Очисники для карбюратора

Знайдено: 1 - 1 серед 2 товари
Артикул: 100501
 

Аерозольний очищувач карбюраторів. Є сучасним продуктом, який універсально підходить для використання як імпортних, так і у вітчизняних автомобілях, включаючи обладнані карбюратором типу "Солекс". Засіб MOTUL INTAKE CLEAN 100501 ефективно розчиняє нагарні, сажові і інші забруднення, відновлює нормальну циркуляцію палива і повітря, забезпечує правильне формування паливо-повітряної суміші. Використання очищувача MOTUL INTAKE CLEAN 100501 підвищує продуктивність двигуна, нормалізує його роботу на холостих обертах, покращує динаміку розгону і сприяє більш економічній витраті палива. Засіб MOTUL INTAKE CLEAN 100501 є повністю безпечним для кисневих датчиків, не викликає збоїв в їх роботі.

Переваги:

  • Ефективно очищає жиклери, дросельні заслінки, клапани, систему холостого ходу і інші частини карбюратора без його розбирання.
  • Розчиняє нагарні і вуглецеві відкладення, після чого сприяє їх згорянню в двигуні.
  • Відновлює циркуляцію повітря і палива.
  • Знижує витрату бензину і кількість диму і чаду в вихлопних газах.
  • Швидко діє - процес очищення займає всього 10 хвилин.
  • Економічно витрачається - одного флакона достатньо для багаторазового застосування.

Застосування
1. Збовтати перед використанням;
2. Використовувати з вимкненим двигуном, розберіть повітряний фільтр та розпорошити MOTUL Intake Clean у повітрозабірник, дайте 10 хвилин постояти;
3. Після того, як впускний колектор, карбюратор або корпус інжектора розібрані: Розпиліть з невеликої дистанції на поверхню для очищення;
4. Дайте постояти і знову розпорошити на забруднених поверхнях;
5. Протріть сухою тканиною. Для 4-тактних бензинових двигунів після використання Intake Clean використовуйте MOTUL Fuel System Clean.

508грн.
Артикул: 817616
 

Очисник карбюратора спеціально створений для видалення відкладень, лаків на таких частинах карбюратора, як дифузор, обертовий золотник, жиклери, поплавкова камера, поплавок.
Дуже швидко розчиняє відкладення, лаки, смоли. MOTUL P1 Carbu Clean стабілізує холостий хід і покращує роботу двигуна.

Застосування:

Струсити. На непрацюючому двигуні зняти повітряний фільтр. Розпорошити в повітроприймальник. Залишити на 10 хвилин. Повторити операцію при запущеному двигуні, розпилюючи продукт безпосередньо в камери, на жиклери і т. д. На знятому карбюраторі або системі упорскування розпорошити з короткої відстані на оброблювану поверхню. Почекати кілька хвилин. Сильно забруднені частини протерти ганчір'ям. Для 4-х тактних двигунів додатково рекомендовано використання MOTUL Fuel System Сlean.

483грн.

Промивання карбюратора: види і коли застосовувати


Якщо у своєї машини ви помічаєте такі проблеми:

  • падіння потужності;
  • диміння, підвищується токсичність відпрацьованих газів;
  • ускладнений пуск холодного і / або гарячого мотора;
  • нестійка робота, обороти плавають, двигун троїть;
  • провали при розгоні, уповільнений відгук на педаль газу;
  • збільшується витрата палива і т.д.

Значить, варто звернути увагу на те, в стані якої забрудненості знаходиться карбюратор.

Це один з найбільш рухливих елементів автомобіля. Під капотом у нього є відкриті ділянки через які потрапляє пил, змішуючись з маслом, туди ж додаєть нагар, створюючи на поверхнях корочку. Тому найкраще брати очисники, акцент яких поставлений на те, що вони проти смоли. Загалом, майже всі мають основу ацетону або бензину. Завдяки своєму хімічному складу вони проникають глибоко в бруд, розм'якшують і розчиняють його.

Часто вони дають не тільки очисний ефект, а йдуть в комплекті з присадками, які дають додаткове змащування рухомих вузлів, збільшення ресурсу його життя, захистивши поверхні.

Розділяють два типи очисників для карбюратора: рідини і аерозолі. Про них буде далі докладніше, але в двох словах:

  • Перші підходять для очищення не настільки сильного рівню забруднення.
  • Другі - кращий засіб на всіх, в тому числі, серйозних рівнях. Потрібно хоч трохи розбиратися під капотом. Хоча, на кожному товарі магазину є інструкція по застосуванню, і до кожної покупки додаються сертифікати.

Обидва види підходять для самостійного використання. Але дивіться, щоб засоби були безпечні для кисневих датчиків і каталітичних нейтралізаторів.

Варто пам'ятати, що перераховані проблеми можуть виникати і при інших проблемах з авто. Сумніваєтеся у виборі очищувача - краще зв'яжіться з менеджером, який є завзятим автолюбителем.

Очисники для карбюратора

Рідина для промивки карбюратора

Часто такі рідини можна знайти у вигляді присадок. Відповідно, вони універсальні для різних цілей і користуються великим попитом. Автомобілісти, які хочуть продовжити життя ряду деталей використовують їх, як профілактичні.

Зняття і розбирання не передбачено. Використовуються вони в такий спосіб:

Засіб для промивки заливається в бак, до палива. Далі, разом з пальним, воно потрапляє безпосередньо всередину, де бруд і відкладення відходять шарами.

Недоліком такого методи є тривала показовість. Необхідно проїхати хоча б 50 км для того, щоб відчути ефект. Є рідини у яких він тримається до 50 000 км, зменшується витрата палива, через що і енерговитратність. Деякі, навпаки, не варто використовувати більше певної кількості разів.


Аерозольні засоби чищення для карбюратора

Такі препарати автовласники використовують стільки разів, скільки можливо - профілактика не буває зайвою, якщо хочете, щоб машина працювала в справному стані.

До його складу входять різні аерозольні композиції, які забезпечують глибоке проникнення вглиб забруднення. Хімічні сполуки, які і складають основу препарату, мають в складі розчинники та неорганічні речовини.

Необхідно лізти під капот. При несерйозних випадках можна просто нанести засіб на поверхню за допомогою спеціальної насадки, яка йде в комплекті. При цьому, підтримувати мотор в працюючому стані. На кожному флаконі міститься детальна інструкція.

Якщо забруднення велике - необхідно займатися розбиранням агрегату:

  • Заготуйте місце для роботи - верстак, прямокутний стіл або інша поверхня, рівна і, головне - чиста.
  • Демонтувати карбюратор.
  • Зніміть всі кріплення, розібравши на дрібні деталі.
  • Особливо дрібні деталі (пружини, голки і т.д) складайте в окрему чисту скриньку, групуючи їх за розміром і місцем призначення.
  • По черзі нанесіть на поверхню всіх деталей очищувач.
  • У вас є 5-10 хвилин перерви, дивіться в інструкції на товар.
  • Почистіть спеціальною щіточкою поверхні, видаливши з них весь наліт. Для зручності і точності використовуйте спеціальну насадку.

Можна подивитися наочно на Ютуб.

Використовуйте цей метод щороку і перед техоглядом.

До складу найсильніших спреїв входить ацетон і речовини, які посилюють його дію, наприклад, бензол, толуол, інші кислоти, і з'єднання.

Рейтинг по виробникам

  1. Hi-Gear - американський бренд. Ведуть активну співпрацю з багатьма лабораторіями, має в своєму розпорядженні кілька заводських корпусів, великі складські приміщення, резервуарами для компаундування (змішування складів), високотехнологічне обладнання. Відмінно зарекомендував себе на ринку. Без проблем нейтралізує наслідки поганого палива.
  2. Winso - в чищенні використовують рецепти різних країн, в тому числі, Німецькі, Польські і т.д. Також, різнопрофільний виробник, крім автохімії створюють компресори, домкрати, і багато іншого, що ви можете знайти на сайті lido.ua
  3. StepUp - лінійка преміум товарів від Hi-Gear, ефективно відчищує вуглецеві відкладення зі стінок змішувальних камер і каналів, впускних клапанів і днища поршнів.
  4. Nowax - бренд, розрахований на універсальність: паливні відсіки, повітряні та паливні жиклери, голчастий клапан, поплавкова камера і заслінки карбюратора. Застосовується також для очищення дросельної заслінки інжекторних двигунів.

Якщо вам необхідна детальна консультація - зверніться до нашого фахівця.

Адже не всі проблеми авто вирішуються чищенням і профілактикою.

Переглянуті товари
Артикул: HYDRAULIC 32 10L
 

Гідравлічна олія виготовлена на основі мінеральних масел глибокого селективного очищення з використанням добре збалансованої високоякісної, багатофункціональної, цинкової присадки.

EVO HYDRAULIC OIL 32 - використовується в гідравлічних системах при важких умовах експлуатації промислового (ливарних машин, пресів, важких маніпуляторів, верстатів, роботів, пластмас ливарних машин) та рухомого обладнання (будівництво, позашляхової та сільськогосподарської техніки).

Продукт призначений для всіх типів гідростатичного обладнання, які відповідно до інструкції з експлуатації, не потребують використання довгого інтервалу роботи гідравлічних рідин, відмінну фільтрацію, хорошу стійкість до гідролізу та хороший опір води.

Специфікації та допуски:

AFNOR NF E 48-603 HM;
ASTM D6158 HM;
CINCINNATI MILACRON P-68;
DENISON HF-0, HF-1, HF-2;
DIN 51524-2 HLP;
EATON BROCHURE 694 FOR 35VQ25A;
EATON VICKERS VANE PUMP;
FZG 12;
GENERAL MOTORS LS2;
ISO 11158 HM;
ISO 6743-4 HM
1 804грн.
Артикул: U E 4L 5W-50
 

EVO ULTIMATE Extreme 5W50 - Високостабільне масло, розроблене на основі поліальфаолефінів для універсального застосування в будь-яких типах бензинових і дизельних двигунів, в тому числі спортивних моделей автомобілів. Завдяки використанню при виробництві фірмової унікальної технології Iron Defence масло EVO Ultimate Extreme 5W-50 гарантує надійний захист деталей циліндропоршневої групи, газорозподільного механізму і інших вузлів від зносу і виникнення механічних пошкоджень навіть при тривалій роботі на максимальній потужності і при температурах до +340 градусів Цельсія. EVO Ultimate Extreme 5W-50 містить активні миючі та диспергуючі присадки, які видаляють небажані відкладення і нейтралізують їх негативний вплив на деталі. Відрізняється дуже високим індексом в'язкості і гарантує стабільну роботу двигуна і його безпроблемний запуск, в тому числі в холодну пору року.

Переваги:

  • Дуже добре підходить для форсованих двигунів, що працюють при екстремальних навантаженнях в автоспорті, важких міських і позашляхових умовах.
  • Стійко до випаровування і практично не витрачається на угар.
  • Забезпечує підвищення потужності і прийомистості двигуна.
  • Захищає вузли від зносу і стабільно працює в підшипнику ротора турбіни, в тому числі при високій частоті обертання.
  • Сприяє скороченню витрати палива.
  • Широкий вязкостний діапазон дозволяє використовувати масло цілий рік.

Допуски ОЕМ
MB 229.3
Porsche
VW 502.00
VW 505.00

1 118грн.
Артикул: HYDRAULIC 32 200L
 

Гідравлічна олія виготовлена на основі мінеральних масел глибокого селективного очищення з використанням добре збалансованої високоякісної, багатофункціональної, цинкової присадки.

EVO HYDRAULIC OIL 32 - використовується в гідравлічних системах при важких умовах експлуатації промислового (ливарних машин, пресів, важких маніпуляторів, верстатів, роботів, пластмас ливарних машин) та рухомого обладнання (будівництво, позашляхової та сільськогосподарської техніки).

Продукт призначений для всіх типів гідростатичного обладнання, які відповідно до інструкції з експлуатації, не потребують використання довгого інтервалу роботи гідравлічних рідин, відмінну фільтрацію, хорошу стійкість до гідролізу та хороший опір води.

Специфікації та допуски:

AFNOR NF E 48-603 HM;
ASTM D6158 HM;
CINCINNATI MILACRON P-68;
DENISON HF-0, HF-1, HF-2;
DIN 51524-2 HLP;
EATON BROCHURE 694 FOR 35VQ25A;
EATON VICKERS VANE PUMP;
FZG 12;
GENERAL MOTORS LS2;
ISO 11158 HM;
ISO 6743-4 HM
25 836грн.
Артикул: U LL 5L 5W-30
 

EVO ULTIMATE LongLife 5W30 — повністю синтетична, високотехнологічна моторна олива для дизельних і бензинових автомобілів із сажовим фільтром (DPF) і трикомпонентними каталітичними нейтралізаторами (TWC), які відповідають екологічним нормам Euro IV і Euro V. Належить до Low-SAPS олив, що в поєднанні з якісним паливом дає змогу збільшити інтервали заміни, зберегти термін експлуатації чутливих до золи та фосфору сучасних систем доочищення вихлопних газів і зменшити кількість викидів шкідливих речовин у довкілля.

Олива розроблена спеціально для використання в автомобілях, вироблених VW Group (крім двигунів R5 і V10, вироблених у період із травня 2003 р. до травня 2007 р. ), а також Mercedes-Benz, BMW відповідно до рекомендацій MB229. 51 і BMW Longlife-04 і в разі, коли необхідний клас ACEA C3.

Переваги:

  • подовжує термін експлуатації сажового фільтра, оберігає його від раннього забивання
  • забезпечує чудовий захист і чистоту двигуна в різних умовах руху та широкому діапазоні температур
  • оптимізує роботу системи каталітичного оброблення вихлопних газів за максимального захисту двигуна
  • розроблена для збільшених інтервалів заміни (Longlife service)
1 488грн.