Масла для чотиритактних двигунів

Знайдено: 1 - 4 серед 5 товарів
Номер: 836741
 

Дорожні і позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Використовується в двигунах, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 чи Euro 3 і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичним нейтралізатором, системою нагнітання повітря до вихлопної труби.. Рекомендується до використання в двигунах BMW, DUCATI в яких вимагається використання олив в класі в’язкості SAE 15W-50. Інше використання: вуличні мотоцикли без каталітичних нейтралізаторів, скутери, ATV i UTV техніка.

Специфікації і допуски:
API SM / SL / SJ / SH / SG
JASO MA2

Оливи створені за технологією Technosynthese® на основі естерів забезпечують відмінні протизношувальні властивості, забезпечуючи захист і довговічність роботи трансмісії. Висока стійкість оливної плівки до високих температур і обертів двигуна. Задля забезпечення надійної роботи каталітичного нейтралізатора, оптимізується вміст фосфору і сульфуру (JASO MA2 < 1200 ppm). Інноваційний пакет протизношувальних додатків забезпечує відмінний захист коробки перемикання передач. Результат тесту коробок передач FZG показав максимальне навантаження для руйнування оливної плівки (FLS) >14. Тест FLS оцінює мастильні матеріали за забезпеченням ними протизношувальних властивостей. Далі встановлюється рейтинг FLS від 1 до 14.

JASO запровадив свій стандарт для 4-тактних мотоциклів, який має три класи: МА, МА1, МА2. JASO MA2 регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.

1 643грн.
Номер: 845211
 

Мастильний матеріал з високими експлуатаційними характеристиками. Призначений для мотоциклів, спортивних мотоциклів, street і road мотоциклів, trails, позашляхових мотоциклів, enduro, trial,… сумісна з 4-тактними двигунами, з інтегрованою чи неінтегрованою коробкою перемикання передач, з сухим та мокрим зчепленням. Сумісний з двигунами, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 чи Euro 3 і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичним нейтралізатором, системою нагнітання повітря до вихлопної труби.. Рекомендується до використання в двигунах DUCATI, KTM, BMW в яких вимагається використання олив в класі в’язкості SAE 15W-50. Інше використання: вуличні мотоцикли без каталітичних нейтралізаторів, скутери, ATV i UTV техніка.

Специфікації і допуски:
API SN / SM / SL / SJ / SH / SG
JASO MA2

Естерова технологія:
- Зниження коефіцієнта тертя, завдяки естерам, дозволяє мінімізувати втрати потужності на тертя і поліпшити продуктивність двигуна;
- Взаємодія естерів і протизношувальних додатків дозволяють мінімізувати зношування деталей і забезпечити довговічність роботи деталей двигуна.

100% синтетична основа забезпечує надійну стійкість оливної плівки до високих температур і високих обертів двигуна. Задля забезпечення надійної роботи каталітичного нейтралізатора, оптимізується вміст фосфору і сульфуру (JASO MA2 < 1200 ppm). Інноваційний пакет протизношувальних додатків забезпечує відмінний захист коробки перемикання передач. Результат тесту коробок передач FZG показав максимальне навантаження для руйнування оливної плівки (FLS) >14. Тест FLS оцінює мастильні матеріали за забезпеченням ними протизношувальних властивостей. Далі встановлюється рейтинг FLS від 1 до 14.

JASO запровадив свій стандарт для 4-тактних мотоциклів, який має три класи: МА, МА1, МА2. JASO MA2 регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.

628грн.
Номер: 836241
 

Спортивні мотоцикли, оснащені високотехнологічними 4-х тактних двигунів з інтегрованою або не інтегрована коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Гоночні та кваліфікаційні двигуни, спроектовані для роботи на маловязких оліях: шосейно-кільцеві гонки, Мото Гран Прі (MotoGP), суперспорт, Супербайк, підйом на пагорб. Інше використання: дорожні мотоцикли, оснащені каталітичним нейтралізатором, мотоусюдиходи.

Специфікації і допуски:
Перевершує всі існуючі спортивні стандарти.
Можливість роботи зі зчепленням в масляній ванні перевірена тестом JASO T903

Технологія ESTER Core:
Десятиліттями компанія MOTUL розробляє високотехнологічні масла на естеровій (складноефірного) основі. Застосування естеровій базового масла в поєднанні з інноваційним пакетом присадок, дає можливість отримати масло з неперевершеними характеристиками. Передова технологія ESTER Core® дозволяє досягти максимальної потужності двигуна, забезпечити надійність і запобігти знос. Виграш в потужності до 1,3%. завдяки поліпшенню роботи зчеплення в масляній ванні. Чудовий захист коробки передач забезпечується завдяки інноваційному пакету протизносних присадок. Граничне навантаження до руйнування понад 14 (FLS> 14) відповідно до тестом FZG - науково-дослідного центру зубчастих коліс і передач (Forschungsstelle für Zahnrader und Getriebebau). Тест визначає змащувальні і протизносні властивості шляхом навантаження зубчастих коліс. Мастила класифікуються за граничним навантаженням до руйнування (Failure Load Stage - FLS) від FLS1 (дуже поганий результат) до FLS14 (чудовий результат). Забезпечується стабільний тиск масла в будь-яких умовах експлуатації.

4 253грн.