Масла для чотиритактних двигунів
Знайдено: 1 - 30 серед 31 товарGEN-P POWER 10W-40 це моторна олива для 4-тактних бензинових двигунів, розроблена для портативних генераторів Pramac. Спеціальна формула GEN-P POWER 10W-40 підсилена синтетичними базовими оливами, які забезпечують відмінну стійкість до окиснення, полегшує пуск на холодну та забезпечує подовжений міжзмінний інтервал оливи.
Переваги:
- Захист від накопичення сажі
- Подовження міжзмінного інтервалу
- Мінімізація відкладень на поршні
- Зниження витрат на обслуговування
Застосування:
GEN-P POWER 10W-40 підходить для 4-тактних бензинових двигунів чи дизелів, атмосферних чи з турбонаддувом, безпосереднім або непрямим впорскуванням.
Стандарти: ACEA - E7 API - SG/SF / CI-4
Відповідає вимогам:
- VOLVO
- MERCRUISER
- HONDA
- CRUSADER
- YAMAHA
Мастильний матеріал Technosynthese спеціально розроблений для використання в бензинових двигунах, які вимагають від мастильних матеріалів дотримання стандарту NMMA FC-W. Використовується в позабортових і відкидних гребеневих двигунах виробників: BOMBARDIER, HONDA, MARINER, MERCURY, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA.
Специфікації та допуски: API SL NMMA FC-W от n° FB-14800W
Стандарт FC-W, спеціально розроблений для мастильних матеріалів, які призначенні для двигунів водної техніки. Більш суворіші вимоги відносно:
- Високої динамічної в’язкості при 150°C, задля забезпечення стійкості оливної плівки за високих температур і компенсувати розрідження оливи паливом, при довгостроковій роботі двигуна на холостому ході.
- Клас в’язкості 40 використовується в складних умовах експлуатації і жаркому кліматі.
- Високого опору зсуву, задля забезпечення високих характеристик мастильного матеріалу при високій температурі роботи.
- Захисту двигуна від корозії морської води, яка потрапляє до камери згорання через системи випуску відпрацьованих газів. Відмінні антикорозійні властивості в зимній період.
- Покращених антиокислювальних властивостей.
- Антипінних властивостей, задля запобігання утворення повітряного затору в системі мащення двигуна.
- Підвищеної стійкості до утворення відкладень, що подовжує роботу оливного фільтру.
100% синтетичне високотехнологічне моторне мастило для мотоциклів на основі складних естерів. Сучасні високотехнологічні дорожні та позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Застосовується для специфічних двигунів SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI, що вимагають масла з класом в'язкості SAE 10W -40. Інше застосування: мотоцикли без каталітичних конверторів, скутери, мотовсюдиходи, мопеди.
Рекомендації щодо застосування Заміна проводиться відповідно до рекомендацій виробника і на власний розсуд. Може змішуватися з мінеральними та синтетичними мастилами.
Класифікація API: SG , SH , SJ , SL , SM , SN Класифікація JASO: MA-2
100% синтетичне високотехнологічне моторне мастило для мотоциклів на основі складних естерів. Сучасні високотехнологічні дорожні та позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Застосовується для специфічних двигунів SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI, що вимагають масла з класом в'язкості SAE 10W -40. Інше застосування: мотоцикли без каталітичних конверторів, скутери, мотовсюдиходи, мопеди.
Рекомендації щодо застосування Заміна проводиться відповідно до рекомендацій виробника і на власний розсуд. Може змішуватися з мінеральними та синтетичними мастилами.
Класифікація API: SG , SH , SJ , SL , SM , SN Класифікація JASO: MA-2
Мастильний матеріал Technosynthese спеціально розроблений для використання в бензинових двигунах, які вимагають від мастильних матеріалів дотримання стандарту NMMA FC-W. Використовується в позабортових і відкидних гребеневих двигунах виробників: BOMBARDIER, HONDA, MARINER, MERCURY, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA.
Специфікації та допуски: API SL NMMA FC-W от n° FB-14800W
Стандарт FC-W, спеціально розроблений для мастильних матеріалів, які призначенні для двигунів водної техніки. Більш суворіші вимоги відносно:
- Високої динамічної в’язкості при 150°C, задля забезпечення стійкості оливної плівки за високих температур і компенсувати розрідження оливи паливом, при довгостроковій роботі двигуна на холостому ході.
- Клас в’язкості 40 використовується в складних умовах експлуатації і жаркому кліматі.
- Високого опору зсуву, задля забезпечення високих характеристик мастильного матеріалу при високій температурі роботи.
- Захисту двигуна від корозії морської води, яка потрапляє до камери згорання через системи випуску відпрацьованих газів. Відмінні антикорозійні властивості в зимній період.
- Покращених антиокислювальних властивостей.
- Антипінних властивостей, задля запобігання утворення повітряного затору в системі мащення двигуна.
- Підвищеної стійкості до утворення відкладень, що подовжує роботу оливного фільтру.
Motul Outboard Tech 4T SAE - спеціально створена за технологією Technosynthese моторна олія для 4-х тактних підвісних та кормових двигунів: BOMBARDIER, HONDA, MARINER, MERCURY, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA.
Застосування
- Заміна мастила здійснюється відповідно до рекомендацій виробника або залежно від умов експлуатації;
- Може змішуватись із синтетичними або мінеральними маслами.
Переваги Стандарт FC-W спеціально розроблений для масел, що використовуються в двигунах водної техніки, стандарт суворіший ніж вимоги стандарту для водних двигунів за такими показниками:
- Високі значення високотемпературної (150°C) в'язкості, щоб гарантувати кращу міцність масляної плівки при високій температурі та абсорбувати паливо в маслі при тривалих режимах холостого ходу;
- Кращий опір зсуву при високих температурах;
- Клас в'язкості SAE 10W - 40 для роботи в умовах теплого клімату;
- Чудові антикорозійні властивості для нейтралізації впливу морської солоної води та впливу в зимовий період;
- Зберігає високі експлуатаційні властивості при забрудненні морською водою;
- Кращий захист від окислення;
- Антипінні властивості для зниження впливу повітря при циркуляції олії;
- Покращений захист від забиття масляного фільтра.
Допуски та специфікації: Загальні стандарти API SJ API SG NMMA FC-W Рекомендації автовиробників Honda Bombardier Mercury Selva Suzuki Tohatsu Yamaha
Спортивні мотоцикли, оснащені високотехнологічними 4-х тактних двигунів з інтегрованою або не інтегрована коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Гоночні та кваліфікаційні двигуни, спроектовані для роботи на маловязких оліях: шосейно-кільцеві гонки, Мото Гран Прі (MotoGP), суперспорт, Супербайк, підйом на пагорб. Інше використання: дорожні мотоцикли, оснащені каталітичним нейтралізатором.
Специфікації і допуски:
- Перевершує всі існуючі спортивні стандарти.
- Можливість роботи зі зчепленням в масляній ванні перевірена тестом JASO T903
Технологія ESTER Core:
Десятиліттями компанія MOTUL розробляє високотехнологічні масла на естеровій (складноефірного) основі. Застосування естеровій базового масла в поєднанні з інноваційним пакетом присадок, дає можливість отримати масло з неперевершеними характеристиками. Передова технологія ESTER Core дозволяє досягти максимальної потужності двигуна, забезпечити надійність і запобігти знос. Виграш в потужності до 1,3%. завдяки поліпшенню роботи зчеплення в масляній ванні. Чудовий захист коробки передач забезпечується завдяки інноваційному пакету протизносних присадок. Граничне навантаження до руйнування понад 14 (FLS> 14) відповідно до тестом FZG - науково-дослідного центру зубчастих коліс і передач (Forschungsstelle für Zahnrader und Getriebebau). Тест визначає змащувальні і протизносні властивості шляхом навантаження зубчастих коліс. Мастила класифікуються за граничним навантаженням до руйнування (Failure Load Stage - FLS) від FLS1 (дуже поганий результат) до FLS14 (чудовий результат). Забезпечується стабільний тиск масла в будь-яких умовах експлуатації.
Призначений для вуличних і дорожніх, тріалів, позашляхових мотоциклів, які оснащенні 4- тактними двигунами, з інтегрованою чи неінтегрованою коробкою перемикання передач, із сухим і мокрим зчепленням, як з каталітичними нейтралізаторами, так і без них. Інше використання: ATVs, мопеди.
Специфікації і допуски: API SL / SJ / SH / SG JASO MA2
Мастильний матеріал підсилений додатками, які витримують екстремальні навантаження, для забезпечення захисту і довговічності роботи трансмісії. Володіє високими миючими і диспергуючими властивостями, для забезпечення двигуна.
JASO MA регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.
Спеціально розроблена для скутерів і максі-скутерів, що обладнані 4-тактними двигунами об’ємом від 50см3 до 650 см3 , в тому числі з каталітичними конвертерами. Всі типи скутерів, які використовують для щоденних поїздок і експлуатують в міських умовах.
Специфікації та допуски: API SM / SL / SJ JASO MA
Для забезпечення відмінного захисту, моторна олива Technosynthese посилена синтетичними базовими компонентами. Приналежність оливи до класу JASO MA гарантує відмінні умови роботи і експлуатації зчеплення скутера, що працює в об’ємі оливи (мокре зчеплення). Відмінна стабільність за високих температур особливо необхідна для міської експлуатації: тривалий рух в режимі повних навантажень, і робота в режимі холостого ходу при зупинках на світлофорах. Клас в’язкості SAE 10W-40 відповідає сучасним вимогам та рекомендаціям виробників, а також поліпшує пуск двигуна за низьких температур, що сприяє мінімізації зносу. Дуже низька летючість сприяє зниженню витрати оливи в процесі експлуатації. Високі миючі і диспергуючі властивості забезпечують чистоту робочих поверхонь двигуна. Олива стійка до підвищення в’язкості, що мінімізує можливість утворення нагарів і відкладення продуктів зносу. Стійка до старіння. Антиокислювальні, антикорозійні і антипінні властивості.
Моторне масло Motul 5100 4T 10W-40 - Високоякісне напівсинтетичне мастило Motul 5100 спеціально розроблене для мотоциклів, обладнаних 4-тактними двигунами. Рекомендоване для специфічних двигунів Suzuki, Yamaha, Kawasaki, що вимагають мастила з класом в'язкості SAE 10W-40.
Мастило має допуск MA-2, що забезпечує бездоганну роботу коробки передач у мастильній ванні, незалежно від навантаження й температури. Високий вміст синтетичних мастил дає змогу знизити тертя і подовжити термін експлуатації двигуна.
Специфікації API: SM / SL / SJ / SH / SG Класифікація JASO: MA-2
Спеціально розроблена для скутерів і максі-скутерів, обладнаних 4-тактними двигунами (будьякого об’єму), тільки з сухим зчепленням, в тому числі з каталітичними конвертерами. Всі типи скутерів, які використовують для щоденних поїздок і експлуатують в міських умовах. Сумісна з усіма типами бензинів, в тому числі етилованими, біопаливами.
Специфікації та допуски: API SM / SL / SJ JASO MB
Посилена синтетичними базовими компонентами моторна олива Technosynthese , використання якої забезпечує високий ступінь захисту і поліпшену стійкість оливної плівки. Відмінна термостабільність особливо необхідна для міської експлуатації: тривалий рух в режимі повних навантажень, і рух в режимі «Старт-Стоп» із ускладненим охолодженням. Використання олив класу JASO MB забезпечує оптимальну продуктивність скутера і економію палива. Оливи класу JASO MB (в порівнянні з JASO MA) сприяють поліпшенню паливної економічності до 2,5% порівнюючи з оливою 20W-50 класу JASO MA, і до 2% економії порівнюючи з оливою 10W-40 класу JASO MA в міській експлуатації і режимі руху типу «СтартСтоп».
Використання олив класу JASO MB сприяє поліпшенню паливної економічності і, як наслідок, зменшенню викидів парникових газів (зведених до СО2) і шкідливих речовин із відпрацьованими газами. Клас в’язкості SAE 10W-40 відповідає більшості сучасних вимог та рекомендацій виробників. Низька летючість сприяє зниженню витрати оливи в процесі експлуатації. Високі миючі і диспергуючі властивості забезпечують чистоту робочих поверхонь двигуна. Олива стійка до підвищення в’язкості, що мінімізує можливість утворення нагарів і відкладення продуктів зносу. Стійка до старіння. Антиокислювальні, антикорозійні і антипінні властивості.
Спеціально розроблена для водних мотоциклів, які оснащенні 4-тактними двигунами, атмосферними чи з турбонагнітачами. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Сумісна з етильованими і неетильованими бензинами.
Специфікації та допуски: API SM / SL JASO MA
Основа підсилена синтетичними додатками, задля забезпечення відмінних мастильних властивостей, з метою зниження внутрішнього тертя і підвищення вихідної потужності. Висока стійкість оливної плівки до високих температур, за яких працюють сучасні двигуни. Підвищенні детергенті і диспергуючі властивості задля забезпечення чистоти двигуна і запобігання утворення відкладень в картері двигуна. Покращенні антикорозійні властивості, що дозволяє уникнути утворення іржі на поверхні металу. Володіє антиокисними, протизношувальними, антипінними властивостями.
Дорожні і позашляхові мотоцикли, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням, оснащені системою очищення вихлопних газів: каталітичні конвертори, підведення повітря в випускний тракт. Інше застосування: мотоцикли без каталітичних конверторів, мотоусюдиходи, мопеди.
Специфікації і допуски: API SL / SJ / SH / SG JASO MA2
Масло посилено основою HC-Tech, для гарантованого захисту двигуна і забезпечення довговічності коробки перемикання передач. Оптимальний вміст фосфору і сірки (менш як 1200 ppm відповідно до стандарту JASO MA2) забезпечує правильне функціонування систем нейтралізації відпрацьованих газів.
Класифікація JASO (Японська організація автомобільних стандартів) пропонує особливий стандарт для мотоциклів з 4-тактним двигуном - JASO T 903, що підрозділяється на три категорії MA, MA1 і MA2. JASO MA2 відрізняється високим коефіцієнтом тертя, що забезпечує чіткість роботи зчеплення при рушанні, розгоні і русі з постійною швидкістю.
Для всіх типів мотовсюдиходів (ATV), утилітарних мотовсюдиходів (UTV), квадроциклів, обладнаних 4-тактними двигунами, з інтегрованою коробкою переміни передач чи ні, з сухим чи мокрим зчепленням, з двигунами, які відповідають нормам Euro 2 чи Euro 3, в тому числі обладнані системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичними конверторами, нагнітанням повітря у систему відпрацьованих газів. Мотовсюдиходи (типу ATV і UTV) і квадроцикли для відпочинку та дозвілля. Сумісна з усіма типами бензинів, в тому числі етилованими, біопаливами.
Специфікації і допуски: API API SM / SL / SJ JASO MA2
Посилена синтетичними базовими компонентами моторна олива Technosynthese , використання якої забезпечує високий ступінь захисту і поліпшену стійкість оливної плівки. Поліпшені протизношувальні властивості і підвищена стійкість зсуву сприяє поліпшенню стійкості оливної плівки за високих температур. Відповідність експлуатаційним властивостям JASO MA забезпечує оптимальний рівень тертя при роботі зчеплення під час трьох наступних режимів роботи: початок руху, прискорення і рух з постійною швидкістю. Оптимізовано вміст Сульфуру і Фосфору для поліпшення умов роботи каталітичних конверторів, необхідних для задоволення вимог сучасних екологічних норм.
Призначений для вуличних і дорожніх, тріалів, позашляхових мотоциклів, які оснащенні 4- тактними двигунами, з інтегрованою чи неінтегрованою коробкою перемикання передач, із сухим і мокрим зчепленням, як з каталітичними нейтралізаторами, так і без них. Інше використання: ATVs, мопеди.
Специфікації і допуски: API SL / SJ / SH / SG JASO MA2
Мастильний матеріал підсилений додатками, які витримують екстремальні навантаження, для забезпечення захисту і довговічності роботи трансмісії. Володіє високими миючими і диспергуючими властивостями, для забезпечення двигуна.
JASO MA регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.
Моторна олива, призначена для утилітарних квадроциклів і мотовсюдиходів, які оснащенні 4-тактними двигунами, які можуть юути поєднанні з коробкою перемикання передач. Може застосовуватись в техніці як з сухим зчепленням, так і з зчепленням в оливній ванні. Застосовується в двигунах, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 і Euro 3, та оснащенні системами нейтралізації відпрацьованих газів: каталітичними нейтралізаторами, системами подачі свіжого повітря в систему вихлопу. Використовується в техніці для відпочинку та розваг. Застосовується з усіма типами палива: етильованим і неетильованим бензином, біопаливом.
Специфікації та допуски: API SL / SJ JASO MA2
Моторну оливу підсилено специфічним комплексом додатків, що забезпечує високі захисні властивості і високу стійкість оливної плівки. Високі змащувальні властивості зменшують тертя та зношування та подовжують термін безвідмовної роботи двигуна. Відповідність вимогам JASO MA забезпечує необхідний коефіцієнт тертя для надійної роботи зчеплення в оливній ванні: початок руху, прискорення і їзда на постійній швидкості. Клас в’язкості SAE 10W-40 відповідає більшості вимог сучасних виробників техніки. Низька випаровуваність забезпечує низьку витрату оливи на згоряння. Володіє високими миючо-диспергуючими властивостями. Володіє антиокисними, антикорозійними і протипінними властивостями.
Дорожні і позашляхові мотоцикли, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням, оснащені системою очищення вихлопних газів: каталітичні конвертори, підведення повітря в випускний тракт. Інше застосування: мотоцикли без каталітичних конверторів, мотоусюдиходи, мопеди.
Підходить для бензинових генераторів.
Специфікації і допуски: API SL / SJ / SH / SG JASO MA2
Масло посилено основою HC-Tech®, для гарантованого захисту двигуна і забезпечення довговічності коробки перемикання передач. Оптимальний вміст фосфору і сірки (менш як 1200 ppm відповідно до стандарту JASO MA2) забезпечує правильне функціонування систем нейтралізації відпрацьованих газів.
Класифікація JASO (Японська організація автомобільних стандартів) пропонує особливий стандарт для мотоциклів з 4-тактним двигуном - JASO T 903, що підрозділяється на три категорії MA, MA1 і MA2. JASO MA2 відрізняється високим коефіцієнтом тертя, що забезпечує чіткість роботи зчеплення при рушанні, розгоні і русі з постійною швидкістю.
Дорожні і позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Використовується в двигунах, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 чи Euro 3 і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичним нейтралізатором, системою нагнітання повітря до вихлопної труби.. Рекомендується до використання в двигунах SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI в яких вимагається використання олив в класі в’язкості SAE 10W-40. Інше використання: вуличні мотоцикли без каталітичних нейтралізаторів, скутери, ATV i UTV техніка.
Специфікації і допуски: API SM / SL / SJ / SH / SG JASO MA2
Оливи створені за технологією Technosynthese на основі естерів забезпечують відмінні протизношувальні властивості, забезпечуючи захист і довговічність роботи трансмісії. Висока стійкість оливної плівки до високих температур і обертів двигуна. Задля забезпечення надійної роботи каталітичного нейтралізатора, оптимізується вміст фосфору і сульфуру (JASO MA2 < 1200 ppm). Інноваційний пакет протизношувальних додатків забезпечує відмінний захист коробки перемикання передач. Результат тесту коробок передач FZG показав максимальне навантаження для руйнування оливної плівки (FLS) >14. Тест FLS оцінює мастильні матеріали за забезпеченням ними протизношувальних властивостей. Далі встановлюється рейтинг FLS від 1 до 14.
JASO запровадив свій стандарт для 4-тактних мотоциклів, який має три класи: МА, МА1, МА2. JASO MA2 регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.
Для всіх типів мотовсюдиходів (ATV), утилітарних мотовсюдиходів (UTV), квадроциклів, обладнаних 4-тактними двигунами, з інтегрованою коробкою переміни передач чи ні, з сухим чи мокрим зчепленням, з двигунами, які відповідають нормам Euro 2 чи Euro 3, в тому числі обладнані системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичними конверторами, нагнітанням повітря у систему відпрацьованих газів. Мотовсюдиходи (типу ATV і UTV) і квадроцикли для відпочинку та дозвілля. Сумісна з усіма типами бензинів, в тому числі етилованими, біопаливами.
Специфікації і допуски: API API SM / SL / SJ JASO MA2
Посилена синтетичними базовими компонентами моторна олива Technosynthese , використання якої забезпечує високий ступінь захисту і поліпшену стійкість оливної плівки. Поліпшені протизношувальні властивості і підвищена стійкість зсуву сприяє поліпшенню стійкості оливної плівки за високих температур. Відповідність експлуатаційним властивостям JASO MA забезпечує оптимальний рівень тертя при роботі зчеплення під час трьох наступних режимів роботи: початок руху, прискорення і рух з постійною швидкістю. Оптимізовано вміст Сульфуру і Фосфору для поліпшення умов роботи каталітичних конверторів, необхідних для задоволення вимог сучасних екологічних норм.
Дорожні і позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою і не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Використовується в двигунах, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 чи Euro 3 і обладнанні системами доочистки відпрацьованих газів: каталітичним нейтралізатором, системою нагнітання повітря до вихлопної труби.. Рекомендується до використання в двигунах SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI в яких вимагається використання олив в класі в’язкості SAE 10W-40. Інше використання: вуличні мотоцикли без каталітичних нейтралізаторів, скутери, ATV i UTV техніка.
Специфікації і допуски: API SM / SL / SJ / SH / SG JASO MA2
Оливи створені за технологією Technosynthese на основі естерів забезпечують відмінні протизношувальні властивості, забезпечуючи захист і довговічність роботи трансмісії. Висока стійкість оливної плівки до високих температур і обертів двигуна. Задля забезпечення надійної роботи каталітичного нейтралізатора, оптимізується вміст фосфору і сульфуру (JASO MA2 < 1200 ppm). Інноваційний пакет протизношувальних додатків забезпечує відмінний захист коробки перемикання передач. Результат тесту коробок передач FZG показав максимальне навантаження для руйнування оливної плівки (FLS) >14. Тест FLS оцінює мастильні матеріали за забезпеченням ними протизношувальних властивостей. Далі встановлюється рейтинг FLS від 1 до 14.
JASO запровадив свій стандарт для 4-тактних мотоциклів, який має три класи: МА, МА1, МА2. JASO MA2 регламентує найбільш ефективні коефіцієнти тертя, для забезпечення відмінного зчеплення на трьох режимах їзди: запуск двигуна, прискорення і режим постійної швидкості.
Моторна олива, призначена для утилітарних квадроциклів і мотовсюдиходів, які оснащенні 4-тактними двигунами, які можуть юути поєднанні з коробкою перемикання передач. Може застосовуватись в техніці як з сухим зчепленням, так і з зчепленням в оливній ванні. Застосовується в двигунах, які відповідають екологічним стандартам Euro 2 і Euro 3, та оснащенні системами нейтралізації відпрацьованих газів: каталітичними нейтралізаторами, системами подачі свіжого повітря в систему вихлопу. Використовується в техніці для відпочинку та розваг. Застосовується з усіма типами палива: етильованим і неетильованим бензином, біопаливом.
Специфікації та допуски: API SL / SJ JASO MA2
Моторну оливу підсилено специфічним комплексом додатків, що забезпечує високі захисні властивості і високу стійкість оливної плівки. Високі змащувальні властивості зменшують тертя та зношування та подовжують термін безвідмовної роботи двигуна. Відповідність вимогам JASO MA забезпечує необхідний коефіцієнт тертя для надійної роботи зчеплення в оливній ванні: початок руху, прискорення і їзда на постійній швидкості. Клас в’язкості SAE 10W-40 відповідає більшості вимог сучасних виробників техніки. Низька випаровуваність забезпечує низьку витрату оливи на згоряння. Володіє високими миючо-диспергуючими властивостями. Володіє антиокисними, антикорозійними і протипінними властивостями.
Спортивні мотоцикли, оснащені високотехнологічними 4-х тактних двигунів з інтегрованою або не інтегрована коробкою перемикання передач, а також зчепленням в масляній ванні або сухим зчепленням. Гоночні та кваліфікаційні двигуни, спроектовані для роботи на маловязких оліях: шосейно-кільцеві гонки, Мото Гран Прі (MotoGP), суперспорт, Супербайк, підйом на пагорб. Інше використання: дорожні мотоцикли, оснащені каталітичним нейтралізатором.
Специфікації і допуски: Перевершує всі існуючі спортивні стандарти. Можливість роботи зі зчепленням в масляній ванні перевірена тестом JASO T903
Технологія ESTER Core:
Десятиліттями компанія MOTUL розробляє високотехнологічні масла на естеровій (складноефірного) основі. Застосування естеровій базового масла в поєднанні з інноваційним пакетом присадок, дає можливість отримати масло з неперевершеними характеристиками. Передова технологія ESTER Core дозволяє досягти максимальної потужності двигуна, забезпечити надійність і запобігти знос. Виграш в потужності до 1,3% завдяки поліпшенню роботи зчеплення в масляній ванні. Чудовий захист коробки передач забезпечується завдяки інноваційному пакету протизносних присадок. Граничне навантаження до руйнування понад 14 (FLS> 14) відповідно до тестом FZG - науково-дослідного центру зубчастих коліс і передач (Forschungsstelle für Zahnrader und Getriebebau). Тест визначає змащувальні і протизносні властивості шляхом навантаження зубчастих коліс. Мастила класифікуються за граничним навантаженням до руйнування (Failure Load Stage - FLS) від FLS1 (дуже поганий результат) до FLS14 (чудовий результат). Забезпечується стабільний тиск масла в будь-яких умовах експлуатації.