Моторні автомобільні масла

Знайдено: 1 - 38 серед 39 товарів
Артикул: RPP0052IFB
 

Синтетична моторна олива Repsol Elite Evolution C2 5w-30 призначена для сучасних бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів. Зокрема придатна для моторів, оснащених фільтром сажі (DPF) або триступеневим каталітичним нейтралізатором (TWC). Також підходить під вимоги допуску PSA B71 2290 і може використовуватися в автомобілях, які потребують оливи з відповідною специфікацією та класом в'язкості 5W-30.

Відповідно до міжнародної класифікації ACEA, Repsol Elite Evolution C2 5w-30 відповідає вимогам специфікації ACEA C2. Олива, яка відповідає стандартам цього допуску, вирізняється стійкістю до механічної деструкції. Крім того, така олива вважається малозольною (Low SAPS), оскільки має низький рівень вмісту сульфатної золи, фосфору і сірки, внаслідок чого також сприяє зниженню викидів CO2. Завдяки цій властивості продукт не просто сумісний з каталітичним нейтралізатором і сажовим фільтром, але також сприяє їхній нормальній роботі та подовженню терміну служби.

  • Клас в’язкості за SAE: 5W-30
  • Олива: Повністю синтетична олива
  • Дозвіл виробника: PSA B71 2290
  • Специфікація за ACEA: C2
  • Рекомендовано виробником оливи: FIAT 9.55535 S1
  • Тип паковання: Пляшка
  • Місткість [л]: 5 л
2 331грн.
Артикул: RPP0052IGB
 

Синтетична моторна олива Repsol Elite Evolution C2 5w-30 призначена для сучасних бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів. Зокрема придатна для моторів, оснащених фільтром сажі (DPF) або триступеневим каталітичним нейтралізатором (TWC). Також підходить під вимоги допуску PSA B71 2290 і може використовуватися в автомобілях, які потребують оливи з відповідною специфікацією та класом в'язкості 5W-30.

Відповідно до міжнародної класифікації ACEA, Repsol Elite Evolution C2 5w-30 відповідає вимогам специфікації ACEA C2. Олива, яка відповідає стандартам цього допуску, вирізняється стійкістю до механічної деструкції. Крім того, така олива вважається малозольною (Low SAPS), оскільки має низький рівень вмісту сульфатної золи, фосфору і сірки, внаслідок чого також сприяє зниженню викидів CO2. Завдяки цій властивості продукт не просто сумісний з каталітичним нейтралізатором і сажовим фільтром, але також сприяє їхній нормальній роботі та подовженню терміну служби.

  • Клас в’язкості за SAE: 5W-30
  • Олива: Повністю синтетична олива
  • Дозвіл виробника: PSA B71 2290
  • Специфікація за ACEA: C2
  • Рекомендовано виробником оливи: FIAT 9.55535 S1
  • Тип паковання: Пляшка
  • Місткість [л]: 4 л
1 848грн.
Артикул: RPP0052IHA
 

Синтетична моторна олива Repsol Elite Evolution C2 5w-30 призначена для сучасних бензинових та дизельних двигунів легкових автомобілів. Зокрема придатна для моторів, оснащених фільтром сажі (DPF) або триступеневим каталітичним нейтралізатором (TWC). Також підходить під вимоги допуску PSA B71 2290 і може використовуватися в автомобілях, які потребують оливи з відповідною специфікацією та класом в'язкості 5W-30.

Відповідно до міжнародної класифікації ACEA, Repsol Elite Evolution C2 5w-30 відповідає вимогам специфікації ACEA C2. Олива, яка відповідає стандартам цього допуску, вирізняється стійкістю до механічної деструкції. Крім того, така олива вважається малозольною (Low SAPS), оскільки має низький рівень вмісту сульфатної золи, фосфору і сірки, внаслідок чого також сприяє зниженню викидів CO2. Завдяки цій властивості продукт не просто сумісний з каталітичним нейтралізатором і сажовим фільтром, але також сприяє їхній нормальній роботі та подовженню терміну служби.

  • Клас в’язкості за SAE: 5W-30
  • Олива: Повністю синтетична олива
  • Дозвіл виробника: PSA B71 2290
  • Специфікація за ACEA: C2
  • Рекомендовано виробником оливи: FIAT 9.55535 S1
  • Тип паковання: Пляшка
  • Місткість [л]: 1 л
529грн.
Артикул: 2362
 

Сучасна, малозольна моторна олива вищого класу з відмінними антифрикційними властивостями для всесезонного застосування. Комбінація напівсинтетичних базових олив у поєднанні з найсучаснішими присадками гарантує отримання оливи, що відмінно захищає від зносу, знижує витрату оливи й палива та піклується про якнайшвидше змащення двигуна. Різні виробники автомобілів вимагають моторні оливи цієї специфікації для застосування з дизельними сажовими фільтрами (DPF), щоб забезпечити їх максимальний термін служби.

Властивості:

  • значна економія палива
  • швидке змащування
  • придатна до застосування із сажовими фільтрами
  • відмінна робота при високому тиску й опорі зрізу
  • відмінний антикорозійний захист
  • легкий хід двигуна
  • чудова стабільність оливної плівки
  • виняткова чистота двигуна
  • може змішуватися з наявними у продажу моторними оливами

Сфера застосування: Оптимальна для найсучасніших дизельних і бензинових двигунів із багатоклапанними механізмами або без них, з турбонаддувом, а також із охолодженням повітря, що нагнітається (LLK), і сажовим фільтром (DPF) та без них. Поряд із застосуванням у різних автомобілях концерну PSA, а також Fiat / Alfa Romeo (у двигунах Twin- і Multi Air) ця олива може використовуватись в авто різних виробників, які вимагають змащення даної специфікації. Підходить для застосування в легкових автомобілях із експлуатацією на газі(CNG/LPG).

Застосування: Необхідно дотримуватися специфікацій і рекомендацій виробника агрегату або автомобіля!

Класифікації: ACEA C2

Допуск / Рекомендації: PSA B71 2312; Fiat 9.55535 DS1; Fiat 9.55535 GS1

4 191грн.
Артикул: 2361
 

Сучасна, малозольна моторна олива вищого класу з відмінними антифрикційними властивостями для всесезонного застосування. Комбінація напівсинтетичних базових олив у поєднанні з найсучаснішими присадками гарантує отримання оливи, що відмінно захищає від зносу, знижує витрату оливи й палива та піклується про якнайшвидше змащення двигуна. Різні виробники автомобілів вимагають моторні оливи цієї специфікації для застосування з дизельними сажовими фільтрами (DPF), щоб забезпечити їх максимальний термін служби.

Властивості:

  • значна економія палива
  • швидке змащування
  • придатна до застосування із сажовими фільтрами
  • відмінна робота при високому тиску й опорі зрізу
  • відмінний антикорозійний захист
  • легкий хід двигуна
  • чудова стабільність оливної плівки
  • виняткова чистота двигуна
  • може змішуватися з наявними у продажу моторними оливами

Сфера застосування: Оптимальна для найсучасніших дизельних і бензинових двигунів із багатоклапанними механізмами або без них, з турбонаддувом, а також із охолодженням повітря, що нагнітається (LLK), і сажовим фільтром (DPF) та без них. Поряд із застосуванням у різних автомобілях концерну PSA, а також Fiat / Alfa Romeo (у двигунах Twin- і Multi Air) ця олива може використовуватись в авто різних виробників, які вимагають змащення даної специфікації. Підходить для застосування в легкових автомобілях із експлуатацією на газі(CNG/LPG).

Застосування: Необхідно дотримуватися специфікацій і рекомендацій виробника агрегату або автомобіля!

Класифікації: ACEA C2

Допуск / Рекомендації: PSA B71 2312; Fiat 9.55535 DS1; Fiat 9.55535 GS1

1 020грн.
Артикул: 3743
 

Top Tec 4300 - це сучасна, малозольна олива екстра-класу для всесезонного застосування. Використання новітніх технологій синтезу і суперсучасного пакету присадок дозволили створити оливу з низькою в'язкістю та відмінними протизносними властивостями. Це забезпечує оптимальний захист і чистоту двигуна, а також низьку витрату палива. Олива рекомендована для використання в дизелях із сажовими фільтрами (DPF), щоб гарантувати їх максимальний термін служби. Залежно від рекомендацій автовиробника інтервали обслуговування можуть досягати до 40.000 км. Продукт успішно пройшов тестування на двигунах із турбонаддувом і каталізаторами. Top Tec 4300 підходить для застосування в легкових автомобілях, що експлуатуються на газу(CNG/LPG).

Класифікації: ACEA C2

Допуски/Рекомендації: Fiat 9.55535 S1; PSA B71 2290; Honda; Toyota; Hyundai; KIA; Lexus; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Suzuki; Infiniti

38 016грн.
Артикул: 2324
 

Top Tec 4300 - це сучасна, малозольна олива екстра-класу для всесезонного застосування. Використання новітніх технологій синтезу і суперсучасного пакету присадок дозволили створити оливу з низькою в'язкістю та відмінними протизносними властивостями. Це забезпечує оптимальний захист і чистоту двигуна, а також низьку витрату палива. Олива рекомендована для використання в дизелях із сажовими фільтрами (DPF), щоб гарантувати їх максимальний термін служби. Залежно від рекомендацій автовиробника інтервали обслуговування можуть досягати до 40.000 км. Продукт успішно пройшов тестування на двигунах із турбонаддувом і каталізаторами. Top Tec 4300 підходить для застосування в легкових автомобілях, що експлуатуються на газу(CNG/LPG).

Класифікації: ACEA C2

Допуски/Рекомендації: Fiat 9.55535 S1; PSA B71 2290; Honda; Toyota; Hyundai; KIA; Lexus; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Suzuki; Infiniti

3 414грн.
Артикул: 2323
 

Top Tec 4300 - це сучасна, малозольна олива екстра-класу для всесезонного застосування. Використання новітніх технологій синтезу і суперсучасного пакету присадок дозволили створити оливу з низькою в'язкістю та відмінними протизносними властивостями. Це забезпечує оптимальний захист і чистоту двигуна, а також низьку витрату палива. Олива рекомендована для використання в дизелях із сажовими фільтрами (DPF), щоб гарантувати їх максимальний термін служби. Залежно від рекомендацій автовиробника інтервали обслуговування можуть досягати до 40.000 км. Продукт успішно пройшов тестування на двигунах із турбонаддувом і каталізаторами. Top Tec 4300 підходить для застосування в легкових автомобілях, що експлуатуються на газу(CNG/LPG).

Класифікації: ACEA C2

Допуски/Рекомендації: Fiat 9.55535 S1; PSA B71 2290; Honda; Toyota; Hyundai; KIA; Lexus; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Suzuki; Infiniti

774грн.
Артикул: 8903
 

Моторна олива з відмінними антифрикційними властивостями на основі технології синтезу, яка була спеціально розроблена за вимогами дизельних двигунів Ford. Ретельно підібрані сировинні матеріали сприяють високій чистоті двигуна. Спеціальна технологія захисту від зносу прекрасно захищає двигун, забезпечуючи мінімальне тертя і максимальну економію палива. Завдяки яскраво вираженій адгезії мастильного матеріалу до металевої поверхні, олива прекрасно підходить для автомобілів із системою Старт-Стоп. За рахунок низької в'язкості забезпечується якнайшвидше змащування та захист двигуна при холодному запуску. Цей високоефективний мастильний матеріал відповідає вимогам, що пред'являються до двигунів із турбонаддувом і сучасними системами нейтралізації ОГ типу каталізаторів і сажових фільтрів.

Властивості:

  • найвища економія палива
  • відмінний захист від зносу
  • оптимально підходить для систем Старт-Стоп
  • бездоганна робота при холодному старті
  • висока стійкість до старіння
  • чистота двигуна
  • перевірено на каталізаторах і турбонагнітачах
  • придатна до застосування з сажовими фільтрами

Сфера застосування: Всесезонна моторна олива на основі технології НС. Спеціально для дизельних автомобілів TDCi, починаючи з 2014 модельного року фірми Ford. Випробувана з турбонагнітачами, каталізаторами та сажовими фільтрами.

Застосування: Необхідно дотримуватися рекомендацій виробників із експлуатації автомобілів і двигунів.

Класифікації: ACEA C2

Допуск / Рекомендації: Ford WSS-M2C 950-A; Jaguar; Land Rover STJLR.03.5007

4 230грн.
Артикул: 8902
 

Моторна олива з відмінними антифрикційними властивостями на основі технології синтезу, яка була спеціально розроблена за вимогами дизельних двигунів Ford. Ретельно підібрані сировинні матеріали сприяють високій чистоті двигуна. Спеціальна технологія захисту від зносу прекрасно захищає двигун, забезпечуючи мінімальне тертя і максимальну економію палива. Завдяки яскраво вираженій адгезії мастильного матеріалу до металевої поверхні, олива прекрасно підходить для автомобілів із системою Старт-Стоп. За рахунок низької в'язкості забезпечується якнайшвидше змащування та захист двигуна при холодному запуску. Цей високоефективний мастильний матеріал відповідає вимогам, що пред'являються до двигунів із турбонаддувом і сучасними системами нейтралізації ОГ типу каталізаторів і сажових фільтрів.

Властивості:

  • найвища економія палива
  • відмінний захист від зносу
  • оптимально підходить для систем Старт-Стоп
  • бездоганна робота при холодному старті
  • висока стійкість до старіння
  • чистота двигуна
  • перевірено на каталізаторах і турбонагнітачах
  • придатна до застосування з сажовими фільтрами

Сфера застосування: Всесезонна моторна олива на основі технології НС. Спеціально для дизельних автомобілів TDCi, починаючи з 2014 модельного року фірми Ford. Випробувана з турбонагнітачами, каталізаторами та сажовими фільтрами.

Застосування: Необхідно дотримуватися рекомендацій виробників із експлуатації автомобілів і двигунів.

Класифікації: ACEA C2

Допуск / Рекомендації: Ford WSS-M2C 950-A; Jaguar; Land Rover STJLR.03.5007

933грн.
Артикул: 868051
 

100% синтетична високотехнологічна енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для двигунів, для яких регламентовано використання моторних олив з низькою динамічною в’язкістю (HTHS ≥ 2.9 mPa.s), з низьким внутрішнім гідродинамічним тертям в оливній товщі та зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сульфуру – Mid SAPS. Сумісна з бензиновими двигунами та дизелями останніх поколінь, які відповідають вимогам екологічних норм EURO 4, EURO 5 та EURO 6, та вимагають енергоощадних моторних олив – регламентація стандарту ACEA C2. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток (DPF).

Специфікації та допуски:
ACEA C2
API SN
FORD WSS M2C 950A
JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5007
CHRYSLER MS-13340 / MS-90047
FIAT 9.55535-GS1 / DS1
HONDA, TOYOTA, SUBARU, SUZUKI

100% синтетична енергоощадна моторна олива спеціально розроблена для дизелів останнього покоління FORD Duratorq 1.5л, 1.6л і 2.0л, які вимагають дотримання специфікації FORD 950A. Для деяких сучасних дизелів JAGUAR та LAND ROVER регламентується моторна олива із відповідністю специфікації STJLR.03.5007, яка базується на стандарті ACEA C2 та класу в’язкості 0W-30, для підвищеного захисту систем доочищення відпрацьованих газів, одночасно із забезпеченням енергоощадності. Специфікації FIAT 9.55535-GS1 і FIAT 9.55535-DS1 вимагають використання олив, які поєднують в собі стандарт ACEA C2 і клас в’язкості 0W-30, для забезпечення відмінного захисту сучасних бензинових двигунів (специф. FIAT 9.55535-GS-1) і дизелів (специф. FIAT 9.55535-DS1) Автовиробники HONDA, TOYOTA, SUBARU i SUZUKI рекомендують використовувати в більшості бензинових двигунах і дизелях останнього покоління (з 2006 року виготовлення) моторні оливи, які поєднують в собі стандарт ACEA C2 і в’язкість 0W-30 для забезпечення максимальної економії палива і найвищої продуктивності. Для прикладу Motul 8100 Eco-clean можна використовувати в таких двигунах: HONDA 2.2L CDTI і i-DTEC; TOYOTA 2.0L і 2.2L D4D; SUBARU 2.0L D; SUZUKI SX-4 S-Cross 1.6L DDIS. Двигуни, які відповідають екологічним нормам викидів з відпрацьованими газами EURO IV і EURO V та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого «старіння» оливи і втрати потужності двигуна.

Стандарт ACEA C2 вимагає від оливи високих показників паливної економічності та зниженого вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах. Motul 8100 Eco-clean 0W-30 створений на синтетичній основі із зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру (SAPS). Забезпечується міцна оливна плівка і сумісність системами доочищення відпрацьованих газів. Motul 8100 Eco-clean 0W-30 володіє відмінними мастильними властивостями, захищаючи двигун від зношування. Висока термічна стабільність оливи, а відповідно знижені витрати оливи на згорання. Клас в’язкості 0W-30 мінімізує гідродинамічне тертя, забезпечуючи оптимізацію витрати палива, особливо за низьких температур. Покращена прокачуваність оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене нагнітання робочих тисків і досягнення робочих температур.

Даний тип оливи дозволяє знизити витрату пального, а відповідно і викиди СО2 в атмосферу.

2 875грн.
Артикул: 824206
 

Енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для бензинових двигунів і дизелів Групи VAG (VW, AUDI, SEAT і Skoda) з 2003 року виробництва, розрахована на подовжені міжзмінні інтервали оливи. Для двигунів VW, AUDI, SEAT і SKODA, які обладнанні насос-форсункою та із фіксованим інтервалом заміни оливи (15 000 км) регламентована специфікація VW 505 01, тому доцільніше використовувати моторну оливу Motul Specific 505 01 502 00 505 00 5W-40. Для Audi 210 і 225 к.с. з бензиновими двигунами (S3 і TT) і W-подібних двигунів рекомендується Motul Specific 504 00 507 00 5W-30 чи MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30.

Специфікації та допуски:
VW 503 00/506 00/506 01

Синтетична складноефірна (естерова) основа в поєднанні з антифрикціним комплексом додатків забезпечують стабільну оливну плівку, зменшують коефіцієнт тертя в двигуні та знижують робочі температури двигуна, завдяки прискореній циркуляції оливи по системі мащення. Дана 100% синтетична моторна олива була розроблена, виготовлена і випробувана відповідно до останніх технічних вимог VOLKSWAGEN. Motul Specific 506 01 506 00 503 00 0W-30 володіє високою змащувальною здатністю, що значно сповільнює зношування, високотемпературною стабільністю, що знижує витратами оливи. Виняткові антиокисні, протизношувальні, антикорозійні та протипінні властивості.

Інтервал заміни оливи обирається згідно рекомендацій виробника і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації автомобіля. Не змішувати з оливами, які не відповідають специфікаціям VW 506 01, 506 00 і 503 00. Перед використанням обов’язково перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

7 360грн.
Артикул: 867551
 

100% синтетична моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для дизелів “BlueHDi”, які оснащенні системами вибіркової нейтралізації відпрацьованих газів SCR Групи PSA (Peugeot i Citroën), які відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI, для яких регламентовано використання моторних олив схвалених згідно вимог специфікації PSA B71 2312. Використовується для більшості бензинових двигунів та дизелів, в тому числі, з оснащенням фільтрами твердих часток DPF. Перед використанням даної оливи перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C2
  • PSA B71 2312

PSA – Peugeot Citroën розробили специфікацію B71 2312 для моторних олив, які здатні витримувати найважчі температурні навантаження і забезпечення сумісності з сучасними чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Специфікація PSA B71 2312 розповсюджується на всі автомобілі Peugeot і Citroën, які оснащенні дизелями "BlueHDi" з системами вибіркової нейтралізації відпрацьованих газів SCR з використанням додатку AdBlue. Специфікація PSA B71 2312 сумісна також з деякими бензиновими двигунами. Ексклюзивна технологія виробництва оливи зі зниженим вмістом сульфатної золи, сульфуру і фосфору (MidSAPS) дозволяє подовжити термін безвідмовної експлуатації сучасних систем доочищення відпрацьованих газів таких, як SCR-нейтралізатори і фільтри твердих частинок дизелів (DPF).

100 % синтетична основа забезпечує високу термічну стабільність оливи. Мінімізує утворення лаків і шламів, підтримуючи чистоту двигуна. Зменшує ризик залягання поршневих кілець. Зберігається максимальна продуктивність і захист оливою, навіть за екстремальних умов високих температур. Задля збільшення міжзмінних інтервалів, покращені антиокисні та антиокислювальні властивості і забезпечена знижена витрата оливи на згорання. Специфікація PSA B71 2312 також вимагає полегшеної текучості оливи за низьких температур, задля зменшення гідродинамічного тертя. Забезпечується захист при частих запусках двигуна, швидке наростання тиску оливи в системі мащення, двигун швидше досягає робочих температурних режимів. Низька динамічна в’язкість дозволяє поліпшити паливну економічність двигуна і зменшити викиди CO2 у атмосферу.

3 050грн.
Артикул: 868011
 

100% синтетична високотехнологічна енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для двигунів, для яких регламентовано використання моторних олив з низькою динамічною в’язкістю (HTHS ≥ 2.9 mPa.s), з низьким внутрішнім гідродинамічним тертям в оливній товщі та зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору та сульфуру – Mid SAPS. Сумісна з бензиновими двигунами та дизелями останніх поколінь, які відповідають вимогам екологічних норм EURO 4, EURO 5 та EURO 6, та вимагають енергоощадних моторних олив – регламентація стандарту ACEA C2. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих часток (DPF).

Специфікації та допуски:
ACEA C2
API SN
FORD WSS M2C 950A
JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5007
CHRYSLER MS-13340 / MS-90047
FIAT 9.55535-GS1 / DS1
HONDA, TOYOTA, SUBARU, SUZUKI

100% синтетична енергоощадна моторна олива спеціально розроблена для дизелів останнього покоління FORD Duratorq 1.5л, 1.6л і 2.0л, які вимагають дотримання специфікації FORD 950A. Для деяких сучасних дизелів JAGUAR та LAND ROVER регламентується моторна олива із відповідністю специфікації STJLR.03.5007, яка базується на стандарті ACEA C2 та класу в’язкості 0W-30, для підвищеного захисту систем доочищення відпрацьованих газів, одночасно із забезпеченням енергоощадності. Специфікації FIAT 9.55535-GS1 і FIAT 9.55535-DS1 вимагають використання олив, які поєднують в собі стандарт ACEA C2 і клас в’язкості 0W-30, для забезпечення відмінного захисту сучасних бензинових двигунів (специф. FIAT 9.55535-GS-1) і дизелів (специф. FIAT 9.55535-DS1) Автовиробники HONDA, TOYOTA, SUBARU i SUZUKI рекомендують використовувати в більшості бензинових двигунах і дизелях останнього покоління (з 2006 року виготовлення) моторні оливи, які поєднують в собі стандарт ACEA C2 і в’язкість 0W-30 для забезпечення максимальної економії палива і найвищої продуктивності. Для прикладу Motul 8100 Eco-clean можна використовувати в таких двигунах: HONDA 2.2L CDTI і i-DTEC; TOYOTA 2.0L і 2.2L D4D; SUBARU 2.0L D; SUZUKI SX-4 S-Cross 1.6L DDIS. Двигуни, які відповідають екологічним нормам викидів з відпрацьованими газами EURO IV і EURO V та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого «старіння» оливи і втрати потужності двигуна.

Стандарт ACEA C2 вимагає від оливи високих показників паливної економічності та зниженого вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах. Motul 8100 Eco-clean 0W-30 створений на синтетичній основі із зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру (SAPS). Забезпечується міцна оливна плівка і сумісність системами доочищення відпрацьованих газів. Motul 8100 Eco-clean 0W-30 володіє відмінними мастильними властивостями, захищаючи двигун від зношування. Висока термічна стабільність оливи, а відповідно знижені витрати оливи на згорання. Клас в’язкості 0W-30 мінімізує гідродинамічне тертя, забезпечуючи оптимізацію витрати палива, особливо за низьких температур. Покращена прокачуваність оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене нагнітання робочих тисків і досягнення робочих температур.

Даний тип оливи дозволяє знизити витрату пального, а відповідно і викиди СО2 в атмосферу.

630грн.
Артикул: 867511
 

100% синтетична моторна олива з високими експлуатаційними властивостями. Спеціально розроблена для дизелів “BlueHDi”, які оснащенні системами вибіркової нейтралізації відпрацьованих газів SCR Групи PSA (Peugeot i Citroën), які відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V та Euro VI, для яких регламентовано використання моторних олив схвалених згідно вимог специфікації PSA B71 2312. Використовується для більшості бензинових двигунів та дизелів, в тому числі, з оснащенням фільтрами твердих часток DPF. Перед використанням даної оливи перевірте керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски: ACEA C2; PSA B71 2312

У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення.
За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло на металевих поверхнях воно ефективно захищає елементи двигуна від зносу.
Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.
Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.
Масла компанії Motul відрізняються високою якістю. Цей бренд добре зарекомендував себе на ринку України.

650грн.
Артикул: XFP5L
 

Повністю синтетичне масло 5W-30 з низьким рівнем сульфатної зольності та низьким вмістом фосфору та сірки для сучасних бензинових та дизельних двигунів з пристроями доочищення вихлопних газів, що потребують рівня ACEA C2.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2; PSA B71 2290

2 413грн.
2 172грн.
Артикул: ECOP5L
 

Повністю синтетична високоефективна олива, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами.

Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами. Підходить для певних моделей автомобілів Peugeot та Citroën, оснащених двигунами BlueHDi та PureTech.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. PSA B71 2312; ACEA C2.

2 886грн.
2 597грн.
Артикул: ECOP1L
 

Повністю синтетична високоефективна олива, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами.

Повністю синтетична високоефективна олія, розроблена спеціально для сучасних автомобілів PSA з бензиновими та дизельними двигунами. Підходить для певних моделей автомобілів Peugeot та Citroën, оснащених двигунами BlueHDi та PureTech.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. PSA B71 2312; ACEA C2.

614грн.
553грн.
Артикул: ECOFEP5L
 

Повністю синтетична моторна олива Mid-SAPS, спеціально розроблена для новітніх двигунів Ford з 2014 року, нових моделей Land Rover і Jaguar з 2015 і 2016 років. Також підходить для сучасних моделей Land Rover і Jaguar. Розроблено для високої паливної ефективності, підходить для бензинових і дизельних автомобілів.

Створено для підвищення паливної економічності.

Підходить для використання в бензинових та дизельних двигунах.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Ford WSS-M2C950-A; Jaguar Land Rover STJLR.03.5007; ACEA C2

Підходить також для сучасних моделей Land Rover та Jaguar.

2 480грн.
2 232грн.
Артикул: ECOFEP1L
 

Повністю синтетична моторна олива Mid-SAPS, спеціально розроблена для новітніх двигунів Ford з 2014 року, нових моделей Land Rover і Jaguar з 2015 і 2016 років. Також підходить для сучасних моделей Land Rover і Jaguar. Розроблено для високої паливної ефективності, підходить для бензинових і дизельних автомобілів.

Створено для підвищення паливної економічності.

Підходить для використання в бензинових та дизельних двигунах.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Ford WSS-M2C950-A; Jaguar Land Rover STJLR.03.5007; ACEA C2

Підходить також для сучасних моделей Land Rover та Jaguar.

527грн.
474грн.
Артикул: PTC5L
 

Повністю синтетична, високоефективна олива з середнім вмістом SAPS для сучасних бензинових і дизельних транспортних засобів, включаючи ті, що оснащені системами обробки вихлопних газів, які вимагають класу ACEA C2.

Специфікації: ACEA C2;
PSA B71 2290 (ТЗ виготовлені до 2020)

2 848грн.
2 563грн.
Артикул: PTC1L
 

Повністю синтетична, високоефективна олива з середнім вмістом SAPS для сучасних бензинових і дизельних транспортних засобів, включаючи ті, що оснащені системами обробки вихлопних газів, які вимагають класу ACEA C2.

Специфікації: ACEA C2;
PSA B71 2290 (ТЗ виготовлені до 2020)

585грн.
527грн.
Артикул: 841551
 

100% синтетичне масло. Спеціально створено для сучасних автомобілів оснащених бензиновими і дизельними двигунами, що відповідають вимогам EURО (масло повинно містити середній рівень сірки, фосфору і мати низький рівень сульфатної зольності - Mid SAPS). Енергозберігаюче масло з низьким показником HTHS (<3.5 mPa.s). Сумісно з фільтрами для уловлювання твердих частинок (DPF). У структурі масла є комплекс надійних присадок, за допомогою яких масло ефективно захищає від утворення корозії, іржі. Також це масло відрізняється високим рівнем стабільності проти окислення. За допомогою надійної масляної плівки, яку утворює масло MOTUL 8100 ECO-Clean 5W-30 841511 1л на металевих поверхнях він ефективно захищає елементи двигуна від зносу.

Дане моторне масло добре зарекомендувало себе в умовах роботи при важких навантаженнях і підвищених температурах.
При мінусових температурних показниках зберігається прокачуваємість і плинність, а при високих плюсових стабільна масляна плівка.
Енергозберігаючі властивості масла сприяють більш ефективному і економному його використанню.
Також моторне масло відрізняється хорошими миючими властивостями, мінімізує рівень появи відкладень, підтримує двигун в чистоті.

Переваги масла: комплексний і надійний захист двигуна в широкому діапазоні навантажень, відмінна теплопровідність, хороші експлуатаційні показники, прекрасні в'язкісно-температурні властивості.

Допуски та класифікації:

  • Сумісне с DPF
  • Класифікація ACEA: C2
  • Класифікація API: SN
  • Класифікація ЄВРО: ЕВРО-4 , ЕВРО-5 , ЕВРО-6
  • Допуск Fiat: 9.55535 S1
  • Допуск Peugeot, Citroen: B71 2290
3 750грн.
Артикул: 824201
 

Енергоощадна моторна олива, спеціально розроблена для бензинових двигунів і дизелів Групи VAG (VW, AUDI, SEAT і Skoda) з 2003 року виробництва, розрахована на подовжені міжзмінні інтервали оливи. Для двигунів VW, AUDI, SEAT і SKODA, які обладнанні насос-форсункою та із фіксованим інтервалом заміни оливи (15 000 км) регламентована специфікація VW 505 01, тому доцільніше використовувати моторну оливу Motul Specific 505 01 502 00 505 00 5W-40. Для Audi 210 і 225 к.с. з бензиновими двигунами (S3 і TT) і W-подібних двигунів рекомендується Motul Specific 504 00 507 00 5W-30 чи MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30.

Специфікації та допуски:
VW 503 00/506 00/506 01

Синтетична складноефірна (естерова) основа в поєднанні з антифрикціним комплексом додатків забезпечують стабільну оливну плівку, зменшують коефіцієнт тертя в двигуні та знижують робочі температури двигуна, завдяки прискореній циркуляції оливи по системі мащення. Дана 100% синтетична моторна олива була розроблена, виготовлена і випробувана відповідно до останніх технічних вимог VOLKSWAGEN. Motul Specific 506 01 506 00 503 00 0W-30 володіє високою змащувальною здатністю, що значно сповільнює зношування, високотемпературною стабільністю, що знижує витратами оливи. Виняткові антиокисні, протизношувальні, антикорозійні та протипінні властивості.

Інтервал заміни оливи обирається згідно рекомендацій виробника і може бути зміненим з огляду на умови експлуатації автомобіля. Не змішувати з оливами, які не відповідають специфікаціям VW 506 01, 506 00 і 503 00. Перед використанням обов’язково перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

3 063грн.
Артикул: 841651
 

Спеціально розроблене масло для використання в сучасних двигунах автомобілів виробництва Fiat, Renault, а також PSA, в яку входять Peugeot, Citroen і DS. Масло володіє особливо збалансованою в'язкістю, яку зберігає в дуже широкому діапазоні температур, що дозволяє використовувати продукт цілий рік для будь-яких стилів водіння, як в умовах міського циклу, так і при спортивній їзді по трасі. Продукт зроблений на основі високостабільних синтетичних компонентів по малозольній технології low SAPS, за рахунок чого повністю сумісний з системами очищення вихлопних газів, включаючи трикомпонентні каталізатори і фільтри твердих частинок бензинових і дизельних автомобілів відповідно. Відповідає вимогам стандартів API SN, АСЕА С2, а також фірмовим допускам Fiat, Renault, PSA.

Переваги:

  • Розроблено з урахуванням конструктивних особливостей двигунів італійських і французьких автовиробників.
  • Підтримує цілісність мастильної плівки при будь-яких видах експлуатації, захищає деталі від пошкодження.
  • Розчиняє сажеві і нагарні відкладення і перешкоджає їх повторній появі.
  • Стійке до окислення і запобігає появі іржі.
  • Сумісно з очисниками вихлопних газів.

Допуски та класифікації:

Сумісне с DPF
Класифікація ACEA: C2
Класифікація API: SN
Допуск Fiat: 9.55535 S1
Допуск Peugeot, Citroen: B71 2290
Допуск Renaul: RN0700

2 615грн.
Артикул: 841611
 

Енергоощадна олива з високими експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese Рекомендується застосовувати в FIAT, PSA (Peugeot, Citroën та DS) і RENAULT. Спеціально розроблена для бензинових двигунів і дизелів останнього покоління, атмосферних чи з турбонагнітанням, з безпосереднім впорскуванням та без нього. Застосовується в двигунах, де вимагається дотримання стандарту ACEA C2, зниження коефіцієнту тертя, низька динамічна в’язкість HTHS (≥ 2.9 МПa.с) та зниженим рівнем SAPS ("Mid SAPS") із вмістом Сульфатної золи (≤ 0.8%), Фосфору (≤ 0.09%) та Сульфуру (≤ 0.3%). Сумісна з трикомпонентними каталізаторами (CAT) і фільтрами твердих часток (DPF). Перед використанням оливи, необхідно обов’язково звіритись з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • ACEA C2
  • API SN
  • FIAT 9.55535-S1
  • RENAULT RN0700
  • PSA B71 2290
  • TOYOTA, HONDA, SUBARU

Двигуни, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI та оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; в свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна. Відповідність вимогам FIAT 9.55535-S1 свідчить про відповідність оливи стандарту ACEA C2 в комбінації з класом в’язкості SAE 5W-30 для забезпечення надійного мащення дизелів з багаторазовим впорскуванням об’ємом 1.3л, 1.6л, і 2.0л, FIAT, ALFA-ROMEO і LANCIA, з 2007 року виробництва. В нормах PSA B71 2290 до оливи висуваються вимоги високої стійкості в найбільш складних термічних умовах, а також сумісності з системами доочистки відпрацьованих газів. Дана специфікація підходить для всіх бензинових двигунів і дизелів концерну PSA (включаючи автомобілі оснащені фільтрами твердих частинок – DPF). Виключенням є бензинові двигуни 1.8л, 2.0л, і 2.2л. Специфікація RENAULT RN0700 вимагає від олив одночасно високу термічну стабільність та сумісність з системами відпрацьованих газів. Специфікація Renault RN0700 призначена для атмосферних бензинових двигунів (окрім Renault Sport) Групи RENAULT (Renault, Dacia, Samsung).

Специфікація RN0700 також поширюється на дизелі 1.5L dCi, які не оснащенні фільтрами твердих часток DPF (Diesel Particulate Filter)потужністю менше 100 к.с, та міжзмінними інтервалами 20 000 км або 1 раз на рік. Деякі азіатські автовиробники автомобілів вимагають дотримання оливами вимог стандарту ACEA C2 для максимальної продуктивності і довговічності двигунів, з 2006 року виробництва. Наприклад, Motul 8100 Eco-clean 5W-30 можливо використовувати в таких двигунах: TOYOTA 2.0л i 2.2л D4D; HONDA 2.2л CDTI i i-DTEC; SUBARU 2.0л D.

600грн.
Артикул: XFP1L
 

Повністю синтетичне масло 5W-30 з низьким рівнем сульфатної зольності та низьким вмістом фосфору та сірки для сучасних бензинових та дизельних двигунів з пристроями доочищення вихлопних газів, що потребують рівня ACEA C2.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. ACEA C2; PSA B71 2290

581грн.
523грн.
Артикул: ECOFEP199L
 

Повністю синтетична моторна олива Mid-SAPS, спеціально розроблена для новітніх двигунів Ford з 2014 року, нових моделей Land Rover і Jaguar з 2015 і 2016 років. Також підходить для сучасних моделей Land Rover і Jaguar. Розроблено для високої паливної ефективності, підходить для бензинових і дизельних автомобілів.

Підходить також для сучасних моделей Land Rover та Jaguar.

Створено для підвищення паливної економічності.

Підходить для використання в бензинових та дизельних двигунах.

Comma рекомендує використовувати цей продукт у наведених нижче випадках. Ford WSS-M2C950-A; ACEA C2

Офіційне схвалення: Відображено Jaguar Land Rover, щоб задовольнити потреби STJLR.03.5007

101 088грн.
90 979грн.

Моторне масло: бережіть серце свого автомобіля!

Моторні масла застосовуються для змащення двигунів внутрішнього згоряння поршневого і роторного типів. Вони відрізняються різними характеристиками і пропонуються у великому асортименті. Мастильний матеріал забезпечує заданий ресурс двигуна тільки в тому випадку, якщо витримує термічні, хімічні і механічні дії під час роботи. Якісне моторне масло, підібране відповідно до конструкції силового агрегату і умов експлуатації, — гарантія його якісної роботи. Економити на мастилі не варто, адже це призведе до неминучого вартісного ремонту силового агрегату.

Моторне масло

Типи моторних масел

Моторні масла для двигунів бувають таких типів:

  1. Синтетичні: витратні матеріали відрізняються зниженими показниками в'язкості. Це одна з головних характеристик, на яку варто звертати увагу при покупці. Низький коефіцієнт в'язкості синтетичних моторних масел дозволяє експлуатувати двигуни за дуже високих і низьких температур в складних умовах. Масла довго служать, не окислюються, сприяють економії палива. Їх серйозний недолік — висока вартість. Підходять для використання з будь-якими типами моторів.
  2. Мінеральні: серед сучасних автомобілістів масла такого типу не користуються популярністю, бо вони мають високий коефіцієнт в'язкості. Переваги — коштують недорого, хороші змащувальні властивості. Недоліки — невеликий ресурс експлуатації, не підходять для спеки, потрібно додатково купувати присадки. Підходять для використання з карбюраторними двигунами.
  3. Напівсинтетичні: суміші синтетичних і мінеральних масел в різних пропорціях. За рахунок цього досягається потрібна в'язкість і щільність мастил для використання в певних умовах. Серед споживачів мастильні матеріали користуються попитом завдяки доступній ціні, хорошим експлуатаційним характеристикам. Недоліки такі ж, що і у мінеральних масел. Підходять для використання в інжекторних і карбюраторних двигунах.

Тип автомобільного моторного масла обов'язково вказується на упаковці. При покупці звертайте на це увагу, а який мастильний матеріал вибрати для свого автомобіля — вирішувати вам. Це потрібно робити, виходячи з умов його експлуатації і фінансових можливостей.

Моторне масло

Стандарти моторних масел

Виробники двигунів завжди вказують, які масла повинні використовуватися під час роботи. Існує міжнародна система маркування автомастил, яка базується на індексах американської класифікації та європейського стандарту якості:

  1. SAE: вказується одна з основних характеристик — в'язкість. В позначенні можна побачити числа, розділені літерою W і тире. Наприклад, 10W-40. Перше число — це мінімальна температура повітря (віднімаємо від першої цифри 40, отримуємо –30 ˚С), за якої автомобільне масло може вільно прокачуватися по системі, заповнюючи порожнечі і змащуючи деталі. W — позначення високотемпературної в'язкості. Заливаючи масло в двигун, потрібно орієнтуватися не тільки на показники навколишнього середовища, але і на ступінь зношеності силового агрегату.
  2. API: класифікація за цією системою представлена ​​наступним чином: API SJ, API CF-4 або API SJ / CF-4. Позначення S і C — для двигунів, що працюють на бензині і дизпаливі. Якщо моторне масло універсальне, то першою йде маркування, для яких агрегатів воно підходить найкраще. Друга літера — клас масла. Чим далі вона від початку латинського алфавіту, тим якіснішим є мастильний матеріал. Наступний символ — визначення року випуску автомобіля. Для моторів деяких марок він носить умовний характер. Наприклад, масло API SG призначене для бензинових двигунів, які випускалися з 1989 р. Щоб визначити точне призначення, потрібно скористатися спеціальними таблицями.
  3. ACEA: нова класифікація, яка вважається аналогом американської. Букви А і В позначають тип двигунів. У цій категорії існує 4 класи — A1 / B1-04, A3 / B3-04, A3 / B4-04, A5 / B5-04. З — масла, що відповідають жорстким вимогам Euro 4, Е — мастильні матеріали для двигунів, що працюють при великих навантаженнях (вантажний, спеціальний і інший транспорт).

Моторні масла бувають літніми (висока в'язкість), зимовими (низька в'язкість і висока плинність), всесезонними (витісняють інші види мастильних матеріалів завдяки своїй універсальності).

Якщо ви хочете купити моторне масло в Україні хорошої якості і недорого, то звертайтеся в наш інтернет-магазин Lido. Ви можете вибрати в каталозі і замовити товар онлайн з доставкою по Львову, до Києва, Харкова, Одеси, у Дніпро та інші міста України. Ми здійснюємо продаж і інших автотоварів. Ви можете придбати у нас все необхідне відносно дешево.