Присадки для масла

Знайдено: 1 - 26 серед 26 товарів
Номер: NX30105  
Присадка до моторного масла NOWAX (NX30105) 300 мл. Присадка Nowax Motor Doctor застосовується для підвищення тиску масла і зниження його витрати в зношених двигунах. Запобігає потраплянню масла в камеру згоряння, утворення нагару і димлення двигуна. Відновлює компресію і повертає втрачену потужність. Знижує шум гидрокомпенсаторов, клапанів, поршнів. Знижує знос нових двигунів, продовжує термін їх служби. Утворює на поверхнях деталей, що труться надійну мастильну плівку, що забезпечує безвідмовну роботу двигуна в тяжких умовах і гарантує безпроблемний холодний старт двигуна. Зміщуваність з усіма синтетичними і мінеральними маслами. застосування: Перед вживанням обов'язково збовтати вміст. Препарат слід додавати в нове моторне масло при кожній заміні (при робочій температурі двигуна). Двигун при цьому повинен бути вимкненим. Вмісту однієї ємності досить для масляних систем з об'ємом до 5 літрів. Для масляних систем з великим об'ємом використовуйте в співвідношенні 1:10. Завести мотор і дати попрацювати кілька хвилин на холостому ходу. Чи не переливати за рекомендований рівень масла. попередження: Зберігати в опалювальному приміщенні. Не застосовувати препарат поблизу відкритого вогню і джерел іскроутворення. Перед утилізацією повністю спорожнити банку. Берегти від дітей. Термін придатності: 5 років від дати виробництва (див. На упаковці) за умови дотримання правил зберігання та цілісності упаковки.
Номер: NX30210  
Герметик масляної системи двигуна NOWAX (NX30210) 300 мл. Nowax Oil Stop Leak - герметик системи змащення двигуна є спеціальною добавкою в моторне масло, виготовленої з використанням унікальних технологій. Зміцнює структуру поверхні поршневих кілець і гідрокомпенсаторів. Відновлює еластичність прокладок. Знижує витрату масла на поршневих кільцях за рахунок збереження в'язкості моторного масла. Рекомендується застосовувати в екстремальних умовах експлуатації, при високому витраті масла і нестійкої роботи двигуна. Препарат сумісний з будь-яким типом моторного масла. Застосуємо для будь-якого типу двигуна. Не підходить для ремонту протікання, викликаних великим механічним зносом деталей двигуна або ушкодженнями масляної системи. застосування: Препарат додається (перед вживанням обов'язково збовтати вміст) в моторне масло при робочій температурі двигуна. Вмісту однієї ємності досить для масляних систем з об'ємом до 6 літрів. попередження: Зберігати в опалювальному приміщенні. Не застосовувати препарат поблизу відкритого вогню і джерел іскроутворення. Перед утилізацією повністю спорожнити банку. Берегти від дітей. Термін придатності: 5 років від дати виробництва (див. На упаковці) за умови дотримання правил зберігання та цілісності упаковки.
Номер: 705  
Присадка до масла для покращення властивостей 450ml (рідина). Характерною її особливістю є утворення під час роботи стійкої динамічної плівки, що заповнює всі нерівності контактуючих поверхонь і забезпечує бездоганне їх змащування та ущільнення. Регулярне застосування концентрату дозволяє вирівняти компресію у циліндрах, підвищити тиск масла, зменшити димність, токсичність вихлопу, покращити загальний стан двигуна. Спеціальні компоненти додатково запобігають утворенню корозії у двигуні, продовжують термін служби деталей та механізмів. Концентрат може застосовуватись у двигунах з будь-яким строком служби, але з особливим ефектом – у двигунах із середнім та великим пробігом. Влити вмiст однiєї банки до гарячого двигуна. Застосовувати при кожнiй замiнi масла. Упаковка призначена на 4-5л масла.
Номер: T350  
Завдяки своїм властивостям значно знижує витоки з двигуна. Збільшує товщину плівки, що сприяє більш низькій витраті масла при інтенсивній експлуатації. Продукт має хорошу стійкість до температурних коливань і дуже високі мастильні характеристики. Він має хорошу текучість при низьких температурах. Ущільнює двигун, підвищує компресію і знижує тертя між деталями, а також продовжує термін служби двигуна. Підтримує двигун в чистоті. Усуває дим з вихлопної труби. Може використовуватися у всіх типах двигунів, як старих так і нових, бензинових і дизельних двигунах. Він змішується з усіма типами мінеральних та синтетичних масел. Особливо рекомендується для двигунів, що працюють в екстремальних умовах (їзда в горах під час літньої спеки, з повним навантаженням, часті холодні запуски двигуна).
Номер: SP2240  
Дозволяє збільшити допустимий термін експлуатації зношеного, який вимагає капремонту двигуна. Запобігає його перегріву. Відновлює рухливість поршневих кілець і працездатність гідрокомпенсаторів.
Номер: SP2269  
Сумісна з усіма напівсинтетичними і мінеральними моторними маслами. Рекомендується професіоналами як профілактичний засіб при виявленні підтьоків масла або масляних запотіваннь. Успішно використовується для зупинки течі масла двигунів легкових автомобілів, вантажівок, тракторів і малих суден.
Номер: SMT2528  
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
Номер: SMT2521  
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
Номер: SMT2535  
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
Номер: SMT2514  
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
Номер: SMT2542  
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
Номер: SMT2507  
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
Номер: SMT2530  
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтопереробки, екологічно безпечний, біорозчинний. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
Номер: 700  
Додаток до оливи для очищення клапанів та направляючих 325ml (рідина). Добавлена до картера, швидко розчиняє згустки оливи, очищуючи направляючі та клапани, що призводить до рівномірної роботи. Призначена для бензинових та дизельних двигунів. Додавати до моторного масла так часто, як це потрiбно. Робота двигуна покращується вже пiсля першого застосування препарату. При низьких температурах препарат обмежує згущення масла.
Номер: 637  
Засіб для промивки двигуна 350ml (рідина). Даний засіб призначений для промивки двигуна перед заміною моторного масла на свіже. Протягом п’яти хвилин відновлює циркуляцію масла по магістралях та усуває з них усі забруднення та відклади. Засіб гарантує якісне очищення клапанів, газорозподільчого механізму та картера двигуна. Розхід засобу 350 мл на 5 л. масла. Переконайтесь, що рiвень масла в нормi. Запустiть двигун i дочекайтеся отримання робочої температури. Далi слiд вилити вміст засобу до моторного масла. Знову запустити двигун i протягом 5 хвилин підтримувати його на холостому ходу. Злити старе масло з двигуна. Замінити фільтр масла i залити в двигун свіже масла.
Номер: HG2241  
Запобігає утворенню нагару на клапанах із-за зносу циліндро-поршневої групи і маслоз'ємних ковпачків. Стабілізує в'язкість масла при нагріванні, підвищує тиск масла на низьких і середніх частотах обертання колінчастого вала. Зменшує прорив газів з камери згорання через поршневу групу в картер двигуна, окислення і розрідження масла. Сприяє створенню масляної плівки між деталями двигуна які труться в умовах підвищених (в результаті зносу) зазорів. Запобігає падіння тиску в системі мастила. Знижує чад масла, димлення і шумність роботи, підвищує компресію, запобігає прорив газів в картер зношених двигунів. Використовується для бензинових і дизельних ДВС.
Номер: HG2250  
Призначений для додавання в моторні масла всіх типів, що працюють в бензинових і дизельних двигунах автомобілів з великим пробігом (більше 70 000 км) або мають підвищену витрату масла і димлення. Оптимізує роботу пар тертя, які мають збільшений зазор внаслідок зносу. Дозволяє знизити динамічні навантаження на відповідальні деталі двигуна і збільшити термін його служби. Містить синтетичний кондиціонер металу SMT2, істотно зменшує втрати на тертя і інтенсивність зносу деталей двигуна.
Номер: HG2248  
Комплекс суперприсадок в масло - містить "Переможець тертя" ER Призначений для додавання в моторні масла всіх типів, що працюють у нових двигунах автомобілів, що пройшли «обкатку» (пробіг більше 2000 км). Містить спеціальний комплекс антифрикційних і протизносних присадок, легованих кондиціонером металу ER. Виступає в ролі підсилювача захисних властивостей масла. Особлива формула призначена спеціально для захисту від зносу і задирів тертьових поверхонь щодо нових деталей та покращення їх подальшої роботи.
Номер: HG2253  
Відповідає технічним параметрам дизельних двигунів автомобілів американського, європейського, російського, японського та корейського виробництва. Захищає тертьові деталі від задиру і зносу при пікових навантаженнях. Зменшує нагароутворення, витрату і окислення масла. Покращує вязкістно-температурну характеристику масла. Відновлює і покращує миючі, антипінні, протизадирні і протизносні характеристики масла. Містить SMT2, істотно зменшує втрати на тертя та інтенсивність зносу деталей двигуна. Підсилює стійкість масляного шару при високих температурах, протистоїть утворенню задирів і зносу. Продовжує термін служби турбокомпресора. Покращує пуск і прийомистість двигуна, динаміку автомобіля. Зменшує витрату палива і збільшує термін служби двигуна. Збільшує комфортність експлуатації автомобіля. Одна упаковка розрахована на 4-5 л масла. Рекомендується використовувати при кожній зміні масла, а також в інтервалах між змінами, якщо автомобіль експлуатується в важких умовах.
Номер: HG2246  
Розроблено з застосуванням OCP Technology для поліпшення індексу в'язкості. Призначений для автомобілів з високим "чадом" масла або з пробігом більше 50 000 км. Навіть найбільш високоякісні масла частково втрачають захисні властивості після кількох тисяч км пробігу. Це відбувається через те, що в моторному маслі містяться присадки (протизносні, антипінні, антиокислювальні, стабілізатори в'язкості). При використанні додаткового пакету присадок ви зможете значно поліпшити властивості масла і зберегти його захисні характеристики протягом усього періоду між замінами. Комплекс присадок до масла запобігає окисленню і розрідженню масла при пікових навантаженнях, а також прорив газів у картер двигуна. Зменшує "чад" масла, димлення, знижує токсичність вихлопу. Відновлює протизносні, миючі, вязкісні, антипінні властивості масла. Відновлює рухливість і прилягання поршневих кілець, підвищує компресію.
Номер: HG2243  
Призначений для додавання в моторні масла всіх типів, що працюють в бензинових і дизельних двигунах з будь-яким пробігом. Розроблено з застосуванням технології поліпшення індексу в'язкості олії за допомогою олефінових сополімерів. Універсальний склад, що забезпечує збалансоване посилення і відновлення службових властивостей масел при різних умовах їх роботи - незалежно від ступеня зношування.
Номер: ER-1GL(P003)  
Антифрикційний кондиціонер металу ENERGY RELEASE ефективно знижує тертя і знос будь-яких тертьових деталей автомобіля. Якщо Ви хочете продовжити термін служби Вашого автомобіля, то антифрикційний кондиціонер металу - це саме те, що Вам потрібно. Переваги антифрикційного кондиціонера металу ENERGY RELEASE: Антифрикційний кондиціонер металу знижує витрату палива. ER збільшує термін служби двигуна і трансмісії в 2-2.5 рази. Кондиціонер металу ER знижує рівень шуму і вібрації, полегшує запуск двигуна взимку. Також дозволяє збільшувати максимальну швидкість автомобіля, знижувати рівень токсичності вихлопних газів. Порядок застосування антифрикційного кондиціонера металу: Кондиціонер металу ER заливають в двигун з розрахунку 60 мл ER на 1 л масла при першій обробці і 30 мл на 1 л масла при кожній наступній. Для ручної трансмісії використовують 60 мл на 1 л, для автоматичної - 15 мл на 1 л. В гідропідсилювач керма заливають 60 мл, в дизельне паливо 30 мл на 80 л. Способи додавання ER: Антифрикційний кондиціонер металу додають при кожній зміні масла безпосередньо у відповідний агрегат: двигун, КПП, міст і т.д. Рекомендується спочатку залити масло, потім необхідну дозу ER5, потім масло, що залишилося. Після чого двигун рекомендується прогріти. Інший спосіб додавання антифрикційного кондиціонера металу увазі додавання ER безпосередньо в бак перед заправкою. Для двотактних двигунів ER5 додають в процесі приготування паливної суміші.
Номер: ER16(P002RU)  
Антифрикційний кондиціонер металу ENERGY RELEASE ефективно знижує тертя і знос будь-яких тертьових деталей автомобіля. Якщо Ви хочете продовжити термін служби Вашого автомобіля, то антифрикційний кондиціонер металу - це саме те, що Вам потрібно. Переваги антифрикційного кондиціонера металу ENERGY RELEASE: Антифрикційний кондиціонер металу знижує витрату палива. ER збільшує термін служби двигуна і трансмісії в 2-2.5 рази. Кондиціонер металу ER знижує рівень шуму і вібрації, полегшує запуск двигуна взимку. Також дозволяє збільшувати максимальну швидкість автомобіля, знижувати рівень токсичності вихлопних газів. Порядок застосування антифрикційного кондиціонера металу: Кондиціонер металу ER заливають в двигун з розрахунку 60 мл ER на 1 л масла при першій обробці і 30 мл на 1 л масла при кожній наступній. Для ручної трансмісії використовують 60 мл на 1 л, для автоматичної - 15 мл на 1 л. В гідропідсилювач керма заливають 60 мл, в дизельне паливо 30 мл на 80 л. Способи додавання ER: Антифрикційний кондиціонер металу додають при кожній зміні масла безпосередньо у відповідний агрегат: двигун, КПП, міст і т.д. Рекомендується спочатку залити масло, потім необхідну дозу ER5, потім масло, що залишилося. Після чого двигун рекомендується прогріти. Інший спосіб додавання антифрикційного кондиціонера металу увазі додавання ER безпосередньо в бак перед заправкою. Для двотактних двигунів ER5 додають в процесі приготування паливної суміші.
Номер: ER8(P007RU)  
Антифрикційний кондиціонер металу ENERGY RELEASE ефективно знижує тертя і знос будь-яких тертьових деталей автомобіля. Якщо Ви хочете продовжити термін служби Вашого автомобіля, то антифрикційний кондиціонер металу - це саме те, що Вам потрібно. Переваги антифрикційного кондиціонера металу ENERGY RELEASE: Антифрикційний кондиціонер металу знижує витрату палива. ER збільшує термін служби двигуна і трансмісії в 2-2.5 рази. Кондиціонер металу ER знижує рівень шуму і вібрації, полегшує запуск двигуна взимку. Також дозволяє збільшувати максимальну швидкість автомобіля, знижувати рівень токсичності вихлопних газів. Порядок застосування антифрикційного кондиціонера металу: Кондиціонер металу ER заливають в двигун з розрахунку 60 мл ER на 1 л масла при першій обробці і 30 мл на 1 л масла при кожній наступній. Для ручної трансмісії використовують 60 мл на 1 л, для автоматичної - 15 мл на 1 л. В гідропідсилювач керма заливають 60 мл, в дизельне паливо 30 мл на 80 л. Способи додавання ER: Антифрикційний кондиціонер металу додають при кожній зміні масла безпосередньо у відповідний агрегат: двигун, КПП, міст і т.д. Рекомендується спочатку залити масло, потім необхідну дозу ER5, потім масло, що залишилося. Після чого двигун рекомендується прогріти. Інший спосіб додавання антифрикційного кондиціонера металу увазі додавання ER безпосередньо в бак перед заправкою. Для двотактних двигунів ER5 додають в процесі приготування паливної суміші.
Номер: ER-5GL(P003-5)  
Антифрикційний кондиціонер металу ENERGY RELEASE ефективно знижує тертя і знос будь-яких тертьових деталей автомобіля. Якщо Ви хочете продовжити термін служби Вашого автомобіля, то антифрикційний кондиціонер металу - це саме те, що Вам потрібно. Переваги антифрикційного кондиціонера металу ENERGY RELEASE: Антифрикційний кондиціонер металу знижує витрату палива. ER збільшує термін служби двигуна і трансмісії в 2-2.5 рази. Кондиціонер металу ER знижує рівень шуму і вібрації, полегшує запуск двигуна взимку. Також дозволяє збільшувати максимальну швидкість автомобіля, знижувати рівень токсичності вихлопних газів. Порядок застосування антифрикційного кондиціонера металу: Кондиціонер металу ER заливають в двигун з розрахунку 60 мл ER на 1 л масла при першій обробці і 30 мл на 1 л масла при кожній наступній. Для ручної трансмісії використовують 60 мл на 1 л, для автоматичної - 15 мл на 1 л. В гідропідсилювач керма заливають 60 мл, в дизельне паливо 30 мл на 80 л. Способи додавання ER: Антифрикційний кондиціонер металу додають при кожній зміні масла безпосередньо у відповідний агрегат: двигун, КПП, міст і т.д. Рекомендується спочатку залити масло, потім необхідну дозу ER5, потім масло, що залишилося. Після чого двигун рекомендується прогріти. Інший спосіб додавання антифрикційного кондиціонера металу увазі додавання ER безпосередньо в бак перед заправкою. Для двотактних двигунів ER5 додають в процесі приготування паливної суміші.
Номер: ER5(P001RU)  
Антифрикційний кондиціонер металу ENERGY RELEASE ефективно знижує тертя і знос будь-яких тертьових деталей автомобіля. Якщо Ви хочете продовжити термін служби Вашого автомобіля, то антифрикційний кондиціонер металу - це саме те, що Вам потрібно. Переваги антифрикційного кондиціонера металу ENERGY RELEASE: Антифрикційний кондиціонер металу знижує витрату палива. ER збільшує термін служби двигуна і трансмісії в 2-2.5 рази. Кондиціонер металу ER знижує рівень шуму і вібрації, полегшує запуск двигуна взимку. Також дозволяє збільшувати максимальну швидкість автомобіля, знижувати рівень токсичності вихлопних газів. Порядок застосування антифрикційного кондиціонера металу: Кондиціонер металу ER заливають в двигун з розрахунку 60 мл ER на 1 л масла при першій обробці і 30 мл на 1 л масла при кожній наступній. Для ручної трансмісії використовують 60 мл на 1 л, для автоматичної - 15 мл на 1 л. В гідропідсилювач керма заливають 60 мл, в дизельне паливо 30 мл на 80 л. Способи додавання ER: Антифрикційний кондиціонер металу додають при кожній зміні масла безпосередньо у відповідний агрегат: двигун, КПП, міст і т.д. Рекомендується спочатку залити масло, потім необхідну дозу ER5, потім масло, що залишилося. Після чого двигун рекомендується прогріти. Інший спосіб додавання антифрикційного кондиціонера металу увазі додавання ER безпосередньо в бак перед заправкою. Для двотактних двигунів ER5 додають в процесі приготування паливної суміші.