Присадки

Знайдено: 1 - 5 серед 6 товарів
Номер: SMT2528
 
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
0грн.
Номер: SMT2535
 
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
0грн.
Номер: SMT2514
 
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
0грн.
Номер: SMT2542
 
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
0грн.
Номер: SMT2507
 
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтоперероблення, екологічно безпечний, біорозкладаємий. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
0грн.
Номер: SMT2530
 
Призначений для зниження тертя і інтенсивності зношування, а також запобігання задиру в сполученнях і механізмах, де хоча б одна з контактуючих деталей містить залізо. Ефективність препарату посилюється факторами підвищеного тиску, температури, швидкості, дефіциту мастильного матеріалу. Підвищує потужність двигуна, полегшує його холодний пуск, збільшує термін служби. Зменшує витрати на ремонт, скорочує витрату палива і масла. Не токсичний, не містить продуктів нафтопереробки, екологічно безпечний, біорозчинний. Сумісний з усіма відомими мастильними матеріалами та спецрідинами, не змінює їх властивостей. Використання SMT2 для автомобілів середнього класу, що експлуатуються на стандартному маслі, дозволяє отримати ту ж ступінь надійності двигуна і трансмісії, яку мають представницькі автомобілі екстра-класу, що експлуатуються на елітних супердорогих маслах. Тривалість дії SMT2 перевищує середній період міжзмінної роботи моторного масла, тобто SMT2 має ефект післядії. Однак з метою створення антифрикційного «запасу надійності» рекомендується застосовувати SMT2 при кожній зміні масла. Формула SMT2 надійно захищає його від термічної деструкції, тому SMT2 успішно реалізує свої властивості в системах змащення форсованих, теплонапружених ДВЗ. Використання SMT2 в пластичних мастилах для колісних підшипників і ШРУС дозволяє збільшити термін їх служби в кілька разів.
0грн.

Присадка для автомобіля: види й особливості

Присадка — це засіб, який в невеликих кількостях додають до палива, мастильних матеріалів та інших робочих рідин з метою надання їм різноманітних експлуатаційних характеристик. В продажу можна знайти різні види подібних товарів, серед яких обрати необхідний не завжди легко. Присадки, попри твердження виробників про їх безпечність для автомобіля, мають використовуватися з розумом. Обираючи такі товари, потрібно орієнтуватися на те, яких саме проблем потрібно позбутися під час функціонування тих чи інших вузлів автомобіля.

Види автомобільних присадок

Автомобільні присадки заливають у двигуни, коробки передач, додають безпосередньо до оливи або палива, розбризкують на деякі механізми тощо. Згідно мети використання, автомобільні присадки можна поділити на декілька основних типів:

  • Реставруючі (антифрикційні): під час тривалого терміну експлуатації автомобіля його внутрішні поверхні зношуються. Такі типи присадок призначені для усунення дрібних дефектів. Приміром, за допомогою насадок можна закрити тріщини у стінках циліндру, підвищивши його компресію й потужність. Деякі засоби дозволяють видалити бруд або нагар у моторі, подовжити термін його роботи й зменшити витрати на обслуговування. В продажу можна знайти присадки, що зменшують тертя між певними деталями мотору тощо.
  • Паливозберігаючі: ціни на паливо змушують володарів машин шукати різні шляхи зниження витрат. Це призвело до того, що група паливозберігаючих присадок стала однією з найпопулярніших. Часто виробники обіцяють економію палива на 50-90%. Проте потрібно пам'ятати, що це є неможливим (дія закону про перетворення енергії). Економія на 15-20% є цілком реальною за умови використання якісного палива й ідентичних присадок.
  • Дегідруючі присадки: в бензобаках з часом накопичується водяний конденсат, який призводить до замерзання палива за низьких температур. Щоб цього запобігти, додаються різноманітні присадки, які всмоктують воду. Це забезпечує економію палива й захищає двигун від пошкоджень. Адже декілька крапель води можуть викликати серйозні пошкодження. тому використання таких додавань є цілком виправданим, особливо якщо доводиться заправляти авто паливом не найвищої якості.
  • Очищувальні: спеціальні речовини, що входять до складу таких присадок, здатні розчиняти нагар й інші продукти, які утворюються в процесі роботи двигуна. Накопичуючись у великій кількості, вони значно скорочують термін роботи мотору.
  • Антидетонаційні: використовуються для коригування октанового й цетанового числа (задля їх підвищення). Такі присадки є необхідними тоді, коли використовується бензин низької якості. Вони знищують пероксиди, які згорають до початку згорання паливної суміші. Це призводить до підвищення температури у камері згорання до критичних значень й детонації двигуна.
  • Депресорні й диспергуючі: сприяють зниженню температурного порогу застигання оливи. Частіше за все вони призначені для використання в двигунах, у які залита зимова моторна олива. Проте у продажу можна знайти й присадки, які додають в дизельне паливо, знижуючи його в'язкість за низьких температур. Диспергуючі присадки попереджають розшарування дизпалива та утворення осаду парафіну.
  • Інгібітори: засоби, які необхідні для попередження процесів окислення. Попереджають корозії металевих частин, які контактують безпосередньо з паливом. Дія обумовлена витисненням з металевих поверхонь водяної плівки, що провокує окислення.

Присадка для автомобіля

В продажу можна знайти й інші види присадок, які дозволяють покращити роботу автомобіля й підвищити ресурс роботи його основних агрегатів та вузлів. Купити присадки для авто в Україні можна й у нашому інтернет-магазині «Lido». Ми гарантуємо їхню якість та оригінальність.

Переваги й недоліки використання присадок

Використання присадок має певні переваги:

  • підвищується потужність двигуна;
  • запобігають появі корозії;
  • покращуються характеристики оливи й палива;
  • усуваються забруднення;
  • досягається економія палива тощо.

Попри позитивні моменти використання автомобільних додавань, все ж не варто ними занадто захоплюватися. Неприйнятні для палива, охолоджуючої рідини або оливи присадки можуть призвести до непередбачуваних наслідків у вигляді небажаних хімічних реакцій, поламок або зменшення ресурсу автомобіля. Потрібно пам'ятати про те, що використання таких засобів є забороненим під час гарантійного періоду експлуатації автомобіля.