Моторні автомобільні масла
Знайдено: 1 - 8 серед 9 товарів- Найменування продукту: Total Quartz 9000 Future GF6 0W-20
- Клас в'язкості SAE: 0W-20
- Обсяг [л]: 5
- Сезонність: Всесезонна
- Серія оливи: TOTAL QUARTZ 9000
- Специфікації API: SP
- Специфікації ILSAC: ILSAC GF-6
- Тип основи масла: Синтетична
- Найменування продукту: Total Quartz 9000 Future GF6 0W-20
- Клас в'язкості SAE: 0W-20
- Обсяг [л]: 1
- Сезонність: Всесезонна
- Серія оливи: TOTAL QUARTZ 9000
- Специфікації API: SP
- Специфікації ILSAC: ILSAC GF-6
- Тип основи масла: Синтетична
Повністю синтетична олива, що забезпечує найвищу економію палива та змащування з перших секунд після запуску двигуна. Особливо рекомендується для гібридних автомобілів, де часто запускаються. Захищає від шкідливого явища LSPI. Ця олива створена для задоволення унікальних вимог гібридних приводів.
Властивості
Олива серії K2 Hybrid, завдяки своїй низькій в'язкості, відповідає вимогам сучасних гібридних агрегатів. Гібридні автомобілі оснащені системою старт-стоп, у якій двигун внутрішнього згоряння запускається багато разів під час руху. При цьому низьков'язке масло мінімізує опір руху в двигуні, що сприяє економії палива і зниженню споживання електроенергії при запуску.
Оливи марки K2 для гібридних приводів мають чудову стійкість до окислення. Оскільки двигуни, встановлені в гібридних автомобілях, часто працюють у режимі, в якому двигун внутрішнього згоряння працює протягом короткого періоду часу, може утворюватися більша кількість конденсату, що підвищує ризик окислення оливи. Олива має стабільну робочу температуру і в'язкість, завдяки чому вона здатна ефективно захищати двигун від корозії і забезпечувати належний захист при мінливих умовах експлуатації.
K2 Hybrid відповідає високим вимогам щодо чистоти та збереження двигуна в хорошому стані. Частий запуск і зупинка двигуна внутрішнього згоряння може призвести до накопичення відкладень і забруднюючих речовин. Ось чому олива містить спеціальні присадки, які допомагають видалити та запобігти утворенню відкладень, зберігаючи ваш двигун чистим.
Класифікація: відповідає з SAE — 5W-30, API — SP/RC, ILSAC — GF-6. Dexos1 покоління 2.
Повністю синтетична олива, що забезпечує найвищу економію палива та змащування з перших секунд після запуску двигуна. Особливо рекомендується для гібридних автомобілів, де часто запускаються. Захищає від шкідливого явища LSPI. Ця олива створена для задоволення унікальних вимог гібридних приводів.
Властивості
Олива серії K2 Hybrid, завдяки своїй низькій в'язкості, відповідає вимогам сучасних гібридних агрегатів. Гібридні автомобілі оснащені системою старт-стоп, у якій двигун внутрішнього згоряння запускається багато разів під час руху. При цьому низьков'язке масло мінімізує опір руху в двигуні, що сприяє економії палива і зниженню споживання електроенергії при запуску.
Оливи марки K2 для гібридних приводів мають чудову стійкість до окислення. Оскільки двигуни, встановлені в гібридних автомобілях, часто працюють у режимі, в якому двигун внутрішнього згоряння працює протягом короткого періоду часу, може утворюватися більша кількість конденсату, що підвищує ризик окислення оливи. Олива має стабільну робочу температуру і в'язкість, завдяки чому вона здатна ефективно захищати двигун від корозії і забезпечувати належний захист при мінливих умовах експлуатації.
K2 Hybrid відповідає високим вимогам щодо чистоти та збереження двигуна в хорошому стані. Частий запуск і зупинка двигуна внутрішнього згоряння може призвести до накопичення відкладень і забруднюючих речовин. Ось чому олива містить спеціальні присадки, які допомагають видалити та запобігти утворенню відкладень, зберігаючи ваш двигун чистим.
Класифікація: відповідає з SAE — 5W-30, API — SP/RC, ILSAC — GF-6. Dexos1 покоління 2.
Повністю синтетична олива для максимальної економії палива та змащування з перших секунд після запуску двигуна. Особливо рекомендується для гібридних автомобілів з частими заведеннями. Захищає від шкідливого явища LSPI. Цю оливу було розроблено для задоволення унікальних вимог гібридних приводів.
Особливості та переваги
Олива серії K2 Hybrid, завдяки своїй низькій в'язкості, відповідає вимогам сучасних гібридних агрегатів. Гібридні автомобілі оснащені системою старт-стоп, в якій двигун внутрішнього згоряння запускається неодноразово під час руху. У цьому випадку малов'язка олива мінімізує опір двигуна, що сприяє економії палива та зниженню споживання електроенергії під час запуску.
Олива марки K2 для гібридних приводів має відмінну стійкість до окислення. Оскільки двигуни гібридних автомобілів часто працюють у режимі, коли двигун внутрішнього згоряння працює протягом короткого періоду часу, може виникнути більша кількість конденсату, що підвищує ризик окислення оливи. Олива моторна K2 Hybrid має стабільну робочу температуру і в'язкість, завдяки чому вона здатна ефективно захищати двигун від корозії і забезпечувати належний захист при мінливих умовах експлуатації.
K2 Hybrid відповідає високим вимогам щодо чистоти та збереження двигуна в хорошому стані. Частий запуск і зупинка двигуна внутрішнього згоряння може призвести до накопичення відкладень і бруду. Ось чому олива містить спеціальні присадки, які допомагають видалити та запобігти утворенню відкладень, зберігаючи ваш двигун чистим.
Технічні характеристики API: SP з RC; ILSAC: GF-6; Dexos1 покоління 2
Повністю синтетична олива для максимальної економії палива та змащування з перших секунд після запуску двигуна. Особливо рекомендується для гібридних автомобілів з частими заведеннями. Захищає від шкідливого явища LSPI. Цю оливу було розроблено для задоволення унікальних вимог гібридних приводів.
Особливості та переваги
Олива серії K2 Hybrid, завдяки своїй низькій в'язкості, відповідає вимогам сучасних гібридних агрегатів. Гібридні автомобілі оснащені системою старт-стоп, в якій двигун внутрішнього згоряння запускається неодноразово під час руху. У цьому випадку малов'язка олива мінімізує опір двигуна, що сприяє економії палива та зниженню споживання електроенергії під час запуску.
Олива марки K2 для гібридних приводів має відмінну стійкість до окислення. Оскільки двигуни гібридних автомобілів часто працюють у режимі, коли двигун внутрішнього згоряння працює протягом короткого періоду часу, може виникнути більша кількість конденсату, що підвищує ризик окислення оливи. Олива моторна K2 Hybrid має стабільну робочу температуру і в'язкість, завдяки чому вона здатна ефективно захищати двигун від корозії і забезпечувати належний захист при мінливих умовах експлуатації.
K2 Hybrid відповідає високим вимогам щодо чистоти та збереження двигуна в хорошому стані. Частий запуск і зупинка двигуна внутрішнього згоряння може призвести до накопичення відкладень і бруду. Ось чому олива містить спеціальні присадки, які допомагають видалити та запобігти утворенню відкладень, зберігаючи ваш двигун чистим.
Технічні характеристики API: SP з RC; ILSAC: GF-6; Dexos1 покоління 2
100% синтетична енергоощадна олива спеціально розроблена для Hybrid Electric Vehicles (H.E.V) та Plug-in Hybrid Electric Vehicles (P.H.E.V), сумісна з бензиновими двигунами останнього покоління, з турбонагнітачами чи атмосферними, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, для яких регламентовані оливи класу в’язкості 0W-20 з максимальними енергоощадними властивостями та дуже низькою динамічної в’язкістю HTHS ≥ 2.6 мПa.с (High Temperature High Shear). Також може використовуватись для батарейних електромобілів (B.E.V), які оснащенні двигунами внутрішнього згорання, які використовуються в якості збільшувача запасу ходу. Використовується також в сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано в’язкість SAE 0W-20 або «Енергоощадні оливи» в класі в’язкості 20: стандарт API SP та / або ILSAC GF-6A. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Дана олива може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- API SERVICE SP
- ILSAC GF-6A
- ILSAC GF-6B
- бензинові двигуни HONDA Hybrid
- бензинові двигуни NISSAN Hybrid
- бензинові двигуни TOYOTA Hybrid
- бензинові двигуни KIA Hybrid
Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандартів API SN i SM. Оливи, які відповідають стандарту API SP володіють відмінною стійкістю до окиснення, запобігають утворенню відкладень, забезпечуючи чистоту робочих двигуна, забезпечують ефективний захист від зношування і підвищену продуктивність за низьких температур протягом усього періоду експлуатації оливи.
Позначення «RC – ресурсоощадне» вказується на додаток до експлуатаційного рівня API “Sx” і відноситься перш за все до «енергоощадних» типів олив для бензинових двигунів. Це гарантує зменшення витрати оливи. На підставі стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6A є більш вимогливіший до «енергоощадності». Окрім вище вказаних вимог до оливи, також висуваються вимоги до розширених інтервалів заміни оливи, чистоти поршнів і кілець, сумісність з ущільнювачами і знижений вміст фосфору для сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Рівень властивостей ILSAC GF-6A забезпечує високий захист, при роботі двигуна на бензинові із вмістом етанолу 85% (E85).
Клас в’язкості SAE 0W20 мінімізує гідродинамічне тертя, дозволяє зменшити витрати палива, особливо при холодних запусках двигуна. Низький клас в’язкості гарантує пришвидшену прокачуваність оливи по системі мащенні при запуску двигуна, забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення, швидке нарощування обертів двигуна і пришвидшений вихід на робочі температури.
MOTUL HYBRID 0W-20 спеціально розроблена з урахуванням потреб гібридних електричних автомобілів, таких як HEV, PHEV і BEV з подовжувачами запасу ходу, де двигун внутрішнього згорання працює в моменти різкого гальмування і різкого старту електромобіля. Такі умови роботи двигуна обумовлюють специфічні вимоги до мастильних матеріалів, яким MOTUL HYBRID 0W-20 повністю відповідає. Оскільки даний тип олив дозволяє зменшити витрати палива, відповідно зменшує викиди СО2 з відпрацьованими газами в атмосферу.
100% синтетична енергоощадна олива спеціально розроблена для Hybrid Electric Vehicles (H.E.V) та Plug-in Hybrid Electric Vehicles (P.H.E.V), сумісна з бензиновими двигунами останнього покоління, з турбонагнітачами чи атмосферними, з безпосереднім та непрямим впорскуванням, для яких регламентовані оливи класу в’язкості 0W-20 з максимальними енергоощадними властивостями та дуже низькою динамічної в’язкістю HTHS ≥ 2.6 мПa.с (High Temperature High Shear). Також може використовуватись для батарейних електромобілів (B.E.V), які оснащенні двигунами внутрішнього згорання, які використовуються в якості збільшувача запасу ходу. Використовується також в сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано в’язкість SAE 0W-20 або «Енергоощадні оливи» в класі в’язкості 20: стандарт API SP та / або ILSAC GF-6A. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Дана олива може бути недопустима до використання в певних двигунах. Перед використанням обов’язково необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.
Специфікації та допуски:
- API SERVICE SP
- ILSAC GF-6A
- ILSAC GF-6B
- бензинові двигуни HONDA Hybrid
- бензинові двигуни NISSAN Hybrid
- бензинові двигуни TOYOTA Hybrid
- бензинові двигуни KIA Hybrid
Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандартів API SN i SM. Оливи, які відповідають стандарту API SP володіють відмінною стійкістю до окиснення, запобігають утворенню відкладень, забезпечуючи чистоту робочих двигуна, забезпечують ефективний захист від зношування і підвищену продуктивність за низьких температур протягом усього періоду експлуатації оливи. Позначення «RC – ресурсоощадне» вказується на додаток до експлуатаційного рівня API “Sx” і відноситься перш за все до «енергоощадних» типів олив для бензинових двигунів. Це гарантує зменшення витрати оливи.
На підставі стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6A є більш вимогливіший до «енергоощадності». Окрім вище вказаних вимог до оливи, також висуваються вимоги до розширених інтервалів заміни оливи, чистоти поршнів і кілець, сумісність з ущільнювачами і знижений вміст фосфору для сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Рівень властивостей ILSAC GF-6A забезпечує високий захист, при роботі двигуна на бензинові із вмістом етанолу 85% (E85). Клас в’язкості SAE 0W20 мінімізує гідродинамічне тертя, дозволяє зменшити витрати палива, особливо при холодних запусках двигуна. Низький клас в’язкості гарантує пришвидшену прокачуваність оливи по системі мащенні при запуску двигуна, забезпечує швидке наростання тиску в системі мащення, швидке нарощування обертів двигуна і пришвидшений вихід на робочі температури.
MOTUL HYBRID 0W-20 спеціально розроблена з урахуванням потреб гібридних електричних автомобілів, таких як HEV, PHEV і BEV з подовжувачами запасу ходу, де двигун внутрішнього згорання працює в моменти різкого гальмування і різкого старту електромобіля. Такі умови роботи двигуна обумовлюють специфічні вимоги до мастильних матеріалів, яким MOTUL HYBRID 0W-20 повністю відповідає. Оскільки даний тип олив дозволяє зменшити витрати палива, відповідно зменшує викиди СО2 з відпрацьованими газами в атмосферу.
Моторне масло: бережіть серце свого автомобіля!
Моторні масла застосовуються для змащення двигунів внутрішнього згоряння поршневого і роторного типів. Вони відрізняються різними характеристиками і пропонуються у великому асортименті. Мастильний матеріал забезпечує заданий ресурс двигуна тільки в тому випадку, якщо витримує термічні, хімічні і механічні дії під час роботи. Якісне моторне масло, підібране відповідно до конструкції силового агрегату і умов експлуатації, — гарантія його якісної роботи. Економити на мастилі не варто, адже це призведе до неминучого вартісного ремонту силового агрегату.
Типи моторних масел
Моторні масла для двигунів бувають таких типів:
- Синтетичні: витратні матеріали відрізняються зниженими показниками в'язкості. Це одна з головних характеристик, на яку варто звертати увагу при покупці. Низький коефіцієнт в'язкості синтетичних моторних масел дозволяє експлуатувати двигуни за дуже високих і низьких температур в складних умовах. Масла довго служать, не окислюються, сприяють економії палива. Їх серйозний недолік — висока вартість. Підходять для використання з будь-якими типами моторів.
- Мінеральні: серед сучасних автомобілістів масла такого типу не користуються популярністю, бо вони мають високий коефіцієнт в'язкості. Переваги — коштують недорого, хороші змащувальні властивості. Недоліки — невеликий ресурс експлуатації, не підходять для спеки, потрібно додатково купувати присадки. Підходять для використання з карбюраторними двигунами.
- Напівсинтетичні: суміші синтетичних і мінеральних масел в різних пропорціях. За рахунок цього досягається потрібна в'язкість і щільність мастил для використання в певних умовах. Серед споживачів мастильні матеріали користуються попитом завдяки доступній ціні, хорошим експлуатаційним характеристикам. Недоліки такі ж, що і у мінеральних масел. Підходять для використання в інжекторних і карбюраторних двигунах.
Тип автомобільного моторного масла обов'язково вказується на упаковці. При покупці звертайте на це увагу, а який мастильний матеріал вибрати для свого автомобіля — вирішувати вам. Це потрібно робити, виходячи з умов його експлуатації і фінансових можливостей.
Стандарти моторних масел
Виробники двигунів завжди вказують, які масла повинні використовуватися під час роботи. Існує міжнародна система маркування автомастил, яка базується на індексах американської класифікації та європейського стандарту якості:
- SAE: вказується одна з основних характеристик — в'язкість. В позначенні можна побачити числа, розділені літерою W і тире. Наприклад, 10W-40. Перше число — це мінімальна температура повітря (віднімаємо від першої цифри 40, отримуємо –30 ˚С), за якої автомобільне масло може вільно прокачуватися по системі, заповнюючи порожнечі і змащуючи деталі. W — позначення високотемпературної в'язкості. Заливаючи масло в двигун, потрібно орієнтуватися не тільки на показники навколишнього середовища, але і на ступінь зношеності силового агрегату.
- API: класифікація за цією системою представлена наступним чином: API SJ, API CF-4 або API SJ / CF-4. Позначення S і C — для двигунів, що працюють на бензині і дизпаливі. Якщо моторне масло універсальне, то першою йде маркування, для яких агрегатів воно підходить найкраще. Друга літера — клас масла. Чим далі вона від початку латинського алфавіту, тим якіснішим є мастильний матеріал. Наступний символ — визначення року випуску автомобіля. Для моторів деяких марок він носить умовний характер. Наприклад, масло API SG призначене для бензинових двигунів, які випускалися з 1989 р. Щоб визначити точне призначення, потрібно скористатися спеціальними таблицями.
- ACEA: нова класифікація, яка вважається аналогом американської. Букви А і В позначають тип двигунів. У цій категорії існує 4 класи — A1 / B1-04, A3 / B3-04, A3 / B4-04, A5 / B5-04. З — масла, що відповідають жорстким вимогам Euro 4, Е — мастильні матеріали для двигунів, що працюють при великих навантаженнях (вантажний, спеціальний і інший транспорт).
Моторні масла бувають літніми (висока в'язкість), зимовими (низька в'язкість і висока плинність), всесезонними (витісняють інші види мастильних матеріалів завдяки своїй універсальності).
Якщо ви хочете купити моторне масло в Україні хорошої якості і недорого, то звертайтеся в наш інтернет-магазин Lido. Ви можете вибрати в каталозі і замовити товар онлайн з доставкою по Львову, до Києва, Харкова, Одеси, у Дніпро та інші міста України. Ми здійснюємо продаж і інших автотоварів. Ви можете придбати у нас все необхідне відносно дешево.