Автомобільні масла
Знайдено: 1 - 38 серед 39 товарівСинтетична моторна олива Repsol Elite Evolution C2 5w-30 призначена для сучасних бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів. Зокрема придатна для моторів, оснащених фільтром сажі (DPF) або триступеневим каталітичним нейтралізатором (TWC). Також підходить під вимоги допуску PSA B71 2290 і може використовуватися в автомобілях, які потребують оливи з відповідною специфікацією та класом в'язкості 5W-30.
Відповідно до міжнародної класифікації ACEA, Repsol Elite Evolution C2 5w-30 відповідає вимогам специфікації ACEA C2. Олива, яка відповідає стандартам цього допуску, вирізняється стійкістю до механічної деструкції. Крім того, така олива вважається малозольною (Low SAPS), оскільки має низький рівень вмісту сульфатної золи, фосфору і сірки, внаслідок чого також сприяє зниженню викидів CO2. Завдяки цій властивості продукт не просто сумісний з каталітичним нейтралізатором і сажовим фільтром, але також сприяє їхній нормальній роботі та подовженню терміну служби.
- Клас в’язкості за SAE: 5W-30
- Олива: Повністю синтетична олива
- Дозвіл виробника: PSA B71 2290
- Специфікація за ACEA: C2
- Рекомендовано виробником оливи: FIAT 9.55535 S1
- Тип паковання: Пляшка
- Місткість [л]: 5 л
Синтетична моторна олива Repsol Elite Evolution C2 5w-30 призначена для сучасних бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів. Зокрема придатна для моторів, оснащених фільтром сажі (DPF) або триступеневим каталітичним нейтралізатором (TWC). Також підходить під вимоги допуску PSA B71 2290 і може використовуватися в автомобілях, які потребують оливи з відповідною специфікацією та класом в'язкості 5W-30.
Відповідно до міжнародної класифікації ACEA, Repsol Elite Evolution C2 5w-30 відповідає вимогам специфікації ACEA C2. Олива, яка відповідає стандартам цього допуску, вирізняється стійкістю до механічної деструкції. Крім того, така олива вважається малозольною (Low SAPS), оскільки має низький рівень вмісту сульфатної золи, фосфору і сірки, внаслідок чого також сприяє зниженню викидів CO2. Завдяки цій властивості продукт не просто сумісний з каталітичним нейтралізатором і сажовим фільтром, але також сприяє їхній нормальній роботі та подовженню терміну служби.
- Клас в’язкості за SAE: 5W-30
- Олива: Повністю синтетична олива
- Дозвіл виробника: PSA B71 2290
- Специфікація за ACEA: C2
- Рекомендовано виробником оливи: FIAT 9.55535 S1
- Тип паковання: Пляшка
- Місткість [л]: 4 л
Синтетична моторна олива Repsol Elite Evolution C2 5w-30 призначена для сучасних бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів. Зокрема придатна для моторів, оснащених фільтром сажі (DPF) або триступеневим каталітичним нейтралізатором (TWC). Також підходить під вимоги допуску PSA B71 2290 і може використовуватися в автомобілях, які потребують оливи з відповідною специфікацією та класом в'язкості 5W-30.
Відповідно до міжнародної класифікації ACEA, Repsol Elite Evolution C2 5w-30 відповідає вимогам специфікації ACEA C2. Олива, яка відповідає стандартам цього допуску, вирізняється стійкістю до механічної деструкції. Крім того, така олива вважається малозольною (Low SAPS), оскільки має низький рівень вмісту сульфатної золи, фосфору і сірки, внаслідок чого також сприяє зниженню викидів CO2. Завдяки цій властивості продукт не просто сумісний з каталітичним нейтралізатором і сажовим фільтром, але також сприяє їхній нормальній роботі та подовженню терміну служби.
- Клас в’язкості за SAE: 5W-30
- Олива: Повністю синтетична олива
- Дозвіл виробника: PSA B71 2290
- Специфікація за ACEA: C2
- Рекомендовано виробником оливи: FIAT 9.55535 S1
- Тип паковання: Пляшка
- Місткість [л]: 1 л
7
Сучасна, малозольна моторна олива вищого класу з відмінними антифрикційними властивостями для всесезонного застосування. Комбінація напівсинтетичних базових олив у поєднанні з найсучаснішими присадками гарантує отримання оливи, що відмінно захищає від зносу, знижує витрату оливи й палива та піклується про якнайшвидше змащення двигуна. Різні виробники автомобілів вимагають моторні оливи цієї специфікації для застосування з дизельними сажовими фільтрами (DPF), щоб забезпечити їх максимальний термін служби.
Властивості:
- значна економія палива
- швидке змащування
- придатна до застосування із сажовими фільтрами
- відмінна робота при високому тиску й опорі зрізу
- відмінний антикорозійний захист
- легкий хід двигуна
- чудова стабільність оливної плівки
- виняткова чистота двигуна
- може змішуватися з наявними у продажу моторними оливами
Сфера застосування: Оптимальна для найсучасніших дизельних і бензинових двигунів із багатоклапанними механізмами або без них, з турбонаддувом, а також із охолодженням повітря, що нагнітається (LLK), і сажовим фільтром (DPF) та без них. Поряд із застосуванням у різних автомобілях концерну PSA, а також Fiat / Alfa Romeo (у двигунах Twin- і Multi Air) ця олива може використовуватись в авто різних виробників, які вимагають змащення даної специфікації. Підходить для застосування в легкових автомобілях із експлуатацією на газі(CNG/LPG).
Застосування: Необхідно дотримуватися специфікацій і рекомендацій виробника агрегату або автомобіля!
Класифікації: ACEA C2
Допуск / Рекомендації: PSA B71 2312; Fiat 9.55535 DS1; Fiat 9.55535 GS1
7
Сучасна, малозольна моторна олива вищого класу з відмінними антифрикційними властивостями для всесезонного застосування. Комбінація напівсинтетичних базових олив у поєднанні з найсучаснішими присадками гарантує отримання оливи, що відмінно захищає від зносу, знижує витрату оливи й палива та піклується про якнайшвидше змащення двигуна. Різні виробники автомобілів вимагають моторні оливи цієї специфікації для застосування з дизельними сажовими фільтрами (DPF), щоб забезпечити їх максимальний термін служби.
Властивості:
- значна економія палива
- швидке змащування
- придатна до застосування із сажовими фільтрами
- відмінна робота при високому тиску й опорі зрізу
- відмінний антикорозійний захист
- легкий хід двигуна
- чудова стабільність оливної плівки
- виняткова чистота двигуна
- може змішуватися з наявними у продажу моторними оливами
Сфера застосування: Оптимальна для найсучасніших дизельних і бензинових двигунів із багатоклапанними механізмами або без них, з турбонаддувом, а також із охолодженням повітря, що нагнітається (LLK), і сажовим фільтром (DPF) та без них. Поряд із застосуванням у різних автомобілях концерну PSA, а також Fiat / Alfa Romeo (у двигунах Twin- і Multi Air) ця олива може використовуватись в авто різних виробників, які вимагають змащення даної специфікації. Підходить для застосування в легкових автомобілях із експлуатацією на газі(CNG/LPG).
Застосування: Необхідно дотримуватися специфікацій і рекомендацій виробника агрегату або автомобіля!
Класифікації: ACEA C2
Допуск / Рекомендації: PSA B71 2312; Fiat 9.55535 DS1; Fiat 9.55535 GS1
7
Top Tec 4300 - це сучасна, малозольна олива екстра-класу для всесезонного застосування. Використання новітніх технологій синтезу і суперсучасного пакету присадок дозволили створити оливу з низькою в'язкістю та відмінними протизносними властивостями. Це забезпечує оптимальний захист і чистоту двигуна, а також низьку витрату палива. Олива рекомендована для використання в дизелях із сажовими фільтрами (DPF), щоб гарантувати їх максимальний термін служби. Залежно від рекомендацій автовиробника інтервали обслуговування можуть досягати до 40.000 км. Продукт успішно пройшов тестування на двигунах із турбонаддувом і каталізаторами. Top Tec 4300 підходить для застосування в легкових автомобілях, що експлуатуються на газу(CNG/LPG).
Класифікації: ACEA C2
Допуски/Рекомендації: Fiat 9.55535 S1; PSA B71 2290; Honda; Toyota; Hyundai; KIA; Lexus; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Suzuki; Infiniti
7
Top Tec 4300 - це сучасна, малозольна олива екстра-класу для всесезонного застосування. Використання новітніх технологій синтезу і суперсучасного пакету присадок дозволили створити оливу з низькою в'язкістю та відмінними протизносними властивостями. Це забезпечує оптимальний захист і чистоту двигуна, а також низьку витрату палива. Олива рекомендована для використання в дизелях із сажовими фільтрами (DPF), щоб гарантувати їх максимальний термін служби. Залежно від рекомендацій автовиробника інтервали обслуговування можуть досягати до 40.000 км. Продукт успішно пройшов тестування на двигунах із турбонаддувом і каталізаторами. Top Tec 4300 підходить для застосування в легкових автомобілях, що експлуатуються на газу(CNG/LPG).
Класифікації: ACEA C2
Допуски/Рекомендації: Fiat 9.55535 S1; PSA B71 2290; Honda; Toyota; Hyundai; KIA; Lexus; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Suzuki; Infiniti
Top Tec 4300 - це сучасна, малозольна олива екстра-класу для всесезонного застосування. Використання новітніх технологій синтезу і суперсучасного пакету присадок дозволили створити оливу з низькою в'язкістю та відмінними протизносними властивостями. Це забезпечує оптимальний захист і чистоту двигуна, а також низьку витрату палива. Олива рекомендована для використання в дизелях із сажовими фільтрами (DPF), щоб гарантувати їх максимальний термін служби. Залежно від рекомендацій автовиробника інтервали обслуговування можуть досягати до 40.000 км. Продукт успішно пройшов тестування на двигунах із турбонаддувом і каталізаторами. Top Tec 4300 підходить для застосування в легкових автомобілях, що експлуатуються на газу(CNG/LPG).
Класифікації: ACEA C2
Допуски/Рекомендації: Fiat 9.55535 S1; PSA B71 2290; Honda; Toyota; Hyundai; KIA; Lexus; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Suzuki; Infiniti
Моторна олива з відмінними антифрикційними властивостями на основі технології синтезу, яка була спеціально розроблена за вимогами дизельних двигунів Ford. Ретельно підібрані сировинні матеріали сприяють високій чистоті двигуна. Спеціальна технологія захисту від зносу прекрасно захищає двигун, забезпечуючи мінімальне тертя і максимальну економію палива. Завдяки яскраво вираженій адгезії мастильного матеріалу до металевої поверхні, олива прекрасно підходить для автомобілів із системою Старт-Стоп. За рахунок низької в'язкості забезпечується якнайшвидше змащування та захист двигуна при холодному запуску. Цей високоефективний мастильний матеріал відповідає вимогам, що пред'являються до двигунів із турбонаддувом і сучасними системами нейтралізації ОГ типу каталізаторів і сажових фільтрів.
Властивості:
- найвища економія палива
- відмінний захист від зносу
- оптимально підходить для систем Старт-Стоп
- бездоганна робота при холодному старті
- висока стійкість до старіння
- чистота двигуна
- перевірено на каталізаторах і турбонагнітачах
- придатна до застосування з сажовими фільтрами
Сфера застосування: Всесезонна моторна олива на основі технології НС. Спеціально для дизельних автомобілів TDCi, починаючи з 2014 модельного року фірми Ford. Випробувана з турбонагнітачами, каталізаторами та сажовими фільтрами.
Застосування: Необхідно дотримуватися рекомендацій виробників із експлуатації автомобілів і двигунів.
Класифікації: ACEA C2
Допуск / Рекомендації: Ford WSS-M2C 950-A; Jaguar; Land Rover STJLR.03.5007
Моторна олива з відмінними антифрикційними властивостями на основі технології синтезу, яка була спеціально розроблена за вимогами дизельних двигунів Ford. Ретельно підібрані сировинні матеріали сприяють високій чистоті двигуна. Спеціальна технологія захисту від зносу прекрасно захищає двигун, забезпечуючи мінімальне тертя і максимальну економію палива. Завдяки яскраво вираженій адгезії мастильного матеріалу до металевої поверхні, олива прекрасно підходить для автомобілів із системою Старт-Стоп. За рахунок низької в'язкості забезпечується якнайшвидше змащування та захист двигуна при холодному запуску. Цей високоефективний мастильний матеріал відповідає вимогам, що пред'являються до двигунів із турбонаддувом і сучасними системами нейтралізації ОГ типу каталізаторів і сажових фільтрів.
Властивості:
- найвища економія палива
- відмінний захист від зносу
- оптимально підходить для систем Старт-Стоп
- бездоганна робота при холодному старті
- висока стійкість до старіння
- чистота двигуна
- перевірено на каталізаторах і турбонагнітачах
- придатна до застосування з сажовими фільтрами
Сфера застосування: Всесезонна моторна олива на основі технології НС. Спеціально для дизельних автомобілів TDCi, починаючи з 2014 модельного року фірми Ford. Випробувана з турбонагнітачами, каталізаторами та сажовими фільтрами.
Застосування: Необхідно дотримуватися рекомендацій виробників із експлуатації автомобілів і двигунів.
Класифікації: ACEA C2
Допуск / Рекомендації: Ford WSS-M2C 950-A; Jaguar; Land Rover STJLR.03.5007
7
100% синтетична високотехнологічна енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для двигунів, для яких регламентовано використання моторних олив з низькою динамічною в’язкістю (HTHS ≥ 2.9 mPa.s), з низьким внутрішнім гідродинамічним тертям в оливній товщі та зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сульфуру – Mid SAPS. Сумісна з бензиновими двигунами та дизелями останніх поколінь, які відповідають вимогам екологічних норм EURO 4, EURO 5 та EURO 6, та вимагають енергоощадних моторних олив – регламентація стандарту ACEA C2. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток (DPF).
Специфікації та допуски: ACEA C2 API SN FORD WSS M2C 950A JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5007 CHRYSLER MS-13340 / MS-90047 FIAT 9.55535-GS1 / DS1 HONDA, TOYOTA, SUBARU, SUZUKI
100% синтетична енергоощадна моторна олива спеціально розроблена для дизелів останнього покоління FORD Duratorq 1.5л, 1.6л і 2.0л, які вимагають дотримання специфікації FORD 950A. Для деяких сучасних дизелів JAGUAR та LAND ROVER регламентується моторна олива із відповідністю специфікації STJLR.03.5007, яка базується на стандарті ACEA C2 та класу в’язкості 0W-30, для підвищеного захисту систем доочищення відпрацьованих газів, одночасно із забезпеченням енергоощадності. Специфікації FIAT 9.55535-GS1 і FIAT 9.55535-DS1 вимагають використання олив, які поєднують в собі стандарт ACEA C2 і клас в’язкості 0W-30, для забезпечення відмінного захисту сучасних бензинових двигунів (специф. FIAT 9.55535-GS-1) і дизелів (специф. FIAT 9.55535-DS1) Автовиробники HONDA, TOYOTA, SUBARU i SUZUKI рекомендують використовувати в більшості бензинових двигунах і дизелях останнього покоління (з 2006 року виготовлення) моторні оливи, які поєднують в собі стандарт ACEA C2 і в’язкість 0W-30 для забезпечення максимальної економії палива і найвищої продуктивності. Для прикладу Motul 8100 Eco-clean можна використовувати в таких двигунах: HONDA 2.2L CDTI і i-DTEC; TOYOTA 2.0L і 2.2L D4D; SUBARU 2.0L D; SUZUKI SX-4 S-Cross 1.6L DDIS. Двигуни, які відповідають екологічним нормам викидів з відпрацьованими газами EURO IV і EURO V та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого «старіння» оливи і втрати потужності двигуна.
Стандарт ACEA C2 вимагає від оливи високих показників паливної економічності та зниженого вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах. Motul 8100 Eco-clean 0W-30 створений на синтетичній основі із зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру (SAPS). Забезпечується міцна оливна плівка і сумісність системами доочищення відпрацьованих газів. Motul 8100 Eco-clean 0W-30 володіє відмінними мастильними властивостями, захищаючи двигун від зношування. Висока термічна стабільність оливи, а відповідно знижені витрати оливи на згорання. Клас в’язкості 0W-30 мінімізує гідродинамічне тертя, забезпечуючи оптимізацію витрати палива, особливо за низьких температур. Покращена прокачуваність оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене нагнітання робочих тисків і досягнення робочих температур.
Даний тип оливи дозволяє знизити витрату пального, а відповідно і викиди СО2 в атмосферу.
7
Енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для бензинових двигунів і дизелів Групи VAG (VW, AUDI, SEAT і Skoda) з 2003 року виробництва, розрахована на подовжені міжзмінні інтервали оливи. Для двигунів VW, AUDI, SEAT і SKODA, які обладнанні насос-форсункою та із фіксованим інтервалом заміни оливи (15 000 км) регламентована специфікація VW 505 01, тому доцільніше використовувати моторну оливу Motul Specific 505 01 502 00 505 00 5W-40. Для Audi 210 і 225 к.с. з бензиновими двигунами (S3 і TT) і W-подібних двигунів рекомендується Motul Specific 504 00 507 00 5W-30 чи MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30.
Специфікації та допуски: VW 503 00/506 00/506 01
Синтетична складноефірна (естерова) основа в поєднанні з антифрикціним комплексом додатків забезпечують стабільну оливну плівку, зменшують коефіцієнт тертя в двигуні та знижують робочі температури двигуна, завдяки прискореній циркуляції оливи по системі мащення. Дана 100% синтетична моторна олива була розроблена, виготовлена і випробувана відповідно до останніх технічних вимог VOLKSWAGEN. Motul Specific 506 01 506 00 503 00 0W-30 володіє високою змащувальною здатністю, що значно сповільнює зношування, високотемпературною стабільністю, що знижує витратами оливи. Виняткові антиокисні, протизношувальні, антикорозійні та протипінні властивості.
Інтервал заміни оливи обирається згідно рекомендацій виробника і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації автомобіля. Не змішувати з оливами, які не відповідають специфікаціям VW 506 01, 506 00 і 503 00. Перед використанням обов’язково перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.
7
100% синтетична моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для дизелів “BlueHDi”, які оснащенні системами вибіркової нейтралізації відпрацьованих газів SCR Групи PSA (Peugeot i Citroën), які відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI, для яких регламентовано використання моторних олив схвалених згідно вимог специфікації PSA B71 2312. Використовується для більшості бензинових двигунів та дизелів, в тому числі, з оснащенням фільтрами твердих часток DPF. Перед використанням даної оливи перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- ACEA C2
- PSA B71 2312
PSA – Peugeot Citroën розробили специфікацію B71 2312 для моторних олив, які здатні витримувати найважчі температурні навантаження і забезпечення сумісності з сучасними чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Специфікація PSA B71 2312 розповсюджується на всі автомобілі Peugeot і Citroën, які оснащенні дизелями "BlueHDi" з системами вибіркової нейтралізації відпрацьованих газів SCR з використанням додатку AdBlue. Специфікація PSA B71 2312 сумісна також з деякими бензиновими двигунами. Ексклюзивна технологія виробництва оливи зі зниженим вмістом сульфатної золи, сульфуру і фосфору (MidSAPS) дозволяє подовжити термін безвідмовної експлуатації сучасних систем доочищення відпрацьованих газів таких, як SCR-нейтралізатори і фільтри твердих частинок дизелів (DPF).
100 % синтетична основа забезпечує високу термічну стабільність оливи. Мінімізує утворення лаків і шламів, підтримуючи чистоту двигуна. Зменшує ризик залягання поршневих кілець. Зберігається максимальна продуктивність і захист оливою, навіть за екстремальних умов високих температур. Задля збільшення міжзмінних інтервалів, покращені антиокисні та антиокислювальні властивості і забезпечена знижена витрата оливи на згорання. Специфікація PSA B71 2312 також вимагає полегшеної текучості оливи за низьких температур, задля зменшення гідродинамічного тертя. Забезпечується захист при частих запусках двигуна, швидке наростання тиску оливи в системі мащення, двигун швидше досягає робочих температурних режимів. Низька динамічна в’язкість дозволяє поліпшити паливну економічність двигуна і зменшити викиди CO2 у атмосферу.
100% синтетична високотехнологічна енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для двигунів, для яких регламентовано використання моторних олив з низькою динамічною в’язкістю (HTHS ≥ 2.9 mPa.s), з низьким внутрішнім гідродинамічним тертям в оливній товщі та зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сульфуру – Mid SAPS. Сумісна з бензиновими двигунами та дизелями останніх поколінь, які відповідають вимогам екологічних норм EURO 4, EURO 5 та EURO 6, та вимагають енергоощадних моторних олив – регламентація стандарту ACEA C2. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток (DPF).
Специфікації та допуски: ACEA C2 API SN FORD WSS M2C 950A JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5007 CHRYSLER MS-13340 / MS-90047 FIAT 9.55535-GS1 / DS1 HONDA, TOYOTA, SUBARU, SUZUKI
100% синтетична енергоощадна моторна олива спеціально розроблена для дизелів останнього покоління FORD Duratorq 1.5л, 1.6л і 2.0л, які вимагають дотримання специфікації FORD 950A. Для деяких сучасних дизелів JAGUAR та LAND ROVER регламентується моторна олива із відповідністю специфікації STJLR.03.5007, яка базується на стандарті ACEA C2 та класу в’язкості 0W-30, для підвищеного захисту систем доочищення відпрацьованих газів, одночасно із забезпеченням енергоощадності. Специфікації FIAT 9.55535-GS1 і FIAT 9.55535-DS1 вимагають використання олив, які поєднують в собі стандарт ACEA C2 і клас в’язкості 0W-30, для забезпечення відмінного захисту сучасних бензинових двигунів (специф. FIAT 9.55535-GS-1) і дизелів (специф. FIAT 9.55535-DS1) Автовиробники HONDA, TOYOTA, SUBARU i SUZUKI рекомендують використовувати в більшості бензинових двигунах і дизелях останнього покоління (з 2006 року виготовлення) моторні оливи, які поєднують в собі стандарт ACEA C2 і в’язкість 0W-30 для забезпечення максимальної економії палива і найвищої продуктивності. Для прикладу Motul 8100 Eco-clean можна використовувати в таких двигунах: HONDA 2.2L CDTI і i-DTEC; TOYOTA 2.0L і 2.2L D4D; SUBARU 2.0L D; SUZUKI SX-4 S-Cross 1.6L DDIS. Двигуни, які відповідають екологічним нормам викидів з відпрацьованими газами EURO IV і EURO V та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого «старіння» оливи і втрати потужності двигуна.
Стандарт ACEA C2 вимагає від оливи високих показників паливної економічності та зниженого вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах. Motul 8100 Eco-clean 0W-30 створений на синтетичній основі із зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру (SAPS). Забезпечується міцна оливна плівка і сумісність системами доочищення відпрацьованих газів. Motul 8100 Eco-clean 0W-30 володіє відмінними мастильними властивостями, захищаючи двигун від зношування. Висока термічна стабільність оливи, а відповідно знижені витрати оливи на згорання. Клас в’язкості 0W-30 мінімізує гідродинамічне тертя, забезпечуючи оптимізацію витрати палива, особливо за низьких температур. Покращена прокачуваність оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене нагнітання робочих тисків і досягнення робочих температур.
Даний тип оливи дозволяє знизити витрату пального, а відповідно і викиди СО2 в атмосферу.
100% синтетична моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для дизелів “BlueHDi”, які оснащенні системами вибіркової нейтралізації відпрацьованих газів SCR Групи PSA (Peugeot i Citroën), які відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI, для яких регламентовано використання моторних олив схвалених згідно вимог специфікації PSA B71 2312. Використовується для більшості бензинових двигунів та дизелів, в тому числі, з оснащенням фільтрами твердих часток DPF. Перед використанням даної оливи перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски: ACEA C2; PSA B71 2312
У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення. За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях воно ефективно захищає елементи двигуна від зносу. Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті. Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості. Масла компанії Motul відрізняються високою якістю. Цей бренд добре зарекомендував себе на ринку України.
Повністю синтетичне масло 5W-30 з низьким рівнем сульфатної зольності та низьким вмістом фосфору та сірки для сучасних бензинових та дизельних двигунів з пристроями доочищення вихлопних газів, що потребують рівня ACEA C2.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2; PSA B71 2290
Повністю синтетична високоефективна олива, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами.
Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами. Підходить для певних моделей автомобілів Peugeot та Citroën, оснащених двигунами BlueHDi та PureTech.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. PSA B71 2312; ACEA C2.
Повністю синтетична високоефективна олива, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами.
Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами. Підходить для певних моделей автомобілів Peugeot та Citroën, оснащених двигунами BlueHDi та PureTech.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. PSA B71 2312; ACEA C2.
Повністю синтетична моторна олива Mid-SAPS, спеціально розроблена для новітніх двигунів Ford з 2014 року, нових моделей Land Rover і Jaguar з 2015 і 2016 років. Також підходить для сучасних моделей Land Rover і Jaguar. Розроблено для високої паливної ефективності, підходить для бензинових і дизельних автомобілів.
Створено для підвищення паливної економічності.
Підходить для використання в бензинових та дизельних двигунах.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Ford WSS-M2C950-A; Jaguar Land Rover STJLR.03.5007; ACEA C2
Підходить також для сучасних моделей Land Rover та Jaguar.
Повністю синтетична моторна олива Mid-SAPS, спеціально розроблена для новітніх двигунів Ford з 2014 року, нових моделей Land Rover і Jaguar з 2015 і 2016 років. Також підходить для сучасних моделей Land Rover і Jaguar. Розроблено для високої паливної ефективності, підходить для бензинових і дизельних автомобілів.
Створено для підвищення паливної економічності.
Підходить для використання в бензинових та дизельних двигунах.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Ford WSS-M2C950-A; Jaguar Land Rover STJLR.03.5007; ACEA C2
Підходить також для сучасних моделей Land Rover та Jaguar.
Повністю синтетична, високоефективна олива з середнім вмістом SAPS для сучасних бензинових і дизельних транспортних засобів, включаючи ті, що оснащені системами обробки вихлопних газів, які вимагають класу ACEA C2.
Специфікації: ACEA C2; PSA B71 2290 (ТЗ виготовлені до 2020)
Повністю синтетична, високоефективна олива з середнім вмістом SAPS для сучасних бензинових і дизельних транспортних засобів, включаючи ті, що оснащені системами обробки вихлопних газів, які вимагають класу ACEA C2.
Специфікації: ACEA C2; PSA B71 2290 (ТЗ виготовлені до 2020)
100% синтетичне масло. Спеціально створено для сучасних автомобілів оснащених бензиновими і дизельними двигунами, що відповідають вимогам EURО (масло повинно містити середній рівень сірки, фосфору і мати низький рівень сульфатної зольності - Mid SAPS). Енергозберігаюче масло з низьким показником HTHS (<3.5 mPa.s). Сумісно з фільтрами для уловлювання твердих частинок (DPF). У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення. За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло MOTUL 8100 ECO-Clean 5W-30 841511 1л на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах. При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка. Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню. Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Допуски та класифікації:
- Сумісне с DPF
- Класифікація ACEA: C2
- Класифікація API: SN
- Класифікація ЄВРО: ЕВРО-4 , ЕВРО-5 , ЕВРО-6
- Допуск Fiat: 9.55535 S1
- Допуск Peugeot, Citroen: B71 2290
7
Енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для бензинових двигунів і дизелів Групи VAG (VW, AUDI, SEAT і Skoda) з 2003 року виробництва, розрахована на подовжені міжзмінні інтервали оливи. Для двигунів VW, AUDI, SEAT і SKODA, які обладнанні насос-форсункою та із фіксованим інтервалом заміни оливи (15 000 км) регламентована специфікація VW 505 01, тому доцільніше використовувати моторну оливу Motul Specific 505 01 502 00 505 00 5W-40. Для Audi 210 і 225 к.с. з бензиновими двигунами (S3 і TT) і W-подібних двигунів рекомендується Motul Specific 504 00 507 00 5W-30 чи MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30.
Специфікації та допуски: VW 503 00/506 00/506 01
Синтетична складноефірна (естерова) основа в поєднанні з антифрикціним комплексом додатків забезпечують стабільну оливну плівку, зменшують коефіцієнт тертя в двигуні та знижують робочі температури двигуна, завдяки прискореній циркуляції оливи по системі мащення. Дана 100% синтетична моторна олива була розроблена, виготовлена і випробувана відповідно до останніх технічних вимог VOLKSWAGEN. Motul Specific 506 01 506 00 503 00 0W-30 володіє високою змащувальною здатністю, що значно сповільнює зношування, високотемпературною стабільністю, що знижує витратами оливи. Виняткові антиокисні, протизношувальні, антикорозійні та протипінні властивості.
Інтервал заміни оливи обирається згідно рекомендацій виробника і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації автомобіля. Не змішувати з оливами, які не відповідають специфікаціям VW 506 01, 506 00 і 503 00. Перед використанням обов’язково перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.
7
Спеціально розроблене масло для використання в сучасних двигунах автомобілів виробництва Fiat, Renault, а також PSA, в яку входять Peugeot, Citroen і DS. Масло володіє особливо збалансованою в'язкістю, яку зберігає в дуже широкому діапазоні температур, що дозволяє використовувати продукт цілий рік для будь-яких стилів водіння, як в умовах міського циклу, так і при спортивній їзді по трасі. Продукт зроблений на основі високостабільних синтетичних компонентів по малозольній технології low SAPS, за рахунок чого повністю сумісний з системами очищення вихлопних газів, включаючи трикомпонентні каталізатори і фільтри твердих частинок бензинових і дизельних автомобілів відповідно. Відповідає вимогам стандартів API SN, АСЕА С2, а також фірмовим допускам Fiat, Renault, PSA.
Переваги:
- Розроблено з урахуванням конструктивних особливостей двигунів італійських і французьких автовиробників.
- Підтримує цілісність мастильної плівки при будь-яких видах експлуатації, захищає деталі від пошкодження.
- Розчиняє сажеві і нагарні відкладення і перешкоджає їх повторній появі.
- Стійке до окислення і запобігає появі іржі.
- Сумісно з очисниками вихлопних газів.
Допуски та класифікації:
Сумісне с DPF Класифікація ACEA: C2 Класифікація API: SN Допуск Fiat: 9.55535 S1 Допуск Peugeot, Citroen: B71 2290 Допуск Renaul: RN0700
Енергоощадна олива з високими експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese Рекомендується застосовувати в FIAT, PSA (Peugeot, Citroën та DS) і RENAULT. Спеціально розроблена для бензинових двигунів і дизелів останнього покоління, атмосферних чи з турбонагнітанням, з безпосереднім впорскуванням та без нього. Застосовується в двигунах, де вимагається дотримання стандарту ACEA C2, зниження коефіцієнту тертя, низька динамічна в’язкість HTHS (≥ 2.9 МПa.с) та зниженим рівнем SAPS ("Mid SAPS") із вмістом Сульфатної золи (≤ 0.8%), Фосфору (≤ 0.09%) та Сульфуру (≤ 0.3%). Сумісна з трикомпонентними каталізаторами (CAT) і фільтрами твердих часток (DPF). Перед використанням оливи, необхідно обов’язково звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- ACEA C2
- API SN
- FIAT 9.55535-S1
- RENAULT RN0700
- PSA B71 2290
- TOYOTA, HONDA, SUBARU
Двигуни, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. Відповідність вимогам FIAT 9.55535-S1 свідчить про відповідність оливи стандарту ACEA C2 в комбінації з класом в’язкості SAE 5W-30 для забезпечення надійного мащення дизелів з багаторазовим впорскуванням об’ємом 1.3л, 1.6л, і 2.0л, FIAT, ALFA-ROMEO і LANCIA, з 2007 року виробництва. В нормах PSA B71 2290 до оливи висуваються вимоги високої стійкості в найбільш складних термічних умовах, а також сумісності з системами доочистки відпрацьованих газів. Дана специфікація підходить для всіх бензинових двигунів і дизелів концерну PSA (включаючи автомобілі оснащені фільтрами твердих частинок – DPF). Виключенням є бензинові двигуни 1.8л, 2.0л, і 2.2л. Специфікація RENAULT RN0700 вимагає від олив одночасно високу термічну стабільність та сумісність з системами відпрацьованих газів. Специфікація Renault RN0700 призначена для атмосферних бензинових двигунів (окрім Renault Sport) Групи RENAULT (Renault, Dacia, Samsung).
Специфікація RN0700 також поширюється на дизелі 1.5L dCi, які не оснащенні фільтрами твердих часток DPF (Diesel Particulate Filter)потужністю менше 100 к.с, та міжзмінними інтервалами 20 000 км або 1 раз на рік. Деякі азіатські автовиробники автомобілів вимагають дотримання оливами вимог стандарту ACEA C2 для максимальної продуктивності і довговічності двигунів, з 2006 року виробництва. Наприклад, Motul 8100 Eco-clean 5W-30 можливо використовувати в таких двигунах: TOYOTA 2.0л i 2.2л D4D; HONDA 2.2л CDTI i i-DTEC; SUBARU 2.0л D.
Повністю синтетичне масло 5W-30 з низьким рівнем сульфатної зольності та низьким вмістом фосфору та сірки для сучасних бензинових та дизельних двигунів з пристроями доочищення вихлопних газів, що потребують рівня ACEA C2.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2; PSA B71 2290
Повністю синтетична моторна олива Mid-SAPS, спеціально розроблена для новітніх двигунів Ford з 2014 року, нових моделей Land Rover і Jaguar з 2015 і 2016 років. Також підходить для сучасних моделей Land Rover і Jaguar. Розроблено для високої паливної ефективності, підходить для бензинових і дизельних автомобілів.
Підходить також для сучасних моделей Land Rover та Jaguar.
Створено для підвищення паливної економічності.
Підходить для використання в бензинових та дизельних двигунах.
Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Ford WSS-M2C950-A; ACEA C2
Офіційне схвалення: Відображено Jaguar Land Rover, щоб задовольнити потреби STJLR.03.5007
Автомастила: великий вибір якісних витратних матеріалів за доступною ціною
Термін служби агрегатів і вузлів автомобіля залежить не тільки від їхньої початкової якості і умов експлуатації, але і від того, які мастильні матеріали використовуються. Від ступеня зменшення впливу сили тертя залежить швидкість зносу рухомих частин. Автомастила бувають декількох видів, оскільки вони застосовуються для змащення деталей, що працюють в різних умовах. Від правильності їх вибору залежить злагодженість функціонування всієї системи.

Асортимент машинних олій в інтернет-магазині Lido
У нашому каталозі можна вибрати і купити різні види машинних олій. Вони підійдуть для використання в різних марках і моделях автомобілів іноземного та вітчизняного виробництва, для змащення інших механізмів і деталей. Пропонуємо такі види автомастил:
- Моторні: використовуються для забезпечення роботи дизельних і бензинових двигунів. У продажу є синтетичні, мінеральні та напівсинтетичні мастила. Їх вибір залежить від типу силового агрегату, ступеню його зношеності, умов експлуатації. Щоб підібрати оптимальну машинну оливу, потрібно звертати увагу на її маркування, адже матеріали відрізняються ступенем в'язкості, плинністю і іншими характеристиками. Заливання невідповідних витратних матеріалів в двигун машини може спровокувати заклинювання рухомих частин і серйозні поломки.
- Трансмісійні: є необхідними для змащення коробок передач, рульових механізмів, зубчастих і ланцюгових редукторів, роздавальних коробок і інших вузлів автомобілів, тепловозів, тракторів, різної будівельної техніки. Для виготовлення трансмісійних мастил використовують синтетичну або мінеральну основу, до якої додаються присадки – речовини, що додають мастилу різні експлуатаційні характеристики. Присадки бувають: антикорозійними, антизношувальними, антизадирні тощо. До їх складу можуть входити хлор, фосфор, дисульфід, сірка. Трансмісійне мастило для авто призначене для створення плівки на поверхнях деталей, яка надійно захищає їх від впливу різних негативних факторів.
- Сервісні оливи: використовуються для ефективного промивання двигунів різних типів на машинах вітчизняного та іноземного виробництва під час планової заміни мастила без зняття і розбирання силового агрегату. Олива швидко очищує деталі двигуна від різних відкладень, механічних домішок, забезпечує його захист. В подальшому не впливає на експлуатаційні характеристики залитого після промивання моторного мастила, є сумісною з ущільнювачами.
- Індустріальні: застосовуються для змащення стаціонарних механізмів, які експлуатуються у відносно постійних умовах. Зменшують тертя і зношування деталей і механізмів верстатів, прокатних станів, пресів, захищають деталі від корозії. Використовуються в якості робочих рідин в гідравлічних системах обладнання. Для надання потрібних властивостей в оливу додаються різні присадки. Сучасна класифікація індустріальних олив ґрунтується на розподілі їх на групи в залежності від експлуатаційних характеристик і сфери застосування.
- Мастила: тверді, пластичні, рідкі та інші оливи. Вони використовуються для зменшення сили тертя в вузлах. Необхідні для обслуговування легкових, вантажних та інших автомобілів, промислових машин і механізмів, побутових та інших приладів. Асортимент мастил в нашому каталозі представлений декількома видами матеріалів, які коштують порівняно дешево, але відрізняються гарною якістю.
- Мастила для мототехніки: мотоцикли, снігоходи, бензопили, мотоблоки, човнові мотори і інші негабаритні механізми забезпечуються двотактними і чотиритактними двигунами, які конструктивно відрізняються від автомобільних. Для забезпечення їхньої нормальної роботи необхідно купувати спеціальні машинні мастила. Вони мають певну структуру і властивості. У продажу можна зустріти мінеральну, синтетичну і напівсинтетичну оливу для машини. Під час вибору потрібно звертати увагу на маркування, адже виробники пред'являють дуже суворі вимоги до підбору виду і типу мастильних матеріалів.

У нас можна купити автомобільну оливу з доставкою по Львову, до Києва, Харкова та інших міст України. У каталозі представлено продукцію виробників Shell, Aral, Bi-Power, Castrol, BMW, Elf, Honda, Mazda, Statoil і багатьох інших. Ви можете вибрати і замовити машинне мастило для свого автомобіля або обрати інший відповідний за характеристиками і ціною продукт. Ми гарантуємо якість та оригінальність продукції, оскільки працюємо безпосередньо з виробниками.