Масла для чотиритактних двигунів
Знайдено: 1 - 9 серед 10 товарівATV - квадроцикли, мотовсюдиходи типу SxS (Side by Side), SSV (Side by Side Sport Vehicle), і багі, обладнаних 4-тактними двигунами, з інтегрованою коробкою перемикання передач чи ні, з сухим чи мокрим зчепленням, з двигунами, які відповідають нормам Euro 2 чи Euro 3, в тому числі обладнані системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичними конверторами, нагнітанням повітря у систему відпрацьованих газів. Квадроцикли, мотовсюдиходи типу SxS і SSV, багі для відпочинку та дозвілля. Сумісна з усіма типами бензинів, в тому числі етилованими, біопаливами.
Специфікації та допуски: API SN / SM / SL / SJ JASO MA2
100% синтетичний мастильний матеріал, використання якого забезпечує поліпшену стійкість оливної плівки за високих температур. Поліпшені протизношувальні властивості і підвищена стійкість зсуву сприяє забезпеченню захисту зубчатих передач і подовжує строк експлуатації. Відповідність експлуатаційним властивостям JASO MA забезпечує оптимальний рівень тертя при роботі зчеплення під час трьох наступних режимів роботи: початок руху, прискорення і рух з постійною швидкістю. Оптимізовано вміст Сульфуру і Фосфору для поліпшення умов роботи каталітичних конверторів, необхідних для задоволення вимог екологічних норм.
Дорожні і позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Використовується в двигунах, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 чи Euro 3 і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичним нейтралізатором, системою нагнітання повітря до вихлопної труби.. Рекомендується до використання в двигунах KTM, HUSQVARNA в яких вимагається використання олив в класі в’язкості SAE 10W-50. Інше використання: вуличні мотоцикли без каталітичних нейтралізаторів, скутери, ATV i UTV техніка.
Специфікації і допуски: API SM / SL / SJ / SH / SG JASO MA2
Оливи створені за технологією Technosynthese на основі естерів забезпечують відмінні протизношувальні властивості, забезпечуючи захист і довговічність роботи трансмісії. Висока стійкість оливної плівки до високих температур і обертів двигуна. Задля забезпечення надійної роботи каталітичного нейтралізатора, оптимізується вміст фосфору і сульфуру (JASO MA2 < 1200 ppm). Інноваційний пакет протизношувальних додатків забезпечує відмінний захист коробки перемикання передач. Результат тесту коробок передач FZG показав максимальне навантаження для руйнування оливної плівки (FLS) >14. Тест FLS оцінює мастильні матеріали за забезпеченням ними протизношувальних властивостей. Далі встановлюється рейтинг FLS від 1 до 14.
JASO запровадив свій стандарт для 4-тактних мотоциклів, який має три класи: МА, МА1, МА2. JASO MA2 регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.
Мастильний матеріал з високими експлуатаційними характеристиками. Призначений для мотоциклів, спортивних мотоциклів, street і road мотоциклів, trails, позашляхових мотоциклів, enduro, trial,… сумісна з 4-тактними двигунами, з інтегрованою чи неінтегрованою коробкою перемикання передач, з сухим та мокрим зчепленням. Сумісний з двигунами, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 чи Euro 3 і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичним нейтралізатором, системою нагнітання повітря до вихлопної труби.. Рекомендується до використання в двигунах DUCATI, KTM, BMW в яких вимагається використання олив в класі в’язкості SAE 10W-50. Інше використання: вуличні мотоцикли без каталітичних нейтралізаторів, скутери, ATV i UTV техніка.
Специфікації: API SN / SM / SL / SJ / SH / SG JASO MA2
Рекомендовано для: DUCATI/KTM/BMW
Естерова технологія: - Зниження коефіцієнта тертя, завдяки естерам, дозволяє мінімізувати втрати потужності на тертя і поліпшити продуктивність двигуна; - Взаємодія естерів і протизношувальних додатків дозволяють мінімізувати зношування деталей і забезпечити довговічність роботи деталей двигуна.
100% синтетична основа забезпечує надійну стійкість оливної плівки до високих температур і високих обертів двигуна. Задля забезпечення надійної роботи каталітичного нейтралізатора, оптимізується вміст фосфору і сульфуру (JASO MA2 < 1200 ppm). Інноваційний пакет протизношувальних додатків забезпечує відмінний захист коробки перемикання передач. Результат тесту коробок передач FZG показав максимальне навантаження для руйнування оливної плівки (FLS) >14. Тест FLS оцінює мастильні матеріали за забезпеченням ними протизношувальних властивостей. Далі встановлюється рейтинг FLS від 1 до 14.
JASO запровадив свій стандарт для 4-тактних мотоциклів, який має три класи: МА, МА1, МА2. JASO MA2 регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.
ATV - квадроцикли, мотовсюдиходи типу SxS (Side by Side), SSV (Side by Side Sport Vehicle), і багі, обладнаних 4-тактними двигунами, з інтегрованою коробкою перемикання передач чи ні, з сухим чи мокрим зчепленням, з двигунами, які відповідають нормам Euro 2 чи Euro 3, в тому числі обладнані системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичними конверторами, нагнітанням повітря у систему відпрацьованих газів. Квадроцикли, мотовсюдиходи типу SxS і SSV, багі для відпочинку та дозвілля. Сумісна з усіма типами бензинів, в тому числі етилованими, біопаливами.
Специфікації та допуски: API SN / SM / SL / SJ JASO MA2
100% синтетичний мастильний матеріал, використання якого забезпечує поліпшену стійкість оливної плівки за високих температур. Поліпшені протизношувальні властивості і підвищена стійкість зсуву сприяє забезпеченню захисту зубчатих передач і подовжує строк експлуатації. Відповідність експлуатаційним властивостям JASO MA забезпечує оптимальний рівень тертя при роботі зчеплення під час трьох наступних режимів роботи: початок руху, прискорення і рух з постійною швидкістю. Оптимізовано вміст Сульфуру і Фосфору для поліпшення умов роботи каталітичних конверторів, необхідних для задоволення вимог екологічних норм.
Дорожні і позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Використовується в двигунах, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 чи Euro 3 і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичним нейтралізатором, системою нагнітання повітря до вихлопної труби. Рекомендується до використання в двигунах KTM, HUSQVARNA в яких вимагається використання олив в класі в’язкості SAE 10W-50. Інше використання: вуличні мотоцикли без каталітичних нейтралізаторів, скутери, ATV i UTV техніка.
Специфікації і допуски:
- API SM / SL / SJ / SH / SG
- JASO MA2
Оливи створені за технологією Technosynthese на основі естерів забезпечують відмінні протизношувальні властивості, забезпечуючи захист і довговічність роботи трансмісії. Висока стійкість оливної плівки до високих температур і обертів двигуна. Задля забезпечення надійної роботи каталітичного нейтралізатора, оптимізується вміст фосфору і сульфуру (JASO MA2 < 1200 ppm). Інноваційний пакет протизношувальних додатків забезпечує відмінний захист коробки перемикання передач. Результат тесту коробок передач FZG показав максимальне навантаження для руйнування оливної плівки (FLS) >14. Тест FLS оцінює мастильні матеріали за забезпеченням ними протизношувальних властивостей. Далі встановлюється рейтинг FLS від 1 до 14.
JASO запровадив свій стандарт для 4-тактних мотоциклів, який має три класи: МА, МА1, МА2. JASO MA2 регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.
Мастильний матеріал з високими експлуатаційними характеристиками. Призначений для мотоциклів, спортивних мотоциклів, street і road мотоциклів, trails, позашляхових мотоциклів, enduro, trial,… сумісна з 4-тактними двигунами, з інтегрованою чи неінтегрованою коробкою перемикання передач, з сухим та мокрим зчепленням. Сумісний з двигунами, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 чи Euro 3 і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичним нейтралізатором, системою нагнітання повітря до вихлопної труби.. Рекомендується до використання в двигунах DUCATI, KTM, BMW в яких вимагається використання олив в класі в’язкості SAE 10W-50. Інше використання: вуличні мотоцикли без каталітичних нейтралізаторів, скутери, ATV i UTV техніка.
Специфікації і допуски: API SN / SM / SL / SJ / SH / SG JASO MA2
Естерова технологія:
- Зниження коефіцієнта тертя, завдяки естерам, дозволяє мінімізувати втрати потужності на тертя і поліпшити продуктивність двигуна;
- Взаємодія естерів і протизношувальних додатків дозволяють мінімізувати зношування деталей і забезпечити довговічність роботи деталей двигуна.
100% синтетична основа забезпечує надійну стійкість оливної плівки до високих температур і високих обертів двигуна. Задля забезпечення надійної роботи каталітичного нейтралізатора, оптимізується вміст фосфору і сульфуру (JASO MA2 < 1200 ppm). Інноваційний пакет протизношувальних додатків забезпечує відмінний захист коробки перемикання передач. Результат тесту коробок передач FZG показав максимальне навантаження для руйнування оливної плівки (FLS) >14. Тест FLS оцінює мастильні матеріали за забезпеченням ними протизношувальних властивостей. Далі встановлюється рейтинг FLS від 1 до 14.
JASO запровадив свій стандарт для 4-тактних мотоциклів, який має три класи: МА, МА1, МА2. JASO MA2 регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.
Дорожні і позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Використовується в двигунах, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 чи Euro 3 і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичним нейтралізатором, системою нагнітання повітря до вихлопної труби.. Рекомендується до використання в двигунах KTM, HUSQVARNA в яких вимагається використання олив в класі в’язкості SAE 10W-50. Інше використання: вуличні мотоцикли без каталітичних нейтралізаторів, скутери, ATV i UTV техніка.
Специфікації і допуски: API SM / SL / SJ / SH / SG JASO MA2
Оливи створені за технологією Technosynthese на основі естерів забезпечують відмінні протизношувальні властивості, забезпечуючи захист і довговічність роботи трансмісії. Висока стійкість оливної плівки до високих температур і обертів двигуна. Задля забезпечення надійної роботи каталітичного нейтралізатора, оптимізується вміст фосфору і сульфуру (JASO MA2 < 1200 ppm). Інноваційний пакет протизношувальних додатків забезпечує відмінний захист коробки перемикання передач. Результат тесту коробок передач FZG показав максимальне навантаження для руйнування оливної плівки (FLS) >14. Тест FLS оцінює мастильні матеріали за забезпеченням ними протизношувальних властивостей. Далі встановлюється рейтинг FLS від 1 до 14.
JASO запровадив свій стандарт для 4-тактних мотоциклів, який має три класи: МА, МА1, МА2. JASO MA2 регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.