оливами і дозволяє знизити витрату палива до 2,5%. Полегшує запуск двигуна, особливо при низьких температурах, і швидше досягає критичних точок змащення. Зберігає двигун в чистоті. Рекомендовано для легкових автомобілів і мікроавтобусів, що працюють на бензині та дизелі, незалежно від ступеня зносу двигуна.
Специфікація ILSAC: GF5, SN Resource Conserving, DEXOS 1, CHRYSLER MS 6395, FORD 946A; GM 6094M
Замініть оливу відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.
7
K2 Synthetic Premium XN1 SN 5W-30 синтетична олива останнього покоління для бензинових і дизельних двигунів. Захищає від зносу та LSPI та підтримує ідеальну чистоту двигуна. Рекомендовано для двигунів, оснащених технологією старт-стоп, а також для гібридних автомобілів.
Особливості та переваги
Синтетичні оливи отримують шляхом хімічного синтезу. Вони більш стійкі до окислення, ніж мінеральні та напівсинтетичні оливи. Спеціальні молекули протизносних присадок ідеально захищають двигун від зносу. Правильно складені мийно-диспергуючі, в'язкісно-температурні, антиокислювальні та антикорозійні інгредієнти на синтетичній основі забезпечують належні параметри роботи двигуна незалежно від умов, температури та стилю водіння. Забезпечує набагато краще змащення і захист двигуна в порівнянні з напівсинтетичними і мінеральними оливами і дозволяє знизити витрату палива до 2,5%. Полегшує запуск двигуна, особливо при низьких температурах, і швидше досягає критичних точок змащення. Зберігає двигун в чистоті. Рекомендовано для легкових автомобілів і мікроавтобусів, що працюють на бензині та дизелі, незалежно від ступеня зносу двигуна.
Специфікація ILSAC: GF5, SN Resource Conserving, DEXOS 1, CHRYSLER MS 6395, FORD 946A; GM 6094M
Замініть оливу відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.
K2 Synthetic Premium XN1 SN 5W-30 синтетична олива останнього покоління для бензинових і дизельних двигунів. Захищає від зносу та LSPI та підтримує ідеальну чистоту двигуна. Рекомендовано для двигунів, оснащених технологією старт-стоп, а також для гібридних автомобілів.
Особливості та переваги
Синтетичні оливи отримують шляхом хімічного синтезу. Вони більш стійкі до окислення, ніж мінеральні та напівсинтетичні оливи. Спеціальні молекули протизносних присадок ідеально захищають двигун від зносу. Правильно складені мийно-диспергуючі, в'язкісно-температурні, антиокислювальні та антикорозійні інгредієнти на синтетичній основі забезпечують належні параметри роботи двигуна незалежно від умов, температури та стилю водіння. Забезпечує набагато краще змащення і захист двигуна в порівнянні з напівсинтетичними і мінеральними оливами і дозволяє знизити витрату палива до 2,5%. Полегшує запуск двигуна, особливо при низьких температурах, і швидше досягає критичних точок змащення. Зберігає двигун в чистоті. Рекомендовано для легкових автомобілів і мікроавтобусів, що працюють на бензині та дизелі, незалежно від ступеня зносу двигуна.
Специфікація ILSAC: GF5, SN Resource Conserving, DEXOS 1, CHRYSLER MS 6395, FORD 946A; GM 6094M
Замініть оливу відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.
Допуски виробників: Dexos 1:2015, GM 6094M та 4718M, Chrysler MS 6395, Ford WSS-M2C946-AСервісна класифікація: API SN ILSAC GF-5
Застосування:Ідеально підходить для використання у сучасних бензинових двигунах. Ідеально підходить для більшості сучасних корейських автомобілів.
Властивості:Забезпечує чудовий захист двигуна за будь-яких погодних умов, як у спеку, так і в холод. Дозволяє значно знизити витрату палива – є енергозберігаючим. Синтетична формула мастила продовжує термін служби двигуна.
Зберігання:Уникати екстремальних температур. Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні. Бочки бажано зберігати у приміщенні. Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики
- Щільність при 20°С: 0,845
- В'язкість при 100 °С: 11,1 сСт
- В'язкість при 40 °С: 61 сСт
- Індекс в'язкості: 177
- В'язкість при температурі -30 °С: 3600 сП
- Лужне число T.B.N.: 8,3 мг КОН/г
- Колір: Коричневий
- Сульфатна зола: 0,9%
- Цинк: 0,1%
- Кальцій: 0,13%
- Фосфор: 0,08%
- Температура спалаху: 230°С
- Температура застигання: -42°С
Допуски виробників: Dexos 1:2015, GM 6094M та 4718M, Chrysler MS 6395, Ford WSS-M2C946-AСервісна класифікація: API SN ILSAC GF-5
Застосування:Ідеально підходить для використання у сучасних бензинових двигунах. Ідеально підходить для більшості сучасних корейських автомобілів.
Властивості:Забезпечує чудовий захист двигуна за будь-яких погодних умов, як у спеку, так і в холод. Дозволяє значно знизити витрату палива – є енергозберігаючим. Синтетична формула мастила продовжує термін служби двигуна.
Зберігання:Уникати екстремальних температур. Каністри, упаковані в картонні коробки, берегти від вологи та зберігати у приміщенні. Бочки бажано зберігати у приміщенні. Поза приміщенням зберігати бочки на боці для уникнення накопичення вологи.
Характеристики
- Щільність при 20°С: 0,845
- В'язкість при 100 °С: 11,1 сСт
- В'язкість при 40 °С: 61 сСт
- Індекс в'язкості: 177
- В'язкість при температурі -30 °С: 3600 сП
- Лужне число T.B.N.: 8,3 мг КОН/г
- Колір: Коричневий
- Сульфатна зола: 0,9%
- Цинк: 0,1%
- Кальцій: 0,13%
- Фосфор: 0,08%
- Температура спалаху: 230°С
- Температура застигання: -42°С
Повністю синтетична високоефективна олива 5W-20, придатна для використання в останніх двигунах Ford EcoBoost.
Специфікації: FORD WSS M2C948-B, WSS-M2C948-A, WSS-M2C925-A; WSS-M2C925-B; ILSAC GF-5; ACEA C5; API SN, SN-RC
Офіційно одобрено: Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5004
Повністю синтетична високоефективна олива 5W-20, придатна для використання в останніх двигунах Ford EcoBoost.
Специфікації: FORD WSS M2C948-B, WSS-M2C948-A, WSS-M2C925-A; WSS-M2C925-B; ILSAC GF-5; ACEA C5; API SN, SN-RC
Офіційно одобрено: Перевірено для Jaguar Lта Rover відповідно до STJLR.03.5004
100% синтетична моторна олива з енергозберігаючими властивостями. Спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів легкових автомобілів в т.ч. з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням, де передбачається використання олив зі зниженим тертям і дуже низькою (≥ 2.9 mPa.s) HTHS в'язкістю (в'язкість при високій температурі і високій швидкості зрушення).
Призначено для сучасних двигунів, що вимагають олив з класом в'язкості 30 і енергозберігаючими властивостями (відповідність класу API SP-RC)
Застосовується в автомобілях, оснащених системами нейтралізації відпрацьованих газів. Деякі двигуни не призначені для використання в них даного типу олив, тому перед використанням цього продукту необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Класифікація API: SP RC Класифікація ILSAC: GF-6A Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-6395 Допуск Fiat: 9.55535 CR1 Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 929A, WSS M2C 946A, WSS M2C 946B1, WSS-M2C 961-A1 Допуск General Motors, Opel: GM 4718 M, GM 6094 M, GM dexos 1 gen2, GM dexos 1 gen3
Енергоощадна моторна олива для бензинових та дизельних двигунів. 100% синтетична моторна олива. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення. За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті. Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Специфікації та допуски:
- ACEA C5
- API SERVICE SN Plus / SN-RC (Ressource Conserving)
- ILSAC GF-5
- BMW LL-17 FE+ (сумісність до BMW LL-14 FE+)
- MB-Approval 229.71
- FIAT 9.55535-DSX
Повністю синтетичне енергозберігаюче масло для сучасних бензинових моторів, включаючи атмосферні, турбовані, з прямим або безпосереднім уприскуванням, яким приписані масла з низьким гідродинамічним тертям і низькою в'язкістю > 2.6 сПз, що відповідають вимогам класифікації API SN, SN RC, SN plus, ILSAC GF-5 . Продукт MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-20 містить відмінні антифрикційні присадки, які знижують тертя в вузлах під час роботи, сприяючи високій продуктивності і економічній витраті палива. Також, масло MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-20 сприяє скороченню кількості шкідливих речовин у вихлопі і захищає каталітичні нейтралізатори від забруднення і виходу з ладу. Відповідає жорстким фірмовим допускам Chrysler MS-6395, FORD M2C-930-A, M2C-945-A, GM 6094A, Dexos1 - Gen 2.
Переваги:
- Забезпечує надійний захист всіх рухомих вузлів від зносу і появи відколів.
- Усуває сажові і нагарні відкладення, забезпечує чистоту двигуна, підтримує вільний хід кілець і щільне прилягання клапанів до сідел.
- Легкий холодний пуск в зимовий період завдяки низькій в'язкості.
- Повністю сумісний з каталітичними нейтралізаторами.
- Гарантує високу потужність двигуна, при цьому знижує витрату палива.
Класифікація API: SN-RC , SN Класифікація ILSAC: GF-5 Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-6395 Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 930A , WSS M2C 945A Допуск General Motors, Opel: GM 6094 M , GM dexos 1
7
100% синтетична моторна олива з енергозберігаючими властивостями. Спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів легкових автомобілів в т.ч. з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням, де передбачається використання олив зі зниженим тертям і дуже низькою (≥ 2.9 mPa.s) HTHS в'язкістю (в'язкість при високій температурі і високій швидкості зрушення).
Призначено для сучасних двигунів, що вимагають олив з класом в'язкості 30 і енергозберігаючими властивостями (відповідність класу API SP-RC)
Застосовується в автомобілях, оснащених системами нейтралізації відпрацьованих газів. Деякі двигуни не призначені для використання в них даного типу олив, тому перед використанням цього продукту необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Класифікація API: SP RC Класифікація ILSAC: GF-6A Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-6395 Допуск Fiat: 9.55535 CR1 Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 929A, WSS M2C 946A, WSS M2C 946B1, WSS-M2C 961-A1 Допуск General Motors, Opel: GM 4718 M, GM 6094 M, GM dexos 1 gen2, GM dexos 1 gen3
7
100% синтетична моторна олива з енергозберігаючими властивостями. Спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів легкових автомобілів в т.ч. з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням, де передбачається використання олив зі зниженим тертям і дуже низькою (≥ 2.9 mPa.s) HTHS в'язкістю (в'язкість при високій температурі і високій швидкості зрушення).
Призначено для сучасних двигунів, що вимагають олив з класом в'язкості 30 і енергозберігаючими властивостями (відповідність класу API SP-RC)
Застосовується в автомобілях, оснащених системами нейтралізації відпрацьованих газів. Деякі двигуни не призначені для використання в них даного типу олив, тому перед використанням цього продукту необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля. У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Класифікація API: SP RC Класифікація ILSAC: GF-6A Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-6395 Допуск Fiat: 9.55535 CR1 Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 929A, WSS M2C 946A, WSS M2C 946B1, WSS-M2C 961-A1 Допуск General Motors, Opel: GM 4718 M, GM 6094 M, GM dexos 1 gen2, GM dexos 1 gen3
Повністю синтетичне енергозберігаюче масло для сучасних бензинових моторів, включаючи атмосферні, турбовані, з прямим або безпосереднім уприскуванням, яким приписані масла з низьким гідродинамічним тертям і низькою в'язкістю > 2.6 сПз, що відповідають вимогам класифікації API SN, SN RC, SN plus, ILSAC GF-5 . Продукт MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-20 містить відмінні антифрикційні присадки, які знижують тертя в вузлах під час роботи, сприяючи високій продуктивності і економічній витраті палива. Також, масло MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-20 сприяє скороченню кількості шкідливих речовин у вихлопі і захищає каталітичні нейтралізатори від забруднення і виходу з ладу. Відповідає жорстким фірмовим допускам Chrysler MS-6395, FORD M2C-930-A, M2C-945-A, GM 6094A, Dexos1 - Gen 2.
Переваги:
- Забезпечує надійний захист всіх рухомих вузлів від зносу і появи відколів.
- Усуває сажові і нагарні відкладення, забезпечує чистоту двигуна, підтримує вільний хід кілець і щільне прилягання клапанів до сідел.
- Легкий холодний пуск в зимовий період завдяки низькій в'язкості.
- Повністю сумісний з каталітичними нейтралізаторами.
- Гарантує високу потужність двигуна, при цьому знижує витрату палива.
Класифікація API: SN-RC , SN Класифікація ILSAC: GF-5 Допуск Chrysler, Dodge, Jeep: MS-6395 Допуск Ford, Aston Martin, Jaguar, Land Rover: WSS M2C 930A , WSS M2C 945A Допуск General Motors, Opel: GM 6094 M , GM dexos 1
7
Енергоощадна моторна олива для бензинових та дизельних двигунів. 100% синтетична моторна олива.
Високотехнологічна 100% синтетична енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для відповідності вимогам OEM-виробників, які для своїх автомобілів регламентують моторні оливи з дуже низькою в’язкістю HTHS (High Temperature High Shear) ≥ 2.6 mPa.s. та "Mid SAPS" – знижений вміст сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07% ≤ x ≤ 0.09%) і сульфуру (≤ 0.3%). Використовується в бензинових двигунах і дизелях останнього покоління, які відповідають екологічним нормам Euro 4, 5 і 6, для яких регламентовано використання енергоощадних моторних олив класом в’язкісті 20 та відповідністю вимогам стандартів: ACEA C5, ACEA C6, API SP та/або ILSAC GF-6a. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами, бензиновими фільтрами твердих часток (GPF) та дизельними фільтрами твердих часток (DPF).
Специфікації та допуски:
- ACEA C5
- API SERVICE SN Plus / SN-RC (Ressource Conserving)
- ILSAC GF-5
- BMW LL-17 FE+ (сумісність до BMW LL-14 FE+)
- MB-Approval 229.71
- FIAT 9.55535-DSX
Стандарт ACEA C5/С6 регламентує забезпечення значної стійкості оливної плівки, захисту від LSPI та зниження рівня викидів двигунами високої потужності. Стандарт ACEA C5/С6 також вимагає значного зниження тертя, задля забезпечення показників енергоощадності.
Завдяки 100% синтетичним базовим компонентам та зниженому рівню SAPS, MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-20 забезпечує дуже стійку оливну плівку, знижує тертя в двигунах і повністю сумісна з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт API SP має повну зворотню сумісність стандарту API SN та усіма попередніми стандартами API. Гарантує ефективний захист від утворення ефекту LSPI (Low Speed Pre Ignition), який виникає в двигунах з турбонагнітачами та з безпосереднім впорскуванням.
Базуючись на вимогам стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6a є більш вимогливішим до моторних олив стосовно забезпечення енергоощадності, збільшених міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів, поршневих канавок та кілець, сумісності з ущільнювачами та зменшеного вмісту фосфору задля забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Відповідність вимогам стандарту ILSAC GF-6a гарантує оптимальне мащення двигуна, навіть при експлуатації його на бензинах із вмістом етанолу до 85% (Е85). Специфікація BMW Longlife-17 FE+ регламентується для бензинових двигунів BMW N20 та Bx8, з 2014 року виробництва, які експлуатуються в країнах Європейського Союзу, Норвегії, Швейцарії і Ліхтенштейну, а також в Сполучених Штатах Америки та Канаді. У разі виникнення сумнівів щодо використання даної оливи, обов’язково перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.
Моторне масло Castrol Magnatec Stop-Start 5W-20 E підходить для застосування в бензинових двигунах автомобілів, в яких виробник рекомендує використовувати мастильні матеріали, що відповідають класу в'язкості SAE 5W-20 і специфікаціям API SN, ILSAC GF-5 або більш раннім. Castrol Magnatec Stop-Start 5W-20 E схвалено для використання в двигунах автомобілях Ford, де потрібні моторні масла, відповідні специфікації Meets Ford WSS-M2C948-B і класу в'язкості SAE 5W-20.
Специфікації і допуски: API SN ILSAC GF5 Meets Ford WSS-M2C948-BМоторне масло Castrol Magnatec Stop-Start 5W-20 E підходить для застосування в бензинових двигунах автомобілів, в яких виробник рекомендує використовувати мастильні матеріали, що відповідають класу в'язкості SAE 5W-20 і специфікаціям API SN, ILSAC GF-5 або більш раннім. Castrol Magnatec Stop-Start 5W-20 E схвалено для використання в двигунах автомобілях Ford, де потрібні моторні масла, відповідні специфікації Meets Ford WSS-M2C948-B і класу в'язкості SAE 5W-20.
Специфікації і допуски: API SN ILSAC GF5 Meets Ford WSS-M2C948-BПовністю синтетична високоефективна олія 0W-20 для сучасних автомобілів з бензиновими двигунами, а також для більшості автомобілів з гібридними бензиново-електричними двигунами.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. API SN; ILSAC GF-5; dexos 1:2015; Chrysler MS 6395; GM6094M & GM4718M
Повністю синтетична високоефективна олія 0W-20 для сучасних автомобілів з бензиновими двигунами, а також для більшості автомобілів з гібридними бензиново-електричними двигунами.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. API SN; ILSAC GF-5; dexos 1:2015; Chrysler MS 6395; GM6094M & GM4718M
Повністю синтетична високоефективна олія 0W-20 для сучасних автомобілів з бензиновими двигунами, а також для більшості автомобілів з гібридними бензиново-електричними двигунами.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. API SN; ILSAC GF-5; dexos 1:2015; Chrysler MS 6395; GM6094M & GM4718M
7
Енергоощадна олива з високими експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese . Особливо рекомендується до застосування для CHRYSLER, FORD, GM – General Motors. Спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних та з турбонагнітачами, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які вимагають використання олив з особливим пакетом антифрикційних додатків і низькою в’язкістю (HTHS≥2.6 МПа∙с). Використовується в сучасних бензинових двигунах, які вимагають оливи класу в’язкості 20 та високий степінь енергоощадності (API SN і/чи ILSAC GF-5 стандарти). Відповідність специфікації GM dexos1 для бензинових двигунів GM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET чи GMC. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: API SN/CF ILSAC GF-5 CHRYSLER MS 6395 FORD M2C 930A / M2C 945A GM dexos1 / GM 6094M Бензинові двигуни: ACURA, CHEVROLET, CHRYSLER, JEEP, FORD, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, MAZDA, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
Стандарт API SN зворотно сумісний з попередніми стандартами API, в часності API SM. Оливи API SN володіють високими антиокисними властивостями, покращений захист від утворення відкладень, покращене очищення двигуна, відмінні низькотемпературні характеристики, енергоощадність. На основі стандарту API SN, сформульовано стандарт ILSAC GF-5 з більш суворішими вимогами до енергоощадності. Окрім енергоощадності, також вимагається дотримання подовжених міжзмінних інтервалів, чистота поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами, і знижений вміст фосфору, для сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт ILSAC GF-5 дозволяє експлуатувати двигун на бензинові із 85%-им вмістом Етанолу (E85). Стандарт GM dexos1 регламентується для цілого ряду бензинових двигунів GM з модельного ряду 2011 року, які вимагають відповідність специфікації оливи dexos1 (окрім обслуговування в Європі). Специфікація GM dexos1 розроблена для бензинових двигунів і повністю замінює специфікації GM-LL-A-025, GM 6094А,… 6094М і GM 4718M. GM dexos1 також використовується в двигунах до 2011 року випуску. Стандарт GM dexos1 поєднує в собі суворі вимоги стандартів API, ACEA і ILSAC, одночасно з вимогами GM до енергоощадності.
GM розробив специфікацію dexos1 для забезпечення високої термооксиної стабільності оливи, відмінної термічної стійкості, стійкості до утворення відкладень, стійкості до збільшення в’язкості оливи при потраплянні сажі.
MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 відповідає усім високим вимогам до експлуатаційних характеристик від GM, зокрема специфікації dexos1, повністю сумісний з біопаливами, LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (Compressed Natural Gas), і біоетанольними паливами, з вмістом етанолу до 85% (Bioethanol – E85). Специфікація CHRYSLER MS 6395 вимагає дотримання стандарту та щонайменше ILSAC GF-4 для забезпечення оптимальної експлуатації бензинових двигунів CHRYSLER, DODGE і JEEP. Специфікація FORD M2C 947-A вимагає від олив дотримання стандартів API SN і ILSAC GF5для використання в двигунах FORD з дати виробництва MY2013. Деякі автовиробники також регламентують використання в двигунах олив зі стандартами API SN і/чи ILSAC GF-5 для забезпечення максимальної продуктивності. Для прикладу, MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 використовується в бензинових двигунах HONDA, SUBARU і TOYOTA. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 забезпечує високі змащувальні властивості, захист від зношування, стійкість до високих температур, покращену прокачувканість оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене наростання обертів, пришвидшене досягнення робочої температури, зниження витрати палива.
Дозволяє знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу (CO2).
Енергоощадна олива з високими експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese . Особливо рекомендується до застосування для CHRYSLER, FORD, GM – General Motors. Спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних та з турбонагнітачами, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які вимагають використання олив з особливим пакетом антифрикційних додатків і низькою в’язкістю (HTHS≥2.6 МПа∙с). Використовується в сучасних бензинових двигунах, які вимагають оливи класу в’язкості 20 та високий степінь енергоощадності (API SN і/чи ILSAC GF-5 стандарти). Відповідність специфікації GM dexos1 для бензинових двигунів GM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET чи GMC. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: API SN/CF ILSAC GF-5 CHRYSLER MS 6395 FORD M2C 930A / M2C 945A GM dexos1 / GM 6094M Бензинові двигуни: ACURA, CHEVROLET, CHRYSLER, JEEP, FORD, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, MAZDA, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
Стандарт API SN зворотно сумісний з попередніми стандартами API, в часності API SM. Оливи API SN володіють високими антиокисними властивостями, покращений захист від утворення відкладень, покращене очищення двигуна, відмінні низькотемпературні характеристики, енергоощадність. На основі стандарту API SN, сформульовано стандарт ILSAC GF-5 з більш суворішими вимогами до енергоощадності. Окрім енергоощадності, також вимагається дотримання подовжених міжзмінних інтервалів, чистота поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами, і знижений вміст фосфору, для сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт ILSAC GF-5 дозволяє експлуатувати двигун на бензинові із 85%-им вмістом Етанолу (E85). Стандарт GM dexos1 регламентується для цілого ряду бензинових двигунів GM з модельного ряду 2011 року, які вимагають відповідність специфікації оливи dexos1 (окрім обслуговування в Європі). Специфікація GM dexos1 розроблена для бензинових двигунів і повністю замінює специфікації GM-LL-A-025, GM 6094А,… 6094М і GM 4718M. GM dexos1 також використовується в двигунах до 2011 року випуску. Стандарт GM dexos1 поєднує в собі суворі вимоги стандартів API, ACEA і ILSAC, одночасно з вимогами GM до енергоощадності.
GM розробив специфікацію dexos1 для забезпечення високої термооксиної стабільності оливи, відмінної термічної стійкості, стійкості до утворення відкладень, стійкості до збільшення в’язкості оливи при потраплянні сажі.
MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 відповідає усім високим вимогам до експлуатаційних характеристик від GM, зокрема специфікації dexos1, повністю сумісний з біопаливами, LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (Compressed Natural Gas), і біоетанольними паливами, з вмістом етанолу до 85% (Bioethanol – E85). Специфікація CHRYSLER MS 6395 вимагає дотримання стандарту та щонайменше ILSAC GF-4 для забезпечення оптимальної експлуатації бензинових двигунів CHRYSLER, DODGE і JEEP. Специфікація FORD M2C 947-A вимагає від олив дотримання стандартів API SN і ILSAC GF5для використання в двигунах FORD з дати виробництва MY2013. Деякі автовиробники також регламентують використання в двигунах олив зі стандартами API SN і/чи ILSAC GF-5 для забезпечення максимальної продуктивності. Для прикладу, MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 використовується в бензинових двигунах HONDA, SUBARU і TOYOTA. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 забезпечує високі змащувальні властивості, захист від зношування, стійкість до високих температур, покращену прокачувканість оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене наростання обертів, пришвидшене досягнення робочої температури, зниження витрати палива.
Дозволяє знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу (CO2).
7
Високоефективна енергоощадна моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Рекомендовано для CHRYSLER, FORD і GM (General Motors). Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащенні бензиновими двигунами, атмосферними чи з турбонагнітанням, в т.ч. з безпосереднім впорскуванням, для яких регламентовані енергоощадні моторні оливи з низькою високотемпературною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 мПа.с). Призначена для сучасних бензинових двигунів, які регламентують оливи класу в’язкості 20 та енергоощадні властивості (відповідність стандарту API SN і/чи ILSAC GF-5). Відповідає специфікації GM-dexos1 для бензинових двигунів GM, які регламентують дану специфікацію: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET чи GMC. Сумісна з системами каталітичної нейтралізації відпрацьованих газів (TWC). Перед застосуванням необхідно звернутись до керівництва по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- API SN
- ILSAC GF-5
- CHRYSLER MS 6395
- FORD M2C 947-A
- GM dexos1 / GM 6094M
Бензинові двигуни: ACURA, CHEVROLET, CHRYSLER, JEEP, FORD, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, MAZDA, NISSAN, SUBARU, TOYOTA Стандарт API SN зворотно сумісний з попередніми стандартами API, в часності API SM. Оливи API SN володіють високими антиокисними властивостями, покращений захист від утворення відкладень, покращене очищення двигуна, відмінні низькотемпературні характеристики, енергоощадність. На основі стандарту API SN, сформульовано стандарт ILSAC GF-5 з більш суворішими вимогами до енергоощадності. Окрім енергоощадності, також вимагається дотримання подовжених міжзмінних інтервалів, чистота поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами, і знижений вміст фосфору, для сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт ILSAC GF-5 дозволяє експлуатувати двигун на бензинові із 85%-им вмістом Етанолу (E85).
Стандарт GM dexos1 регламентується для цілого ряду бензинових двигунів GM з модельного ряду 2011 року, які вимагають відповідність специфікації оливи dexos1 (окрім обслуговування в Європі). Специфікація GM dexos1 розроблена для бензинових двигунів і повністю замінює специфікації GM-LL-A-025, GM 6094А,… 6094М і GM 4718M. GM dexos1 також використовується в двигунах до 2011 року випуску. Стандарт GM dexos1 поєднує в собі суворі вимоги стандартів API, ACEA і ILSAC, одночасно з вимогами GM до енергоощадності . GM розробив специфікацію dexos1 для забезпечення високої термооксиної стабільності оливи, відмінної термічної стійкості, стійкості до утворення відкладень, стійкості до збільшення в’язкості оливи при потраплянні сажі. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 відповідає усім високим вимогам до експлуатаційних характеристик від GM, зокрема специфікації dexos1, повністю сумісний з біопаливами, LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (Compressed Natural Gas), і біоетанольними паливами, з вмістом етанолу до 85% (Bioethanol – E85). Специфікація CHRYSLER MS 6395 вимагає дотримання стандарту та щонайменше ILSAC GF-4 для забезпечення оптимальної експлуатації бензинових двигунів CHRYSLER, DODGE і JEEP.
Специфікація FORD M2C 947-A вимагає від олив дотримання стандартів API SN і ILSAC GF5для використання в двигунах FORD з дати виробництва MY2013. Деякі автовиробники також регламентують використання в двигунах олив зі стандартами API SN і/чи ILSAC GF-5 для забезпечення максимальної продуктивності. Для прикладу, MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 використовується в бензинових двигунах HONDA, SUBARU і TOYOTA. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 забезпечує високі змащувальні властивості, захист від зношування, стійкість до високих температур, покращену прокачувканість оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене наростання обертів, пришвидшене досягнення робочої температури, зниження витрати палива. Дозволяє знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу (CO2).
Високоефективна енергоощадна моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Рекомендовано для CHRYSLER, FORD і GM (General Motors). Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, які оснащенні бензиновими двигунами, атмосферними чи з турбонагнітанням, в т.ч. з безпосереднім впорскуванням, для яких регламентовані енергоощадні моторні оливи з низькою високотемпературною в’язкістю HTHS (≥ 2.6 мПа.с). Призначена для сучасних бензинових двигунів, які регламентують оливи класу в’язкості 20 та енергоощадні властивості (відповідність стандарту API SN і/чи ILSAC GF-5). Відповідає специфікації GM-dexos1 для бензинових двигунів GM, які регламентують дану специфікацію: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET чи GMC. Сумісна з системами каталітичної нейтралізації відпрацьованих газів (TWC). Перед застосуванням необхідно звернутись до керівництва по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- API SN
- ILSAC GF-5
- CHRYSLER MS 6395
- FORD M2C 947-A
- GM dexos1 / GM 6094M
Бензинові двигуни: ACURA, CHEVROLET, CHRYSLER, JEEP, FORD, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, MAZDA, NISSAN, SUBARU, TOYOTA Стандарт API SN зворотно сумісний з попередніми стандартами API, в часності API SM. Оливи API SN володіють високими антиокисними властивостями, покращений захист від утворення відкладень, покращене очищення двигуна, відмінні низькотемпературні характеристики, енергоощадність. На основі стандарту API SN, сформульовано стандарт ILSAC GF-5 з більш суворішими вимогами до енергоощадності. Окрім енергоощадності, також вимагається дотримання подовжених міжзмінних інтервалів, чистота поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами, і знижений вміст фосфору, для сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт ILSAC GF-5 дозволяє експлуатувати двигун на бензинові із 85%-им вмістом Етанолу (E85).
Стандарт GM dexos1 регламентується для цілого ряду бензинових двигунів GM з модельного ряду 2011 року, які вимагають відповідність специфікації оливи dexos1 (окрім обслуговування в Європі). Специфікація GM dexos1 розроблена для бензинових двигунів і повністю замінює специфікації GM-LL-A-025, GM 6094А,… 6094М і GM 4718M. GM dexos1 також використовується в двигунах до 2011 року випуску. Стандарт GM dexos1 поєднує в собі суворі вимоги стандартів API, ACEA і ILSAC, одночасно з вимогами GM до енергоощадності . GM розробив специфікацію dexos1 для забезпечення високої термооксиної стабільності оливи, відмінної термічної стійкості, стійкості до утворення відкладень, стійкості до збільшення в’язкості оливи при потраплянні сажі. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 відповідає усім високим вимогам до експлуатаційних характеристик від GM, зокрема специфікації dexos1, повністю сумісний з біопаливами, LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (Compressed Natural Gas), і біоетанольними паливами, з вмістом етанолу до 85% (Bioethanol – E85). Специфікація CHRYSLER MS 6395 вимагає дотримання стандарту та щонайменше ILSAC GF-4 для забезпечення оптимальної експлуатації бензинових двигунів CHRYSLER, DODGE і JEEP.
Специфікація FORD M2C 947-A вимагає від олив дотримання стандартів API SN і ILSAC GF5для використання в двигунах FORD з дати виробництва MY2013. Деякі автовиробники також регламентують використання в двигунах олив зі стандартами API SN і/чи ILSAC GF-5 для забезпечення максимальної продуктивності. Для прикладу, MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 використовується в бензинових двигунах HONDA, SUBARU і TOYOTA. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 забезпечує високі змащувальні властивості, захист від зношування, стійкість до високих температур, покращену прокачувканість оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене наростання обертів, пришвидшене досягнення робочої температури, зниження витрати палива. Дозволяє знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу (CO2).
Енергоощадна олива з високими експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese . Особливо рекомендується до застосування для CHRYSLER, FORD, GM – General Motors. Спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних та з турбонагнітачами, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, які вимагають використання олив з особливим пакетом антифрикційних додатків і низькою в’язкістю (HTHS≥2.6 МПа∙с). Використовується в сучасних бензинових двигунах, які вимагають оливи класу в’язкості 20 та високий степінь енергоощадності (API SN і/чи ILSAC GF-5 стандарти). Відповідність специфікації GM dexos1 для бензинових двигунів GM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET чи GMC. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання звіритись з інструкцією по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: API SN/CF ILSAC GF-5 CHRYSLER MS 6395 FORD M2C 930A / M2C 945A GM dexos1 / GM 6094M Бензинові двигуни: ACURA, CHEVROLET, CHRYSLER, JEEP, FORD, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, LEXUS, MAZDA, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
Стандарт API SN зворотно сумісний з попередніми стандартами API, в часності API SM. Оливи API SN володіють високими антиокисними властивостями, покращений захист від утворення відкладень, покращене очищення двигуна, відмінні низькотемпературні характеристики, енергоощадність. На основі стандарту API SN, сформульовано стандарт ILSAC GF-5 з більш суворішими вимогами до енергоощадності. Окрім енергоощадності, також вимагається дотримання подовжених міжзмінних інтервалів, чистота поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами, і знижений вміст фосфору, для сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт ILSAC GF-5 дозволяє експлуатувати двигун на бензинові із 85%-им вмістом Етанолу (E85). Стандарт GM dexos1 регламентується для цілого ряду бензинових двигунів GM з модельного ряду 2011 року, які вимагають відповідність специфікації оливи dexos1 (окрім обслуговування в Європі). Специфікація GM dexos1 розроблена для бензинових двигунів і повністю замінює специфікації GM-LL-A-025, GM 6094А,… 6094М і GM 4718M. GM dexos1 також використовується в двигунах до 2011 року випуску. Стандарт GM dexos1 поєднує в собі суворі вимоги стандартів API, ACEA і ILSAC, одночасно з вимогами GM до енергоощадності.
GM розробив специфікацію dexos1 для забезпечення високої термооксиної стабільності оливи, відмінної термічної стійкості, стійкості до утворення відкладень, стійкості до збільшення в’язкості оливи при потраплянні сажі.
MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 відповідає усім високим вимогам до експлуатаційних характеристик від GM, зокрема специфікації dexos1, повністю сумісний з біопаливами, LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (Compressed Natural Gas), і біоетанольними паливами, з вмістом етанолу до 85% (Bioethanol – E85). Специфікація CHRYSLER MS 6395 вимагає дотримання стандарту та щонайменше ILSAC GF-4 для забезпечення оптимальної експлуатації бензинових двигунів CHRYSLER, DODGE і JEEP. Специфікація FORD M2C 947-A вимагає від олив дотримання стандартів API SN і ILSAC GF5для використання в двигунах FORD з дати виробництва MY2013. Деякі автовиробники також регламентують використання в двигунах олив зі стандартами API SN і/чи ILSAC GF-5 для забезпечення максимальної продуктивності. Для прикладу, MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 використовується в бензинових двигунах HONDA, SUBARU і TOYOTA. MOTUL 6100 SAVE-lite 5W-20 забезпечує високі змащувальні властивості, захист від зношування, стійкість до високих температур, покращену прокачувканість оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене наростання обертів, пришвидшене досягнення робочої температури, зниження витрати палива.
Дозволяє знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу (CO2).
Автомастила: великий вибір якісних витратних матеріалів за доступною ціною
Термін служби агрегатів і вузлів автомобіля залежить не тільки від їхньої початкової якості і умов експлуатації, але і від того, які мастильні матеріали використовуються. Від ступеня зменшення впливу сили тертя залежить швидкість зносу рухомих частин. Автомастила бувають декількох видів, оскільки вони застосовуються для змащення деталей, що працюють в різних умовах. Від правильності їх вибору залежить злагодженість функціонування всієї системи.

Асортимент машинних олій в інтернет-магазині Lido
У нашому каталозі можна вибрати і купити різні види машинних олій. Вони підійдуть для використання в різних марках і моделях автомобілів іноземного та вітчизняного виробництва, для змащення інших механізмів і деталей. Пропонуємо такі види автомастил:
- Моторні: використовуються для забезпечення роботи дизельних і бензинових двигунів. У продажу є синтетичні, мінеральні та напівсинтетичні мастила. Їх вибір залежить від типу силового агрегату, ступеню його зношеності, умов експлуатації. Щоб підібрати оптимальну машинну оливу, потрібно звертати увагу на її маркування, адже матеріали відрізняються ступенем в'язкості, плинністю і іншими характеристиками. Заливання невідповідних витратних матеріалів в двигун машини може спровокувати заклинювання рухомих частин і серйозні поломки.
- Трансмісійні: є необхідними для змащення коробок передач, рульових механізмів, зубчастих і ланцюгових редукторів, роздавальних коробок і інших вузлів автомобілів, тепловозів, тракторів, різної будівельної техніки. Для виготовлення трансмісійних мастил використовують синтетичну або мінеральну основу, до якої додаються присадки – речовини, що додають мастилу різні експлуатаційні характеристики. Присадки бувають: антикорозійними, антизношувальними, антизадирні тощо. До їх складу можуть входити хлор, фосфор, дисульфід, сірка. Трансмісійне мастило для авто призначене для створення плівки на поверхнях деталей, яка надійно захищає їх від впливу різних негативних факторів.
- Сервісні оливи: використовуються для ефективного промивання двигунів різних типів на машинах вітчизняного та іноземного виробництва під час планової заміни мастила без зняття і розбирання силового агрегату. Олива швидко очищує деталі двигуна від різних відкладень, механічних домішок, забезпечує його захист. В подальшому не впливає на експлуатаційні характеристики залитого після промивання моторного мастила, є сумісною з ущільнювачами.
- Індустріальні: застосовуються для змащення стаціонарних механізмів, які експлуатуються у відносно постійних умовах. Зменшують тертя і зношування деталей і механізмів верстатів, прокатних станів, пресів, захищають деталі від корозії. Використовуються в якості робочих рідин в гідравлічних системах обладнання. Для надання потрібних властивостей в оливу додаються різні присадки. Сучасна класифікація індустріальних олив ґрунтується на розподілі їх на групи в залежності від експлуатаційних характеристик і сфери застосування.
- Мастила: тверді, пластичні, рідкі та інші оливи. Вони використовуються для зменшення сили тертя в вузлах. Необхідні для обслуговування легкових, вантажних та інших автомобілів, промислових машин і механізмів, побутових та інших приладів. Асортимент мастил в нашому каталозі представлений декількома видами матеріалів, які коштують порівняно дешево, але відрізняються гарною якістю.
- Мастила для мототехніки: мотоцикли, снігоходи, бензопили, мотоблоки, човнові мотори і інші негабаритні механізми забезпечуються двотактними і чотиритактними двигунами, які конструктивно відрізняються від автомобільних. Для забезпечення їхньої нормальної роботи необхідно купувати спеціальні машинні мастила. Вони мають певну структуру і властивості. У продажу можна зустріти мінеральну, синтетичну і напівсинтетичну оливу для машини. Під час вибору потрібно звертати увагу на маркування, адже виробники пред'являють дуже суворі вимоги до підбору виду і типу мастильних матеріалів.

У нас можна купити автомобільну оливу з доставкою по Львову, до Києва, Харкова та інших міст України. У каталозі представлено продукцію виробників Shell, Aral, Bi-Power, Castrol, BMW, Elf, Honda, Mazda, Statoil і багатьох інших. Ви можете вибрати і замовити машинне мастило для свого автомобіля або обрати інший відповідний за характеристиками і ціною продукт. Ми гарантуємо якість та оригінальність продукції, оскільки працюємо безпосередньо з виробниками.