Трансмісійні масла для АКПП
Знайдено: 1 - 46 серед 106 товарівЦе повністю синтетичний мастильний матеріал, створений на основі ретельно відібраних високоякісних базових олив, призначений для останніх моделей 7-швидкісних трансмісій MB (NAG2FE+). Він забезпечує чудову довговічність показників тертя, високу продуктивність та економію палива.
Допуски ОЕМ: MB 236.15
Застосування
Цей продукт рекомендований для спортивних автомобілів (NAG2FE+) і не має зворотної сумісності з попередніми моделями 5- та 7-швидкісних трансмісій, для яких потрібно MB 236.10, 236.12, 236.14.
Переваги
- Захист від зношування: чимале збільшення терміну експлуатації коробки передач
- Характеристики тертя: неймовірно плавне перемикання передач без найменшої вібрації
- Збільшений термін експлуатації оливи: чудова теплова й окисна стійкість.
Продуктивність
Це синтетичне мастило чудової якості було розроблене для забезпечення надзвичайного захисту та збільшеного терміну експлуатації оливи та АКП. Він має чудові характеристики холодного запуску, дуже високу стійкість до деградації й підвищує економію палива.
Це повністю синтетичний мастильний матеріал, створений за останньою технологією на основі високоякісних базових олив, спеціально розроблений для 6, 8 та 9-ступеневих АКП ZF. Його склад забезпечує безвідмовну роботу та плавне перемикання передач.
Застосування
Суто для 6, 8 та 9-ступеневих АКП ZF, що встановлюються на автомобілі VW, BMW, Jaguar, Land Rover, Jeep, Chrysler та групи FIAT.
Характеристики
- Захист від зношування: чимале збільшення терміну експлуатації коробки передач
- Характеристики тертя: неймовірно плавне перемикання передач без найменшої вібрації
- Збільшений термін експлуатації оливи: чудова теплова й окисна стійкість
Продуктивність
Це синтетичне мастило чудової якості було розроблене для забезпечення надзвичайного захисту та збільшеного терміну експлуатації оливи та АКП. Воно має чудові характеристики холодного пуску, дуже високу стійкість до деградації й підвищує економію палива.
Допуски ОЕМ:
- BMW 83 22 2 152 426
- Chrysler 68157995AA
- Fiat 9.55550-AV5
- Jaguar 02JDE26444
- Land Rover LR023288
- VW G 060 162
Олива трансмісійна K2 Synthetic Gear Oil GL-5 75W-90 — найякісніша, повністю синтетична трансмісійна олива, розроблена за новітньою технологією «NANOTECH».
Властивості Забезпечує відмінні протизносні властивості в широкому діапазоні температур. Завдяки використанню синтетичних оливових основ гарантує збереження міцної масляної плівки в механізмах, що працюють під великим навантаженням, при високих і низьких температурах. Забезпечує максимальний захист компонентів приводу, сприяючи меншому зношенню та подовжуючи таким чином термін їх служби. Призначене для змащування механічних коробок передач, зубчастих передач, задніх мостів, гіпоїдних передач легкових автомобілів, мікроавтобусів, вантажівок і автобусів.
Відповідає стандартам: GL5, GL4, MT-1, US Steel 224, DIN 51517 PART III.
Олива трансмісійна K2 Mineral Gear Oil GL-5 80W-90 — найвищої якості, мінеральна трансмісійна олива, розроблена за новітньою технологією "NANOTECH". Завдяки високоякісним базовим оливам забезпечує виняткові змащувальні властивості та високу здатність витримувати навантаження. Вона характеризується ідеальним приляганням до ущільнювальної системи, що знижує ризик протікання.
Властивості Володіє чудовими антиоксидантними властивостями, завдяки чому зменшує кількість шкідливих відкладень. Призначена для змащування коробок передач та інших передач, що працюють у складних умовах, використовуються у вантажних, легкових автомобілях, автобусах, будівельній та сільськогосподарській техніці, для яких виробник рекомендує трансмісійну оливу GL-5 по API. Вона також відповідає стандартам MT-1, US Steel 224, DIN 51517 PART III.
K2 ATF VI — високоякісна синтетична олива, призначена для автоматичних трансмісій і систем гідропідсилювача керма. Подовжує термін служби шестерні та зменшує утворення відкладень.
Продукт відповідає вимогам наступних стандартів: Acura ATF-Z1; Aisin Warner JWS 3309 (T-IV) та JWS 3324 (WS), AW-1; Allison C-3 та C-4; American Motors ATF +3 (MS7176-E), ATF +4 (MS9602); ATF RED 1, RED 1K; Audi 5 HP LT71141 (ZF 5 HP 18FL/19FL/24A); Audi G 052 162-A1/A2; Audi G 055 025 A2 (JWS 3309); Audi G 052 162 (ZF Lifeguarduid 5) (ZF No. S671 090 170); Audi/VW G 052990; BMW JWS 3309 (T-IV); BMW LA2634; BMW LT71141 (ZF 5 HP 18FL/19FL/24A); BMW ZF 5HP18FL, 5HP24, 5HP30; BMW 7045E (83 22 0 026922); BMW ETL-8072B (83 22 9 407 807); BMW MINI; BMW MINI 83 22 0 397 114/163514; CAT TO-2; Chrysler ATF+, +2, +3 (MS 7176E), +4 (MS 9602); Chrysler/Dodge MOPAR AS 68 RC (T-IV), JWS 3309; Chrysler/Dodge/Jeep 68043742AA; Daewoo LT 71141; Daihatsu AMMIX ATF D-II; Daihatsu AMMIX ATF D-III SP; Esso LT 71141; FIAT T-IV type, JWS 3309; Ford MERCON®; Ford FNR5; Ford M2C138CJ; Ford M2C166H; Ford WSS M2C 138CJ, 166H; Ford WSS M2C 922A1, 924A (XT-8-QAW) JWS 3309; Fuso ATF-II; Fuso ATF-SPIII; Fuso ATF-A4; GM9986195 (Aisin AW, JWS 3309);GM TASA; GM DEXRON®-II; GM DEXRON®-IID; GM DEXRON®-IIE; GM DEXRON®-IIIG; GM DEXRON®-IIIH; ATF VI; GM/GMC/Opel/Saturn AW1GM/GMC/Opel/Saturn 88863400; GM/GMC/Opel/Saturn 88863401; Hino Blue ribon ATF; Honda ATF-Z1 (except in CVTs); Honda DW-1; Hyundai/Kia SP-IV; Hyundai/Kia SP-IV M. (SP4-M); Hyundai/Kia SP-IV-RR; Hyundai/Kia SP-III; Hyundai/Kia Dex-II/ SP-II; Hyundai/Kia JWS 3314; Hyundai/Kia NWS 9683; Hyundai/Kia 040000C90SG; ISUZU BESCO ATF-II; ISUZU BESCO ATF-III;ISUZU BESCO ATF SP; ISUZU SCS Fluid; Jaguar ATF 3403 M115, ATF 3403-M115; Jaguar ATF LT71141, ZF 5HP24; Jaguar JLM20238; Jaguar ATF 3403 JLM20238; JASO M315-2013 1A-LV; JEEP ATF+3, +4; KIA ATF SP-II, SP-III, SP-IV, SP-IVM, Red 1; Lexus JWS 3309; MAN 339A; Mazda ATF D-II; Mazda ATF M-III; Mazda ATF M-V; Mazda ATF FZ; Mazda ATF F-1; Mazda ATF S-1; Mazda ATF N-1; MAZDA ATF 3317; MINI COOPER T-IV; Mitsubishi Diaqueen SK; Mitsubishi Diaqueen SP-II; Mitsubishi Diaqueen SP-III; Mitsubishi Diaqueen AW; Mitsubishi Diaqueen J2; Mitsubishi Diaqueen J3; Mitsubishi Diaqueen ATF PA; NAG 1 (Chrysler, Jeep, Cherokee); Nissan Matic Fluid C; Nissan Matic Fluid D; Nissan Matic Fluid J; Nissan Matic Fluid K; Nissan Matic Fluid S; Opel (all vehicles); Peugeot ZF 4HP20; Porsche ZF 5HP19FL, ZF 5HP20, LT71141; Porsche ATF 3403- M115; Porsche T-IV (JWS 3309); Renault Samsung SATF-D; Saab T-IV (JWS 3309); Saab 93 165 147; Saab 93 160 393; Saturn T-IV (JWS 3309); Scion (all vehicles); Shell 3403, M115, LA 2634; Subaru ATF; Subaru ATF 5AT; Subaru DEXRON®-II;Subaru ATF, ATF HP; Suzuki AT OIL 5D06; Suzuki ATF 2326; Suzuki ATF 2384K; Suzuki JWS 3309; Suzuki ATF 3314; Suzuki ATF 3317; Texaco 7045-E; Texaco 8072B; Texaco N402; Toyota ATF D-II; Toyota ATF D-III; Toyota ATF T-III; Toyota ATF T-IV; Toyota ATF WS; Vickers M2950-S, I-286-S; Voith 55.6335.xx (G607); Volvo CE 97340; Volvo PN 1161521; Volvo PN 1161540/1161640; VW 5 HP (ZF 5 HP 30); VW 5HP (18FL, 30); VW 5HP (19FL, 24A); VW G-055-025 A2 (JWS 3309); VW G 052 162 (ZF Lifeguarduid 5); VW TL 521 62; ZF all 3 та 4 speed transmission; ZF TE-ML 09; ZF TE-ML 11A, 11B.
K2 ATF III — високосучасна олива, призначена для автоматичних трансмісій і систем гідропідсилювача керма, де необхідний рівень якості DEXRON III D або II D.
Властивості Унікальна формула цієї оливи розроблена за новітньою технологією "NANOTECH". Спеціально підібрані базові оливи і присадки забезпечують довший термін служби передач, більш плавне перемикання передач і зменшують утворення відкладень.
Відповідає вимогам наступних стандартів: GM DEXRON III, Ford M, Ford ESP-M2C166-H, Ford ESP-M2C138-CJ, Allison C4, Cat TO-2, MB 236.2.
K2 ATF II — сучасна олива, призначена для автоматичних коробок передач і систем гідропідсилювача керма, де необхідний рівень якості DEXTRON IID.
Властивості Унікальна формула оливи розроблена за новітньою технологією «NANOTECH». Спеціально підібрана група базових олив гарантує максимальний захист коробки передач у будь-яких умовах експлуатації, забезпечує тривалий термін служби, плавне перемикання передач і мінімізує ризик протікання. Спеціальні пакети збагачувальних присадок чудово захищають шестерні від зносу і відкладень, забезпечують антикорозійний захист.
Відповідає вимогам якості таких стандартів: GM DEXRON II, MB 236.2, Ford ESP-M2C166-H, Ford ESP-M2C138-CJ
Трансмісійна олія на мінеральній основі для самоблокувальних диференціалів автомобілів та комерційної техніки, де потрібні мастильні матеріали, що відповідають класифікації API GL-5 зі специфічними характеристиками тертя обмеженого ковзання. Також може використовуватись у звичайних диференціалах.
Схвалено ZF для застосування в багатодискових "мокрих" гальмах та самоблокувальних диференціалах, що використовуються в ряді комерційних автомобілів, включаючи мости позашляхової та сільськогосподарської техніки.
Специфікації API:GL-5 ZF TE-ML 05C, 12C, 16E, 21C
Повністю синтетичне масло. Належить до групи продуктів спеціального призначення. Для професійного застосування в автосервісах згідно рекомендацій.
Переваги
- Не втрачає в'язкості та зберігає свої властивості навіть за тривалого використання
- Забезпечує чудове холодне перемикання, має дуже хороші фрикційні характеристики в автоматичних і механічних коробках передач
- Стійке до окиснення
- Відмінні фрикційні властивості забезпечують легке та плавне перемикання передач, запобігаючи ривкам та вібрації
- Стабільні в'язкісні характеристики, надійний захист від зношування та чистота деталей трансмісії сприяють збільшенню ресурсу коробки передач, якості перемикання передач та економії палива протягом усього терміну служби
- Чудові низькотемпературні характеристики забезпечують швидкий доступ олії до всіх важкодоступних деталей (а саме, гідротрансформатор, фрикційні диски, планетарні шестірні та стрічкові гальма) під час холодного пуску
- Висока стійкість до піноутворення гарантує постійне змащування
- Запобігає надмірному підвищенню температури, тим самим зменшуючи ризик заклинювання
- Повна сумісність з прокладками та деталями із синтетичних еластомерів, сприяє їх ущільненню та запобігає витоку олії
- Не містить хлору та важких металів
Допуски ОЕМ: Ford Mercon; General Motors Dexron III G
Класифікація ATF: ALLISON C-4
Класифікація JASO: 1-A