Моторні автомобільні масла

Знайдено: 1 - 31 серед 32 товари
Артикул: 15CC95
 

Моторне масло Edge (1L +) SAE 0W20 API ILSAC GF-6A; SP; ACEA C5; CHRYSLER MS-6395; FIAT 9.55535-CR1; FIAT 9.55535-GSX/DSX; FORD WSS-M2C947-A; GM DEXOS1 GEN2; MB 229.71; OPEL/VAUXHALL OV0401547

Повністю синтетична моторна олива Castrol EDGE Professional виготовлена з використанням новітньої технології TITANIUM FST. Технологія TITANIUM FST фізично змінює поведінку оливи Castrol EDGE PROFESSIONAL в умовах екстремальних навантажень. Основою технології TITANIUM FST є полімерні металоорганічні сполуки, що містять титан. Таким чином, титан стає компонентом оливи та працює в унісон з технологією посиленої масляної плівки Fluid Strength Technology (FST). Випробування підтвердили, що TITANIUM FST вдвічі збільшує міцність масляної плівки, запобігаючи її розриву та знижуючи тертя для максимальної продуктивності двигуна.

Використовуючи досвід співпраці з автовиробниками, ми застосували технологію, яка раніше використовувалася лише при виробництві оливи для конвеєрної заливки. Моторна олива Castrol EDGE Professional пройшла багаторівневу мікрофільтрацію. Контроль якості здійснюється за допомогою нової технології оптичного вимірювання кількості частинок Castrol – Optical Particle Measurement System (OPMS). Castrol EDGE Professional – перша у світі олива, сертифікована як CO2-нейтральна відповідно до світових стандартів.

Застосування Castrol EDGE Professional E C5 0W20 призначений для бензинових та дизельних двигунів автомобілів, в яких виробник наказує використовувати моторні оливи, що відповідають галузевому стандарту ACEA С5 та класу в'язкості SAE 0W20. Castrol EDGE Professional E C5 0W20 схвалено для двигунів автомобілів, що вимагають застосування мастильних матеріалів, апробованих згідно зі специфікацією STJLR.03.5006 у мірі в'язкості SAE 0W20.

Переваги:

  • пригнічує утворення відкладень, сприяючи підвищенню швидкості реакції автомобіля на натискання педалі акселератора;
  • забезпечує неперевершений рівень захисту деталей у різних умовах руху та широкому діапазоні температур;
  • підтримує максимальну потужність двигуна, навіть в умовах тривалої інтенсивної експлуатації; підвищує ефективність роботи двигуна (підтверджено незалежними випробуваннями);
  • дозволяє досягти найвищого рівня економії палива.

Специфікації/допуски: ACEA C5;
API SP;
ILSAC GF-6;
Meets Chrysler MS 6395;
GM dexos1 Gen 2;
Jaguar Land Rover engine oil specification STJLR.03.5006;
MB-Approval 229.71;
Opel OV0401547;
Meets Fiat 9.55535-CR1;
Meets Fiat 9.55535-GSX;
Meets Ford WSS-M2C947-A;
Meets Ford WSS-M2C947-B1

2 640грн.
Артикул: 15CC94
 

Моторне масло Edge (1L +) SAE 0W20 API ILSAC GF-6A; SP; ACEA C5; CHRYSLER MS-6395; FIAT 9.55535-CR1; FIAT 9.55535-GSX/DSX; FORD WSS-M2C947-A; GM DEXOS1 GEN2; MB 229.71; OPEL/VAUXHALL OV0401547

Повністю синтетична моторна олива Castrol EDGE Professional виготовлена з використанням новітньої технології TITANIUM FST. Технологія TITANIUM FST фізично змінює поведінку оливи Castrol EDGE PROFESSIONAL в умовах екстремальних навантажень. Основою технології TITANIUM FST є полімерні металоорганічні сполуки, що містять титан. Таким чином, титан стає компонентом оливи та працює в унісон з технологією посиленої масляної плівки Fluid Strength Technology (FST). Випробування підтвердили, що TITANIUM FST вдвічі збільшує міцність масляної плівки, запобігаючи її розриву та знижуючи тертя для максимальної продуктивності двигуна.

Використовуючи досвід співпраці з автовиробниками, ми застосували технологію, яка раніше використовувалася лише при виробництві оливи для конвеєрної заливки. Моторна олива Castrol EDGE Professional пройшла багаторівневу мікрофільтрацію. Контроль якості здійснюється за допомогою нової технології оптичного вимірювання кількості частинок Castrol – Optical Particle Measurement System (OPMS). Castrol EDGE Professional – перша у світі олива, сертифікована як CO2-нейтральна відповідно до світових стандартів.

Застосування Castrol EDGE Professional E C5 0W20 призначений для бензинових та дизельних двигунів автомобілів, в яких виробник наказує використовувати моторні оливи, що відповідають галузевому стандарту ACEA С5 та класу в'язкості SAE 0W20. Castrol EDGE Professional E C5 0W20 схвалено для двигунів автомобілів, що вимагають застосування мастильних матеріалів, апробованих згідно зі специфікацією STJLR.03.5006 у мірі в'язкості SAE 0W20.

Переваги:

  • пригнічує утворення відкладень, сприяючи підвищенню швидкості реакції автомобіля на натискання педалі акселератора;
  • забезпечує неперевершений рівень захисту деталей у різних умовах руху та широкому діапазоні температур;
  • підтримує максимальну потужність двигуна, навіть в умовах тривалої інтенсивної експлуатації; підвищує ефективність роботи двигуна (підтверджено незалежними випробуваннями);
  • дозволяє досягти найвищого рівня економії палива.

Специфікації/допуски: ACEA C5;
API SP;
ILSAC GF-6;
Meets Chrysler MS 6395;
GM dexos1 Gen 2;
Jaguar Land Rover engine oil specification STJLR.03.5006;
MB-Approval 229.71;
Opel OV0401547;
Meets Fiat 9.55535-CR1;
Meets Fiat 9.55535-GSX;
Meets Ford WSS-M2C947-A;
Meets Ford WSS-M2C947-B1

710грн.
Артикул: 20969
 

Сучасна легкоплинна моторна олива на основі синтетичної технології. Оптимізує витрати палива. Забезпечує відмінний холодний пуск, оптимальний захист від зносу та бездоганну чистоту двигуна. Інноваційна технологія присадок, що запобігає Low Speed Pre-Ignition (LSPI) мінімізує жарове запалювання, що забезпечує тривалий термін служби двигуна. Ідеально підходить для збільшених міжсервісних інтервалів і відповідає вимогам автовиробників.

НС-синтетична базова основа в поєднанні з найсучаснішими присадками забезпечує:

  • Високі показники чистоти двигуна
  • Швидке надходження оливи до деталей двигуна при низьких температурах
  • Дуже високий захист від зносу і надійність змащування
  • Дуже низькі втрати оливи на випаровування
  • Економія палива та зниження шкідливих викидів
  • Перевірено на турбірованих двигунах і каталізаторів
  • Стійкість до високих температур

Моторна олива Special Tec DX1 5W-30 відповідає спеціальним вимогам GM, OPEL і ін. виробників, тому її використання дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТО відповідних автомобілів. Підтримує чистоту двигуна, продовжуючи термін його служби.

Призначена насамперед для застосування у двигунах автомобілів виробника GM і OPEL, де потрібна специфікація моторної оливи GM dexos1 Gen 3 !

Так само рекомендується використовувати у двигунах інших виробників, обладнаних турбонаддувом, безпосереднім упорскуванням, і в разі якщо дані технології використовуються.

Відповідності та допуски:

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A; API SN Plus + RC

Допуски/Рекомендації: GM dexos1 Gen3; Ford WSS-M2C 946-A; Chrysler; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 946-B1; Ford WSS-M2C 961-A1

2 901грн.
Артикул: 842150
 

Високотехнологічна синтетична моторна олива Technosynthese для кращої паливної економічності.

Спеціально розроблено для сучасних транспортних засобів, з бензиновими двигунами та гібридів, атмосферних або з турбонаддувом, непрямим або безпосереднім впорскуванням, для яких регламентується використання оливи зі зниженим коефіцієнтом тертя та низькою в’язкістю HTHS (≥ 2,6 мПа·с).

Підходить для сучасних бензинових двигунів, для яких регламентуються енергоощадні оливи класу в'язкості 20 (стандарт API SP та/або ILSAC GF-6A).Покращує паливну економічність, прийомистість двигуна та захищає від ризиків появи LSPI (Low Speed Pre-Ignition).

Сумісна з каталітичними нейтралізаторами.

Цей тип оливи може бути непридатним для використання в деяких двигунах. Зверніться до посібника користувача, якщо сумніваєтеся.

Стандарт API API PERFORMANCE SP, ILSAC GF-6A

2 183грн.
Артикул: 842111
 

Високотехнологічна синтетична моторна олива Technosynthese для кращої паливної економічності.

Спеціально розроблено для сучасних транспортних засобів, з бензиновими двигунами та гібридів, атмосферних або з турбонаддувом, непрямим або безпосереднім впорскуванням, для яких регламентується використання оливи зі зниженим коефіцієнтом тертя та низькою в’язкістю HTHS (≥ 2,6 мПа·с).

Підходить для сучасних бензинових двигунів, для яких регламентуються енергоощадні оливи класу в'язкості 20 (стандарт API SP та/або ILSAC GF-6A).Покращує паливну економічність, прийомистість двигуна та захищає від ризиків появи LSPI (Low Speed Pre-Ignition).

Сумісна з каталітичними нейтралізаторами.

Цей тип оливи може бути непридатним для використання в деяких двигунах. Зверніться до посібника користувача, якщо сумніваєтеся.

Стандарт API API PERFORMANCE SP, ILSAC GF-6A

620грн.
Артикул: 842050
 

Високотехнологічна синтетична моторна олива Technosynthese для кращої паливної економічності. Спеціально розроблено для сучасних транспортних засобів, з бензиновими двигунами та гібридів, атмосферних або з турбонаддувом, непрямим або безпосереднім впорскуванням, для яких регламентується використання оливи зі зниженим коефіцієнтом тертя та низькою в’язкістю HTHS (≥ 2,6 мПа·с).

Підходить для сучасних бензинових двигунів, для яких регламентуються енергоощадні оливи класу в'язкості 20 (стандарт API SP та/або ILSAC GF-6A). Покращує паливну економічність, прийомистість двигуна та захищає від ризиків появи LSPI (Low Speed Pre-Ignition).

Сумісна з каталітичними нейтралізаторами.

Цей тип оливи може бути непридатним для використання в деяких двигунах. Зверніться до посібника користувача, якщо сумніваєтеся.

Стандарт APIPERFORMANCE SP/ILSAC GF-6A

2 185грн.
Артикул: 842011
 

Високотехнологічна синтетична моторна олива Technosynthese для кращої паливної економічності. Спеціально розроблено для сучасних транспортних засобів, з бензиновими двигунами та гібридів, атмосферних або з турбонаддувом, непрямим або безпосереднім впорскуванням, для яких регламентується використання оливи зі зниженим коефіцієнтом тертя та низькою в’язкістю HTHS (≥ 2,6 мПа·с).

Підходить для сучасних бензинових двигунів, для яких регламентуються енергоощадні оливи класу в'язкості 20 (стандарт API SP та/або ILSAC GF-6A). Покращує паливну економічність, прийомистість двигуна та захищає від ризиків появи LSPI (Low Speed Pre-Ignition).

Сумісна з каталітичними нейтралізаторами.

Цей тип оливи може бути непридатним для використання в деяких двигунах. Зверніться до посібника користувача, якщо сумніваєтеся.

Стандарт APIPERFORMANCE SP/ILSAC GF-6A

630грн.
Артикул: 839811
 

Інноваційна та екологічна синтетична моторна олива на основі комбінації базових олив преміум якості та додатків у поєднанні з високоякісними регенерованими базовими оливами.

Ця передова формула є частиною абсолютно нової екологічної концепції Motul, яка поєднує використання регенерованих базових олив і використання каністр Motul, які виготовлені на 50% з переробленого пластику та які на 100% придатні для повторної переробки. Як частина підходу до сталого розвитку, MOTUL NGEN є загальною назвою для опису серій мастильних матеріалів Motul, які використовують різні технології в рецептурах і упаковках, щоб зменшити свій вуглецевий слід.

Ця спеціальна енергоощадна формула розроблена для сучасних автомобілів з бензиновими двигунами та гібридів з бензиновими двигунами, атмосферних або з турбонаддувом, непрямим або безпосереднім впорскуванням, для яких регламентується використання оливи з низьким коефіцієнтом тертя та низькою в’язкістю HTHS (≥ 2,9 мПа.с). Підходить для сучасних бензинових двигунів, для яких регламентуються енергоощадні оливи класу в'язкості 30 (стандарт API SP та/або ILSAC GF-6A). Покращує паливну економічність, прийомистість двигуна та захищає від ризиків ненормального згоряння LSPI (Low Speed Pre-Ignition). Сумісний з каталітичними нейтралізаторами.

Цей тип оливи може бути непридатним для використання в деяких двигунах. Зверніться до посібника користувача, якщо сумніваєтеся.

Стандарт API API PERFORMANCE SP, ILSAC GF-6A

493грн.
Артикул: 20950
 

Сучасна легкоплинна моторна олива на основі синтетичної технології. Оптимізує витрати палива. Забезпечує відмінний холодний пуск, оптимальний захист від зносу та бездоганну чистоту двигуна. Інноваційна технологія присадок, що запобігає Low Speed Pre-Ignition (LSPI) мінімізує жарове запалювання, що забезпечує тривалий термін служби двигуна. Ідеально підходить для збільшених міжсервісних інтервалів і відповідає вимогам автовиробників.

НС-синтетична базова основа в поєднанні з найсучаснішими присадками забезпечує:

  • Високі показники чистоти двигуна
  • Швидке надходження оливи до деталей двигуна при низьких температурах
  • Дуже високий захист від зносу і надійність змащування
  • Дуже низькі втрати оливи на випаровування
  • Економія палива та зниження шкідливих викидів
  • Перевірено на турбірованих двигунах і каталізаторів
  • Стійкість до високих температур

Моторна олива Special Tec DX1 5W-30 відповідає спеціальним вимогам GM, OPEL і ін. виробників, тому її використання дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТО відповідних автомобілів. Підтримує чистоту двигуна, продовжуючи термін його служби.

Призначена насамперед для застосування у двигунах автомобілів виробника GM і OPEL, де потрібна специфікація моторної оливи GM dexos1 Gen 3 !

Так само рекомендується використовувати у двигунах інших виробників, обладнаних турбонаддувом, безпосереднім упорскуванням, і в разі якщо дані технології використовуються.

Відповідності та допуски:

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A; API SN Plus + RC

Допуски/Рекомендації: GM dexos1 Gen3; Ford WSS-M2C 946-A; Chrysler; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 946-B1; Ford WSS-M2C 961-A1

33 717грн.
Артикул: 20968
 

Сучасна легкоплинна моторна олива на основі синтетичної технології. Оптимізує витрати палива. Забезпечує відмінний холодний пуск, оптимальний захист від зносу та бездоганну чистоту двигуна. Інноваційна технологія присадок, що запобігає Low Speed Pre-Ignition (LSPI) мінімізує жарове запалювання, що забезпечує тривалий термін служби двигуна. Ідеально підходить для збільшених міжсервісних інтервалів і відповідає вимогам автовиробників.

НС-синтетична базова основа в поєднанні з найсучаснішими присадками забезпечує:

  • Високі показники чистоти двигуна
  • Швидке надходження оливи до деталей двигуна при низьких температурах
  • Дуже високий захист від зносу і надійність змащування
  • Дуже низькі втрати оливи на випаровування
  • Економія палива та зниження шкідливих викидів
  • Перевірено на турбірованих двигунах і каталізаторів
  • Стійкість до високих температур

Моторна олива Special Tec DX1 5W-30 відповідає спеціальним вимогам GM, OPEL і ін. виробників, тому її використання дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТО відповідних автомобілів. Підтримує чистоту двигуна, продовжуючи термін його служби.

Призначена насамперед для застосування у двигунах автомобілів виробника GM і OPEL, де потрібна специфікація моторної оливи GM dexos1 Gen 3 !

Так само рекомендується використовувати у двигунах інших виробників, обладнаних турбонаддувом, безпосереднім упорскуванням, і в разі якщо дані технології використовуються.

Відповідності та допуски:

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A; API SN Plus + RC

Допуски/Рекомендації: GM dexos1 Gen3; Ford WSS-M2C 946-A; Chrysler; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 946-B1; Ford WSS-M2C 961-A1

2 370грн.
Артикул: 3767
 

Сучасна легкоплинна моторна олива на основі синтетичної технології. Оптимізує витрати палива. Забезпечує відмінний холодний пуск, оптимальний захист від зносу та бездоганну чистоту двигуна. Інноваційна технологія присадок, що запобігає Low Speed Pre-Ignition (LSPI) мінімізує жарове запалювання, що забезпечує тривалий термін служби двигуна. Ідеально підходить для збільшених міжсервісних інтервалів і відповідає вимогам автовиробників.

НС-синтетична базова основа в поєднанні з найсучаснішими присадками забезпечує:

  • Високі показники чистоти двигуна
  • Швидке надходження оливи до деталей двигуна при низьких температурах
  • Дуже високий захист від зносу і надійність змащування
  • Дуже низькі втрати оливи на випаровування
  • Економія палива та зниження шкідливих викидів
  • Перевірено на турбірованих двигунах і каталізаторів
  • Стійкість до високих температур

Моторна олива Special Tec DX1 5W-30 відповідає спеціальним вимогам GM, OPEL і ін. виробників, тому її використання дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТО відповідних автомобілів. Підтримує чистоту двигуна, продовжуючи термін його служби.

Призначена насамперед для застосування у двигунах автомобілів виробника GM і OPEL, де потрібна специфікація моторної оливи GM dexos1 Gen 3 !

Так само рекомендується використовувати у двигунах інших виробників, обладнаних турбонаддувом, безпосереднім упорскуванням, і в разі якщо дані технології використовуються.

Відповідності та допуски:

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A; API SN Plus + RC

Допуски/Рекомендації: GM dexos1 Gen3; Ford WSS-M2C 946-A; Chrysler; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 946-B1; Ford WSS-M2C 961-A1

11 601грн.
Артикул: 20967
 

Сучасна легкоплинна моторна олива на основі синтетичної технології. Оптимізує витрати палива. Забезпечує відмінний холодний пуск, оптимальний захист від зносу та бездоганну чистоту двигуна. Інноваційна технологія присадок, що запобігає Low Speed Pre-Ignition (LSPI) мінімізує жарове запалювання, що забезпечує тривалий термін служби двигуна. Ідеально підходить для збільшених міжсервісних інтервалів і відповідає вимогам автовиробників.

НС-синтетична базова основа в поєднанні з найсучаснішими присадками забезпечує:

  • Високі показники чистоти двигуна
  • Швидке надходження оливи до деталей двигуна при низьких температурах
  • Дуже високий захист від зносу і надійність змащування
  • Дуже низькі втрати оливи на випаровування
  • Економія палива та зниження шкідливих викидів
  • Перевірено на турбірованих двигунах і каталізаторів
  • Стійкість до високих температур

Моторна олива Special Tec DX1 5W-30 відповідає спеціальним вимогам GM, OPEL і ін. виробників, тому її використання дозволяє зберегти всі гарантійні умови при проходженні ТО відповідних автомобілів. Підтримує чистоту двигуна, продовжуючи термін його служби.

Призначена насамперед для застосування у двигунах автомобілів виробника GM і OPEL, де потрібна специфікація моторної оливи GM dexos1 Gen 3 !

Так само рекомендується використовувати у двигунах інших виробників, обладнаних турбонаддувом, безпосереднім упорскуванням, і в разі якщо дані технології використовуються.

Відповідності та допуски:

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A; API SN Plus + RC

Допуски/Рекомендації: GM dexos1 Gen3; Ford WSS-M2C 946-A; Chrysler; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 946-B1; Ford WSS-M2C 961-A1

654грн.
Артикул: 7616
 

Сучасна моторна олива - спеціальний продукт для цілорічного використання в автомобілях японського та американського виробництва. HC-синтетична всесезонна малов'язка моторна олива, виготовлена за новітніми технологічними вимогами. Забезпечує чистоту деталей двигуна, знижує втрати потужності на тертя та захищає його від зносу. Це дозволяє одночасно зекономити паливо та продовжити термін служби мотора. Залежно від рекомендацій виробника може використовуватися при інтервалах заміни до 40 000 км.

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A

Допуски/Рекомендації: Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Chrysler; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 946-A; Ford WSS-M2C 946-B1; GM 6094M; Ford WSS-M2C 961-A1; Fiat 9.55535-CR1; GM dexos1 Gen 3; GWM; HAVAL; Wuling; Subaru

2 568грн.
Артикул: 7517
 

Сучасна моторна олива - спеціальний продукт для цілорічного використання в автомобілях японського та американського виробництва. HC-синтетична всесезонна малов'язка моторна олива, виготовлена за новітніми технологічними вимогами. Забезпечує чистоту деталей двигуна, знижує втрати потужності на тертя та захищає його від зносу. Це дозволяє одночасно зекономити паливо та продовжити термін служби мотора. Залежно від рекомендацій виробника може використовуватися при інтервалах заміни до 40 000 км.

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A

Допуски/Рекомендації: Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Chrysler; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 946-A; Ford WSS-M2C 946-B1; GM 6094M; Ford WSS-M2C 961-A1; Fiat 9.55535-CR1; GM dexos1 Gen 3; GWM; HAVAL; Wuling; Subaru

11 841грн.
Артикул: 7615
 

Сучасна моторна олива - спеціальний продукт для цілорічного використання в автомобілях японського та американського виробництва. HC-синтетична всесезонна малов'язка моторна олива, виготовлена за новітніми технологічними вимогами. Забезпечує чистоту деталей двигуна, знижує втрати потужності на тертя та захищає його від зносу. Це дозволяє одночасно зекономити паливо та продовжити термін служби мотора. Залежно від рекомендацій виробника може використовуватися при інтервалах заміни до 40 000 км.

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A

Допуски/Рекомендації: Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Chrysler; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 946-A; Ford WSS-M2C 946-B1; GM 6094M; Ford WSS-M2C 961-A1; Fiat 9.55535-CR1; GM dexos1 Gen 3; GWM; HAVAL; Wuling; Subaru

684грн.
Артикул: 7658
 

Сучасна низьков'язка моторна олива преміум-класу спеціально для всесезонного застосування в азіатських та американських автомобілях. Базові оливи синтез-технології та найсучасніший пакет присадок гарантують винятковий захист від зносу, низьку витрату палива й оливи, чистоту двигуна та вкрай швидке надходження оливи до всіх точок змащування (відмінну прокачку).

Специфікації: API SP; ILSAC GF-6A

LIQUI MOLY додатково рекомендує цей продукт для транспортних засобів, де виконуються наступні специфікації: Ford WSS-M2C 930-A; Chrysler MS-6395; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 945-A; Ford WSS-M2C 945-B1 ;Ford WSS-M2C 960-A1; GM 6094M; GM dexos1 Gen3

2 415грн.
Артикул: 20792
 

Сучасна низьков'язка моторна олива преміум-класу спеціально для всесезонного застосування в азіатських та американських автомобілях. Базові оливи синтез-технології та найсучасніший пакет присадок гарантують винятковий захист від зносу, низьку витрату палива й оливи, чистоту двигуна та вкрай швидке надходження оливи до всіх точок змащування (відмінну прокачку).

Специфікації: API SP; ILSAC GF-6A

LIQUI MOLY додатково рекомендує цей продукт для транспортних засобів, де виконуються наступні специфікації: Ford WSS-M2C 930-A; Chrysler MS-6395; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 945-A; Ford WSS-M2C 945-B1 ;Ford WSS-M2C 960-A1; GM 6094M; GM dexos1 Gen3

681грн.
Артикул: 9705
 

Сучасна антифрикційна моторна олива преміум-класу, спеціально для всесезонного використання у двигунах американських та азіатських автомобілів. Комбінація базових олив, отриманих за технологією синтезу, і новітні присадки гарантують моторну оливу з відмінним захистом від зносу, що знижує витрату палива й оливи, чистоту двигуна й швидкісне надходження до деталей, що труться. Відповідно до рекомендацій виробників можлива реалізація подовжених інтервалів заміни.

Специфікації та допуски: API SP; ILSAC GF-6A LIQUI MOLY рекомендує даний продукт для транспортних засобів, що вимагають наступних специфікацій: Chrysler MS-6395; GM 6094M; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 947-A; Ford WSS-M2C 947-B1; Ford WSS-M2C 962-A1; GM dexos1 Gen3

2 457грн.
Артикул: 6738
 

Сучасна антифрикційна моторна олива преміум-класу, спеціально для всесезонного використання у двигунах американських та азіатських автомобілів. Комбінація базових олив, отриманих за технологією синтезу, і новітні присадки гарантують моторну оливу з відмінним захистом від зносу, що знижує витрату палива й оливи, чистоту двигуна й швидкісне надходження до деталей, що труться. Відповідно до рекомендацій виробників можлива реалізація подовжених інтервалів заміни.

Специфікації та допуски: API SP; ILSAC GF-6A LIQUI MOLY рекомендує даний продукт для транспортних засобів, що вимагають наступних специфікацій: Chrysler MS-6395; GM 6094M; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Toyota; Ford WSS-M2C 947-A; Ford WSS-M2C 947-B1; Ford WSS-M2C 962-A1; GM dexos1 Gen3

693грн.
Артикул: 9952
 

Високопродуктивна моторна олива легкого ходу для всесезонного застосування. Нестандартні базові оливи, найсучасніші присадки та спеціальний компонент Моліген дозволили отримати низьков'язку високостабільну моторну оливу, яка ефективно запобігає відкладенням, знижує втрати на тертя та оптимально захищає від зносу. Ці властивості дозволяють економити паливо й одночасно збільшувати ресурс двигуна. LIQUI MOLY MOLYGEN NEW GENERATION SAE 5W-30 у більшості випадків рекомендується для двигунів японського та американського виробництва. Застосування: Оптимальна для сучасних японських та американських багатоклапанних бензинових двигунів. Забезпечує захист і високий ресурс вимогливих двигунів при великих інтервалах заміни оливи.

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A

Допуски/Рекомендації: Honda; Hyundai; KIA; Isuzu; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Suzuki; Toyota; Chrysler MS-6395; GM 6094M; Daihatsu; Ford WSS-M2C 946-A; Ford WSS-M2C 946-B1; Ford WSS-M2C 961-A1; Chrysler; Fiat 9.55535-CR1; GM dexos1 Gen 3; GWM; HAVAL; Wuling

3 084грн.
Артикул: 9089
 

Високопродуктивна моторна олива легкого ходу для всесезонного застосування. Нестандартні базові оливи, найсучасніші присадки та спеціальний компонент Моліген дозволили отримати низьков'язку високостабільну моторну оливу, яка ефективно запобігає відкладенням, знижує втрати на тертя та оптимально захищає від зносу. Ці властивості дозволяють економити паливо й одночасно збільшувати ресурс двигуна. LIQUI MOLY MOLYGEN NEW GENERATION SAE 5W-30 у більшості випадків рекомендується для двигунів японського та американського виробництва. Застосування: Оптимальна для сучасних японських та американських багатоклапанних бензинових двигунів. Забезпечує захист і високий ресурс вимогливих двигунів при великих інтервалах заміни оливи.

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A

Допуски/Рекомендації: Honda; Hyundai; KIA; Isuzu; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Suzuki; Toyota; Chrysler MS-6395; GM 6094M; Daihatsu; Ford WSS-M2C 946-A; Ford WSS-M2C 946-B1; Ford WSS-M2C 961-A1; Chrysler; Fiat 9.55535-CR1; GM dexos1 Gen 3; GWM; HAVAL; Wuling

2 526грн.
Артикул: 9047
 

Високопродуктивна моторна олива легкого ходу для всесезонного застосування. Нестандартні базові оливи, найсучасніші присадки та спеціальний компонент Моліген дозволили отримати низьков'язку високостабільну моторну оливу, яка ефективно запобігає відкладенням, знижує втрати на тертя та оптимально захищає від зносу. Ці властивості дозволяють економити паливо й одночасно збільшувати ресурс двигуна. LIQUI MOLY MOLYGEN NEW GENERATION SAE 5W-30 у більшості випадків рекомендується для двигунів японського та американського виробництва. Застосування: Оптимальна для сучасних японських та американських багатоклапанних бензинових двигунів. Забезпечує захист і високий ресурс вимогливих двигунів при великих інтервалах заміни оливи.

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A

Допуски/Рекомендації: Honda; Hyundai; KIA; Isuzu; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Suzuki; Toyota; Chrysler MS-6395; GM 6094M; Daihatsu; Ford WSS-M2C 946-A; Ford WSS-M2C 946-B1; Ford WSS-M2C 961-A1; Chrysler; Fiat 9.55535-CR1; GM dexos1 Gen 3; GWM; HAVAL; Wuling

678грн.
Артикул: 8540
 

Малов'язка моторна олива на основі HC-синтетичної технології з фірмовим антифрикційним пакетом присадок Molygen, створеним за новітньою технологією Molecular Friction Control. Для найсучасніших автомобілів американського й азіатського ринку, зокрема Honda, Toyota, Ford, Chrysler. Заощаджує до 7% палива та істотно продовжує ресурс двигуна. Моторна олива задовольняє найсучаснішим специфікаціям API SP і ILSAC GF-6A і має енергозберігаючий клас в'язкості 5W-20.

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A

Допуски/Рекомендації: Chrysler MS-6395; Ford WSS-M2C 930-A; FORD WSS-M2C-945-A; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Toyota; GM dexos1 Gen2; GM 6094M; Ford WSS-M2C 945-B1; Ford WSS-M2C 960-A1; Daihatsu

Комбінація найсучасніших базових олив і новітнього унікального пакета присадок Molygen, створеного на основі гібридної технології MFC, забезпечує моторній оливі неперевершені захисні властивості. Технологія MFC (Molecular Friction Control) працює за допомогою легування поверхневого шару деталей двигуна іонами молібдену та вольфраму. У результаті леговані поверхні мають дуже високий запас міцності, який зберігається на довгий термін.

  • Найкращий захист від зносу
  • Високі показники паливної економії
  • Швидке надходження оливи до всіх деталей двигуна при низьких температурах
  • Скорочує емісію вихлопних газів
  • Відмінна чистота двигуна
  • Сумісна з сучасними системами нейтралізації відпрацьованих газів бензинових двигунів
  • Дуже низька витрата оливи
  • Кольоровий індикатор витоків, видимий в УФ-променях

Моторна олива Molygen NG 5W-20 завдяки новітній формулі MFC дозволяє істотно збільшити ресурс двигуна та заощадити за рахунок зниження витрати палива. Допомагає локалізувати витік.

3 306грн.
Артикул: 20798
 

Малов'язка моторна олива на основі HC-синтетичної технології з фірмовим антифрикційним пакетом присадок Molygen, створеним за новітньою технологією Molecular Friction Control. Для найсучасніших автомобілів американського й азіатського ринку, зокрема Honda, Toyota, Ford, Chrysler. Заощаджує до 7% палива та істотно продовжує ресурс двигуна. Моторна олива задовольняє найсучаснішим специфікаціям API SP і ILSAC GF-6A і має енергозберігаючий клас в'язкості 5W-20.

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A

Допуски/Рекомендації: Chrysler MS-6395; Ford WSS-M2C 930-A; FORD WSS-M2C-945-A; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Toyota; GM dexos1 Gen2; GM 6094M; Ford WSS-M2C 945-B1; Ford WSS-M2C 960-A1; Daihatsu

Комбінація найсучасніших базових олив і новітнього унікального пакета присадок Molygen, створеного на основі гібридної технології MFC, забезпечує моторній оливі неперевершені захисні властивості. Технологія MFC (Molecular Friction Control) працює за допомогою легування поверхневого шару деталей двигуна іонами молібдену та вольфраму. У результаті леговані поверхні мають дуже високий запас міцності, який зберігається на довгий термін.

  • Найкращий захист від зносу
  • Високі показники паливної економії
  • Швидке надходження оливи до всіх деталей двигуна при низьких температурах
  • Скорочує емісію вихлопних газів
  • Відмінна чистота двигуна
  • Сумісна з сучасними системами нейтралізації відпрацьованих газів бензинових двигунів
  • Дуже низька витрата оливи
  • Кольоровий індикатор витоків, видимий в УФ-променях

Моторна олива Molygen NG 5W-20 завдяки новітній формулі MFC дозволяє істотно збільшити ресурс двигуна та заощадити за рахунок зниження витрати палива. Допомагає локалізувати витік.

2 265грн.
Артикул: 8539
 

Малов'язка моторна олива на основі HC-синтетичної технології з фірмовим антифрикційним пакетом присадок Molygen, створеним за новітньою технологією Molecular Friction Control. Для найсучасніших автомобілів американського й азіатського ринку, зокрема Honda, Toyota, Ford, Chrysler. Заощаджує до 7% палива та істотно продовжує ресурс двигуна. Моторна олива задовольняє найсучаснішим специфікаціям API SP і ILSAC GF-6A і має енергозберігаючий клас в'язкості 5W-20.

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A

Допуски/Рекомендації: Chrysler MS-6395; Ford WSS-M2C 930-A; FORD WSS-M2C-945-A; Honda; Hyundai; KIA; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Toyota; GM dexos1 Gen2; GM 6094M; Ford WSS-M2C 945-B1; Ford WSS-M2C 960-A1; Daihatsu

Комбінація найсучасніших базових олив і новітнього унікального пакета присадок Molygen, створеного на основі гібридної технології MFC, забезпечує моторній оливі неперевершені захисні властивості. Технологія MFC (Molecular Friction Control) працює за допомогою легування поверхневого шару деталей двигуна іонами молібдену та вольфраму. У результаті леговані поверхні мають дуже високий запас міцності, який зберігається на довгий термін.

  • Найкращий захист від зносу
  • Високі показники паливної економії
  • Швидке надходження оливи до всіх деталей двигуна при низьких температурах
  • Скорочує емісію вихлопних газів
  • Відмінна чистота двигуна
  • Сумісна з сучасними системами нейтралізації відпрацьованих газів бензинових двигунів
  • Дуже низька витрата оливи
  • Кольоровий індикатор витоків, видимий в УФ-променях

Моторна олива Molygen NG 5W-20 завдяки новітній формулі MFC дозволяє істотно збільшити ресурс двигуна та заощадити за рахунок зниження витрати палива. Допомагає локалізувати витік.

744грн.
Артикул: 21357
 

Високоякісна моторна олива з відмінними антифрикційними властивостями для всесезонного застосування. Незвичайні базові оливи в поєднанні з найпередовішими технологіями присадок, а також зі спеціальною присадкою Molygen гарантують отримання оливи з низькою в'язкістю, із високою зрушувальною стабільністю, що надійно перешкоджає утворенню відкладень, знижує втрати двигуна на тертя й оптимально захищає від зносу. Це веде до економії палива при одночасному збільшенні терміну служби двигуна.

Властивості

  • легкий хід мотора
  • оптимальний тиск оливи при всіх умовах застосування
  • подовжений термін експлуатації двигуна
  • знижує викид шкідливих речовин
  • перевірена на каталізаторах та турбонагнітачах
  • відмінний захист від зносу
  • висока надійність мастила
  • швидке прокачування при низьких температурах
  • оптимальна стабільність до старіння
  • відмінна чистота двигуна
  • неперевершена робота при низьких температурах
  • знижує споживання палива
  • може змішуватися з наявними у продажу моторними оливами

Сфера застосування: Оптимально підходить для сучасних бензинових двигунів азіатських та американських виробників із багатоклапанною технологією, турбонаддувом, а також з охолодженням наддувочного повітря (LLK) і без нього. Для захисту та збереження двигуна при тривалих інтервалах заміни оливи та високих навантаженнях на двигун.

Застосування: Необхідно дотримуватися рекомендацій виробників з експлуатації автомобілів і двигунів. Можна змішувати з усіма моторними оливами, наявними у продажу. Оптимальна ефективність можлива тільки при використанні в незмішаному стані.

Специфікації та допуски: API SP; ILSAC GF-6A; GM dexos1 Gen 2; Chrysler MS-6395 ∙ Ford WSS-M2C 947-A ∙ Ford WSS-M2C 947-B1 ∙ Ford WSS-M2C 962-A1 ∙ GM 6094M; Honda; Hyundai; Isuzu; Kia; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Toyota

2 073грн.
Артикул: 21356
 

Високоякісна моторна олива з відмінними антифрикційними властивостями для всесезонного застосування. Незвичайні базові оливи в поєднанні з найпередовішими технологіями присадок, а також зі спеціальною присадкою Molygen гарантують отримання оливи з низькою в'язкістю, із високою зрушувальною стабільністю, що надійно перешкоджає утворенню відкладень, знижує втрати двигуна на тертя й оптимально захищає від зносу. Це веде до економії палива при одночасному збільшенні терміну служби двигуна.

Властивості

  • легкий хід мотора
  • оптимальний тиск оливи при всіх умовах застосування
  • подовжений термін експлуатації двигуна
  • знижує викид шкідливих речовин
  • перевірена на каталізаторах та турбонагнітачах
  • відмінний захист від зносу
  • висока надійність мастила
  • швидке прокачування при низьких температурах
  • оптимальна стабільність до старіння
  • відмінна чистота двигуна
  • неперевершена робота при низьких температурах
  • знижує споживання палива
  • може змішуватися з наявними у продажу моторними оливами

Сфера застосування: Оптимально підходить для сучасних бензинових двигунів азіатських та американських виробників із багатоклапанною технологією, турбонаддувом, а також з охолодженням наддувочного повітря (LLK) і без нього. Для захисту та збереження двигуна при тривалих інтервалах заміни оливи та високих навантаженнях на двигун.

Застосування: Необхідно дотримуватися рекомендацій виробників з експлуатації автомобілів і двигунів. Можна змішувати з усіма моторними оливами, наявними у продажу. Оптимальна ефективність можлива тільки при використанні в незмішаному стані.

Специфікації та допуски: API SP; ILSAC GF-6A; GM dexos1 Gen 2; Chrysler MS-6395 ∙ Ford WSS-M2C 947-A ∙ Ford WSS-M2C 947-B1 ∙ Ford WSS-M2C 962-A1 ∙ GM 6094M; Honda; Hyundai; Isuzu; Kia; Mazda; Mitsubishi; Nissan; Subaru; Toyota

666грн.
Артикул: 21337
 

Для всесезонного використання в більшості двигунів сучасних американських та азіатських бензинових автомобілів. Також підходить для двигунів попередніх поколінь автомобілів.

Базові оливи, отримані за технологією синтезу, і новітні присадки складають рецептуру моторної оливи з відмінним захистом від зносу, що знижує витрату палива та забезпечує чистоту двигуна.

  • Відмінний захист від зносу
  • Забезпечує економію палива
  • Висока термоокислювальна стабільність
  • Збільшує ресурс двигуна
  • Перевірено на каталізаторах і турбонагнітачах
  • Висока надійність змащення
  • Відмінні миючі властивості
  • Швидке прокачування при низьких температурах
  • Знижує кількість шкідливих викидів

Забезпечує чистоту двигуна і максимально швидке надходження оливи до деталей, що труться. Гарантує відмінний захист від зносу, знижує витрату оливи й палива.

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A

Допуск/Рекомендації: Daihatsu; Honda; Hyundai; KIA; Isuzu; Mazda; Mitsubishi; Lexus; Nissan; Subaru; Suzuki; Toyota; Chrysler MS-6395; Ford; GM 6094M; GM dexos1 Gen2

2 487грн.
Артикул: 21336
 

Для всесезонного використання в більшості двигунів сучасних американських та азіатських бензинових автомобілів. Також підходить для двигунів попередніх поколінь автомобілів.

Базові оливи, отримані за технологією синтезу, і новітні присадки складають рецептуру моторної оливи з відмінним захистом від зносу, що знижує витрату палива та забезпечує чистоту двигуна.

  • Відмінний захист від зносу
  • Забезпечує економію палива
  • Висока термоокислювальна стабільність
  • Збільшує ресурс двигуна
  • Перевірено на каталізаторах і турбонагнітачах
  • Висока надійність змащення
  • Відмінні миючі властивості
  • Швидке прокачування при низьких температурах
  • Знижує кількість шкідливих викидів

Забезпечує чистоту двигуна і максимально швидке надходження оливи до деталей, що труться. Гарантує відмінний захист від зносу, знижує витрату оливи й палива.

Класифікації: API SP; ILSAC GF-6A

Допуск/Рекомендації: Daihatsu; Honda; Hyundai; KIA; Isuzu; Mazda; Mitsubishi; Lexus; Nissan; Subaru; Suzuki; Toyota; Chrysler MS-6395; Ford; GM 6094M; GM dexos1 Gen2

666грн.
Артикул: 841151
 

Енергоощадна олива 100% синтетична моторна олива. Спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням, для яких регламентовано використання олив з високими антифрикційними властивостями та низькою в’язкістю (HTHS≥2.6 МПа∙с). Використовується в усіх сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано використання олив класом в’язкості 20 та високими енергоощадними властивостями (стандарти API SP, і/чи ILSAC GF-6a). 8100 ECO-lite 0W20 схвалено згідно вимог специфікації GM-dexos1 GEN2, яка регламентується для бензинових двигунів GM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL і VAUXHALL. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • API SERVICE SP-RC
  • ILSAC GF-6a
  • GM dexos1 GEN2 от n° D10688HJ011
  • CHRYSLER MS-6395
  • FORD WSS M2C 947-A / 947-B1
  • FIAT 9.55535-CR1
  • бензинові двигуни ACURA, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA

Стандарт API SN покриває вимогам попередніх стандартів API, зокрема API SM. Моторні оливи, які відповідають вимогам стандарту API SP володіють високою стійкістю до окиснення, забезпечують низький рівень утворення відкладень протягом усього інтервалу заміну оливи, забезпечують високий рівень протизношувального захисту та володіють покращеними низькотемпературними властивостями, забезпечуючи поліпшення паливної економічності.

Окрім зазначених властивостей згідно стандарту API SP, стандарт API SN гарантує ефективний захист від утворення ефекту LSPI (Low Speed Pre Ignition), який виникає в двигунах з турбонагнітачах та безпосереднім впорскуванням. Базуючись на вимогам стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6a є більш вимогливішим до моторних олив стосовно забезпечення енергоощадності, низької в’язкості оливи, збільшених міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів, поршневих канавок та кілець, сумісності з ущільнювачами та зменшеного вмісту фосфору задля забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Відповідність вимогам стандарту ILSAC GF-6a гарантує оптимальне мащення двигуна, навіть при експлуатації його на бензинах із вмістом етанолу до 85% (Е85).

Специфікація GM dexos1 розповсюджується на весь модельний ряд бензинових двигунів з 2011 року, для яких регламентовано специфікацію dexos1 для моторних олив (за виключенням технічного обслуговування на території Європи). Специфікація GM dexos1 спеціально розроблена для використання в бензинових двигунах і повністю заміщує GM-LL-A-025, GM 6094M та GM 4718M. GM dexos1 також сумісна з бензиновими двигунами і до 2011 модельного року GM. Специфікація GM dexos1 поєднує в собі дуже суворі вимоги міжнародних стандартів, прикладом API, ACEA та ILSAC, та специфічні вимоги GM щодо енергоощадності та довговічності безвідмовної експлуатації двигунів. GM розробив спефікацію dexos1 для забезпечення високої термічної стабільності та високої стійкості оливної плівки до високих температур, що дозволяє уникнути накопичення чорного шламу та підвищення в’язкості, за рахунок накопичення твердих часток, утворених в процесі згорання робочої суміші. В бензинових двигунах з турбонагнітачами та безпосереднім впорскування є певний ризик виникнення випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення нехарактерних шумів в двигунах (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндро-поршневої групи в цілому. Для своїх двигунів з малими робочими об’ємами оснащених турбонагнітачами та безпосереднім впорскування, останнього покоління, GM розробила стандарт dexos1 GEN2 для моторних олив, задля гарантування довговічності бензинових, для яких є загроза виникнення ефекту LSPI.

Крім цього, стандарт API SN сьогодні регламентує повну відповідність вигомам уникнення ефекту LSPI, для захисту бензинових двигунів з безпосереднім впорскванням. Деякі з автовиробників вимагають для своїх бензинових двигунів дотримання комбінації стандартів API SP та ILSAC GF-6a для моторних олив, задля забезпечення максимальних експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації. Специфікація CHRYSLER MS-6395 (рівень GF-4) та FORD M2C 947-A (рівень GF-5) відображають дані вимоги. Клас в’язкості SAE 0W-20 мінімізує внутрішнє гідродинамічне тертя в товщі оливи, що забезпечує оптимізацію витрати палива, особливо в холодний період. Гарантовано швидке наростання тиску в магістралях системи мащення двигуна, прискорене наростання обертів двигуна та досягнення робочих температур двигуном.

Даний тип олив значно впливає на оптимізацію паливної економічності двигунів, що забезпечує зменшення кількості викидів CO2 в атмосферу.

2 965грн.
Артикул: 841111
 

Енергоощадна олива 100% синтетична моторна олива. Спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням, для яких регламентовано використання олив з високими антифрикційними властивостями та низькою в’язкістю (HTHS≥2.6 МПа∙с). Використовується в усіх сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано використання олив класом в’язкості 20 та високими енергоощадними властивостями (стандарти API SP, і/чи ILSAC GF-6a). 8100 ECO-lite 0W20 схвалено згідно вимог специфікації GM-dexos1 GEN2, яка регламентується для бензинових двигунів GM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL і VAUXHALL. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • API SERVICE SP-RC
  • ILSAC GF-6a
  • GM dexos1 GEN2 от n° D10688HJ011
  • CHRYSLER MS-6395
  • FORD WSS M2C 947-A / 947-B1
  • FIAT 9.55535-CR1
  • бензинові двигуни ACURA, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA

Стандарт API SN покриває вимогам попередніх стандартів API, зокрема API SM. Моторні оливи, які відповідають вимогам стандарту API SP володіють високою стійкістю до окиснення, забезпечують низький рівень утворення відкладень протягом усього інтервалу заміну оливи, забезпечують високий рівень протизношувального захисту та володіють покращеними низькотемпературними властивостями, забезпечуючи поліпшення паливної економічності.

Окрім зазначених властивостей згідно стандарту API SP, стандарт API SN гарантує ефективний захист від утворення ефекту LSPI (Low Speed Pre Ignition), який виникає в двигунах з турбонагнітачах та безпосереднім впорскуванням. Базуючись на вимогам стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6a є більш вимогливішим до моторних олив стосовно забезпечення енергоощадності, низької в’язкості оливи, збільшених міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів, поршневих канавок та кілець, сумісності з ущільнювачами та зменшеного вмісту фосфору задля забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Відповідність вимогам стандарту ILSAC GF-6a гарантує оптимальне мащення двигуна, навіть при експлуатації його на бензинах із вмістом етанолу до 85% (Е85).

Специфікація GM dexos1 розповсюджується на весь модельний ряд бензинових двигунів з 2011 року, для яких регламентовано специфікацію dexos1 для моторних олив (за виключенням технічного обслуговування на території Європи). Специфікація GM dexos1 спеціально розроблена для використання в бензинових двигунах і повністю заміщує GM-LL-A-025, GM 6094M та GM 4718M. GM dexos1 також сумісна з бензиновими двигунами і до 2011 модельного року GM. Специфікація GM dexos1 поєднує в собі дуже суворі вимоги міжнародних стандартів, прикладом API, ACEA та ILSAC, та специфічні вимоги GM щодо енергоощадності та довговічності безвідмовної експлуатації двигунів. GM розробив спефікацію dexos1 для забезпечення високої термічної стабільності та високої стійкості оливної плівки до високих температур, що дозволяє уникнути накопичення чорного шламу та підвищення в’язкості, за рахунок накопичення твердих часток, утворених в процесі згорання робочої суміші. В бензинових двигунах з турбонагнітачами та безпосереднім впорскування є певний ризик виникнення випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення нехарактерних шумів в двигунах (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндро-поршневої групи в цілому. Для своїх двигунів з малими робочими об’ємами оснащених турбонагнітачами та безпосереднім впорскування, останнього покоління, GM розробила стандарт dexos1 GEN2 для моторних олив, задля гарантування довговічності бензинових, для яких є загроза виникнення ефекту LSPI.

Крім цього, стандарт API SN сьогодні регламентує повну відповідність вигомам уникнення ефекту LSPI, для захисту бензинових двигунів з безпосереднім впорскванням. Деякі з автовиробників вимагають для своїх бензинових двигунів дотримання комбінації стандартів API SP та ILSAC GF-6a для моторних олив, задля забезпечення максимальних експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації. Специфікація CHRYSLER MS-6395 (рівень GF-4) та FORD M2C 947-A (рівень GF-5) відображають дані вимоги. Клас в’язкості SAE 0W-20 мінімізує внутрішнє гідродинамічне тертя в товщі оливи, що забезпечує оптимізацію витрати палива, особливо в холодний період. Гарантовано швидке наростання тиску в магістралях системи мащення двигуна, прискорене наростання обертів двигуна та досягнення робочих температур двигуном.

Даний тип олив значно впливає на оптимізацію паливної економічності двигунів, що забезпечує зменшення кількості викидів CO2 в атмосферу.

670грн.
Артикул: 841154
 

Енергоощадна олива 100% синтетична моторна олива. Спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних чи з турбонагнітачами, з безпосереднім чи непрямим впорскуванням, для яких регламентовано використання олив з високими антифрикційними властивостями та низькою в’язкістю (HTHS≥2.6 МПа∙с). Використовується в усіх сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано використання олив класом в’язкості 20 та високими енергоощадними властивостями (стандарти API SP, і/чи ILSAC GF-6a). 8100 ECO-lite 0W20 схвалено згідно вимог специфікації GM-dexos1 GEN2, яка регламентується для бензинових двигунів GM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL і VAUXHALL. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед використання необхідно перевірити керівництво з експлуатації автомобіля.

Специфікації та допуски:

  • API SERVICE SP-RC
  • ILSAC GF-6a
  • GM dexos1 GEN2 от n° D10688HJ011
  • CHRYSLER MS-6395
  • FORD WSS M2C 947-A / 947-B1
  • FIAT 9.55535-CR1
  • бензинові двигуни ACURA, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA

Стандарт API SN покриває вимогам попередніх стандартів API, зокрема API SM. Моторні оливи, які відповідають вимогам стандарту API SP володіють високою стійкістю до окиснення, забезпечують низький рівень утворення відкладень протягом усього інтервалу заміну оливи, забезпечують високий рівень протизношувального захисту та володіють покращеними низькотемпературними властивостями, забезпечуючи поліпшення паливної економічності.

Окрім зазначених властивостей згідно стандарту API SP, стандарт API SN гарантує ефективний захист від утворення ефекту LSPI (Low Speed Pre Ignition), який виникає в двигунах з турбонагнітачах та безпосереднім впорскуванням. Базуючись на вимогам стандарту API SP, стандарт ILSAC GF-6a є більш вимогливішим до моторних олив стосовно забезпечення енергоощадності, низької в’язкості оливи, збільшених міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів, поршневих канавок та кілець, сумісності з ущільнювачами та зменшеного вмісту фосфору задля забезпечення сумісності з системами доочищення відпрацьованих газів. Відповідність вимогам стандарту ILSAC GF-6a гарантує оптимальне мащення двигуна, навіть при експлуатації його на бензинах із вмістом етанолу до 85% (Е85).

Специфікація GM dexos1 розповсюджується на весь модельний ряд бензинових двигунів з 2011 року, для яких регламентовано специфікацію dexos1 для моторних олив (за виключенням технічного обслуговування на території Європи). Специфікація GM dexos1 спеціально розроблена для використання в бензинових двигунах і повністю заміщує GM-LL-A-025, GM 6094M та GM 4718M. GM dexos1 також сумісна з бензиновими двигунами і до 2011 модельного року GM. Специфікація GM dexos1 поєднує в собі дуже суворі вимоги міжнародних стандартів, прикладом API, ACEA та ILSAC, та специфічні вимоги GM щодо енергоощадності та довговічності безвідмовної експлуатації двигунів. GM розробив спефікацію dexos1 для забезпечення високої термічної стабільності та високої стійкості оливної плівки до високих температур, що дозволяє уникнути накопичення чорного шламу та підвищення в’язкості, за рахунок накопичення твердих часток, утворених в процесі згорання робочої суміші. В бензинових двигунах з турбонагнітачами та безпосереднім впорскування є певний ризик виникнення випадкових явищ передчасного запалення робочої суміші в камері згорання. Дане явище іменується LSPI (Low Speed Pre-Ignition) – передчасне запалення на низьких обертах, а також утворення нехарактерних шумів в двигунах (грохоту), які створюються внаслідок аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндро-поршневої групи в цілому. Для своїх двигунів з малими робочими об’ємами оснащених турбонагнітачами та безпосереднім впорскування, останнього покоління, GM розробила стандарт dexos1 GEN2 для моторних олив, задля гарантування довговічності бензинових, для яких є загроза виникнення ефекту LSPI.

Крім цього, стандарт API SN сьогодні регламентує повну відповідність вигомам уникнення ефекту LSPI, для захисту бензинових двигунів з безпосереднім впорскванням. Деякі з автовиробників вимагають для своїх бензинових двигунів дотримання комбінації стандартів API SP та ILSAC GF-6a для моторних олив, задля забезпечення максимальних експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації. Специфікація CHRYSLER MS-6395 (рівень GF-4) та FORD M2C 947-A (рівень GF-5) відображають дані вимоги. Клас в’язкості SAE 0W-20 мінімізує внутрішнє гідродинамічне тертя в товщі оливи, що забезпечує оптимізацію витрати палива, особливо в холодний період. Гарантовано швидке наростання тиску в магістралях системи мащення двигуна, прискорене наростання обертів двигуна та досягнення робочих температур двигуном.

Даний тип олив значно впливає на оптимізацію паливної економічності двигунів, що забезпечує зменшення кількості викидів CO2 в атмосферу.

2 433грн.

Моторне масло: бережіть серце свого автомобіля!

Моторні масла застосовуються для змащення двигунів внутрішнього згоряння поршневого і роторного типів. Вони відрізняються різними характеристиками і пропонуються у великому асортименті. Мастильний матеріал забезпечує заданий ресурс двигуна тільки в тому випадку, якщо витримує термічні, хімічні і механічні дії під час роботи. Якісне моторне масло, підібране відповідно до конструкції силового агрегату і умов експлуатації, — гарантія його якісної роботи. Економити на мастилі не варто, адже це призведе до неминучого вартісного ремонту силового агрегату.

Моторне масло

Типи моторних масел

Моторні масла для двигунів бувають таких типів:

  1. Синтетичні: витратні матеріали відрізняються зниженими показниками в'язкості. Це одна з головних характеристик, на яку варто звертати увагу при покупці. Низький коефіцієнт в'язкості синтетичних моторних масел дозволяє експлуатувати двигуни за дуже високих і низьких температур в складних умовах. Масла довго служать, не окислюються, сприяють економії палива. Їх серйозний недолік — висока вартість. Підходять для використання з будь-якими типами моторів.
  2. Мінеральні: серед сучасних автомобілістів масла такого типу не користуються популярністю, бо вони мають високий коефіцієнт в'язкості. Переваги — коштують недорого, хороші змащувальні властивості. Недоліки — невеликий ресурс експлуатації, не підходять для спеки, потрібно додатково купувати присадки. Підходять для використання з карбюраторними двигунами.
  3. Напівсинтетичні: суміші синтетичних і мінеральних масел в різних пропорціях. За рахунок цього досягається потрібна в'язкість і щільність мастил для використання в певних умовах. Серед споживачів мастильні матеріали користуються попитом завдяки доступній ціні, хорошим експлуатаційним характеристикам. Недоліки такі ж, що і у мінеральних масел. Підходять для використання в інжекторних і карбюраторних двигунах.

Тип автомобільного моторного масла обов'язково вказується на упаковці. При покупці звертайте на це увагу, а який мастильний матеріал вибрати для свого автомобіля — вирішувати вам. Це потрібно робити, виходячи з умов його експлуатації і фінансових можливостей.

Моторне масло

Стандарти моторних масел

Виробники двигунів завжди вказують, які масла повинні використовуватися під час роботи. Існує міжнародна система маркування автомастил, яка базується на індексах американської класифікації та європейського стандарту якості:

  1. SAE: вказується одна з основних характеристик — в'язкість. В позначенні можна побачити числа, розділені літерою W і тире. Наприклад, 10W-40. Перше число — це мінімальна температура повітря (віднімаємо від першої цифри 40, отримуємо –30 ˚С), за якої автомобільне масло може вільно прокачуватися по системі, заповнюючи порожнечі і змащуючи деталі. W — позначення високотемпературної в'язкості. Заливаючи масло в двигун, потрібно орієнтуватися не тільки на показники навколишнього середовища, але і на ступінь зношеності силового агрегату.
  2. API: класифікація за цією системою представлена ​​наступним чином: API SJ, API CF-4 або API SJ / CF-4. Позначення S і C — для двигунів, що працюють на бензині і дизпаливі. Якщо моторне масло універсальне, то першою йде маркування, для яких агрегатів воно підходить найкраще. Друга літера — клас масла. Чим далі вона від початку латинського алфавіту, тим якіснішим є мастильний матеріал. Наступний символ — визначення року випуску автомобіля. Для моторів деяких марок він носить умовний характер. Наприклад, масло API SG призначене для бензинових двигунів, які випускалися з 1989 р. Щоб визначити точне призначення, потрібно скористатися спеціальними таблицями.
  3. ACEA: нова класифікація, яка вважається аналогом американської. Букви А і В позначають тип двигунів. У цій категорії існує 4 класи — A1 / B1-04, A3 / B3-04, A3 / B4-04, A5 / B5-04. З — масла, що відповідають жорстким вимогам Euro 4, Е — мастильні матеріали для двигунів, що працюють при великих навантаженнях (вантажний, спеціальний і інший транспорт).

Моторні масла бувають літніми (висока в'язкість), зимовими (низька в'язкість і висока плинність), всесезонними (витісняють інші види мастильних матеріалів завдяки своїй універсальності).

Якщо ви хочете купити моторне масло в Україні хорошої якості і недорого, то звертайтеся в наш інтернет-магазин Lido. Ви можете вибрати в каталозі і замовити товар онлайн з доставкою по Львову, до Києва, Харкова, Одеси, у Дніпро та інші міста України. Ми здійснюємо продаж і інших автотоварів. Ви можете придбати у нас все необхідне відносно дешево.